Κυριακή 4 Σεπτεμβρίου 2016

«Ξέχασαν» στη νέα εγκύκλιο την πρωινή προσευχή-Κουδούνι και μέσα!!

 

Με εγκύκλιο του υπουργείου Παιδείας που μόλις σήμερα στάλθηκε στα σχολεία, το υπουργείο Παιδείας καταργεί την πρωινή προσευχή. Για την ακρίβεια έχει απαλείψει οποιαδήποτε αναφορά στην πρωινή προσευχή, όπως γινόταν πάντα κάθε έτος.

Πρόκειται για μία ενέργεια η οποία σίγουρα θα πυροδοτήσει περαιτέρω όξυνση στις σχέσεις Εκκλησίας-κυβέρνησης, αλλά και μία απόπειρα αποκοπής της ορθοδοξίας από τους πιστούς...

Μετά τις αποφάσεις της Συνόδου της Κρήτης, ο εξουνιτισμός προχωρεί ανεμπόδιστα, με τη σφραγίδα της Συνόδου!

Από: Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: 

Παπικοί στην Ιερά Μονή Ακροτοχωρίου Σερρών (Σιδηροκάστρου). Καταγγελίες πιστών.

ΕΠΙΠΛΕΟΝ: ο μητροπολίτης τους (Σιδηροκάστρου Μακάριος) εξαπάτησε τους πιστούς ότι η επίσκεψη του Πάπα στην Λέσβο θα ήταν ιδιωτική και ΑΠΟΚΑΛΕΙ τουςΠαπικούς ΕΚΚΛΗΣΙΑ!


Λάβαμε το παρακάτω μήνυμα από απολύτως αξιόπιστους αναγνώστες μας:
    "Πραγματοποιήσαμε προσκύνημα στις 30/8/2016 στην Ιερά Μονή Τιμίου Προδρόμου στο Ακριτοχώρι για να προσκυνήσουμε τα Άγια λείψανα. (προφανώς αναφέρονται σε υπότμημα της σιαγόνας του Τιμίου Προδρόμου που ήρθε την προηγούμενη ημέρα στο μοναστήρι, (διαβάστε σχετικά εδώ και εδώ)

Αφού θαυμάσαμε την λαμπρότητα και την ομορφιά της μονής, μας περίμενε μια έκπληξη στην έξοδο του μοναστηριού.Κοντοσταθήκαμε στην πόρτα γιατί ο αυλόγυρος γέμισε με κόσμο.Ανάμεσα τους διακρίναμε καθολικούς καλογέρους, καλόγριες, ιερείς καθολικούς και ορθοδόξους.
Ταυτόχρονα υπήρχαν και λαϊκοί που μιλούσαν την ιταλική και την Ελληνική.Χαρούμενοι και γελαστοί θαύμαζαν το μοναστήρι.Διακρίναμε ανάμεσα τους τον καθηγητή της θεολογικής κ. Παναγιώτη Σκαλτσή, που φαινόταν διοργανωτής.
Στο τέλος του γκρουπ, υπήρχαν 3 καθηγητές που έλεγαν ότι τέτοιες κινήσεις θα πρέπει να συνεχιστούν διότι σταμάτησαν επί Χριστόδουλου.Διαπιστώσαμε στο πάρκινγκ πούλμαν του ΑΠΘ που τους μετέφερε στην μονή.
Το γεγονός αναφέραμε σε φίλους που μετά από 2 ώρες επισκέφθηκαν το μοναστήρι και επιβεβαίωσαν όσα τους είπαμε.Ρωτώντας μια μοναχή, τι συμβαίνει, τους απάντησε ότι κάποια κυρία της περιοχής έδωσε πολλά χρήματα στο μοναστήρι ζητώντας ως χάρη να δεχθούν το γκρουπ αυτό".


Σχόλια:
1)  Με μια απλή αναζήτηση στο διαδίκτυο διαπιστώνουμε ότι εκείνες τις μέρες (28 - 30 Αυγούστου) γινόταν στην Θεσσαλονίκη το "Διεθνές Διαχριστιανικό Συνέδριο για τον Ευαγγελισμό και Επανευαγγελισμό στην Ευρώπη του 21ου Αιώνα" με συμμετοχή και παπικών.

Πράγματι το συνέδριο έκλεισε στις 30 Αυγούστου, με την Παπική "Θεία Λειτουργία" σε παπικό ναό της Θεσσαλονίκης, στις 9 πμ.
Σύμφωνα με το επίσημο πρόγραμμα, ακολούθησε  "Εκδρομή - Γεύμα- Συμπεράσματα"

Οπότε προφανώς η εκδρομή περιλάμβανε την Μονή Ακριτοχωρίου!
Συμπίπτει απόλυτα με όσα μας έστειλαν οι αναγνώστες μας.

(οι 2 φωτογραφίες του προγράμματος από εκκλησιαστικό πρακτορείο ειδήσεων, εδώ)



2) Αμφιβάλουμε αν πράγματι "μια κυρία" έδωσε χρήματα στη μονή και αυτό ήταν η "πρόφαση" για να δεχτούν τους παπικούς.
Αντιθέτως, το μοναστήρι του Ακριτοχωρίου ήταν ΧΟΡΗΓΟΣ του Συνεδρίου όπως βλέπετε στο κάτω μέρος του εντύπου:




3)  Στην επίσημη ιστοσελίδα της "Καθολικής επισκοπής Σύρου", εδώ,
διαβάζουμε ότι μηνύματα απέστειλαν ο Πάπας Φραγκίσκος και ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος (το μήνυμα του Βαρθολομαίου διάβασε ο μητροπολίτης Θεσσαλονίκης Άνθιμος!)



Στο διαδίκτυο (δείτε εδώ), θα δείτε άφθονες φωτογραφίες του Θεσσαλονίκης Ανθίμου, δίπλα σε παπικούς (στο συνέδριο αυτό):


Να κι ο καθηγητής κ.Παναγιώτης Σκαλτσής που αναφέρουν οι αναγνώστες μας!
Είχε ψηφίσει ΝΑΙ στην ίδρυση τμήματος Ισλαμικών Σπουδών, όπως μπορείτε να δείτε εδώ!

ο κ.Σκαλτσής δίπλα σε παπικό "μοναχό"


4) Στην μονή Ακριτοχωρίου, στις 22 Οκτωβρίου 2012, ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος είχε "θερμή συνάντηση" με τον τότε Πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξη Τσίρα (πηγή, πηγή):

5) Μην ξεχνάμε ότι η συγκεκριμένη μονή (Ακριτοχωρίου) είναι μετόχι της Μονής Ξενοφώντος του Αγίου Όρους (κι εμείς περιμένουμε από το Άγιο Όρος να αντιδράσει στην οικουμενιστική λαίλαπα και να διακόψει το μνημόσυνο του Βαρθολομαίου).

6) Μην ξεχνάμε ακόμη ότι η γερόντισσα Ιακώβη του μοναστηριού του Ακριτοχωρίου συμμετείχε (μαζί με μία ακόμη μοναχή) " στους εορτασμούς για την 75η επέτειο από την ίδρυση της Παπικής οικουμενιστικής κοινότητας Ταιζέ". Δείτε εδώ:




Δείτε τε την:



7) Όσο για τον μητροπολίτη Σιδηροκάστρου Μακάριο, στον οποίο υπάγεται το γυναικείο μοναστήρι του Ακριτοχωρίου (ο οποίος εμφανίζεται στις 2 πρώτες φωτογραφίες κατά την υποδοχή του λειψάνου του Τιμίου Προδρόμου, στις 29 Αυγούστου 2016),

θυμίζουμε ότι όπως είχε αποκαλύψει το zougla.gr (εδώ και εδώ), αντάλλαξε σε έμπορο το mini bus  που παρέλαβε μετά την λήξη των Ολυμπιακών Αγώνων (minibus που πιθανότατα προοριζόταν για ίδρυμα), για να παραλάβει πολυτελή λιμουζίνα!

Όπως γράφει χαρακτηριστικά το άρθρο του zougla.gr
"O ίδιος όμως, δεν μας εξήγησε, γιατί ενώ αιτήθηκε «επιβατικού» όπως λέει από τον οργανισμό αξιοποίησης ολυμπιακής περιουσίας, δεν προέβαλε αντίρρηση, όταν του προσέφεραν το mini bus. Επίσης, εφόσον έλαβε το λεωφορειάκι, γιατί δεν επέλεξε να το παραχωρήσει στα παιδιά του ΚΕΠΕΠ που το είχαν πραγματικά ανάγκη, αφού το δικό τους όχημα «εξαφανίστηκε», αλλά τελικά επέλεξε να το ανταλλάξει με επιβατικό πολυτελείας (SKODA SUPERB - 20.000 ευρώ), αν και ο ίδιος ισχυρίζεται πως πρόκειται για ένα «κοινό αυτοκίνητο που έχουν πλείστοι όσοι»."

8) Θυμίζουμε τις διαβεβαιώσεις του μητροπολίτη Σιδηροκάστρου Μακαρίου,  ως "συνοδικός", πριν μόλις λίγους μήνες, ότι η Επίσκεψη του Πάπα στην Λέσβο "θα είναι ιδιωτική, ανεπίσημη",




Όπως είδατε στο βίντεο, δήλωσε ότι: "Ο Πάπας είναι ο αρχηγός μιας πολύ μεγάλης, πολυαρίθμου ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ"!

Για την "ιδιωτική" και "ανεπίσημη" επίσκεψη του Πάπα, θυμόμαστε όλοι τι "ανεπίσημη" υποδοχή του έγινε (από Τσίπρα, Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο και Πατριάρχη Βαρθολομαίο, με online σύνδεση της ΕΡΤ)




Βλέπετε πως μας εξαπατούν; "Ιδιωτική επίσκεψη" !

Να θυμηθούμε ότι στους συνοδικούς που προσκάλεσαν τον Πάπα στη Λέσβο, εκτός από τον Σιδηροκάστρου Μακάριο, ήταν και ο Ναυπάκτου Ιερόθεος και ο Φλωρίνης Θεόκλητος.

Όσο για τον Πάπα που κατά τον μητροπολίτη Σιδηροκάστρου Μακάριο είναι ο αρχηγός μιας ... "εκκλησίας", του απαντούμε ότι
στο Σύμβολο της Πίστεως λέει : «Εις Μίαν, Αγίαν, Καθολικήν και Αποστολικήν Εκκλησίαν».
Ο Σιδηροκάστρου Μακάριος όμως,  αντίθετα με τους Αγίους Πατέρες, αναγνωρίζει κι άλλες ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ.
Κάτι που αποφασίστηκε και στην ληστρική (ψευδο)Σύνοδο της Κρήτης.

Κάθε πιστός οφείλει 
και σύντομα θα δώσει την απάντηση του.
Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"

Η κατάργηση τού νόμου από το Πνεύμα, τού π. Ιωάννη Ρωμανίδη

Η καλλιέργεια τής προσωπικότητας τών εν Πνεύματι θεραπευμένων


Η κατάργηση τού νόμου από το Πνεύμα

Τού π. Ιωάννη Ρωμανίδη
Ο φωτισμένος άνθρωπος είναι απελευθερωμένος και από τον νόμο, γιατί στην κατάσταση αυτή ο πραγματικός νόμος, το Άγιον Πνεύμα, εισήλθε μέσα στην ύπαρξή του. Όταν  υπάρχουν πολλοί φωτισμένοι, που έχουν το Άγιον Πνεύμα, επιλύουν και το λεγόμενο κοινωνικό πρόβλημα, συγκροτούν την τέλεια κοινωνία, όπως βλέπουμε στο βιβλίο των Πράξεων των Αποστόλων.
«Σε αυτή την κοινωνία της ενορίας ή του Μοναστηριού, που όλοι έχουν φθάσει τουλάχιστον σε κατάσταση φωτισμού, πρώτα πρώτα καταργήθηκε ο νόμος. Διότι, μεταξύ αυτών που βρίσκονται σε κατάσταση φωτισμού δεν χρειάζεται πλέον ο νόμος, διότι μέσα τους λειτουργεί ο άκτιστος νόμος του Θεού, που είναι ενέργεια του Αγίου Πνεύματος.
Οπότε, ο νόμος γι' αυτούς τους ανθρώπους είναι ο ίδιος ο Χριστός εν Πνεύματι που κατοικεί μέσα στην καρδιά τους και προσεύχεται και καθοδηγούνται από τον ίδιο τον Θεό. Αυτοί οι άνθρωποι δεν έχουν ανάγκη από τον νόμο ούτε έχουν

ΣΤΡΑΤΙΩΤΕΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ

Κυριακὴ ΙΑ΄ (ΙΑ΄ Ματθ.) (Α΄ Κορ. 9,2-12)

ΣΤΡΑΤΙΩΤΕΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ

«Τίς στρατεύεται ἰδίοις ὀψωνίοις ποτέ;» (Α΄ Κορ. 9,7)

Ὁμιλία τοῦ Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αὐγουστίνου Καντιώτου

ΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΟΥΜΕ, ἀγαπητοί μου, τὸ Θεό, ποὺ μᾶς ἀξίωσε νὰ φθάσουμε πάλι στὴν Κυριακὴ αὐτή. Μποροῦσε καὶ νὰ μὴ φθάναμε, λόγῳ τῶν τόσων ἁμαρτιῶν μας.
Ἡ Ἐκκλησία, ἀδελφοί μου, ἐκτὸς τῶν ἄλλων, εἶνε καὶ σχολεῖο, τὸ σχολεῖο τοῦ Χριστοῦ. Αὐτὸ δείχνουν καὶ τὰ δύο ἀναγνώσματα, οἱ περικοπὲς ἀποστόλου καὶ εὐαγγελίου, ποὺ διαβάζονται ἀπὸ τὴν Καινὴ Διαθήκη κάθε φορά.
Ὁ ἀπόστολος σήμερα περιέχει πολλὰ νοήματα, παραδείγματα, εἰκόνες. Ἀπ᾿ ὅλα αὐτὰ θὰ σᾶς παρουσιάσω μόνο μία εἰκόνα.

* * *

Ὁ ἀπόστολος Παῦλος ἀπαντᾷ στοὺς κατηγόρους του. Μὰ εἶχε κατηγόρους; θὰ πῆτε. Καὶ ποιός μεγάλος ἄνθρωπος δὲν ἔχει κατηγόρους; Ἔτσι καὶ ὁ ἀπόστολος Παῦλος. Τὸν συκοφαντοῦσαν καὶ τὸν διέβαλλαν, ὅτι δὲν εἶνε ἀπόστολος. Ἀπαντᾷ λοιπὸν ἐδῶ καὶ λέει· Εἶμαι ἀπόστολος τοῦ Χριστοῦ. Ἀπόδειξις τὸ κήρυγμά μου,

Περί σκληροκαρδίας

Κυριακή ΙΑ΄ Ματθαίου: Περί σκληροκαρδίας

(Αγ. Λουκάς Κριμαίας)


   
    Ποιός άνθρωπος δεν θα θυμώσει και δεν θα δια­μαρτυρηθεί ακούγοντας την παραβολή του κακού δού­λου στον οποίο ο Κύριος του συγχώρεσε ένα μεγάλο χρέος ενώ αυτός δεν ήθελε να συγχωρέσει στον πλη­σίον του ένα μικρό; Ταράζεται η καρδιά μας όταν βλέπουμε τις χειρό­τερες εκδηλώσεις των παθών και της αμαρτωλότητας των ανθρώπων. Σωστά είπε ο προφήτης Δαβίδ: «Και ερρύσατο την ψυχήν μου εκ μέσου σκύμνων. εκοιμήθην τεταραγμένος· υιοί ανθρώπων, οι οδόντες αυτών όπλα και βέλη, και η γλώσσα αυτών μάχαιρα οξεία» (Ψαλ. 56, 5). Και δεν το λέει για τους φονιάδες και τους κακούργους αλλά για μας τους απλούς ανθρώ­πους. Εμάς μας αποκαλεί λιοντάρια και λέει ότι τα δόντια μας είναι όπλα και βέλη και η γλώσσα ακο­νισμένο σπαθί. Και το σπαθί είναι όργανο του φόνου.
    Αν η γλώσσα μας είναι σαν το αιχμηρό σπαθί τό­τε μπορούμε να την χρησιμοποιήσουμε για να φο­νεύουμε τους ανθρώπους. Και όντως πολλές φορές το κάνουμε και δεν θεωρούμε τους εαυτούς μας δολοφό­νους. Πληγώνουμε την καρδιά του πλησίον με συκο­φαντία και ψέμα, προσβάλλουμε τη δική του ανθρώ­πινη αξιοπρέπεια, ταράζουμε την καρδιά του με κακο­λογία· αυτό δεν είναι πνευματικός φόνος;
   Ακούμε πως κάποιος από τους γνωστούς ανθρώ­πους μοιχεύει και θυμώνουμε μ’ αυτόν. Δεν είναι δύ­σκολο να θυμώνεις με τους άλλους. Δύσκολο είναι να θυμώνεις με τον εαυτό σου. Έχουμε δικαίωμα να θυ­μώνουμε με τους άλλους ενώ οι ίδιοι δεν έχουμε την καθαρότητα που ζητά από μας ο Χριστός; Πόσοι από μας δεν έχουν κοιτάξει ποτέ γυναίκα ή άνδρα με πό­θο; Λίγοι, πολύ λίγοι.
   Ο Κύριος Ιησούς Χριστός κάθε ακάθαρτο βλέμ­μα που ρίχνουμε στη γυναίκα το ονομάζει μοιχεία. Και αν ακόμα δεν την κάναμε με το σώμα, στην καρ­διά μας την είχαμε κάνει.
    Ένας μεγάλος ιεράρχης, ο άγιος Τύχων του Ζαντόνσκ, λέει το εξής: «Τις αμαρτίες που βλέπουμε στους άλλους τις έχουμε και εμείς». Αυτό είναι πολύ σωστό. Όλες οι αμαρτίες που βλέπουμε στους άλλους υ­πάρχουν και μέσα μας, ίσως σε βαθμό πιο μικρό, αλλά έχουμε το ίδιο ακάθαρτη καρδιά που η ακαθαρσία της φανερώνεται με τις προσβολές του πλησίον και το μίσος εναντίον του. Τέτοια ακαθαρσία υπάρχει στην καρδιά κάθε ανθρώπου. Γι’ αυτό, τον λόγο τού μεγάλου Ιεράρχη πρέπει να τον θυμόμαστε και να τον έχουμε πάντα στην καρδιά μας.
     Όταν βλέπουμε την αμαρτωλότητα των άλλων πρέπει να δούμε την δική μας καρδιά και να αναρωτη­θούμε: «Εγώ είμαι καθαρός από αμαρτία, δεν υπάρχει μέσα μου το ίδιο πάθος που βλέπω στον αδελφό μου;»
  Πάντα θυμόμαστε αυτά που μας προκαλούν μεγα­λύτερη εντύπωση. Θυμόμαστε, για παράδειγμα τους σεισμούς. Και όσο πιο συμπονετική είναι η καρδιά μας τόσο περισσότερο χρόνο θυμόμαστε τα δυστυχήματα. Ενώ οι σκληρόκαρδοι άνθρωποι τα ξεχνάνε πο­λύ γρήγορα.
   Δεν δουλεύουν έτσι οι σεισμολόγοι. Πάντα έχουν στο νου τους τούς σεισμούς και κάθε μέρα κάνουν τις ανάλογες μετρήσεις. Απ’ αυτούς πρέπει να παίρνουμε το παράδειγμα. Όπως οι σεισμολόγοι πάντα με προ­σοχή παρακολουθούν τις δονήσεις στο εσωτερικό ή την επιφάνεια της γης, το ίδιο πρέπει εμείς να παρα­κολουθούμε ακούραστα τις κινήσεις της δικής μας καρδιάς και να διώχνουμε από μέσα της κάθε ακαθαρ­σίαΝα προσέχουμε τις σκέψεις μας, τις επιθυμίες, τα κίνητρα και τις πράξεις. Να τα αναλύουμε με προσο­χή εξετάζοντας μήπως υπάρχει σ’ αυτά κάτι αμαρτω­λό.
   Αν μιμηθούμε τους σεισμολόγους και παρακολου­θούμε με προσοχή τις κινήσεις της δικής μας καρ­διάς, τότε θα συνειδητοποιήσουμε την δική μας αμαρτωλότητα και την αναξιότητα και δεν θα δίνουμε προσοχή σ’ αυτά που κάνουν οι άλλοι και δεν θα τους κα­τακρίνουμε γι’ αυτά που κάνουν.
   Προκαλεί αγανάκτηση η συμπεριφορά του κακού δούλου που ο εύσπλαχνος κύριος μόλις του άφησε μεγάλο χρέος δέκα χιλιάδων ταλάντων

Από δω και πέρα, πάντα θα βρίσκουμε μπροστά μας την ...Κολυμπάριο Σύνοδο!!!

Αυτό θα είναι το νέο μάθημα των Θρησκευτικών - Όλες οι αλλαγές

«Είναι αναγκαίο το μάθημα των Θρησκευτικών στο σημερινό σχολείο;». Ο κ. Γιαγκάζογλου λέγει: «Η πρόσφατη Σύνοδος στην Κρήτη έδειξε με το κείμενο για την αποστολή της Εκκλησίας ότι είμαστε μια Εκκλησία, η ορθόδοξη, η οποία διαλέγεται, μπαίνει σε διάλογο χωρίς να προδίδει την ταυτότητά της»!






Αυτό θα είναι το νέο μάθημα των Θρησκευτικών - Όλες οι αλλαγές

Για τις αλλαγές που θα ισχύσουν για το ΜτΘ, με «θεμελιώδη αρχή, στο εξής, την προσέγγιση των άλλων θρησκευτικών παραδόσεων και το σεβασμό στη θρησκευτική ετερότητα» μιλάει στο ΑΠΕ - ΜΠΕ ο Σταύρος Γιαγκάζογλου, σύμβουλος του υπουργείου Παιδείας και προϊστάμενος του Γραφείου Έρευνας, Σχεδιασμού και Εφαρμογών Α΄ του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ).
   «Αφετηρία για το νέο μάθημα είναι η κεντρική θρησκευτική παράδοση του τόπου, η ορθοδοξία» ξεκαθαρίζει και σημειώνει: «Αυτό που είναι καινούργιο είναι ότι η ορθοδοξία μπαίνει σε διάλογο με τις άλλες θρησκευτικές παραδόσεις. Αυτό το στοιχείο, το άνοιγμα της ορθοδοξίας, να συζητάει και να διαλέγεται με τις