Κυριακή, 14 Μαΐου 2017

Για όσους ειλικρινά ευλαβούνται τον Άγιο Παΐσιο: Ας δουν ότι καταδικάζει την σιωπή τους σε θέματα Πίστεως! --Η σιωπή προέρχεται από συμφέρον!

 Άγιος Παΐσιος:

Έγκλημα η σιωπή της Εκκλησίας ενάντια στους Άθεους


Άγιος Παΐσιος
Είχε έρθει στο Καλύβι ένας άθεος μέχρι το κόκκαλο. Αφού είπε διάφορα, μετά μού λέει: «Εγώ είμαι εικονομάχος».
Από εκεί πού δεν πίστευε τίποτε, ύστερα έλεγε ότι είναι εικονομάχος. «Βρε αθεόφοβε, τού λέω, εσύ αφού δεν πιστεύεις σε τίποτε, τι μου λες ότι είσαι εικονομάχος;
Τότε, τον καιρό τής Εικονομαχίας [2], μερικοί Χριστιανοί από υπερβολικό ζήλο έπεσαν σε πλάνη, έφθασαν στην άλλη άκρη, και μετά ή Εκκλησία τοποθέτησε το θέμα· δεν είναι ότι δεν πίστευαν». Υποστήριζε εν τω μεταξύ όλη την σημερινή κατάσταση. Μαλώσαμε εκεί πέρα.
«Καλά, του λέω, κατάσταση είναι αυτή; Δικαστικοί να φοβούνται να δικάσουν, να κάνουν μηνύσεις για εγκληματίες και να τους απειλούν ό ένας και ό άλλος και να αναγκάζονται να τις αποσύρουν; Και τελικά ποιοί κυβερνούν; Σε αναπαύει αυτή ή κατάσταση; Υποστηρίζεις αυτούς; Εσύ είσαι εγκληματίας. Γι’ αυτό ήρθες; Άντε, φύγε Από εδώ!». Τον έδιωξα.
– Γέροντα, δεν φοβάστε έτσι πού μιλάτε;
– Τι να φοβηθώ; Τον τάφο μου τον έχω ανοίξει. Αν δεν τον είχα ανοίξει, θα με απασχολούσε πού θα κουραζόταν ό άλλος να σκάψει. Τώρα θα χρειασθεί να ρίξει μόνο λίγους τενεκέδες χώμα…
‘Έχω ύπ’ όψιν μου έναν άλλον άθεο, έναν βλάσφημο, πού τον αφήνουν στην τηλεόραση και μιλάει, ενώ έχει πεί τά πιο βλάσφημα λόγια για Τον Χριστό καί την Παναγία. Δεν παίρνει καί ή Εκκλησία μιά θέση να αφορίση μερικούς. Αυτούς έπρεπε να τους αφορίζη ή Εκκλησία.Λυπούνται Τον αφορισμό!
– Γέροντα, τι θα καταλάβουν με τον αφορισμό, αφού τίποτε δεν παραδέχονται;
– Τουλάχιστον να φανεί ότι ή Εκκλησία παίρνει μιά θέση.
– Ή σιωπή της, Γέροντα, είναι σαν να τά αναγνωρίζει;
– Ναι. Έγραψε ένας κάτι βλάσφημα για την Παναγία καί κανείς δεν μίλησε. Λέω σε κάποιον: «Δεν είδες τι γράφει εκείνος;». «Έ, τι να τους κάνεις, μού λέει. Θα λερωθείς, αν ασχοληθείς μαζί τους». Φοβούνται να μιλήσουν.
– Τι είχε να φοβηθεί, Γέροντα;
– Να μη γράψουν τίποτε γι’ αυτόν καί εκτεθεί, καί ανέχεται να βλασφημήται η Παναγία! Να μη θέλουμε να βγάλει ό άλλος το φίδι από την τρύπα, για να έχουμε εμείς την ησυχία μας. Αυτό είναι έλλειψη αγάπης. Ύστερα αρχίζει ο άνθρωπος να κινείται

ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΣΑΜΑΡΕΙΤΙΔΟΣ

Καί ὅτι πρέπει νά καταφρονοῦμε τά παρόντα



γου Γρηγορου το Παλαμ



λη ατ τν περοδο πο διανομε τρα, πεκτεινομνη σ πενντα μρες, ορτζομε τν π τος νεκρος νστασι το Κυρου κα Θεο κα Σωτρος μας ᾿Ιησο Χριστο, δεικνοντας μ ατ τν παρτασι τν περοχ της πναντι στς λλες ορτς. Αν κα ββαια ατ περοδος τν μερν περιλαμβνει κα τν πτειο μνμη τς πανδου στος ορανος, λλ κα ατ δεικνει τ διαφορ το ναστντος Δεσπτου πρς τος νθρπους κενους πο κατ καιρος χουν ναβισει.
Πραγματικ λοι σοι ναστθηκαν π τος νεκρος ναστθηκαν π λλους κα, φο πθαναν πλι,

Βίντεο: Η συζήτηση-συνέντευξη του κ. Ρίζου περί Οικουμενισμού. Και σχόλια του π. Νικολάου Μανώλη.


-Πόσο ταπεινό είναι, π. Νικόλαε,
να υβρίζετε όσους σας ελέγχουν;


Ἀπαντήσεις σὲ ψευδοεπιχειρήματα Οἰκουμενιστῶν!
Συζήτηση τοῦ δημοσιογράφου Λοϊζου Λ. μὲ τὸν συγγραφέα Ρίζο Ἰωάννη 

    
   Ο Ιωάννης Ρίζος είναι συγγραφέας των βιβλίων «Οι ληστές της θείας διδασκαλίας» (1ο Μέρος), «Οι ληστές της θείας διδασκαλίας, «Δοκίμιο στὴν Ἀποτείχιση» (2ο Μέρος) καθώς και του «Μικρού Πηδαλίου» (σε συνεργασία με τον Αδαμάντιο Τσακίρογλου). 

Το βίντεο



Σχόλια στὸ youtube





Πρωτοπρεσβύτερος Νικόλαος Μανώλης
Γιατί ψεύδονται στο τέλος για μας τους τρείς "νεοαποτειχισμένους" o δημοσιογράφος και ο έτερος ο κατέχων πάσα τη γνώση, ότι κάναμε υπακοή στις τιμωρίες και αφήσαμε το ποίμνιό μας έρημο το Πάσχα χωρίς ακολουθίες; [σ.σ. "Π.Π.": Ἐπικοινωνεῖτε, πάτερ; Ἐσεῖς δὲν εἴπατε σὲ βίντεο, ὅτι θὰ πᾶτε τὸ Πάσχα στὴν ἐξέδρα τοῦ Ναοῦ σας, δίπλα στοὺς ἄλλους ἱερεῖς τοῦ κ. Ἄνθιμου, τοῦ ὁποίου, τάχα, κόψατε τὸ μνημόσυνο; Ἐσεῖς δὲν εἴπατε πολλάκις ὅτι τὸ ποίμνιό σας (ἐπειδὴ ἐσεῖς δὲν θὰ λειτουργήσετε ὡς τιμωρημένος) μπορεῖ νὰ πάει σὲ ἄλλους ἱερεῖς ποὺ μνημονεύουν τὸν κ. Ἄνθιμο; Ποιός ψεύδεται, πάτερ;]. Πώς βγάλαν αυτό το συμπέρασμα ανοήτως; Μήπως από την τύφλωση που διακατέχονται εξαιτίας της εμπάθειάς τους που τελευταία τους εμποδίζει να κατανοήσουν την αγιοπατερική μέθοδο της Οικονομίας και την αγιοπατερική μέθοδο της Ακρίβειας; Δηλαδή περίμεναν ανακοίνωση δημόσια και επειδή δεν την είδαν έβγαλαν απόφαση ο δημοσιογράφος και ο έτερος που έχει την πέτρα έτοιμη να μας λιθοβολήσει; Αλλά τί περιμένεις από κάποιους που ποίμνιο δεν έχουν και παριστάνουν τους μεγάλους πατέρες... Που την αγιοπατερική Οικονομία που προτείνουμε σε όσους εκ του ποιμνίου μας δεν μπορούν να μας ακολουθήσουν στο δρόμο της Ακρίβειας που επιλέξαμε, [σ.σ. "Π.Π.":: ἐδῶ γελᾶμε ἢ κλαῖμε, πάτερ, μὲ τὸ ψέμα σας; Ἐσεῖς δὲν μᾶς διαβεβαιώνατε ὅτι ἀκολουθεῖτε τὸ δρόμο τῆς Οἰκονομίας κι ὄχι τῆς Ἀκρίβειας;] τη δυσφημούν και μαζί με αυτήν και όσους αγίους την επέλεξαν στη ζωή τους για το ποίμνιο τους σε καιρούς ακόμα και αιρέσεων καταδικασμένων από Συνόδους; Αλλά φαίνεται η πολλή γραμματοσύνη αφαιρεί την απλότητα στη σκέψη και δεν μπορούμε να κατανοήσουμε παραδείγματα αγίων που δεν είναι σε θέση να στηρίξουν τις απόλυτες και εν πολλοίς κακόδοξες θέσεις μας... [σ.σ. "Π.Π.":: Κανεὶς πάτερ, δὲν ἀμφισβητεῖ τὴν Οἰκονομία τῶν Ἁγίων τῆς Ἐκκλησίας. Μόνο ποὺ ἡ Οἰκονομία τῶν Ἁγίων ἔχει χρονοδιάγραμμα καὶ ἄλλη "λογική"· δὲν ἔχει καμιὰ σχέση μὲ αὐτὴ τὴν Οἰκονομία ποὺ διδάσκετε ἐσεῖς! Γιατί, πάτερ, δὲν μᾶς ἀποκαλύπτετε τπαραδείγματα τῶν Ἁγίων ποὺ σὲ ἐποχὴ αἱρέσεως ποὺ μετροῦσε δεκαετίες (περίπου ἑκατὸ χρόνια μᾶς λέτε ὅτι μετρᾶ ὁ Οἰκουμενισμός), κάνουν τὴν Οἰκονομία ποὺ κακίστως