Πέμπτη 21 Ιουνίου 2018

Κατάλαβαν στην Ημερίδα της Θεσ/νίκης τί κατεδίκασαν;


«Ἡ ἀλήθεια ἀγαπᾶ μέν,
δὲν συμβιβάζεται δέ»
(ἅγιος Νικόλαος Βελιμίροβιτς)

Τοῦ Ἀδαμάντιου Τσακίρογλου
ἡμερίδα τῆς Θεσσαλονίκης ἐκτὸς ἀπὸ τὸ ὅτι δυνάμωσε τὴν ἤδη ὑπάρχουσα κραταιὰ σύγχυση, ἀπέδειξε δυστυχῶς καὶ κάτι ἄλλο. Ὅτι ἡ κυβίσθηση καὶ ἡ ἀνακολουθία ἔχει καταντήσει ἀγαπητὴ πρακτικὴ στοὺς κύκλους τῶν ταγῶν τῆς Ἐκκλησίας καὶ μάλιστα σὲ αὐτούς (κληρικοὺς καὶ λαϊκούς) ποὺ ἀπαγορεύουν τὸν θεολογικὸ λόγο σὲ ἄλλους, καὶ οἰκειοποιοῦνται αὐτὸ τὸ δικαίωμα, λέγοντας ὅμως ἄλλα ἀντ’ ἄλλων, καὶ κινούμενοι ὡς χέλια μέσα στὸ ἐκκλησιαστικὸ τοπίο. Γιὰ νὰ γίνω πιὸ σαφής:
Ἡ ἡμερίδα αὐτὴ καταδίκασε ὡς κακοδοξία τὴν διδασκαλία περὶ μολυσμοῦ καὶ αὐτοὺς ποὺ τὴν ὑποστηρίζουν, καταδίκασε ὡς ἀνεπίτρεπτο τὸ ὑποχρεωτικὸ τῆς διακοπῆς μνημόνευσης τῶν αἱρετικῶν, αἱρετιζόντων ἐπισκόπων καὶ κήρυξε τὸ δυνητικό, καταδίκασε τὰ «συγκοινωνοῦντα δοχεῖα» στὸ θέμα τῆς μνημόνευσης, καταδίκασε ὡς σχισματικοὺς ὅσους πιστεύουν, ὅτι αὐτὴν τὴν στιγμή —δυστυχῶς— στὴν Ἑλλάδα τουλάχιστον δὲν ὑπάρχουν ἀκόμα ὀρθοτομοῦντες καὶ ὀρθοπραττοῦντες ἐπίσκοποι, καταδίκασε αὐτοὺς ποὺ «διασποῦν» τὴν ἑνότητα, καταδίκασε ὅσους πιέζουν γιὰ ἀποτείχιση, ἀθώωσε τοὺς ἀκόμα μνημονεύοντες ὡς χρώμενοι χρόνου καὶ ὑποστήριξε τὴν ἀνάγκη οἰκονομίας μέχρι ἀορίστου.
Ὅλα τὰ παραπάνω φυσικὰ εἶναι ἀπαράδεκτα καὶ δείχνουν, τὴν τραγικότητα τῶν ὑποστηρικτῶν τους. Γιὰ τοῦ λόγου τὸ ἀληθὲς καὶ ἐπειδὴ στὰ θέματα τῆς πίστεως —ὅσο καὶ ἂν ὑπάρχει ἡ ἐν Χριστῷ ἀγάπη— συμβιβασμοὶ δὲν νοοῦνται, παραθέτω διάφορες ὁμιλίες-λόγους τοῦ π. Θεοδώρου Ζήση, τοὺς ὁποίους ἀκούσαμε στὸ παρελθόν, θαυμάσαμε, διδαχθήκαμε, πειστήκαμε και τώρα μένουμε ἄναυδοι μὲ τὴν ἀνακολουθία τοῦ ὁμιλητῆ καὶ τῶν ὑποστηρικτῶν του! Οἱ ὁμιλίες του αὐτὲς ἀποτελοῦν ἀμείλικτο κριτὴ γιὰ τοὺς ὁμιλητὲς τῆς ἡμερίδας.

Περὶ μολυσμοῦ
Στὸ ἄρθρο του «ὁ Μέγας Ἀντώνιος καὶ ὁ σύγχρονος Οἰκουμενισμός» γράφει ὁ π. Θεόδωρος:
«Ὁ Μ. Αντώνιος, ὅπως μᾶς παραδίδει ὁ «Βίος» του, καὶ στὰ θέματα τῆς πίστεως... πίστευε καὶ ἐδίδασκε ὅτι ἡ φιλία καὶ ἡ συναναστροφὴ μαζί τους (σσ. μὲ τοὺς αἱρετικούς) εἶναι βλάβη καὶ ἀπώλεια τῆς ψυχῆς... Φοβερὴ ἡ ὀπτασία τοῦ Ἁγίου Ἀντωνίου γιὰ τοὺς αἱρετικούς: Ἄλογα κτήνη γύρω ἀπὸ τὴν Ἁγία Τράπεζα... Ὅταν σηκώθηκε ἔκλαιγε ὁ Γέροντας. Ἐτρόμαξαν οἱ παριστάμενοι καὶ ἐφοβήθηκαν πολύ, γι' αὐτὸ τὸν παρακάλεσαν νὰ τοὺς ἐξηγήσῃ. Καὶ ἀφοῦ τὸν ἐπίεσαν πολὺ καὶ τὸν ἐξεβίασαν ἀναστέναξε πάλι καὶ εἶπε:
Παιδιά μου εἶναι καλύτερα νὰ πεθάνω, πρὶν νὰ συμβοῦν ὅσα εἶδα στὴν ὀπτασία. Θὰ πέσῃ στὴν Ἐκκλησία ἡ ὀργὴ τοῦ Θεοῦ, καὶ θὰ παραδοθῇ σὲ ἀνθρώπους ποὺ εἶναι ἄλογα κτήνη. Εἶδα τὴν Ἁγία Τράπεζα τοῦ ναοῦ, στὸ Κυριακὸ τῆς σκήτης νὰ περικυκλώνεται σ' ὅλες τὶς πλευρὲς ἀπὸ μουλάρια, τὰ ὁποῖα κλωτσοῦσαν καὶ χοροπηδοῦσαν, ὅπως συνηθίζουν νὰ κάνουν αὐτὰ τὰ ἄλογα κτήνη. Εἴδατε καὶ ἀντιληφθήκατε πῶς ἐστέναζα προηγουμένως; Τὸ ἔκανα γιατὶ ἄκουσα φωνὴ ποὺ ἔλεγε: <Θὰ μιανθῇ τὸ θυσιαστήριό μου>”.

Αὐτὰ εἶδε ὁ Γέροντας. Καὶ μετὰ ἀπὸ δύο ἀκριβῶς ἔτη ἔγινε ἐπίθεση τῶν Ἀρειανῶν καὶ ἡ ἁρπαγὴ τῶν Ἐκκλησιῶν. Ἅρπαξαν τὰ ἱερὰ σκεύη μὲ τὴ βία, τὰ ἔδωσαν σὲ εἰδωλολάτρες νὰ τὰ κρατοῦν, τοὺς ἐξανάγκασαν νὰ μετέχουν στὶς συνάξεις τους καὶ παρόντων αὐτῶν ἔκαναν στὴν Ἁγία Τράπεζα ὅ,τι ἤθελαν. Τότε καταλάβαμε ὅλοι μας, λέγει ὁ Μ. Ἀθανάσιος, ὅτι τὰ λακτίσματα ἐκεῖνα τῶν ἡμιόνων προεμήνυαν στὸν Ἀντώνιο ὅσα πράττουν τώρα οἱ Ἀρειανοὶ ὡς κτήνη. Μετὰ τὴν ὀπτασία ἔνιωσε τὴν ἀνάγκη ὁ Γέροντας νὰ ἐνθαρρύνῃ καὶ νὰ παρηγορήσῃ τοὺς γύρω του λέγοντας:
«Μὴ λυπᾶσθε, παιδιά μου, γιατὶ ὅπως ὀργίσθηκε Κύριος, ἔτσι πάλι καὶ θὰ θεραπεύσῃ τὸ κακό. Σύντομα ἡ Ἐκκλησία θὰ ἐπαναποκτήσῃ τὴν ὀμορφιά της καὶ θὰ λάμψῃ. Θὰ δεῖτε αὐτοὺς ποὺ ἐξορίστηκαν νὰ ἐπιστρέφουν, τὴν ἀσέβεια νὰ ὑποχωρῇ καὶ νὰ κρύβεται, καὶ τὴν εὐσεβὴ πίστη νὰ ἐμφανίζεται καὶ νὰ κυριαρχῇ παντοῦ, ἀρκεῖ σεῖς νὰ μὴν μιανθῆτε ἀπὸ τὴν αἵρεση τῶν Ἀρειανῶν, γιατὶ δὲν εἶναι ἡ διδασκαλία τῶν Ἀποστὸλων, ἀλλὰ τῶν δαιμόνων καὶ τοῦ πατρὸς αὐτῶν τοῦ διαβόλου, ἄλογη καὶ ἄκαρπη, σὰν τὴν ἀλογία τῶν ἡμιόνων»...
Τώρα βλέπουμε νὰ μολύνονται οἱ ναοὶ καὶ τὰ θυσιαστήρια ἀπὸ συμπροσευχὲς καὶ συλλείτουργα μὲ τοὺς «ἀλόγους» αἱρετικοὺς καὶ ἐνισχύουμε τὴν μόλυνση καὶ τὴν ἐπαινοῦμε, συλλακτίζοντες κι ἐμεῖς μέσα εἰς τὰ Ἅγια τῶν Ἁγίων... Μέχρι πότε ἐπίσκοποι, ἱερεῖς, μοναχοὶ καὶ λαϊκοὶ θὰ ἐπιτρέπουμε τὰ ἄλογα κτήνη, τοὺς αἱρετικούς, νὰ λακτίζουν καὶ νὰ μιαίνουν τὰ Ἱερὰ καὶ τὰ Ἅγια τῆς Ὀρθοδοξίας; Ὅσο ἀπρακτοῦμε καὶ βρίσκουμε διάφορες προφάσεις πνευματικοφανεῖς, τὸ βδέλυγμα τῆς ἐρημώσεως θὰ ἵσταται ἐν τόπῳ ἁγίῳ». (Περιοδικὸ "Θεοδρομία", Ἔτος Θ, Τεῦχος 1, Ἰανουάριος - Μάρτιος 2007).
Καὶ σὲ λόγο ποὺ ἔβγαλε στὸν Βόλο τὸ 2013 μαζὶ μὲ τὸν π. Εὐθύμιο Τρικαμηνᾶ  εἶπε ἀναλόγως: «Μπροστά, λοιπόν, στὸν ἐμφανῆ αὐτὸν κίνδυνο, ποὺ τώρα εἶναι σοβαρός, πολὺ σοβαρότερος ἀπὸ τὸ πρόσφατο παρελθόν, τί πρέπει νὰ κάνουμε; Ἐν πρώτοις νὰ φροντίσουμε νὰ μὴ μιανθοῦμε κι ἐμεῖς ἀπὸ τὶς αἱρέσεις τοῦ Παπισμοῦ καὶ τοῦ Οἰκουμενισμοῦ. Νὰ μὴ ἔχουμε καμία ἐπικοινωνία μαζί τους, ὅπως συνιστοῦν ἡ Ἁγία Γραφὴ καὶ οἱ Πατέρες. Ἐπικοινωνία ὄχι συγκυριακή, βέβαια, ἀλλὰ ἠθελημένη καὶ σχεδιασμένη... Αὐτὸ συνιστᾶ καὶ ὁ Μ. Ἀντώνιος σὲ σχέση μὲ τοὺς Ἀρειανοὺς καὶ ἰσχύει πολὺ περισσότερο γιὰ τὴν παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ποὺ εἶναι χειρότερη ἀπὸ ὅλες τὶς παλαιὲς αἱρέσεις. Γράφει ὁ Ἅγιος Ἀντώνιος: «Μόνον μὴ μιάνητε ἑαυτοὺς μετὰ τῶν Ἀρειανῶν. (Μετὰ τῶν Οἰκουμενιστῶν προσθέτουμε ἐμεῖς). Οὐκ ἔστι γὰρ τῶν ἀποστόλων αὕτη ἡ διδασκαλία, ἀλλὰ τῶν δαιμόνων, καὶ τοῦ πατρὸς αὐτῶν τοῦ διαβόλου» (ἐδῶ). 
Βλέπετε καὶ στὰ λόγια τοῦ π. Θεοδώρου, ἀγαπητοὶ πατέρες τῆς ἡμερίδας καὶ ἀγαπητὲ κ. Σαραντίδη, τὴν κακοδοξία περὶ μολυσμοῦ ἀπὸ τὴν κοινωνία μὲ τοὺς αἱρετικοὺς οἰκουμενιστές; Ἂν ναί, σᾶς παρακαλῶ νὰ τὸν καταδικάσετε κι αὐτόν.

Περὶ συγκοινωνούντων δοχείων
Εἶπε ὁ π. Θεόδωρος: «Το θέμα της κοινωνίας με τους αιρετικούς, ως και της εν συνεχεία κοινωνίας με τους κοινωνούντες, οι οποίοι με την πράξη τους αυτή αποβαίνουν ακοινώνητοι, είναι το μείζον και επείγον θέμα στην σημερινή εκκλησιαστική ζωή. Το εκκλησιαστικό σώμα νοσεί επικίνδυνα· υπεύθυνοι για την νόσο είμαστε όλοι, όχι μόνον οι κοινωνούντες με τους ετεροδόξους, αλλά και όσοι κοινωνούμε με τους κοινωνούντες· η εκτροπή και η παράβαση μοιάζει με τα συγκοινωνούντα δοχεία, με την μόλυνση του περιβάλλοντος, η οποία δεν περιορίζεται στον προκαλούντα την μόλυνση. Μνημονεύοντας τους πατριάρχες, αρχιεπισκόπους και επισκόπους στις ιερές ακολουθίες, συμμετέχουμε στην οικουμενιστική αποστασία» (ἐδῶ).
Εἶναι πραγματικὰ ἀπίστευτο! Ἐδῶ εἶναι ὁ λόγος καὶ γιὰ μόλυνση καὶ γιὰ συγκοινωνοῦντα δοχεῖα. Συνειδητοποιεῖτε πατέρες, τί ἔχετε πεῖ  στὸν κόσμο καὶ τί σήμερα θρασύτατα ἀναιρεῖτε; Συνειδητοποιεῖτε κ. λαϊκοὶ ὑποστηρικτές τους, πὼς ὅ,τι τώρα δημοσίως γράφετε, ἔχει πρὸ πολλοῦ ἀναιρεθεῖ  ἀπὸ τοὺς ἴδιους τοὺς πατέρες, τοὺς ὁποίους τώρα δημοσίως στηρίζετε; Ἐπειδὴ λοιπὸν αὐτὰ ὅλα τὰ εἶπε ὁ π.  Θεόδωρος κι ὄχι ἐμεῖς, σᾶς παρακαλῶ νὰ τὸν καταδικάσετε κι αὐτόν.

Γιὰ τοὺς ἐπισκόπους εἶπε ὁ π. Θεόδωρος στὸν παραπάνω λόγο γιὰ τὸν Μ. Ἀντώνιο.
«Ὅταν κινδυνεύῃ ἡ πίστις, ἡ Ὀρθοδοξία, πρώτη πνευματικὴ προτεραιότητα εἶναι ἡ ὑπεράσπισή της, ὁ ἀγώνας ἡ συμπαράσταση πρὸς ὅσους ἀγωνίζονται, ἡ μέχρι θανάτου καὶ αἵματος προθυμία. Ὅλα τὰ ἄλλα πνευματικὰ καθήκοντα ἕπονται. Ὅσοι πράττουν καὶ συμβουλεύουν τὰ ἀντίθετα, ἁπλῶς συγκαλύπτουν μὲ προφάσεις τὴν ἀπροθυμία καὶ δειλία τους, καὶ γίνονται διδάσκαλοι καὶ καθηγητὲς τῆς ἀπραξίας καὶ τῆς ὑποκρισίας... Εἴμαστε βέβαιοι πὼς, ἂν διαβάσουν καὶ μάθουν αὐτὸ τὸ ὅραμα τοῦ Ἁγίου οἱ πατριάρχες,οἱ ἀρχιεπίσκοποι καὶ οἱ ἐπίσκοποι, ἂν βέβαια ἐξακολουθοῦν ὡς Ὀρθόδοξοι νὰ σέβονται καὶ νὰ ἀκολουθοῦν τὴν ζωὴ καὶ τὴν διδασκαλία τῶν Ἁγίων, θὰ διακόψουν τὶς λειτουργικὲς ἀμοιβαῖες φιλοξενίες καὶ ἐπισκέψεις, τὶς ἑβδομάδες συμπροσευχῆς καὶ τὶς ἀποστολὲς ἀντιπροσωπειῶν στὶς θρονικὲς ἑορτές. Γιατὶ διαφορετικὰ θὰ συμπεριλαμβάνονται καὶ αὐτοὶ ὡς συνεργοὶ στὸ φρικτὸ ὅραμα τοῦ Μ. Ἀντωνίου».

Καὶ σὲ μία συνέντυξη στὴν κ. Σοφία Τσέκου εἶπε ὁ π. Θεόδωρος ἀναλόγως:
«Ὁ Οἰκουμενιστὴς Ἐπίσκοπος διακόπτει —μὲ τὸν Οἰκουμενισμό— τὴ σχέση του μὲ τὸν Χριστό. Ὅποιος ἀκολουθεῖ τὸν Οἰκουμενισμὸ καὶ ἐμμένει στὴν αἵρεση, αὐτὸς διακόπτει τὴν σχέση του μὲ τὸν Χριστό. Ἐκεῖνος ποὺ διακόπτει τὴν σχέση του μὲ τὴν αἵρεση, ἐκεῖνος ἔχει σχέση μὲ τὸνΧριστό... Ἂν ὁ Ἐπίσκοπος διατηρεῖ σχέση μὲ τὸν Οἰκουμενισμό, δὲν διατηρεῖ τὴν σχέση του μὲ τὸν Χριστό;» (ἐδῶ).
Βλέπετε τί λέει ἀγαπητοὶ πατέρες καὶ κ. Σαραντίδη, ὁ π. Θεόδωρος; Ὅποιος δὲν διακόπτει τὴν κοινωνία, τὶς ἐπισκέψεις, τὶς φιλοξενίες κλπ. μὲ τοὺς αἱρετικοὺς καὶ τοὺς συγκαλύπτει μὲ προφάσεις τὴν ἀπροθυμία καὶ δειλία του νὰ διακόψει τὴν ἐκκλησιαστικὴ κοινωνία μαζί τους εἶναι συνεργὸς στὸ φρικτὸ ὅραμα τοῦ ἁγ. Ἀντωνίου καὶ δὲν διατηρεῖ τὴν σχέση του μὲ τὸν Χριστό. Σᾶς παρακαλῶ νὰ τὸν καταδικάσετε κι αὐτόν.
Πάλι περὶ Ἐπισκόπων καὶ περὶ Οἰκονομίας καὶ δυνητικότητας τοῦ 15ου Κανόνα
Στὸ ἄρθρο του «Ἀποτείχιση ἀπὸ τὴν αἵρεση — ὄχι ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία» γράφει ὁ π. Θεόδωρος
«Ἐπειδὴ ἡ αἵρεση, ὡς προσβολὴ τῆς πίστεως, τῶν δογμάτων, εἶναι χειρότερο κακό, μεγαλύτερος κίνδυνος γιὰ τὴν ἑνότητα τῆς Ἐκκλησίας ἀπὸ τὸ σχίσμα, γι᾽ αὐτὸ οἱ Πατέρες τῆς Συνόδου στὸ δεύτερο μισὸ τοῦ 15ου  Κανόνος ὁρίζουν καὶ θεσπίζουν ὅτι ὅσα προηγουμένως ὁρίσθηκαν, ἡ μὴ διακοπὴ δηλαδὴ μνημοσύνου, δὲν ἰσχύουν στὴν περίπτωση ποὺ ὁ ἐπίσκοπος, ὁ μητροπολίτης, ὁ πατριάρχης κηρύσσουν αἵρεση. Στὴν περίπτωση αὐτὴ πρέπει ἀμέσως καὶ «πρὸ συνοδικῆς διαγνώσεως» νὰ ἀποτειχισθοῦμε, νὰ ὑψώσουμε τεῖχος ἄμυνας, νὰ ἀποκλείσουμε τὴν αἵρεση, νὰ ὀχυρωθοῦμε...
Προκαλεῖ ἐντύπωση ὅτι καὶ πρόσωπα, κατὰ τὰ ἄλλα ὀρθοδόξου φρονήματος, καὶ μάλιστα λόγιοι ἐπίσκοποι, πρεσβύτεροι καὶ καθηγηταὶ ἐκλαμβάνουν τὴν ἀποτείχιση κακῶς ὡς χωρισμὸ ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία καὶ ὄχι ἀπὸ τὴν αἵρεση καὶ τοὺς ψευδοεπισκόπους· ἰσχυρίζονται καὶ γράφουν καὶ κηρύσσουν ὅτι ἐμεῖς μένουμε μέσα στὴν ἐκκλησία, δὲν ἀποτειχιζόμαστε, δίνουμε τὸν ἀγώνα μέσα στὴν ἐκκλησία. Γίνονται ἔτσι καλοὶ συνεργάτες καὶ βοηθοὶ τῶν αἱρετικῶν ψευδεπισκόπων, διότι δὲν ἀφήνουν νὰ ὑψωθεῖ τὸ τεῖχος τῆς διακοπῆς τῆς κοινωνίας καὶ τοῦ μνημοσύνου, μὲ συνέπεια ἡ αἵρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ ἐπὶ δεκαετίες τώρα νὰ προελαύνει ἀκάθεκτα, νὰ καταλαμβάνει πρόσωπα καὶ θεσμούς, συνόδους, ἱεραρχίες, ἱεράρχες, θεολογικὲς σχολές, καὶ ἐμεῖς οἱ Ὀρθόδοξοι ὡς ἐλεύθεροι σκοπευτὲς νὰ ρίχνουμε μερικὲς τουφεκιὲς ἀπέναντι ἑνὸς ἐχθροῦ καὶ ἑνὸς κινδύνου μὲ ἀσύγκριτη ὑπεροπλία καὶ ἀσύμμετρη ἀπειλή. Αὐτὸ ὅμως δὲν κάνουμε τόσα χρόνια ἀναβάλλοντας τὴν κατασκευὴ τοῦ τείχους; Καὶ δὲν πρέπει τώρα βλέποντας ὅτι ὁ ἐχθρὸς κατέλαβε ἀκόμη καὶ τὸ τελευταῖο θεσμικὸ προπύργιο ποὺ διαθέτουμε, τὸ συνοδικὸ σύστημα μὲ τὴν ψευδοσύνοδο τῆς Κρήτης, νὰ βελτιώσουμε τὴν στρατηγική μας, νὰ προσαρμόσουμε τὰ ἐπιτελικά μας σχέδια, νὰ χρησιμοποιήσουμε τὸν ὁπλισμὸ ποὺ μᾶς προμήθευσαν μὲ Ἁγιοπνευματικὲς ἀποφάσεις οἱ Ἅγιοι Πατέρες;... Δὲν εἶναι κατασταλαγμένο ἐκκλησιολογικὸ ἀξίωμα ὅτι ἡ Ἐκκλησία βρίσκεται ἐκεῖ ποὺ ὑπάρχει ἡ ἀλήθεια, καὶ ὄχι ἐκεῖ ποὺ ὑπάρχουν ἐπίσκοποι, καὶ πατριάρχες αἱρετικοί;...
Ἤδη στὰ Πορίσματα τοῦ μεγάλου Διορθοδόξου Ἐπιστημονικοῦ Συνεδρίου ποὺ ὀργάνωσαν στὴν Θεσσαλονίκη τὸ 2004 τό«Τμῆμα Ποιμαντικῆς καὶ Κοινωνικῆς Θεολογίας»,τῆς Θεολογικῆς Σχολῆς τοῦ Α.Π.Θ. καὶ ἡ «Ἑταιρεία Ὀρθοδόξων Σπουδῶν» γράφαμε:
«Νὰ διατρανωθεῖ πρὸς τὶς ἐκκλησιαστικὲς ἡγεσίες ὅτι σὲ περίπτωση ποὺ ἐξακολουθήσουν νὰ συμμετέχουν καὶ νὰ ἐνισχύουν τὴν παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, διαχριστιανικοῦ καὶ διαθρησκειακοῦ, ὁ ἐπιβεβλημένος σωτήριος, κανονικὸς καὶ ἁγιοπατερικὸς δρόμος τῶν πιστῶν, κληρικῶν καὶ λαϊκῶν, εἶναι ἡ ἀκοινωνησία, ἡ διακοπὴ δηλαδὴ τοῦ μνημοσύνου τῶν ἐπισκόπων, οἱ ὁποῖοι καθίστανται συνυπεύθυνοι καὶ συγκοινωνοὶ τῆς αἱρέσεως καὶ τῆς πλάνης».
Καὶ στὶς 18-12-2016, στὸ "Ἀρχονταρίκι" τοῦ Ἱ. Ν. Ἁγ. Ἀντωνίου Θεσσαλονίκης (ἐδῶ) εἶπε:
«Οἱ Ἀρχιερεῖς τῆς νοτίου Ἑλλάδος στὴ Μεγάλη Εἴσοδο λένε: «τῆς Ἱερᾶς ἡμῶν Συνόδου τῆς ὀρθοτομούσης τὸν λόγον τῆς ἀληθείας». Ἔ, ἂν ἡ Ἱ. Σύνοδος δέχτηκε τὴν Σύνοδο τῆς Κρήτης, (τότε) πῶς ὀρθοτομεῖ τὸν λόγον τῆς ἀληθείας; Ἑπομένως, θὰ λέει ψέματα μπροστὰ στὴν Ἁγία Τράπεζα; Μέσ’ στὸ θυσιαστήριο; Οἱ δικοί μας δέ, ἐδῶ, οἱ Ἀρχιερεῖς τῆς βορείου Ἑλλάδος, λένε καὶ τὰ δύο. «Τοῦ πατριάρχου ἡμῶν Βαρθολομαίου καὶ τῆς Ἱερᾶς ἡμῶν Συνόδου τῶν ὀρθοτομούντων τὸν λόγον τῆς σῆς ἀληθείας». Πολὺ περισσότερο ἀπὸ τὴν Σύνοδό μας, ὁ Πατριάρχης ἐδῶ καὶ χρόνια δὲν ὀρθοτομεῖ τὸν λόγον τῆς ἀληθείας. Τί θὰ κάνουμε λοιπόν; …Ἐνῶ (μὲ τοὺς ἄλλους ἀντι-Οἰκουμενιστὲς πατέρες) ἔχουμε τὴν ἴδια ἐκκλησιολογικὴ ἄποψη ἐναντίον τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ὡς πρὸς τὴν μέθοδο, τί νὰ κάνουμε τώρα, διαφωνοῦμε… Νιώθω ὅτι ἦρθε καιρὸς νὰ κάνουμε τὸ καθῆκον μας ἀπέναντι στὴ συνείδησή μας κι ἀπέναντι στὴν Πίστη μας, κι ἂς οὐρλιάζουν κάποιοι… Ἐγὼ σᾶς τὸ λέω, μέχρι τώρα προβληματιζόμουν, καὶ προσευχόμουν, καὶ διάβαζα· σᾶς εἶπα γιὰ δυό-τρεῖς μῆνες ξεσκόνιζα τοὺς τρεῖς τόμους τῶν Ἐπιστολῶν τοῦ Μ. Βασιλείου. Γιὰ νὰ ἐνισχυθῶ, νὰ ἐνθαρυνθῶ, μήπως κάνω λαθος; Κι ἔχω κατασταλάξει πλέον ὅτι ἡ Διακοπὴ Μνημοσύνου εἶναι μονόδρομος... Ἐγώ, λοιπόν, θεωρῶ, μετὰ τὴν στάση τῆς Ἱεραρχίας μας στὸ θέμα τῆς ψευδοσυνόδου τῆς Κρήτης, ὅτι ὁ μόνος Κανονικὸς δρόμος, ὁ ὁποῖος ἀπομένει –Κανονικός, βάσει τῶν Κανόνων, ἐπειδὴ πλέον ἐπισήμως διὰ Συνόδου θεσμοθετεῖται ὁ Οἰκουμενισμός, γυμνῇ τῇ κεφαλῇ, θὰ πρέπει νὰ κάνουμε Διακοπὴ Μνημοσύνου, ἡ ὁποία  θὰ  ἔχει  κάποιες  συνέπειες».
Ποῦ νὰ πρωταρχίσει κανείς; Σᾶς φαίνεται ὅτι ὑπάρχει διαφορὰ μεταξὺ τῶν ἐπιχειρημάτων ποὺ τόσο καιρὸ σᾶς παραθέτουμε καὶ τῶν λόγων τοῦ π. Θεοδώρου; Σᾶς φαίνεται ὅτι ἡ ἔκφραση «ἂν ἡ Ἱ. Σύνοδος δέχτηκε τὴν Σύνοδο τῆς Κρήτης, (τότε) πῶς ὀρθοτομεῖ τὸν λόγον τῆς ἀληθείας; Ἑπομένως, θὰ λέει ψέματα μπροστὰ στὴν Ἁγία Τράπεζα; Μέσ’ στὸ θυσιαστήριο;», αὐτὴ ἡ ἔκφραση ἀθωώνει τοὺς Ἐπισκόπους; Δὲν ἀποτελεῖται ἡ Ἱ. Σύνοδος ἀπὸ ὅλους τοὺς Ἐπισκόπους τῆς Ἑλλάδας; Σᾶς φαίνεται ἡ ἔκφραση ὅτι ἡ Ἐκκλησία βρίσκεται ἐκεῖ ποὺ ὑπάρχει ἡ ἀλήθεια, καὶ ὄχι ἐκεῖ ποὺ ὑπάρχουν ἐπίσκοποι, καὶ πατριάρχες αἱρετικοί ὡς σχισματικὴ τάση καὶ ἀπόρριψη τῶν ἐπισκόπων; Σᾶς φαίνεται ἡ ἐπανάληψη τοῦ ρήματος «πρέπει», ἡ ἔκφραση «ὁ ἐπιβεβλημένος σωτήριος, κανονικὸς καὶ ἁγιοπατερικὸς δρόμος», ἡ ἔκφραση «ἐπειδὴ πλέον ἐπισήμως διὰ Συνόδου» ὡς ἀπαράδεκτη πίεση, ὡς ζηλωτισμός, ὡς δαιμονικὴ ἐνέργεια (κατὰ τὸν π. Νικόλαο), ὡς προσπάθεια διάσπασης τοῦ ἀγώνα, ὡς προϊὸν ἔπαρσης καὶ «πατάτας»; Σᾶς φαίνεται ἡ ἔκφραση «Αὐτὸ ὅμως δὲν κάνουμε τόσα χρόνια ἀναβάλλοντας τὴν κατασκευὴ τοῦ τείχους; Νιώθω ὅτι ἦρθε καιρὸς νὰ κάνουμε τὸ καθῆκον μας ἀπέναντι στὴ συνείδησή μας κι ἀπέναντι στὴν Πίστη μας, κι ἂς οὐρλιάζουν κάποιοι» ὡς ἀπόδειξη ἀνάγκης ἐφαρμογῆς Οἰκονομίας;
Εἶναι δυνατὸν νὰ ἀκοῦμε ἄλλα πρίν,  ἄλλα μετά, διαφορετικὰ καὶ ἀλλοπρόσαλλα, καὶ νὰ περιμένετε ἀπὸ ἐμᾶς νὰ μὴν ἐκφράσουμε τὴν διαφωνία μας, ἢ κι ἀκόμα νὰ σᾶς ἀκολουθήσουμε στὸν «ἔνδοξο» καὶ σήμερα τόσο ἀγαπητὸ κόσμο τῆς κυβίσθησης; Πῶς χρησιμοποιεῖτε καὶ μετὰ ἀρνεῖστε ἐλαφρᾷ τῇ καρδίᾳ παραδείγματα καὶ ἐκφράσεις, ποὺ παίζουν τόσο σημαντικὸ ρόλο γιὰ τὴν σωτηρία ψυχῶν; Ποιός σᾶς ἐπιτρέπει τὴν ἀλλαγὴ τῆς ἐκκλησιαστικῆς διδασκαλίας, ὅποτε ἐσεῖς θέλετε καὶ ὅποτε σᾶς συμφέρει;
Ποιόν ἐμπαίζετε; Γιατὶ ἂν ἐμεῖς σᾶς φαινόμαστε ἄξιοι ἐμπαιγμοῦ, ὁ Χριστὸς δὲν ἐμπαίζεται οὔτε μὲ κυβισθήσεις οὔτε μὲ τὶς πολιτικῆς φύσης δοκησίσοφες φιλοσοφίες —ἄνευ ὁποιασδήποτε πατερικῆς ἀποδείξεως— περὶ λάθους τοῦ κ. Σαραντίδη. Ἂν δὲν λαμβάνετε ὑπόψη τὸ ποίμνιο, λάβετε ὑπόψη τὸν Θεό, στὸν ὁποῖο θὰ δώσουμε ὅλοι λόγο, ὁ καθένας ὅμως μὲ τὸ πόστο καὶ τὴν εὐθύνη ποὺ τοῦ ἀναλογεῖ. Ἂν ὅμως νομίζετε ὅτι καὶ ὁ π. Θεόδωρος κάνει λάθος, σᾶς παρακαλῶ νὰ τὸν καταδικάσετε κι αὐτόν.
Ὅσον ἀφορᾶ τὴν στὴν ἡμερίδα διαφημιζόμενη «πρωτοπορία» τῶν θεσσαλονικιῶν ἱερέων στὴν ἀποτείχιση καὶ τὶς κατηγορίες περὶ πλάνης, σχίσματος κλπ. ἐναντίον τῶν ἄλλων ἱερέων, θυμίζω στὸν π. Θεόδωρο ὅτι π.χ. γιὰ τὸν π. Εὐθύμιο Τρικαμηνᾶ εἶχε πεῖ τὰ ἑξῆς:
«Ἡ ἀποψινή μας παρουσία ἐδῶ καὶ ἡ δική μου καὶ τῶν Θεσσαλονικέων ἀδελφῶν, ἰδίᾳ τῶν Ἀγιαντωνιτῶν. σὺν τοῖς ἄλλοις εἶναι καὶ μία συμπαράσταση πρὸς τὸν ταλαιπωρούμενο ἀδελφὸ καὶ πατέρα, πρὸς τὸν ἀδίκως τιμωρηθέντα π. Εὐθύμιο Τρικαμηνᾶ, ὁ ὁποῖος ἐτόλμησε καὶ ἐσήκωσε μόνος ἐπὶ ἔτη τὸ «βάρος τῆς ἡμέρας», τὸ βάρος τῆς ἀντιπαραθέσεως μὲ τὸν Οἰκουμενισμὸ καὶ τοὺς Οἰκουμενιστὰς Ἐπισκόπους. Νὰ ἀφυπνήσουμε τὸ κοιμώμενο λόγῳ ἀγνοίας ὀρθόδοξο ποίμνιο. Νὰ ξοδέψουμε γιὰ τὴν Ἁγία ὀρθοδοξία, νὰ μὴ μείνουμε προσκολλημένοι καὶ νὰ ἐνδιαφερόμαστε μόνο γιὰ τὰ ὑλικὰ ἀγαθά...».
Καὶ ὑπ’ ὄψιν, ἀπ’ ὅ,τι διαπίστωσα, ὁ π. Εὐθύμιος Τρικαμηνᾶς δὲν ἄλλαξε τίποτα ἀπὸ τότε. Εἶπε μάλιστα καὶ τὰ ἑξῆς, κλείνοντας τὴν ἐκδήλωση, ἐπευθυνόμενος στὶς ἑκατοντάδες ἀκροατές:
«Εὐχαριστοῦμε τὸν π. Θεόδωρο ποὺ ὄχι μόνο εἶχε τὴν ἀγάπη καὶ τὴν καλωσύνη νὰ ἔρθει κοντά μας, ἀλλὰ καὶ νὰ μᾶς ἐνημερώσει καρδιακά γιὰ τὰ θέματα τῆς Ἐκκλησίας μας, θὰ τὸν παρακαλέσουμε νὰ εὔχεται καὶ γιὰ μᾶς ἐδῶ, καὶ θὰ προσπαθήσουμε νὰ εἴμαστε κι ἐμεῖς συνοδοιπόροι στὸν ἀγῶνα ποὺ κάνει ἐκεῖνος, καὶ σὲ ὅλους τοὺς ἀδελφοὺς ποὺ ἀγωνίζονται. Ἐπίσης νὰ εὐχαριστήσουμε ὅλους, ὅσοι ἦρθαν ἐδῶ σήμερα, ἀφήνοντας ἐργασίες ἢ ὅ,τι ἄλλο εἶχαν, νὰ ζητήσουμε τὶς εὐχὲς ὅλων τῶν πατέρων, νὰ εὐχαριστήσουμε πάλι τὸ Δημοτικὸ Συμβούλιο ποὺ εἶχε τὴν καλωσύνη νὰ μᾶς παραχωρήσει τὴν αἴθουσα καὶ νὰ εὐχηθοῦμε, αὐτὲς οἱ προσδοκίες τοῦ π. Θεοδώρου νὰ γίνουν πραγματικότητες καὶ νὰ ἀφυπνιστοῦμε ὅλοι μας ἀπὸ τὸν λήθαργο ποὺ μᾶς κατέχει» (ἐδῶ).
Πῶς τότε ἦταν ἄλλοι οἱ πρωτοπόροι, πῶς τότε ὑπῆρχε ὁμόνοια καὶ ἔλειπαν οἱ κατηγορίες περὶ πλάνης καὶ σχίσματος, πῶς τότε μιλούσατε καθαρὰ καὶ σταράτα στοὺς πιστούς, πῶς τότε δεχόσασταν τὴν συμπαράσταση καὶ τὴν ἑνότητα, πῶς τότε ὅλα εἶχαν ὡς γνώμονα ξεκάθαρα τὴν μία, ἁγιοπατερική, σὲ καιροὺς αἱρέσεως ἀναδεδειγμένη, ὁμολογιακὴ διακοπὴ μνημόνευσης καὶ τώρα ὅλα ἀναποδογυρίστηκαν;
Ἐμεῖς, ὡς πιστοί –καὶ γι’ αὐτὸ κατηγορούμαστε– δὲν ἀλλάξαμε. Ἀντιθέτως μένουμε πιστοὶ σὲ αὐτὰ ποὺ οἱ Πατέρες δίδαξαν ἀλλὰ καὶ ἐσεῖς πιστῶς —τότε— μεταφέρατε. Ἂν ἐσεῖς, ἀδικαιολογήτως καὶ ἄνευ ἀπολογίας, ἀλλάξατε, τότε τί περιμένετε; Ἡ ἀλήθεια ἀγαπᾶ μέν, δὲν συμβιβάζεται δέ.
Ἀδαμάντιος Τσακίρογλου

20 σχόλια:

  1. Ωραιότατο άρθρο με αληθηνοτατες διαπιστώσεις.Οποσδηποτε η διακοπή εκκλησιαστικής κοινωνίας με τους συγκοινωνούντες με την Παναιρεση του οικουμενισμού είναι μονόδρομος.Ευγε κύριε Τσακίρογλου για τη βοήθεια και ομολογία σας που προσφέρεται στον αγώνα της πίστεως μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος22/6/18, 3:20 π.μ.

    Βρειτε πρωτα μεταξυ σας οι λεγομενοι αντιοικουμενιστες και μετα καντε μαθηματα ορθοδοξιας σε ολους τους αλλους. Η διχογνωμια σας δειχνει οτι δεν εχετε πνευμα θεου, οτι η χαρις του σας εχει εγκαταλειψει και αυτο φαινεται απο την κατασταση στην οποια βρισκεστε. Ζητηστε συγγνωμη πρωτα απο τον θεο και υστερα απο τον πατριαρχη, για να επανελθει ηχαρις του θεου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι καλοκαιρακι..Αδερφε υπαρχουν κι αλλες παραλιες που προσφερουν την ""χαρη του ΘΕΟΥ" (οπως λες)..ΡΟΜΦΑΙΑ,ΑΜΕΝ,ΠΕΜΠΤΟΥΣΙΑ,ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΟΝLINE κλπ κλπ..Πηγαινε λοιπον καμια βολτιτσα απο κει, και την επομενη φορα με το ΟΝΟΜΑΤΑΚΙ ΣΑΣ...Οπως εμεις εδω ομολογουμε με το ονομα μας την "" πλανη "" μας , ετσι κι εσυ να ομολογεις με το ΟΝΟΜΑ σου την ""αληθεια " σου....Ο κ???

      Διαγραφή
  3. Ανώνυμος22/6/18, 6:22 π.μ.

    Χρειάζονται εξήγηση κι απάντηση όλα τα ερωτήματα που θέσατε κ. Τσακίρογλου, διότι αποτελούν και δικές μας εύλογες απορίες. Φοβάμαι όμως ότι ο κ. Καθηγητής θα απαξιώσει να απαντήσει όχι μόνο γιατί είναι αναπολογητος για την διπλωματικη σταση του αλλα γιατί περιφρονεί οποιονδήποτε αγώνα κάνουν κάποιοι αδελφοί και δεν έχουν πάρει την ευλογία του. Συμφωνούμε απόλυτα με όσα επισημάνετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος22/6/18, 8:11 π.μ.

    Κύριοι Οικονομιστές,κάντε τον κόπο να πάτε μια μέρα μέχρι το ταπεινό χωριουδάκι όπου μένει ο π.Φώτιος Τζούρας,και αυτός θα σας διδάξει πώς γίνεται στην πράξη η ομολογία.Οι εντυπωσιακές ομιλίες και τα λόγια ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ ΚΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ!

    Δυστυχώς για εσάς,ΟΙ ΘΥΣΙΕΣ αποτελούν το ΤΕΚΜΗΡΙΟ!Και ξέρετε πολύ πολύ καλά ποιές είναι οι θυσίες:

    -KAΘΑΙΡΕΣΗ

    -ΔΙΑΚΟΠΗ ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑΣ

    -ΔΥΣΦΗΜΗΣΗ ΣΑΣ ΩΣ ΔΗΘΕΝ ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ-ΠΛΑΝΕΜΕΝΟΙ-ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΙ και άλλα..

    Αυτά να περιμένετε από τους Οικουμενιστές εάν είστε στ'αλήθεια Ορθόδοξοι Ομολογητές.Αυτά αποτελούν και το τεκμήριο σε ποιόν βαθμό πολεμάτε τους Οικουμενιστές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγχαρητηρια αδερφε...ΟΟοοολη η ιστορια γι αυτους ειναι το ΑΤΜ !!!!! Το 1000αρικακι!!!!Τελος!!!! Τα υπολοιπα ερχονται δευτερα!!!!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος22/6/18, 9:08 μ.μ.

      Καλησπερα,πρωτα πολλα συγχαιρω τον εν'χριστω αδερφο αδαμαντιο , τωρα για τους αποτειχισμενους στην χωρα μας ευχομε ταπεινωση ομολογια αληθινη και ακριβεια στον νομο του θεου και των πατερων ! για την ημεριδα των πατερων δεν ειδα ολους τους πατερες εκτος της θεσ/νικης και των πατερων του μηλοχωριου π.μαξιμο και ιγνατιο. οι αλλοι που ? μας στενοχωρησε πολυ για τους οικουμενιστες (ομολογητες) προσκεκλημενους. οσο για τον γεροντα φωτιο τζουρα που αναφερατε οντως ειναι σε χωριο αλλα εκτος χωριου με τα παιδακια του . εχει ενα χρονο που αποτειχιστηκε και μονο 2 κυριακες δεν λειτουργησε λογο ελειψεως ιερων σκευων . μεσα,σε 2 μηνες του κοπηκε παρανομα ο μισθος . συνεχιζει ο πατερ να παλευει με τα κυματα . οποτε εμεις δεν εχουμε δικαιολογια οτι δεν μπορουμε να εκκλησιαστουμε. Ας κανουμε μερικα χ.λ.μ να παμε στις σερρες για την θεια λειτουργια. εχω παει και πραγματικα υπαρχει μεγαλη ευλογια και κατανυξι. και κατι τελευταιο επειδη δεν γνωριζω ρωταω τους πατερες(ΟΙΚΟΝΟΜΙΣΤΕΣ) ποσες φορες επικοινωνησατε και ποσες φορες ενισχυσατε τον απλο λευιτη με τα ορφανα παιδακια του ??? ετσι αολα απο τον μισθο σας και απο τις συνδρομες σας? καλη μετανοια και επιστροφη στην ορθοδοξια και ορθοπραξια π α τ ε ρ ε ς....

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος22/6/18, 10:27 μ.μ.

      Αυτοί που είδατε (από τους αποτειχισμένους) ηταν αυτοι που είτε συμφωνούν με τα περι Οικονομιας του Ζήση (οπως π.χ. πατερες Ι.Μ.Μηλοχωρίου) είτε δεν συμφωνουν αλλα πήγαν βάζοντας καλο λογισμο για να ακούσουν απλα. Οι υπόλοιποι αποτειχισμένοι δεν πήγαν διότι ήταν βέβαιοι οτι αυτά που θα άκουγαν απο το στόμα των εν λόγω πατέρων θα ήταν παντελώς αντίθετα προς το μαρτυρικό βίωμα της αποτείχισης...και δικαιώθηκαν!!

      Διαγραφή
  5. Ανώνυμος22/6/18, 11:39 π.μ.

    Είπαμε, ότι ο Ζήσης και οι συν αυτώ είναι "βαλτοί" σε αυτήν την θέση του τάχα αντιοικουμενιστικού τους αγώνα, για να πειστούν οι ευλαβείς βλαμμένοι χριστιανοί των εσχάτων ότι ο δρόμος ενάντια στην αίρεση του οικουμενισμού είναι αυτός που δείχνουν αυτοί και κανένας άλλος.....
    Να μην τολμήσω να πώ ότι τον έβαλαν τα αφεντικά του οι δεσποτάδες, για να αμαυρώσει τον ΜΟΝΟ αγώνα ενάντια στην παναίρεση που είναι η ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ, και τον έδειξε ΠΡΩΤΟΣ ο π. Ευθύμιος (Τρικαμηνάς)!!!!! - και ο οποίος συνεχίσει ακόμα και σήμερα τον δρόμο της θυσίας και του αγώνα....
    Ο νοών νοείτω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος22/6/18, 1:48 μ.μ.

    Γιατι συνεχως κατηγορειτε .Δεν εισθε το μετρον .Αλλος κρατει το σιτομετριον.Στις συναξεις τους αλλα και στην προσφατη ,οι πατερες[π.Θ.,π.Φ.,π.Ν.] λεγουν οτι η ακριβεια εινε το σωστο ,αλλα κατω απο τις παρουσες συνθηκες ''ολοι ξερουμε τους ποικιλους λογους ''και ας εθελοτυφλουμε και ας λεονταριζουμε και ας υπερηφανευομαστε οτι μονο εμεις κρατουμε την ορθοδοξη θεση,προτεινουν ''την συγκεκριμενην οικονομιαν ''εως ου ωριμασουν και αλλοι σταχυες και παραξουν καρπο.Δεν αιτιολογηθηκε αγιογραφικως,μηπως ,οτι στην εκκλησιαστικη ιστορια εφαρμοζεται και η οικονομια.Η μηπως τον αντιδρωντα δι'οιουδηποτε τροπου εναντια στην οικουμενιστικη λαιλαπα ,ο Κ.Η.Ι.Χ. ,τον παραβλεπει και δεν τον αριθμει στους δικους του μαθητας.[Επ'αυτου υπαρχουν ιστορικα γεγονοτα καταχωρημενα στην ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ,ανατρεξατε και μαθετε].ΠΑΥΣΑΤΕ ΠΥΡ ΠΡΟΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥΣ .Μη πουλατε'' ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ''.Ο ΔΟΚΩΝ ΕΣΤΑΝΑΙ ΒΛΕΠΕΤΩ ΜΗ ...ΤΟΝ ΠΑΡΕΙ ...Ο ΕΓΩΙΣΜΟς. ''ΤΟΥ''.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος22/6/18, 3:10 μ.μ.

      Ποιοι ειναι οι ποικίλοι λόγοι που δεν επιτρέπουν 15 χρόνια τωρα να πράξουν τα αυτονόητα αγαπητε? Οι πατέρες που υπερασπίζεστε 15 χρόνια τωρα οικονομούν χωρις κανένα αποτελεσμα...και πως γίνεται να ακολουθούν την ακριβεια ατομα που μένουν στο εξωτερικο και μένουν ακοινωνητοι κι όχι εσεις που αν μη τι αλλο εχετε τρεις πατερες και τον παπα Φωτη Τζούρα εκει κοντά?? Να ξέρετε οτι δικαιολογητικα δεν έχετε όταν υπάρχουν άτομα που με κόπους και θυσίες λειτουργούνται μια φορα το τριμηνο κι εσεις γκρινιάζετε ως ποιμνιο και διαμαρτυρεστε ενω εχετε 3 πατερες εκει και τον παπα Φωτη τον Τζουρα επίσης κοντα...άλλοι στάχυες χωρις θυσίες, με πλήρη αναντιστοιχία λογων και πράξεων δεν προκειται να παράξουν καρπο. Γιατί η θυσία και το έμπρακτο παράδειγμα εμπνεει κι οχι τα παχια λογια...
      ΑΔΕΡΦΟΙ, ΞΥΠΝΗΣΤΕ, ΑΓΙΟΙ ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΘΑ ΜΑΣ ΚΡΙΝΟΥΝ ΟΧΙ ΒΟΛΕΨΑΚΗΔΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΣΤΕΣ!!!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος22/6/18, 3:28 μ.μ.

      Σοβαρά???????? Για πες μας τί απέγινε η καθαίρεση του π.Ζήση? Η καθαίρεση του π.Μανώλη?? Αυτοί θα υποστούν διακοπή μισθοδοσίας ή μήπως αυτά τα μέτρα δεν θα εφαρμοστούν σε αυτούς?

      Να σε ενημερώσουμε και για κάτι που σου...διέφυγε.Στην Ορθοδοξία και στην κοινωνία με τους αιρετικούς η οδός και το μέτρο είναι ένα.Στην ορθοπραξία,κανένας δεν πρέπει να κρίνει τον συνάνθρωπό του.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος22/6/18, 3:59 μ.μ.

      Συγνώμη αλλη ημερίδα παρακολουθούσατε εσεις ή η προσωπολατρεία σας επηρεάζει πλέον και την ακοή σας ωστε αλλα σας λένε και άλλα ακούτε; Ο π.Νικόλαος που υπερασπίζεστε με τοσο πάθος είπε οτι η ακρίβεια είναι ουτοπία. Ο π. Θεόδωρος είπε οτι αυτοι που ακολουθούν την ακρίβεια είναι ατομα ζηλωτικά με αποσχιστικές τάσεις...που ακουσατε εσεις οτι είπαν δημόσια οτι η ακριβεια ειναι το σωστο; Εκτος κι αν ετσι σας διαβεβαιωσαν ιδιωτικα ή απο τηλεφωνου οποτε η μαρτυρία σας αυτη μας ειναι ουσιαστικά αδιάφορη. Γιατί ο ιερέας ο,τι έχει να πει σε θέματα Πίστεως το λεει δημόσια κι όχι μυστικά κατά το ρηθέν "ο λέγω υμίν εν τη σκοτία, είπατε εν τω φωτί, και ο εις το ους ακούετε, κηρύξατε επί των δωμάτων".

      Φυσικά και δεν είμαστε το μέτρο και ούτε ισχυριστήκαμε ποτε κατι τέτοιο! Την Αλήθεια όμως δεν θα την κοψουμε και ράψουμε στα δικά σας μετρα για να μην μας κρατατε μούτρα που σας ελέγχουμε κιόλας!

      "ἄλλοι δὲ ἐτυμπανίσθησαν, οὐ προσδεξάμενοι τὴν ἀπολύτρωσιν, ἵνα κρείττονος ἀναστάσεως τύχωσιν· ἕτεροι δὲ ἐμπαιγμῶν καὶ μαστίγων πεῖραν ἔλαβον, ἔτι δὲ δεσμῶν καὶ φυλακῆς· ἐλιθάσθησαν, ἐπρίσθησαν, ἐπειράσθησαν, ἐν φόνῳ μαχαίρας ἀπέθανον, περιῆλθον ἐν μηλωταῖς, ἐν αἰγείοις δέρμασιν, ὑστερούμενοι, θλιβόμενοι, κακουχούμενοι, ὧν οὐκ ἦν ἄξιος ὁ κόσμος, ἐν ἐρημίαις πλανώμενοι καὶ ὄρεσι καὶ σπηλαίοις καὶ ταῖς ὀπαῖς τῆς γῆς"

      ΑΥΤΟ ΑΓΑΠΗΤΕ ΑΝΩΝΥΜΕ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΚΡΙΝΕΙ ΟΛΟΥΣ!

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος22/6/18, 9:52 μ.μ.

      Τι εννοείται: "Η μηπως τον αντιδρωντα δι'οιουδηποτε τροπου εναντια στην οικουμενιστικη λαιλαπα ,ο Κ.Η.Ι.Χ. ,τον παραβλεπει και δεν τον αριθμει στους δικους του μαθητας"?
      Ενας τρόπος αντιστασης εναντι των αιρέσεων διδαξε ο Χριστός μας στους μαθητές του: Απομάκρυνση από αυτους σαν να επρόκειτο για φίδια! Η Εκκλησία μας σε καιρο επικρατήσεως της αιρέσεως όταν οι ζωές των πιστων κινδυνευαν και η ενημέρωση ηταν περιορισμένη (όπως στην περίοδο του Αρειανισμου) και για πεπερασμένο χρονικό διάστημα επέτρεψε την οικονομία.
      Στην εποχή μας ούτε οι ζωές μας κινδυνεύουν ούτε ενημέρωση ελλιπή εχουμε, το καθε άλλο! Άρα η 15χρονη οικονομια που κάνουν οι τρεις Θεσσαλονικεις πατερες βάζοντας ως χρονικο οριζοντα τέλους της οικονομίας την σύσταση ορθοδοξης Συνόδου (!!!) ειναι απλά ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΗ!

      Διαγραφή
  7. Ανώνυμος22/6/18, 5:15 μ.μ.

    ΣΤΟΝ ΨΥΧΙΑΤΡΟ

    -ασθενής:Γιατρέ μου έχω άγχος,στενοχώρια,δεν μπορώ να κοιμηθώ το βράδυ!
    -γιατρός:Γιατί έτσι?
    -ασθενής:Εχουμε πρόβλημα με τους οικουμενιστές.Πρέπει να κάνω κάτι χιλιόμετρα για να έχω ορθόδοξο ιερέα!Και οι γνωστοί μου? Τί θα πούνε όταν μάθουνε ότι τους θεωρώ κοινωνούς του οικουμενισμού? Θα μου γυρίσουνε την πλάτη!
    -γιατρός:Γιατί να κάνεις χιλιόμετρα για να έχεις ορθόδοξο ιερέα? Να κάνεις μια οικονομία και να πηγαίνεις στην γειτονιά σου.Ο Θεός είναι ελεήμων.Και όταν έχουν μια εκδήλωση οι γνωστοί σου,έναν γάμο,μια βάφτιση,να κάνεις μια οικονομία και να πηγαίνεις κι εσύ.
    -ασθενής:Μα,η συνείδησή μου,μου λέει ότι δεν έκαναν έτσι παλιά οι άγιοι μάρτυρες και ομολογητές!
    -γιατρός:Τώρα είναι άλλα τα χρόνια!Δεν λυπάσαι την βενζίνη σου?Το αυτοκίνητό σου? Το πορτοφόλι σου? Τις κοινωνικές σου επαφές? Την καριέρα σου? Τα όνειρα και τις φιλοδοξίες σου? Ποιός να ακούσει ότι το παίζεις αντιοικουμενιστής?
    -ασθενής: Mα...
    -γιατρός: Λοιπόν! Σου γράφω ένα καλό ηρεμιστικό! Ένα το πρωί και ένα το βράδυ πριν τον ύπνο και θα σου φύγουνε τα άγχη και οι στενοχώριες! Ακούς εκεί να κάνεις χιλιόμετρα για να έχεις ορθόδοξο ιερέα!Είναι τώρα εποχή για τόσο μεγάλες θυσίες καημένε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αλέξανδρος Γαλανόπουλος Βερολίνο22/6/18, 7:51 μ.μ.


    Είναι μεγάλη η λύπη, γι αυτά που αναφἐρει ο κύριος Τσακίρογλου, τεκμηριωμένα και απλά, τα οποία είναι όμως η τραγική αλήθεια.

    Αλλά επειδή είναι και θέμα της δικής μου συνείδησης, γιατί κάποτε πίστεψα κι εγώ, όπως και πάρα πολλοί στην ορθότητα των λόγων του Π. Θεόδωρου Ζήση αλλά και του Π. Νικολάου Μανώλη, όσον αφορά την ομολογία της Πίστεως και την αφύπνιση των Πιστών, για τον μέχρι τοτε ομολογουμένως αγώνα και των δύο, για την Ορθοδοξία κατά των αιρέσεων και του παναιρετικού οικουμενισμού, τους ευχαριστούμε λοιπόν δίχως άλλο.

    Τύρα όμως, για να μην λέμε πολλά και περιττά λόγια, καλώ εγώ προσωπικά με σεβασμό και ειλικρίνεια τον Πατέρα Θεόδωρο Ζήση αλλά βεβαίως και τον Π. Νικόλαο Μανώλη,
    να απαντήσουν στον Κύριο Αδαμάντιο Τσακίρογλου, πάνω σε αυτά τα οποία αναφέρει σε αυτό το άρθρο του.

    Χωρίς υπεκφυγές, γιατί και οι δύο σας αγαπητοι Πατέρες, μ έχετε απογοητεύσει με την φοβερή αλλαγή σας, σε σχέση με αυτά που λέγατε κάποτε και πράττατε, κι εννοείται και πάρα πολλους από τους πιστούς, οι οποίοι θέλουν όπως κι εγώ, να έχουν κάποια ελπίδα να δουν τον Κύριον στην άλλη ζωη, έστω στην τελευταία γωνία του Παραδεισου, αλλά μέσα, ως οι μηδαμινοι και κατ εξαιρεσιν σεσωσμενοι.

    Αυτά αγαπητοί Πατερες, τα γράφω με πολύ μεγαλη λύπη, ως αμαρτωλός και τίποτα άλλο. Εχω το δικαίωμα, όπως το λένε οι ΄Αγιοι Πατέρες, και το χρησιμοποιώ, γιατι ειναι θέμα Πίστεως και όχι προσωπικων αμαρτιών.

    Αν απαιτείτε τυφλούς οπαδούς, αυτό Ορθοδοξία δεν είναι. Είναι ακριβώς το αντίθετο.

    Ορθώνω λοιπόν ταπεινά αλλά εν ειλικρινεία την φωνή μου ως Ορθόδοξος Χριστιανός!

    Και παλι λοιπόν:
    Αγαπητέ Π. Θεόδωρε Ζήση και αγαπητέ Π. Νικόλαε Μανώλη περιμένουμε και περιμένω την απαντησή σας. Όπως δημόσια μας αφυπνίσατε, δημόσια απαντήσατε κι όλας στα ανωτέρω.

    Ποιός ψεύδεται; Ο κύριος Τσακίρογλου η εσείς; Όχι με πολυλογίες δυσνόητες μεταπατερικού ύφους παρακαλώ πολύ!

    Αυτά τα λέγω ενώπιον του Κυρίου μου και Θεού μου!

    Ως ο μόνος αμαρτωλός και τρισάθλιος.
    Όχι όμως ως προδότης της Ορθοδόξου Πίστεως μου και του Θεού μου, η συνθηκολόγος με τούς αιρετικούς, τους εχθρούς Αυτού!


    ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΥΙΕ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΔΙΑ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ ΤΟΝ ΑΜΑΡΤΩΛΟ!

    Αλέξανδρος Γαλανόπουλος
    Βερολίνο


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΑΝ Η ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΔΕΝ ΣΤΟΙΧΙΖΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΥΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΣΥΝΘΗΚΟΛΟΓΗΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΙΡΕΣΗ.ΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΜΑΣ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΑΝ.ΠΟΛΥ ΕΥΣΤΟΧΕΣ ΟΙ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΣΑΣ Κ. ΤΣΑΚΙΡΟΓΛΟΥ.ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΘΟΥΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος23/6/18, 12:08 μ.μ.

      Πολυ σωστα γεροντισσα !! σκετη απογοητευση . ευλογητε !!!

      Διαγραφή
  10. Ανώνυμος23/6/18, 4:01 μ.μ.

    Το είδαμε και αυτό ! Έχουν και οπαδούς εθελοντές συνηγόρους! που κατηγορούν υβριστικά όσους δεν τους ακολουθούν..!Μου έτυχε και γι αυτό το σχολιάζω. Δεν έκαναν λέει κυβίστηση ...μετάνοια έκαναν !! και όσους είχαν συμφωνήσει στις αρχικές θέσεις τους και δεν τις αλλάζουν τους κατηγορούν για σατανική εμμονή !!! Βρε άντε απο κεί που ήρθατε .... Λένε, "Ναι κάναμε λάθος αλλά τώρα ...είμαστε αλάθητοι !!!Δοξάστε μας..." ...Ξεπεράσατε και αυτόν τον πάπα στην υπερηφάνεια πλέον. Άντε λοιπόν καλύτερα στην ευχή του Θεού που έχετε και το θράσος να επιτίθεσθε υβριστικά σε όσους μένουν σταθεροί στις απόψεις της Εκκλησίας παρά τις δοκιμασίες που περνάνε... άντε κάντε πέρα πέρα και μην ενοχλείτε τουλάχιστον με τις ασεβείς και παράλογες πρακτικές σας... Ανακαλύψατε τον τρόπο εσείς να έχετε και την "πίστη αλώβητη" και τον "σκύλο χορτάτο"... ! Μιχαήλ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.