Ήταν Μάξιμος κι έγινε Minimus
Του Ιωάννου
Ρίζου
Στο χθεσινό (της 7/8/2028) «Ευχαριστήριο» άρθρο του ιερομονάχου Μαξίμου Καραβά που δημοσίευσε
η «Κατάνυξις», με έκπληξη διαβάσαμε την δήλωση του ότι:
«…δέν
διακόψαμε τή μνημόνευση τοῦ ὀνόματός του [εννοεί του Μητροπολίτου Φλωρίνης]
ὡς αἱρετικοῦ, ἀλλά ἐπειδή δέν εἶχε τήν
τόλμην νά ἀποκηρύξει τάς αἱρετικάς ἀποφάσεις τῆς Κρήτης καί νά παύσει νά
μνημονεύει εἰς τήν Θείαν Λειτουργίαν τόν Βαρθολομαῖον ὡς “ὀρθοτομοῦντα”, τά ὁποῖα
καί, ἐμμέσως πλήν σαφῶς, ἀναφέρομεν εἰς τό ἐπίμαχον ἄρθρον».
Οι άνθρωποι αυτοί είναι φανερό ότι πλέουν στο πέλαγος της συγχύσεως και
του σκοτισμού.
Ποιος σας είπε πάτερ Μάξιμε ότι έχετε δικαίωμα να διακόπτετε τη
μνημόνευση του επισκόπου σας επειδή είναι δειλός;
Ποιος σας είπε ότι έχετε δικαίωμα
να διακόπτετε την μνημόνευση του αν δεν είναι –όπως δηλώνετε– αιρετικός ή
ανήθικος;
Αν κατ΄ εσάς ο κ. Θεόκλητος δεν υποθάλπει την αίρεση, κι αν ούτε η κοινωνία του με τους οικουμενιστές είναι πνευματικώς
αξιόποινη, τότε η διακοπή της μνημονεύσεως
του ονόματος του από εσάς επισύρει
δικαίως τις βαρύτατες ιεροκανονικές
ποινές.
Ο κ. Θεόκλητος αφού εμπίπτει στα
κριτήρια ενός «ευσεβούς» και «ορθόδοξου» επισκόπου σύμφωνα με εσάς αλλά και σύμφωνα με τις θέσεις του π.
Θεοδώρου, συνεπώς,
και δικαίως ο κ.
Θεόκλητος πρέπει να σας καθαιρέσει!
Ο σκοτισμός σας δυστυχώς αποδεικνύεται
ότι δεν είναι πρόσφατος. Αποδεικνύεται τελικά, ότι εσείς παρά τις αφελείς και
πραγματικά αδελφικές προσδοκίες που είχαμε, δεν αποτειχιστήκατε από την αίρεση,
ούτε διδάξατε στον κόσμο την αποτείχιση. Από τον δεσπότη σας αποτειχιστήκατε ξεγελώντας
εαυτούς και αλλήλους. Μάλιστα η ποιότητα της αποτειχίσεως σας αποδεικνύεται ότι
ήταν τέτοια που στην επίσημη επιστολή σας στον Μητροπολίτη, του ζητήσατε –αν
τολμήσει να σας διώξει– να σας επιστρέψει τους μισθούς 50 ετών που ρίξατε στο μοναστήρι!!
Παρά τους
πύρινους λόγους που βγάζατε και μας πείθατε τώρα φαίνεται ότι φτιάξατε μια
«αποτείχιση» που δεν συναντάται στην εκκλησιαστική ιστορία
και, μάλιστα, στην ιστορία των αγίων ομολογητών. Είναι μια «αποτείχιση»
νεοπατερική και εξόχως εκτρωματική κατά την οποία διδάσκετε στους
αφελείς να πηγαίνουν και στις άλλες εκκλησίες να κοινωνούν αρκεί να μη ακούνε
οικουμενιστικά κηρύγματα,
όπως δηλώσατε π. Μάξιμε απ΄ άμβωνος στην ονομαστική σας εορτή.
Τολμάτε να αποκόβετε αυθαίρετα το θέμα της μνημόνευσης από το μυστηριακό
και θεολογικό του περιεχόμενο και το προβάλλετε ως ένα ζήτημα που αφορά μόνο
την διδασκαλία, κι αυτό χάριν της ιδιοτέλειάς
σας που βρήκε ευσεβοφανές ένδυμα στις κενολογίες του π. Θεοδώρου. Δηλαδή μας λέτε ότι, αν πάω
και κοινωνήσω από τον Άνθιμο Θεσσαλονίκης, σε μια ημέρα που δεν κηρύττει
οικουμενιστικά,
δεν κοινωνώ με τον οικουμενισμό! Κι αν πάω στο Φανάρι και κοινωνήσω από το χέρι
του Βαρθολομαίου, κάποια μέρα που δεν θα κηρύξει, δεν κοινωνώ με τον
οικουμενισμό!
Πού τα βρήκατε αυτά πάτερ Μάξιμε;
Δείξτε μας ποια Γραφή, ποιος άγιος, ποια Σύνοδος, ποιος Κανόνας λέει αυτές τις ασυναρτησίες;
Δείξτε μας ποια Γραφή, ποιος άγιος, ποια Σύνοδος, ποιος Κανόνας λέει αυτές τις ασυναρτησίες;
Τον πρώτο καιρό με ρωτούσαν φίλοι από την υπόλοιπη Ελλάδα, αν ετοιμάζετε
κάποιο καλύβι, κάποιο χωραφάκι, κάποιο χώρο τέλος πάντων για να ανταπεξέλθετε
στον διωγμό τον δικό σας και των αδελφών που θα σας
ακολουθούσαν με σκοπό να σας στηρίξουν. Γιατί με αυτά
μάθαμε ότι συνδέεται ο διωγμός για την Πίστη. Την ίδια ώρα, εσείς αγοράζατε
ασανσέρ για τις ανάγκες σας στο μοναστήρι και συνεχίζατε να χτίζετε υπόστεγα
και πλακόστρωτα!
Κι αφού διώξατε σιγά-σιγά από το μοναστήρι, όσους είχαν κριτική θέση απέναντι σας κι απέναντι στον π. Θεόδωρο Ζήση, κι αρχίσατε τους ασπασμούς με τον Πρωτοσύγκελο και τις «ειρηνικές επιστολές» προς τον δεσπότη, τώρα μαθαίνω το ρίξατε στις Προσκυνηματικές εκδρομές (φυσικά σε μονές που μνημονεύουν κανονικά τους οικουμενιστές προϊσταμένους τους) και σε εορταστικά γεύματα σε ταβέρνες, ενώ άλλοι αδελφοί σας δεν έχουν πού την κεφαλή κλίναι και τους πετάνε έξω από τα κελιά τους και τις "μετάνοιες" τους!
Προφανώς το εορταστικό κλίμα υποδηλώνει ότι εξασφαλίσατε την παραμονή σας στη μονή, έναντι τιμήματος που τώρα αρχίζουμε να βλέπουμε!
Η πονηρία και η ιδιοτέλεια σας πλέον δεν κρύβονται, αφού βρήκαν ελεεινό ένδυμα να ντυθούν, το οποίο είναι η ψευδοδιδασκαλία σας.
Κι αφού διώξατε σιγά-σιγά από το μοναστήρι, όσους είχαν κριτική θέση απέναντι σας κι απέναντι στον π. Θεόδωρο Ζήση, κι αρχίσατε τους ασπασμούς με τον Πρωτοσύγκελο και τις «ειρηνικές επιστολές» προς τον δεσπότη, τώρα μαθαίνω το ρίξατε στις Προσκυνηματικές εκδρομές (φυσικά σε μονές που μνημονεύουν κανονικά τους οικουμενιστές προϊσταμένους τους) και σε εορταστικά γεύματα σε ταβέρνες, ενώ άλλοι αδελφοί σας δεν έχουν πού την κεφαλή κλίναι και τους πετάνε έξω από τα κελιά τους και τις "μετάνοιες" τους!
Προφανώς το εορταστικό κλίμα υποδηλώνει ότι εξασφαλίσατε την παραμονή σας στη μονή, έναντι τιμήματος που τώρα αρχίζουμε να βλέπουμε!
Η πονηρία και η ιδιοτέλεια σας πλέον δεν κρύβονται, αφού βρήκαν ελεεινό ένδυμα να ντυθούν, το οποίο είναι η ψευδοδιδασκαλία σας.
Όσοι αποτειχίζονταν το καλοκαίρι του 2016 τους διώχνατε και τους λέγατε
δαιμονισμένους. Μόλις έξι μήνες μετά όμως, που «αποτειχίστηκε» ο π. Θεόδωρος, η αποτείχιση
έγινε ξαφνικά αγία και εσείς ομολογητές.
Όταν αργότερα όμως είδατε ότι ο λογαριασμός της αποτείχισης σας έγινε
βαρύς, άρχισε η γονιδιακή σας μετάλλαξη. Στην πανήγυρη της μονής του 2017, ο π.
Μάξιμος στο ερώτημα που του έθετε ο κόσμος αν ο δεσπότης θα τους διώξει
απαντούσε: «Είναι στο χέρι του λαού το αν
θα μας διώξει». Αυτός ο λαός λοιπόν στήριξε με κάθε τρόπο την αποτείχιση
της μονής.
Όταν ήρθαν οι πρωτοσύγκελοι με τους παρατρεχάμενους να καταλάβουν την
μονή κάποιοι κρατούσαν τις πόρτες για να μη γίνει το ρεσάλτο και κάποιοι έξω
από τη μονή φίλαγαν το χέρι του Πρωτοσύγκελου που έρχονταν να πάρει τα κλειδιά
της.
Αυτός όμως ο λαός που σας υπερασπίστηκε
τώρα τώρα τους ονομάζετε «σχισματικούς», «ακραίους» και «ψευδάδελφους», και αυτούς που φίλαγαν το χέρι
του Πρωτοσύγκελου τους προβιβάσατε σε διδασκάλους στο αρχονταρίκι σας, να
διδάξουν στον κόσμο, τι είναι η αποτείχιση.
Διδάσκετε και εφαρμόζετε τα νεοπατερικά ιδεολογήματα του π. Θεοδώρου
Ζήση και αναπαύεστε στην «αυθεντία» του,
όπως επί δεκαετίες αναπαυόσασταν στην αυθεντία του Πειραιώς και του Εφραίμ της
Αριζόνας. Τίποτα δεν καταλάβατε. Και δεν αφήνετε άλλους να καταλάβουν.
Κι όταν η «Πατερική Παράδοση» επί σειρά ετών, υβριζόμενη και
κατασυκοφαντούμενη δημοσιεύει χιλιάδες αναρτήσεις με την διδασκαλία και τον βίο
των αγίων Ομολογητών, ως ασφαλή κανόνα
αντιμετώπισης των θεμάτων της αίρεσης, τους λέτε υποκριτικά και δόλια «σχισματικούς»
και «ακραίους» και «ψευδαδέλφους», γιατί τάχα δεν σας υπέδειξαν αδελφικά, πού
σφάλλετε.
Όμως ενώ η «Π.Π» σας υποδεικνύει εδώ και πολλά χρόνια πού σφάλλετε,
εσείς την διδασκαλία των αγίων που σας προβάλλει την ονομάσατε «δηλητήριο» των αρθρογράφων της. Παράλληλα κατηγορείτε, χωρίς εσείς σαν
ιερομόναχος, όπως οι Οικουμενιστές, να ρωτήσετε αυτούς που σας ελέγχουν, γιατί
το κάνουν, να αναζητήσετε τον διάλογο με σκοπό την κοινή σωτηρία και την
ομόνοια. Μάλλον συνδιαλέγεστε μόνο με
υψηλά πρόσωπα.
Ως εμμονικό επίλογο προβάλλετε πάλι την ιστορία των τριών Μητροπολιτών που
διέκοψαν το μνημόσυνο του Αθηναγόρα. Αυτό είναι για σας το πρότυπο και ο κανόνας
αποτειχίσεως. Αγνοείτε και περιφρονείτε
με νευρολογική επιμονή (φανερά δαιμονική)
την διδαχή και τον βίο χιλιάδων ομολογητών και αγίων έναντι των αιρέσεων και
προβάλλετε συνεχώς το τι έκαναν οι τρείς αυτοί επίσκοποι!
Και την περιφρόνηση που δείχνετε στην όλη Ορθοδοξία και τους αγίους της (δηλαδή
την ασέβεια και τυφλότητα σας) την χρησιμοποιείτε ως ζυγαριά για να ντραπούμε εμείς!
αυτά που γράφετε,δεν τα βρίσκω στην επιστολή που δημοσίευσε η Π.Π pentapostagma.gr/2018/07/επιστολή-ειρήνευσης-των-πατέρων-της-ι.html
ΑπάντησηΔιαγραφήΤραγική περίπτωση ποιμένων...μεγάλη απογοήτευση! Ο Θεός να δυναμώνει και ενισχύει τους εναπομείναντες ορθως αποτειχισμένους πατερες!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠράγματι αδερφοι οι πατερες εδω του Μηλοχωρίου βάλανε αυτογκολ!! Γιατι οι κανόνες δεν επιτρεπουν διακοπη μνημοσύνου Επισκοπου παρεκτος για λόγους Πίστεως, δηλαδη αν ειναι αιρετικος ο Επίσκοπος. Αφου λοιπον ισχυρίζονται οτι δεν ειαι αιρετικος ο Θεόκλητος, τότε κανονικώς απειλούνται με καθαίρεση απο τον Επίσκοπό τους οπότε θα πρέπει να μας εξηγήσουν γιατι τον ειχανε μηνυσει εξαρχης? Δεν βγαζουν κανενα νοημα οι κινήσεις τους κι εχουμε μεινει λιγο αποσβολωμενοι με την εξέλιξη των πραγματων!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα μιλάς με μεγαλύτερο σεβασμό κ.Ρίζο για τον λευκανθέντα στη διακονία του Ευαγγελίου π.Μάξιμο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο έχετε παρατραβήξει το σχοινί οι αποτειχισμένοι που διαστρέψατε την έννοια του ΙΕ κανόνα της Πρωτοδευτέρας.
Μαζευτείτε λιγάκι και ταπεινωθείτε. Δεν σας παίρνει άλλο.
Τι τραγικό! Οι παρατρεχάμενοι του π. Μάξιμου να μιλούν για σεβασμό προς τον γέροντά τους, την στιγμή που οι κολοτούμπες του Γέροντά τους διαδέχονται η μιά την άλλη και πράγματι δεν "τους παίρνει για άλλες". Την στιγμή που ο γέροντάς τους δεν σέβεται τους Αγίους και διαστρέφει την λογκή και τα καλώς παραδοθλέντα υπό τνω Αγίων μας. Αντί να μετανοήσουν για τις ποιμαντικές ακροβασίες, συνιστούν στους άλλους ταπείνωση.
ΔιαγραφήΜαρία
Τι τα βαζεις βρε,αδερφε με τον κυριο ριζο ? τυφλος εισαι δεν βλεπεις ? κωφος δεν ακους ? ε σταματηστε ποια οικονομιστες επεσε εντελως η μασκα σας . δεν ντρεπεστε καθολου? αντε παντε στις ενοριες σας και στα παλατια σας . και αφηστε μας στην αληθεια του χριστου στην αληθινοι αποτειχιση των αγιων πατερων . αμαν ποια ??????
ΔιαγραφήΑνώνυμε 8.38μμ όταν οι ρασοφοροι δεν ξέρουν γιατι αποτειχίζονται, μία μας λένε οτι ο Επίσκοπος τους ειναι αιρετικος, την άλλη μας λένε δεν ειναι αιρετικος, την μία του κάνουν μήνυση την άλλη την αποσύρουν, την μία μας λένε ο 15ος κανόνας ειναι υποχρεωτικος την άλλη μας λένε δεν ειναι υποχρεωτικος...τοτε η μόνη οφειλόμενη απο εμας αντίδραση προς αυτούς για τον εμφανή σκοτισμό τους ειναι οίκτος και λύπηση.
ΔιαγραφήΑ.Να.
Εσεις φαντάζομαι Ανώνυμε 8.38 μμ απο την πολλη σας ταπείνωση επιτρέπετε την ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΣΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ; Να μας λείπει τέτοια ταπείνωση...
ΔιαγραφήΗ έννοια του 15ου κανόνα ειναι απλουστατη αλλα εσεις βαλθήκατε να μας πείσετε οτι χρειαζόμαστε πτυχίο Φιλολογίας ή Θεολογίας και απειρα κιλά ταπείνωσης βεβαιως-βεβαίως για να τον καταλάβουμε.
Οσο για το "δεν σας παίρνει άλλο" αυτό αγαπητε εξαρταται απο το πόσες άλλες κωλοτούμπες θα αναγκαστούμε να υποστούμε...έχουμε κι εμείς οι καημένοι τα όριά μας, να μας συμπαθάτε δεν ειμαστε μαθημένοι!
Ελένη, νοικοκυρά
Προς πλαγιοκοινωνους-δυνητιστες-οικονομιστες και λοιπους "αντι-οικουμενιστες" : «Τοις κοινωνούσιν εν γνώσει (τοις αιρετικοίς) ανάθεμα» Ζ'Οικουμ. Συνοδος.
ΔιαγραφήΟσο για σενα Ανωνυμε 8.38 που αναφερεσαι στον 15ο Κανονα: Η διακοπη της μνημονευσεως προ Συνοδικης διαγνωμης που προβλεπει ο Κανονας ειναι υποχρεωτικη διοτι οπως λεει παρακατω διακοπτει κοινωνια με ψευδεπισκοπο και ψευδοδιδασκαλο. Ειναι ποτε δυνατον να ειναι δυνητικη η απομακρυνση απο ψευδοποιμενα και ψευδοδιδασκαλο αφου οι Πατερες αναφερουν οτι οι ψευδοποιμενες και ψευδοδιδασκαλοι ειναι κλεφτες, και λυκοι και φιδια;; και μας λενε οι Αποστολικες Διαταγες "Διο φευκτεον απο των φθοροποιων ποιμενων"; Δεν λενε "αν θελετε να φυγετε" λενε "φευγετε".
Ελενη, νοικοκυρα
Ἀδελφοὶ σαν νὰ παρατραβήξαμε ὅλοι τὸ σχοινί. Δὲν μᾶς ἔμαθε νὰ κάνουμε κουτσομπολίστικο ἀγῶνα ὁ π. Αυγουστῖνος. Ἀν θέλουμε να ἀκολουθήσουμε κατὰ γράμμα καὶ χωρὶς οἰκονομία τοὺς ἁγίους Πατέρες νὰ τοὺς ἀκολουθήσουμε καὶ στὴν ἁγιότητα καὶ τότε θὰ εὐλογήση ὁ Θεὸς τὸν ἀγώνά μας. Οἱ οἰκουμενισταὶ τρίβουν τὰ χέριά τους μὲ τὴν φαγωμάρά μας καὶ αποδεικνυόμαστε ἀνάξιοι γιὰ ἕναν τέτοιο μεγάλο ἀγῶνα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕντύπωση αλγεινή μου προκάλεσε κυρία Καπλάνογλου το δικό σας σχόλιο...Εσείς θα έπρεπε να εξεγείρεστε περισσότερο από όλους για την διαστρέβλωση της διδασκαλίας των Αγίων που γίνεται από τους ρασοφόρους ιδιαίτερα αφού ζήσατε από κοντά το ζωντανό παράδειγμα αυταπάρνησης και θυσίας για το Ευαγγέλιο ΜΕΧΡΙ ΘΑΝΑΤΟΥ του γέροντος σας Αυγουστίνου Καντιώτη. Διαφωτίστε μας λοιπόν ποιά οικονομία σε θέματα Πίστεως έκανε ο πατέρας Αυγουστίνος; Την στιγμή που η ομολογία του υπέρ της Πίστεως σε χρόνους χαλεπότερους κι όχι σε χρόνους ευδαιμονίας που ζούμε τώρα κόντεψε να του στοιχίσει όχι απλώς τους τοίχους ενός μοναστηριού (όπως οι πατέρες του Μηλοχωρίου) αλλά την ζωή του την ίδια!
ΔιαγραφήΑ.Να.
Νίκη,
Διαγραφήτο πως γίνεται ο αγώνας δεν μας το έμαθε ο π. Αυγουστίνος, αλλά μας το έμαθαν η διδαχή και ο βίος των αγίων, τα οποία μιμήθηκε ο άγιος Γέροντας μας.
Που βλέπεις το κουτσομπολιό;
Γράφω ότι όταν ο κόσμος του μοναστηριού ετοιμαζόταν για διωγμό αυτοί έχτιζαν υπόστεγα δείχνει την κρυφή ατζέντα που είχαν στο μυαλό τους και την κρυψίνοια τους έναντι του απλοϊκού κόσμου που με αγωνία και πόνο προετοιμάζονταν για τα δύσκολα. Είναι αυτο κουτσομπολιό;
Όσο για την ευλογία του αγώνα:Ο αγώνας είναι ευλογημένος απο τον Θεό όταν ακολουθεί τα βήματα των αγίων.
Το άν σε αυτόν συμμετέχουν 5, 10 ή 3.000 δεν μας ενδιαφέρει. Ούτε ο αριθμός των συμμετεχόντων είναι απόδειξη της εύνοιας του Θεού.
Όταν το καράβι του Απ.Παύλου βούλιαξε σε μια του περιοδεία, τι σήμαινε αυτό, οτι δεν είχε την ευλογία του Θεού;
Ιω.Ρ.
Ευχαριστούμε πολύ για τη συμβουλή. Ασφαλώς εσείς που βλέπετε ψς κουτσομπολιό τον αγώνα κατά των παραχαρακτών της εκκλησιαστικής μας Πίστεως και Παραδόδεως, έχετε ακολουθήσει κατά γράμμα τους Αγίους στην αγιότητα. Κυρία μου, το θέμα είναι: ο π. Μάξιμος κάνει κωλοτούμπες συνεχώς, ναι ή όχι. Ακολουθεί τους Αγίους, ναί ή όχι; Μήπως μαζί με τον π. Ιγνάτιο διαλύει κάθε προσπάθεια να ακολουθήσουμε τον δρόμο που δίδαξε ο Κύριος και ακολουθεί τους μεταπατέρες Ζήση και Μανώλη και όσους δικούς εκεί, του γράφουν τους λόγους; Σ' αυτό τι έχετε να πείτε; Πρέπει να ακολουθήσουμε όλοι την διδασκαλία των Αγίων περί ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΕΩΣ από τους αιρετικούς; Αν ναί, ας το κάνουμε. Δηλαδ. ο Καντιώτης, όταν καυτηρίαζε τους πάντες που εξέκλιναν από την Πίστη και τις Πατερικές Παραδόσεις, έκανε κουτσομπολίστικο αγώνα;
ΔιαγραφήΚ.
Αν έτσι μιλούν τα πνευματικοπαίδια του πατρός Αυγουστίνου τότε τί να περιμένουμε απο Οικουμενιστές! Προσέξτε μη γίνετε αυτό που αποστρεφόταν ο γέροντάς σας: ένας Χριστιανός συμβιβασμένος που κοιμάται τον ύπνο του δικαίου και βολεύεται στο αφράτο πάπλωμα της απροϋπόθετης και ατελεύτητης οικονομίας! Μέχρι να τον χτυπήσει η αγιότητά του ξαφνικά μια μέρα κατακέφαλα και πει "τώρα είμαι αρκετά άγιος για να αγωνιστώ στην ακρίβεια" και μπει στον ομολογιακό αγώνα!
ΔιαγραφήΠείτε μας σε ποιό κήρυγμα του ο Καντιώτης ή όποιος άλλος πατέρας συνιστούσε να κάνουμε αγώνα υπέρ της πίστεως αφού...αγιάσουμε πρώτα;
Αναμασάτε τα κηρύγματα φοβάμαι του πατρός Ν. Μανώλη "περί ειδικής χάριτος που πρέπει να έχουμε για να αποτειχιστούμε"! Καιρός να αφήσετε αυτούς τους μεταπατέρες στις φαντασιοπληξίες τους και να ακολουθήσετε τα λόγια αληθινών πατέρων της Πίστεως που συνιστούσαν στον πιστό
"Εντολή γάρ Κυρίου μή σιωπάν εν καιρώ κινδυνευούσης πίστεως. Ώστε, ότε περί πίστεως ο λόγος, ούκ εστιν ειπείν, εγώ τίς ειμί; Ιερεύς, άρχων, στρατιώτης, γεωργός, πένης; Ουδείς μοι λόγος και φροντίς περί του προκειμένου. Ουά οί λίθοι κεκράξουσι καί σύ σιωπηλός και άφροντις;»
Δηλαδή "Είναι εντολή Κυρίου νά μή σιωπούμε όταν κινδυνεύη η πίστης. Συνεπώς, όταν πρόκειται γιά τήν πίστιν, δέν πρέπει νά είπη κανείς: ποιός είμαι εγώ; Ιερεύς, άρχων, στρατιώτης, γεωργός, πτωχός; Δέν μου πέφτει εμένα λόγος καί φροντίς. Τι λέγεις, οί πέτρες θά φωνάξουν, καί σύ θα μείνεις σιωπηλός καί άπραγος;" ΑΓΙΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΣΤΟΥΔΙΤΗΣ
Α.Να.
ΕΝ ΟΛΙΓΗΣ ΕΙΝΑΙ ΛΥΠΗΡΟ ΑΥΤΑ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ, ΤΟ ΚΑΛΗΤΕΡΟ ΕΙΝΑ ΠΡΟΣΩΠΟ ΜΕ ΠΡΟΣΩΠΟ ΑΥΤΑ ΣΥΖΗΤΟΥΝΤΑΙ
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΙ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ, ΠΟΙΟΣ ΜΕ ΠΟΝΟ ΨΥΧΗ ΠΡΟΣΕΥΧΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ζητουμενο ειναι ποιοι τους αντιστεκονται
ΔιαγραφήΠροφανώς εσεις κύριε "Υψηλάντη"...
ΔιαγραφήΤο να σπευσει ο πιστος προς υπερασπιση της πιστης του κυριου Του,εκτος του οτι το ζηταει ο Ιδιος και ειναι τηρηση του λογου Του,αποτελει και ενδειξη της εσωτερικης καταστασης του ως αναφορα την πιστη,την αισθηση δικαοσυνης,και της αγαπης που εχει εγκολποθει.Ποσο "Κυριο"εχει προσλαβει.Καταλαβατε κυριε χαμοθωρειτε;το σκυμενο κεφαλι δε σημαινει ταπεινωση,ενιοτε μπορει να δειχνει την εσωτερικη καταστασταση του ραγιαδισμου,της δειλιας η οποια οδηγει στα κατωτερα στρωματα της κολασης γιατι ειναι παντελης ελειψη αγαπης.
ΔιαγραφήΑλλωστε γιαυτο και ο υψηλαντης παρηγαγε αυτη την ιστορια,η αγαπη του εσβηνε την οποια δειλια να υπερασπιστει πιστη,πατριδα,και τους χριστιανους
Κύριε Ρίζο, ωραίο, κατά την γνώμη μου, το άρθρο σας, αλλά τί να περιμένουμε πλέον! Δυστυχώς το κίνημα του π.Ζήση και όσων τον ακολουθούν, ενώ στην αρχή κάτι έλεγε, διολίσθησε σιγά-σιγά στα σίγουρα γι αυτούς νερά της Επιφάνειας Θεολογίας και μετατράπηκε από Αποτείχιση σε κίνηση έντονης διαμαρτυρίας έναντι των φιλοοικουμενιστών και τίποτε παραπάνω. Η "άτακτη" υποχώρηση της Μονής του Μελισσοχωρίου μου θυμίζει το ανάλογο ιστορικό παράδειγμα που ακολούθησαν Μονές του Αγίου Όρους μετά τον Αθηναγόρα, όταν επανέλαβαν το μνημόσυνο του Πατριάρχη στηριζόμενοι θεολογικά στην ίδια Επιφάνεια Θεολογία. Ίσως είναι θέμα χρόνου η επιστροφή στο μνημόσυνο και των αδελφών αυτών(ομάδα π. Ζήση κ.λ.π.), εκτός εάν δεν το πράξουν κάποιοι εξ αυτών πιθανόν για λόγους γοήτρου. Αποτειχισμένοι πλέον δεν θεωρούνται, διαμαρτυρόμενοι έναντι των Οικουμενιστών ναί. Δυστυχώς το κίνημα των Ορθοδόξων με την Θεοφιλή Αποτείχιση έναντι των φιλαιρετικών ευρίσκεται σε αυτή την προβληματική κατάσταση και τα πράγματα πιθανόν να χειροτερέψουν στο μέλλον, όταν το Φανάρι χρησιμοποιώντας κάθε μέσο θα κατορθώσει να επιτύχει την αποδοχή των αποφάσεων της Ψευδοσυνόδου της Κρήτης και από τις 4 απουσιάζουσες τοπικές Εκκλησίες, ώστε να την καταστήσει και τυπικά Πανορθόδοξη. Οψόμεθα έχει ο Θεός ότι και να γίνει δεν θα εγκαταλήψει ποτέ τους αληθινούς Ορθοδόξους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΡΟΣΟΧΗ: Υπάρχουν πάρα πολλοί πιστοί, οι οποίοι περιμένουν να δουν ΕΝΟΤΗΤΑ στον χώρο της αποτείχισης, για να συμπορευθούν και εκείνοι. Αυτή η διαίρεση και η φαγωμάρα, που εξορμάται από τις προσωπικές ιδέες του καθενός περί αποτειχίσεως καί μάλιστα χωρίς ΥΠΑΚΟΗ σε αγιασμένον Γέροντα, πόσο Θεοφιλής και πόσο Ορθόδοξη μπορεί είναι;
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ταραχή, οι αντεγκλήσεις και η διαίρεση των Πιστών κάτω από μπαϊράκια μη κοινής αποδοχής, δεν είναι του Θεού. Είναι του εξαποδίτη δουλειά...
ΛΟΥΚΑΣ
Κύριε Λουκά ο ιερός Χρυσόστομος αναφέρει ότι κριτήριο και καθήκον ενότητος στην Εκκλησία ΔΕΝ ειναι η κοινωνια ΜΟΝΟ αλλα πρωτίστως η κοινή ΠΙΣΤΗ. Προσέξτε τι λέει: "Όταν πάντες ομοίως ΠΙΣΤΕΥΟΜΕΝ ΤΟΤΕ ΕΝΟΤΙΣ ΕΣΤΙΝ" !! Δηλαδη προέχει η κοινή πίστη πρώτα και μετα η ενότητα, κι όχι η ενοτητα πρωτα και θα τα βρουμε στην πίστη στην πορεια. Οταν οι ποιμενες μας λένε οτι ΔΕΝ ειναι υποχρεωτικη η απομάκρυνση απο αιρετικους προεστότες, και οτι υπάρχουν κανονες ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟΙ (!!) τοτε ειναι φανερο οτι ενοτητα με αυτούς τους ποιμενες δεν μπορουμε να εχουμε. Και δεν θα κάνουμε τα στραβα ματια σε τετοιες στρεβλώσεις και κακοδοξίες για να γινουμε πολλοι...
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΝ 1:53μμ. ΑΛΛΩΣΤΕ Η ΕΝΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΕΥΛΟΓΕΙ Ο ΘΕΟς ΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ. ΟΠΟΙΟς ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΒΓΑΖΕΙ ΓΟΝΙΜΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΣΤΩ ΕΝΤΟΝΟ ΔΙΑΛΟΓΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΚΑΝΔΑΛΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΑΙΝΟΜΕΝΙΚΗ ΤΑΡΑΧΗ. ΕΤΣΙ ΝΟΜΙΖΩ ΕΓΩ ΑΔΕΛΦΟΙ ΚΑΛΗ ΠΑΝΑΓΙΑ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΓίνε κι εσύ Οικονομιστής! Γίνε κι εσύ Οικονομιστής! Και εξασφάλισε τα συμφέροντά σου(τον μισθό σου,τον δεσποτικό σου θρόνο,την θέση σου,το μοναστήρι σου)από την λαίλαπα των Οικουμενιστών!
ΑπάντησηΔιαγραφήΒάλε κι εσύ δικηγόρο!Βάλε κι εσύ δικηγόρο!Και γράψτε έναν λόγο "ορθόδοξης" ομολογίας..συγγνώμη διπλωματίας,εμπλουτισμένο με την "οικονομία",αν αγαπάς τα συμφέροντά σου!
Οι Άγιοί μας διδάσκουν: « Πλήθει το ψεύδος κρατύνεις, δεικνύεις του κακού την επίτασιν». Τί πρέπει να κάνουμε για να είμαστε πολλοί, πρέπει να ρίχνουμε νερό συνεχώς στο κρασί μας, να υποχωρούμε στην πίστη χάριν της ενότητος, να ψευδόμεθα ενώπιον των φρικτών μυστηρίων του Κυρίου μας και να αφήνουμε το κακό να επιτείνεται χάριν μιας ψευδεπίγραφης ενότητος και αγαπολογίας! Θα δώσουμε λόγο αδελφοί μου αν υποκύψουμε σ' αυτό. Ο ίδιος ο Άγ. Ιωάννης ο Χρυσόστομος διατάσσει να μην προτιμούμε την ομόνοια από την αλήθεια αν βλέπουμε να παραβλάπτεται η ευσέβεια. Και η σάπια σταφίδα είναι κολλημένη μία μία και βάζεις κόπο για να την ξεκολλήσεις, αλλά είναι σάπια, δεν τρώγεται, βρωμάει. Ας τα λάβουμε υπόψιν μας σοβαρά κάποια πράγματα γιατί πολύ φοβάμαι ότι ο Κύριός μας θα πει ότι δεν μας γνωρίζει, κι ας νομίζουμε ότι αγωνιζόμαστε......
ΑπάντησηΔιαγραφήΈνα απλό, απλούστατο ερώτημα Άγιε γέροντα Μάξιμε που πολύ σε αγαπώ και σε σέβομαι. Γιατί καταθέσατε μήνυση εναντίον του Επισκόπου σας και προβήκατε σε τόσες ενέργειες, συλλείτουργο με αποτειχισμένους, συνάξεις, ενημερώσεις, φυλλάδια, κηρύγματα, δημοσιεύματα, αναρτήσεις, περιοδείες σε όλη την Ελλάδα σχεδόν για αφύπνιση του ποιμνίου (εκ μέρους του π. Ιγνατίου του υποτακτικού σας), και τόσα τόσα άλλα και τελικά καταλήξατε στην οικονομιστική γραμμή του π. Θεοδώρου Ζήση. Ποιος σας εβάσκανε καλέ μου γέροντα, ή ποιός σας παρέσυρε πείτε μας. Δεν θέλω να πιστέψω ούτε προς στιγμή ότι όλα ήταν στημένα. Δεν το πιστεύω γιατί γνωρίζω τι άνθρωπος είστε, όμως ενώπιον του φρικτού θυσιαστηρίου θέλω να μου απαντήσετε. ΓΙΑΤΙ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕσύ που ρωτάς,ρώτησε πρώτα και τον εαυτό σου.Θα μπορούσες να ζήσεις χωρίς μισθό? Χωρίς το εισόδημά σου? Θα το μπορούσες να δεις τους Οικουμενιστές να σε πετούν έξω από το σπίτι σου? Για δοκίμασε να ζήσεις έναν μήνα χωρίς χρήματα.Και μάλιστα εκτός του σπιτιού σου!
ΔιαγραφήΤι λετε ανωνυμε 6.35μμ? Δηλαδη οι παπαδες που πριν την ενωση Εκκλησιας-Κρατους δεν επαιρναν μισθο απο το κρατος πως ζουσαν? οι διαφορα ενος μοναχου με εναν λαικο ειναι οτι ασκειται στην ακτημοσυνη. Γι'αυτο δεν γιναμε ολοι μοναχοι. δινουν υποσχεσεις ακτημοσυνης και ζουνε με ασκηση οι μοναχοι. οχι με εορτασμους και τραπεζωματα, εκδρομες, ποιηματακια και τραγουδια...απο αυτους περιμενουμε κι εμεις παραδειγμα, οχι να κανουμε τους μοναχους ομοιους με τους λαικους! Ετσι εχετε μαθει εσεις να βλεπετε τους μοναχους?
ΔιαγραφήΑΛΙΜΟΝΟ ΔΕΝ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΟΥΣ ΠΑΠΑΔΕΣ (ΠΟΥ ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΟΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΕ ΠΑΙΔΙΑ ΚΙΟΛΑΣ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΤΗΚΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΥΜΒΙΒΑΣΤΗΚΑΝ) ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΜΟΝΑΧΟΥΣ ΣΥΝΕΛΘΕΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!
Για να εχουμε μετα τον π.Μαξιμο να βγαινει και να λεει δημοσια στον δεσποτη οτι αν με διωξετε να μου επιστρεψετε τους μισθους 50 ετων που εδωσε για το μοναστηρι!! Δηλαδη ηταν ολη του η διακονια στο μοναστηρι μια ανταλλαγη υπηρεσιων επι μισθο? Και στηριζετε εσεις ακομη χωρις ελεγχο τετοιυς ποιμενες?
ΔιαγραφήΦανταζομαι ολοι μας καποτε θα δωσουμε λογο για τις πνευματικες επιλογες μας και τη σταση που κρατησαμε εν ΜΕΣΩ ΔΙΩΓΜΟΥ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ...
Γίναμε όλοι ανελέητοι κριτές.Εάν όμως μας έκοβαν τον μισθό και μας έδιωχναν έξω από το σπίτι μας,πολύ φοβάμαι ότι οι μισοί από εμάς θα γινόντουσαν ξαφνικά Οικονομιστές-Δυνητιστές-Πλαγιοκοινωνοί!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΥποθετουμε οτι εσεις γινατε Οικονομιστης-Δυνητιστης-Πλαγιοκοινωνος πολυ πριν σας διωξουν απο το σπιτι και σας κοψουν το μισθο σωστα? Ειναι λογικο με τετοιο σκεπτικο να κρατατε χαμηλα τον πηχη των προσδοκιων σας για τους πνευματικους σας ταγους και φυσικα για τον εαυτο σας επισης...
Διαγραφήφιλε για ποιον διωγμο μιλας? ειναι αυτοι οι (πατερες) στα μοναστηρια στα σπιτια τους ? ναι η οχι ? περνουν τον μισθο τους ? βεβαια και με το παραπανω . ε' τοτε τι θυσια εκαναν για τον κυριο ? ξερω εναν εγγαμο με 2 παιδακια στην βορεια ελλαδα που τα μεγαλωνει μονος του κληρικος λοιπον που απο την στιγμη της ομολογιας του εκδιωχθηκε και σε 4 μερες του εκαναν πανηγυρικο αρχιερατικο εσπερινο εκδιωξεως με τους μισους απο οτι θυμαμε ρασοφορους της μητροπολεως . σε χρονο μηδεν 2 μηνες του κοψανε παρανομα τον μισθο μια και δεν δικαστικε. τον εκδιωξαν απο το σπιτι του δημοτικου διαμερισματος με τα 2 ανηλικα (ορφανα) παιδια του . τα συμπερασματα δικα σας ποιος εκδιωχθηκε σε τι βαθμο και τι θυσιασε εσεις θα κρινετε .
ΔιαγραφήΗ δοκιμασία των ορθοδόξων Χριστιανών πλησιάζει με την κάρτα του πολίτη,όπως τώρα συμβαίνει σε Ορθόδοξες χώρες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγρυπνείτε,Προσέχεται,Προσεύχεστε,είς στον Δημιουργό μας Ιησού Χριστό.
Να μας δώσει δύναμη και φώτηση Αγίου Πνεύματος Θεού,και Αγίους ποιμένες να μας καθοδηγούν στον δρόμο του Τριαδικού Θεού μας.
Σήκω πάνω γέροντα Μάξιμε! Σήκω για όλους εμάς που σε αγαπούμε! Σήκω και δώσε μια ομολογία πίστεως ξεκάθαρη και τρανταχτή ΠΡΟΣ ΔΟΞΑΝ ΘΕΟΥ και καταισχύνην όλων των Οικουμενιστών! Σήκω γλυκέ μου γέροντα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητε εν Χριστω αδελφε Ιωαννη.Διαβαζουμε τις αληθειες που γραφεις και λυπουμεθα πολυ δυστυχως ετσι εχουν τα πραγματα.Αλλα θελουμε κι εμεις να καταθεσουμε ως Κατακομβη Ποσειδωνιας Κορινθου οτι κι εμεις ως αποτειχισμενοι εχουμε τις ευθυνες μας.Με λιγα λογια ακουγαμε οτι ενας ρασοφορος εκανε αποτειχιση ανοιγαμε αμεσως την πορτα της καρδιας μας ακομα και τα σπιτια μας.Χωρις καμμια διακριση και να τα αποτελεσματα.Ως θεατρικα μπουλουκια βγηκανε οι ρασοφοροι στις επαρχιες προς συγκομηδη πελατων.Αλλοι με κηρυγμα περι ευσεβων ιερεων αλλοι με ακυρα μυστηρια αλλοι ως προφητες για τα μελοντα κι αλλοι ως συγκοινωνουντρες με γοχ κι ολοι μαζυ προς αγρα αφελων ψυχων ιδιαιτερος ζητουντε ευπορες κυριες η και κυριοι που θελουν να αγιασουν μαζι τους.Και να το αποτελεσμα.Προδοσια προδοσια δια της κολοτουμπας.Τελος.Θελειε ανωνυμε αδελφε το μαρτυριο της αποτειχισεως;Προσεχε εχει συκοφαντια εχει υβρεις εχει περιφρονηση εχει φυλακη εχει μοναξια μοναξια μοναξια.Εχει πολυ λιγους αλλα εχει επιγειο παραδεισο και ουρανια βασιλεια.Παντα θα ειστε δυο.Εσυ κι ο Χριστος σου.Διαλεγεις και αποφασιζεις.Τελεια και παυλα.Η Κατακομβη Ποσειδωνιας Κορινθου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυγκοινωνούντες με ΓΟΧ??? Ποιοί είναι αυτοί? Όποιος αποτειχισμένος γνωρίζει ας μας πει,γιατί είναι κρίμα κάποιοι,υποτίθεται φίλοι μας, πίσω από την πλάτη μας να είναι σε κοινωνία με ΓΟΧ και εμείς να μην γνωρίζουμε.Είναι σοβαρό.
Διαγραφή
ΔιαγραφήΣε οσους ταυτίζουν το ζήτημα του ημερολογίου (το οποίο ημερολόγιο δεν είναι ούτε δόγμα ούτε παράδοση της Εκκλησίας διότι δεν το δημιούργησε η Εκκλησία, αλλά το βρήκε από έξω και το χρησιμοποίησε) , με το σημερινό ζήτημα της Αιρέσεως του Οικουμενισμού κάνουν μέγα λάθος.
Οι γοχ είναι σχισματοαιρετικοί διότι έχουν αναγάγει με την εγκύκλιο του 1950 το ημερολόγιο σε δόγμα ιδρύοντας δικές τους "εκκλησίες γοχ " παρατάξεις.
Αντιθέτως η οποιαδήποτε πρόσθεση ή αφαίρεση στην Πίστη της Εκκλησίας έως τις συντελειας του Αιώνος τούτου είναι καταδικασμένη Αίρεση σε Αιώνια Αναθέματα από την Ζ' και την Η' Οικουμενική Σύνοδο.
Οι αποστάτες Αιρετικοί Οικουμενιστές Ψευδοεπίσκοποι έχουν προβεί σε δημόσια - γυμνή τη κεφαλή - αποκήρυξει της Ορθοδόξου Πίστεως δια της Αιρετικής Συνόδου της Κρήτης εισχορώντας σε καταδικασμένη και αναθεματισμένη Αίρεση από τους Αγίους της Ζ' και Η' Οικουμενικής Συνόδου και υπόκεινται σε Αιώνια Αναθέματα.
Η Αίρεση χωρίζει από την Εκκλησία και το ανάθεμα, αποκόπτει και αποτέμνει τον άνθρωπο από την Εκκλησία, δογματίζουν οι Θεοφοροι Πατέρες μας.
"Ου το πλήθος εστι τό σωζόμενον" αναφωνεί ο Μέγας Βασίλειος, " αλλά οί εκλεκτοί του Θεού".
Συγκοινωνούντες με ΓΟΧ,οι οποίοι θεωρούν τους νεοημερολογίτες σχισματικούς.Κατάντια..Πείτε μας σας παρακαλώ ποιός/ή ποιοί συγκοινωνούν με τους ΓΟΧ?
ΑπάντησηΔιαγραφή