Παρασκευή, 18 Μαΐου 2018

Ισοπεδώνουν αρχές και αξίες: Δασκάλα στη Λέσβο αποφάσισε να ντύσει με φούστες τα αγόρια! -Η θολοκουλτούρα των διεστραμμένων διαλύει τον Ελληνισμό



Αυτό που φοβόμασταν και βλέπαμε σε δημοσιεύματα του εξωτερικού ήρθε πλέον και στην Ελλάδα. Η ύβρις απέναντι στη φύση και στα θεία έχει μπει για τα καλα στη ζωή μας και με επίσημο τρόπο πλέον.
Αυτό το είδαμε και με την αναδοχή από ομόφυλα ζευγάρια, που έγινε πλέον νόμος του κράτους.
Το νομοσχέδιο στήριξαν επί της αρχής τα κόμματα της πλειοψηφίας, όπως επίσης ΔΗΣΥ, Ποτάμι και ΝΔ. Το ΚΚΕ δήλωσε «παρών», ενώ η Ένωση Κεντρώων συνασπίστηκε με την Χρυσή Αυγή καταψηφίζοντας. Ως προς την ονομαστική ψηφοφορία για το επίμαχο άρθρο, το αποτέλεσμα είναι 161 υπέρ, 103 κατά, 3 «παρών και 36 απόντες.
Ήταν πολύ προσεχτικά διατυπωμένο το «περιτύλιγμα» κατάθεσης του επίμαχου νομοσχεδίου με τον τίτλο «Μέτρα για την προώθηση των

ECCE HOMO! Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΚΑΛΤΣΗΣ!




Αυτός τελικά είναι ο κ. Σκαλτσής.

Έδινε σε όλους την εντύπωση ότι είναι ένας παραδοσιακός ακαδημαϊκός θεολόγος και τώρα οι πιστοί πλήρως αποκαρδιωμένοι παρακολουθούν την μία μετά την άλλη πτώση του στα γρανάζια του Οικουμενισμού.

Στήριξε την ίδρυση Τμήματος Ισλαμικών Σπουδών στην Θεολογική Σχολή Θεσσαλονίκης και τώρα παραδίδει ειδική τιμητική πλακέτα στον Παπικό "Αρχιεπίσκοπο" Σπιτέρη, για τα πενηντάχρονα της "ιερατικής" διακονίας του.

Λες και οι αιρετικοί έχουν ή καλύτερα είναι δυνατόν να έχουν ιερωσύνη.

Αυτοί είναι οι σύμμαχοι του π. Θ. Ζήση και π. Ν. Μανώλη: Λωρίτου και Τελεβάντος!


    Εἴπαμε νὰ μὴν ἀσχοληθοῦμε μαζί του, ἀλλὰ ἡ λάσπη ποὺ ρίχνει ἐναντίον μας ἕνα ἄτομο συνεχίζεται σχεδὸν καθημερινῶς. Συκοφαντεῖ καὶ ψεύδεται κατὰ συρροήν, ἀρθρογραφώντας στὸ ἱστολόγιο «Τελεβάντος»,  ὁπότε χρειάζεται κάποια ἀπάντηση. 
    Τὸ πρόσωπο ποὺ μᾶς συκοφαντεῖ (μὲ μέντορα τὸν κ. Τελεβάντο)  εἶναι ἡ κ. Λωρίτου, τὰ ἄρθρα τῆς ὁποίας δημοσιεύει στὸ ἱστολόγιό του. Ὁ ὑπεύθυνος κ. Τελεβάντος ἔχει ἤδη μιὰ καταδίκη στὸ ἐνεργητικό του! Καταδικάστηκε, μεταχειριζόμενος κι αὐτὸς τὸ σπὸρ τῆς συκοφαντίας, ἐναντίον κάποιου κληρικοῦ τῆς Ἑλλάδος! Καὶ τώρα πῆρε τὴ σκυτάλη ἡ κ. Λωρίτου, γράφοντας σήμερα ἐπὶ λέξει καὶ ἀναπόδεικτα (γιὰ μένα προσωπικά) ὅτι εἶμαι ψεύτης: «Ο κ. Σημάτης ...και όλη η παρέα του κίτρινου ιστολογίου “Πατερική Παράδοση” είναι τελικά αθεράπευτα ψεύτες».
     Καὶ τὸ παράδοξο εἶναι ὅτι ἡ Λωρίτου δημοσιογραφεῖ στὸ ἱστολόγιο τοῦ Τελεβάντου, τοῦ ὁποίου τὰ ψέματα ἔχουν καταγραφεῖ πολλάκις στὰ ἱστολόγια· τοῦ Τελεβάντου ποὺ ἔχει ἀποδειχθεῖ ὁ χειρότερος ὑβριστὴς τοῦ π. Θεοδώρου Ζήση, ποὺ ἡ Λωρίτου θαυμάζει καὶ ὑπερασπίζεται!!!
     Τὸ ἱστολόγιο αὐτό, πότε ἐπαινεῖ, πότε περνᾶ γενεὲς δεκατέσσερις τὸν π. Θεόδωρο Ζήση καὶ ἄλλους ἀγωνιστές, μετὰ τῶν ὁποίων συνδέεται ἡ κ. Λωρίτου, ἀνάλογα μὲ τὸ ἂν ἀποδέχεται τὴ «γραμμὴ» Τελεβάντου ἢ ὄχι! Τώρα ποὺ τὴν ἀποδέχεται τὸν ἐπαινεῖ.






ΤΑ  ΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΤΟΥ ΤΕΛΕΒΑΝΤΟΥ
Ἡ κυρία αὐτή, λοιπόν, συμμάχησε ἐναντίον μας μὲ τὸν κ. Τελεβάντο, ἐπειδὴ ἀσκοῦμε κριτικὴ στὴν διαστροφὴ τῆς ἁγιοπατερικῆς παραδόσεως ποὺ γίνεται ἀπὸ τὸν π. Θεόδωρο Ζήση, τὸν π. Νικόλαο Μανώλη καὶ τὸν π. Σεραφεὶμ Ζήση, οἱ ὁποῖοι ἔχουν διαστρέψει τὴν διδασκαλία τῆς Ἁγίας Γραφῆς καὶ τῶν Ἁγίων περὶ τῆς στάσεώς μας ἀπέναντι στοὺς αἱρετικούς. Σκλήρυνε δὲ τὴν κριτική της μὲ ἀφορμὴ ἕνα σχόλιο ποὺ ἀναρτήσαμε, καὶ τὸ ὁποῖο ἀντιληφθήκαμε ὅτι προέρχεται ἀπὸ τὸ περιβάλλον ἁγιορείτη μοναχοῦ. Αὐτὸν τὸν μοναχὸ ὁ π. Θεόδωρος κατηγόρησε 3 ἢ 4 φορὲς γιὰ δημιουργὸ σχίσματος! 
Ἐπίσης, ἀφορμὴ γιὰ τὶς ὕβρεις ἐναντίον μας προκάλεσε καὶ ἡ κριτικὴ ποὺ ἀσκήθηκε σὲ ἄρθρα τοῦ π. Σεραφεὶμ Ζήση. Παρὰ τὴν διαφωνία μας μὲ τὶς θέσεις του, ὑπῆρξε διάλογος ποὺ κάθε πλευρὰ ἀνέπτυξε τὶς θέσεις της. Μάλιστα ὁ π. Σεραφείμ, ἀνήγγειλε μὲ σχόλιο στὸ ἱστολόγιό μας, ὅτι θὰ ἀπαντήσει στὶς θεολογικὲς θέσεις –ποὺ ἔχουμε ἐκθέσει ἐδῶ καὶ χρόνια, ἰδιαίτερα δὲ σὲ ἐκτενὲς ἄρθρο μας τοῦ 2017 περὶ τῆς κοινωνίας μὲ ἀκοινώνητους–, ἀλλὰ φαίνεται ὅτι στὴν πορεία ἀντελήφθη, ἢ τὸν συμβούλεψαν, νὰ μὴν ἀπαντήσει· ἴσως γιατὶ ἀντελήφθη ὅτι δὲν διέθετε ἁγιοπατερικὴ ἐπιχειρήματα γιὰ νὰ ἀντιμετωπίσει τὶς κατοχυρωμένες ἀπὸ τοὺς Ἁγίους μας θέσεις ποὺ ἔχουμε δημοσιεύσει. Πάντως δὲν πραγματοποίησε τὴν ὑπόσχεσή του, ἀνέχεται δὲ τὸν ψευδῆ, συκοφαντικὸ καὶ ὑβριστικὸ λόγο τῆς Λωρίτου, ἀντὶ γιὰ ἁγιοπατερικὲς ἀπαντήσεις! Νὰ ὑποτάχθηκε ἄραγε στὴν Λωρίτου, ἡ ὁποία ἔγραψε: «Και ο π. Σεραφείμ τους μιλά (ενν. στὴν «Π.Π.») μέ το σείς και μέ το σας. Τους χρειάζονται  τά μπενιλίκια»!!! (Δεῖτε το στὸ ἱστολόγιο Τελεβάντος, ἐδῶ].
Ἀπὸ τὴν Μεγάλη Ἑβδομάδα, λοιπόν, ἡ ὡς ἄνω κυρία, μᾶς ἐπιτίθεται κατὰ ριπὰς καὶ ψευδολογεῖ ἐναντίον μας μὲ δεκάδες σχόλια καὶ

Η αγάπη

Τοῦ Ἁγίου Μαξίμου τοῦ Ὁμολογητῆ

  Ἀγάπη εἶναι μία ἀγαθὴ διάθεση τῆς ψυχῆς, ποὺ κάνει τὸν ἄνθρωπο νὰ μὴν προτιμάει τίποτ’ ἄλλο περισσότερο ἀπὸ τὸ νὰ γνωρίσει τὸ Θεό. Εἶναι ἀδύνατον ὅμως ν’ ἀποκτήσει σταθερὰ μέσα του αὐτὴ τὴν ἀγάπη, ὅποιος ἔχει ἐμπαθῆ προσκόλληση σὲ κάτι ἀπὸ τὰ γήινα.

Ανάσταση - Αγάπη -Ζωή

Μὴν πεῖς ὅτι καὶ μόνο ἡ πίστη μου στὸ Χριστὸ μπορεῖ νὰ μὲ σώσει. Αὐτὸ εἶναι ἀδύνατον, ἂν δὲν ἀποκτήσεις καὶ τὴν ἔμπρακτη ἀγάπη. Ἡ ἁπλὴ πίστη, ποὺ δὲν συνοδεύεται μὲ ἔργα ἀγάπης, σὲ τίποτα δὲν ὠφελεῖ, ἀφοῦ καὶ τὰ δαιμόνια πιστεύουν καὶ τρέμουν.


Άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής - Η αγάπη
Ὅπως ἡ μνήμη τῆς φωτιᾶς δὲν ζεσταίνει τὸ σῶμα, ἔτσι καὶ ἡ πίστη χωρὶς ἀγάπη δὲν φωτίζει τὴν ψυχὴ μὲ τὴ γνώση τοῦ Θεοῦ.


Άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής - Η αγάπη
Ἐκεῖνο ποὺ ἀγαπάει κανείς, σ' αὐτὸ καὶ εἶναι προσηλωμένος, καί, γιὰ νὰ μὴν τὸ στερηθεῖ, καταφρονεῖ ὅλα ὅσα τὸν ἀποσποῦν ἀπ' αὐτό. Ἔτσι κι ἐκεῖνος ποὺ ἀγαπάει τὸ Θεό, καλλιεργεῖ τὴν καθαρὴ προσευχὴ καὶ διώχνει ἀπὸ μέσα τοῦ κάθε πάθος ποὺ τὸν ἐμποδίζει ἀπ' αὐτήν.

Κάποιοι ΓΟΧ, άλλα μας έλεγαν...

Να, τι αποκαλύπτουν πρώην ομοϊδεάτες τους:
Ιδού ποιά ήταν η πίστι των γοχ κάποτε vs σήμερα - απο την καθαίρεση του Κυπριανού Κουτσούμπα


Κατωτέρω απο το  ενωτικό κείμενο  2014
6. Εδικώτερα, γι τ Μυστήρια τ ποα τελονται στς λεγόμενες πίσημες ρθόδοξες κκλησίες, ν κα Γνησία ρθόδοξη κκλησία δν παναλαμβάνει σ κάθε περίπτωση τν ξωτερικ τύπο (τν μυστηρίων) σ σους εσέρχονται μ πνεμα μετανοίας σ κοινωνία μ Ατήν, δν διαβεβαιώνει γι τ κρος ατν (τν μυστηρίων), οτε κα γι τν σωτηριολογική τους ποτελεσματικότητα, διαίτερα σ σους ερίσκονται «ν γνώσει» σ κοινωνία μ τν συγκρητιστικ Οκουμενισμό, πως κα μ τν Σεργιανισμό... 
Πηγή 

Παρόμοια θα έλεγε σήμερα ο Κόντογλου προς τους Οικουμενίζοντες Επισκόπους

 Ἐπιστολὴ Φ. Κόντογλου πρὸς Λατινίζοντα Μητροπολίτη


ΦΩΤΙΟΥ ΚΟΝΤΟΓΛΟΥ

Ἀθήνα, 7 Μαρτίου 1965


     Σεβασμιότατε,

Θερμά σᾶς εὐχαριστῶ γιὰ τὴν ἐπιστολὴ Σας τῆς 4ης Μαρτίου, στὴν ὁποία μοῦ γράφετε ὅτι θὰ προσπαθήσετε νὰ μοῦ ἀπευθύνει ἡ Κοινότητα ἐπιστολὴ γιὰ νὰ προβῶ στὴν ἁγιογράφηση τῶν ἱερῶν εἰκόνων τοῦ ἱεροῦ Ναοῦ τοῦ Γενέσιου τῆς Θεοτόκου...
 
* * *
 
    Οι ἀντιλήψεις μου γιὰ τὴν κίνηση πρὸς τὴν ἑνότητα τοῦ Χριστιανικοῦ κόσμου εἶναι γνωστὲς στὸν Παναγιότατο, καὶ ἀπὸ σύντομες μεταξὺ μᾶς συνομιλίες, ὅταν ἦρθε αὐτὸς στὴν Ἀθήνα, καὶ ἀπὸ διεξοδικότερες ἀλληλογραφίες μαζί τοῦ καὶ μὲ τὸν Σεβασμιότατο Μητροπολίτη Δέρκων κ.κ. Ἰακώβου.
    Μπορώ νὰ διαβεβαιώσω ὅτι αὐτὲς οἱ ἀντιλήψεις δὲν ὀφείλονται σὲ ἐλατήρια μισαλλοδοξίας ἢ ἄγνοιας, ἀλλὰ σὲ βαθιὰ πίστη καὶ γνώση τοῦ μυστηρίου τῆς Ὀρθοδοξίας, τὴν ὁποία εἶχα, μὲ τὴ χάρη