Δευτέρα 15 Μαΐου 2017

Δεν πρόκειται δια σκήνωμα;

ΟΛΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ δια το «σκήνωμα»
της Αγίας Ελένης


 

Του Παναγιώτου Κατραμάδου


Δεν πρόκειται δια σκήνωμα


   Το τελευταίον διάστημα μεγάλην θετικήν προβολήν έλαβεν η έλευσις λειψάνων εκ Βενετίας. Η μοναδικότης του γεγονότος ήτο δήθεν ότι έπειτα από 1700 έτη θα υποδεχθώμεν το «σκήνωμα της Αγίας Ελένης». Όπως εκ των υστέρων απεκαλύφθη δεν πρόκειται δια σκήνωμα, αλλά λείψανα και μάλιστα είναι λίαν αμφίβολον, αν ανήκουν εις την Αγίαν και Ισαπόστολον.

Ο οικουμενιστής  Φαναρίου {Θυμίζουμε το εξής τραγικό για να δείτε τα φρονήματα του ανδρός, ότι ζωγράφισε ο ίδιος, όντας ορθόδοξος επίσκοπος, «παπικό άγιο» τον Φραγκίσκο και δώρισε την εικόνα  στον αιρεσιάρχη πάπα!} ενώ εγνώριζε την αλήθειαν ετύπωσε και εμοίρασε φυλλάδιον, όπου αναφέρεται ως «σκήνωμα». Παραλλήλως κατεσκεύσασεν ιστοσελίδα, δια σχετικήν

Άλλος ένας χαρτοπόλεμος εντυπώσεων εν εξελίξει από τον Καλαβρύτων! --«Ποταμός ο Αμβρόσιος για Βαρθολομαίο»!


   Ὁ Μητροπολίτης ποὺ δήλωσε:
«Ποτὲ δὲν θὰ σᾶς διδάξω ὅτι ὁ Παπισμός εἶναι αἵρεση. Εἶναι Ἐκκλησία μὲ μυστήρια καὶ ἱερωσύνη», τώρα γιὰ λόγους ἐντυπώσεων ἢ προσωπικῆς βεντέτας μὲ τὸν Βαρθολομαῖο, ἔρχεται νὰ πεῖ τὰ ἀντίθετα, κοινωνώντας μὲ ὅλους ὅσους κατηγορεῖ καὶ χωρὶς νὰ ἔχει μετανοήσει καὶ ζητήσει συγγνώμη γιὰ τὰ προηγούμενα, καὶ γιὰ ὅσα μετὰ τοῦ Ἀρχιεπισκόπου Χριστοδούλου ἔβλαψε τὴν Ἐκκλησία!
Εὐχόμαστε τὴν πραγματική του μετάνοια!


Ποταμός ο Αμβρόσιος για Βαρθολομαίο:

.
Είναι  πλανεμένος

.
–Οι Ορθόδοξοι έχουμε Οικουμενικό Πατριάρχη όχι Πάπα
–Δεν αναγνωρίζω τη Σύνοδο της Κρήτης



  Ενστερνιζόμενος τη λογική της “αγίας ανυπακοής” που απλώνεται ολοένα και περισσότερο στους κόλπους της Εκκλησίας με αφορμή όσα τον περασμένο Ιούνιο διαδραματίστηκαν στην Κρήτη, ο Μητροπολίτης Αιγιαλείας και Καλαβρύτων Αμβρόσιος ξεσπαθώνει κατά του Οικουμενικού Πατριάρχου αλλά και κατά των διαφόρων “εξαπτέρυγων” του Φαναρίου!
   Συνάμα φέρνει στο φως της δημοσιότητας την δική του απάντηση στην προ μηνών απαίτηση του Φαναρίου να “τραβήξει το αυτί” όσων Ιεραρχών αντιδρούν η Εκκλησία τς Ελλάδος. Απαίτηση η οποία είχε αποτυπωθεί με συγκεκριμένη επιστολή προς την Εκκλησία της Ελλάδος στην οποία γινόταν λόγος για διακοπή κοινωνίας με Ιεράρχες της όπως οι δυναμικοί Πειραιώς Σεραφείμ και Καλαβρύτων Αμβρόσιος.
Ο κ. Αμβρόσιος καταφέρεται εναντίον άλλων Μητροπολιτών που όπως υποστηρίζει υπερασπιζόμενοι τον Οικουμενικό Πατριάρχη δεν τον άφηναν να εκφέρει την άποψή του χαρακτηρίζοντας τους «Ηρακλείς του Οικουμενικού Θρόνου».

    Επιπλέον καρφώνει ανοιχτά τον κ. Βαρθολομαίο λέγοντας πως “το «αλάθητον» είναι χάρισμα του Θεού, το οποίον ανήκει εις την Εκκλησίαν και ουχί εις τα πρόσωπα, τα κατά καιρούς αναδυόμενα εις τον Θρόνον!”.
    Εξηγεί ακόμη γιατί δεν πρέπει η Σύνοδος του Κολυμπαρίου να λέγεται Μεγάλη, αντικρούει το επιχείρημα άλλου Ιεράρχου σύμφωνα με το οποίο «δεν έχομεν δικαίωμα να κρίνωμεν τας αποφάσεις της Αγίας και Μεγάλης Συνόδου της Κρήτης, καθ’όσον τούτο θα απετέλει βλασφημίαν κατά του Αγίου Πνεύματος», και προκαλεί εντύπωση όταν ουσιαστικά αποκαλεί πλανηθέντα τον Οικουμενικό Πατριάρχη λέγοντας: “όστις αγαπά ειλικρινώς κάποιον πλανηθέντα, είτε Πατριάρχην, είτε Αρχιεπίσκοπον, η Μητροπολίτην, η Συγγενή, η Φίλον η Συνεργάτην κλπ., οφείλει να του υποδείξη με αγάπην το σφάλμα!”
   Δηλώνει επίσης ξεκάθαρα πως αρνείται να αποδεχθεί “την ονομασίαν και τον χαρακτηρισμόν «Εκκλησία», υφ’οιανδήποτε έννοιαν και παραλλαγήν του όρου δια τε την Ρωμαιοκαθολικήν” και τονίζει πως στην Ανατολή έχουμε Οικουμενικό Πατριάρχη όχι Πάπα!


Διαβάστε ολόκληρη την παρέμβαση:

«ΝΥΝ ΕΠΕΣΤΗ Ο ΚΑΙΡΟΣ….»
   
     Ως πρός τα ζητήματα της μή «ΑΓΙΑΣ» και μή «ΜΕΓΑΛΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ» της Κρήτης για ένα μακρό χρονικό διάστημα ακολουθήσαμε την τακτική της σιωπής, ώστε να μη μας καταλογίσουν την ευθύνη για την γενική εξέγερση, ου μην αλλά και την διέγερση, των συνειδήσεων των ευσεβών και Ορθοδόξων χριστιανών!
   Έπειτα όμως από την ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ μας προς τον Παναγιώτατο Οικουμενικό μας Πατριάρχη κ. Βαρθολομαίο, μπορούμε πλέον να ομιλήσουμε πιο ανοικτά. «Νυν επέστη, λοιπόν, ο καιρός» νά δώσουμε στην ευρύτερη δημοσιότητα την από 23ης Νοεμβρίου 2016 κατατεθείσα Δήλωσή μας πρός τήν Ιερά Σύνοδο της Ιεραρχίας, στην οποία με διαυγή τρόπο ξεκαθαρίζουμε τα πράγματα εν σχέσει με την Σύνοδο της Κρήτης.
    Ωσαύτως και την από 24ης Νοεμβρίου 2016 συμπληρωματική Δήλωσή μας, καθώς ωλοκληρώνονταν οι εργασίες της εκτάκτου Συνελεύσεως της Ιεραρχίας μας.
   Τέλος δε και τήν από της 18ης Φεβρουαρίου 2016 σχετική Αναφορά μας προς την Διαρκή Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας μας.
Ταύτα πάντα προς ενημέρωσιν των καλοπίστων αναγνωστών της ιστοσελίδος μας. Οσοι δεν διαβάζουν, αλλά παρερμηνεύουν ή και διατρεβλώνουν τα λόγια μας, όπως π.χ. οι του τύπου του Σεβ. Μητροπολίτου Ζιμπάμπουε, δεν μας απασχολούν! Κριτής μας είναι ο Πανάγαθος Θεός.

Αίγιον, 15 Μαϊου 2017
+ Ο ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ


*******************************

Αθήναις τη 23η Νοεμβρίου 2016

ΔΗΛΩΣΙΣ
ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΗΣ ΙΕΡΑΡΧΙΑΣ

Μακαριώτατε,
Συνήλθομεν σήμερον, κατόπιν της υπ’ αριθμ. Πρωτ. 5300/ Διεκπ. 2404/3.11.2016 Υμετέρας Προσκλήσεως, προκειμένου να ενημερωθώμεν «περί των διεξαχθεισών εργασιών της αγίας και

Κύριε, πού Ποιμαίνεις την Εκκλησία Σου;


«Ποῦ  Ποιμαίνεις»;

(Η αγωνία της Ασματικής Νύμφης
– Άσμα Κεφ. Α, 5-10)


ΝΙΚΟΥ  ΣΑΚΑΛΑΚΗ

Στην εποχή μας, που το Εκκλησιαστικό Σώμα ωθείται – οδηγείται στην αίρεση του οικουμενισμού, η Αγία Γραφή σε βγάζει από το πνευματικό τέλμα και την χλιαρότητα πολλών Χριστιανών, που βλέπουν τις Εκκλησιαστικές – πνευματικές εξελίξεις ως μη αξιόλογες, φανταστικές ή το χειρότερο, δεν «είμαστε εμείς οι αρμόδιοι» να παρέμβουμε!
Στην ανθρώπινη οπτική γωνία δεν υπάρχει καθρέπτης για το χρόνο.
Η Αγιογραφική όμως υπόσταση των φαινομένων δεν είναι ελλειμματική, ανθρώπινη.
Η Αλήθεια της Αγία Γραφής έχει μέσα της τον άξονα του μέλλοντος, γι’ αυτό και η σωστή ερμηνεία, σειρά και τοποθέτηση των γεγονότων (ιστορικά προτσές) της παγκόσμιας ιστορίας, πολιτικής και εκκλησιαστικής, έχουν ολοφάνερη ορθή διάταξη στις Θεόπνευστες και προφητικές σελίδες της.


Έχει ερμηνευθεί και επιβεβαιωθεί από την Εκκλησία και τους Πατέρες, ότι το «Άσμα Ασμάτων» της Π. Διαθήκης δεν αναφέρεται στην ιστορική σχετικότητα ενός φυσιολογικού ανθρώπινου ειδυλλίου. Στις σελίδες του προβάλλεται όχι ο ανθρώπινος έρωτας, ως κινούσα δύναμη της ζωής, αλλά η ένωση του Θεού (Γιαχβέ) με τον πιστό Ισραήλ και, το κυριώτερο, προβάλλονται οι ιεροί δεσμοί Χριστού και ανθρώπινης ψυχής, Χριστού και Εκκλησίας.
Στους στίχους (Κεφ. Α, 5-6) διαβάζουμε:

         «Μέλαινα ειμί εγώ και καλή, θυγατέρες Ιερουσαλήμ, ως σκηνώματα Κηδάρ, ως δέρρεις Σαλωμών· μη βλέψητέ με ότι εγώ ειμί μεμελανωμένη, ότι παρέβλεψέ με ο ήλιος· υιοί μητρός μου εμαχέσαντο εν εμοί, έθεντό με φυλάκισσαν εν αμπελώσιν· αμπελώνα εμόν ουκ εφύλαξα».



Ερμηνευτικά, η Ασματική Νύμφη είναι η Εκκλησία (αλληγορουμένη) και ο μνηστήρας της – βοσκός αναφέρεται στο πρόσωπο του Χριστού.
Η συναγωγή των Εβραίων σκοτίσθηκε (Μέλαινα) και η μελαψή Νύμφη του Άσματος βρίσκεται στην αναμονή του Μεγάλου Ποιμένος Χριστού (προσδοκία Εθνών).
Στην Πατερική ερμηνεία η «μελαμψότητα» εκφράζει και τις Αιρέσεις.
Μέσα από τον οίκο της Εκκλησίας αναφύονται οι πνευματικοί εχθροί (Αιρετικοί - Αιρέσεις), που σκοτίζουν τη ζωή της.
«Οι υιοί της μητρός μου (Συναγωγής) με εχθρεύτηκαν», διότι τρέχω

Οικουμενίσμ... Αγκάπη Πάπα-Μπαρτολομαίο!





Δε μας έφταναν τα λείψανα της Αγίας που κατέχουν Ορθόδοξοι, έπρεπε να φέρουμε από τους παπικούς.
Άραγε τα μέρη του λειψάνου της Αγίας που υπάρχουν στην Ι. Μ. Μεγίστης Λαύρας, στον Ι. Ν. Αγίου Κωνσταντίνου στη Νέα Ιωνία, στην Ι. Μ. Κύκκου στη Κύπρο, στην Ι.Μ. Υψηλού στη Λέσβο και στην Ι. Μ. Προυσού της Ευρυτανίας στερούνται Χάρης;
Ή έχει σημασία πόσο μεγάλο μέρος του λειψάνου προσκυνάς; Μα τί λέω.. "Οι ίδιοι οι Ρωμαιοκαθολικοί βρίσκονται σε απόλυτη σύγχυση για το πού βρίσκονται τα αυθεντικά λείψανα της Αγίας."
 Άραγε γιατί οι τίτλοι "Η Ελλάδα υποδέχεται το ιερό σκήνωμα

Ο Μέγας Πάπας της Αμερικής ...τρέμει σύγκορμος!

   Ἀσφαλῶς τὰ παρακάτω (μὲ ἀφορμὴ ἀνάρτηση τοῦ Τελεβάντου, ποὺ μᾶς πληροφορεῖ πώς ...τρέμει σύγκορμος) δὲν τὰ γράφουμε γιὰ νὰ βοηθήσουμε τὸν κριτὴ τῆς Οἰκουμένης, καὶ "Πάπα" τῆς Ἀμερικῆς, νὰ ἀλλάξει τακτική! Ὁ κ. Τελεβάντος ἔχει χαράξει τον δρόμο του! Στηριζόμενος στὶς ἰδεοληψίες, τὶς φοβίες του καὶ τὶς ἀρρωστημένες σκέψεις του, ποὺ βάση ἔχουν ὄχι τὴν Ἁγία Γραφὴ καὶ τοὺς Πατέρες, ἀλλὰ τὴν διεστραμμένη του φαντασία, ὁμιλεῖ γιὰ «συντεταγμένες αποτειχίσεις» καὶ κοινωνία μὲ τοὺς Οἰκουμενιστές, ἕως ὅτου κάποτε, κάποια Σύνοδος τοὺς καταδικάσει! Κι αὐτά, τὴν στιγμὴ ποὺ ὁλόκληρη ἡ Ἁγιογραφικὴ καὶ Πατερικὴ Παράδοση μιλᾶ γιὰ ἄμεση ἀπομάκρυνση ἀπὸ τοὺς αἱρετικούς, ποὺ ἡ ἀλλοίωση τοῦ ὀρθόδοξου φρονήματος τῶν πιστῶν ἐπισυμβαίνει μὲ γεωμετρικοὺς ρυθμούς!
    Δυστυχῶς οἱ τοιοῦτοι, ὡς ὁ Τελεβάντος, κατὰ τὸν ἀπόστολο Παῦλο, ἔχουν παραστρατήσει «καὶ ἁμαρτάνουν ὄντες αὐτοκατάκριτοι» (Τίτ. 3, 11), «διαστρέφοντες τὰς ὁδοὺς Κυρίου τὰς εὐθείας» (Πράξ. 13, 10) καὶ κατασυκοφαντοῦντες τοὺς ἄλλους!
   Ἀφήνουμε στὴν ἄκρη τὰ ἑκατοντάδες πατερικὰ χωρία ποὺ ἔχουμε παρουσιάσει καὶ μένουμε σὲ τρία· μιὰ φράση τοῦ Εὐαγγελίου καὶ δυὸ χωρία ποὺ τοῦ ...ξέφυγαν καὶ τὰ δημοσιεύει τὸ ἴδιο τὸ ἱστολόγιο "Τελεβάντος"! Γιατὶ καὶ μόνον αὐτά, ἀρκοῦν γιὰ νὰ ἀποδείξουν τὴν διαστροφὴ ποὺ κάνει ὁ Τελεβάντος, συνεχίζοντας νὰ προπαγανδίζει τὴν κοινωνία μὲ τοὺς αἱρετικοὺς Οἰκουμενιστές, ἕως ὅτου κάθε Ὀρθόδοξη φωνὴ θὰ ἔχει φιμωθεῖ, καθ' ὅν τρόπο τοῦτο πραγματοποιεῖται ἀκόμα και σ' αὐτὸ τὸ ἄλλοτε κάστρο τῆς Ὀρθοδοξίας, τὸ Ἅγιον Ὄρος!
     Μᾶς διδάσκει, λοιπόν, ὁ τῆς ἀγάπης Εὐαγγελιστής:
    «Εἴ τις ἔρχεται πρὸς ὑμᾶς καὶ ταύτην τὴν διδαχὴν οὐ φέρειμὴ λαμβάνετε αὐτὸν εἰς οἰκίαν, καὶ χαίρειν αὐτῷ μὴ λέγετε» (Β΄ Ἰωάν. 1, 10).
   Καὶ μᾶς λέγει τὸ ἱστολόγιο Τελεβάντος, σὲ σημερινή του μάλιστα ἀνάρτηση (ταιριάζοντας βέβαια αὐτὰ ποὺ γράφει μόνο ὅπου τὸν συμφέρει, ὄχι ὅμως καὶ στὸν πατριάρχη Βαρθολομαῖο):
   «Μα ούτε και την ορθόδοξη απάντηση του Αγίου Μαξίμου του Ομολογητού, που όντας φυλακισμένος έλεγε στους μονοθελήτας όταν τον ρωτούσαν: “ου κοινωνείς τω θρόνῳ Κωνσταντινουπόλεως;” ότι: “ου κοινωνώ... ότι τας αγίας τέσσαρας συνόδους εξέβαλον”... Δεν άκουσε ποτέ του τον Άγιο και Μεγάλο Φώτιο που συνιστούσε στους Ορθοδόξους “Αιρετικός εστίν ο ποιμήν; Λύκος εστί...φύγε την κοινωνίαν αυτού και την προς αυτόν ομιλίαν ως ιόν όφεως”» (ἐδῶ).

    Ὅλα αὐτὰ δὲν τὰ ἀκούει ὁ Τελεβάντος! Καὶ νὰ φανταστεῖ κανεὶς ὅτι ὁ πατρ. Βαρθολομαῖος δὲν κατάργησε 4 συνόδους (ὅπως ἀναφέρει ὁ ἅγιος Μάξιμος), ἀλλὰ 9 Οἰκουμενικὲς καὶ ἑκατοντάδες τοπικὲς ποὺ ὁμιλοῦν γιὰ "Μία" Ἐκκλησία καὶ "ἕνα" Βάπτισμα.
   Κι ἔχει τὴν ἀπαίτηση ὁ κ. Π. Τελεβάντος, νὰ μὴν ἀκολουθήσουμε τὸν Ἀπόστολο τοῦ Χριστοῦ, τοὺς Ἁγίους, ἀλλὰ τὸν ἑαυτό του, ποὺ ὑπηρετεῖ, πλέον, ἀντίχριστες καταστάσεις.

    Ὁ Μέγας «Πάπας» τῆς Ἀμερικῆς, λοιπόν, Τελεβάντος ...τρέμει σύγκορμος, ὄχι γιὰ τὸ σχίσμα ποὺ ἔχει κάνει ὁ Μέγας Πάπας τῆς Ἀνατολῆς κ. Βαρθολομαῖος, ἀλλὰ φοβούμενος μήπως καὶ βρεθοῦν ἄνθρωποι ποὺ θὰ ἀκολουθήσουν τοὺς Ἁγίους καὶ θὰ ἀπομακρυνθοῦν ἀπὸ τοὺς σχισματικοὺς καὶ αἱρετικοὺς Πατριάρχες καὶ Ἐπισκόπους!


Τὸ δημοσίευμα Τελεβάντου:

«Η νέα Ορθοδοξία» της Πανθρησκείας είναι πια γεγονός

Αλλά, βέβαια, το στοματάκι τους γνωρίζει να υβρίζει και να συκοφαντεί τους Ορθοδόξους πιστούς που αντιδρούν στα καμώματά τους!
Ο "άγγελος" των τριών θρησκειών!
–Νέες Συναυλίες, λοιπόν, με πανθρησκειακά σύμβολα και συμπροσευχές!
–Αλλά και ο ..."άγγελος" των πολιτισμών ζει!


    Πάλι συναυλία μέσα στον ναό στην Γερμανία τώρα για την αγιογράφηση του ναού του Αγίου Ιωάννου στο Μπρουλ. Πάλι θα μαίνεται, ως άλλη Ηρωδιάς, ο π. Γεράσιμος για τον αγώνα των "ορθοδόξων" στην Γερμανία.

Πείτε μας εκπρόσωποι της Ι.Μ. Γερμανίας:

   Πού υπάρχει εκκλησιαστικό παράδειγμα εσόδων από κοντσέρτα σε ναούς; Ο Άγ. Κοσμάς ο Αιτωλός δεν έπαιρνε ούτε χρήματα που αποκτήθηκαν βρώμικα ούτε καν πρόσφορο που ζυμώθηκε την Κυριακή και εσείς δεχτήκατε ακόμα και δωρεά Καρδιναλίων και για την αγιογράφηση των ναών. Μήπως μετά το κοντσέρτο έχει και «ιερό μπουφέ»; 
 Πού υπάρχει εκκλησιαστικό παράδειγμα προβολής μη ορθοδόξων συμβόλων μέσα στον ναό; Ποιός Ι. Κανόνας το επιτρέπει αυτό;  Αν απαντήσετε δεν θέλουμε ύβρεις αλλά παραδείγματα από την Παράδοση της Εκκλησίας για αυτές τις πρακτικές. Ακούτε π. Γεράσιμε; Πού υπάρχει εκκλησιαστικό παράδειγμα συμπροσευχών ακόμα και με μούφτηδες; Διότι λατινόφρονοι υπάρχουν εδώ και 800 χρόνια. Αυτό δεν είναι μυστικό. Ισλαμόφονοι όμως είναι ένα «καινούργιο θρησκευτικό φρούτο».

    Παρότι όλα αυτά έχουν καταγγελθεί εδώ και ένα 1,5 χρόνο καμία αντίδραση ούτε από τους άλλους ορθόδοξους, «τους ευσεβείς» ούτε από το ποίμνιο, ούτε από την ιεραρχία γενικά.


     Δείτε τις επόμενες φωτογραφίες: 

Ο Άγιος Αχίλλιος (15 Μαΐου), Επίσκοπος Λαρίσης, μέλος της Α΄ Οικουμ. Συνόδου και ...ο σύγχρονος "διάδοχός" του!

     λήθεια! Ποιά καὶ πόση ἡ κατάντια μας!
Ο Μητροπ. Λαρίσης Ιγνάτιος!
Τοὺς θρόνους Ἁγίων Ἐπισκόπων, ὅπως ὁ ἅγιος Ἀχίλλιος ποὺ πολέμησε τὴν αἵρεση τοῦ Ἀρειανισμοῦ, τοὺς κατέχουν ἄνδρες, ὅπως ὁ μητροπολίτης Ἰγνάτιος, ποὺ ὄχι μόνο δὲν καταπολεμοῦν τὶς αἱρέσεις, ἀλλὰ καλοῦν τοὺς αἱρεσιάρχες Βαρθολομαίους στὴν πόλη τους, τοῦς τιμοῦν καὶ
συντελοῦν στὴν διάδοση τῆς συγχρόνου αἱρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ! Ἐπίσκοποι, ποὺ ἀντὶ νὰ θυσιάζονται γιὰ τὸ λαό, κυνηγοῦν τοὺς πιστούς, τοὺς μηνύουν στὰ δικαστήρια καὶ ἀπαιτοῦν χιλιάδες εὐρὼ ἀποζημειώσεις ἀπὸ πολύτεκνους πιστούς. Ἐπίσκοποι ποὺ ζοῦν γιὰ νὰ ἐπιδεικνύουν τὰ ἑκατοντάδες ἀρχιερατικὰ ἄμφια καὶ τὶς μίτρες τους! Ο tempora, o mores!



    Ὁ Ἅγιος Ἀχίλλιος γεννήθηκε κατὰ τὸ δεύτερο ἥμισυ τοῦ 3ου αἰῶνος μ.Χ. στὴν Καππαδοκία τῆς Μικρᾶς Ἀσίας ἀπὸ εὐσεβεῖς γονεῖς καὶ ἔζησε κατὰ τὴν ἐποχὴ τοῦ αὐτοκράτορος Κωνσταντίνου τοῦ Μεγάλου (306 – 337 μ.Χ.).
   Ἀφοῦ ἔτυχε εὐσεβοῦς παιδείας, ἀπὸ θεῖο ζῆλο κινούμενος, ἐπισκέφθηκε τοὺς Ἁγίους Τόπους καὶ στὴ συνέχεια τὴ Ρώμη, ὅπου τὰ λείψανα καὶ οἱ τάφοι τῶν Ἀποστόλων Πέτρου καὶ Παύλου προσείλκυαν τοὺς εὐσεβεῖς Χριστιανούς. Ἀσπάσθηκε τὸ μοναχικὸ σχῆμα καὶ ἐπιδόθηκε στὸ κήρυγμα τοῦ θείου λόγου, περιεχόμενος τὶς διάφορες χῶρες καὶ ἀψηφώντας τὶς ταλαιπωρίες καὶ τοὺς κινδύνους. Ἡ θεοφιλὴς δράση του καὶ τὰ πολλὰ πνευματικὰ χαρίσματα, μὲ τὰ ὁποῖα ἦταν στολισμένος, τὸν ἀνέδειξαν Ἐπίσκοπος Λαρίσης.
     Ὁ Ἅγιος Ἀχίλλιος ἔλαβε μέρος στὴν Α΄ Οἰκουμενικὴ Σύνοδο, ποὺ ἔγινε τὸ 325 μ.Χ. στὴ Νίκαια τῆς Βιθυνίας τῆς Μικρᾶς Ἀσίας καὶ συνετέλεσε τὰ μέγιστα στὴν καταδίκη τοῦ Ἀρείου.
    Ἀφοῦ ἐπέστρεψε στὴ Λάρισα, ἐπιδόθηκε μὲ ζῆλο στὴ στερέωση τῆς Ὀρθοδόξου πίστεως τοῦ ποιμνίου του, μὲ τὴν ὑποστήριξη δὲ τοῦ αὐτοκράτορος κατόρθωσε νὰ καταστρέψει τοὺς εἰδωλολατρικοὺς ναοὺς καὶ νὰ ἱδρύσει στὴ θέση τους Χριστιανικούς.
    Ἔτσι θεοφιλῶς ἀφοῦ ἔζησε ὁ Ἅγιος Ἀχίλλιος καὶ ἀφοῦ ἐπιτέλεσε πολλὰ θαύματα, κοιμήθηκε μὲ εἰρήνη.


Ἀπολυτίκιον.
Ἦχος δ΄. Ταχὺ προκατάλαβε.
Λαρίσης σε πρόεδρον, καὶ πολιοῦχον λαμπρόν, ἡ χάρις ἀνέδειξεν, ὡς Ἱεράρχην σοφόν, παμμάκαρ Ἀχίλλιε· σὺ γὰρ τὸ τῆς Τριάδος, ὁμοούσιον κράτος, θαύμασί τε καὶ λόγοις, κατετράνωσας κόσμῳ. Ἣν Πάτερ ἐξευμενίζου, τοῖς σὲ γεραίρουσι.



Κοντάκιον.
Ἦχος πλ. δ΄. Τῇ ὑπερμάχῳ. 
Τῆς οἰκουμένης τὸν ἀστέρα τὸν ἀνέσπερον
Καὶ Λαρισαίων τὸν ποιμένα τὸν ἀκοίμητον
Τὸν ἀχίλλιον ὑμνήσωμεν ἐκβοῶντες·
Παρρησίαν κεκτημένος πρὸς τὸν Κύριον
Ἐκ παντοίας τρικυμίας ἡμᾶς λύτρωσαι
Τοὺς βοῶντάς σοι, χαίροις Πάτερ Ἀχίλλιε.
Μεγαλυνάριον.
Χαίροις τῆς Ἑῴας ἀστὴρ λαμπρός, καὶ τῶν Λαρισαίων, λαμπαδοῦχος καὶ ὁδηγός, χαίροις εὐσεβείας, λειμὼν ὁ ἀνθηφόρος, Ἀχίλλιε παμμάκαρ, Τριάδος πρόμαχε.
Πηγή