Δευτέρα, 12 Αυγούστου 2019

Επίκαιρη ομιλία π. Ευθυμίου: Αιρετικές θέσεις για την κόλαση!

«Ἀντιλαβοῦ μου καὶ ρῦσαι, τῶν αἰωνίων βασάνων»




«Ἂν ζούσαμε μὲ τὴν σκέψη ὅτι ὑπάρχει ἡ "Κρίση", ...μὲ μιὰ περίσκεψη, θὰ ἀλλάζαμε ὅλο τὸ πρόγραμμα τῆς ζωής μας»!
"Ὁ φόβος τοῦ Θεοῦ καί οἱ κοσμικοί φόβοι"

Όταν σταματάς να διαβάζεις βιβλία, παύεις να σκέφτεσαι!

Κι ὅταν σταματᾶς νὰ διαβάζεις τὴ "Βίβλο";



Ντοστογιέφσκι

1. Πρέπει να αγαπάς την ζωή περισσότερο από το ίδιο το νόημα της ζωής.
2. Ένα καινούργιο βήμα, μια καινούργια λέξη είναι ότι οι άνθρωποι φοβούνται.
3. Υπάρχουν όρια στο μυαλό του κάθε ενός, που πέρα από αυτά είναι επικίνδυνο να περάσεις. Μόλις περάσεις την γραμμή, είναι αδύνατο να γυρίσεις πίσω.
4. Η ευτυχία δεν βρίσκεται στην ευτυχία αλλά στην προσπάθεια για αυτήν.
5. ‘Όταν σταματάς να διαβάζεις βιβλία, παύεις να σκέφτεσαι.

Ο Γέροντας Παΐσιος για την Παναγία

 
Η ευλάβεια προς την το πρόσωπο της Υπεραγίας Θεοτόκου 

– Πέστε μας, Γέροντα, κάτι για την Παναγία.– Τι να σας πω; Με φέρνετε σε πολύ δύσκολη θέση. Για να μιλήση κανείς για την Παναγία, πρέπει να Την ζήση.
– Γέροντα, και το όνομα της Παναγίας έχει δύναμη πνευματική, όπως και το όνομα του Χριστού;
-Ναι. Όποιος έχει πολλή ευλάβεια την Παναγία, ακούει το όνομά Της και αλλοιώνεται. Ή, αν το βρη κάπου γραμμένο, το ασπάζεται με ευλάβεια και σκιρτάει η καρδιά του. Μπορεί να κάνη ολόκληρη Ακολουθία με έναν συνεχή ασπασμό στο όνομα της Παναγίας*.
Και όταν προσκυνά την εικόνα Της, δεν έχει την αίσθηση ότι είναι εικόνα, αλλά ότι είναι η Ίδια, και πέφτει κάτω λειωμένος, διαλυμένος από την αγάπη Της.

Τώρα κατάλαβαν ότι αυτός που υμνούσαν ως "ευσεβής" ήταν ...δυσσεβής!




Γράφει ο Μέτοικος, αρθρογραφεί για katanixi.gr

 Ο Ναυπάκτου Ιερόθεος στρατεύθηκε στον οικουμενιστικό συγκρητισμό του Φαναρίου


Ο επίσκοπος Ναυπάκτου Ιερόθεος ξαναχτύπησε!


Π.Π.: Δεῖτε καὶ αὐτό"Το κακό και η σύγχυση που προκαλούν ο π. Θεόδωρος Ζήσης και η ομάδα του όσο επιμένουν στα περί οικονομίας και υπάρξεως ακόμα ευσεβών επισκόπων", ὅπως ὁ Ναυπάκτου! (ἐδῶ ἀλλὰ καὶ ἐδῶ). 

    Σε μια εκτενέστατη περιγραφή και στηλίτευση των παρεκκλίσεων τού πατριαρχείου των Ρώσων από την Ορθόδοξη διδασκαλία, ο επίσκοπος Ναυπάκτου «καταδικάζει» τον Μόσχας για τα ίδια αμαρτήματα που αθωώνει τον Κωνσταντινουπόλεως!
           Σταχυολογώ από το άρθρο:
    Η όλη κριτική και αποδοκιμασία των υπαρκτών οικουμενιστικών ανοιγμάτων του πατριαρχείου Μόσχας από τον επίσκοπο Ναυπάκτου, στηρίζεται στην αναντιστοιχία μεταξύ των Ορθοδόξων αποφάσεων του Συνεδρίου της Μόσχας, που έγινε επί σταλινοκρατίας και του κοινού ανακοινωθέντος στις 12 Φεβρουαρίου 2016 του Πατριάρχη Μόσχας Κύριλλου με τον Πάπα Φραγκίσκο στην Αβάνα της Κούβας.
   Το «Συνέδριο-Σύναξη» στη Μόσχα το 1948 ο Ναυπάκτου κ. Ιερόθεος ονομάζει «πανσλαβιστική Σύναξη» ενώ ο Ι. Καρμίρης αντικειμενικότερα, το αποκαλεί «Ορθόδοξο Συνέδριο» και, σωστά, αφού σε αυτό συμμετείχαν με αντιπροσώπους τους τα Πρεσβυγενή Πατριαρχεία Αλεξανδρείας και Αντιοχείας.
    Ο επίσκοπος Ναυπάκτου αποφαίνεται ότι η «πανσλαβιστική Σύναξη» ή «συνδιάσκεψη» της Μόσχας το 1948 δεν ήταν «ούτε Πανορθόδοξη Σύνοδος ούτε ελεύθερη φωνή της Οικουμενικής Ορθοδοξίας, αλλά ήταν μια εκδήλωση για ανταλλαγή απόψεων των εκπροσώπων των Ορθοδόξων Εκκλησιών, υπό τον άγρυπνο έλεγχο του άθεου καθεστώτος», κάτι δηλαδή σαν τη σύναξη στο Κολυμπάρι της Κρήτης, που έγινε υπό τον ανύσταχτο οφθαλμό των Αμερικανών.