Σάββατο, 14 Απριλίου 2018

Εσύ κι ο Θεός!



Είπε Γέρων:
      Δεν με ενοχλεί η γνώμη των ανθρώπων, διότι στην απάντηση στον Θεό θα μείνω μόνος, χωρίς αυτούς.

Δαιμονικό πείσμα και απόδειξη εμμονής-παραμονής στην αίρεση!


Επίσκεψη Καθολικών Επισκόπων Μέσης Ανατολής στον Αρχιεπίσκοπο Κύπρου
    
    σο περισσότερες διαμαρτυρίες γίνονται, ὅσο περισσότερες καὶ τεκμηριωμένες εἶναι οἱ ἁγιοπατερικὲς ἀποδείξεις ὅτι "οὐ δεῖ αἱρετικοῖς συνεύχεσθαι", τόσο πιό πολὺ καὶ θρασύτατα ἐπικοινωνοῦν μὲ τοὺς αἱρετικούς!
  Μὲ τὴν ἀνοχή-συνεργεία τῶν ἀντι-Οἰκουμενιστῶν, ποὺ κατάργησαν τὴν δικλεῖδα ἀσφαλείας τῆς Πατερικῆς διδασκαλίας: «ὁ κοινωνῶν ἀκοινωνήτω ἀκοινώνητος»

Επίσκεψη της Συνόδου των Καθολικών Επισκόπων Μέσης Ανατολής στον Αρχιεπίσκοπο Κύπρου (ΦΩΤΟ)
Με την ευκαιρία της πλήρους συνόδου των Καθολικών Επισκόπων της Μέσης Ανατολής, η οποία έλαβε χώρα στην Κύπρο, στην Αρχιεπισκοπή Μαρωνιτών, ο Επικεφαλής της Αρχιεπισκοπής Μαρωνιτών της Κύπρου Youssef Soueif διοργάνωσε επίσημο γεύμα κατά την 11 Απριλίου 2018, στο οποίο

Οι Ορθόδοξοι διαρκώς διαιρούνται δι' αρχομανίαν, οι κακόδοξοι διαφημίζουν και

Ο Πατριάρχης στην 21η Ευρασιατική Οικονομική Διάσκεψη


   Η εξέλιξη της επικοινωνίας και της διάδοσης της πληροφορίας, σε μια εποχή ραγδαίας τεχνολογικής προόδου, και η θέση της Ορθοδόξου Εκκλησίας, βρέθηκαν στο επίκεντρο της ομιλίας που πραγματοποίησε στην αγγλική γλώσσα ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος, το πρωί της Πέμπτης, 12ης Απριλίου,  στην 21η Ευρασιατική Οικονομική Διάσκεψη με θέμα, «Η Τεχνολογία έναντι της Πολιτικής – Πέρα από τα διλήμματα», η οποία διοργανώνεται, όπως κάθε χρόνο στην Πόλη, από το Ίδρυμα «Marmara Grubu». Παρέστησαν Αρχηγοί κρατών, Υπουργοί, πολιτικοί, επιστήμονες και οικονομικοί παράγοντες από διάφορες χώρες.
«Ο κόσμος μας σήμερα αναμφίβολα αλλάζει με γρήγορο ρυθμό. Η αιτία αυτών των εκπληκτικών αλλαγών είναι η εξέλιξη της τεχνολογίας και της βιοτεχνολογίας και η επανάσταση της πληροφορίας και των πολύπλευρων κλάδων της – ένα γεγονός που αποτελεί τη μεγαλύτερη παγκόσμια πολιτιστική επανάσταση στην ιστορία της ανθρωπότητας. Σήμερα, η τεχνολογία δεν είναι απλά μια χρήση της επιστημονικής γνώσης, αλλά μάλλον έχει γίνει το επίκεντρο της ανθρώπινης ύπαρξης – η προοπτική στην οποία όλες οι πτυχές του πολιτισμού λαμβάνουν νόημα».
     Περιγράφοντας την σημερινή πραγματικότητα ο Οικουμενικός Πατριάρχης έκανε λόγο και για  «θεοποίηση» της τεχνολογίας, η οποία αντί να είναι στην υπηρεσία του Ανθρώπου τον θέτει ουσιαστικά υπό τον άμεσο έλεγχο και την εξάρτησή της. Επεσήμανε δε ότι «τα παντοδύναμα μέσα ηλεκτρονικής επικοινωνίας δεν μεταδίδουν απλώς πληροφορίες. Διαμορφώνουν τις απόψεις μας για τη ζωή και το νόημά της, κατευθύνουν τις επιθυμίες και τις ανάγκες μας και επηρεάζουν την ιεράρχηση των αξιών μας. Κατά συνέπεια, οι παλιές παραδόσεις εξασθενούν, τα σύμβολα διαβρώνονται  και η ίδια η πρόοδος καταλήγει να ταυτίζεται με την τεχνολογική πρόοδο» τόνισε ο Πατριάρχης.

     «Εντέχνως, δίνεται η εντύπωση ότι το κλειδί για την επίλυση όλων των προβλημάτων βρίσκεται στην ικανότητα των υπολογιστών να αποθηκεύουν και να υπολογίζουν έναν τεράστιο όγκο πληροφοριών σε ένα ταχύτατο ρυθμό. Δυστυχώς, σε αυτό το πλαίσιο, μπορούμε εύκολα να ξεχάσουμε ότι τα μεγαλύτερα προβλήματά μας δεν είναι τεχνικής φύσης και δεν προέρχονται από έλλειψη πληροφοριών. Η βία, το έγκλημα, η πείνα και η κοινωνική αδικία, ο φανατισμός και η σύγκρουση των Πολιτισμών, δεν οφείλονται στην έλλειψη πληροφόρησης ή τεχνολογίας, ούτε μπορούν να αντιμετωπιστούν μέσω της επιστήμης των υπολογιστών. Είναι επίσης προφανές ότι η επιστημονική πρόοδος και η ανάπτυξη της τεχνολογίας δεν απαντούν στα βαθιά υπαρξιακά ζητήματα του ανθρώπου και σίγουρα δεν εξαλείφουν αυτά τα προβλήματα».
     Ο Οικουμενικός Πατριάρχης  επισήμανε πως στο πλαίσιο αυτό, και παρά τα οφέλη της τεχνολογίας που απολαμβάνουμε, εντείνεται η ανησυχία για την απειλούμενη ελευθερία μας, τις πολύτιμες παραδόσεις που χάνονται και το φυσικό περιβάλλον που καταστρέφεται. Όπως παρατήρησε, ποτέ ο άνθρωπος δεν είχε τόσο μεγάλη γνώση και ταυτόχρονα ποτέ δεν ενήργησε τόσο καταστροφικά εναντίον του πλησίον του και της φύσης.
Υπογράμμισε ακόμη ότι  «οι πιο πολύτιμες αλήθειες για τον άνθρωπο και τον τελικό του προορισμό είναι “αποθηκευμένες” μέσα στα ιερά θρησκευτικά κείμενα της ανθρωπότητας. Για τον Χριστιανισμό, ο άνθρωπος και η προστασία του από κάθε απειλή – από όπου και αν προέρχεται – βρίσκεται στην κορυφή της κλίμακας αξιών του. Από τη χριστιανική οπτική, είναι αδύνατο να δηλώσουμε ότι η σημερινή τεράστια πρόοδος της τεχνολογίας  αποτελεί «πραγματική πρόοδο», δεδομένου ότι μέσα στο πλαίσιό της το ανθρώπινο πρόσωπο και η ελευθερία του υποτιμούνται ευρέως».

     Υπενθύμισε δε ότι στην Εγκύκλιο της Αγίας και Μεγάλης Συνόδου της Ορθοδόξου Εκκλησίας, που πραγματοποιήθηκε στην Κρήτη, το 2016, σημειώνεται, μεταξύ άλλων, ότι «η επιστημονική γνώσις δεν κινητοποιεί την ηθικήν βούλησιν του ανθρώπου, ο οποίος, καίτοι γνωρίζει τους κινδύνους, συνεχίζει να δρα ως εάν δεν εγνώριζεν. Η απάντησις εις τα σοβαρά υπαρξιακά και ηθικά προβλήματα του ανθρώπου και εις το αιώνιον νόημα της ζωής αυτού και του κόσμου, δεν είναι δυνατόν να δοθή χωρίς μίαν πνευματικήν προσέγγισιν».
      Ολοκληρώνοντας και με αφορμή το γενικότερο θέμα της Διασκέψεως ο Οικουμενικός Πατριάρχης επεσήμανε ότι «δεν υπάρχει κανένα δίλημμα, ούτε καμμία αμφιβολία όσον αφορά την ανάγκη συνεργασίας μεταξύ τεχνολογίας, πολιτικής, οικονομίας και θρησκείας, προκειμένου να αντιμετωπισθούν τα προβλήματα που οφείλονται κυρίως στην αυτόνομη λειτουργία τους – αποκλειστικά στην βάση των δικών τους ειδικών αρχών και κριτηρίων. Όσο  αυτές οι δυνάμεις συνεχίζουν να αγνοούν η μία την άλλη, δεν μπορούν ποτέ πραγματικά να ωφελήσουν την ανθρωπότητα. Όλοι πρέπει να υπηρετούν τον άνθρωπο, την ελευθερία του και την ευημερία του και να συνεργασθούν για την προστασία της αξιοπρέπειάς του».

Η Εκκλησία διαλέγεται εν αγάπῃ με κάθε καλοπροαίρετο άνθρωπο


    "Ἀπάντηση" στὸ κείμενο τοῦ μητροπ. Πρεβέζης Μελετίου ποὺ  πρόσφατα δημοσιοποιήθηκε καὶ ἀναρτήσαμε (ἐδῶ), ἀπὸ τὸ βιβλίο "Ἡ Πατερικὴ στάση στοὺς θεολογικοὺς Διαλόγους". Ἡ ἀπάντηση ἀπαντᾶ εἰδικότερα στὸ σημεῖο ἐκεῖνο τῆς ἀποπροσανατολιστικῆς χρησιμοποίησης κειμένου τοῦ μητροπολίτου Μελετίου ἀπὸ τὸν ἅγιο Ἰωάννη τὸν Χρυσόστομο.
α) Ἡ Ἐκκλησία διαλέγεται  ἐν ἀγάπῃ  μὲ κάθε ἄνθρωπο ποὺ δέχεται καλοπροαίρετο τὴν “νουθεσία” της

ξιοπρόσεκτο εἶναι τὸ παράδειγμα τοῦ ἱεροῦ Χρυσοστόμου. Ὅταν οἱ αἱρετικοὶ “Ἀνόμοιοι” ἤθελαν νὰ τὸν ἀκούσουν νὰ ὁμιλεῖ γιὰ τὶς διαφορὲς ποὺ ὑπῆρχαν μεταξὺ τῆς Ὀρθοδοξίας καὶ τῆς αἱρέσεώς τους, ὁ Ἅγιος  ἐφαρμόζοντας θετικὰ τὴν Ἐντολὴ τοῦ Ἀποστόλου Παύλου, βλέποντας δηλαδὴ ὅτι οἱ “νουθεσίες” του ἔπιαναν τόπο, «ἀνεχόταν μέσα στὸν ὀρθόδοξο ναὸ τὴν παρουσία» τῶν Ἀνομοίων κατὰ τὴν ὥραν τοῦ κηρύγματος[1], δὲν ἀνταποκρινόταν ὅμως, σκοπίμως, στὴν ἐπιθυμία τους νὰ ὁμιλήσει διεξοδικὰ γιὰ τὶς διαφορὲς Ὀρθοδόξων καὶ Ἀνομοίων, ἀναβάλλοντας αὐτὸ τὸ θέμα γιὰ ἀργότερα∙ γράφει:  «ἐγὼ μὲν γὰρ καὶ πάλαι τούτους ὤδινον πρὸς ὑμᾶς τοὺς λόγους εἰπεῖν, ἔμελλον δὲ καὶ ἀνεβαλλόμην, ὅτι πολλοὺς τῶν ταῦτα νοσούντων ἑώρων μεθ' ἡδονῆς ἡμῶν ἀκροωμένους, καὶ οὐ βουλόμενος ἀποσοβῆσαι τὴν θήραν, τέως ἐπεῖχον τὴν γλῶτταν τούτων τῶν παλαισμάτων, ὥστε μετὰ τὸ κατασχεῖν αὐτοὺς ἀκριβῶς, τότε ἐπαποδύσασθαι»[2].
Διαπιστώνουμε λοιπὸν στὸ παράδειγμα αὐτό -διαφορετικά τὸ ἑρμηνεύει ὁ καθηγητὴς Θεοδώρου- [σ.σ.: βλέπουμε πὼς ὁ Πρεβέξης Μελέτιος χρησιμοποιεῖ τὴν ἴδια παραπλανητική-διαστρεβλωτικὴ ἑρμηνεία], πὼς ὁ Ἅγιος ἔκανε ἕνα εἶδος κατήχησης, ἀφοῦ διέκρινε πὼς στὴν καρδιά τους εἶχε ἀρχίσει ἡ διαδικασία τῆς μετάνοιας, ἀφοῦ «μεθ' ἡδονῆς» ἄκουγαν τὰ κηρύγματά του καὶ ὑπόμεναν τὴν δοκιμασία ὑπακοῆς ποὺ τοὺς ὑπέβαλε, δέχονταν δηλαδὴ τὴν «νουθεσίαν» του∙ καὶ τότε μόνο

Κι έτσι συνεχίζουν την προδοσία οι σύγχρονοι Επίσκοποι!

ξεπληρώνοντας τὸ «Γραμμάτιο»
τῆς …Δεσποτοποίησης!

Έτσι προδόθηκε η Ορθοδοξία από τους Ποιμένες της!




Ὁ Πρεβέζης Μελέτιος ἀμφισβητοῦσε τὸν ἅγιο Ἰουστῖνο Πόποβιτς –ποὺ κατήγγειλε τὸν Οἰκουμενισμὸ ὡς αἵρεση– ἀλλὰ καὶ ὅλους τοὺς ἀγωνιζομένους κατ' αὐτῆς!


  Μὲ αὐτὸ τὸ κείμενο φωτίζεται περισσότερο ἡ στάση τῶν Μοναχῶν τῆς Πρεβέζης, ἡ σχέση τους μὲ τὸν Οἰκουμενιστὴ Σηλυβρίας Αἰμιλιανό, καὶ ἄλλα πολλά!
    Κρίμα, γιατὶ στὸ κείμενο ποὺ δημοσιεύουμε, ὁ Πρεβέζης Μελέτιος συμπλέκει τὴν ἀλήθεια μὲ τὸ ψεῦδος. Παραθέτει μιά-δυὸ θέσεις, ποὺ στηρίζουν τὴν κακόδοξη γραμμή του, καὶ ἀγνοεῖ-διαγράφει τὸ 99% τῆς ἁγιοπατερικῆς διδασκαλίας ὡς πρὸς τοὺς αἱρετικούς, ἀλλὰ καὶ τὴν πράξη-στάση ποὺ οἱ Ἅγιοι κράτησαν ἀπέναντί τους. Οἱ ἀναγνῶστες ποὺ παρακολουθοῦν τὰ θέματα αὐτά, γνωρίζουν αὐτὴν τὴν στάση, ἀλλὰ κάποιοι δὲν θέλουν ἀκόμα νὰ τὴν καταλάβουν!


† ΜΗΤΡΟΠ. ΝΙΚΟΠΟΛΕΩΣ ΜΕΛΕΤΙΟΥ:
Ο  ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ


Εἰσαγωγικά-παρουσίαση τῆς "Ἰδιωτικῆς Ὁδοῦ":

      Δημοσιεύουμε σήμερα ένα σημαντικό κείμενο του μακαριστού Μητροπολίτου Νικοπόλεως Μελετίου (Καλαμαρά), με θέμα τον Οικουμενισμό. 
     Πρόκειται για μία εισήγηση στην Ιεραρχία της Εκκλησίας της Ελλάδος τον Οκτώβριο του 2013, η οποία όμως δεν εκφωνήθηκε. Το κείμενο δεν το έχω δει δημοσιευμένο μέχρι σήμερα. 
     Το αναρτώ εδώ με την έλλειψη της σελίδας 16, η οποία κάπου έχει παραπέσει στο αρχείο μου. Σε κάθε περίπτωση το όλο κείμενο είναι εξαιρετικά σημαντικό από κάθε άποψη. 
    Γράφτηκε σε μια εποχή όπου οι «αντιοικουμενιστές» και πάλι εξαπέλυαν αναθέματα, λόγω της επίσκεψης του Πάπα Ιωάννη Παύλου Β΄ στην Αθήνα, επί μακαριστού Αρχιεπισκόπου Χριστοδούλου. 
     Ιδού λοιπόν το κείμενο του μακαριστού Μελετίου, προς γνώσιν και συμμόρφωσιν των βουλομένων.


Μετά την προσφυγή της Εκκλησίας στο ΣτΕ, Ιεράρχης ζητά έκτακτη σύγκληση της Ιεραρχίας


Έκτακτη σύγκληση της Ιεραρχίας ζητά ο Μητροπολίτης Φθιώτιδος




ROMFEA.GR | Επιστολή στον Μακαριώτατο Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμο απέστειλε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Φθιώτιδος για το μάθημα των Θρησκευτικών.
''Ἡ τοποθέτηση τῆς Ἱεραρχίας κρίνεται ἀπαραίτητη μετά τήν ἀπόφαση τοῦ Συμβουλίου τῆς Ἐπικρατείας, μέ τήν ὁποία ἀκυρώνονται οἱ ἀποφάσεις τῶν Ὑπουργῶν Παιδείας κ. Ν. Φίλη καί κ. Κ. Γαβρόγλου'' αναφέρει μεταξύ άλλων ο Σεβασμιώτατος στην επιστολή του.
Σε άλλο σημείο ο Μητροπολίτης Φθιώτιδος τονίζει: ''ὁ μήνας