Δευτέρα 22 Ιανουαρίου 2018

Μετά το Μήνυμα ενότητος για την Μακεδονία, έκκληση ενότητος και για το μείζον θέμα της Πίστεως, κατά της Παναιρέσεως του Οικουμενισμού


ΕΚΚΛΗΣΗ ΕΝΟΤΗΤΟΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΣΤΑΛΗ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΝΤΙ-ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΑ

Έκκληση ενότητος, ομονοίας και πραγματοποίησης συνάξεως

Προς όλους τους αποτειχισμένους αγωνιστές Πατέρες

Αγαπητοί εν Χριστώ αποτειχισμένοι Πατέρες, ιερείς και μοναχοί,
το ότι ο Οικουμενισμός αποτελεί Παναίρεση όλοι πλέον σήμερα οι πιστοί Χριστιανοί το αποδέχονται. Το ότι απαιτείται κοινός αγώνας εναντίον της Παναιρέσεως, πάλι όλοι οι αγωνιζόμενοι Χριστιανοί το διαπιστώνουν, οδυνόμενοι για τους διαφορετικούς δρόμους αγωνιστικής στάσεως των διαφόρων Πατέρων, αντί του κοινού αγώνος.
Διότι ο κοινός αγώνας είναι αναγκαίος, όχι μόνο γιατί οι Οικουμενιστές εκμεταλλεύονται την διαίρεσή μας προς επέκταση της Παναιρέσεως –κι άρα αμαρτάνουμε εις Θεόν «συνεργούντες» με την διαίρεσή μας στην επικράτηση της αιρέσεως– αλλά και γιατί η ενότητα και η ομόνοια είναι προϋπάρχουσα του αγώνα Εντολή του Χριστού, προϋπόθεση και “απόδειξη” ότι είμαστε Χριστιανοί: «Εν τούτω γνώσονται πάντες ότι εμοί μαθηταί εστε, εάν αγάπην έχητε εν αλλήλοις», «ίνα και αυτοί εν ημίν εν ώσιν, ίνα ο κόσμος πιστεύση ότι συ με απέστειλας» (Ιωάν. 13, 35 και 17, 21). Ως εκ τούτου και η ομολογία της Πίστεως δεν νοείται εν διαιρέσει! «Αγαπήσωμεν αλλήλους ίνα εν ομονοία ομολογήσωμεν»· όχι μόνο στην Θ. Λειτουργία, αλλ’ στην άλλη “λειτουργία” της ομολογίας της Πίστεως.
Αυτά λοιπόν που μας ενώνουν είναι η Μία Ορθόδοξη Πίστη στον Κύριο Ιησού Χριστό, η υπακοή μας στην Εκκλησία Του και στην διδασκαλία Της, η ομολογία μας καθώς και –ακολουθώντας το παράδειγμα των Αγίων– ο αγώνας μας ενάντια στους εχθρούς Της, που στην παρούσα στιγμή διεξάγεται κυρίως δια της Αποτειχίσεως. Αυτά αποτελούν αδιασάλευτη απόδειξη, ότι είμαστε όλοι μας μέλη του ποιμνίου Του.
Γι’ αυτόν τον λόγο λαμβάνουμε την πρωτοβουλία ως πρόβατα της Μίας ποίμνης της Εκκλησίας και χωρίς να έχουμε από πίσω μας την παρακίνηση ενός ιερέως, μοναχού η κάποιας ομάδος παρά μόνο τις εντολές του Κυρίου μας, σε μία ύστατη προσπάθεια ενότητος και ομονοίας, να παρακαλέσουμε όλους τους εν Ελλάδι αγωνιζομένους αποτειχισμένους Πατέρες, να πραγματοποιήσουν μία πανελλήνια σύναξη, την οποία μπορούν να προετοιμάσουν προσυνάξεις και προσυμφωνίες και στην οποία θα πρέπει να παρεβρεθούν όλοι οι Πατέρες με τον σκοπό, να χαράξουν κοινή γραμμή αντιμετωπίσεως της αιρέσεως  θεωρητικά και πρακτικά. Κοινή εκκλησιαστική γραμμή την οποία θα έχουμε την χαρά να ακολουθήσουμε από κοινού και οι λαϊκοί.
Η ευθύνη όλων μας είναι μεγάλη, αυτή των ποιμένων όμως μεγαλύτερη. Εμείς σαν λαϊκοί δεν έχουμε άλλα περιθώρια πράξεων εκτός της Αποτειχίσεως και της διατήρησής της. Τώρα ο λόγος και η πρωτοβουλία ως απόρροια της ποιμαντικής ευθύνης ανήκει σ’ εσάς.
Την θεματολογία της Συνάξεως, για να μην εμφανιστούν υπόνοιες, θα την ορίσετε εσείς. Τον τόπο της Συνάξεως θα τον ορίσετε εσείς. Σας παρακαλούμε όμως να μην μεταθέσετε τον χρόνο σύγκλησής της στις ρωμαϊκές Καλένδες, να μην επιτρέψετε προσωπικές έριδες ούτε θέματα δευτερευούσης σημασίας να ματαιώσουν αυτήν την εν Κυρίω αναγκαία αγωνιστική ενότητα, μιας και διακύβευμα είναι η σωτηρία ψυχών. Αν τυχόν στον διάλογο εμφανιστούν αξιοπρόσεκτες διαφωνίες, μπορεί η Σύναξη αυτή να τις αναθέσει σε κοινής αποδοχής ειδήμονες Πατέρες και λαϊκούς να τις εξετάσουν και να προσκομίσουν τα πορίσματά τους σε μια μελλοντική Σύναξη, πλήρως και ενδελεχώς κατοχυρωμένα με αναμφισβήτητα εκ της πλουσίας αγιοπατερικής μας Παραδόσεως κείμενα, ώστε όλοι μαζί, όσοι αποδεχθούν την Ορθόδοξη Παράδοση να ακολουθήσουμε από κοινού αυτή, οι δε μη συμφωνούντες και «ιδιάζοντες», να ακολουθήσουν το δικό τους δρόμο.
Μία παράκληση: Σκεφτείτε στην σύναξη αυτή όχι μόνο τις εκάστοτε τοπικές, ενοριακές ανάγκες αλλά και το πλήθος πιστών που στερούνται ποιμένος και ποίμανσης. Ο αγώνας ενάντια στην αίρεση είναι μία πανορθόδοξη και όχι τοπική υπόθεση. Μην φοβηθείτε, μην διστάσετε. Το ποίμνιο κραυγάζει μετά δακρύων και ζητάει τους ποιμένες του.
Το κείμενο αυτό φέρει την έγκριση και τις υπογραφές πλήθους πιστών από όλα τα μέρη της Ελλάδος, οι οποίες ακολουθούν στο τέλος, ως απόδειξη της ανάγκης του ποιμνίου, της αληθείας και αμεροληψίας του λόγου. Παρακαλούμε δε τους λαϊκούς που συμφωνούν με το πνεύμα του κειμένου, να επικυρώσουν το μήνυμα του με το ανάλογο σχόλιο σε όσα ιστολόγια το αναρτήσουν.
Οι συγκυρίες και η χρονική στιγμή επιβάλουν την ύψιστη ευθύνη. Μετά από μία άρνηση μίας τέτοιας παράκλησης δεν θα υπάρξει, κατά την ταπεινή μας γνώμη, περιθώριο δικαιολογιών και προφάσεων. Τότε θα πρέπει όλοι μας να δώσουμε λόγο μπροστά στο φοβερό βήμα του Θεού.
Με σεβασμό και εν Χριστώ αγάπη,
Οι υπογράφοντες
Ακολουθούν τα ονόματα των 100 περίπου υπογραψάντων.
Γεώργιος Παπαδόπουλος
Στέφανος Τριανταφυλλίδης
Ελένη Αναστασοπούλου
Μαρία Τουλάκη
Φλώρα Μπάρτζη
Δημήτρης Σταμάτης
Λεμονιά Bernhardt
Στέφανος Bernhardt
Κατερίνα Bernhardt
Νικόλαος Κυριακίδης
Κωνσταντίνος Κάλφας
Σταματία Μπάτση
Σαμπίνε Rosnau
Μιχαήλ Δαμανάκης
Χρύσα Δαμανάκη
Ανδρέας Δαμανάκης
Αλεξάνδρα Λυσσέα
Ιωάννης Δημητρούκας
Παναγιώτης Δημητρούκας
Ευδοκία Δημητρούκα
Ελένη Πάργα
Παύλος Ασπρούλης
Παναγιώτης Γκλίτσας
Ανδρέας Μπατσαβέλης
Νικόλαος Καρασταμάτης
Μαρία Τσακίρογλου
Κωνσταντίνος Τσακίρογλου
Αδαμάντιος Τσακίρογλου
Τατιάνα Τσακίρογλου
Σπυρίδων Τσακίρογλου
Μαριάνθη Τσακίρογλου
Γρηγόρης Γρηγορίου
Κωνσταντίνος Γρηγορίου
Ανδρέας Διβάνες
Μαρία Διβάνε
Θεόδωρος Νάκος
Χριστίνα Ξάνθα – Νάκου
Αικατερίνη Νάκου
Δημήτρης Πολυμέρου
Ιωάννης Πολυμέρου
Ελένη Ξάνθα
Αικατερίνη Ξάνθα
Ελευθερία Μαρούγκα
Μαρία Καβράκου
Αγγελική Θεοδοσίου
Αλέξης Κοντογιάννης
Ιωάννης Μαλλιαρός
Κερασία Μαλλιαρού
Δημήτριος Μαλλιαρός
Χρυσούλα Καρατζαϊδου
Ταξιαρχία Παπαοικονόμου
Μαλαμάτη Ζανδάρμα
Μαρία Ζβαρνιά
Δημήτρης Μπλαντάς
Ευαγγελιά Μπλαντά
Αρετή Σδράκα
Θωμάς Γκότσης
Αικατερίνη Κοκκάλα
Στυλιανή Κοκκάλα
Βασίλειος Γκότσης
Μιχαήλ Γκότσης
Σωτήριος Γκότσης
Βασίλης Κουτσουνάκης
Καλλιόπη Μπακράτσα
Βασιλική Ζέστα
Νικόλαος Ζέστας
Σταμάτης Φλώρος
Ελένη Φλώρου
Γεώργιος Κορδίλας
Αικατερίνη Κορδίλα
Ευτυχία Σβαρνιά
Άγγελος Μερκουριάδης
Μαρία Τσαρδάκα
Ιωάννης Καραμούσλης
Ανδρέας Σοφιανός
Βασιλική Σοφιανού
Ανέστης Ευαγγελίδης
Βάγια Σουλιώτου
Σταυρούλα Συμεωνίδου
Μαρία Μπιτοπούλου
Ιωάννα Μπιτούλη
Γεωργία Αποστολοπούλου
Παναγιώτης Σημάτης
Ελένη Κωνή – Σημάτη
Αθανασία Στεργίου
Ιωάννης Ρίζος
Αικατερίνη Ναλμπάντη
Δημήτρης Κατσίκας
Άννα Παυλίδου
Δημήτριος Γκόλτσιος
Βιολέτα Χρυστάλλη
Δημήτριος Χρυστάλλης
Ελένη Χρυστάλλη
Γεώργιος Βογιατζής
Αμβρόσιος Βογιατζής
Δημήτριος Αργύρης
Ελένη Αργύρη
Ευμορφία Αργύρη
Γεωργία Τερζή
Ειρήνη Χλίτσιου
Αργύριος Ντέγκος
Σάββας Ιωακειμίδης
Σοφία Ιωακειμίδου
Ειρήνη Κραγιοπούλου
Έλενα Ακριώτη
Εμμανουήλ Διαμαντής
Αλέξανδρος Διαμαντής
Φάνη Βλαγγά
Αφροδίτη Δαμανάκη
Θέμις Ψαρόμπα
Θεόδωρος Μυλωνάς
Νεκτάριος Βασίλιεφ
Βασίλιεφ Ρώσα
Σωτήρης Βασίλιεφ

Βασιλική Βασίλιεφ

Αντιπάτη Βασιλική
Αντιπάτης Δημήτριος
Γαβριήλ Πλακής
Δέσποινα Παιτάρη

Αθανασία Μιτώση

ΝΑΣΙΟΣ ΚΩΝ/ ΝΟΣ
ΣΚΟΥΡΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΤΣΟΥΛΑΚΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
ΤΣΟΥΛΑΚΟΥ ΕΥΔΟΞΙΑ
ΚΑΤΣΑΝΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
ΣΑΚΗΛΑΡΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
ΓΙΑΝΝΑΚΑΚΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ
ΚΟΤΡΩΤΣΗ ΕΛΕΝΗ
ΤΑΣΙΟΣ ΘΩΜΑΣ
ΚΟΡΩΝΗΣ ΦΩΤΙΟΣ
ΜΠΑΝΑΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ
ΒΑΡΣΑΜΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
ΤΣΙΑΝΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ
ΒΑΡΣΑΜΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
ΒΑΡΣΑΜΗ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ
ΒΑΡΣΑΜΗ ΜΑΡΙΝΑ
ΒΑΡΣΑΜΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΙΑ
ΚΟΤΡΩΤΣΗ ΚΩΝ/ΝΑ
ΚΟΤΡΩΤΣΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΚΑΝΤΑΣ ΗΛΙΑΣ
ΒΑΪΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΣΔΡΑΚΑ ΕΥΔΟΞΙΑ
ΒΑΪΟΣ ΛΑΜΠΡΟΣ
ΜΑΚΡΗΣ ΝΑΠΟΛΕΩΝ
ΜΑΚΡΗ ΠΟΛΥΤΙΜΗ
ΣΔΡΟΛΙΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΠΑΛΑΜΗΔΑΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ
ΣΔΡΟΛΙΑ ΑΓΟΡΙΤΣΑ
ΓΟΥΓΟΥΣΙΔΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ

ΓΟΥΓΟΥΣΙΔΟΥ ΑΓΑΘΗ

45 σχόλια:

  1. Ανώνυμος22/1/18, 9:43 μ.μ.

    Πολύ καλή προσπάθεια. Είθε να ευοδωσει καρπούς ενότητος και Ομονοίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος22/1/18, 10:30 μ.μ.

    Συγχαρητήρια σε όσους είχαν αυτή τν πρωτοβουλία. Ελπίζουμε οι Πατέρες, οι οποίοι έκαναν το γενναίο βήμα της ΔΙΑΚΟΠΗΣ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟΥ να ανταποκριθούν το κάλεσμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος22/1/18, 11:08 μ.μ.

    Έκανα μια βόλτα στα ιστολόγια και εκτός από δύο δεν το έχει βάλει κανένας. Δεν το ελαβαν; Αν όμως το ελαβαν και δεν το αναρτούν τότε.... τόσο πολύ αφουγκραζονται την φωνή των πιστών. Για αυτό η αίρεση προχωραει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρέπει να καταλάβετε ότι όσοι διαχειρίζονται ιστολόγια -με κάποιες εξαιρέσεις συνταξιούχων- έχουν κι αυτοί εργασία, οικογένεια, συγγενείς, φίλους υποχρεώσεις κλπ.

      Επίσης ήταν και το μεγάλο συλλαλητήριο που έπρεπε να προβληθεί.

      Δεν έχει νόημα λοιπόν να βιάζεστε να κατηγορήσετε ή να στήσετε σενάρια συνωμοσίας. Δεν υφίσταται τέτοιο θέμα.
      Από εμάς έχει εδώ και ώρες ειδοποιηθεί ο αποστολέας του κειμένου ότι απόψε γύρω στις 9-9:30 μμ θα αναρτηθεί.

      Το αν σέβεται το κάθε ιστολόγιο τους πιστούς ή όχι, το αποδεικνύει καθημερινά με τα τόσα σχόλια που αναρτώνται και τα οποία συχνά αποσπούν πολλαπλάσιο χρόνο από την ίδια την ανάρτηση. Αν δεν πιστεύετε, ανοίξτε το δικό σας ιστολόγιο να δείτε πόσο εύκολο είναι ή όχι να διαχειρίζεσαι καθημερινά τόσο μεγάλο όγκο πληροφοριών, επικοινωνίας κλπ.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος23/1/18, 9:33 μ.μ.

      Αγαπητὴ ομάδα εκπαιδευτικών του παιδαγωγού. Συγχωρέστε με αν μπαίνω έτσι στην συζήτηση, αλλά για τα τόσα στοιχεία, φωτογραφίες και σχόλια για την συγκέντρωση είχατε χρόνο. Δεν ξέρω πόσα άτομα είστε αλλά σαν ομάδα, θα μπορούσατε να κάνετε μία κατανομή της εργασίας (π.χ. ο ένας για το συλλαλητήριο, ο άλλος για την Εκκλησία). Μην λοιπόν εξάπτεστε όταν βγαίνουν τέτοια συμπεράσματα. Τώρα είδαμε ότι το βάλατε και αυτό σας τιμάει.

      Διαγραφή
    3. Η τελευταία (δημοθιευθείσα) ανάρτηση εμφανίζεται στην ροή ιστολογίων (blog roll), στα υπόλοιπα στολόγια.
      Γι αυτό το λόγο αποφεύγουμε να "παραχώνουμε" ειδήσεις, βάζοντας μια πιο πρόσφατη ανάρτηση να καλύψει την προηγούμενη.
      Αν νομίζετε ότι το συλλαλητήριο δεν έπρεπε να προβληθεί για τουλάχιστον μία ημέρα, και ότι ήταν επείγον να δημοσιευθεί η προτροπή των πιστών ("εξαφανίζοντας" το συλλαλητήριο από την ροή), απολύτως σεβαστή η άποψη σας. Είναι τόσο σοβαρό να καθυστερήσει μία ημέρα να δημοσιευθεί μια είδηση;

      Κάθε μέρα λαμβάνουμε τουλάχιστον 10 εμαιλ με θέματα.
      Πέρα από όσα διαβάζουμε απευθείας σε άλλα αξιόλογα ιστολόγια.
      Αντιλαμβάνεστε ότι καθένα απαιτεί χρόνο για να προβληθεί (αφού πρώτα διαπιστωθεί η ορθότητα του). Καταλήξαμε να προβάλουμε ένα θέμα την ημέρα -αν δεν υπάρχει έκτακτη ανάγκη).
      Δεν επιθυμούμε να "χάσουμε" τη ζωή μας με το διαδίκτυο, ούτε οι αναγνώστες μας θέλουμε να είναι μόνιμα σε μια καρέκλα μπροστά στον υπολογιστή.

      Διαγραφή
  4. ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΚΑΙΟΙ,ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΩΝ,ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΗΓΗΘΕΙ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ,ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ 'ΒΑΡΕΙΕΣ' ΚΑΙ ΘΑ ΜΟΥ ΕΠΙΤΡΕΨΕΤΕ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΚΑΠΟΙΑ ΔΙΑΘΕΣΗ ΣΥΓΓΝΩΜΗΣ.ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ,ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΙΕΡΕΙΣ,ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΛΑΙΚΟΙ ΟΠΩΣ ΕΓΩ,ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΠΙΦΥΛΑΚΤΙΚΟΙ.ΘΑ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ:1)ΕΙΛΙΚΡΙΝΗ ΚΙ ΕΜΠΡΑΚΤΗ ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΑΠ'ΟΣΟΥΣ ΘΕΩΡΟΥΝ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΥΠΕΡΒΑΛΛΕΙ ΜΕ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΟΥΣ ,ΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΜΑΛΙΣΤΑ, ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΑΔΕΛΦΩΝ ΚΑΙ 2)ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΕΜΜΟΝΕΣ ΠΟΥ ΔΙΧΑΖΟΥΝ(ΑΚΥΡΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ,ΠΑΛΙΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΠΡΟΚΥΨΕΙ).ΤΟ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΜΙΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ,ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΤΑΛΛΗΛΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΥΠΟΜΟΝΗ ΑΠ'ΟΛΟΥΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος23/1/18, 9:24 π.μ.

      Ευλογείτε εν Χριστώ Αδελφοί και Πατέρες. Άς ευοδώσει ο Κύριος μας με τον Φωτισμό του και την Χάρη και την καθοδήγηση του Αγίου Πνεύματος, όλες τις ενέργειες και πτυχές των αποφάσεων και εξελίξεων εν ομονοία και εσωτερική Ειρήνη έως ότου κατατροπωθεί η παναίρεση του αντίχριστου οικουμενισμού και επιτευχθεί η τελική Νίκη της Ορθοδοξίας.
      "Εξήλθε νικών και ίνα νικήση" Χριστός ήν ο νικών, ίνα νικήση ος την πρώτην νίκην νικήσας.
      “Εί τις θέλει πρώτος είναι, έσται πάντων έσχατος και πάντων διάκονος” [Μαρκ. θ'35].
      Με ειλικρηνή αγάπη σε όλους τους Αδελφούς και Πατέρες,Αμήν.
      Γεώργιος και Ηλιάνα Πάσχου

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος23/1/18, 3:17 μ.μ.

      Συμφωνούμε απολύτως

      Διαγραφή
  5. Ανώνυμος23/1/18, 12:40 μ.μ.

    Ταπείνωση χρειάζεται, τίποτε άλλο. Είναι δώρο του Αγίου Πνεύματος. Ο εγωισμός αντιθέτως διχάζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος23/1/18, 3:23 μ.μ.

    ΤΟΥ ΑΔΕΛΦΟΥ ΜΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
    https://www.youtube.com/watch?v=U62fqg2ylRM

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μερικοί δεν θέλουν την ενότητα, αλλά την διαίρεση. Αυτή ταιριάζει καλύτερα στην ψυχοσύνθεσή τους. Ένας απ’ αυτούς και ο Βασίλης Κερμενιώτης, που βρήκε αφορμή ένα κείμενο για την ενότητα των αποτειχισμένων για να εξαπολύσει ένα σχόλιο γεμάτο χολήν και όξος. Δεν αναρτήσαμε το σχόλιο που μας έστειλε χθες το μεσημέρι, ελπίζοντας ότι έτσι θα αποφύγουμε την αναγκαία απάντηση. Όμως ο κ. Κερμενιώτης καροδοκούσε κι όποιο ιστολόγιο δημοσίευε το κείμενο, έστελνε το σχόλιό του, κατηγορώντας την «Πατερική Παράδοση». Δημοσιεύουμε κι εμείς το σχόλιό του και απαντούμε.
      1. Γιατί ο κ. Κερμενιώτης δεν έγραψε κάτι παρόμοιο και για τα άλλα ιστολόγια; Αυτά δεν έχουν εκφράσει καμία διχαστική τοποθέτηση, ανάρτηση κ.λπλ.;
      2. Η σκέψη για την Σύναξη αυτή των αποτειχισμένων δεν ανήκει στην «Πατερική Παράδοση», και ιδιαίτερα σ’ αυτόν που γράφει και υπογράφει το παρόν σημείωμα. Μάλιστα, όταν είδα το κείμενο για την συγκέντρωση των υπογραφών, μελαγχόλησα και παρατήρησα στον συντάκτη του ότι δεν θα γίνει τίποτα, γιατί κάποιοι Πατέρες έχουν κατασταλάξει (σε θέσεις και τοποθετήσεις αντιπατερικές). Αν υπέγραψα το έκανα για να μην διαφοροποιηθώ από αδελφούς αποτειχισμένους, που αγωνιούν για την διάσπαση του αγώνα.
      2. Η «Πατερική Παράδοση» έγινε πράγματι «πολεμική αρένα», αλλά στον πόλεμο κατά των διαστροφέων της Πίστεως κι αυτών που συστηματικά και από χρόνια έχουν αγκιστρωθεί σ’ αυτούς που προδίδουν όχι στιγμιαίως, αλλά διαρκώς τον αγώνα, για να μην χάσουν τα συμφέροντά τους και τις προνομίες τους. Και τον προδίδουν, γιατί αρνούνται να εφαρμόσουν τις Ευαγγελικές και αγιοπατερικές διδασκαλίες. Σεβόμαστε την ελευθερία τους να μην θέλουν να αποτειχιστούν, αλλά δεν σεβόμαστε την επιμονή τους να διαστρέφουν τις Γραφές, και να διδάσκουν ότι είναι δυνητική η Εντολή του Θεού για απομάκρυνση από τους ΕΧΘΡΟΥΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ αιρετικούς. Είναι τόσο δυνητική, όσο το να διδάσκει κάποιος ότι είναι δυνητικό το να θέλεις κάποιος χριστιανός να τελέσει πολιτικό η θρησκευτικό γάμο· και ότι, είτε το ένα κάνεις, είτε το άλλο, τα ίδια αποτελέσματα θα έχεις! Είναι τόσο δυνητική, όσο το να διδάσκει κάποιος ότι είναι δυνητικό το να να νηστεύεις η να μην νηστεύεις· και ότι, είτε το ένα κάνεις, είτε το άλλο, τα ίδια αποτελέσματα θα έχεις στην πνευματική σου ζωή! Όχι κύριε· η Εντολή είναι υποχρεωτική. Αν εσείς θέλεις να την εφαρμόσεις η όχι, αυτό, ναι, είναι δυνητικό, αλλά θα έχεις και τα ανάλογα αποτελέσματα. Θα είσαι δε παραβάτης θείας Εντολής!
      3. Επειδή ο κ. Κερμενιώτης δεν τα παραδέχοταν αυτά, συμμάχισε με τον π. Θεόδωρο Ζήση και άλλους Πατέρες, που θεωρούσαν τον μητροπολίτη Πειραιώς ως τον λέοντα του αγώνος και μας λοιδωρούσε, επειδή μιλούσαμε για την διγλωσσία του! Ο κ. Κερμενιώτης ήταν εκείνος που έγραφε πολυσέλιδα κείμενα στις Ακτίνες υποστηρίζοντας τις επιλογές του Πειραιώς· που με έπαιρνε τηλέφωνο για να με προτρέψει: «να μην τα βάζουμε με τον Πειραιώς»!
      (Συνεχίζεται)

      Διαγραφή
    2. (Συνέχεια)
      3. Ο κ. Κερμενιώτης ήταν αυτός που μετ’ επιμονής στην Σύναξη της Γατζέας και εκτός αυτής ισχυριζόταν ότι πρέπει να βρούμε πρώτα κάποιους Επισκόπους και μετά να κάνουμε αποτείχιση. Υποστήριζε ακριβώς αυτό που υποστήριζε η -κατακερματισμένη τώρα- ηγεσία της Συνάξεως, ως δικαιολογία να αποφύγει την αποτείχιση. Και μη μας πει ότι η «Πατερική Παράδοση» είναι αιτία που διασπάστηκαν οι παπα-Σαράντηδες κι οι Μεταλληνοί, κι οι 8 μητροπολίτες που υπέγραψαν την «Ομολογία» της Γατζέας! Μην μας προσδίδει δύναμη που δεν έχουμε.
      4. Κατά τον κ. Κερμενιώτη, απαγορεύεται η σκέψη και η διάθεση προς μετάνοια! Διότι θεωρώντας μας συντάκτες αυτού του κειμένου (παρότι ξεκαθαρίσαμε πιο πάνω ότι συμφώνησαμε και υπογράψαμε πρωτοβουλίες άλλων), έπρεπε να βάλει καλό λογισμό, και να υποψιαστεί τουλάχιστον και μια διάθεση μετανοίας στην κατασκευή αυτού του κειμένου. Και όπως μας πήρε τηλέφωνα για να τον βοηθήσουμε στην συγγραφή κειμένου, όταν υπήρξε το πρόβλημα με την διακοπή μνημοσύνου της Ι. Μονής Μηλοχωρίου, κι εμείς ανταποκριθήκαμε φιλικά και ενωτικά, και γράψαμε πολυσέλιδο κείμενο, το οποίο χωρίς να μας ενημερώση το πέταξε στον κάλαθο των αχρήστων, έτσι και τώρα μπορούσε να μας τηλεφωνήσει και να μας ρωτήσει. Αλλά δεν χαίρεται, ούτε θέλει να υποβοηθήσει τους ανθρώπους στην ενότητα και στην μετάνοια.
      5. Μήπως ήθελε ο κ. Κερμενιώτης να ΜΗ μιλήσουμε για την κακόδοξη θέση του μοναχού Μακαρίου; Μήπως ήθελε να ΜΗ μιλήσουμε για την κακόδοξη θέση του π. Νικ. Μανώλη, του π. Θεοδώρου Ζήση, του π. Ευστράτιου, οι οποίοι διαστρεβλώνουν την αγιοπατερική διδασκαλία περί του «ο κοινωνών ακοινωνήτω ακοινώνητος έσται»; Μήπως μετανόησαν οι παραπάνω Πατέρες για την διαστροφή αυτή η απέδειξαν αγιοπατερικά ότι έχουν δίκιο; Και θεωρεί ο κ. Κερμενιώτης την διαστροφή της αγιοπατερικής μας Παραδόσεως ως μέθοδο ενότητος και μη διασπάσεως;
      Αλλά περισσότερα θα αποκαλύψουμε και θα γράψουμε, αν χρειαστεί.
      Σημάτης Παναγιώτης

      Διαγραφή
    3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος24/1/18, 7:26 μ.μ.

      Αγαπητέ Βασίλη,
      Ειλικρινά λυπάμαι γιατί, αντί να αντιληφθείς το λάθος σου, επιμένεις. Δεν θα γράψω πολλά· δεν έχει νόημα.
      1. Χωρίς να γνωρίζεις πόσα τηλέφωνα και προσπάθειες μηνών έγιναν για να μην επιμείνουν οι Αγιορείτες στις υπέρ Ημερολογίου θέσεις τους, αλλά και περί της Κάρτας και τα παρεπόμενα, και ενώ λησμονείς ότι κακόδοξες θέσεις τους παρουσιάστηκαν με άρθρα και βιβλία, μας εγκαλείς, γιατί δεν λύσαμε τις διαφωνίες δια …τηλεφώνου!!!
      Ταυτόχρονα εσύ, δεν μας πήρες τηλέφωνο, πριν στείλεις το σχόλιο, να πληροφορηθείς ότι δεν σου χρωστούν ΚΑΝΕΝΑ ΣΥΓΓΝΩΜΗ οι έχοντες την πρωτοβουλία γι’ αυτό το κείμενο, απλά γιατί δεν ταυτίζονται με την «Πατερική Παράδοση», η οποία, όπως και άλλα ιστολόγια την δημοσίευσε. Ή μήπως, έπρεπε να ζητήσει συγγνώμη, για τα (κατὰ τὴν γνώμη σου) λάθη της, πριν δημοσιεύσει κείμενο τρίτων;
      2. Κακόβουλα, αποπροσανατολιστικά και εμπαθώς, κατά την γνώμη μου, στρέφεις τα πυρά σου κατά του π. Ευθυμίου, και τον συκοφαντείς δημοσίως, για το θέμα των Μυστηρίων, για το οποίο έχεις άδικο, όπως θα αποδειχθεί με κείμενο που σύντομα θα αναρτηθεί. Αλλά πέραν αυτού· και πάλι κάνεις το λάθος που αποδίδεις σε μας: Γιατί συκοφαντείς τον π. Ευθύμιο, για πράγματα, το νόημα των οποίων δεν κατανοείς; Γιατί δεν τον έπαιρνες ένα τηλέφωνο (όπως λες ότι έπρεπε να κάνουμε εμείς με τους Αγιορείτες), ή δεν έστελνες σε μας τις απορίες σου, ώστε να του τις δώσουμε και να σου εξηγήσει τι εννοεί, αλλά τον συκοφαντείς;
      Αυτά τα ολίγα.
      Π.Σ.

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος24/1/18, 7:52 μ.μ.

      Προς Βασίλη Κερμενιώτη:

      "Μια μεγάλη συγνώμη από τον πιστό λαό",όπως λες,να ζητήσουν όσοι ξεσκεπάστηκαν από την Πατερική Παράδοση,ότι ετοιμάζουν τον εκτροχιασμό της,και όχι η Πατερική Παράδοση που μας προειδοποίησε για αυτά!

      Διαγραφή
    7. Η πρώτη απορία που μου γεννάται είναι αν ο κ. Κερμενιώτης μιλά σαν αποτειχισμένος ή όχι. Έχει αποτειχιστεί; Και αν ναι, αυτό το ξέρουν κι άλλοι ή μόνο αυτός; Έχει κάνει κάποια δημόσια δήλωση αποτείχισης ή το σκέπτεται;
      Γιατί απορώ πως εμφανίζεται μάλιστα ως τιμητής και ελεγκτής της Αποτείχισης και των αποτειχισμένων την στιγμή που όταν συνέβησαν τα γεγονότα με τους Αγιορείτες αυτός σύχναζε στις επισκοπικές εκκλησίες. Και όταν εμφανίστηκε στο προσκήνιο ενημερώθηκε από πρόσωπα μάλλον ακατάλληλα που ακόμα και τώρα δεν έχουν καταλάβει τι έγινε.
      Το πόσες προσπάθειες έγιναν να επέλθει συμφωνία και συνεννόηση με τους αγιορείτες το ξέρει ο Θεός, ο κ.Σημάτης, ο κ. Τσακίρογλου κι εγώ, και όχι οι πληροφοριοδότες 4ης και 5ης τάξεως από τους οποίους ενημερώθηκε αυτός.
      Επίσης, πρίν έξι μήνες, όταν οι άνθρωποι του Μητροπολίτου Φλωρίνης έκαναν γιουρούσι να καταλάβουν την Ι. Μ. Αγ. Παρασκευής Μηλοχωρίου, ο κ. Κερμενιώτης προϋπάντησε τον νεοδιορισμένο Ηγούμενο της Μονής Πρωτοσύγγελλο κ. Νικηφόρο στο προαύλιο με ένα ευλαβέστατο χειροφίλημα, την ίδια ώρα που κάποιοι που … «έκαναν κακό στον αγώνα», κρατάγανε κόντρα τις πόρτες.
      Αλλά και επι 2 χρόνια που έγραφα το Β΄Μέρος των «Ληστών..» ο κ. Κερμενιώτης όλα τα επι της Αποτειχίσεως τα εύρισκε λάθος, ανάγοντας ως αλάνθαστο κριτήριο τον π. Επιφάνειο Θεοδωρόπουλο.
      Και πώς αυτή η απορία μου να μη γίνει αγανάκτηση όταν ο κ. Κερμενιώτης κατηγορεί την «Π.Π» ότι «έκανε κακό στον αγώνα», όταν ο διαχειριστής της που έχει αποτειχιστεί εδώ και πάνω από δέκα πέντε χρόνια υπέστη διώξεις που ούτε τις φαντάζεται ο κ. Κεμενιώτης;
      Για ποιόν αγώνα άραγε μιλάει; Κι αν μιλάει για τον αγώνα της Αποτείχισης, τι σχέση έχει με αυτήν;
      Μιλάει υποτιμητικά για την «αρένα» της «Π.Π» όπου συκοφαντήθηκαν τάχα ρασοφόροι.
      Το ότι υπάρχει στην χωματερή της Ελλάδας ένα blog σαν την «Π.Π» είναι ευλογία από τον Θεό, γιατί εκεί και μόνο εκεί έγιναν τίμιες θεολογικές και εκκλησιολογικές διαλεκτικές αντιπαραθέσεις -ενώπιον εκκλησίας- και μπόρεσε ο κόσμος να δει θέσεις, να διαβάσει κείμενα, να κρίνει επιχειρήματα, να εμπλουτιστεί από αγιοπατερική διδασκαλία και πηγές, να προβληματιστεί, να απορρίψει κακοδοξίες, να ξεχωρίσει τα γνήσια από τα νόθα. Κι αυτό που ήταν πραγματική ευλογία για κάποιους «έκανε κακό».
      Όχι αγαπητέ μου!
      Κακό ήταν που άσχετοι, ακατάλληλοι και δόλιοι σφετερίστηκαν την ανάγκη του ευσεβούς λαού να γλιτώσει από την αίρεση και επιχείρησαν να εισάγουν στην Αποτείχιση άλλες κακοδοξίες.
      Δεν ήταν οι αρθρογράφοι της «Π.Π» το κακό, αλλά τα πρόσωπα που υπολήπτεστε και είχαν για σας περισσότερη αξία και τιμή από την Αλήθεια της Πατερικής διδασκαλίας, κι όταν θίξαμε τις επικίνδυνες φλυαρίες τους νομίσατε ότι κάναμε κακό στον αγώνα.
      Ίσως κάναμε κακό στον δικό τους προσωπικό αγώνα που είναι αποξενωμένος από την Αλήθεια, γιατί εξέπεσαν της τυφλής εμπιστοσύνης του λαού.
      Άρχισε η αυλή τους να έχει διαρροές και αμφισβητίες.
      Θίξαμε το πικρό δένδρο της προσωπολατρίας που αναπτύσσεται σε βάρος της ορθής Πίστης.
      Αν χαλάσαμε την ενότητα της ανοησίας με την λογική, της Ορθόδοξης διδασκαλίας με τον υποκειμενισμό, των ψεμάτων με την ασυνείδητη ή συνειδητή ιδιοτέλεια, της κενοδοξίας με την ευσέβεια, των προσωπικών παθών με τις πλάνες, τότε κάτι κατάφερε η «Π.Π».
      Και δόξα τω Θεώ για αυτό.
      Όταν ο Χριστός είπε ότι «είμαι Υιός Θεού», ήξερε ότι οι Εβραίοι θα έτριβαν τα χέρια τους από χαρά γιατί θα έβρισκαν την αιτία για να Τον κατηγορήσουν και να Τον σταυρώσουν. Όμως το έκανε, γιατί η απόκρυψη της Αλήθειας δεν μπορεί να έχει κριτήριο το αν θα τρίβουν τα χέρια τους οι όποιοι εχθροί, εξαιτίας της διάσπασης μιάς τάχα ενότητας.
      Γιατί κάθε ενότητα δεν είναι από τον Θεό, κι ο διάβολος θέλει την ενότητα αφού και οι ληστές την έχουν και την επιδιώκουν κατά τον ιερό Χρυσόστομο.

      Ι.Ρίζος

      Διαγραφή
    8. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    9. Ανώνυμος24/1/18, 10:03 μ.μ.

      Αν αυτό δεν είναι παράνοια τότε πώς αλλιώς μπορεί να χαρακτηρισθεί. Δημόσια πλέον διά του στόματος του κ. Κερμενιώτη η κατηγορία που αιωρείται από διάφορα στόματα, κληρικών μοναχών και λαϊκών είναι ότι ο π. Ευθύμιος έχει πει ότι τα μυστήρια των αιρετικών είναι άκυρα. Στο ως άνω σχόλιο ο κ. Κερμενιώτης γράφει:
      Ενδεικτικά αναφέρω:
      - Μετά την αποτείχιση τα μυστήρια των αιρετιζόντων είναι άκυρα (π.χ. σελ. 357 και 361)
      - Όσες χειροτονίες γίνονται είναι άκυρες (σελ. 357)
      - Η Θεία Κοινωνία των αιρετικών είναι δηλητήριο που σκοτίζει την ψυχή (σελ. 361)
      - Οι μεταλαμβάνοντες τον αιρετικό άρτο ενσωματώνονται με τον Διάβολο. (σελ. 362).
      Μα χρειάζεται να είναι κανείς φιλόλογος για να διαπιστώσει ότι αυτά τα οποία γράφει και αναλύει ο π. Ευθύμιος είναι τμήματα από επιστολές του Οσίου Θεοδώρου του Στουδίτου σε διαφόρους παραλήπτες, και είναι θέσεις του ιδίου Οσίου τις οποίες μας μεταφέρει ο π. Ευθύμιος στο βιβλίο του κι όχι θέσεις του π. Ευθυμίου; Είστε τόσο προκατειλημμένος κ. Κερμενιώτη και δεν μπορείτε να γιγνώσκετε α αναγιγνώσκετε; Κατηγορείτε ότι αυτά που διδάσκει διά των επιστολών ο Όσιος Θεόδωρος, τα διδάσκει ο π. Ευθύμιος; Ο π. Ευθύμιος παρουσιάζει τις θέσεις του Οσίου τον οποίο μελετά πάνω από 25 χρόνια, με σκοπό να βοηθήσει στην αντιμετώπιση της αίρεσης της εποχής μας. Αν έχει κάνει λάθος ζήτησε κατ’ επανάληψη την αρωγή και την βοήθεια από όλους τους πατέρες να τον διορθώσουν. Αν αυτή είναι η ακρίβεια της Εκκλησίας κι ο π. Ευθύμιος διακηρύσσει ότι κατ’ οικονομίαν εμείς σήμερα ενεργούμε γιατί δεν είμαστε σε θέση να τηρήσουμε την ακρίβεια, τον κατηγορείτε και γι’ αυτό; Επιτέλους βγάλτε τις παρωπίδες που σας διακατέχουν εδώ και χρόνια εναντίον του π. Ευθυμίου για προσωπικούς σας λόγους, σταματείστε να τον διασύρετε, να τον ειρωνεύεσθε και να ψεύδεσθε δημόσια, αναλογισθείτε εσείς τι ζημιά έχετε κάνει τόσα χρόνια με τον αχρικαιρισμό σας, την χαρτοπολεμική σας τακτική και την συμπόρευσή σας με επισκόπους που δήθεν ήταν λέοντες και αποδείχθηκαν λαγωοί. Δημόσια έχει λεχθεί από Αγιορείτες πατέρες ότι έπρεπε να είχατε αποτειχισθεί εδώ και χρόνια και προφανώς τα πράγματα δεν θα είχαν φθάσει σ’ αυτό το σημείο που δεν έχει επιστροφή. Μας κατηγορείτε συνεχώς για τη ζημιά που επιφέραμε σαν ιστολόγιο στην αποτείχιση, όταν πλήθος πιστών μας συγχαίρουν για το αντίθετο και έχουν προσέλθει στην αποτείχιση χάριν της αταλάντευτης, ανυποχώρητης, ανιδιοτελούς και ξεκάθαρης γραμμής του ιστολογίου « Πατερική Παράδοση». Με το που βγήκατε στον αγώνα της αποτείχισης φάνηκε αμέσως η τάση διαίρεσης, αυτονόμησης και επιβολής αντιπατερικών θέσεων κι αντί να συστρατευθούμε όλοι μαζί στον κοινό αγώνα της αποτείχισης, άρχισε ένας πόλεμος στον οποίο έπρεπε να αμυνθούμε, να αντισταθούμε και να υπερασπισθούμε την πατερική γραμμή της Εκκλησίας. Όλοι κάναμε λάθη, ο καθένας με τον τρόπο του. Αλλά ποτέ δεν είναι αργά να επανορθώσουμε και να προχωρήσουμε. Κι όμως μετά και από αυτή την ύστατη έκκληση ενότητος, που δεν ήταν δική μας πρωτοβουλία αλλά συναινέσαμε για το καλό του αγώνα, πάλι βρήκατε ευκαιρία να χτυπήσετε κ. Κερμενιώτη και να συνεχίσετε το προσφιλές σας έργο, να διασύρετε, να ειρωνεύεσθε και να κατηγορείτε τον π. Ευθύμιο και το ιστολόγιο, που δημόσια έχει πει ότι τον εκφράζει. Αλήθεια δεν βαρεθήκατε κ. Κερμενιώτη τόσα χρόνια είτε εντός της Συνάξεως της Γατζέας είτε εκτός, είτε δημόσια είτε κατ’ ιδίαν να χτυπάτε ανελέητα τον διωκόμενο ιερομόναχο των Τεμπών; Μήπως επιτέλους πρέπει να ζητήσετε εσείς δημόσια συγνώμη για τον πόλεμο που ασκείτε εδώ και χρόνια στον π. Ευθύμιο Τρικαμηνά; Ποιος είναι ο σκοπός σας άραγε;
      Χ.Ν.

      Διαγραφή
    10. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    11. Ανώνυμος25/1/18, 9:30 π.μ.

      Αδαμάντιος Τσακίρογλου
      Κ. Κερμενιώτη ο τρόπος που λειτουργείτε και κρίνετε τα πράγματα με αφήνει άναυδο.
      Όταν κατηγόρησε ο Φλωρίνης τον π. Ευθύμιο ως καθηρημένο τον υπερασπιστήκατε και όταν τον κατηγορεί ο π. Άγγελος και οι του κύκλου του σιωπάτε.
      Όταν γράφατε εσείς δεν θεωρούσατε τον εαυτό σας "τρικαμηνικό" τώρα κατηγορείτε τους άλλους με τον ίδιο όρο.
      Όταν γράφετε εσείς επιστολή με 300 υπογραφές το θεωρείτε σωστό και όταν γράφουν άλλοι με λιγότερες φυσικά αλλά εξίσου πολλές υπογραφές, που πηγάζουν από την αγωνία τους, το θεωρείτε διασπαστικό.
      Όταν εσείς μιλάτε, υπονοείτε και υπερασπίζεσθε την αγνότητα των σκοπών σας, όταν το κάνουν άλλοι, σκέπτεστε συνωμοσιολογικά, δυσπιστείτε και καταδικάζετε.
      Όταν εσείς αρθρογραφείτε για την αλήθεια είναι άξιο επαίνου και όταν αρθρογραφούν άλλοι για τον ίδιο σκοπό είναι άξιοι κατηγορίας.
      Όταν εσείς στην ασφάλεια του ενοριακού σας μικροκόσμου απολαμβάνετε την μυστηριακή ζωή της Εκκλησίας ανεξαρτήτως αν αυτή είναι σύμφωνη με την διδασκαλία των Πατέρων, αδιαφορώντας για το τί γίνεται αλλού, θεωρείτε ότι διώκεστε κι όταν γράφουν ή υπογράφουν άνθρωποι που στερούνται αυτά που εσείς χαίρεστε ακριβώς λόγω της υπακοής τους στους Άγ. Πατέρες και επειδή βιώνουν αυτό που εσείς αγνοείτε και γι' αυτό ζητούν κραυγάζοντας την ομόνοια των ποιμένων τους θεωρείτε ακραίους και υποκριτές.
      Με ποιόν μιλήσατε όπως μας συμβουλεύετε να κάνουμε, ώστε να είστε σίγουρος για την ασφάλεια και ορθότητα των συμπερασμάτων σας;
      Ποιόν αφουγκραστήκατε για να καταλάβετε τον αγώνα του και ζητάτε τώρα υποτίθεται δικαιοσύνη;
      Που είδατε εσείς την πιθανότητα κάποιου λάθους από αυτήν την επιστολή, ώστε να την καταδικάζετε ως εσκεμμένη και δόλια;
      Και τέλος πάντων ποιόν υπερασπίζεστε χωρίς να το λέτε αντί να υπερασπίζεσθε τις ανάγκες του ποιμνίου που σκανδαλίζεται και δοκιμάζεται καθημερινά;
      Τελικά τι ισχύει για εσάς; Ποιό είναι το μέτρο σύγκρισης και κρίσης σας;

      Διαγραφή
    12. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    13. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    14. Ανώνυμος25/1/18, 3:33 μ.μ.

      Αποφεύγεις να μας πεις φίλε. Αποτειχίστηκες ή όχι; Αν δεν αποτειχίστηκες, δεν ντρέπεσαι να τολμάς να κρίνεις τους αποτειχισμένους, δίνοντας στους άλλους την εντύπωση ότι είσαι αποτειχισμένος; Λίγη ντροπή!
      Ν.

      Διαγραφή
    15. Ανώνυμος25/1/18, 4:07 μ.μ.

      Ο αξιότιμος κύριος Κερμενιώτης κατηγορεί τον κ. Ρϊζο για την φράση «επικίνδυνες φλυαρίες». Καλά κάνει, γιατί ο κ. Ρίζος από ευγένεια δεν είπε την ακρίβεια: ότι οι τύποι σαν τον κ. Κερμενιώτη, που ακολουθούν τον μητροπολίτη Πειραιώς κ. Σεραφείμ, και τον πρωτοπρεσβύτερο π. Θεόδωρο Ζήση και τον πρωτοπρεσβύτερο π. Νικόλαο Μανώλη είναι διαστρεβλωτές των αγώνων των Παναγίων Πατέρων μας, και της ησυχαστικής μας Παραδόσεως, που το μόνο που προσφέρουν στον αγώνα είναι να τον δυσχεραίνουν και να αποπροσανατολίζουν τους πιστούς, και να δίνουν χρόνο στους θεοστυγείς Οικουμενιστές να κρατύνουν τις αιρέσεις τους.
      Κωνσταντίνα

      Διαγραφή
    16. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    17. Προς ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΚΕΡΜΕΝΙΩΤΗ ...Επειδη ειμαι ενας απο τους 100 υπογραφοντες του καλεσματος για ενοτητα- πραγματοποιηση ΣΥΝΑΞΕΩΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΩΝ ( μπορειτε να το επιβεβαιωσετε στο ανωτερω κειμενο) σας δηλωνω οτι: 1) Δεν γνωριζω ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ αλλα ΟΥΤΕ και ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ τον κκ.ΣΗΜΑΤΗ καθως επισης ΚΑΝΕΝΑΝ συντελεστη ή συνεργατη του ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΠΑΤΕΡΙΚ.ΠΑΡΑΔΟΣΗ 2) Δεν εβαλα καμια ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΕΠΗΡΕΑΖΟΜΕΝΟΣ ή "" Π Α Ρ Α ΣΥ Ρ Ο Μ Ε Ν Ο Σ " απο το ανωτερω ιστολογιο το οποιο ΔΕΝ συνεταξε την ανωτερω Εκκληση γιατι θα ειχα ΣΙΓΟΥΡΑ γνωση..3) Υπεγραψα και συναινω ,βασει ΜΟΝΟΝ της ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ μου , που στηριζεται στις ΑΓΙΟΠΑΤΕΡΙΚΕΣ ΔΙΔΑΧΕΣ και στους ΙΕΡΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ της ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ περι της ΙΕΡΟΚΑΝΟΝΙΚΗΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗΣ και - επαναλαμβανω - ΜΟΝΟ ΣΕ ΑΥΤΕΣ...4) Κατοπιν των προαναφερομενων αυτοπροσδιοριζομαι ως ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΔΙΑΚΟΨΑΣ ΤΟ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ του ΟΙΚΕΙΟΥ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ (κκ.ΔΑΝΙΗΛ ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗΣ ΒΥΡΩΝΟΣ Κ ΥΜΗΤΤΟΥ ) και αρνουμαι κατηγορηματικα το ρολο του ψευδοπροβατου με ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΝ ΕΠΙΓΝΩΣΕΙ την ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ,πραττοντας ΘΕΟΜΑΧΙΑ (ΑΓ.ΙΩΑΝΝ.ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ)και ΠΡΟΔΟΣΙΑ (ΑΓ.ΜΑΞΙΜΟΣ ΟΜΟΛΟΓΗΤΗΣ) εναντιον του ΑΛΗΘΙΝΟΥ ΤΡΙΑΔΙΚΟΥ ΘΕΟΥ...Συνεπως παρακαλεισθε οπως: 1) Δημοσιευσετε σε συντομο χρονικο διαστημα την ΔΗΛΩΣΗ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗΣ ΣΑΣ οπως αρκετοι στο παρελθον αδερφοι επραξαν...2) Αν ΟΧΙ ,(γιατι ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΖΕΣΤΕ) , με τεκμηριωμενες ΑΓΙΟΠΑΤΕΡΙΚΕΣ αναφορες και ΚΑΝΟΝΕΣ που να το στηριζετε με ακριβεια ΘΕΟΛΟΓΙΚΗ.3) Αν ενστερνιζεστε την καλουμενη ΔΥΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ του 15ου ΚΑΝΟΝΟΣ παρακαλω εξηγηστε που την στηριζετε ,επισης με παραδειγματα ΙΕΡΟΚΑΝΟΝΙΚΑ και ΑΓΙΟΠΑΤΕΡΙΚΑ Π Α Ν Τ Α και ΟΧΙ με αναλυσεις-ερμηνειες -αποψεις-γνωμες θεολογων ,λαικων ,κανονολογων, γεροντων , που ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΓΙΟΙ ΚΑΤΑ ΘΕΟΝ ( π.χ.ΕΠΦΑΝΙΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ) ...Παντα -παρακαλω - κατα τους Α Γ Ι Ο Υ Σ !!!!!! 4) Αν ΟΝΤΩΣ ΔΕΝ ειστε ακομη αποτειχισμενος παρακαλω σταματηστε να προσβαλλετε το μικρο μαρτυριο που υφισταμεθα για χαρη του ΧΡΙΣΤΟΥ ,εγω και η 82 χρονη μητερα μου.. Σεβαστειτε το οτι κανουμε χιλιομετρα (σε καιρους οικονομικης ανεχειας) να βρουμε εναν ναο που εκει ΔΕΝ μνημονευεται ΨΕΥΔΟΠΟΙΜΕΝΑΣ και ΨΕΥΔΕΠΙΣΚΟΠΟΣ,την ιδια ωρα που εσεις με περισση ανεση και χωρις κοπο βρισκεστε στην σεβαστη σας ενορια για να ΤΑΥΤΟΠΙΣΤΕΥΣΕΤΕ και να μνημονευσετε τον οικειο μητροπολιτη σας που ΣΙΓΟΥΡΑ ειτε εφσυχαζοντας ειτε οχι ,ΚΗΡΥΤΤΕΙ ΓΥΜΝΗ ΤΗΝ ΚΕΦΑΛΗ ΤΗΝ ΑΙΡΕΣΗ ,κι αυτο ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ αγαπητε αδελφε...Τελος, και τω ΘΕΩ ΔΟΞΑ!!!!! Με ειλικρινη αγαπη και σεβασμο....ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ!!!!!

      Διαγραφή
    18. Ανώνυμος25/1/18, 5:53 μ.μ.

      Γίνε κι εσύ "κατά φαντασίαν" αποτειχισμένος!Θα είσαι με τα λόγια αποτειχισμένος και με τις πράξεις σου θα είσαι παθητικός οικουμενιστής,και έτσι εξασφαλίζεις τα συμφέροντά σου και το πορτοφόλι σου,και αναπαύεις και την "συνείδησή" σου!

      Τα λέω καλά Βασίλειε Κερμενιώτη?

      Διαγραφή
    19. Ανώνυμος25/1/18, 6:24 μ.μ.

      ΟΥΔΕΜΊΑ σχέση έχω αγαπητοί αδελφοί με την ανωτέρω κυρία.
      Προσωπικά υπογράφω Κωσταντίνα χωρίς Ν και ασφαλώς διαφωνώ ΑΠΟΛΥΤΑ με το σχόλιο της όπως και με τα σχόλια των κυρίων Σημάτη,Ρίζου και Τσακίρογλου.
      Κωσταντίνα.
      Υ.Γ.
      Εύχομαι στα πλαίσια της έκκλησης για ενότητα,ομόνοια κ.λ.π. ν' αναρτηθεί το σχόλιο μου.

      Διαγραφή
  8. Ανώνυμος23/1/18, 4:51 μ.μ.

    Να προτείνω κάτι πολύ πιο απλό και εύκολο να γίνει.

    Μια συγκέντρωση ΑΓΑΠΗΣ και μόνον όλων των αποτειχισμένων πατέρων,στην οποία ΔΕΝ θα μας ενημερώσουν ο καθένας για τις θέσεις και απόψεις του.(αυτά τα ξέρουμε)

    Μια συγκέντρωση στην οποία θα δώσουν το παρόν όλοι ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ οι αποτειχισμένοι πατέρες,και θα στείλουν ένα μήνυμα ΑΛΛΗΛΟΣΕΒΑΣΜΟΥ και ΟΜΟΝΟΙΑΣ,αφού η ταύτιση απόψεων και θέσεων δεν είναι εφικτή.

    Αυτό γίνεται???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος25/1/18, 1:28 μ.μ.

      Όχι βέβαια! Δεν γίνεται!

      Αφού το μόνο που τους ενδιαφέρει μόλις κλείσουν κάποια αίθουσα για ομιλία είναι η αυτοπροβολή τους και η προβολή των δικών τους θέσεων και των φίλων τους.

      Και οι άλλοι αποτειχισμένοι πατέρες? Ποιός νοιάζεται για αυτούς!Ούτε καν μια πρόσκληση για απλό χαιρετισμό δεν τους γίνεται!

      Ούτε για δείγμα δεν υπάρχει ο σεβασμός και η τιμή προς τους συναγωνιστές τους αποτειχισμένους ιερείς της ελλάδας!

      Κατά τα άλλα ρασοφόροι,άνθρωποι της αγάπης..Θλιβερό.

      Διαγραφή
  9. Ανώνυμος23/1/18, 7:41 μ.μ.

    ΘΑ ΘΕΛΑΜΕ ΝΑ ΞΕΡΑΜΕ ΤΗΝ ΕΚΒΑΣΗ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΠΆΘΕΙΑΣ. ΠΟΣΟΙ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΗΚΑΝ ΣΤΟ ΚΑΛΕΣΜΑ ΚΑΙ ΠΟΙΟΙ. ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕΘ ΗΜΩΝ ΚΑΙ ΠΟΙΟΙ ΥΠΕΝΑΝΤΙΟΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειμαι ΕΝΑΣ απο ΑΥΤΟΥΣ αδερφε...Απροκαλυπτα και δημοσια..Μπορεις να δεις και το ονοματεπωνυμο μου στο ανωτερω κειμενο - καλεσμα!!!!!

      Διαγραφή
  10. Ανώνυμος24/1/18, 12:43 μ.μ.

    Είναι σημαντικό όλοι όσοι δεν συγκοινωνούν με την οιαδήποτε αίρεση να είναι εννωμένοι με δεσμά αληθινής αγάπης! Με τα δεσμά αγάπης όπως αυτή περιγράφεται ξεκάθαρα και αποκαλυτπικά στην Α επιστολή Ιωάννου! Ο πόλεμος που γίνεται είναι προπαντός πόλεμος για την αγάπη. Όλοι όσοι ακολουθούν την αίρεση προτάσσουν την αντίχριστη ψευδοαγάπη ως αιτιολογία για την ανίερη ένωσή τους και για την προώθηση των αντίχριστων και σοδομιτικών τους νόμων.
    Ο Κύριός μας είπε :
    "Ματθ. 15,18 τὰ δὲ ἐκπορευόμενα ἐκ τοῦ στόματος ἐκ τῆς καρδίας ἐξέρχεται, κἀκεῖνα κοινοῖ τὸν ἄνθρωπον. ἐκ γὰρ τῆς καρδίας ἐξέρχονται διαλογισμοὶ πονηροί, φόνοι, μοιχεῖαι, πορνεῖαι, κλοπαί, ψευδομαρτυρίαι, βλασφημίαι.ταῦτά ἐστι τὰ κοινοῦντα τὸν ἄνθρωπον· τὸ δὲ ἀνίπτοις χερσὶ φαγεῖν οὐ κοινοῖ τὸν ἄνθρωπον."

    Και όλοι αυτοί εννώνονται και διασπείρουν παντού την οργισμένη και διαβολική καρδιά του παπικού Χριστού και της παπικής ψευδοθεότητος την οποία και ταυτίζουν με την δική τους αντίχριστη "αγάπη". Είναι το ίδιο ακριβώς σύμβολο που κάποτε χρησιμοποιούνταν ως σύμβολο του Διονύσου στα Διαβολικά Διονυσιακά Μυστήρια.....Είναι το ίδιο ακριβώς σύμβολο που χρησιμοποιούν ως βασικό σύμβολο και οι προτεσταντικές εταίρες....
    Πρέπει να γίνει μία σύναξη όλων όσων αντιτίθενται στις αιρέσεις με αληθινή αγάπη Χριστού οπότε προσυπογράφω το μήνυμα-έκκληση-κάλεσμα των αδελφών μας!

    Τζούπης Αλέξανδρος, Αγρίνιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μαρία Παναγιωτιδου24/1/18, 11:32 μ.μ.

    Συνεχίστε αδελφοί και μην πτοεισθε. Υπογράφω κι εγώ το κείμενο ενότητας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ελενη Τζαβε25/1/18, 11:35 π.μ.

    Με συγχωρείτε ,ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΤΕ και απαντάτε στον Κ.Κερμενιωτη ΑΛΛΑ ως εδω! Αντί να ομονοησουμε Σ αυτήν την ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ προσπάθεια καθόμαστε θεατές Σ ΕΝΑΝ διάλογο που σαν σκοπό έχει την αναστάτωση και το διχασμό!Αγαπητη Π.Π συνεχίστε τον αγώνα σας με όσους σας στηρίζουν ,ΜΑΖΙ μ ΕΜΕΝΑ ΦΥΣΙΚΑ και οι κάθε λογής κερμενιωτιδες και σια που τα βάζουν με τον πατέρα Ευθύμιο και την αποτειχιση θα τα βρουν πιο σκούρα παρακάτω! Εμεις πάντως χωρίς εμπάθεια τους ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ Σ έναν κοινό αγώνα στο όνομα του Κυρίου Ημων Υησου ΧΡΙΣΤΟΥ και της ορθοδοξίας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος25/1/18, 4:17 μ.μ.

    Αγαπητοί αδελφοί, οι διενέξεις αυτές μπορούν να συνεχιστούν αιωνίως και με κάθε απάντηση που δίνει ο καθένας σας το ρήγμα μεταξύ σας θα μεγαλώνει διαρκώς. Βάλτε σας παρακαλώ μία τελεία. Γράψατε ένα κείμενο, κάποιοι αδελφοί το υπέγραψαν, κάποιοι άλλοι έχουν αντίθετη γνώμη. Δεν χάλασε ο κόσμος. Αντί να μαλώνετε τώρα σαν πραγματικά εκκοσμικευμένοι άνθρωποι, κάντε υπομονή, κάντε προσευχή, αφήστε και καμία αντίρρηση και καμία προσβολή να μείνει αναπάντητη. Για να μας λυπηθεί ο Θεός και να μας βοηθήσει. Γιατί χωρίς την βοήθειά Του μάλλον χανόμαστε όλοι μας.
    Αναστασία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τόση εμπάθεια, ρε παιδιά και τόσος εγωισμός και έπαρση, ποιά σχέση μπορεί να έχουν με την αποτείχιση για την αγάπη του Χριστού και για την αλήθεια;; Άν υπήρχε ταπείνωση, θα δεχόμασταν την κριτική με καλοπροαίρετα σχόλια και με ήπιους τόνους αδελφικής αγάπης! Άς συνέλθουμε όλοι μας, γιατί απο αποτειχισμένοι θα καταντήσουμε αποτυχημένοι.. Ο Κύριος δίδαξε την Αλήθεια εν ταπεινώσει και αγάπη! άν κάτι απο αυτά λείπει, ο αγώνας μας είναι σε λάθος δρόμο και γρήγορα θα παρεκκλίνουμε και απο την αλήθεια..γιατί απλά θα έχουμε διώξει την Χάρη του Θεού, την αγιαστική δύναμη του Αγίου Πνεύματος και θα λέμε άλλ αντ άλλων. Καλή δύναμη και καλή ταπείνωση αδέλφια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος25/1/18, 6:13 μ.μ.

    Να ρωτήσω κάτι? Υπάρχει στην ελλάδα αποτειχισμένος ιερέας που να σέβεται και να τιμά τους υπόλοιπους αποτειχισμένους ιερείς και ας έχουν διαφορετικές απόψεις?

    Αν ναι,πείτε μου το όνομά του σας παρακαλώ.Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Π.ΕΥΘΥΜΙΟΣ ΤΡΙΚΑΜΗΝΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΕ ΠΟΤΕ ΚΑΝΕΝΑΝ. ΥΠΟΜΕΝΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΙΣ ΛΟΙΔΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΥΚΟΦΑΝΤΊΕΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος26/1/18, 8:20 π.μ.

      Πραγματικά!Μας στέλνει να εξομολογηθούμε και να κοινωνήσουμε σε όποιον αποτειχισμένο ιερέα θέλουμε.

      Θέλει να έχουμε κοινωνία όλοι οι αποτειχισμένοι.

      Ποτέ δεν είπε κάτι κακό για τους αγαπημένους μας Άγιο Παίσιο και Άγιο Πορφύριο.

      Δέχεται σε κοινωνία ακόμα και αποτειχισμένους αδερφούς του παλιού ημερολογίου.

      Δεν παύει να μας καλεί όλους τους αποτειχισμένους σε ενότητα,μέχρι να λυθούν τα όποια μη δογματικά θέματα από κάποια ορθόδοξη σύνοδο.

      Και είναι πάμφτωχος.Ούτε μοναστήρι έχει αυτός ο άνθρωπος,ούτε εκκλησία και σπίτι.Μονάχα μια πόρτα,για να κλείνει την μικρή σπηλιά στην οποία είναι το φτωχικό σπιτάκι του.

      Ο θεός να σε έχει καλά πάτερ Ευθύμιε..

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος26/1/18, 2:55 μ.μ.

      Είναι πάμφτωχος,γιατί τον καιρό που ακόμη έπαιρνε τον μισθό του,πριν να τον διώξουν(καθαιρέσουν)οι οικουμενιστές,μοίραζε τον μισθό του στους φτωχούς.Μια μεγάλη καρδιά που όμοιά της δύσκολα βρίσκεις σήμερα.Την ευχή σου να έχουμε πάτερ Ευθύμιε.

      Διαγραφή
  17. Ανώνυμος26/1/18, 1:18 π.μ.

    Προς αδελφο Βασ.Κερμενιωτη Ειμεθα απ αυτους που υπεγραψαν για την ενωτητα.Συ γραφεις οτι ειναι αργα για δακρια.Ευτυχωςπου δεν σε ακουσε ο λιστης του Σταυρου σωθηκε τον αγαπαγε ο Χριστος και δεν ησουν απο κατω απο τον Σταυρο για να τον απελπησεις Βρε παιδια οχι αλλο καρρβουνο γεμισαμε θεολογια θα πνηγουμε. Οσο αφορα τον φιλον σου τονκυριο Ριζο που αγαπας σκεψου ποσο αγαπας τους εχρουσου .Σε παρακαλουμε ελα στην κατακομβη της Κορινθου να μαθης και σε μας πως βγαζουνε το ματι του αδελφου θα εχει ενδιαφερον θεολογικοτατον Η. Κατακομβη Πωσειδωνιας Κορινθου

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.