Σάββατο 11 Μαρτίου 2017

Τι κρίμα! Τίποτα απ' αυτά τα θαυμάσια που γράφουν οι "αντι-Οικουμενιστές" του Πειραιώς δεν τήρησαν και δεν τηρούν, ούτε ΜΕΤΑ την ΛΗΣΤΡΙΚΗ Κολυμπάριο Σύνοδο!



Ο Αντιπαπικός Άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς

και το Φιλοπαπικό

παραλήρημα των οικουμενιστών


Εν Πειραιεί 26-3-2013 

εφημέριος Ι. Ν. Αγίας Παρασκευής Καλλιπόλεως Πειραιώς

Πολύ εύστοχα και θεόπνευστα η Μία, Αγία, Καθολική και Αποστολική, Ορθόδοξος Εκκλησία μας προβάλει την Β΄ Κυριακή των Νηστειών, για δεύτερη φορά την μορφή του εν αγίοις Πατρός ημών Γρηγορίου του Παλαμά αρχιεπισκόπου Θεσσαλονίκης, του κήρυκος της Χάριτος και θεατού του ακτίστου Φωτός. Πρώτη φορά η μνήμη του, η κοίμησή του εορτάζεται στις 14 Νοεμβρίου. Την τοποθέτησε, μάλιστα, μετά την Κυριακή της Ορθοδοξίας, γιατί, κατά κάποιο τρόπο, αυτή η Κυριακή είναι η δεύτερη Κυριακή της Ορθοδοξίας. Και εάν θέλαμε πολύ περιληπτικά να διευκρινίσουμε για ποιόν λόγο η Εκκλησία μας τοποθέτησε αυτή την δεύτερη Κυριακή της Ορθοδοξίας, μπορούμε να πούμε ότι την προηγουμένη Κυριακή, την Κυριακή της Ορθοδοξίας, η Εκκλησία μας απέφυγε τον κίνδυνο του εξανατολισμού, δηλ. των αιρέσεων από την Ανατολή, από ιουδαϊκές και ισλαμικές επιρροές. Είναι γνωστό ότι η αίρεση της εικονομαχίας είχε τις ρίζες της στον Ισλαμισμό και τον Ιουδαϊσμό, οι οποίες είναι ανεικονικές θρησκείες, δηλ. δεν έχουν εικόνες. Και αυτή τη μανία τους εναντίον των αγίων εικόνων προσπάθησαν να την περάσουν και μέσα στην πίστη μας, την αγία Ορθοδοξία. Όμως, οι άγιοι Πατέρες, αγωνιζόμενοι εναντίον των

Δυστυχώς, ζούμε "χαλαρά" τραγικές εκκλησιαστικές στιγμές! Πιστοί και κληρικοί δεν έχουν συνειδητοποιήσει ότι το σχίσμα είναι γεγονός!


Σχολεία ομοφυλοφιλίας με άδεια του υπ. Παιδείας


Τι άλλο θα δούμε! Σεμινάριο υπέρ των γκέι μέσα σε δημοτικό από άντρες με... γόβες
Παρακμιακό συνέδριο-φιέστα για δασκάλους και καθηγητές από ομάδα εκπαιδευτικών με στόχο την προώθηση της «διαφορετικότητας». 

Διαφήμισε με εγκύκλιο την εκδήλωση-ντροπή ο γενικός γραμματέας Ιωάννης Παντής
Παρά φύσιν σεμινάρια ντροπής
Περιθωριακή ΜΚΟ -με πολιτική κάλυψη του υπ. Παιδείας- διοργανώνει συνέδριο για δασκάλους υπέρ των gays σε δημοτικό
Το άνοιγμα της συζήτησης για τα διεμφυλικά άτομα στον χώρο του σχολείου, και μάλιστα με τις «ευλογίες» του υπουργείου Παιδείας, προωθεί μια περιθωριακή ΜΚΟ με την ονομασία «Πολύχρωμο Σχολείο». 
Η οργάνωση αυτή απηύθυνε πρόσκληση σε δασκάλους δημοτικών (!!!) σχολείων και

ΤΟ ΦΑΝΑΡΙ ΑΠΕΚΤΗΣΕ ΝΑΟ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ, ΜΕ Ο,ΤΙ ΑΥΤΟ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ !


Ο ΚΥΒΟΣ ΕΡΡΙΦΘΗ… ΤΟ ΦΑΝΑΡΙ ΑΠΕΚΤΗΣΕ ΝΑΟ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ!


Ο Ιερός Ναός του Αγίου Γεωργίου (που εικονίζεται στις φωτό), ο οποίος ευρίσκεται εντός του κτήματος του αειμνήστου Δημητρίου Προμπονά, στα όρια Αθηνών και Νέας Φιλαδελφείας, πέρασε πλέον στην ιδιοκτησία του Οικουμενικού Πατριαρχείου Κων/πόλεως.

Η Ιερά Σύνοδος της Μητρός Εκκλησίας, σύμφωνα με πληροφορίες μας, αποδέχθηκε ασμένως τη δωρεά του Εθνικού Κληροδοτήματος Προμπονά, συγκαταλέγοντας τα μέλη που απαρτίζουν το συμβούλιο, στους Μεγάλους Ευεργέτας της εν Κωνσταντινουπόλει Εκκλησίας.


Ήδη κατετέθη επισήμως από τον διαχειριστή του εν λόγω Ιερού Ναού(που είναι Αρχιμανδρίτης, ανήκων μέχρι τώρα στην Εκκλησία της Ελλάδος) στα σεπτά χέρια του Οικουμενικού Πατριάρχου κ.κ. Βαρθολομαίου, το συμβόλαιο της δωρεάς και αναμένονται οι επόμενες κινήσεις και εξελίξεις- για κάποιους ευχάριστες και για κάποιους άλλους δυσάρεστες.

Γιατί ο Οικουμενισμός αποτελεί την μεγαλύτερη αίρεση στην ιστορία της Εκκλησίας


Γράφει ο

Ἀδαμάντιος Τσακίρογλου
     πειδὴ πολλοὶ ἀνενημέρωτοι πιστοὶ ρωτοῦν: Τί κακὸ ὑπάρχει στὸν λεγόμενο Οἰκουμενισμό; Γιατὶ μιλοῦν μερικοὶ γιὰ παναίρεση καὶ μολυσμό καὶ γιατὶ κατηγοροῦνται οἱ Ἐπίσκοποι καὶ οἱ Ἱερεῖς (ποὺ δὲν ἀπομακρύνονται ἀπο τοὺς Οἰκουμενιστές), μιᾶς καὶ ἡ ὅλη αὐτὴ ἡ κίνηση ἐπιβάλεται ἀπὸ τὶς σημερινὲς συνθῆκες, κρίνεται ἀναγκαῖο νὰ παρατεθοῦν οἱ παρακάτω διαπιστώσεις ἀναφορικὰ μὲ τὸν χαρακτῆρα τοῦ Οἰκουμενισμοῦ:
           Ὁ Οἰκουμενισμὸς εἶναι:
Θεομάχος, ἀφοῦ ἀπαιτεῖ κατανόηση γιὰ τοὺς ἐκτὸς Ἐκκλησίας καὶ ἀναγνωρίζει στὶς αἱρέσεις καὶ στὶς διαφορετικὲς θρησκεῖες συμμετοχὴ στὸ σωτηριακὸ ἔργο τοῦ Θεοῦ, μερικὲς μάλιστα τὶς ὀνομάζει παρανόμως ἀβρααμικές. Κατὰ τὸν Παῦλο ὅμως οἱ τῆς Πίστεως οὗτοι υἱοὶ Ἀβραὰµ κληθήσονται (πρὸς Γαλ. 3,7). «οἱ ἐκ πίστεως, οὗτοί εἰσιν υἱοὶ Ἀβραάμ».
Χριστομάχος, ἀφοῦ κατὰ τὴν Ζηζιούλεια «θεολογία» ἀναγνωρίζεται πρωτεῖο στὸν Πατέρα, τὸ ὁποῖο ὑποβιβάζει αὐτομάτως τὸ Υἱόν. Τὸν ὑποβιβασμὸ αὐτὸν προσπάθησαν νὰ ἐπιβάλουν καὶ ὁ Ἀρειανισμός καὶ ὁ Νεστοριανισμός. Παράλληλα, ἀφοῦ ἀναγνωρίζουν τοὺς Μονοφυσίτες ὡς Ἐκκλησίες, ἀναγνωρίζουν καὶ τὴν αἵρεσή τους -περὶ μίας φύσεως τοῦ Χριστοῦ- ὡς δόγμα ἐρχόμενοι εἰς ἀντίθεση μὲ τὸ Ὀρθόδοξο Δόγμα Πίστεως.
Πνευματομάχος, ἀφοῦ ἀναγνωρίζει τοὺς Παπικοὺς παρὰ τὸ «φιλιόκβε» ὡς Ἐκκλησία καὶ τοὺς ἀποδίδει ἱερωσύνη καὶ ἀποστολικὴ διαδοχή.
Τριαδιομάχος, ἀφοῦ μὲ τὸ «πρωτεῖο τοῦ Πατρός» ὑποβιβάζονται ὁ Υἱὸς καὶ τὸ Ἅγιο Πνεῦμα. Παράλληλα διδάσκουν, ὅτι «ἡ κοινωνία τῶν Τριῶν Προσώπων γίνεται ἑνότητα μόνο σὲ ἕνα πρόσωπο, τὴν ὑπόσταση τοῦ Πατρός» (Συνοδικός θεσμός, Θεολογία 2/2009, σελ. 32). Αὐτὴ ἡ διδασκαλία εἶναι παντελῶς ἀντιορθόδοξη.
Ἐκκλησιομάχος, ἀφοῦ μὲ τὴν ἀποδοχὴ τῆς Θεωρία τῶν Κλάδων, τῆς Θεωρίας τῆς Περιεκτικότητας, καὶ μὲ τὰ πολλὰ σὲ διακηρύξεις ὑπογραφθέντα κείμενα ἀναγνωρίζονται πολλὲς Ἐκκλησίες ἀντὶ γιὰ μία καὶ ἀκυρώνεται ἡ ἀρνητικὴ ἀπάντηση στὸ ρητορικὸ ἐρώτημα «μεμέρισται ὁ Χριστός;» (Α Κορ. 1,13). Συγχρόνως ἀναφέρονται ἀπὸ τοὺς Οἰκουμενιστὲς ἀπόψεις περὶ ἐπανίδρυσης τῆς Ἐκκλησίας,
πράγμα ποὺ τοὺς ἀναδεικνύει πάλι καὶ ὡς Χριστομάχους.
Θεοτοκομάχος, ἀφοῦ οἱ Οἰκουμενιστὲς συμπροσεύχονται μὲ αὐτοὺς ποὺ ἀρνοῦνται τὴν Παρθενίαν καὶ τὴν ὀνομασία «Θεοτόκος» τῆς Παναγίας μας ἢ ποὺ διδάσκουν, ὅπως οἱ Παπικοί, διδασκαλίες περὶ «ἀσπίλου συλλήψεως» τῆς Θεοτόκου.
Εἰκονομάχος, ἀφοῦ συμπροσεύχεται καὶ ἀναγνωρίζει ὡς «Ἐκκλησία» αὐτοὺς ποὺ ἔχουν ὡς «ἅγιο» τὸν Καρλομάγνο, ποὺ κατεδίκασε τὴν 7η Οἰκουμενικὴ Σύνοδο καὶ αὐτοὺς ποὺ ἀρνοῦνται τὴν θεολογία καὶ τὴν τιμὴ τῶν εἰκόνων.
Ἁγιομάχος, ἀφοῦ ὁ Πατριάρχης Βαρθολομαῖος στὴν προσφώνησή του, κατὰ τὴν θρονικὴ ἑορτὴ τοῦ Πατριαρχείου στὶς 30/11/1998

Ιερομόναχος Σάββας Αγιορείτης «Μετάνοια και Εξομολόγηση» 9/3/2016

Οι Αγιορείτες δέχονται τις διωχτικές εντολές από το Φανάρι και τις εκτελούν ως πειθήνια όργανα, «κοπέλια του Βαρθολομαίου»!

«Ὁ Πολιτικὸς Διοικητής, ἐνῶ οἱ πατέρες ἔχουν κάνει ἐφέσεις γιὰ τὶς παράνομες ἀποφάσεις τῆς Μονῆς, δὲν ἔχει κινήσει καμμία διαδικασία».




ν Ἁγίῳ Ὄρει τῇ 23-2-2016/7-3-2017

 Διωγμὸς  ἐν  Ἁγίῳ  Ὄρει  ἐν  ἔτει  2017

Μία πρώτη ἀπάντηση πρὸς τὴν Ἱερὰ Κοινότητα καὶ τοὺς ἁγίους Καθηγουμένους, οἱ ὁποῖοι κωφεύουν ἐμπρὸς στὴν παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ἡ ὁποία μετὰ τὴν ψευδοσύνοδο τοῦ Κολυμπαρίου, σχίζει τὴν Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ.

    ταν πρωτοήρθαμε στὸ Ἅγιον Ὄρος καὶ διαβάζαμε τὰ Συναξάρια τῶν μαρτύρων καὶ εἰδικώτερα τῶν ὁσιομαρτύρων Ἁγιορειτῶν πατέρων ἐπὶ Βέκκου μαρτυρησάντων, ἱερὸ ρῖγος διαπερνοῦσε τὴν ψυχή μας, βλέποντας τὰ μαρτύρια καὶ τὴν ἀγάπη ὅπου εἶχαν οἱ πατέρες γιὰ τὸν Κύριόν μας Ἰησοῦ Χριστόν. Ἔτρεχαν στὰ μάτια μας δάκρυα κατανύξεως, βλέποντας αὐτοὺς ποὺ ἔτρεχαν μὲ χαρὰ τὸν δρόμο τοῦ μαρτυρίου, ἀποδεικνύοντας ὅτι τὸ μεγαλύτερο ἀγαθὸ γιὰ τὸν Χριστιανὸ εἶναι ἡ ἀγάπη πρὸς τὸν Κύριο καὶ αὐτὴ ἐπιβεβαιώνεται μὲ τὴν ἀσκητικὴ ζωή, ἔτι καὶ ἔτι μὲ τὸ μαρτύριο: τὸ νὰ δώσει κάποιος ὅ,τι πολυτιμότερο ἔχει, δηλαδὴ τὴν ἴδια του τὴν ζωή. Ἱερὸς πόθος ἀνέβαινε στὰ μύχια τῶν ψυχῶν μας νὰ μιμηθοῦμε, ἔστω καὶ στὸ ἐλάχιστο, τὴν ὁμολογία τους καὶ νὰ ἀγαπήσουμε καὶ ἐμεῖς τὸν Σωτῆρα Ἰησοῦ μὲ λίγη, ἔστω, ἀπὸ τὴν ἀγάπη ποὺ εἶχαν αὐτοί. Καὶ ἔτσι δίναμε νόημα στὴν μάταιη καὶ μίζερη ζωή μας. Οἱ ἅγιοι νοηματοδοτοῦν καὶ φωτίζουν τὸν δρόμο μας.
     Ὅταν πρωτοήρθαμε στὸ Ἅγιον Ὄρος, οὔτε κἂν φανταζόμασταν πὼς οἱ δικοὶ μας ἀδελφοί, οἱ ἀγιορεῖτες μοναχοί, θὰ κινοῦσαν

Πλησιάζουμε στην εποχή Σοδόμων και Γομόρων! Εκπληρώνεται η προφητεία του αγ. Ιερωνύμου! (Σχετικό ΒΙΝΤΕΟ με ομιλία π. Αθ. Μυτιληναίου).

ΣΗΜΕΡΑ ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ ΚΑΤΑΡΓΟΥΝΤΑΙ!!!

ΙΣΠΑΝΙΑ: Λεωφορείο που λέει το αυτονόητο, ότι τα αγόρια έχουν αντρικά γεννητικά όργανα και τα κορίτσια γυναικεία, έχει γίνει στόχος μίσους και ποινικών διώξεων



Τον προηγούμενο μήνα, μια ισπανική ΜΚΟ διοργάνωσε μια «εκστρατεία» στις βόρειες επαρχίες της Ναβάρα και της Χώρας των Βάσκων, γεμίζοντας στάσεις λεωφορείων και λεωφορεία με αφίσες όπου έδειχναν, σε σκίτσο, μια φαινομενικά αθώα παρέα γυμνών μικρών παιδιών να τρέχουν χαρούμενα, μόνο που στην παρέα, υπήρχαν «αγόρια» με κόλπους και «κορίτσια» με πέη. 

Η λεζάντα της εμετικής αφίσας από κάτω έγραφε : «Υπάρχουν κορίτσια με πέος και αγόρια με αιδοίο. Τόσο απλό». Την «καμπάνια» υπέγραφε ο αυτοαποκαλούμενος «Σύλλογος Οικογενειών Τρανσέξουαλ Παιδιών Χρυσαλλίς».




Ο στόχος της «εκστρατείας» ήταν λέει, «η καταπολέμηση των προκαταλήψεων». Η εκπρόσωπος της οργάνωσης Beatriz Sever, μιλώντας στο BBC World, υπεραμύνθηκε του σκίτσου, λέγοντας ότι δεν νομίζει ότι «προσβάλει τις ευαισθησίες κάποιου», καθώς «είναι ένα σκίτσο που δείχνει πολύ χαρούμενα παιδιά. Είναι σώματα παιδιών, είναι μέρος της φύσης»!

Τί λέγει ο άγ. Σωφρόνιος γιὰ τὴ Διακοπὴ Μνημοσύνου

ερομονάχου Εὐθυμίου Τρικαμηνᾶ



Εορτή του Αγίου Σωφρονίου του Πατριάρχου Ιεροσολύμων (11 Μαρτίου)


Ο Άγιος Σωφρόνιος γεννήθηκε στην Δαμασκό της Συρίας περί το έτος 580 μ.Χ. και ήταν υιός ευσεβών και ενάρετων γονέων, του Πλινθά και της Μυρούς. Λόγω της καταγωγής του αποκαλείται και Δαμασκηνός. Κατά την νεαρή του ηλικία επισκέφθηκε τους Αγίους Τόπους και εκάρη μοναχός στη μονή του αββά Θεοδοσίου, όπου συνδέθηκε πνευματικά με τον εκεί ασκούμενο Ιωάννη τον Μόσχο, από τον οποίο διδάχθηκε πολλά.
Με την συνοδεία αυτού επισκέφθηκε την Αίγυπτο, όπου συνδέθηκε με τον κύκλο του Αγίου Ιωάννη του Ελεήμονος και τη Ρώμη. Τότε πέθανε και ο Ιωάννης ο Μόσχος (620 μ.Χ.).
Ο Σωφρόνιος μετακόμισε το λείψανο αυτού στα Ιεροσόλυμα και, αφού τα ενταφίασε στη μονή του Οσίου Θεοδοσίου, επανέκαμψε στην Αλεξάνδρεια. Εκεί προσβλήθηκε τότε από ανίατη ασθένεια των οφθαλμών. Επισκέφθηκε τότε το ναό των Αγίων Αναργύρων Κύρου και Ιωάννου στο Αμπουκίρ και θεραπεύθηκε. Το θαύμα αυτό περιέλαβε σε εγκώμιό του προς τους Αγίους αυτούς.
Στην συνέχεια επισκέφθηκε την Κωνσταντινούπολη με την ελπίδα να προσεταιρισθεί τον Πατριάρχη Σέργιο Α' (610 - 638 μ.Χ.) στις θέσεις του κατά των Μονοφυσιτών και να εκφράσει τις διαφωνίες του κατά του ενωτικού σχεδίου, το οποίο ο Πατριάρχης Αλεξανδρείας Κύρος ο από Φάσιδος (630 - 643 μ.Χ.) ετοίμαζε για να σιγάσει την διαμάχη μεταξύ Ορθοδόξων και Μονοφυσιτών. Αλλά απέτυχε και απογοητευμένος επανήλθε στα Ιεροσόλυμα.
Όταν πέθανε ο Άγιος Μόδεστος, Πατριάρχης Ιεροσολύμων, ο Άγιος Σωφρόνιος, για την υπερβάλλουσα αρετή του, ανήλθε το έτος 634 μ.Χ. στον πατριαρχικό θρόνο της Σιωνίτιδος Εκκλησίας. Η κατάσταση ήταν θλιβερή. Εσωτερικά η Ορθοδοξία υπέφερε από την αίρεση του μονοφυσιτισμού.
Εξωτερικά οι Άραβες περιέσφιγγαν την πόλη των Ιεροσολύμων. Ήδη κατείχαν τη Βηθλεέμ και ο Άγιος Σωφρόνιος μη δυνάμενος, κατά τον Δεκέμβριο του έτους 634 μ.Χ., να μεταβεί εκεί για να γιορτάσει την γέννηση του Θεανθρώπου, θρηνεί. Για την αποκατάσταση κάποιας ηρεμίας στο ποίμνιό του, συγκαλεί Σύνοδο και καταδικάζει τον Μονοφυσιτισμό.
Για την απόκρουση των Αράβων οργανώνει την άμυνα της πόλεως. Το έτος 637 μ.Χ. όμως αναγκάζεται να παραδώσει την πόλη των Ιεροσολύμων στον χαλίφη Ομάρ.
Ο Άγιος Σωφρόνιος κοιμήθηκε με ειρήνη το επόμενο έτος, 638 μ.Χ.



______________________________________________________________________________________


Τί λέγει ὁ γιος Σωφρόνιος
γιὰ τὴ Διακοπὴ Μνημοσύνου
Τοῦ π. Εὐθυμίου Τρικαμηνᾶ
Σύμφωνος μέ τόν σιο Μάξιμο τόν μολογητή εναι καί γιος Σωφρόνιος Πατριάρχης εροσολύμων. γιος Σωφρόνιος ζησε τήν δια ποχή μέ τόν γιο Μάξιμο καί γωνίσθηκε γιά τήν δια αρεσι το Μονοθελητισμο. Θά κάνωμε λοιπόν καί σ’ ατόν τόν γιο μία μικρή ναφορά, διά τόν λόγο τι ναφέρει στή διδασκαλία του σχεδόν ατούσιο τό δεύτερο μέρος του πό ξέτασιν ΙΕ΄ ερο Κανόνος τς Πρωτοδευτέρας Συνόδου.  ναφέρει λοιπόν γιος στό κεφάλαιο τό λεγόμενο «Περί ξαγγελιν» τά ξς: 
Τος δίδουσι χρήματα πρός τό διαφυγεν βασάνους, οκ στιν γκλημα· ελοντο γάρ χρήματα ζημιωθναι ψυχήν· καί λύτρον νδρός διος πλοτος. Οδέ τος τ φυγ τήν σωτηρίαν πορισαμένοις στιν γκαλεν, κν ντ’ ατν τεροι κατασχέθησαν· δύναντο γάρ κκενοι φυγεν. Ε τις πρεσβύτερος διάκονος ς δθεν π’ γκλήματι το οκείου κατεγνωκώς πισκόπου πρό συνοδικς διαγνώσεως ποστ τς ατο κοινωνίας, καί μή ναφέρ τό νομα ατο, καθαιρείσθω. Καί ε τις πίσκοπος ατό τοτο τολμήσει κατά το δίου μητροπολίτου, καθαιρείσθω. σαύτως καί ε τις πίσκοπος μητροπολίτης κατά το πατριάρχου τατα τολμήσει, τς ερωσύνης παυέτωσαν. Ε δε τινες ποσταῖέν τινος ο διά πρόφασιν γκλήματος, λλά δι’ αἵρεσιν πό συνόδου ἁγίων Πατέρων κατεγνωσμένην τιμῆς καί ποδοχς ἄξιοις ο ρθόδοξοι» (P.G. 87Γ, 3369D).

Εναι ξιοθαύμαστο τό σημεο ατό τς διδασκαλίας το γίου Σωφρονίου, διότι ταυτίζεται, κατά γράμμα θά λέγαμε, μέ τόν πό ξέτασι ερό Κανόνα. σως δέν θά ταν περβολικό νά πομε τι, κατά τήν διατύπωσι το ν λόγ Κανόνος, ο Πατέρες τς Πρωτοδευτέρας Συνόδου εχαν π’ ψιν τους τήν διδασκαλία ατή το γίου, μέ τήν ποία βεβαίως ταυτίστηκαν πλήρως.

Κι άλλος διαστρεβλωτής της Πίστεως και υβριστής των πιστών! Παρά ταύτα βεβαιώνει ότι "πατάει γερά πάνω στις ράγες της με το βίωμα της αγάπης"!

.

Ο Δημητριάδος κ. Ιγνάτιος για φανατικούς και ζηλωτές την Κυριακή της Ορθοδοξίας!

  Ας αντισταθούμε στον πειρασμό να ανα-φερθούμε στην ποιότητα του χαρακτήρος εκείνου που θεωρείται ποιμένας της Ορθόδοξης Εκκλησίας, και επιλέγει την Κυριακή της Ορθοδοξίας για να κατασκανδαλίσει το λαό.
Ας παραβλέψουμε τη ρητορική του Ιεράρχου της Εκκλησίας της Ελλάδος, που είναι η ρητορική της Νέας Εποχής, θεμελιωμένη από τον Edward Bernay, (πατέρα της Propaganda) και τον Arthur Schopenhauer (Ερειστική διαλεκτική: Η τέχνη του να έχεις πάντα δίκιο).
Ας σκύψουμε με υϊικό σεβασμό και ενδιαφέρον στην ουσία των λόγων του. Όταν ομιλεί για την αίρεση της Εικονομαχίας, αποσιωπά εντελώς τους

Οι Οικουμενιστές παλεύουν λυσσωδώς να παρουσιάσουν το μαύρο άσπρο και υβρίζουν τους αντιδρώντες πιστούς! ΣΧΟΛΙΟ.

Απίστευτη γλώσσα από Ηγούμενο:

.

Φανατικοί παράφρονες Χριστιανοί αποδομούν τον Πατριάρχη μας, τον Αρχιεπίσκοπο, τους Επισκόπους!


Του Άγγελου Ρούσσου

Δριμεία επίθεση κατά όσων αντιδρούν στα οικουμενιστικά ανοίγματα εξαπέλυσε κατά την ομιλία του κατά την διάρκεια του Β΄ Κατανυκτικού Εσπερινού την Κυριακή της Ορθοδοξίας στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό Ευαγγελισμού της Θεοτόκου Λαμίας, ο Καθηγουμένος της Ι. Μ. Αγάθωνος π. Δαμασκηνός Ζαχαράκης.

Ο π. Δαμασκηνός στην θαυμάσια ομιλία του αναφέρθηκε εκτενώς
στην ιστορία της Αναστηλώσεως των Ιερών Εικόνων, στη μεγάλη αυτή Νίκη της Ορθοδοξίας, καθώς και στην διαφύλαξη της Ενότητος της πίστεως μας.
Συγκεκριμένα ο π. Δαμασκηνός ανέφερε μεταξύ άλλων πως:
«Μια χριστιανική κοινότητα που δεν πιστεύει ορθόδοξα στον Θεό, έχει νοθεύσει την ταυτότητα και την αποστολή της. Κάνει το μεγάλο λάθος να διδάσκει στους ανθρώπους μια πίστη που δεν παραπέμπει στον τριαδικό Θεό, όπως αυτός είναι, αλλά όπως εκείνη τον φαντάζεται. Ένα ρητό λέγει: «Να μην πιστεύεις στον Θεό που εσύ δημιούργησες, αλλά στον Θεό που δημιούργησε εσένα». Για έναν αληθινά ευσεβή χριστιανό το πρώτιστο αγαθό στη ζωή του είναι η ορθή πίστη, όλα τα άλλα, που λογίζονται ως ανθρώπινα, έπονται. Η προάσπιση της ορθόδοξης πίστης είναι κάτι στο οποίο η Εκκλησία αφιέρωσε μεγάλο μέρος του χρόνου της και του δυναμισμού της». [σ.σ.: "Δάσκαλε ποὺ δίδασκες"..., γιατί δὲν ἐφαρμόζεις αὐτὸ ποὺ διδάσκεις; Γιατί δὲν ἀκολουθεῖς τὴν περὶ "Μίας" Ἐκκλησίας διδασκαλία τοῦ Τριαδικοῦ Θεοῦ διὰ τοῦ Κυρίου Ἰησοῦ Χριστοῦ, ἀλλὰ ἀκολουθεῖς τὴν Ζηζιούλεια καὶ τὴν Βαρθολομαίϊκη "πίστη" ποὺ παραπέμπει στὸν Ἀντίχριστο;].

Μέχρι εδώ καλα, αλλά στην πορεία η ομιλία παίρνει άλλη στροφή….

Όταν σε κάποιο σημείο ανέφερε πως «Ο επίσκοπος που δεν εκφράζει την ορθή πίστη, παύει να είναι επίσκοπος της εκκλησίας. Κανένας κληρικός ή λαϊκός δεν έχει το δικαίωμα να ερμηνεύει την πίστη σύμφωνα με τις δικές του αντιλήψεις» κάποιοι θεώρησαν πως μιλάει για τις οικουμενιστικές τάσεις που κορυφώθηκαν με την Σύνοδο του Κολυμπαρίου.

Φευ όμως άλλο εννοούσε…
«Μεγάλο πρόβλημα μέσα στην εκκλησία δημιουργούν κάποιοι φανατικοί χριστιανοί, που ταυτίζουν, την πίστη της εκκλησίας και την αλήθεια, με τη δική τους πίστη και τον εαυτό τους. Αυτοί θεωρούν πως είναι οι μόνοι μέσα στον κόσμο, που κρατάνε την πίστη, την αλήθεια και την ορθοδοξία και πως όσοι δεν συμφωνούν μαζί τους, είναι ασεβείς και άθεοι και αυτή την αρρωστημένη πεποίθησή τους προσπαθούν να την περάσουν και στους άλλους συνανθρώπους τους.
Κάτι παρόμοιο συμβαίνει και σήμερα στον τόπο μας. Κάποιοι κληρικοί και λαϊκοί πάσχοντες από το παραπάνω σύνδρομο του εγωκεντρισμού τους, αυτοονομάστηκαν «φύλακες» της ορθόδοξης πίστης και κάποιοι άλλοι «γνήσιοι χριστιανοί» και χωρίς ταπείνωση και υπακοή στην εκκλησία διασπούν την ενότητά της.
Είναι τόσο τυφλωμένοι από το πάθος τους, που δεν διστάζουν ακόμα και να αποτειχιστούν, δηλαδή να φύγουν από την εκκλησία, αγνοούντες ότι αυτό είναι το μεγαλύτερο από τα κακά που μπορεί να συμβεί σε ένα χριστιανό στον κόσμο αυτό. [σ.σ.: Δηλαδή, ἀθεολόγητε, ἢ μᾶλλον διαστρεβλωτὴ τῆς τῶν Ἱερῶν Κανόνων τῆς Ἐκκλησίας, Ἡγούμενε, ὁ ΙΕ΄ Κανόνας ποὺ οἱ ἀποτειχισμένοι ἀκολουθοῦν, δὲν εἶναι τῆς Ἐκκλησίας; Ἡ ἀποτείχιση ἀπὸ τοὺς αἱρετικούς, δὲν εἶναι τῆς Ἐκκλησίας;].
Αποδομούν με τα αλλοπρόσαλα και φανατικά κηρύγματά τους τον Πατριάρχη μας, τον Αρχιεπίσκοπο, τους Επισκόπους μας, και κάθε απλό χριστιανό, που σέβεται την εκκλησία και τα όργανά της. Αντί να υπακούσουν αυτοί στην εκκλησία, ζητάνε η εκκλησία του Χριστού, να υπακούσει σε αυτούς. Αν αυτό δεν είναι παραφροσύνη, πείτε μου, εσείς, τι άλλο είναι;» τόνισε ο ηγούμενος και κατακλείοντας την ομιλία του ο π. Δαμασκήνος ανέφερε χαρακτηριστικά πως οι αποφάσεις της Εκκλησίας έχουν Αγιοπνευματικό κύρος, αφορούν όλους τους ορθοδόξους χριστιανούς και δεν έχει κανένας το δικαίωμα να τις αμφισβητήσει. [σ.σ.: Οἱ ἀποφάσεις τῆς Συνόδου τῆς ληστρικῆς Συνόδου τοῦ 449, τῶν Συνόδων τῆς Ἱέρειας καὶ τῆς Φερράρας, εἶχαν (ἀκόλουθε τοῦ Οἰκουμενιστῆ Μητροπολίτη σου) Αγιοπνευματικό κύρος; Ἄλλο τόσο κύρος ἔχει καὶ ἡ Κολυμπάριος Σύνοδος].

Είναι σαφές πως όσο οι αντιδράσεις κατά των Οικουμενιστών κορυφώνονται και με διακοπές μνημόνευσης πλέον, οι καλοθελητές του Φαναρίου θα παλεύουν να παρουσιάσουν το μαύρο άσπρο και θα υβρίζουν όλο και περισσότερο τους αντιδρώντες…

Κι ἕνα σχόλιο:  Ἄρα ἡ Ἀδελφότητα τοῦ "Σωτῆρος" ποὺ διατηρεῖ καὶ στὴ Λαμία Ἀρχιμανδρίτη της, ἔχει συνειδητοποιήσει τὴν τεράστια εὐθύνη της; Πόσο ὀρθόδοξη εἶναι, ὅταν συνεργάζονται καὶ συλλειτουργοῦν ἱερεῖς της μὲ Ἐπισκόπους καὶ Ἡγουμένους ποὺ διδάσκουν διαφορετικὴ Πίστη ἀπὸ τὴν Ὀρθόδοξη; Πῶς ἑρμηνεύουν τὴν "ἑνότητα τῆς Πίστεως καὶ τὴν κοινωνία τοῦ Ἁγίου Πνεύματος"; Ὡς ἀνοχὴ τῶν αἱρετιζόντων καὶ κοινωνία μαζί τους;
"O tempora, o mores"!

Ναυπάκτου Ἱερόθεος: «Χάριν τῆς ἑνότητος»

«Χάριν τῆς ἑνότητος»

τοῦ Μητρ. Ναυπάκτου καί Ἁγίου Βλασίου Ἱεροθέου

  Πάνω στὴν ὥρα (καὶ μετὰ τὴν προηγούμενη ἀνάρτηση, ἐδῶ) δημοσιεύτηκε τὸ παρὸν ἄρθρο τοῦ μητροπολίτη Ναυπάκτου, τὸ ὁποῖο θὰ μποροῦσε νὰ συμβουλευτεῖ ὁ κ. Μακρὴς γιὰ νὰ διορθώσει τὶς θέσεις του σχετικὰ μὲ τὸ ποιές εἶναι ὀρθοδόξως, οἱ προϋποθέσεις τῆς ἑνότητος.

Αποτέλεσμα εικόνας για Ναυπάκτου ἹερόθεοςΠολλές φορές στίς διάφορες συναντήσεις ἀνθρώπων, ἀκόμη καί σέ ἐκκλησιαστικά Συνοδικά Ὄργανα, διατυπώνεται ἡ ἄποψη ὅτι πρέπει νά συμφωνήσουμε σέ ἕνα θέμα, ἔστω καί ἄν ἔχουμε διαφορετική γνώμη, «χάριν τῆς ἑνότητος». Καί συμβαίνει τά ἴδια τά Συνοδικά Ὄργανα, στά ὁποῖα συμμετέχουν οἱ ἴδιοι ἄνθρωποι, νά ἀποφασίζουν διαφορετικά, πράγμα τό ὁποῖο δικαιολογεῖται ὅτι γίνεται «χάριν τῆς ἑνότητος» ἤ «γιά τήν ἑνότητα».
Ὑπάρχουν δέ καί ἄνθρωποι, πολιτικοί, ἐκκλησιαστικοί, οἱ ὁποῖοι διατείνονται ὅτι ἀγωνίζονται γιά τήν ἑνότητα τοῦ σώματος στό ὁποῖο συμμετέχουν, ὡσάν κάποιοι ἄλλοι νά μή ἐνδιαφέρωνται γιά τήν ἑνότητα.