Σάββατο, 18 Νοεμβρίου 2017

Ο Άγιος Ραφαήλ και τα συλλείτουργα των ημερών μας

Γράφει ὁ Φώτης Μιχαήλ, ἰατρός
Δεκατρία χρόνια μετά τήν προδοτική ψευτοσύνοδο τῆς Φερράρας, ὁ συνυπογραφείς ἑνωτικός ὅρος ἐφαρμόζεται πλέον καί στήν πράξη: Ἀπεσταλμένοι τοῦ πάπα ἔρχονται στήν Κωνσταντινούπολη καί στίς 12 Δεκεμβρίου 1452 (πέντε μῆνες πρίν ἀπό τήν Ἅλωση) συλλειτουργοῦν μέ τούς δικούς μας μέσα στήν Ἁγιά Σοφιά.
Ἡ ὑβριστική αὐτή ἑνωτική λειτουργία σήμανε καί τό τέλος τῆς χιλιόχρονης Ἀνατολικῆς Ρωμαϊκῆς Αὐτοκρατορίας. Ἡ προδοσία τῆς Πίστεως, ὅπως μαθαίνουμε ἀπό τά Βιβλία μας τά Ἱερά, ποτέ δέν μένει ἀτιμώρητη. Ἡ Χάρις τοῦ Θεοῦ σηκώθηκε ἀπό τήν Πόλη καί ἀντ’ αὐτῆς ἐγκαταστάθηκε ἡ χατζάρα τοῦ Τούρκου.
Στήν συγκεκριμμένη, ὅμως, ἀποστασία (συλλείτουργο μέ αἱρετικούς), κάποια παλληκάρια τῆς Πίστεώς μας διαμαρτυρήθηκαν καί ἀντέδρασαν σθεναρά. Ἀνάμεσά

Τα πράγματα δεν εξελίσσονται όπως εμείς θα θέλαμε



    Ήταν μια φορά σ’ ένα δάσος τρία δέντρα. Το καθένα από αυτά είχε για τον εαυτό του έναν οραματισμό μια προοπτική θα λέγαμε.
   Το πρώτο επιθυμούσε να αξιωθεί να γίνει κάποια στιγμή ένα πολύτιμο μπαούλο ξυλόγλυπτο όμορφα σκαλισμένο, που μέσα του θα φυλάσσεται ένας πολύτιμος θησαυρός. Αυτό ήταν το όραμα του και η προοπτική του.
   Το δεύτερο δέντρο ήθελε να αξιωνόταν να γίνει στα χέρια ενός κάλου ναυπηγού ένα μεγάλο καράβι γερό σκαρί όμορφο, μεγαλόπρεπο που θα… μετέφερε βασιλιάδες και επίσημα πρόσωπα και που θα έκανε ταξίδια υψηλών προσώπων.
   Το τρίτο δέντρο έλεγε ότι το μόνο που θα ήθελε ήταν να είχε γίνει το πιο ψηλό και το πιο δυνατό δέντρο του δάσους έτσι ώστε οι άνθρωποι, που θα βλέπουν το ύψος του στην

Η παραβολή του άφρονα πλουσίου

Κυριακή Θ΄ Λουκά:

Η παραβολή του άφρονα πλουσίου (Αγ. Νικόλαος Βελιμίροβιτς)


    Ο Κύριος Ιησούς Χριστός ήρθε στη γη για να θεραπεύσει τους ανθρώπους από τα φθοροποιά πάθη και τις ροπές τους. Τα πάθη κι οι ροπές είναι σοβαρές ψυχικές παθήσεις. Κλέβει ποτέ ένας γιός από τον πατέρα του; Όχι. Ο δούλος όμως κλέβει από τ’ αφεντικό του. Τη στιγμή που ο Αδάμ εγκατέλειψε την ιδιότητα του υιού κι απόκτησε την ιδιότητα του δούλου, το χέρι του απλώθηκε για να πιάσει τον απαγορευμένο καρπό. Γιατί ο άνθρωπος κλέβει αυτό που ανήκει σ’ έναν άλλο; Είναι επειδή το χρειάζεται; Ο Αδάμ τα είχε όλα, δεν του έλειπε τίποτα. Παρ’ όλ’ αυτά όμως προχώρησε στην κλοπή. Γιατί ο άνθρωπος κλέβει άλλον άνθρωπο κι ο δούλος άλλο δούλο; Επειδή έμαθαν πρώτα να κλέβουν από τ’ αφεντικό τους. Οι άνθρωποι συνήθως κλέβουν πρώτα από το Θεό κι έπειτα ο ένας από τον άλλο. Ο προπάτορας του ανθρώπινου γένους άπλωσε το χέρι του να κλέψει πρώτα αυτό που ανήκε στο Θεό κι έπειτα, σαν

Η αποτείχισή του από δύο ...Ορθόδοξους Πατριάρχες!



Περί Ἁγίου Θεοδώρου τοῦ Στουδίτου, 12-11-2017

Όταν οι χριστιανοί δεν συμβιβάζονταν με τις εξουσίες, αλλά ΟΜΟΛΟΓΟΥΣΑΝ Χριστό...

  Ὁ  Ἅγιος Πλάτωνας

  
    Ἅγιος Πλάτωνας καταγόταν ἀπὸ τὴν Ἄγκυρα τῆς Γαλατίας τῆς Μ. Ἀσίας, καὶ ἦταν ἀδελφὸς τοῦ μάρτυρα Ἀντιόχου.
   Σὲ νεαρὴ ἡλικία τὸν συνέλαβαν οἱ εἰδωλολάτρες, διότι διακήρυττε τὴν πίστη του στὸν Ἰησοῦ Χριστὸ καὶ τὸν ὁδήγησαν μπροστὰ στὸν ἡγεμόνα Ἀγριππίνο. Ὁ Ἀγριππίνος βλέποντας τὴν ὡραιότητα τοῦ νέου καὶ γνωρίζοντας ὅτι κατεῖχε περιουσία, προσπάθησε νὰ τὸν ἑλκύσει μὲ κολακεῖες. Ὅμως ὁ Ἅγιος Πλάτων ἀρνήθηκε καὶ συνέχισε νὰ διακηρύττει τὴν πίστη του στὸν ἕναν καὶ μοναδικὸ Θεό. Ἀφοῦ ὁ ἡγεμόνας εἶδε ὅτι δὲν κατάφερε νὰ τὸν ἀλλαξοπιστήσει δελεάζοντάς τον, τὸν ἀπείλησε μὲ μαρτύρια.
   Παρ’ ὅλα ταῦτα ὁ Ἅγιος Πλάτων παρέμεινε σταθερὸς στὴν πίστη του. Ἔτσι ὁ Ἀγριππίνας διέταξε νὰ τὸν μαστιγώσουν ἀνελέητα καὶ ὕστερα νὰ τὸν βασανίσουν μὲ πυρωμένες ράβδους. Ὁ Ἅγιος διατήρησε ὅλη του τὴν πίστη

Αυτοί οι Επίσκοποι -οι υποστηριχτές του αιρετικού Πατριάρχη- μας ζητούν να τους έχουμε ...εμπιστοσύνη!!!

Η "κολοτούμπα" του μητροπολίτη Φθιώτιδος Νικολάου!

Παρά τις απειλές του, υποδέχθηκε μια χαρά τους βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ!


Μητροπολίτης Φθιώτιδος Νικόλαος, από συνέντευξη του εδώ:
Δεν υπάρχει καμία περίπτωση να επικρατήσουν κάποια ακραία φαινόμενα. Παντα υπάρχουν οι νευρωτικοί, αυτοί που θέλουν το αυστηρό, το ακραίο, που υβρίζουν τον Πατριάρχη, υβρίζουν τον Αρχιεπίσκοπο, όταν πει κατι που δεν τους συμφέρει, αλλά είναι μια χούφτα άνθρωποι και έχουν προβλήματα ψυχολογικά”.

Επειδή κουραστήκαμε να βλέπουμε τέτοιες "πονηρές" δηλώσεις από ιεράρχες που (νομίζαμε) ότι είναι παραδοσιακοί (ή τουλάχιστον αυτό παριστάνουν), και επειδή αρκετά τους ανεχθήκαμε να μας χαρακτηρίζουν "νευρωτικούς", "αυστηρούς", "ακραίους" και με "ψυχολογικά προβλήματα" επειδή "δεν μας συμφέρει" ... (λες και έχουμε προσωπικό όφελος όταν ξεπουλάνε την ορθοδοξία)

ΔΕΙΤΕ (εδώ, εδώ) τι δήλωνε ο μητροπολίτης Φθιώτιδος Νικόλαος (01 Οκτωβρίου 2017) για όσους βουλευτές ΨΗΦΙΣΟΥΝ το νομοσχέδιο αλλαγής φύλου:


  "Παρακαλώ όσοι εκ των πολιτικών έχουν τέτοια φρονήματα να μην μπαίνουν στο κατώφλι των Εκκλησιών να μας κοροϊδεύουν, να μας εξαπατούν για να αρπάξουν την ψήφο μας και μετά να τραβούν από μέσα την ψυχή μας. Τι τους θέλουμε;"

...Αλλά τώρα είναι… για όσους θέλουν να τα πιστεύσουν...

  


   ...Εἶχε παρέλθει ἤδη ἡ μεσημβρία, καὶ ὁ ἱερεὺς μετὰ τοῦ μικροῦ ποιμνίου ἐκάθησαν νὰ γευματίσωσιν ὑπὸ τὴν ἱερὰν ἐλαίαν, ἐν τῷ περιβόλῳ τοῦ ναΐσκου, ἐγγὺς τοῦ παμπαλαίου ἐκείνου λιθοκτίστου κιβουρίου, τὸ ὁποῖον κατ᾽ ἄλλους ἦτο στέρνα ὕδατος καὶ κατ᾽ ἄλλους κοιμητήριον ἢ ὀστεοθήκη. Ἡ θειὰ τὸ Μαθηνώ, γηραιὰ εὐλαβὴς κατὰ τοὺς μέν, ψευτομετάνισσα κατὰ τοὺς δέ, ἐνάρετος γυνή, ἀποβλέψασα πρὸς τὸ κτίριον τοῦτο μετὰ στεναγμοῦ εἶπεν:

―Ἡμεῖς τρῶμε, κορίτσια· νὰ ἔχουν τάχα κ᾽ οἱ φτωχοί, νὰ φᾶνε!

― Τρῶν οἱ πεθαμένοι, θεια-Μαθηνώ; εἶπε τὸ Ἀγλαώ, ἡ δωδεκαέτις παιδίσκη τοῦ ἱερέως.

― Οἱ πεθαμένοι τρῶνε κόλλυβα, ἐγὼ τὸ ξέρω, προσέθηκε τὸ Καλλιοπώ, ἡ δεκαέτις μικρὰ ἀδελφή της· καὶ γι᾽ αὐτό, ἡμεῖς στὸ σπίτι ὅσα κόλλυβα μᾶς φέρουνε, ὅλα τὰ μοιράζουμε στοὺς φτωχοὺς

Η δύναμη του θεάματος, ως μέσου απομάκρυνσης του λαού από τον εκκλησιασμό.

Το θέαμα, ένα φοβερό πνευματικό όπλο


 
   Δημοσιεύουμε  αποσπάσματα από άρθρο του περιώνυμου Ρώσου μπολσεβίκου και μαρξιστή Λέοντος Τρότσκυ (1879-1940), ενός από τους ηγέτες της Οκτωβριανής Επανάστασης στη Ρωσία, δευτέρου μετά τον Βλαδίμηρο Λένιν, σχετικά με τη δύναμη του θεάματος (συγκεκριμένα του κινηματογράφου, τότε) ως μέσου απομάκρυνσης του λαού από τον εκκλησιασμό.
Το άρθρο αυτό, «Η βότκα, η Εκκλησία και ο κινηματογράφος», πρωτοδημοσιεύτηκε στην

ΜΕΓΑ ΘΑΥΜΑ – ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΑΪΣΙΟΥ ΣΤΗΝ ΗΓΟΥΜΕΝΗ ΤΗΣ Ι. Μ. ΣΕΪΔΑΝΑΓΙΑΣ


Το θαύμα με το κομματιασμένο θύμα
στο πόρτ-μπαγκάζ του taxi



Γράφει ο Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας

Αδελφοί δεν είναι εύκολο να γράφεις κάτι θαυμαστό που είναι χειροπιαστό γιατί το ομολογεί η ίδια η Γερόντισσα Ακυλίνα που είναι  Ηγουμένη στο Παγκοσμίου Ορθόδοξης  Ιστορικής φήμης Μοναστήρι της ΠΑΝΑΓΙΑΣ της Σεϊδανάγιας πλησίον της Δαμασκού.
Ουσιαστικά έρχεται η Γερόντισσα Ακυλίνα από την Εμπόλεμη – Αιματωβαμμένη και Μαρτυρική  Συρία με τους νέους Νεομάρτυρες της εποχής μας…

Έρχεται   Θεία Οικονομία στην Ελληνική Συνοριογραμμή μας στον Έβρο, στην ακριτική Αλεξανδρούπολη και στο Πανεπιστήμιο της για ιατρικούς λόγους που εκθέτει η ιδία και  τότε της παρουσιάζεται  κατ όναρ ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΪΣΙΟΣ στις 7 Οκτωβρίου 2017.
ΤΗΝ  παροτρύνει ο ΑΓΙΟΣ να τον βρει στο « σπίτι του», στο γνωστό πανέμορφο εκκλησάκι της περιοχής του Μαΐστρου στην ευρύτερη περιοχή της Αλεξανδρούπολης που τιμάται  στην μνήμη των Αγιορειτών Πατέρων και του ιδίου.
Αυτά μας τα πληροφόρησαν αυτόπτες μάρτυρες και τα είδαμε σε βίντεο που κυκλοφορεί.
Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ είναι οικουμενική και ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΪΣΙΟΣ αγκαλιάζει και την Συρία.
Είναι τόσο ζωντανός ο Άγιος που για να  διευκολύνει την Ηγουμένη Ακυλίνα  στην προσπάθεια ανεύρεσης του   συγκεκριμένου χώρου, της παρουσιάζει το Εκκλησάκι αυτό  μέσα σε ΦΩΣ και  μαζί  τον άνθρωπο που το ανοικοδόμησε,  τον κ. Ανέστη Μαυροκέφαλο
λέγοντας της …
  • Αυτό είναι σπίτι μου
  • Και αυτό το παιδί μου,  είναι γιός μου
  • Θα το δεις.
Όπως ακούγεται στο βίντεο.
Η συνάντηση γίνεται και τυχεροί όσοι παραβρέθηκαν εκεί σε μοναδικές πνευματικές στιγμές που ακουμπούσε ο Ουρανός την Γη  με τα θαυμάσια του.
Μικρά παιδάκια και μεγάλοι άκουγαν από την ευλογημένη αυτή Γερόντισσα που διακονεί την Ιστορική Ιερά Μονή της της ΠΑΝΑΓΙΑΣ Σεϊδανάγιας  που ανοικοδομήθηκε από τον αυτοκράτορα Ιουστινιανό …

Άκουγαν στην λουλουδιασμένη  απλωταριά του προαύλιου χώρου , από τα ίδια τα χείλη της Ηγουμένης Ακυλίνας τα θαυμάσια της Υπεραγίας Θεοτόκου και συγκεκριμένα το ΘΑΥΜΑ που έκανε η ΠΑΝΑΓΙΑ μας και συνετάραξε την Οικουμένη με τον κατασφαγμένο Σαουδάραβα μεγιστάνα  από τον ταξιτζή  – Σύριο δολοφόνο που έκρυψε τα κομμάτια του σώματος του στο πορτ – μπαγκαζ   τα οποία  συνέρραψε η ΘΕΟΤΟΚΟΣ και τον επανέφερε στην ζωή θαυματουργικά.
Είναι πρώτη φορά στα παγκόσμια χρονικά που περιγράφεται αυτό το ΘΑΥΜΑ όχι από κάποιον που το άκουσε αλλά από κάποιον που το έζησε σαν μάρτυρας για αυτό και έχουμε σήμερα τόσες λεπτομέρειες…
Όπως όταν οι αστυνομικοί  την  στιγμή που  άνοιξαν το
πόρτ-μπαγκάζ στο Ταξί που έκρυψε ο δολοφόνος το κομματιασμένο θύμα του, άκουσαν την  φωνή της Υπεραγίας Θεοτόκου.
-κλείστο, ακόμα δεν τελείωσα (την συρραφή)
Αδελφοί σταματάει το μυαλό και το δικό  μας  το χέρι να προσπαθούμε  να περιγράψουμε  τα ΘΑΥΜΑΣΙΑ, όπως ακούγονται και θεώνται στο βίντεο.



ΜΕΓΑ ΘΑΥΜΑ – ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΑΪΣΙΟΥ ΣΤΗΝ ΗΓΟΥΜΕΝΗ ΤΗΣ Ι. Μ. ΣΕΪΔΑΝΑΓΙΑΣ ΤΗΣ ΣΥΡΙΑΣ

Ποιος νους  δύναται να κατανοήσει τα θαυμαστά  γεγονότα  όπως εκτίθενται στο παραπάνω ζωντανό βίντεο σε μια χρονική συγκυρία