Σάββατο, 17 Αυγούστου 2019

ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ


ΚΥΡΙΑΚΗ Θ΄ ΜΑΤΘΑΙΟΥ (:Α΄Κορ. 3,9-17)                     

     «Θεοῦ γάρ ἐσμεν συνεργοί· Θεοῦ γεώργιον, Θεοῦ οἰκοδομή ἐστε. (:είμαστε και οι δύο [:και ο Παύλος και ο Απολλώς] ένα, διότι και εκείνοι που φυτεύουν και εκείνοι που φυτεύουν είμαστε συνεργάτες του Θεού στο έργο Του που αποβλέπει στην σωτηρία μας. Είστε αγρός που ανήκει στον Θεό και καλλιεργείται από Αυτόν. Είστε οικοδομή του Θεού που κτίζεται από Αυτόν με όργανά Του και κτίστες Του εμάς)».
    Πρόσεξε ότι αποδίδει και σε αυτούς έργο όχι μικρό, αφού προηγουμένως απέδειξε ότι το παν είναι έργο του Θεού. Επειδή δηλαδή πάντοτε συμβουλεύει πειθαρχία στους άρχοντες, για τον λόγο αυτόν δεν υποτιμά απόλυτα τους διδασκάλους. «Θεοῦ γεώργιον (:είστε αγρός που ανήκει στον Θεό και καλλιεργείται από Αυτόν)». Επέμεινε δηλαδή στη μεταφορά, επειδή είπε «φύτεψα» [βλ. Α΄Κορ. 3,6: «ἐγὼ ἐφύτευσα, Ἀπολλὼς ἐπότισεν, ἀλλ᾿ ὁ Θεὸς ηὔξανεν (:εγώ ο Παύλος φύτεψα σε σας την πίστη με το κήρυγμά μου, ο Απολλώς πότισε τη νεοφυτεμένη πίστη σας, αλλά ο Θεός την αύξανε. Χωρίς όμως την αύξηση αυτή, η σπορά ούτε θα φύτρωνε, ούτε θα ριζοβολούσε, ούτε θα καρποφορούσατε)»]. «Εφόσον είστε αγρός του Θεού, είναι δίκαιο να ονομάζεστε όχι από το όνομα αυτών, που τον καλλιεργούν, αλλά από το όνομα του Θεού· διότι ένας αγρός δεν παίρνει το όνομά του από αυτόν που το καλλιεργεί, αλλά από τον ιδιοκτήτη».

Ο ξυλουργός που έκτιζε γέφυρες αντί για φράκτες


Μια φορά κι έναν καιρό, μάλωσαν δύο αδέλφια που ζούσαν σε γειτονικές φάρμες. Ήταν το πρώτο σοβαρό ρήγμα στη σχέση τους.
Για 40 χρόνια, εργάζονταν μαζί ως γεωργοί, μοιράζονταν χωρίς κανένα πρόβλημα τα γεωργικά μηχανήματα, και συνεργάζονταν αρμονικά για την εμπορία των προϊόντων τους. Όμως, η μακρά συνεργασία τους διεκόπη απότομα. Η διένεξη ξεκίνησε από μια μικρή παρεξήγηση, εξελίχθηκε σε μια σημαντική διαφορά, και τελικά κατέληξε σε ανταλλαγή πικρών κουβέντων.
Ένα πρωί κάποιος χτύπησε την πόρτα του μεγαλύτερου αδελφού. Εκείνος άνοιξε και αντίκρισε έναν άνθρωπο με την εργαλειοθήκη ενός ξυλουργού.
«Ψάχνω για δουλειά λίγων ημερών» είπε. «Ίσως έχετε ανάγκη για κάποιες μικροεργασίες και θα μπορούσα να σας φανώ χρήσιμος».

Η συμφωνία Πόροσενκο-Βαρθολομαίου δεν ισχύει! --Ούτε εγκρίθηκε από το Κοινοβούλιο, ούτε ο νέος Πρόεδρος δεν την υπέγραψε!

Άκυρη η συμφωνία Βαρθολομαίου-Ποροσένκο

Φήμες για αντικατάσταση Επιφάνιου


Γκρεμίζεται ο “Πύργος της Βαβέλ” της νέας ουκρανικής εκκλησίας και οι Φαναριώτες ζουν στον κόσμο τους!

Διαλύεται στα εις τα εξ ων συνετέθη το εκκλησιαστικό δημιούργημα Κιέβου, Φαναρίου και Ουάσινγκτον και την ίδια στιγμή οι Φαναριώτες όχι μόνο δεν αντιλαμβάνονται την κατάσταση, αλλά προσπαθούν με τον έναν ή τον άλλο τρόπο υπογείως να επιβάλλουν την νέα εκκλησία.
Καταρχάς όπως αναφέρθηκε στον αέρα της εκπομπής First Kossack από τον Ruslan Bortnik, διευθυντή του Ουκρανικού Ινστιτούτου Ανάλυσης και Διαχείρισης Πολιτικής η συμφωνία που υπογράφηκε από τον Πόροσενκο και τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο, σύμφωνα με την οποία τα ουκρανικά ιερά υποτίθεται ότι μεταφέρονται στο Φανάρι, δεν έχει νομική ισχύ.

Κυριακή Θ΄ Ματθαίου: Η ολιγοπιστία του Πέτρου

(Αγ. Νικόλαος Βελιμίροβιτς)

    Ο Θεός μας είναι ο Νικητής. Όλες οι καλές νίκες, μόνιμες ή πρόσκαιρες, από την αρχή του χρόνου ως το τέλος της ιστορίας, ανήκουν σ’ Εκείνον. Είναι νικητής όταν αποκαθιστά την τάξη, μέσα στην αταξία που προκαλούν αμαρτωλοί άνθρωποι. Όταν οι χειρότεροι των ανθρώπων ανέρχονται στην πρώτη θέση και οι καλλίτεροι πέφτουν στην τελευταία, Εκείνος αναποδογυρίζει την αταξία και βάζει τον τελευταίο πρώτο και τον πρώτο τελευταίο. Νικά την κακία και τα τεχνάσματα των πονηρών πνευμάτων που μαίνονται εναντίον των ανθρώπων και τα διαλύει, όπως σκορπίζει ο ισχυρός άνεμος μια άσχημη δυσοσμία. Είναι νικητής σε κάθε έλλειψη: όπου υπάρχει λίγο, το αυξάνει· όπου δεν υπάρχει τίποτα, δίνει με αφθονία. Είναι νικητής στην αρρώστια και στα βάσανα. Λέει ένα μόνο λόγο κι η αρρώστια μαζί με τα βάσανα εξαφανίζονται. Οι τυφλοί βλέπουν, οι κουφοί ακούνε, οι άλαλοι

Με αφορμή ανάρτηση της «Κατάνυξης»: Να ελέγχουμε, ναι! Να ελεγχόμαστε, όχι!


Βλέπουμε ἐδῶ καὶ κάποιες μέρες ὅτι τὸ ἱστολογιο «Κατάνυξις» διατηρεῖ ὡς πρώτη, τὴν ἴδια ἀνάρτηση, καὶ μᾶς δημιουργήθηκε ἡ ἀπορία: Γιατί ἐπὶ τόσες μέρες (ἀπὸ τὶς 12-17 Αὐγούστου), διατηρεῖ πρῶτο θέμα τὴν Οἰκουμενιστικὴ στάση τοῦ Ναυπάκτου Ἱεροθέου μὲ τὴν φωτογραφία του, ὑποβαθμίζοντας ἀκόμα κι αὐτὴ τὴν γιορτὴ τῆς Ὑπεραγίας Θεοτόκου; Δὲν ἐπέμεναν ὅτι εἶναι ἐκλεκτὸς καὶ «εὐσεβὴς» ὁ Ναυπάκτου, ὅταν τόσοι ἄλλοι ἐδῶ καὶ χρόνια ὑπεδείκνυαν τὴν διβουλία του; Δὲν τὸν ἐπαίνεσε πρὶν λίγους μῆνες γλοιωδῶς τὸ μέλος τῆς ὁμάδος Ζήση, ὁ π. Ἀναστάσιος Γκοτσόπουλος, ἀνακηρύσσοντάς τον (μαζὶ μὲ τὸν π. Θεόδωρο Ζήση) ὡς …παγκόσμιες(!!!) μορφὲς τῆς Ὀρθοδοξίας καὶ ὡς ἐκλεκτοὺς τοῦ Θεοῦ ἐναντίον τῆς Παναιρέσεως; Δὲν τὸν καλοῦσαν στὶς Ἡμερίδες τους; Τί ἄλλαξε τώρα;

Εἶναι γνωστό, βέβαια τί ἄλλαξε. Ὁ Ναυπάκτου Ἱερόθεος κατηγορεῖ τοὺς ἡγέτες τῆς Ρωσικῆς Ἐκκλησίας, ὑπερασπιζόμενος ἔμμεσα μονομερῶς καὶ κακῶς τὸν ἀρχιαιρεσιάρχη Βαρθολομαῖο, ἀλλὰ ταυτόχρονα καταδεικνύει καὶ τὶς δικές τους φιλορωσικὲς τοποθετήσεις –γνωρίζοντας ἴσως κάποιες ἄλλες ἄγνωστες σὲ μᾶς διεργασίες– καὶ ἀποκαλύπτει τὶς παλινωδίες τους!

Τά έδωσαν όλα για την Πίστη! Κι εμείς συζητάμε για δυνητικό ψευδομαρτύριο!

Άγιος Δημήτριος ο Μοναχός από τη Σαμαρίνα της Πίνδου († 17 Αυγούστου)



Σχετική εικόνα

Στύλος και εδραίωμα των σκλαβωμένων Ελλήνων ο μοναχός Δημήτριος, γεννήθηκε στη Σαμαρίνα της Πίνδου στα τέλη του 18ου μ.Χ. αιώνα. 

Έγινε μοναχός στο μοναστήρι της Πατρίδας του, όπου με προσευχή και νηστεία εξάγνισε το σώμα και την ψυχή του. Μετά την κατάπνιξη, από τον Αλή Πασά το 1808, της επανάστασης που υποκίνησε ο παπα Ευθύμιος Βλαχάβας, ο Δημήτριος βγήκε από το μοναστήρι του και γύριζε τα χωριά κηρύττοντας τον λόγο του Θεού και διδάσκοντας υπομονή στις θλίψεις. Μετά από συκοφαντία τον συνέλαβε ο Αλή Πασάς και τον φυλάκισε. Κατόπιν διέταξε τον άγριο βασανισμό του. Έτσι οι δήμιοι με καλαμένιες ακίδες τρύπησαν τους βραχίονες του και έπειτα τις έμπηξαν στα νύχια των χεριών και των ποδιών του. Στη συνέχεια έσφιξαν το κεφάλι του σε μέγγενη και κατόπιν αφού τον κρέμασαν ανάποδα τον έκαιγαν από κάτω με φωτιά. Βλέποντας κάποιος Τούρκος την γενναιότητα του Δημητρίου, πίστεψε στον Χριστό και έπειτα μαρτύρησε. Ύστερα ο Αλή Πασάς έκτισε τον Δημήτριο μέσα σ’ έναν τοίχο, αφήνοντας μόνο το κεφάλι του απ’ έξω για να παρατείνει το μαρτύριο. Ο Μάρτυρας άντεξε έτσι 10 ημέρες. Τελικά παρέδωσε το πνεύμα του στον Θεό, το έτος 1808. Το μαρτύριο του συνέγραψε ο πρόξενος της Γαλλίας στα Ιωάννινα Ε. Pouqueville.
(Το μαρτύριο του οσιομάρτυρα Δημητρίου, αντέγραψε κατόπιν ο μοναχός Γεράσιμος Μικραγιαννανίτης. Να σημειώσουμε εδώ, ότι ο Δουκάκης και ο Άγιος Νικόδημος στους Συναξαριστές τους καθώς και ο Σ. Ευστρατιάδης στο Αγιολόγιο του δεν αναφέρουν τη μνήμη του νεομάρτυρα αυτού. Στην τοπική αγιολογία της Ιεράς Μητροπόλεως Γρεβενών, ένα Ημερολόγιο της Εκκλησίας της Ελλάδος (1963), σελ. 306, αναφέρει τη μνήμη του Αγίου την 18η Αυγούστου. Το Μέγα Ευχολόγιο όμως, καθώς και ο Otto Meinardus, αναφέρουν τη μνήμη του την 17η Αυγούστου).

Η βλασφημία-κοροϊδία σχισματικών και Οικουμενιστών συνεχίζεται!


            (*) Ἐδῶ

Ο σχισματικός Ολβίας Επιφάνιος,
λειτουργός στη Μητρόπολη Λαγκαδά το 15αύγουστο. 

Συλλειτούργησε με κληρικούς της Ι. Μητροπόλεως!



από την ιστοσελίδα των Ουκρανών σχισματικών

ΤΑ ΚΟΡΟΪΔΙΛΙΚΙΑ ΑΥΤΑ Ο ΘΕΟΣ ΔΕΝ ΤΑ ΑΝΕΧΕΤΑΙ. ΘΑ ΤΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΕΝΑ ΕΝΑ.

Με την ευλογία του Μακ. Μητροπολίτου Κιέβου και πάσης Ουκρανίας κ. Επιφανίου και του οικείου Ποιμενάρχου, Σεβ. Μητροπολίτου Λαγκαδά, Λητής και Ρεντίνης κ. Ιωάννου,

όμιλος κληρικών και λαϊκών προσκυνητών από την Αυτοκέφαλο Εκκλησία της Ουκρανίας -κυρίως από την πόλη Ρίβνε- που πραγματοποιούν εδώ και αρκετές ημέρες προσκυνηματικό ταξίδι στην Ελλάδα, συμμετείχαν χθες, 15 Αυγούστου 2019, στην πανηγυρική Αρχιερατική θεία Λειτουργία στον Ναό Κοιμήσεως της Θεοτόκου Λαγκαδά, με ιερουργούντα τον Θεοφ. Επίσκοπο Ολβίας κ. Επιφάνιο, τον πρώτο Έλληνα Επίσκοπο της Αυτοκεφάλου Εκκλησίας της Ουκρανίας, που εξελέγη και χειροτονήθηκε πριν από λίγο καιρό στο Κίεβο. Μαζί με τον Επίσκοπο και τους κληρικούς της Εκκλησίας της Ουκρανίας συλλειτούργησαν και κληρικοί της Ιεράς Μητροπόλεως Λαγκαδά.
Πρόκειται για τους ίδιους Ουκρανούς προσκυνητές που πρόσφατα είχαν συλλειτουργήσει με τον Καθηγούμενο Αλέξιο και μέλη της Αδελφότητός του, στην Ιερά Μονή Ξενοφώντος Αγίου Όρους,