Κυριακή, 9 Ιουνίου 2019

Ο Φθιώτιδος βλέπει/καταγγέλλει άλλους ως «πονηρούς ανθρώπους και γόητες», ενώ ο ίδιος κάνει χειρότερα, «ρίχνοντας λάσπη στο πηγάδι της Ορθοδοξίας»!

Ανοιχτή επιστολή προς τον Μητροπολίτη Φθιώτιδος Nικόλαο





του Αριστείδη Δασκαλάκη
αρθρογραφεί για katanixi.gr


Σεβασμιότατε, ευλογείτε!
       Το Σεπτέμβριο του 2017, επιστρέφοντας απ’ την Ιερουσαλήμ του Αιγαίου (όπως την είχε χαρακτηρίσει ο Πατριάρχης Ιεροσολύμων Βενέδικτος) τη μαρτυρική Τήνο, μετέφερα στις αποσκευές μου, πέρα απ’ τις απερίγραπτες εμπειρίες ενός τέτοιου προσκυνήματος και τη μνήμη ενός έντονου κηρύγματος Ιεράρχου της εκκλησίας μας, που χαρακτηριζόταν από σθένος και μαχητικότητα. Έγραψα γι’ αυτό στο παρελθόν.
Ήταν το δικό σας κήρυγμα Σεβασμιότατε.
Το κήρυγμα -δεν κρύβω- με ανάπαυσε και με εμψύχωσε. Μιλούσατε για «πονηρούς ανθρώπους και γόητες» υπονοώντας την πολιτική ηγεσία. Πολιτικούς που προσπαθούν με ρητορείες και υποσχέσεις, να πλανήσουν το λαό και να τον «γοητεύσουν».

Να, Λοιπόν, έως πού έφτασε ο Ναυπάκτου! Ουσιαστικά καταργεί τις αποφάσεις των Οικουμενικών Συνόδων, τους Ι. Κανόνες και την Ιερά Παράδοση, αφού θέτει ως κριτήριο εφαρμογή τους την γνώμη των συγχρόνων Γερόντων! Θεωρεί την κακόδοξη απόφαση της Κρήτης ως ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΟ κείμενο κι όχι αιρετικό, κι άλλα τραγικά!




    Νά, λοιπόν, ποὺ ὁ Ναυπάκτου στηρίζει τὸν Ζήση, ἀφοῦ πρακτικὰ ταυτίζονται! Ὁ μὲν π. Θεόδωρος Ζήσης λέει, «ἂν μποροῦμε τὸν ἐφαρμόζουμε, ἂν δὲν μποροῦμε δὲν τὸν ἐφαρμόζουμε»! Ὁ Ναυπάκτου λέει «ἂν θέλουμε τὸ κάνουμε»· ἂν θέλουμε ἐφαρμόζουμε τὸν Ἱερὸ Κανόνα, «εἶναι δυνητικός»!
     Ἂς λένε οἱ Πατέρες νὰ φεύγουμε ἀπὸ τὴν αἵρεση, ὅπως φεύγει κανείς, ὅταν συναντήσει φίδι καὶ λύκο! Ἂς βροντοφωνάζει σήμερα (ἑορτὴ τῶν Πατέρων τῆς Α΄ Οἰκουμενικῆς Συνόδου) διὰ τῶν τροπαρίων ἡ Ἐκκλησία, ὅτι οἱ Ποιμένες θεωροῦν «λοιμώδεις λύκους» (μολυσματικοὺς λύκους) τοὺς αἱρετικούς, ποὺ ἔχουν «ἀνιάτως νοσήσει πρὸς θάνατον». Αὐτοὶ ἐκεῖ, ἐπιμένουν στὴν κακόδοξη θέση: «ἂν θέλουμε τὸ κάνουμε»!
   Κι ἡ μόλυνση ποὺ παίρνουμε ἀπὸ τὴν αἵρεση; Κάτι ποὺ γιὰ τοὺς Πατέρες εἶναι αὐτονόητο, γιὰ ἐκείνους ποὺ κοινωνοῦν μὲ αἱρετικούς; Αὐτὸ οἱ σύγχρονοι Ποιμένες τὸ προσπερνοῦν! Δὲν τοῦ δίνουν σημασία. Καὶ μάλιστα ὁ Ναυπάκτου ψεύδεται, λέγοντας ὅτι οἱ Κανονολόγοι ἑρμηνεύουν τὸν Κανόνα ὡς δυνητικό! Διότι ὑπάρχουν Κανονολόγοι ποὺ ἑρμηνεύουν τὸν ΙΕ΄ Κανόνα ὑποχρεωτικό! Κι ὄχι μόνο οἱ Κανονολόγοι, ἀλλὰ οἱ Ἅγιοι Πατέρες, ποὺ μᾶς ἐδίδαξαν μὲ τὸ παράδειγμά τους καὶ τὴν διδασκαλία τους τὴν ἀπομάκρυνση ἀπὸ τοὺς αἱρετικούς! Κι ὄχι μόνο οἱ Ἅγιοι Πατέρες, ἀλλὰ καὶ οἱ Ἀπόστολοι, ποὺ μὲ τὸ στόμα τοὺ Εὐαγγελιστοῦ Ἰωάννου ἀπαγορεύουν ὄχι μόνο τὴν ΚΟΙΝΩΝΙΑ, ἀλλὰ καὶ "τὸ χαίρειν αὐτοῖς"!


    Νά, λοιπόν, ποὺ ὁ Ναυπάκτου στηρίζει μὲ τη …λογιοσύνη του καὶ τὸ σχίσμα καὶ τὴν αἵρεση!


Ἀπομαγνητοφώνηση καὶ σχολιασμὸς τῆς  ὁμιλία - κατάπτυστηςπροπαγάνδας τοῦ Ναυπάκτου κ. Ἱεροθέου:



    Ναί· ἀναφέρεσθε σ’ αὐτὸν τὸν Κανόνα, τῆς Πρωτοδευτέρας Οἰκουμενικῆς Συνόδου, καὶ ἡ ἑρμηνεία ποὺ ἔχει δοθεῖ ἀπὸ Κανονολόγους, εἶναι ὅτι εἶναι δυνητικός, δὲν εἶναι ὑποχρεωτικός. Ἂν θέλουμε τὸ κάνουμε· εἶναι δυνητικός. Αὐτὸ σημαίνει, τὸ ἐρώτημα εἶναι: ποιός ἔχει νοῦν Χριστοῦ, γιὰ νὰ μᾶς πεῖ ὅτι αὐτὸ εἶναι σωστό ἢ δὲν εἶναι σωστό. [σ.σ.: Δηλαδή, ὅλα τινάζονται στὸν ἀέρα, κ. Ἱερόθεε; Πρέπει, μήπως,  νὰ συγκαλέσουμε μιὰ Σύνοδο, γιὰ νὰ δοῦμε ποιός ἔχει «νοῦν Χριστοῦ»; Δὲν ἔχουμε τὴν διδασκαλία/παρακαταθήκη τῶν Ἁγίων Πατέρων γιὰ τὸ θέμα; Δὲν εἶναι ὁλοκάθαρη –γιὰ ὅποιον διαβάζει ὡς ἁπλὸς πιστός κι ὄχι ὡς δεκανίκι τοῦ ἀρχιαιρεσιάρχη Βαρθολομαίου– ἡ πρακτικὴ τῆς Ἐκκλησίας; Δὲν μᾶς διδάσκουν οἱ Ἅγιοι ὅτι οἱ αἱρετικοὶ εἶναι λοιμός (μόλυσμα) καὶ πρέπει νὰ ἀπομακρυνόμεθα ἀπ’ αὐτοὺς πάσει θυσίᾳ;].

Την Εντολή του Κυρίου για ενότητα των πιστευόντων εις Αυτόν, καταφέρνει έως τώρα να καταστρέφει η Παναίρεσις και μεταξύ των αγωνιζομένων εναντίον της, γιατί οι θέλοντες να ηγούνται την απωθούν έναντι ανθρωπίνων παθών!!!!

Κυριακή των Αγίων 318 Πατέρων
της Αγίας Α' Οικουμενικής Συνόδου


Ὁμιλία π. Ἀθανασίου Μυτιληναίου