Τετάρτη 5 Μαρτίου 2014

Μητροπ. Πειραιώς: ΑΡΝΕΙΤΑΙ ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ ΜΕ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ, ΑΛΛΑ ΚΟΙΝΩΝΕΙ ΜΕ ΟΣΟΥΣ ΤΙΣ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΔΕΧΘΕΙ!!!



Τὸ ἱστολόγιο «Κατάνυξις» ποὺ σέβεται, ἀγαπᾶ καὶ μᾶς παρουσιάζει πάντα τὶς δραστηριότητες τοῦ Μητροπολίτη Πειραιῶς (ὡς περίπου τὸν Λέοντα τῆς σύγχρονης Ὀρθοδοξίας), ἀνάρτησε τὴν εἴδηση γιὰ μιὰ νέα συνέντευξη τοῦ κ. Σεραφείμ, τὴν ὁποία ἔδωσε στὸν Ρουμάνο ἱερέα π. Ματθαῖο Βουλκανέσκου καὶ μᾶς προτρέπει νὰ τὴν δοῦμε στὸ ἱστολόγιο  ortodoxiacatholica.wordpress.com
 Εἴδαμε τὴν συνέντευξη καὶ ἀπομαγνητοφωνήσαμε ἕνα τμῆμα της:
Ὁ Σεβ. Πειραιῶς ἐρωτήθηκε ἀπὸ τὸν π. Ματθαῖο (στὸ Video ἀπὸ τὸ 20ο περίπου λεπτὸ καὶ μετά), ἂν ἰσχύει αὐτὸ ποὺ ἰσχυρίζονται διάφοροι ὀρθόδοξοι κληρικοὶ καὶ ἀκαδημαϊκοὶ «ὅτι οἱ Μονοφυσίτες εἶναι ἰσότιμη καὶ ἰσάξια Ἐκκλησία μὲ τὴν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία. Αὐτὸ (ἰσχυρίζονται) γίνεται φανερὸ ἀπὸ τὴν Συμφωνία τοῦ Σαμπεζὺ τοῦ 1993, τὴν ὁποία πρῶτο τὸ Πατριαρχεῖο Ρουμανίας, ἀποδέχτηκε μὲ Συνοδικὴ ἀπόφαση τοῦ 1994, ἀλλὰ καὶ ἀπὸ τὴν σύγχρονη πρακτικὴ τῆς ἀναγνωρίσεως τῶν Μονοφυσιτῶν στὰ Πατριαρχεῖα Ἀλεξανδρείας καὶ Ἀντιοχείας, ἀλλὰ (τὴν ἔχουν κάνει ἀποδεκτὴ) καὶ στὴν Ἀμερική. Ποιά ἡ τοποθέτησή σας;».
Ὁ Σεβ. Πειραιῶς ἀπάντησε ὡς ἑξῆς:
«Ἐγὼ δὲν ἔχω καμία ἁρμοδιότητα νὰ κρίνω τὶς ἀποφάσεις Πατριαρχῶν καὶ Συνόδων. Δὲν εἶναι αὐτὴ ἡ ἁρμοδιότητά μου, οὔτε καὶ ἡ ἐπιθυμία μου. Ἐμεῖς ὡς Ἐκκλησία τοπική (καὶ μιλῶ γιὰ τὴν Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος) Συνοδικῶς δὲν ἔχουμε ἀποδεχθεῖ τὶς συμφωνίες τοῦ Σαμπεζύ. Καὶ δὲν τὶς ἔχουμε ἀποδεχθεῖ αὐτὲς τὶς συμφωνίες  ‒Συνοδικῶς, γιατὶ οἱ ἐκπρόσωποί μας τὶς ἔχουν ὑπογράψει, δυστυχῶς, ἀλλὰ ἐμεῖς Συνοδικὰ δὲν τὶς ἔχουμε ἀποδεχθεῖ‒ διότι ἀντίκεινται στὶς Οἰκουμενικὲς Συνόδους... (Ὁ Πατριάρχης Σενούνδα τῆς Κοπτικῆς ἐκκλησίας τῶν Μονοφυσιτῶν) «ἀναφέρει σαφέστατα ὅτι δὲν πιστεύει στὴν θεία καὶ ἀνθρωπίνη φύση τοῦ Χριστοῦ, στὴν θεία καὶ ἀνθρωπίνη ἐνέργεια τοῦ Χριστοῦ, στὴν θεία καὶ ἀνθρωπίνη θέληση τοῦ Χριστοῦ. Συνεπῶς ὅσα λέγονται ὅτι δῆθεν ἡ Ἐκκλησία ἡ Ὀρθόδοξος καὶ οἱ λεγόμενες Ἀνατολικὲς Ἐκκλησίες τῶν Μονοφυσιτῶν ἔχουν τὴν αὐτὴ Πίστη, δὲν εἶναι ἀλήθεια...
Συνεπῶς, κατόπιν αὐτοῦ, δὲν εἶναι δυνατὸν νὰ δεχθοῦμε κοινωνία intercommunio μὲ αὐτὲς τὶς αἱρετικὲς ὁμάδες, ποὺ δὲν εἶναι Ἐκκλησίες, οὔτε μποροῦμε νὰ ἔχουμε καμία πρόφαση ὅτι δῆθεν, σ’ αὐτὴν τὴν σύγχρονη ἐποχὴ τῶν πολλῶν δυσκολιῶν, πρέπει νὰ βροῦμε κοινοὺς στόχους καὶ νὰ ὑπερβοῦμε τὶς Δογματικὲς δυσκολίες γιὰ νὰ ἔχουμε μία ψευδεπίγραφη ἑνότητα. Διότι ὁ Μονοφυσιτισμὸς προσβάλλει τὴν ἐνανθρώπιση τοῦ Θεοῦ Λόγου...
Γι΄ αὐτὸ λοιπὸν τὸν λόγο, νομίζω, πρέπει νὰ εἴμαστε πάρα πολὺ προσεκτικοί, ὅταν ἀναφερόμεθα σ’ αὐτὰ τὰ θέματα, γι’ αὐτὸ καὶ ἡ μόνη ὀρθὴ ὁδὸς σ’ αὐτὰ τὰ ζητήματα εἶναι νὰ ἀκολουθοῦμε τοὺς Ἁγίους καὶ Θεοφόρους Πατέρας, ὄχι τὸν ἑαυτό μας, ἢ τὴν κρίση μας, ἢ τὴ σκέψη μας».
Τό σχόλιό μας:
Ἀφήνουμε κατὰ μέρος τὸ ἂν ἔχει ἢ ἂν δὲν ἔχει ἁρμοδιότητα ἕνας, μάλιστα Ἐπίσκοπος, νὰ κρίνει ἀποφάσεις Πατριαρχῶν καὶ Συνόδων, ὅταν αὐτὲς ἀντίκεινται σὲ Οἰκουμενικὲς Συνόδους, δηλαδὴ ἀντίκεινται σὲ αὐτὴ τούτη τὴν Πίστη καὶ τὴν Παράδοση τῆς Ἐκκλησίας!
Μένουμε στὰ γεγονότα.
Μᾶς πληροφόρησε ὁ κ. Σεραφεὶμ ὅτι (ὁ Πατριάρχης Σενούνδα τῆς Κοπτικῆς ἐκκλησίας τῶν Μονοφυσιτῶν) «ἀναφέρει σαφέστατα ὅτι δὲν πιστεύει στὴν θεία καὶ ἀνθρωπίνη φύση τοῦ Χριστοῦ, στὴν θεία καὶ ἀνθρωπίνη ἐνέργεια τοῦ Χριστοῦ, στὴν θεία καὶ ἀνθρωπίνη θέληση τοῦ Χριστοῦ. Συνεπῶς, κατόπιν αὐτοῦ, δὲν εἶναι δυνατὸν νὰ δεχθοῦμε κοινωνία intercommunio μὲ αὐτὲς τὶς αἱρετικὲς ὁμάδες, ποὺ δὲν εἶναι Ἐκκλησίες»!
Σεβασμιώτατε, μιλᾶτε σοβαρά; Δὲν δέχεσθε κοινωνία (intercommunio) μὲ τοὺς Μονοφυσίτες, ἀλλὰ δέχεσθε κοινωνία (intercommunio) μὲ τὶς «Ὀρθόδοξες» Ἐκκλησίες ποὺ ἔχουν ἀποδεχθεῖ τὴν «Συμφωνία τοῦ Σαμπεζὺ τοῦ 1993; Συμφωνίες ποὺ (σεῖς ὁ ἴδιος μᾶς λέτε ὅτι) εἶναι ἀντίθετες μὲ Οἰκουμενικὲς Συνόδους; Μὲ σαφήνια μᾶς εἶπε ὁ π. Ματθαῖος: «Πρῶτο τὸ Πατριαρχεῖο Ρουμανίας ἀποδέχτηκε μὲ Συνοδικὴ ἀπόφαση τοῦ 1994 (τὴν «Συμφωνία τοῦ Σαμπεζὺ τοῦ 1993 καὶ ἀκολούθησαν τὰ) Πατριαρχεῖα Ἀλεξανδρείας καὶ Ἀντιοχείας»! Θὰ ἀλλάξετε τώρα (ἐσεῖς καὶ ὅσοι σᾶς ἀκολουθοῦν) ἀκόμα καὶ τὴν ἔννοια τοῦ intercommunio, ἐπειδὴ δὲν θέλετε νὰ τὰ χαλάσετε μὲ τὸν Πατριάρχη Βαρθολομαῖο καὶ τοὺς ἄλλους Πατριάρχες;
Ἐσεῖς μόνος σας διαβεβαιώσατε (ὡς γραμμὴ Ὀρθοδοξίας ἀσφαλῶς καὶ πιθανὸν γιὰ νὰ προλάβετε ἀντιδράσεις) ὅτι ὡς Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος "δὲν ἔχουμε ἀποδεχθεῖ τὴν Συμφωνία τοῦ Σαμπεζύ"! Καὶ τί μὲ αὐτό, ὅταν ταυτόχρονα ἐπικοινωνοῦμε μὲ ἐκεῖνες τὶς Ἐκκλησίες, ποὺ ἔχουν ὑπογράψει τὴν κατάπτυστη αὐτὴ (καὶ ἄλλες) Συμφωνίες;
Σᾶς θυμίζουμε ἀπὸ τὴν προηγούμενη ἀνάρτησή μας, ὅσα προσφιλὴς σὲ σᾶς καθηγητὴς Πανεπιστημίου γράφει:
«Συναφής προς την “θεωρία των κλάδων” είναι η θεωρία της “Περιεκτικότητας” των Αγγλικανών, η οποία επιτρέπει να περιέχονται, να συμπεριλαμβάνονται, μέσα στην εκκλησία, θεωρώντας νόμιμη αυτή την ευρύτητα και την πλατιά ανοχή, οι πιο αντίθετες διδασκαλίες και αποκλίσεις, ακόμη και σε ουσιώδη θέματα πίστεως, αρκεί να μην διακοπεί η κοινωνία και η ενότητα των διαφωνούντων».
Τί παραπάνω γίνεται στὸν Ὀρθόδοξο χῶρο κ. Σεραφείμ; Δὲν προτιμοῦμε κι ἐμεῖς "νὰ ἔχουμε μία ψευδεπίγραφη ἑνότητα", ἀφοῦ ἡ κάθε τοπικὴ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία "γιὰ νὰ μὴν διακοπεί η κοινωνία" ἀποδέχεται τὶς προδοσίες τῆς ἄλλης; Αὐτὴ ἡ θεωρία, Σεβασμιώτατε, τῶν Προτεσταντῶν, νὰ ἔχουμε τρομερὲς ἀποκλίσεις σὲ θεμελιώδη θέματα Πίστεως, ἀλλὰ παρ’ ὅλα αὐτὰ νὰ «κοινωνοῦμε» (intercommunio) μεταξύ μας, δὲν ἀντιλαμβάνεστε ὅτι ἐφαρμόζεται καὶ στὸν Ὀρθόδοξο χῶρο; Ἀντὶ νὰ ἀπαιτήσετε (ξέρετε μὲ ποιό τρόπο, τὸν ἁγιοπατερικὸ τῆς ἀπομακρύνσεως καὶ διακοπῆς κοινωνίας) τὴν διόρθωση, ἀνέχεσθε τὴν κατάσταση αὐτῆς τῆς καρκινωματικῆς καταστάσεως;
Οἱ «Ὀρθόδοξοι» τῶν Πατριαρχείων, πόσο Ὀρθόδοξοι εἶναι, ὅταν ἔχουν ΣΥΝΟΔΙΚΑ ἀποδεχτεῖ ἀντορθόδοξες Συμφωνίες καὶ ἔχουν κοινωνία μὲ ἐχθροὺς τοῦ Θεοῦ, αὐτοὺς ποὺ κατὰ τὴν ὁμολογία σας «δὲν πιστεύουν στὴν θεία καὶ ἀνθρωπίνη φύση τοῦ Χριστοῦ»;
Ἄρα, λοιπόν, Σεβασμιώτατε, ὅσοι ἀπὸ σᾶς τοὺς Ἐπισκόπους ἀποδέχεσθε, κοινωνεῖτε καὶ ΜΝΗΜΟΝΕΥΕΤΕ αὐτοὺς τοὺς Πατριάρχες, (ποὺ ἔχουν συνάψει Συμφωνία καὶ ἔχουν κοινωνία μὲ αἱρετικούς), δὲν ἔχετε κι ἐσεῖς ἀποδεχθεῖ τὸ intercommunio, ποὺ τάχα ἀρνεῖσθε; Ὑπ’ ὄψιν δέ, ὅτι αὐτὸ συμβαίνει ἐπὶ δεκαετίες· δὲν εἶναι κάτι χθεσινό· παγιώθηκε στὶς συνειδήσεις καὶ τὴν πρακτική αὐτῶν τῶν Ἐκκλησιῶν!
Στο 10ο περίπου λεπτὸ τῆς Συνέντευξής σας, μιλήσατε «γιὰ ἄκριτο ζηλωτισμό, ἐγωκεντρισμό», γιὰ «σωτῆρες τῆς Ἐκκλησίας» κ.λπ. Ὅταν συμβαίνουν ὅλα τὰ παραπάνω «Λεχθέντα καὶ Πραχθέντα», ποὺ ἐσεῖς μᾶς τὰ «ἀποκαλύψατε», Σεβασμιώτατε, μπορεῖτε μὲ ἥσυχη τὴ συνείδησή σας νὰ κατηγορεῖτε, ὅσους ἐνδιαφέρονται γιὰ τὴν Πίστη, «γιὰ ἄκριτο ζηλωτισμό»; Τί παραπάνω κάνουν παρὰ νὰ ἐφαρμόζουν τὴν διδασκαλία τῶν Ἁγίων; Νὰ καὶ ἡ συμβουλή σας, πρὸς τὸ τέλος τῆς Συνεντεύξεως: "Ἡ μόνη ὀρθὴ ὁδὸς σ’ αὐτὰ τὰ ζητήματα εἶναι νὰ ἀκολουθοῦμε τοὺς Ἁγίους καὶ Θεοφόρους Πατέρας, ὄχι τὸν ἑαυτό μας, ἢ τὴν κρίση μας».
Τί ἔχουν νὰ ποῦν περὶ τούτων οἱ τῆς "Συνάξεως  (οἱ ὁποῖοι πιστέψαμε ὅτι θὰ ἀγωνισθοῦν γιὰ νὰ σταματήσει ὁ Οἰκουμενιστικὸς κατήφορος); Τί ἔχει νὰ μᾶς πεῖ τὸ ἱστολόγιο «Κατάνυξις» ποὺ μᾶς συνέστησε νὰ δοῦμε αὐτὴ τὴν συνέντευξη; Τί ἔχει νὰ πεῖ ἰδιαίτερα ὁ π. Θεόδωρος Ζήσης, ὁ ὁποῖος γιὰ τὸ θέμα μὲ τοὺς Μονοφυσίτες ἔχει γράψει εἰδικὴ μελέτη καὶ εἶναι ἐναντίον αὐτῶν τῶν Ἑνώσεων;

29 σχόλια:

  1. Ανώνυμος5/3/14, 1:25 μ.μ.

    Ο Μητροπολίτης Πειραιώς, όπως και οι περισσότεροι Μητροπολίτες, έχουν σωφροσύνη και σύνεση, και δεν πρόκειται να αποσχιστούν και να αιωρούνται στο κενό, μόνο και μόνο για να ικανοποιήσουν το εγωιστικό φρόνημα μερικών, που ψάχνουν εναγωνίως μιμητές, για να δικαιολογήσουν τα λάθη τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος5/3/14, 8:08 μ.μ.

      O Μητροπολίτης Πειραιώς, όπως και οι περισσότεροι Μητροπολίτες, είναι εκεί που είναι για να αποπροσανατολίζουν τον πιστό λαό και να τον οδηγούν "αβρόχοις ποσί" κατευθείαν μέσα στον στόμα του οικουμενισμού και δη του ηγέτη του: τον Αντίχριστο.......................................... Ο έχων ώτα ακούειν ακουέτω........

      Διαγραφή
    2. "O Μητροπολίτης Πειραιώς, όπως και οι περισσότεροι Μητροπολίτες, είναι εκεί που είναι για να αποπροσανατολίζουν τον πιστό λαό" και όχι μόνο. Ο ρόλος του είναι ρόλος ποδοσφαιρικής ομάδας, ή καλύτερα γηπέδου, όπου συρρέουν τα πλήθη με σωρεία θυμού και απωθημένων προς εκτόνωση. Ο μητροπολίτης ασκεί ψυχοθεραπευτικό, σε εισαγωγικά βέβαια, έργο. Εκτονώνει τους πιστούς, οι οποίοι, επιτέλους ! ακούν αυτά που πρέπει να λέγονται (μόνο) και απέρχονται εν πλήρη αναπαύσει και εκτονώσει.

      Η ψυχοθεολογία κάνει καλή δουλειά, όσον αφορά στην αποβλάκωση και "προτεσταντοποίηση" - αγκλικανοποίηση ορθότερα - του ορθόδοξου πιστού λαού. Οι αγγλικανοί είναι ασυναγώνιστοι, ο παπισμός ωχριά προ αυτών, δεν τα βγάζει πέρα με τίποτα.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος5/3/14, 8:47 μ.μ.

      Εχουμε ώτα, αλλά έχουμε και λογική, και δεν μπορούμε να πιστέψουμε ότι Μητροπολίτες θέλουν να οδηγήσουν ανθρώπους στον Αντίχριστο !
      Δηλαδή θέλουν να κολαστούν οι ίδιοι και να κολάσουν και άλλους ?
      Λυπάμαι που θα σε στενοχωρήσω, αλλά δεν είμαστε ανόητοι να πιστέψουμε κάτι τέτοιο .

      Διαγραφή
    4. Δηλαδή θέλουν να κολαστούν οι ίδιοι και να κολάσουν και άλλους ?
      Λυπάμαι που θα σε στενοχωρήσω, αλλά δεν είμαστε ανόητοι να πιστέψουμε κάτι τέτοιο

      κχ

      Είμαστε Έλληνες και οπωσδήποτε δεν είμαστε ανόητοι. Αλλά, δυστυχώς, μας ... βραχυκυκλώνουν μερικοί μεγαλόσχημοι, ώστε να κατεβάζουμε διακόπτη - του νου τον διακόπτη - για να αποφεύγουμε όσα έχουμε χρέος να μην αποφεύγουμε.

      Οι μεγαλόσχημοι, ή έστω κάποιοι από αυτούς, ασκούν καταλυτικό ρόλο, διότι χειρίζονται άριστα το λόγο, γραπτό ή προφορικό. Μέσα βάζουμε και τους κοσμικούς λόγιους της εκκλησιαστικής think tank.

      Δεν σου ζητώ "να πιστέψεις", σε προκαλώ να σκεφθείς, ειδικά μάλιστα ότι πολλοί από αυτούς είναι ωριγενιστές, αφού ανομολόγητα δέχονται - ή ομολογημένα : όλες οι θρησκείες οδηγούν στο ένα θεό, κοινό θεό έχουμε με Εβραίους και Μουσουλμάνους κλπ.- ότι όλοι έχουμε αποκατασταθεί, όλα έχουν τελειώσει, αιώνια Κόλαση δεν υπάρχει. Ο πολύς Φλορόφσκι είχε γράψει "αν υπάρχει αιώνια Κόλαση αυτό είναι θρίαμβος για το Σατανά". Αν δεν το έγραφε, σημείωσε, δεν θα τον ήξερε ούτε ο καντηλανάφτης της εκκλησιάς.

      Ουδείς εκ των αντιοικουμενιστών αναδεικνύει το υπόβαθρο του οικουμενισμού, στο οποίο ίσταται ο αναθεματισμένος Ωριγένης. Μητροπολίτες και κοσμικοί όπως ο Πειραιώς Σεραφείμ ασφαλώς και δεν θέλουν να κολαστούν. Φευ, όμως, κολάζονται με τα έργα τους, αφού κοινωνούν και μνημονεύουν τους αμνημόνευτους και ακοινώνητους. Ο Ωριγένης τους σώζει, αυτόν ακολουθούν και όχι τους πατέρες της Εκκλησίας, τις αποφάσεις των Οικουμενικών Συνόδων (θεσπίσματα), την ιερή Παράδοση. Την Αγία Γραφή την κόβουν και τη ράβουν στα μέτρα τους, μέτρα του αγγλικανισμού να εξηγούμαστε.

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος5/3/14, 10:58 μ.μ.

      "Φευ, όμως, κολάζονται .... ακοινώνητους"
      Εχει γίνει πράγματι μόδα της εποχής, ειδικά σε ωρισμένα ιστολόγια, να αποφαίνωνται συνάνθρωποι μας, με απόλυτη βεβαιότητα, ποιοί κολάζονται και ποιοί δεν κολάζονται, αφαιρώντας από τον Χριστό, που μας " εξηγόρασε εκ της κατάρας του νόμου", το δικαίωμα να μας κρίνη.
      Ετσι κρίνουμε ο ένας τον άλλο, (οικουμενιστής, ωριγενιστής, κολασμένος, παπικός, αγγλικανιστής, κλπ), και φυσικά είμαστε βέβαιοι ότι , ο Θεός συμφωνεί με την κρίση και την απόφαση μας !
      Ξορκίζουμε τον Πάπα, αλλά το αλάθητο είναι βαθειά ριζωμένο μέσα μας ...

      Διαγραφή
    6. Έχει γίνει πράγματι μόδα της εποχής, ειδικά σε ορισμένα ιστολόγια, να αποφαίνονται συνάνθρωποι μας, με απόλυτη βεβαιότητα, ποιοι κολάζονται και ποιοι δεν κολάζονται, αφαιρώντας από τον Χριστό, που μας " εξηγόρασε εκ της κατάρας του νόμου", το δικαίωμα να μας κρίνει.

      kx

      Προφανώς, τα ίδια θα έλεγαν και όσοι αιρετικοί αναθεματίζονταν. Οι πατέρες της Εκκλησίας δεν αφαιρούσαν από τον άγιο Θεό, τον μοναδικό Κριτή, το δικαίωμα της τελικής και τελεσίδικης Κρίσης. Με βάση το δικό του Λόγο και λόγο, είπαν και έγραψαν, όσα είπαν και έγραψαν, φωτισμένοι από το άγιον Πνεύμα.

      Δεν είναι δική μας βεβαιότητα αυτά που, επαναλαμβάνοντας, γράφουμε. Είναι αποφάσεις - η βεβαιότητα επικυρωμένη από πλήθος πατέρων - Οικουμενικών Συνόδων. Δεν κρίνουμε ανθρώπους αλλά θεωρίες ανθρώπων, αν θέλεις ιδέες, που οδηγούν σε πρακτικές άθεσμες, έκθεσμες, που αφανίζουν την έμμορφη, ενυπόστατη, άφθαρτη και αιώνια ψυχή του ανθρώπου.

      Αν εμείς θέλουμε τώρα να διαγράψουμε τους πατέρες της Εκκλησίας και όλα να τα αφήσουμε στον έσχατο Κριτή, τότε οδηγούμαστε σε μια νέα θεολογία άνευ όμως θεολογίας. Όλοι θα κριθούν - άγνωστο πώς - από τον Κύριο. Ο αγαπήσας και πιστεύσας σωθήσεται, κατά το "ο πιστεύσας και βαπτισθείς σωθήσεται". Δεν μας χρειάζεται τίποτα άλλο και "μὴ κρίνετε, ἵνα μὴ κριθῆτε". Τα της πίστεως όμως, λένε οι πατέρες που διαγράφουμε, είμαστε υποχρεωμένοι να τα κρίνουμε. Οπότε τί; "Ξορκίζουμε τον Πάπα, αλλά το αλάθητο είναι βαθιά ριζωμένο μέσα μας", όπως γράφεις;

      Δεν είμαστε πάπες. Τα αλάθητα λόγια του Θεού, όπως εν αγίω Πνεύματι ειπώθηκαν, γράφτηκαν και διαδόθηκαν, επαναλαμβάνουμε, έκαστος κατά την δοθείσα σ΄ αυτόν Χάρι. Ανάξιοι και με λιγοστά γράμματα γράφουμε, έστω, στη χρωματιστή άμμο του διαδικτύου.

      Μου φαίνεται, λοιπόν, κάπου σκοντάφτουν οι αγγλικανοί ψυχοθεολόγοι. Ή έχω λάθος;

      Διαγραφή
    7. Ο Μητροπολίτης Πειραιώς, όπως και οι περισσότεροι Μητροπολίτες, έχουν σωφροσύνη και σύνεση ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΤΟΥΤΟΥ , είναι ανόητοι για τον Θεό .

      Το θέμα της μνημόνευσης δεν είναι "νομικό" αλλά ουσίας .
      Μνημονεύεις Βαρθολομαίο ? Λατρεύεις τον Θεό του Βαρθολομαίου ενωμένος μαζί του .
      Τι είναι ποιό ουσιαστικό για ένα θρησκευόμενο από το τι Θεό λατρεύει ?

      Είναι ξεκάθαρο , είναι πασίδηλο , πασιφανές και αδιαμφισβήτητο λέγω
      και αν κανένας έχει αμφιβολία ας πάρει ένα τηλέφωνο τον Πειραιώς να το ξεκαθαρίσει
      οτι ο Πείραιώς λατρεύει τον ίδιο Θεό με τον Βαρθολομαίο και δια αυτόν τον λόγο τον μνημονεύει .

      Είναι ξεκάθαρο , είναι πασίδηλο , πασιφανές και αδιαμφισβήτητο λέγω
      και αν κανένας έχει αμφιβολία ας πάρει ένα τηλέφωνο τον Βαρθολομαίο να το ξεκαθαρίσει οτι ο Βαρθολομαίος λατρεύει τον ίδιο Θεό με τον Παπα και δια αυτόν τον λόγο τον μνημονεύει .

      Είναι ξεκάθαρο , είναι πασίδηλο , πασιφανές και αδιαμφισβήτητο λέγω
      και αν κανένας έχει αμφιβολία ας πάρει ένα τηλέφωνο τον Βαρθολομαίο να το ξεκαθαρίσει οτι ο Βαρθολομαίος λατρεύει τον ίδιο Θεό με ΠΣΕ με μονοφισίτες , πρωταστάντες . αλλά και με ραβίνους , χοτζάδες κτλ με τους οποιους συν προσευχετε

      ΑΜΑΝ ΠΙΑ !

      Τον ιδιο θεό έχουνε !
      Να σας το ξαναπω? ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΘΕΟ ΕΧΟΥΝΕ !
      Μπορείτε να καταλάβετε οτι αυτό είναι είναι πασίδηλο , πασιφανές και αδιαμφισβήτητο ?
      Αν το καταλάβατε και νομίζετε οτι αυτός ο Θεός που λατρεύουν στα τζαμιά και στις συναγωγές και στο βατικανό και στο φανάρι και στην μητρόπολη Πειραιά είναι ο θεός σας
      με γειά σας και χαρά σας . Να χαίρεστε τα αδέλφια σας εν Μωάμεθ , Βούδα , "Ιησού" και Ιούδα .

      Εαν τώρα δεν είναι ο Θεός σας τι δουλεία έχετε στους ναούς τους ? Να λατρέψετε ξένο Θεό ?

      Διαγραφή
    8. Ανώνυμος8/3/14, 2:38 π.μ.

      ...Αν υπήρχε έστω και ένας μητροπολίτης που να ομολογεί την Αγία Τριάδα, Πατέρα, Υιό και Άγιο Πνεύμα, και τα σωτηριώδη δόγματα της Διαχρονικής Ορθοδόξου Εκκλησίας μας, τότε θα έπεφτα κάτω χαμαί και θα του έβαζα εδαφιαία μετάνοια..... Αλλά δεν υπάρχει.......

      Διαγραφή
    9. Ανώνυμος8/3/14, 10:34 π.μ.

      Ολοι οι Μητροπολίτες τα ομολογούν αυτά, αλλά δεν βάζουμε μετάνοια διότι δεν μας αφήνει το ΕΓΩ μας.

      Διαγραφή
  2. Πίσω με τα λόγια, μπροστά με τα έργα

    Εφ΄ όσον έχει παγιωθεί η αντίληψη - έγινε πεποίθηση - ότι η συνεπής εφαρμογή των αποφάσεων των Συνόδων στα θέματα (Δογματικά και Κανονικά) της Ορθόδοξης Πίστης ταυτίζεται με σχίσμα και συμπίπτει με αίρεση, τότε τι περιμένετε; Τι άλλο από το "όπισθεν ολοταχώς" με τα λόγια και εμπρός με τα έργα, ή όπως λένε οι λάτρεις των ταχυτήτων "τέρμα τα γκάζια".

    Αν αυτό λέγεται σύνεση και σωφροσύνη, μάλιστα δε Μητροπολίτη, τότε πάλι τι να πούμε; Τι άλλο από το ότι φέρει τεράστια ευθύνη για την αποβλάκωση που έχει επικρατήσει στους σημερινούς νεοέλληνες και η πίστη τους είναι πλέον νεκρή.

    20 θέλεις δὲ γνῶναι, ὦ ἄνθρωπε κενέ, ὅτι ἡ πίστις χωρὶς τῶν ἔργων νεκρά ἐστιν;
    21 Ἀβραὰμ ὁ πατὴρ ἡμῶν οὐκ ἐξ ἔργων ἐδικαιώθη, ἀνενέγκας Ἰσαὰκ τὸν υἱὸν αὐτοῦ ἐπὶ τὸ θυσιαστήριον;
    22 βλέπεις ὅτι ἡ πίστις συνήργει τοῖς ἔργοις αὐτοῦ, καὶ ἐκ τῶν ἔργων ἡ πίστις ἐτελειώθη,
    23 καὶ ἐπληρώθη ἡ γραφὴ ἡ λέγουσα· ἐπίστευσε δὲ Ἀβραὰμ τῷ Θεῷ, καὶ ἐλογίσθη αὐτῷ εἰς δικαιοσύνην, καὶ φίλος Θεοῦ ἐκλήθη.
    24 ὁρᾶτε τοίνυν ὅτι ἐξ ἔργων δικαιοῦται ἄνθρωπος καὶ οὐκ ἐκ πίστεως μόνον. (Ικ.. β΄)

    Τα έχει αυτά υπόψη ο συνετός και σώφρων μητροπολίτης Πειραιώς; Και αν τα γνωρίζει, γιατί ξεγελά με στομφώδη λόγια το λαό του αγίου Θεού;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έχει, άραγε, σκεφθεί ποτέ κανείς τι θα γινόταν, αν αποφάσιζε η ιεραρχία της Εκκλησίας να επαναφέρει στις Κανονικές τάξεις το Εορτολόγιο; Κυρίως τι πολιτικό αντίκτυπο θα είχε μια τέτοια απόφαση ;

    Ρητορικό το ερώτημα, θα έλεγε κάποιος. Αλλά λίγη σκέψη, αν υπάρχει, δεν θα έβλαπτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ρωτάς " Τα έχει αυτά υπόψη ο συνετός και σώφρων μητροπολίτης Πειραιώς; Και αν τα γνωρίζει, γιατί ξεγελά με στομφώδη λόγια το λαό του αγίου Θεού; "
    Απάντηση : Για τον ίδιο λόγο που ένας χριστιανός γιατρός κάνει μεταμοσχεύσεις !

    Είμαι οδοντίατρος στο Γ.Ν . Χανίων Κλήθηκα κάποτε στην εντατική να αφαιρέσω τους κεντρικούς τομείς μίας κλινικά νεκρής που την κρατούσαν διασωληνωμένη μέχρι να δώσουν συγκατάθεση οι δικοί της για δωρεάν οργάνων . Το γεγονός οτι η κοπέλα αυτή ζεί σήμερα είναι για μένα μιά ζωντανή απόδειξη οτι οι κλινικά νεκροί είναι ενίοτε ζωντανοί . Και δεν νομίζω οτι αυτό το περιστατικό είναι το μόνο αλλά αρκετά αναφέρει η βιβλιογραφία .
    Κανένας νεκροτόμος δεν χρησιμοποίησε ποτέ αναισθησία . Η λήψη των οργάνων γίνετε με αναισθησία δεν είναι νεκροτομή .
    Και ενίοτε γίνεται η λήψη απο χριστιανούς ιατρούς
    Το "όπισθεν ολοταχώς" εδώ είναι το ου φονεύσης .
    Το "τέρμα τα γκάζια" είναι το πάρε τα όργανα και μεταμόσχευε
    Πίσω με τα λόγια, μπροστά με τα έργα
    Γιατί όμως το κάνει ο διάσημος γιατρός ? Ο Χριστιανός Ιατρός ?
    Γιατί πιστεύει οτι ο κλινικά νεκρός είναι νεκρός . Θεωρεί οτι έχει επιστημονική και βεβαία γνώση επι αυτού . Δεν είναι απλά η προσωπική γνώμη του . Είναι η κρατούσα άποψη ιατρικών συλλόγων δικαστηρίων , κρατών , πάσης αρχής και εξουσίας παγκόσμια . Συμπεριλαμβανομένων και των θρησκευτικών αρχών .
    Το "ου φονεύσης" θα ακούσει ?
    Απορώ με σας που μνημονεύετε τον πατριάρχη Βαρθολομαίο ακόμα και μετά την υπο αυτού μνημόνευση του Πάπα ως πρώτου επισκόπου πατέρα και ποιμενάρχη .
    Απορώ με σας που με την μνημόνευση του Βαρθολομαίου είστε ενωμένοι και με αυτόν τον Βαρθολομαίο και με όσους ο Βαρθολομαίος είναι ενωμένος , έχοντας όπως οι ίδιοι ομολογούν τον ίδιο θεό . Με τους παπικούς , τους προτεστάντες , τους μονοφυσίτες , τους ραβίνους , τους ιμάμηδες ,τους βουδιστές ...
    Απορώ ! Δεν ξέρετε ποιον θεό μαζί με αυτούς λατρεύετε ? Αυταπάτες έχετε ? Οτι άλλο θεό λατρεύετε εσείς απο τον θεό που λατρεύει ο Πατριάρχη τον οποίο σεις μνημονεύετε ?Οτι άλλο θεό λατρεύετε εσείς απο τον θεό που λατρεύει ο πάπας τον όποιο ο πατριάρχης σας μνημονεύει σαν πρώτο επισκόπο πατέρα και ποιμενάρχη ? Η οτι άλλος είναι ο θεός των αιρετικών και ετεροθρήσκων ?
    Δεν ξερετε το : μέγας Κύριος και αινετός σφόδρα, φοβερός εστιν υπέρ πάντας τους θεούς· ότι πάντες οι θεοί των εθνών δαιμόνια, ο δε Κύριος τους ουρανούς εποίησεν.?

    Οι χριστιανοί σταματήσαμε να μνημονεύουμε αιρετικούς .
    Ευλογούμε οτι η ορθοδοξία ευλογεί και αναθεματίζουμε οτι η ορθοδοξία αναθεματίζει . Φωνάζουμε : Ανάξιος ο Παπικός Βαρθολομαίος , ο αιρεσιάρχης της πανθρησκείας της παγκοσμιοποίησης του οικουμενισμού. Να καθαιρεθεί ! Θέλουμε άλλον Ορθόδοξο πατριάρχη !



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ρωτάς " Τα έχει αυτά υπόψη ο συνετός και σώφρων μητροπολίτης Πειραιώς; Και αν τα γνωρίζει, γιατί ξεγελά με στομφώδη λόγια το λαό του αγίου Θεού; "
    Απάντηση : Για τον ίδιο λόγο που ένας χριστιανός γιατρός κάνει μεταμοσχεύσεις ! Και αν και γνωρίζει το " ου φονεύσης" ξεγελά με στομφώδη λόγια και τον εαυτό του και το λαό του αγίου Θεού!
    Γιατί όμως το κάνει ο διάσημος γιατρός ? Ο Χριστιανός Ιατρός ?
    Γιατί πιστεύει οτι ο κλινικά νεκρός είναι νεκρός . Θεωρεί οτι έχει επιστημονική και βεβαία γνώση επι αυτού . Δεν είναι απλά η προσωπική γνώμη του . Είναι η κρατούσα άποψη ιατρικών συλλόγων δικαστηρίων , κρατών , πάσης αρχής και εξουσίας παγκόσμια . Συμπεριλαμβανομένων και των θρησκευτικών αρχών .
    Το "ου φονεύσης" θα ακούσει ?
    Πλήν όμως ο Πατέρας , ο νομοθετήσας "ου φονεύσης" πως να το κάνουμε επιμένει στο "ου φονεύσης" και δεν συμφωνεί με την κρατούσα άποψη ιατρικών συλλόγων δικαστηρίων , κρατών , πάσης αρχής και εξουσίας παγκόσμια συμπεριλαμβανομένων και των θρησκευτικών αρχών .
    Του στέλνει το λοιπόν επι γής Άγγελο να του διδάξει θεωρία και πράξη το "ου φονεύσης" !
    Τι κάνει το λοιπόν ο Χριστιανός γιατρός ? Το πήρε χαμπάρι ? Το πήρε χαμπάρι για να δημοσιεύση
    "Μοναχός Νικόδημος Γρηγοριάτης "και είδον ουρανόν καινόν και γην καινήν" του ιατρού Κυπριανού Χριστοδουλιδη
    Γεννήθηκε στον Πειραιά και όπως μας πληροφορεί ο βιογράφος του, ηράσθη το μοναχικό σχήμα από νεαρής ηλικίας. Δεν τον γνώριζα. Τη σχετικά σύντομη αλλά μεγαλειώδη πορεία του στις τάξεις των Μοναχών την πληροφορήθηκα από τα ιστολόγια και συνιστώ στον αναγνώστη να τα διαβάση.
    Η αιτία που με παρακινεί να του αφιερώσω τον ατελή δικό μου λόγο, είναι διότι θέλω να κρατήσω τη μνήμη του και το Ορθόδοξο φρόνημά του, ζωντανό παράδειγμα μίμησης:
    Στην πίστη και στην αγιότητα.
    Στην εποχή μας σπανίζει η έμπρακτη φανέρωση του φρονήματος αυτού.
    Το υποκαθιστούν αλλά και το διαφθείρουν.
    Βίος θλίψεων και οδύνης ήταν η ζωή του.
    Έχασε τον αδελφό του και σύντομα τον πατέρα του.
    Έμεινε μόνη η μητέρα του. Κι αυτή άρρωστη.
    Χρειάστηκε να αφήσει τον τόπο της μοναστικής άσκησης για να υπηρετήσει την μητέρα του.
    Όταν εκείνη πέθανε, ήρθε μετά και η δική του δοκιμασία. Καρδιακή ανεπάρκεια βαρειάς μορφής.
    Νοσηλεύθηκε στο Ωνάσειο και του συστήθηκε η θεραπεία της μεταμόσχευσης.
    Δεν τη δέχθηκε.
    Επέμενε ότι οι εγκεφαλικά "νεκροί" είναι βαρύτατα πάσχοντες και προτίμησε να παραμείνει στη ζωή όσο ο Κύριος το επέτρεπε ακολουθώντας τη συμβατική αγωγή.
    Όποιος δεν γνωρίζει τι σημαίνει καρδιακή ανεπάρκεια τελικού σταδίου, όποιος δεν έχει ζήσει τα περιστατικά αυτών των ασθενών, δεν θα μπορέσει να καταλάβει ποτέ τη δοκιμασία του Μοναχού Νικοδήμου.
    Η επιστήμη του πρόσφερε την εναλλακτική λυσιτελή θεραπεία της μεταμόσχευσης.
    Εκείνος όμως την απέρριψε.
    Ω, ναι! Το γνωρίζω.
    Οι φιλάνθρωποι και φιλόϋλοι θα διαμαρτυρηθούν.
    Θα μπορούσε να είχε ζήσει και να υμνεί τον Κύριο για το θαύμα που συνετελέσθη.
    Θα μπορούσε μετά να ελεεινολογεί τον εαυτό του, γιατί στάθηκε αυτός η αφορμή να πεθάνει ένας άλλος συνάνθρωπος, και με δάκρυα να εκζητεί αδιαλείπτως το έλεος του Θεού για το έγκλημα που διεπράχθη.
    Αυτός έζησε, αλλά ένας άλλος πέθανε.
    Ήταν ήδη νεκρός, θα τον διαβεβαίωναν οι γιατροί.
    Το ίδιο μπορεί να του έλεγαν και κάποιοι συμμοναστές του ή μερικοί άλλοι, της ιεροσύνης υψλόβαθμοι και της θεολογίας οι εγκρατείς.
    Δεν στάθηκαν όμως ικανά αυτά να μεταστρέψουν το Ορθόδοξο φρόνημα που είχε.
    συνεχίζετε ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  6. Η άμβλυνση και η αλλοίωση που προσπαθούν να μας επιβάλουν οι σοφοί τεχνολόγοι της επιστήμης, μάλιστα εν ονόματι της αγάπης, φαίνεται ότι θα συναντά ακόμη ισχυρά εμπόδια στην ευλογημένη χώρα μας.
    Οι Μοναχοί δεν ζούν για το σήμερα.
    Ζούν το αιωνίως και αφθάρτως ζειν.
    Αυτό είναι η πίστη μας, αυτό και το φρόνημά μας.
    Προ του θανάτου μας έχουμε ήδη πεθάνει και κάθε Κυριακή, κάθε μικρή ή μεγάλη γιορτή, βιώνουμε την Ανάσταση.
    Κρύβουμε πάντα ένα Μοναχό μέσα στην καρδιά μας.
    Ο Μοναχός Νικόδημος Γρηγοριάτης είχε συναίσθηση και συνείδηση του γεγονότος της Αναστάσεως.
    "
    Μακάριος και άγιος ο έχων μέρος εν τη αναστάσει τη πρώτη. επί τούτων ο δεύτερος θάνατος ουκ έχει εξουσίαν".
    Η μνήμη του ας είναι αιωνία και η ευχή του να μας συνοδεύει όλους."

    Δημοσίευσε και ? Με το δημόσιο έπαινο του μοναχού καθαρίσαμε ?
    Δημόσια και όχι ιδιωτικά έκανες και κάνεις μεταμοσχεύσεις .
    Οπως το λοιπόν δημόσια αμάρτησες και δίδαξες την αμαρτία στη θεωρία και πράξη βγές και ομολόγησε θεωρητικά ( καταδικάζοντας τιςαυτές τις μεταμοσχεύσεις ως φόνο ) και πρακτικά μή κάνοντας τέτοιες .

    Σε όμοια θέση είναι και ο Πειραιώς . Του έστειλε ο Θεός επι γής αγγέλους . Τον π Αρτέμιο λέγω .
    Τον π Τρικαμηνά λέγω . Να του διδάξουν θεωρία και πράξη το νόμο του θεού .
    Ομως δύσκολη η καλογερική !
    Οπως και δύσκολο να είσαι χριστιανός γιατρός και να θεραπεύεις σώμα και ψυχή .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος6/3/14, 1:21 μ.μ.

    1-56
    Λίγα λόγια, απλά και επιγραμματικά.
    Οι Πατέρες της Εκκλησίας έκαναν πολύ καλά. Εμείς όμως δεν είμαστε πατέρες της Εκκλησίας, για να καταδικάζουμε με επίθετα τον Α ή τον Β, για να ικανοποιήσουμε την Κενοδοξία μας. Ούτε πολύ περισσότερο να τον χαρακτηρίζουμε κολασμένο.
    "Δεν κρίνουμε ανθρώπους αλλά θεωρίες ανθρώπων".
    Μεγαλοπρεπές Ψεύδος ! Κρ'ινουμε ανθρώπους, και μάλιστα με τον χειρότερο τρόπο. Διάβασε τα άλλα σχόλια ...
    Δεν έχει ανάγκη ο Θεός την βοήθεια μας, για να κρίνη τον κόσμο. Μπορεί να το κάνη μόνος Του μιά χαρά !
    Εκτός αν έχης άλλη γνώμη ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. - "Εμείς όμως δεν είμαστε πατέρες της Εκκλησίας, για να καταδικάζουμε με επίθετα τον Α ή τον Β, για να ικανοποιήσουμε την Κενοδοξία μας"

      κχ
      Πιθανολογώ, το νήμα συνεχίζεται από μια συζήτηση στο ιστολόγιο "Κατάνυξις". Σαφώς και δεν είμαστε "πατέρες της Εκκλησίας", αλλά σαφέστατα βαδίζουμε την οδό που εκείνοι βάδισαν. Αν εκείνοι ήταν κενόδοξοι (θεέ μου, συγχώρα) επειδή βάδισαν το δρόμο των Προφητών, το δρόμο της ενυπόστατης Αλήθειας, όταν κατηύγασε την ανθρωπότητα η θεία Ενανθρώπηση, τότε κενόδοξοι είμαστε κι εμείς.

      - "Δεν έχει ανάγκη ο Θεός την βοήθεια μας, για να κρίνη τον κόσμο. Μπορεί να το κάνη μόνος Του μιά χαρά !"

      κχ
      Δεν κρίνουμε ανθρώπους, κρίνουμε ιδέες, φορείς των οποίων είναι φυσικά άνθρωποι. Αυτές όμως οι ιδέες και αυτοί οι άνθρωποι μας καταστρέφουν. Διότι ιδέες φθοροποιοί, διαφθείρουν τον άνθρωπο. Δεν είναι εκ Θεού, από τον Αντικείμενο προέρχονται ακόμη και όταν φαίνονται προερχόμενες από ευσεβείς και θεοσεβούμενους. Παράδειγμα, οι αιρέσεις και οι αιρετικοί.

      Αν κανείς παραξενευτεί με αυτό (: περί ιδεών) που γράφω, ας λάβει υπόψη του ότι οι ιδέες δια λόγου εκφέρονται. Άλλωστε, δια λόγου πλανήθηκαν οι Πρωτόπλαστοι, με την ιδέα του "4 καὶ εἶπεν ὁ ὄφις τῇ γυναικί· οὐ θανάτῳ ἀποθανεῖσθε· 5 ᾔδει γὰρ ὁ Θεός, ὅτι ᾗ ἂν ἡμέρᾳ φάγητε ἀπ᾿ αὐτοῦ, διανοιχθήσονται ὑμῶν οἱ ὀφθαλμοὶ ΚΑΙ ΕΣΕΣΘΕ ΩΣ ΘΕΟΙ" (Γν. γ΄).

      "ὡς θεοί", ναι, αλλά κατά Χάριν, την Οποία ο αντίδικος ημών ούτε είχε, ούτε έχει, ούτε θα έχει..

      Διαγραφή
    2. Δεν εχω μόνο αλλη γνώμη αλλά αλλη ευλογία . Αλλη διαταγή . Εχεις λάθος κύριε ανώνυμε και γενικά όταν λές "Δεν κρίνουμε ανθρώπους αλλά θεωρίες ανθρώπων" οτι ο χριστιανός έχει δικαώμα και υποχρέωση (Α ΠΡΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΟΥΣ 5-6) και ειδικά αν αναφέρεσαι σε μένα γιατί αυτή είναι η διακονία μου . Είμαι ο δούλος του Θεού χριστιανός γιατρός να θεραπεύω σώμα και ψυχή και έχω αρμοδιότητα και καθήκον και λόγο να δώσω και για τις πράξεις μου και για τις παραλήψεις μου .

      Καθό Θεός ἐστιν, οὐδέ ὁ Πατήρ, οὐδέ ὁ Υἱός κρινεῖ οὐδένα. Οὐδέ γάρ ἄνθρωπος ἀλόγων γίνεται κριτής, ἀλλ᾿ ἀνθρώπων. Ὁ δέ Πατήρ δέδωκε τῷ Υἰῷ τήν κρίσιν· οὐ καθό Θεός ἐστιν ὁ Υἱός, ἀλλά καθό ἄνθρωπος γέγονε. Κρινεῖ δέ πάντας, συγκρίνων τήν ἑαυτοῦ ὡς ἀνθρώπου πολιτείαν πρός ἡμᾶς. Πάλιν δέ ὁ λόγος αὐτοῦ κρινεῖ, τουτέστι διδασκαλία, ἥντινα διά τῶν ἔργων ἀνεδείξατο, κατά τό γεγραμμένον· "Ὧν ἤρξατο ὁ Ἰησοῦς ποιεῖν τε καί διδάσκειν. (Πράξεις,α',1
      Αλλά και ο Ιησούς έδωκε τις μαθητές .

      Ο Θεός έστειλε και στέλνει ανθρώπους . Και αυτοί δεν μιλάνε για να χαϊδέψουν αυτιά ξέρεις .
      Αλλά και στη κρίση άνθρωποι κάθονται . Της εποχής και του τόπου σου .
      Και ξανά δες το (Α ΠΡΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΟΥΣ 5-6)
      Αυτό που εκει διαβαζεις το ξέρω εκ ιδίας πείρας . Γιατί πήγα και κάθησα στην Κρίση . Και αναστηθείς ο δούλος του Ιησού το ανατεθέν διακόνημα κατα το ανθρωπίνως δυνατό επιτελώ.
      Και σε άλλον είπα τον λόγο του Θεού Γεώργιε απο το San Giorgio αυτή είναι η πίστη που ψάχνεις και απελθών εβαπτίσθη με όλη την οικογένεια του
      Και σε άλλον είπα τον λογο Θεού . Τραβα στην χώρα σου και αφού ομολογήσεις θα σε σφάξουν σαν αρνί οι δικοί σου . Και απελθών μαρτύρησε και τοις αγίοις συναριθμείτε
      Και σε ιερείς είπα τον λογο Θεού μετανόησε διότι Κύριος κρινεί σε και απελθόντος κακοθανάτισαν .
      Και σε ένα ογκολόγο είπα τον λογο Θεού μετανόησε διότι Κύριος κρινεί σε και καρκίνιασε
      Και στην μητέρα του είπα τον λογο Θεού δια την πίστη σου θα θεραπευτεί μόνο μη ξανακάνει τα ίδια και έγινε
      Και σε όσους μου έδωσε εντολή ο Θεός .
      Και δεν νοιάζομαι τι θα πουν για μένα αλλά κάνω το διακόνημα μου κατά τις διαταγές μου και κατά το λόγο που θα δώσω στον εντολέα .
      Λάθος στα μάθανε οι ψευδοποιμένες του παπικού Βαρθολομαίου του αιρεσιάρχη του εχθρού του Θεού .






      Διαγραφή
    3. Η θέση σου Ανώνυμε, αποτελεί τη βάση και το θεμέλιο μιας κακόδοξης στάσης. Της κακοδοξίας, δηλαδή, να παραμένεις αδρανής και αδιάφορος (ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ) για την ύπαρξη και τη ΔΙΑΔΟΣΗ της αίρεσης, στην οποία όχι μόνο εσύ συμμετέχεις, αλλά καλύπτεις την συνειδητή ή ασυνείδη μετοχὴ του άλλου στην παναίρεση του Οικουμενισμού, ή ακόμα και παρακινείς, τον αδελφό σου να την ανέχεται!
      Σου αντιγράφω τη θέση κάποιου αρμοδιότερου:
      «Όμως, θα ήταν μια λάθος ψυχική κίνηση δική μας, αν σαν θεμέλιο της αδιαφορίας μας για την αμαρτία του άλλου, βάλομε την εντολή, να μη κατακρίνομε τον άλλο για τις αμαρτίες του.
      Βέβαια, η κατάκριση, σαν ετυμηγορία εναντίον του αμαρτωλού, είναι πράγματι εντελώς ανεπίτρεπτη. Ποιο όμως είναι (όχι μόνο επιτρεπτό αλλά και) υποχρεωτικό για κάθε χριστιανό; Είναι, το ότι έχομε υποχρέωση να εκφέρουμε κρίση, να κάνομε αξιολόγηση, για τις ενέργειες του πλησίον μας!
      Και μας διδάσκει ο Κύριος, ότι εκείνοι που μένουν αναίσθητοι και αμετανόητοι, πρέπει να τους αντιμετωπίζουμε σαν εθνικούς και σαν τελώνες… Και ο απόστολος μας συμ-βουλεύει, να μην έχομε σχέσεις με εκείνους που, ενώ τους αρέσει να τους λέμε «αδελφούς», είναι πόρνοι, θρασείς, άρπαγες, πλεονέκτες (σ.σ. και στην περίπτωσή μας, αιρετικοί). Οι άγιοι πατέρες μας συμβουλεύουν, να αποφεύγουμε κάθε μη ωφέλιμη για την ψυχή μας σχέση με ανθρώπους. Να μη συναναστρεφόμαστε ανθρώπους, που δεν ξέρουν, τι λένε…
      Πώς είναι δυνατό, αν δεν ξεχωρίσεις, πού είναι το καλό και πού το κακό, να τηρήσεις αυτή την εντολή; Πώς να καταλάβεις, τι πρέπει να αποφεύγεις και τι να αναζητείς; Και αν πρώτα δεν λύσεις το ζήτημα, αν ένας είναι καλός ή κακός, δίκαιος ή αμαρτωλός, πώς θα μπορέσεις, να επιδιώκεις, ή να έχεις συναναστροφή μαζί του, ή να τον αποφεύγεις; Πώς θα μπορέσεις, αν δεν πεις την πορνεία πορνεία, την κακολογία κακολογία, το κακό κακό, (σ.σ. την αίρεση αίρεση) να αποφύγεις κάθε τι το επιζήμιο για την ψυχή σου και να σταματήσεις τις σχέσεις με τον όποιο ακατάστατο «αδελφό»;
      Αν το «συγχώρησε» και το «μη κρίνεις» το καταλαβαίνουμε σαν απαγόρευση κάθε σκέψης γύρω από αυτά τα θέματα, τότε τι;
      • Μήπως, ακόμα, κάτω από την ψευδή αυτή (= λάθος) ερμηνεία των αγίων Γραφών, κάτω από μια τάχα χριστιανική συγχώρηση, συγκαλύπτουμε την αδιάφορη στάση μας έναντι του κακού;
      Γι αυτό και ο Μάρκος ο ασκητής λέει: «Άλλο είναι να μέμφεσαι και να επιπλήττεις κάποιον από κακία και για εκδίκηση, και άλλο να τον επιπλήττεις από φόβο Θεού και χάρη της αλήθειας».
      (Απόσπασμα από το βιβλίο του π. Βαεντίνου Σβεντσίσκι «Μυσταγώγηση στην σωτήρια προσευχή», μετάφραση Μητροπολίτη Νικοπόλεως Μελετίου).

      Και δεν σκέπτονται βεβαίως, ότι αυτοί, οι οποίοι είναι εναντίον του να κρίνει κανείς και να ελέγχει, αντιφάσκοντας προς τους εαυτούς τους κρίνουν και κατακρίνουν.
      Ναι, κρίνουν και κατακρίνουν! Και ποιους κρίνουν και κατακρίνουν; Όχι τους ασεβείς και τους σκανδαλοποιούς, αλλά εκείνους που έχουν το θάρρος να ασκούν κριτική και να ελέγχουν τους ασεβείς και σκανδαλοποιούς.

      Διαγραφή
    4. «Τοῦ Κυρίου λέγοντος• ”Μὴ κρίνετε, καὶ οὐ μὴ κριθῆτε”• ποτὲ δέ, ”τὴν δικαίαν κρίσιν κρίνατε”, προτάσσοντος, οὐχὶ τὸ κρίνειν καθόλου κωλυόμεθα, ἀλλὰ διαφορὰν κρίσεως εἰδέναι παιδευόμεθα. Ὥστε εἰ μὲν ἄδηλόν τί ἐστιν, οὐ χρὴ κρίνειν τὸν ἀδελφὸν… ”Μὴ πρὸ καιροῦ τι κρίνετε, ἕως ἂν ἔλθῃ ὁ Κύριος, καὶ φωτίσει τὰ κρυπτὰ τοῦ σκότους, καὶ φανερώσει τὰς βουλὰς τῶν καρδιῶν”. Τὰ δὲ τοῦ Θεοῦ κρίματα ἐκδικεῖν, ἀπαραίτητος ἀνάγκη, ἵνα μὴ συναπολαύσῃ τῆς ὀργῆς αὐτοῦ. Φησὶ γάρ, τὸν ἁμαρτάνοντα ἐνώπιον πάντων ἐλέγχειν, πλὴν εἰ μή τις τὰ αὐτὰ ποιῶν τῷ ἐγκαλουμένῳ, ἀπαῥῥησίαστος εἴη πρὸς τὸ κρίνειν τὸν ἀδελφόν”» .
      «Τι ἐστι τὸ μὴ κρίνετε ἵνα μὴ κριθῆτε;…Ὅταν ὁ Κύριος διατάσσει τὴ μιὰ φορὰ “μὴ κρίνετε” καὶ τὴν ἄλλη “τὴν δικαίαν κρίσιν κρίνειν”, δὲν μᾶς ἀπαγορεύει ὁλότελα τὴν κρίση, ἀλλὰ μᾶς διδάσκει ὅτι ὑπάρχει διαφορὰ κρίσης ἀπὸ κρίση… Γιὰ τὰ πράγματα ὅμως ποὺ δὲν ἀρέσουν στὸ Θεό, ὁ Ἀπόστολος Παῦλος κατηγορεῖ αὐτοὺς ποὺ δὲν κρίνουν… Τὸ νὰ ἀγωνίζεται κανεὶς γιὰ τὴν ἐφαρμογὴ τῶν νόμων τοῦ Θεοῦ εἶναι ἀπαραίτητη ἀνάγκη γιατὶ διαφορετικὰ θὰ γίνει μὲ τὴν ἀδιαφορία του ἀφορμὴ νὰ τιμωρηθεῖ κι αὐτὸς μαζὶ μ’ αὐτὸν ποὺ ἁμαρτάνει. Νὰ προσέχει μόνο αὐτὸς ποὺ κρίνει νὰ μὴ πέφτει στὰ ἴδια σφάλματα μὲ τὸ κρινόμενο» (Μ. Βασίλειος, Ὅροι κατ’ ἐπιτομήν, στοῦ Βουλγαράκη Ἠλ., Σὺ τι κρίνεις τὸν ἀδελφό σου, σελ. 84-85).

      Διαγραφή
    5. Χρυσοστόμου Ιω., Ὑπόμνημα εις το Κατά Ματθαίον, Ομιλ. ΚΓ΄.
      αʹ. Τί οὖν; οὐ χρὴ τοῖς ἁμαρτάνουσιν ἐγκαλεῖν; Καὶ γὰρ ὁ Παῦλος τὸ αὐτὸ τοῦτό φησι· μᾶλλον δὲ κἀκεῖ ὁ Χριστὸς διὰ Παύλου, λέγων· Σὺ τί κρίνεις τὸν ἀδελφόν σου; Πῶς οὖν ἑτέρωθί φησιν· Ἔλεγξον, ἐπιτίμησον, παρακάλεσον; Καὶ, Τοὺς ἁμαρτάνοντας
      ἐνώπιον πάντων ἔλεγχε; καὶ ὁ Χριστὸς δὲ τῷ Πέτρῳ· καὶ τοσούτους ἐπέστησε τοὺς ἐπιτιμῶντας, καὶ οὐ μόνον τοὺς ἐπιτιμῶντας, ἀλλὰ καὶ κολάζοντας; Τὸν γὰρ οὐδενὸς τούτων ἀκούσαντα, ἐκέλευσεν ὡς ἐθνικὸν εἶναι καὶ τελώνην. Πῶς δὲ αὐτοῖς καὶ τὰς κλεῖς ἔδωκεν; ...Καὶ γὰρ ὁ δεσπότης τὸν οἰκέτην, καὶ ἡ δέσποινα τὴν θεραπαινίδα, καὶ ὁ πατὴρ τὸν υἱόν, καὶ ὁ φίλος τὸν φίλον ἐὰν μὴ κρίνωσιν, ἐπιδώσει τὰ τῆς κακίας. Καὶ τί λέγω, ὁ φίλος τὸν φίλον; Τοὺς ἐχθροὺς (σ.σ. καὶ τους ΑΙΡΕΤΙΖΟΝΤΑΣ) ἐὰν μὴ κρίνωμεν, οὐδέποτε καταλῦσαι δυνησόμεθα τὴν ἔχθραν, ἀλλ' ἄνω καὶ κάτω πάντα γενήσεται...
      Ἐνταῦθα γὰρ, ὡς ἔμοιγε δοκεῖ, οὐχ ἁπλῶς ἅπαντα τὰ ἁμαρτήματα κελεύει μὴ κρίνειν, οὐδὲ ἁπλῶς ἀπαγορεύει τὸ τοιοῦτον ποιεῖν, ἀλλὰ τοῖς μυρίων γέμουσι κακῶν, καὶ ἄλλοις ὑπὲρ τῶν τυχόντων ἐπεμβαίνουσι...
      Διὰ τοῦτο καὶ ὁ Παῦλος ἔλεγε, Τοὺς τοιούτους ἀποτρέπου· καί, Αἱρετικὸν ἄνθρωπον μετὰ μίαν καὶ δευτέραν νουθεσίαν παραιτοῦ. ...Ἀκουέτωσαν οἱ πᾶσιν ἀναιδῶς συμπλεκόμενοι, καὶ τὰ σεμνὰ εὐκαταφρόνητα ποιοῦντες...

      Διαγραφή
  8. Δεν κρίνω το λοιπόν κανένα μα και να κρίνω η κρίση δεν είναι δικιά μου αλλά του εντολέα μου .
    Οπως ένας διανομέας , ενας ταχυδρόμος ενας delivery παραδίνει ενίοτε κάνω παραδόσεις
    Και όπως ένας εργάτης καλλιεργεί ένα αμπέλι και το σκάφτει και το κλαδεύει και το ψεκάζει κτλ κατ εντολή του αφεντικού αυτό κάνω αυτό κάνω για την κληρονομία μας τον αμπελώνα του Πατέρα μας όπως μου πε .Οταν το κοπρίζω βρωμάω κοπριά , όταν το ψεκάζω φυτοφάρμακο , οταν μπούνε ζα και συνκλαδίζουνε κάνω και τον δραγάτη .... Είχαμε εργάτες μισθωτούς και την κοπανήσανε σε άλλο αφεντικό . Και ανασηκώσαμε οι γιοι και οι θυγατέρες τα μανίκια και ότι μπορούμε κάνουμε .

    .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Οφείλω ένα μεγάλο Ευχαριστώ προς το ιστολόγιο "Πατερική Παράδοση και Οικουμενισμός", διότι πήρε θέση σε ένα πολύ σοβαρό ζήτημα, το οποίο ξεκίνησε από ένα κάλπικο επιχείρημα, χαρακτηριστικό ταπεινολογίας και ψευδοταπείνωσης, όπως.:

    "Ο Μητροπολίτης Πειραιώς, όπως και οι περισσότεροι Μητροπολίτες, έχουν σωφροσύνη και σύνεση, και δεν πρόκειται να αποσχιστούν και να αιωρούνται στο κενό, μόνο και μόνο για να ικανοποιήσουν το εγωιστικό φρόνημα μερικών ..."

    Παρακάτω, ένας άλλος μας είπε περίπου τα ίδια προσθέτοντας το "αλάθητο", όπως και τις βεβαιότητες, ημών των ορθοδόξων.
    Ομοίως ευχαριστώ και τον αδελφό Sotirio.

    Σε αντίθεση με το εδώ ιστολόγιο, στην αντιπέρα όχθη της "Κατάνυξις", προσπάθησα να τα βγάλω πέρα με λεγεώνα απίστευτης ανοησίας χωρίς την συμπαράσταση ουδενός. Φαίνεται, ο ιερεύς- διαχειριστής βρισκόταν σε φάση βαθύτατης κατάνυξης και δεν ευκαιρούσε να διακόψει την έκσταση στην οποία βρισκόταν. Θα είχε και άλλο μάθημα να παραδώσει - βίντεο στο YouTube - προς τους μαθητές του. Έχει υψηλή επισκεψιμότητα, όπως μας πληροφόρησε περιχαρής ο π. Νικόλαος. Ο γράφων δεν τον συγχαίρει. Θα έλεγα, ότι απλά λυπάται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Θα ήθελα να πώ για την " αντιπέρα όχθη " ,να πω σε όσους είναι αντιοικουμενιστές μεν αλλά κατά της αποτείχισης και την λένε αίρεση και μνημονεύουν Βαρθολομαιο .

    Είναι αληθινά οδυνηρό, αυτό που αναφέρει ο Μέγας Βασίλειος στην 92 επιστολή του, και σήμερα ιδιαίτερα μας θλίβει, διαπιστώνοντες τον πόλεμο των αιρετικών και το αλληλοσπάραγμα των χριστιανών. ‘’ Εις ημάς δε, μαζί με τον φανερόν πόλεμον των αιρετικών, εξηγέρθη ακόμη και ο πόλεμος των όσων εφαίνοντο ότι ομοδοξούν, ο οποίος ωδήγησε τας εκκλησίας εις την εσχάτην αδυναμίαν’’(μετάφραση μοναχ. Νικοδήμου Μπιλάλη). ‘’Αν όμως δαγκάνετε και τρώτε ο ένας τον άλλον προσέξτε μην αλληλοεξοντωθείτε’’(Γαλάτας 5,15).

    Οι ιεροί κανόνες προτρέπουν την διακοπήν του μνημοσύνου, (ΙΕ’ της ΑΒ Συνόδου και ΛΑ’ των Αγίων Αποστόλων) και θεωρούν αξίους επαίνου και τιμής αυτούς που αποτειχίζονται, διότι προλαμβάνουν και προστατεύουν την Εκκλησίαν από σχίσματα. 
    Τα περί ‘’δυνητικού’’ χαρακτήρα (του ΙΕ’)του κανόνα είναι εκ του πονηρού. Μπορεί κανείς 
    να διανοηθεί ποτέ, ότι η οποιαδήποτε εντολή του Κυρίου μας είναι δυνητική; Μη γένοιτο. Άλογα ζώα μας θεωρούν; Χρησιμοποιούν βέβαια και το άλλο διαβολικό επιχείρημα ‘’θα αγωνισθούμε μέσα στην Εκκλησία’’. 
    Αδέλφια, γιατί στρουθοκαμηλίζουμε; Δεν φοβόμαστε τουλάχιστον τον αδέκαστο Κριτή, που βρίσκεται προ των θυρών; Αρκετό το κακό που έγινε. Ας μην κοροιδευόμαστε. 
    ‘’ ‘’ Θεός δεν μυκτηρίζεται’’ και ‘’φοβερόν το εμπεσείν εις χείρας Θεού ζώντος’’(Εβρ.10.31). 
    Ας είμαστε ευθείς και ειλικρινείς. Μνημονεύοντας Βαρθολομαίο
    Μνημονεύετε και δέχεστε τον μεγαλύτερον αιρεσιάρχην όλων των αιώνων, τον πάπα, 
    ως ‘’παναγιώτατο’’ και πρώτον επίσκοπον, καθώς και όλο το συνοθύλευμα όλων των 
    θρησκειών, ακόμα και μάγων! 
    Αποτείχηζόμενος φεύγω από την πλάνη, διαμαρτύρομαι προς τους προξενούντας την αίρεσιν, μέχρις ότου επανέλθουν στην Αλήθεια-Ορθοδοξία, Οι χριστιανοί σταματήσαμε να μνημονεύουμε αιρετικούς .
    Ευλογούμε οτι η ορθοδοξία ευλογεί και αναθεματίζουμε οτι η ορθοδοξία αναθεματίζει . Φωνάζουμε : Ανάξιος ο Παπικός Βαρθολομαίος , ο αιρεσιάρχης της πανθρησκείας της παγκοσμιοποίησης του οικουμενισμού. Να καθαιρεθεί ! Θέλουμε άλλον Ορθόδοξο πατριάρχη !

    Λέω σε όσους κατακρίνουν την αποτείχιση ΩΣ ΑΙΡΕΣΗ
    «Αι σύνοδοι κατεδίκαζον τους μη πειθωμένους τη Εκκλησία, αλλ' εις δόξαν τινά εναντίον αυτής ενισταμένους και ταύτη κηρύττοντας και υπέρ αυτής αγωνιζόμενους, διό και αιρετικούς εκάλουν αυτούς.
    Εγώ δε ου κηρύττω ιδίαν μου δόξαν ουδέ τι εκαινοτόμησα, ουδέ υπέρ αλλοτρίου τινός δόγματος και νόμου ενίσταμαι, αλλ' εις την ακραιφνή δόξαν, τηρώ εμαυτόν».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος7/3/14, 3:39 μ.μ.

    Διαβάζοντας τα σχόλια των κ. Κυπριανού, sotirio, και του υπευθύνου του Ιστολογίου, βγαίνει αβίαστα το συμπέρασμα ότι υπάρχει συμφωνία από ψεων, στο ζήτημα της Κρίσης των συνανθρώπων μας.
    Αφού λοιπόν είναι έτσι τα πράγματα, αντί άλλης απαντήσεως, αφιερώνω στους αδελφούς αυτούς το σχόλιο "6 Μαρτίου 5,52", στο οποίο ο είς εξ αυτών αναφέρει ότι "πήγε και κάθισε στην Κρίση", και ανέλαβε διακόνημα, το οποίο εξασκεί με τον τρόπο που περιγράφει παρακάτω ....
    Εύχομαι και οι δύο άλλοι αδελφοί να αξιωθούν τοιαύτης τιμής .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος7/3/14, 4:45 μ.μ.

      Ωραία μέθοδος το "στρίβειν δια του αρραβώνος!

      Διαγραφή
    2. Η δημοσίευση σχολίων, δεν σημαίνει και αποδοχή τους ή πλήρη συμφωνία σε όλα. Συμφωνήσαμε (ο καθένας με τα επιχειρήματά του, στην αντι-Ευαγγελική θέση σου. Σχόλια κάναμε και όχι διατριβή. Τα επί μέρους είναι θέμα άλλης συζήτησης. Αλλά η δική σου απάντηση Ανώνυμε, μου θυμίζει την παροιμία: "ἁπορία ψάλτου, βήξ".

      Διαγραφή
    3. - "Αφού λοιπόν είναι έτσι τα πράγματα, αντί άλλης απαντήσεως, αφιερώνω στους αδελφούς αυτούς το σχόλιο "6 Μαρτίου 5,52" ... Εύχομαι και οι δύο άλλοι αδελφοί να αξιωθούν τοιαύτης τιμής ..."

      κυπριανός χ
      Δεν με αφορούν αυτά που γράφει ο αδελφός sotirio. Aπό μέρους μου, σου αφιερώνω τα "Οράματα και Θάματα" του στρατηγού Μακρυγιάννη. Πλανεμένο τον έβγαλαν οι νεοορθόδοξοι, όχι όμως και αυτός που σου κάνει την αφιέρωση. Παρένθεση, το ξέρω, το ξέρω, είναι κι αυτός πλανεμένος, είναι φανατικός, δεν έχει κατ΄ επίγνωση ζήλο και πολλά άλλα.

      "Κράτει ὃ ἔχεις" λοιπόν.

      9 ἰδοὺ δίδωμι ἐκ τῆς συναγωγῆς τοῦ σατανᾶ τῶν λεγόντων ἑαυτοὺς Ἰουδαίους εἶναι, καὶ οὐκ εἰσὶν, ἀλλὰ ψεύδονται· ἰδοὺ ποιήσω αὐτοὺς ἵνα ἥξουσι καὶ προσκυνήσουσιν ἐνώπιον τῶν ποδῶν σου, καὶ γνῶσιν ὅτι ἐγὼ ἠγάπησά σε (Απ. γ΄)

      Ο λογισμός με παρακινεί να γράψω "των λεγόντων εαυτούς Ιουδαίους είναι", ως "των λεγόντων εαυτούς Ορθοδόξους είναι"... .

      Διαγραφή
  12. Θα ήθελα να πώ για την " αντιπέρα όχθη " ,να πω σε όσους είναι αντιοικουμενιστές μεν αλλά κατά της αποτείχισης και την λένε αίρεση και μνημονεύουν Βαρθολομαιο .
    ὁ κοινωνῶν ἀκοινωνήτω ἀκοινώνητος ἐστι
    Το intercommunio η διακοινωνία με τους αιρετικούς στα άγια Μυστήρια, είναι η πλέον αναίσχυντη προδοσία του Κυρίου Ιησού Χριστού,
    Μὴ δῶτε τὸ ἅγιον τοῖς κυσὶ μηδὲ βάλητε τοὺς μαργαρίτας ὑμῶν ἔμπροσθεν τῶν χοίρων, μήποτε καταπατήσωσιν αὐτοὺς ἐν τοῖς ποσὶν αὐτῶν καὶ στραφέντες ῥήξωσιν ὑμᾶς.
    Αυτό κάνει ο Βαρθολομαίος . Εδωσε στην Ραβένα την Σώμα και Αιμα Ιησου στα παπικά σκυλιά
    και στην ουσία το ίδιο κάνει με δίνει με το intercommunio ,την διακοινωνία με τους αιρετικούς στα άγια Μυστήρια, Την κοινωνία των ακοινωνήτων
    Και αυτό το intercommunio η διακοινωνία με τους αιρετικούς η κοινωνία των ακοινωνήτων είναι ΠΟΛΛΑΠΛΩΣ ΣΥΝΟΔΙΚΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΗ
    ὁ κοινωνῶν ἀκοινωνήτω, δεν είναι δυνατό να απαλλαγεί από την ποινή ἀκοινώνητος ἐστι
    "Αγνοια νόμου δεν επιτρέπεται". Συνεπώς, ο δράστης αδίκων πράξεων δεν είναι δυνατό να απαλλαγεί από την ποινή προβάλλοντας απλώς τον ισχυρισμό ότι δεν ήξερε ότι αυτό που έκανε απαγορεύεται. Και ναι μεν στο κοσμικό δίκαιο η άδικη πράξη δεν καταλογίζεται στον δράστη αν αυτός πίστεψε λόγω πλάνης ότι είχε δικαίωμα να τελέσει την πράξη και η πλάνη του αυτή ήταν συγχωρήσιμη . Αλλά δεν είναι συνχωρήσημη οταν όφειλε πλην αμέλησε να ξέρει .

    Στο Θεϊκο "άγνοια" Θεού δεν επιτρέπεται"
    Δεν είναι συγχωρήσιμη η "άγνοια" Θεού ουτε είναι συγχωρήσιμο το "έσονταί σοι θεοί έτεροι " η προσκίνηση και λατρεία τους .
    όφειλες πλην αμέλησες να ξέρες και τον Θεό και τις συνοδικά κατεγνωσμένες αιρέσεις και να μη προσκηνησεις και λατρέψεις τον σατανα.
    Λέγει Κυριος :Εγώ ειμι Κύριος ο Θεός σου, όστις εξήγαγόν σε εκ γης Αιγύπτου, εξ οίκου δουλείας. ουκ έσονταί σοι θεοί έτεροι πλήν εμού οὐ ποιήσεις σεαυτῷ εἴδωλον ....ου προσκυνήσεις αυτοίς, ουδέ μη λατρεύσεις αυτοίς· εγώ γαρ ειμι Κύριος ο Θεός σου, Θεός ζηλωτής,
    Συνεπώς,ὁ κοινωνῶν ἀκοινωνήτω, δεν είναι δυνατό να απαλλαγεί από την ποινή ἀκοινώνητος ἐστι προβάλλοντας απλώς τον ισχυρισμό ότι δεν ήξερε ότι αυτό που έκανε απαγορεύεται.

    ἀκοινώνητος ἐστι = ἀκοινώνητος ἐστι και απο τους Αγίους στην αιώνια ζωή =κόλαση

    Αυτός είναι ο νόμος και Αιρετικών και σχησματικών ουκ εστι σωτηρία .

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.