Κυριακή, 3 Σεπτεμβρίου 2017

Πομφόλυγες και φληναφήματα 70 χρόνων οικουμενιστικού διαλόγου


2015 jun iereas Filandias Vaticano2.jpg
Ἀδαμάντιος Τσακίρογλου

Οἱ Οἰκουμενιστὲς μᾶς ἐξαπατοῦν, μιλώντας μας περὶ προόδου τῶν διαλόγων, καθ’ ἣν στιγμὴ οἱ Παπικοὶ ἐπιμένουν καὶ ἐπαναλαμβάνουν καὶ σήμερα τοὺς μεσαιωνικοὺς παραλογισμοὺς καὶ τὶς αἱρέσεις τους!

Νά, ποιοί εἶναι στὴν πραγματικότητα οἱ «ἀδελφοί μας» οἱ Παπικοί.

«Ὁ φόβος εἶναι αὐτός, μὲ τὸν ὁποῖον κρατιέται ἑνωμένο ἕνα σύστημα, ὅπως ἡ Ἐκκλησία» (Dr. Monsignore Krzysztof Charamsa, Ἐφημέριος τῆς «ἁγιότητάς του», Πάπα Ρώμης καὶ μεταξὺ 2003-2015 θεολόγος στὴν ἐπιτροπὴ γιὰ θέματα πίστεως τοῦ Βατικανοῦ, βλέπ. Περιοδικὸ Stern Νο. 18/2017)

   Οἱ Οἰκουμενιστὲς διακηρύττουν συνέχεια ὅτι δὲν προδίδουν τὴν πίστη καὶ παράλληλα συμμετέχουν σὲ διαλόγους γιὰ τὴν ἐξεύρεση τῆς ἀλήθειας τῆς Πίστεως, τοῦ ἐπαναπροσδιορισμοῦ τοῦ πιστεύω καὶ τῆς προσαρμογῆς του στὰ νέα δεδομένα· δηλ. ἀμφισβητοῦν ὅτι κατέχουν τὴν ἀλήθεια καὶ διαβεβαιώνουν τοὺς ἑτερόδοξους συνομιλητές τους, ὅτι θὰ τὴν βροῦν μαζὶ μὲ τοὺς αἱρετικούς, ἀναζητώντας την σὲ ἀτέρμονα συνέδρια, καὶ κοσμικῆς σημασίας ὀργανισμούς.
   Μιλοῦν γιὰ τὴν δύναμη τῆς πίστεως τους, ἐνῶ οἱ πράξεις καὶ οἱ δηλώσεις τους δείχνουν ὅτι εἶναι γεμάτοι μὲ ἀμφιβολία καὶ τὴν ἐπακόλουθη προδοσία. Μιλοῦν συνέχεια γιὰ ἀνεκτικότητα καὶ κατηγοροῦν ὅσους ἀντιδροῦν στὴν αἵρεσή τους, ὅσους τοὺς ὑπενθυμίζουν, ὅτι ἀπαγορεύονται ρητὰ ὰπὸ τὴν Ὀρθόδοξη Ἱ. Παράδοση οἱ συμπροσευχές, τὰ συλλείτουργα καὶ ἡ καταπάτηση τῶν Ἱερῶν Κανόνων, ὡς μισαλλόδοξους καὶ

Από τη νέα εποχή του Ιησού Χριστού, στη νέα εποχή λατρείας της γης.


 Αρχή της Ινδίκτου –Από τη νέα εποχή του Ιησού Χριστού, στη νέα εποχή λατρείας της γης.



  Από το «κηρῦξαι ἐνιαυτὸν Κυρίου δεκτόν» στην «Παγκόσμια Ἡμέρα Προσευχῆς γιὰ τὴ Φροντίδα τῆς Δημιουργίας».
«Σε λίγο μέσα εις τις Ακολουθίες μας θα λέμε βλαστήμιες και θα θεωρούνται ότι είναι Ορθοδοξία[π. Γεώργιος Μεταλληνός].

***
   Η μετα τυμπανοκρουσιών ανακοίνωση στην ιστοσελίδα της ψευδο- ‘Πανορθόδοξης Συνόδου’ της Κρήτης για την ‘Παγκόσμια Ημέρα Προσευχής για τη Φροντίδα της Δημιουργίας’ ως κοινή ημέρα εορτασμού και προσευχής με τους παπικούς, όχι μόνο

Ο φολκλορικός μητροπολίτης διαπρύσιος υποστηρικτής του αιρετικού Πατριάρχη και των κακοδοξιών του!


Ι. Μ. Γρεβενών, "Πράσσειν άλογα"


27-1.jpg

Ι.Μ. ΓΡΕΒΕΝΩΝ, ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΤΟΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΟ ΝΑΟ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ

Γράφει ο Mandatoras
για το Ιστολόγιο κατάνυξις

Η θεσμοθέτηση της έννοιας Παγκόσμια Ημέρα τάδε ή Παγκόσμια ημέρα δείνα, αποτελεί την πρώτη στρατηγική επιλογή της Πανθρησκείας που επιβάλει βίαια η Νέα Εποχή, ήτοι ο Οικουμενισμός.

Στην Ορθόδοξη εκκλησία γνωρίζουμε πως με μια σύντομη και περιεκτική δέηση, με ευχές από το ευχολόγιο, ο Ιερέας ευλογεί "Τον καρπόν της αμπέλου", το βράδυ της Ανάστασης "διαβάζει" που λέει ο απλός λαός, τα αυγά κοκ.
Η κατ' εξοχήν ημέρα που η φύσις και ολόκληρη η πλάση ευλογείται είναι εκείνη των Θεοφανείων. Ο Οικουμενικός μας Πατριάρχης χρησιμοποιώντας τα εργαλεία της Νέας Εποχής, θέσπισε ως "Πράσινος Πατριάρχης" (έκφραση άκρως υποτιμητική, άστοχη και αταίριαστη, αλλά αυτό θα το συζητήσουμε σε ευθετώτερο χρόνο) την αρχή της Ινδίκτου, σαν ημέρα για το περιβάλλον, εδώ και 28 χρόνια.
Εδώ λοιπόν έχει ήδη συντελεστεί η καινοτομία, η πρωτοτυπία και η αλλοίωση της Πατερικής μας Παραδόσεως.

Πάνω στην Πατριαρχική καινοτομία λοιπόν, ο κάθε φιλοπατριαρχικός Αρχιερέας βάζει και εκείνος με τη σειρά του ένα λιθαράκι πρωτοτυπίας στην οικοδόμηση του Νέου Πύργου της Βαβέλ του Οικουμενισμού.
Ο Άγιος Γρεβενών λοιπόν σαν μοντέρνος CEO της Μητροπόλεώς του, πατώντας πάνω στην "πρασινάδα" του Πατριάρχη μας διαφημίζει τον Εθνικό Δρυμό της Βάλια Κάλντα.
Όλα αυτά τα ξενόφερτα "νεοειδωλολατρικά" και νεοεποχίτκα project, δεν απαντούν στο ερώτημα: "ποια η ανάγκη για όλα αυτά;"
Ο ψαλμωδός αναφέρει, "ουκ ελάτρευσαν την κτίσιν οι θεόφρονες παρά τον κτίσαντα".
Ο μητροπολίτης Γρεβενών "γκρεμοτσακίστηκε" να λατρέψει την την κτίση και για την αίρεση του Οικουμενισμού, για τους εχθρούς του Κτίσαντος, σιωπή δηλαδή συνενοχή.
Την ώρα που η μητρόπολή του είναι καζάνι που βράζει, με μηνύσεις και σκανδαλισμούς, όλα αυτά τα Νεοεποχίτικα τερτίπια, φανερώνονται ακόμη φαιδρότερα.
____________________________________________________
Ἐδῶ σὲ μιὰ ἄλλη φολκλορική ἐκδήλωση(!) δήλωσε
στὸ τέλος  Συναυλίας ἐρωτικῶν τραγουδιῶν, ποὺ ὀργάνωσε:






_______________
  
Ι.Μ. ΓΡΕΒΕΝΩΝ, ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΤΟΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΟ ΝΑΟ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ


Εδώ και 28 έτη το Οικουμενικό Πατριαρχείο με πρωτοβουλία του Οικουμενικού Πατριάρχη έχει θεσμοθετήσει την αρχή της Εκκλησιαστικής Ινδίκτου ως ημέρα αφιερωμένη στην Προστασία του Φυσικού Περιβάλλοντος. Με αυτήν αφορμή, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Γρεβενών τέλεσε για πρώτη φορά Θεία Λειτουργία στην καρδιά της Βάλιας Κάλντας, του Εθνικού Δρυμού που δεσπόζει με το κάλλος του. Μετά από μία διαδρομή αρκετών χιλιομέτρων, μέσα στο δάσος, ο κόσμος που έφτασε χάρηκε μία απίστευτη Θεία Λειτουργία. Μαζί και ο Διευθυντής Δασών του ν. Γρεβενών κ. Ιωάννη Τζατζάνη, η εκπρόσωπος του  Περιβαλλοντικού Εθνικού Πάρκου της Πίνδου, δ. Χρ. Μωυσιάδου και με απαραίτητο συνοδοιπόρο τον  έμπειρο

Οι ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ θέλουν να ΚΑΤΑΡΓΗΣΟΥΝ και το ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ!!!





   Δημοσιεύουμε την βλάσφημη πρόταση που εστάλη από το «συμβούλιο των γυναικών χριστιανών της Γερμανίας» μέλη της ACK "Εργασιακής Ομάδας των Εκκλησιών" ως συμπλήρωση των υπαρχόντων κειμένων για τον εορτασμό της γιορτής του περιβάλλοντος την 1η Σεπτεμβρίου στο Luebeck της Γερμανίας, η οποία διαφημίσθηκε σε ορθόδοξες ενορίες (όπως αυτή του Βruehl, βλέπε εδώ).
   Δεν μεταφράσαμε όλο το κείμενο (για όποιον ενδιαφέρεται υπάρχει ολόκληρο στο τέλος). Αυτό όμως που μεταφράσαμε φθάνει για να αποδείξει, ότι οι οικουμενιστικοί κύκλοι είναι κύκλοι αιρετικών, και δη παναιρετικών, είναι βουτηγμένοι στην αίρεση!  Στους κύκλους αυτούς συμμετέχουν χωρίς διαμαρτυρίες και χωρίς κανέναν ενδοιασμό οι "ορθόδοξοι" του Οικουμενικού Πατριαρχείου.

   Στο κείμενο αυτό αρκούν οι ακόλουθες επισημάνσεις (στο γερμανικό κείμενο είναι τονισμένες με μαύρο):
   Στην "λειτουργία" αυτή υπάρχει χορός με το ακόλουθο τυπικό: Ο ένας πίσω από τον άλλο σε μία σειρά, το δεξί χέρι στον αριστερό ώμο του μπροστινού, το αριστερό χέρι στο κέντρο της κοιλιάς. Δεξί πόδι μπροστά, αριστερό, δεξί και πάλι πίσω στο αριστερό. Το δεξί πόδι ελευθερώνεται και πάλι από την αρχή.
   Στην "λειτουργία" αυτή αναφέρεται ως προσευχή: Ευλόγησε μας Θεέ της ζωής, Πάτερ και Μήτηρ, Υιέ και αδελφέ  και συ πνευματική δύναμη. Αμήν!
    Στην "λειτουργία" αυτή το Άγιο Πνεύμα αναφέρεται παντού ως πνευματική δύναμη!

    Δεν ξέρουμε αν υιοθετήθηκαν όλες οι παράμετροι αυτής της προτάσεως. Εκείνο που μπορούμε να θεωρήσουμε σίγουρο είναι το γεγονός πως, όταν υπάρχουν τέτοιες προτάσεις και δεν γνωστοποιείται καμιά αντίδραση, τούτο αποδεικνύει το παναιρετικό πνεύμα, που επικρατεί σε αυτούς τους κύκλους με συμμετοχή των Ορθοδόξων (και των γνωστών και μη εξαιρετέων ιερωμένων κ. Φραγκουλάκη, κ. Μύρων, κ. Αυγουστίνου Γερμανίας κλπ.).
   Σίγουρο επίσης είναι ότι στο κήρυγμα αναφέρθηκαν, ως παράδειγμα προς μίμηση, λόγια του Μαχάτμα Γκάντι και υπήρχαν διαφορετικές ορχήστρες πνευστών και κρουστών και χορωδίες ακόμα και από την Κορέα. Οι Ορθόδοξοι νομίζουν ότι, επειδή απαγγέλθηκε το Σύμβολο της Πίστεως της Νικαίας χωρίς το "φιλιόκβε", έκαναν το καθήκον τους!
    Ποιές άλλες αποδείξεις χρειαζόμαστε για να κατανοήσουμε την μέγιστη πτώση των Οικουμενιστών μετά των οποίων κοινωνούμε; Μπορεί, κι ο πιο ευφάνταστος νους, να φανταστεί ότι κάτι τέτοιο θα δεχόταν ο Κύριος Ιησούς Χριστός και Θεός μας, οι Ομολογητές Πατέρες και οι Άγιοί μας; Όσοι δέχονται ό,τι ο Κύριος δεν θα εδέχετο, μπορεί να θεωρούνται μέλη του πανακήρατου Σώματός Του και μάλιστα Ποιμένες της Εκκλησίας του;
   Δυστυχώς κ. Φραγκουλάκη (για να επαναλάβουμε τη δική σου φράση): "Την πάτησες ρε φίλε"!!
Δ.Π.


Ακολουθεί η πρόταση των "γυναικών Χριστιανών" και το κείμενο που τελικά επιλέχθηκε (;)
1 Gottesdienstvorschlag des Christinnenrates zum Ökumenischen

Κακοι και καλοι γεωργοι

Κυριακὴ ΙΓ΄ Ματθαίου (Ματθ. 21,33-42)
Τοῦ Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αὐγουστίνου Καντιώτου

Κακοι και καλοι γεωργοι

     «Κακοὺς κακῶς ἀπολέσει αὐτούς, καὶ τὸν ἀμπελῶνα ἐκδώσεται ἄλλοις γεωργοῖς, οἵτινες ἀποδώσουσιν αὐτῷ τοὺς καρποὺς ἐν τοῖς καιροῖς αὐτῶν»

    ΠΕΡΙ γεωργῶν, ἀγαπητοί μου, περὶ γεωργῶν ὁμιλεῖ σήμερα τὸ εὐαγγέλιο. Οἱ γεωργοί, ποὺ ὁ Θεὸς τοὺς ἐμπιστεύθηκε τὸ ἀμπέλι του, ἀποδείχθηκαν κακοί· δὲν ἀπέδωσαν τοὺς καρποὺς ποὺ περίμενε. Γι᾿ αὐτὸ στὸ τέλος τῆς παραβολῆς λέει, ὅτι τοὺς κακοὺς γεωργοὺς θὰ τοὺς τιμωρήσῃ ὅπως τοὺς ἀξίζει, καὶ θὰ παραδώσῃ τὸ ἀμπέλι σὲ ἄλλους γεωργούς, καλοὺς γεωργούς, ποὺ θ᾿ ἀποδώσουν τοὺς καρποὺς στὸν οὐράνιο ἰδιοκτήτη.
   Στὸ ἀμπέλι λοιπὸν τοῦ Θεοῦ, δηλαδὴ στὴν Ἐκκλησία, ἄλλοι εἶνε κακοὶ γεωργοὶ καὶ ἄλλοι καλοί. Καὶ ποιοί εἶνε οἱ γεωργοί; Γεωργοὶ εἶνε οἱ ἐργάτες τῆς Ἐκκλησίας, οἱ κληρικοί. Γι᾿ αὐτὸ κ᾿ ἐμεῖς θὰ