Τετάρτη, 14 Μαρτίου 2018

Οι κακές έξεις και η θεραπεία τους

(Άγιος Νικόδημος Αγιορείτης)

    Α΄. Ἐξέτασε, ἀδελφέ, τὶς κακὲς ἕξεις καὶ συνήθειες, ποὺ ἀπόκτησες μὲ τὴ ζωὴ ποὺ ἔκανες ἂν εἶναι παλιές, χρειάζεται περισσότερος κόπος, γιὰ νὰ καταστραφοῦν, ἂν εἶναι καινούργιες λιγότερος· ὅπως ἕνα παλιὸ καὶ ἕνα μεγάλο δένδρο, περισσότερο κόπο χρειάζεται, γιὰ νὰ κοπεῖ καὶ νὰ ξεριζωθεῖ ἀπὸ ἕνα νέο καὶ μικρό.

    Β΄. Ἐξέτασε τὶς θεραπεῖες ποὺ πρέπει νὰ χρησιμοποιήσεις γι’ αὐτὲς τὶς κακές σου ἕξεις καὶ συνήθειες ἀπὸ τὶς θεραπεῖες αὐτὲς ἡ πρώτη εἶναι τὸ νὰ θέλεις νὰ διορθωθεῖς ὄχι ἀμφιβάλλοντας, ἀλλὰ ἀποφασιστικά. Διότι οἱ σωματικὲς ἀσθένειες μποροῦν νὰ θεραπευθοῦν καὶ χωρὶς τὴν θέλησή μας οἱ ἀσθένειες ὅμως τῆς ψυχῆς χωρὶς νὰ τὸ θέλουμε, δὲν εἶναι δυνατὸ νὰ θεραπευθοῦν. Διότι καὶ γι’ αὐτὲς χρειάζεται μία ἀποφασιστικὴ θέληση τοῦ

Η ανοητολαγνεία των μπαχαλάκηδων!


Του Αρχιμ. Γεράσιμου Φραγκουλάκη, Αννόβερο Γερμανίας


Σχόλιο "Πατερικῆς Παράδοσης"

   Εἶναι θλιβερὸ τὸ γεγονὸς ἕνας –ὑποτίθεται ὀρθόδοξος– ἀρχιμανδρίτης νὰ «καταδέχεται» μὲν νὰ ἀπαντᾶ σὲ ἄρθρο, ποὺ ἀναφέρεται σὲ κακόδοξες ἐνέργειές του (ὑποτίθεται γιὰ νὰ ἀπολογηθεῖ ἢ νὰ δικαιολογήσει τὶς οἰκουμενιστικὲς ἐπιδόσεις του), ἀλλὰ στὴν ἀπάντησή του αὐτὴ νά …μὴν ἀπαντᾶ σὲ τίποτα ἀπ’ ὅσα ἀναφέρει τὸ ἄρθρο, ὅπως κάνει ὁ π. Γεράσιμος σὲ ἄρθρο του μὲ τὸν τίτλο "Η ανοητολαγνεία των μπαχαλάκηδων!".
    Καὶ τότε γιατί ἀπάντησε; Μόνο καὶ μόνο γιὰ νὰ ἀποπροσανατολίσει ὅσους πιστοὺς τῆς Γερμανίας τὸ διάβασαν (καὶ τὸν πληροφοροῦμε ὅτι οἱ ἀναγνῶστες μας στὴ Γερμανία εἶναι πολλοί), καὶ βέβαια γιὰ νὰ συκοφαντήσει καὶ νὰ ὑβρίσει ἀρθρογράφο καὶ ἱστολόγιο ποὺ φιλοξένησε τὸ ἄρθρο (ἐδῶ) καὶ ἔτσι τὸν ἔφερε σὲ ἀντίθεση μὲ ὅσους πιστοὺς ἀκόμα, ἐμμένουν στὴν ὀρθόδοξη Πίστη καὶ ἀπεχθάνονται τὰ οἰκουμενιστικὰ καραγκιοζιλίκια τοῦ κ. Φραγκουλάκη!
   Γράφει ὁ κ. Φραγκουλάκης: «Θα συνιστούσα δε στο ιστολόγιο το οποίο μας έχει συνηθίσει σε αναρτήσεις Δ.Π. να είναι συγκεκριμένα και αληθινά εκείνα τα οποία γράφει»! Ἐπαναλαμβάνουμε λοιπόν (στὸ τέλος τῆς ἀνάρτησης) τὸ ἄρθρο ποὺ τὸν ἐνόχλησε, γιὰ νὰ διαπιστώσει ὁ ὀρθόδοξος ἀναγνώστης (ποὺ ἔτυχε νὰ μὴν τὸ ἔχει διαβάσει), πόσο «αληθινά καὶ συγκεκριμένα», μὲ φωτογραφίες ὁλοζώντανες, εἶναι τὰ ὅσα παρουσιάζει τὸ συγκεκριμένο ἄρθρο, ποὺ ἐνόχλησε τὸν κ. Φραγκουλάκη!
    Ἀλλὰ τί νὰ πεῖ κανείς γιὰ ἕνα ἀρχιμανδρίτη ποὺ κάνει πὼς δὲν ξέρει ὅτι ὑπάρχει Παναίρεση ποὺ λέγεται Οἰκουμενισμὸς  καὶ ὁ ὁποῖος, ὅ,τι γράφεται γιὰ τὴν Παναίρεση, τὰ θεωρεῖ ὡς «πόλεμο εναντίον του Οικουμενικού Πατριαρχείου»;   Ποὺ θεωρεῖ ὡς «ανακρίβειες, ψέματα και φαντασιώσει» ὅ,τι κατοχυρωμένο μὲ δεκάδες ἁγιοπατερικὰ κείμενα καταχωροῦμε στὸ ἱστολόγιό μας;
    Τί νὰ πεῖ σὲ ἕνα ἀρχιμανδρίτη, ποὺ τὸ μόνο ποὺ ξέρει νὰ χρησιμοποιεῖ εἶναι λέξεις τῆς «ἀργκό», ὅπως «μπαχαλάκηδες», καὶ οὔτε μία -γιὰ δεῖγμα- ἁγιογραφικὴ ἢ πατερικὴ λέξη! Ποὺ δηλώνει ὑπεροχικὰ καὶ ἐξουσιαστικὰ ὅτι δὲν εἶναι ἄξιοι καὶ ἁρμόδιοι οἱ λαϊκοὶ νὰ ὑπερασπίζονται τὴν Πίστη τους καὶ πρέπει νὰ τὴν ἀφήνουν στὰ βρώμικα θεολογικὰ χέρια τοῦ κ. Φραγκουλάκη καὶ τῶν ὁμοίων του γιὰ νὰ τὴν βεβηλώνουν! Ποὺ θεωρεῖ ὅτι εἶναι –ἄκουσον! ἄκουσον!– «αξιοκατάκριτοι και σφετεριστές της πνευματικής περιουσίας της Μίας, Αγίας, Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας και συνεπώς της Ορθοδοξίας», ὅσοι ἀντιτίθενται στοὺς Οἰκουμενιστές, σὲ αὐτοὺς δηλαδή, ποὺ προδίδουν καθημερινῶς τὴν Ὀρθόδοξη Πίστη!
     Δημοσιεύουμε τὴν ἀπάντηση τοῦ κ. Φραγκουλάκη, γιὰ νὰ διαπιστώσουν οἱ ἀναγνῶστες τὸ ὕφος, τὴ θεολογικὴ κατάρτηση καὶ τὸ ἦθος τοῦ ἀνδρός, καὶ στὴ συνέχεια ἐπαναλαμβάνουμε τὸ ἄρθρο ποὺ τὸν ἐνόχλησε τόσο πολύ, ὥστε νὰ ἀναγκαστεῖ νὰ ἀπαντήσει!


 Η ανοητολαγνεία των μπαχαλάκηδων!

 Του Αρχιμ. Γεράσιμου Φραγκουλάκη,
Αννόβερο Γερμανίας


  «Η μουσικόφιλη φραγκολαγνεία του αρχιμανδρίτη κ. Φραγκουλάκη». Αυτός είναι ο τίτλος ενός άρθρου, το οποίο υποτίθεται απαντά σε δικό μου άρθρο σχετικό με τη συναυλία της Ενορίας Αγίων Πάντων Μονάχου. 
Τεχνηέντως βεβαίως προσανατολίζει τις υποτιθέμενες απαντήσεις του εκεί που θέλει ο ως συνήθως ανώνυμος αρθρογράφος. Το ιστολόγιο μάλιστα το οποίο φιλοξενεί αυτό το άρθρο θέλει να εμφανίζεται ως σοβαρό,

Θαυμάσια επιστολή, που απευθύνεται κυρίως προς αυτούς που κοινωνούν ακόμα με τους Οικουμενιστές!



Προςτην Αυτού Θειοτάτην Παναγιότητα,Αρχιεπίσκοπον Κωνσταντινουπόλεως, Νέας Ρώμης και Οικουμενικόν Πατριάρχην κ. Βαρθολομαίον
 Ευλογείτε Παναγιώτατε,
    Χάριν συντομείας και απλότητος, προσπερνώ τις διάφορες ψυχρές τυπολογικές και κουραστικές εισαγωγές, και περνώ κατ΄ ευθείαν στο ουσιώδες.
Δράττομαι από τους λόγους του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού όπως το οτι «ὁ δὲ μείζων ὑμῶν ἔσται ὑμῶν διάκονος» (Ματθ. κγ΄ 11), το οτι «ὑμεῖς δὲ μὴ κληθῆτε ῥαββί [...] πάντες δὲ ὑμεῖς ἀδελφοί ἐστε» (Ματθ. κγ΄ 8), καθώς και απο την εντολή του Αγίου Πνεύματος δια γραφίδος Αγίου Αποστόλου Παύλου οτι ιδίως οι μεταξύ μας σχέσεις πρέπει να είναι «ἐν ἁπλότητι καὶ εἰλικρινείᾳ Θεοῦ» (Β΄ Κορ. α΄ 12), και τολμώ να ζητήσω την θεολογική σας αυθεντία σε κάτι το οποίον αδυνατώ να κατανοήσω.
    Λαμβάνω λοιπόν ως πρώτο δεδομένο οτι αίρεσις απωλείας είναι «ἰῶτα ἓν ἢ μία κεραία» (Ματθ. ε΄ 18) παρεκκλήσεως εκ του νόμου, όπως μας πληροφορεί ο ίδιος ο Κύριος ημών Ιησούς Χριστός. Την ιδία εντολή λαμβάνουμε εκ του Αγίου Πνεύματος δια της γραφίδος των Αγίων Αποστόλων, διαβάζοντας «κρατεῖτε τὰς παραδόσεις ἃς ἐδιδάχθητε» (Β΄ Θεσ. β΄ 15), «στήκετε ἐν τῇ πίστει» (Α΄ Κορ. ιστ΄ 13), «τὰς δὲ βεβήλους κενοφωνίας περιΐστασο» (Β΄ Τιμ. β΄ 16), κοκ. Την ιδία εντολή επαναλαμβάνει το Άγιον Πνεύμα δια των Θεοφόρων Αγίων Πατέρων όπως ο Άγιος Αθανάσιος ο Μέγας ο οποίος μας εντέλλει οτι «ὅστις βούλεται σωθῆναι, πρό πάντων χρή αὐτῷ τήν καθολικήν κρατῆσαι πίστιν, ἥν εἰ μή τις σώαν καί ἄμωμον τηρήσειεν, ἄνευ δισταγμοῦ, εἰς τόν αἰῶνα ἀπολεῖται», ο Άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς ο οποίος μας εντέλλει οτι «οὐ μικρόν ἐν τοῖς περί Θεοῦ τό παραμικρόν», ο Άγιος Φώτιος ο Μέγας ο οποίος μας εντέλλει οτι «τα περί Πίστεως, όπου αν παρεκκλίνη ολίγον κανείς, αμαρτάνει αμαρτίαν προς θάνατον», ο Άγιος Ιγνάτιος ο Θεοφόρος ο οποίος μας εντέλλει οτι «πᾶς ὁ λέγων παρὰ τὰ διατεταγμένα ἤ πράσσων κἄν ἀξιόπιστος ᾖ, κἄν νηστεύῃ, κἄν παρθενεύῃ, κἄν σημεῖα ποιῇ, κἄν προφητεύῃ, λύκος σοι φαινέσθω ἐν προβάτου δορᾷ φθορὰν προβάτου κατεργαζόμενος», κοκ.
Λαμβάνω ως δεύτερο δεδομένο την κατεγνωσμένη παναίρεση του Οικουμενισμού. Και είναι κατεγνωσμένη όχι επειδή το λέγω εγώ, αλλά επειδή είναι κατεγνωσμένη από δεκάδες λαϊκούς Πανεπιστημιακούς Έλληνες και ξένους θεολόγους. Είναι κατεγνωσμένη από δεκάδες Πανεπιστημιακούς Έλληνες και ξένους ιερείς και αρχιερείς θεολόγους. Είναι κατεγνωσμένη από δεκάδες χιλιάδες Έλληνες και ξένους κληρικούς και μοναχούς. Είναι κατεγνωσμένη απο δεκάδες Καθηγουμένους και μοναστικές αδελφότητες εντός και εκτός Αγίου Όρους, αλλά και εκτός Ελλάδος

Σχεδόν παντού, επικρατεί ένα "πνεύμα χλιαρό, καθόλου ανδρισμός, καθόλου θυσία"!

   «Σήμερα υπάρχει ένα πνεύμα χλιαρό, καθόλου ανδρισμός, καθόλου θυσία.

   Όλα τα μετέτρεψαν με την σημερινή βλαμμένη λογική»!


Αποτέλεσμα εικόνας για ελειψε το πνευμα της θυσιας

Οι περισσότεροι άνθρωποι σήμερα δεν γεύτηκαν την χαρά της θυσίας και δεν αγαπούν τον κόπο. Μπήκε η τεμπελιά, το βόλεμα, η πολλή άνεση. Έλειψε το φιλότιμο, η θυσία.
Θεωρούν κατόρθωμα, όταν καταφέρνουν χωρίς κόπο να πετύχουν κάτι, όταν βολεύονται. Δεν χαίρονται, όταν δεν βολεύονται. Ενώ, αν αντιμετώπιζαν τα πράγματα πνευματικά, θα έπρεπε τότε να χαίρονται, γιατί τους δίνεται ευκαιρία για αγώνα.

Όλοι τώρα, μικροί-μεγάλοι, κοιτάζουν την ευκολία. Οι πνευματικοί άνθρωποι κοιτάζουν πώς να αγιάσουν με λιγότερο κόπο. Οι κοσμικοί πώς να βγάλουν περισσότερα χρήματα, χωρίς να δουλεύουν. Οι νέοι πώς να περνούν στις εξετάσεις, χωρίς να διαβάζουν, πώς να πάρουν πτυχίο, χωρίς να φεύγουν από την καφετέρια. Και αν είναι δυνατόν, να τηλεφωνούν από την καφετέρια, για να τους δώσουν τα αποτελέσματα! Ναι, εκεί φθάνουν! Έρχονται πολλά παιδιά στο Καλύβι και μου λένε: «Κάνε προσευχή να περάσω». Δεν διαβάζουν και λένε: «Ο Θεός μπορεί να με βοηθήση». «Διάβασε, του λέω, και κάνε και προσευχή». «Γιατί, μου λέει, δεν μπορεί ο Θεός να με βοηθήση;»
Δηλαδή την τεμπελιά του να ευλογήση ο Θεός; Δεν γίνεται

Η «Προεμφυτευτική Γενετική Διάγνωση–Εξέταση»

 καί ἡ σχέση της μέ τήν Ἔκτρωση!




Ἰωάννη Γ. Θαλασσινοῦ, μαθηματικοῦ, Ἀντιπροέδρου Π.Ε.ΦΙ.Π.


Ἡ «Προεμφυτευτική Γενετική Διάγνωση» («Preimplantation Genetic Diagnosis»–PGD) καί ἡ «Προεμφυτευτική Γενετική Ἐξέταση» («Preimplantation Genetic Screening»–PGS) πραγματοποιοῦνται κατά τή διάρκεια τῆς ἐξωσωματικῆς γονιμοποίησης, πρίν ἀπό τή μεταφορά τοῦ ἐμβρύου στή μήτρα, ὥστε νά ἐπιλέγονται ἔμβρυα χωρίς γονιδιακές (PGD) ἤ χρωμοσωμικές παρεκκλίσεις (PGS). Ἀκόμα καί οἱ ὑπέρμαχοι τῆς μεθόδου αὐτῆς ἀναφέρουν ὅτι: «… ὁ ὅρος “διάγνωση” στήν PGD εἶναι κατά κυριολεξία ἀτυχής, διότι τό ἐξεταζόμενο ἔμβρυο οὔτε συμπτώματα ἐκδηλώνει, οὔτε πάσχει (ἀκόμη) ἀπό τό νόσημα. Ἑπομένως, PGD καί PGS πρέπει νά νοοῦνται μέθοδοι ἀνίχνευσης γενετικῶν χαρακτηριστικῶν ἤ μέθοδοι ἐπιλογῆς ὠαρίων ἤ ἐμβρύων, καί ὄχι στήν κυριολεξία “διαγνωστικές” ἐξετάσεις».2
Σύμφωνα, λοιπόν, μέ αὐτά πού ἀναφέρουν οἱ πιστοποιημένες γιά τίς ἐξετάσεις αὐτές Κλινικές, διαφημίζοντας τά «προϊόντα»... τους: «…Ἡ τεχνική περιλαμβάνει τή βιοψία ἐμβρύων πού βρίσκονται στό στάδιο τῶν 6–10 κυττάρων… Μέ τή χρήση εἰδικῆς μικροπιπέτας3, γίνεται ἀναρρόφηση ἑνός ἤ δύο τέτοιων κυττάρων, ἀντιπροσωπευτικῶν τοῦ ἐμβρύου ἀπό τό ὁποῖο προῆλθαν. Τό γενετικό ὑλικό ἀπό αὐτά τά κύτταρα ἀναλύεται ἐπιτρέποντας τήν ἀνίχνευση γενετικῶν ἀνωμαλιῶν… Μετά τήν ἀνάλυση, μόνο τά φυσιολογικά ἔμβρυα ἐπιλέγονται γιά τή μεταφορά (ἤ τήν κατάψυξή τους), πού θά γίνει τήν 4η ἤ 5η ἡμέρα μετά τήν ὠοληψία».4

Ἡ «Προεμφυτευτική Γενετική Ἐξέταση» εἶναι μία ἐξέταση μέ καθαρά εὐγονικά χαρακτηριστικά,5 ἀφοῦ ὅταν ἀνιχνεύονται ἔμβρυα, πού δέν ἀνταποκρίνονται στά «στάνταρ» καί στά «πρότυπα» τῆς ἀπρόσωπης καί εὐδαιμονικῆς ζωῆς μας, τά «ἀποκλείουμε». Ἀπό τί ἄραγε; Μά, ἀπό τί ἄλλο, παρά ἀπό τό ἀναφαίρετο δικαίωμά τους στή ζωή! Ἰδού, λοιπόν, πόσο «πολιτισμένα» περιγράφουν τή διαδικασία αὐτή οἱ εἰδικοί, πού τήν ὑποστηρίζουν καί τήν ἐφαρμόζουν: «Ἀναζητοῦνται συγκεκριμένες γονιδιακές μεταλλάξεις… ἤ ἀριθμητικές/δομικές χρωμοσωμικές ἀνωμαλίες… πού εἶναι ὑπεύθυνες γιά τήν ἐμφάνιση στό ἔμβρυο γνωστῶν συγγενῶν καί κληρονομικῶν νοσημάτων. Τά προσβεβλημένα ἔμβρυα ἀπομονώνονται καί ἀποκλείονται ἀπό τήν ἐμβρυο­μεταφορά. Στή μήτρα μεταφέρονται ἐπιλεκτικά μόνον τά ὑγιή…». 6


Τά ἀδιαμφισβήτητα βιοηθικά διλήμματα πού ἀνακύπτουν ἀπό αὐτές τίς πρακτικές, δέν

Ο Βίος της Αγίας Ὑπομονής


Η μνήμη τῆς Ὁσίας καὶ Θεοφόρου μητρὸς ἡμῶν Ὑπομονῆς


Τελεῖται στις 13 Μαρτίου
καὶ στις 29 Μαΐου


    Ἁγία Ὑπομονή, κατὰ κόσμον Ἑλένη Δραγάση, καὶ ἀργότερα, ὡς σύζυγος τοῦ Μανουὴλ Β' Παλαιολόγου, «Ἑλένη ἡ ἐν Χριστῷ τῷ Θεῶ αὐγούστα καὶ αὐτοκρατόρισσα τῶν Ρωμαίων ἡ Παλαιολογίνα», ἦταν θυγατέρα τοῦ Κωνσταντίνου Δραγάση, ἑνὸς ἀπὸ τοὺς πολλοὺς ἡγεμόνες - κληρονόμους τοῦ μεγάλου Σέρβου κράλη (=βασιλιᾶ) Στεφάνου Δουσάν. Καταγόταν ἀπὸ βασιλικὴ καὶ εὐλογημένη γενιά. Στοὺς προγόνους της συγκαταλέγονται ἄνθρωποι ποὺ ἁγίασαν (π.χ. ὁ Στέφανος Νεμάνια, σέρβος βασιλέας καὶ κτίτορας τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Χιλανδαρίου τοῦ Ἁγίου Ὅρους = ὅσιος Συμεὼν ὁ Μυροβλύτης). Ὁ Κωνσταντῖνος Δραγάσης ἀνέλαβε τὴν ἡγεμονία τοῦ σημερινοῦ βουλγαρικοῦ τμήματος τῆς βόρειο - ἀνατολικῆς Μακεδονίας, στὴν περιοχὴ μεταξὺ τῶν ποταμῶν Ἀξιοῦ καὶ Στρυμῶνος.

«ΚΑΤΣΕ ΚΑΤΟΥ»!!!!!!

     ὁρισμός τῆς δεσποτοκρατίας, ἀλλὰ καὶ χοντρή ἐπίδειξη ἐξυπνακισμοῦ καὶ εἰρωνείας!!!  Συνελόντι εἰπεῖν, ἡ εἰκόνα τῶν αὐτοϊκανοποιούμενων Ἐπισκόπων, ἀπὸ τὴν ἀθεολόγητη ἀπάντηση ποὺ ἐδόθη!


Οι μητροπολίτες Καισαριανής Δανιήλ καὶ Κορίνθου Διονύσιος αθεολόγητοι ή εγκάθετοι;