Σάββατο 12 Ιανουαρίου 2019

Δίδουν μαθήματα περί αποτειχίσεως και σχίσματος οι μη αποτειχισμένοι προσκυνητές του Οικουμενιστή Πατριάρχη Βαρθολομαίου.

Ἐπιχειροῦν νὰ ἀλλάξουν τὴν ἁγιοπατερικὴ Παράδοση!


Πρωτοπρεσβ. Άγγελος Αγγελακόπουλος:
Κανονική και αντικανονική διακοπή μνημονεύσεως


"Π.Π.": Εἶναι ἕνα ἀπὸ τὰ σημεῖα τῶν καιρῶν, νὰ προσπαθοῦν νὰ διαλύσουν τὴν σύγχυση, ἐκεῖνοι ποὺ συνέβαλαν καὶ συμβάλλουν στὴν πρόκληση τῆς συγχύσεως καὶ συνεχῶς τὴν ἐπιτείνουν, ὅπως ὁ π. Ἄγγελος Ἀγγελακόπουλος μὲ τὶς πνευματικὲς πλάτες τοῦ π. Θεοδώρου Ζήση καὶ τὴν πνευματικὴ κάλυψη τοῦ δίγλωσσου μητροπολίτη Πειραιῶς Σεραφείμ.
Ὁ π. Ἄγγελος ἔδωσε στὴ δημοσιότητα χθὲς ἕνα ἄρθρο, μὲ τὸ ὁποῖο θέλει νὰ ἐνημερώσει καὶ διαλύσει τὴν σύγχυση γύρω ἀπὸ «Κανονική και αντικανονική διακοπή μνημονεύσεως».
«Παρατηροῦμε, γράφει, ὅτι ὁ καθένας καί γιά τόν ὁποιονδήποτε λόγο προχωρεῖ ἤ σκέπτεται νά προχωρήσει σ’ αὐτό τό βῆμα» τῆς διακοπῆς μνημονεύσεως.
       Κι ἐπειδὴ ὁ καθένας αὐθαίρετα κάνει ὅ,τι θέλει, γι’ αὐτὸ κι ὁ ἴδιος αὐθαίρετα κάνει ὅ,τι θέλει! Συνηγορεῖ ὑπὲρ τῆς ἀποτειχίσεως, ἀλλὰ δὲν προχωρεῖ στὸ βῆμα τῆς Διακοπῆς Μνημοσύνου-Ἀποτειχίσεως, παρὰ τὴν ὕπαρξη Ἱ. Κανόνων ποὺ διδάσκουν τὴν διακοπὴ μνημονεύσως, παρὰ τὴν σαφῆ διδασκαλία «ὁ κοινωνῶν ἀκοινωνήτω ἀκοινώνητος»· γιατὶ ἐξαρτᾶται ἀπὸ ἕνα «προσκυνημένο» Μητροπολίτη, συγκοινωνὸ καὶ προσκυνητὴ τοῦ αἱρεσιάρχη Βαρθολομαίου! Καὶ παρ’ ὅλα αὐτὰ διδάσκει τοὺς ἄλλους, γι’ αὐτὸ ποὺ ὁ ἴδιος δὲν κάνει!
       Στὴν συνέχεια παρουσιάζει μερικὲς περιπτώσεις Ἐκκλησιῶν ἢ ἱερωμένων  ποὺ πραγματοποίησαν στὶς μέρες μας τὴ «Διακοπὴ Μνημονεύσεως»  καὶ καταλήγει:
«Τό ζητούμενο ἐν προκειμένῳ εἶναι νά δοῦμε ποιοί ἀπό τούς παραπάνω ἐφαρμόζουν κανονικάἀντικανονικά τήν διακοπή μνημονεύσεως, σύμφωνα μέ τούς Ἱερούς Κανόνες».
Καὶ ἀποφαίνεται (σύμφωνα μὲ τὴν γνώμη του), σὲ ποιές ἀπὸ τὶς περιπτώσεις ποὺ ἀναφέρει εἶναι κανονικὴ καὶ σὲ ποιές εἶναι ἀντικανονικὴ ἡ Διακοπὴ μνημονεύσεως. Δὲν θὰ σχολιάσουμε ὅλες τὶς περιπτώσεις, ἀλλὰ θὰ μείνουμε σὲ ἐκείνη τὴν περίπτωση ποὺ παρουσιάζει ὡς ὑπόδειγμα κανονικῆς Διακοπῆς μνημονεύσεως· τὴν μεσοβέζικη ἀποτείχιση τῶν «πρωτοσταντούντων», ὅπως ἀποφαίνεται, τοῦ ἀντιοικουμενιστικοῦ ἀγῶνος κληρικῶν, δηλ. «τῶν Αἰδεσιμολογιωτάτων Πρωτοπρεσβυτέρων π. Θεοδώρου Ζήση, π. Νικολάου Μανώλη καί π. Φωτίου Βεζύνια».
Ὥστε λοιπόν, ὁ π. Ἄγγελος καὶ οἱ πατέρες τῆς Θεσσαλονίκης, μᾶς παρουσιάζουν ὡς πρότυπο τὴν διαστροφὴ τῆς ἁγιοπατερικῆς Παραδόσεως, τὴν κακὴ οἰκονομία ὡς "βασιλικὴ ὁδό"!!! Αὐτοὺς τοὺς πρωτοπρεσβυτέρους, ποὺ μὲ μετα-πατερικὸ τρόπο πραγματοποίησαν τὴν διακοπὴ μνημοσύνου, κοινωνοῦντες μὲ τοὺς μὴ διακόψαντες, αὐτοὺς προβάλλει ὁ π. Ἄγγελος ὡς πρότυπο, γιατὶ ἀνήκει στὴν ὁμάδα τους καὶ παρουσιάστηκαν πολλὲς φορὲς μαζὶ σὲ συνεντεύξεις καὶ Ἡμερίδες.
Ἐνῶ ἄλλοι ἱερεῖς, ὅπως π.χ. ὁ π. Φώτιος Τζούρας, ποὺ δὲν ἔχει τοὺς δικούς τους τίτλους σπουδῶν, παρότι ἐφαρμόζουν τὴν βασιλικὴ ὁδὸ ποὺ εἶναι ἡ ἀκρίβεια, ἀποκρύπτονται καὶ ὑποτιμοῦνται!
Ἔχουμε δημοσιεύσει κι ἄλλες φορὲς τὴν παρακάτω ἀλήθεια: Ἂν ἡ δυναμικὴ τῆς ἀποτειχίσεως ἐξασθένησε μέχρι ἐξαφανίσεως, ἂν οἱ Οἰκουμενιστὲς προχώρησαν στὴν διεξαγωγὴ τῆς Κολυμπάριας Συνόδου, εἶναι γιατὶ τὸ Προεδρεῖο τῆς Γατζέας (στὸ ὁποῖο συμμετεῖχαν οἱ πτυχιοῦχοι ἐπιστήμονες π. Θεόδωρος Ζήσης, π. Γεώργιος Μεταλληνός, κ. Δημήτριος Τσελεγγίδης κ.λπ.  καὶ διηύθυνε κυρίως ὁ π. Θ. Ζήσης ποὺ ὑμνοῦσε ὡς λέοντα τὸν -προϊστάμενο τοῦ π. Ἀγγέλου- μητροπολίτη Πειραιῶς) μεθοδευμένα ἀνέβαλε συνεχῶς ἀπὸ τὸ 2006 τὴν ἡμερομηνία τῆς διακοπῆς μνημονεύσεως τῶν Οἰκουμενιστῶν, μὲ ἀποτέλεσμα οἱ ἴδιοι νὰ διαλυθοῦν εἰς τὰ ἐξ ὧν συνετέθησαν, καὶ νὰ ἐπιτρέψουν στοὺς Οἰκουμενιστὲς νὰ προχωρήσουν καὶ νὰ ἐφαρμόσουν τὰ σχέδιά τους.
Κι ἔρχονται τώρα νὰ μᾶς προβάλλουν τὸν ἑαυτό τους ὡς παράδειγμα πρὸς μίμηση, διαστρέφοντας τὴν Παράδοση καὶ τὰ ἡρωϊκὰ παραδείγματα τόσων Ἁγίων ποὺ γνωρίζουμε, ἀλλὰ καὶ ἁπλῶν πιστῶν ποὺ πρόσφατα σὲ ἄρθρα παρουσιάσαμε! 
Σημάτης Παναγιώτης

Πρωτοπρεσβ. Άγγελος Αγγελακόπουλος:

Κανονική και αντικανονική διακοπή μνημονεύσεως
 Ἐν Πειραιεῖ 11-1-2019
Μεγάλη σύγχυση ἔχει δημιουργηθεῖ τόν τελευταῖο καιρό σχετικά μέ τό θέμα τῆς διακοπῆς μνημονεύσεως. Παρατηροῦμε ὅτι ὁ καθένας καί γιά τόν ὁποιονδήποτε λόγο προχωρεῖ ἤ σκέπτεται νά προχωρήσει σ’αὐτό τό βῆμα. Ὡς μιά μικρή συμβολή στήν διαλεύκανση τῆς προκειμένης προβληματικῆς, κρίνεται ὠφέλιμο νά δοῦμε τήν σύγχρονη ἐκκλησιαστική κατάσταση σχετικά μέ τό θέμα τῆς διακοπῆς μνημονεύσεως, ἡ ὁποία ἔχει ὡς ἐξῆς :

α) Ὁ Πατριάρχης Ἀντιοχείας κ. Ἰωάννης ἔχει διακόψει τήν μνημόνευση τοῦ ὀνόματος τοῦ Πατριάρχου Ἱεροσολύμων κ. Θεοφίλου Γ΄, καί τό Πατριαρχεῖο Ἀντιοχείας ἔχει διακόψει τήν εὐχαριστιακή κοινωνία μέ τό Πατριαρχεῖο Ἱεροσολύμων.
β) Ὁ Ἀρχιεπίσκοπος Μπαντσέν κ. Λογγῖνος τῆς Κανονικῆς Ὀρθόδοξης
Οὐκρανικῆς Ἐκκλησίας, καί ἀρκετοί κληρικοί τοῦ Πατριαρχείου Μόσχας ἔχουν διακόψει τήν μνημόνευση τοῦ ὀνόματος τοῦ Πατριάρχου Μόσχας κ. Κυρίλλου.
γ) Ἀρκετοί κληρικοί στήν Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος ἔχουν διακόψει τήν μνημόνευση τοῦ ὀνόματος τῶν οἰκείων Ἐπισκόπων,
 δ) Ἀρκετοί ἱερομόναχοι στό Ἅγιον Ὄρος ἔχουν διακόψει τήν μνημόνευση τοῦ ὀνόματος τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχου κ. Βαρθολομαίου.  
ε) Ἀρκετοί κληρικοί στό Πατριαρχεῖο Ρουμανίας ἔχουν διακόψει τήν μνημόνευση τοῦ ὀνόματος τῶν οἰκείων Ἐπισκόπων.
στ) Ἀρκετοί κληρικοί στήν ἀνεξάρτητη Μολδαβία ἔχουν διακόψει τήν μνημόνευση τοῦ ὀνόματος τοῦ Μητροπολίτου Μολδαβίας κ. Βλαδιμήρου καί τῶν οἰκείων Ἐπισκόπων.
ζ) Ὁ Πατριάρχης Μόσχας κ. Κύριλλος ἔχει διακόψει τήν μνημόνευση τοῦ ὀνόματος τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχου κ. Βαρθολομαίου, καί τό Πατριαρχεῖο Μόσχας ἔχει διακόψει τήν εὐχαριστιακή κοινωνία μέ τό Οἰκουμενικό Πατριαρχεῖο.
η) Ἀρκετοί κληρικοί τῆς Ἐξαρχίας τῶν ἐν Δυτικῇ Εὐρώπῃ Ὀρθοδόξων Παροικιῶν Ρωσσικῆς Παραδόσεως τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου, μέ ἔδρα τό Παρίσι, ὑπό τόν Ἀρχιεπίσκοπο Χαριουπόλεως κ. Ἰωάννη, ἔχουν διακόψει τήν μνημόνευση τοῦ ὀνόματος τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχου κ. Βαρθολομαίου.
θ) Ὁ σχισματικός ψευδομητροπολίτης «Κιέβου καί πάσης Οὐκρανίας» τῆς «νέας» σχισματικῆς «Ἐκκλησίας» τῆς Οὐκρανίας κ. Ἐπιφάνιος ἔχει διακόψει τήν μνημόνευση τοῦ ὀνόματος τοῦ Πατριάρχου Μόσχας κ. Κυρίλλου[1].
ι) Ἔχει ἀκουστεῖ ἡ ἄποψη ὅτι ἀρκετοί κληρικοί τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος σκέπτονται νά προχωρήσουν σέ διακοπή μνημονεύσεως τῶν οἰκείων Ἐπισκόπων, ἐάν οἱ Ἐπίσκοποι δέν διασφαλίσουν τήν μισθοδοσία τοῦ κλήρου ὡς ἔχει.    
Τό ζητούμενο ἐν προκειμένῳ εἶναι νά δοῦμε ποιοί ἀπό τούς παραπάνω ἐφαρμόζουν κανονικά ἤ ἀντικανονικά τήν διακοπή μνημονεύσεως, σύμφωνα μέ τούς Ἱερούς Κανόνες.
Οἱ Ἱεροί Κανόνες, πού ἀναφέρονται στήν διακοπή μνημονεύσεως, εἶναι δύο : ὁ 31ος Ἀποστολικός καί ὁ 15ος τῆς ΑΒ΄ Συνόδου.
Ὁ 31ος Ἱερός Ἀποστολικός Κανών διορίζει ἐπακριβῶς ὅτι : «Εἴ τις πρεσβύτερος, καταφρονήσας τοῦ ἰδίου ἐπισκόπου, χωρὶς συναγάγῃ, καὶ θυσιαστήριον ἕτερον πήξῃ, μηδὲν κατεγνωκώς τοῦ ἐπισκόπου ἐν εὐσεβείᾳ καὶ δικαιοσύνῃ, καθαιρείσθω, ὡς φίλαρχος…»[2]. 
Ὁ ἅγιος Νικόδημος ὁ Ἁγιορείτης, ἑρμηνεύοντας τόν παραπάνω Ἱερό Κανόνα, ἀναφέρει : «… Ὅποιος Πρεσβύτερος ἤθελε καταφρονήσῃ τόν ἰδικόν του Ἐπίσκοπον, καί, χωρίς νά γνωρίσῃ αὐτόν πῶς σφάλλει φανερά ἤ εἰς τήν εὐσέβειαν ἤ εἰς τήν δικαιοσύνην˙ ταὐτόν εἰπεῖν, χωρίς νά γνωρίση αὐτόν πῶς εἶναι φανερά ἤ αἱρετικός ἤ ἄδικος, ἤθελε νά συμμαζώνῃ κατ’ἰδίαν τούς Χριστιανούς, καί κτίσας ἄλλην ἐκκλησίαν, ἤθελε λειτουργῇ εἰς αὐτήν ξεχωριστά, χωρίς τήν ἄδειαν καί γνώμην τοῦ Ἐπισκόπου του, ὁ τοιοῦτος ὡς φίλαρχος, ἄς καθαίρηται˙… Ὅσοι δέ χωρίζονται ἀπό τόν Ἐπίσκοπόν τους πρό συνοδικῆς ἐξετάσεως, διατί αὐτός κηρύττει δημοσίᾳ κᾀμμίαν κακοδοξίαν καί αἵρεσιν, οἱ τοιοῦτοι, ὄχι μόνον εἰς τά ἀνωτέρω ἐπιτίμια δέν ὑπόκεινται, ἀλλά καί τήν πρέπουσαν εἰς τούς Ὀρθοδόξους τιμήν ἀξιώνονται, κατά τόν ιε΄ τῆς α΄ καί β΄».
Τό δεύτερο μέρος τοῦ 15ου Ἱεροῦ Κανόνος τῆς Πρωτοδευτέρας (ΑΒ΄) Συνόδου ἐπί ἁγίου Φωτίου τοῦ Μεγάλου, Πατριάρχου Κων/λεως (861 μ.Χ.) διορίζει ἐπακριβῶς ὅτι : «Οἱ γάρ δι’ αἵρεσίν τινα παρά τῶν ἁγίων Συνόδων, ἤ Πατέρων, κατεγνωσμένην, τῆς πρός τόν πρόεδρον κοινωνίας ἑαυτούς διαστέλλοντες, ἐκείνου δηλονότι τήν αἵρεσιν δημοσίᾳ κηρύττοντος, καί γυμνῇ τῇ κεφαλῇ ἐπ’ Ἐκκλησίας διδάσκοντος, οἱ τοιοῦτοι οὐ μόνον τῇ κανονικῇ ἐπιτιμήσει οὐχ ὑπόκεινται πρό συνοδικῆς διαγνώσεως ἑαυτούς τῆς προς τόν καλούμενον Ἐπίσκοπον κοινωνίας ἀποτειχίζοντες, ἀλλά καί τῆς πρεπούσης τιμῆς τοῖς ὀρθοδόξοις ἀξιωθήσονται. Οὐ γάρ Ἐπισκόπων, ἀλλά ψευδεπισκόπων καί ψευδοδιδασκάλων κατέγνωσαν, καί οὐ σχίσματι τήν ἕνωσιν τῆς Ἐκκλησίας κατέτεμον, ἀλλά σχισμάτων καί μερισμῶν τήν ἐκκλησίαν ἐσπούδασαν ρύσασθαι»[3].
Ὁ ἅγιος Νικόδημος ὁ Ἁγιορείτης, ἑρμηνεύοντας τόν παραπάνω Ἱερό Κανόνα, ἀναφέρει : «Ἐάν δέ οἱ ρηθέντες πρόεδροι ἦναι αἱρετικοί καί τήν αἵρεσιν αὐτῶν κηρύττουσι παρρησία καί διά τοῦτο χωρίζονται οἱ εἰς αὐτούς ὑποκείμενοι, καί πρό τοῦ νά γένη ἀκόμη συνοδική κρίσις περί τῆς αἱρέσεως ταύτης, οἱ χωριζόμενοι αὐτοί, ὄχι μόνον διά τόν χωρισμόν δέν καταδικάζονται, ἀλλά καί τιμῆς τῆς πρεπούσης, ὡς ὀρθόδοξοι, εἶναι ἄξιοι, ἐπειδή, ὄχι σχίσμα ἐπροξένησαν εἰς τήν Ἐκκλησίαν μέ τόν χωρισμόν αὐτόν, ἀλλά μᾶλλον ἠλευθέρωσαν τήν Ἐκκλησίαν ἀπό τό σχίσμα καί τήν αἵρεσιν τῶν ψευδεπισκόπων αὐτῶν».
Βλέπουμε, λοιπόν, ὅτι ὁ μόνος λόγος, γιά τόν ὁποῖο παρέχεται τό δικαίωμα τῆς διακοπῆς μνημονεύσεως τοῦ ὀνόματος τοῦ οἰκείου Ἐπισκόπου ἐκ μέρους τῶν Ἰερέων, εἶναι τό σφάλμα τοῦ Ἐπισκόπου στήν εὐσέβεια, στήν πίστη, δηλ. ἡ αἵρεση, καί στήν δικαιοσύνη. Συγκεκριμένα γιά τήν ἐποχή μας τό σφάλμα εἶναι ἡ ἀποδοχή καί ἐφαρμογή τῆς παναιρέσεως τοῦ διαχριστιανικοῦ καί διαθρησκειακοῦ συγκρητιστικοῦ Οἰκουμενισμοῦ καί τῆς ψευδοσυνόδου τῆς Κρήτης ἐκ μέρους τοῦ Ἐπισκόπου.
 Στηριζόμενοι, λοιπόν, στά ἀνωτέρω θά μπορούσαμε νά ποῦμε ὅτι :
1) Ἀντικανονική εἶναι ἡ διακοπή μνημονεύσεως τοῦ ὀνόματος :
α) τοῦ Πατριάρχου Ἱεροσολύμων κ. Θεοφίλου Γ΄ ἀπό τόν Πατριάρχη Ἀντιοχείας κ. Ἰωάννη, καθώς καί ἡ διακοπή τῆς εὐχαριστιακῆς κοινωνίας τοῦ Πατριαρχείου Ἀντιοχείας μέ τό Πατριαρχεῖο Ἱεροσολύμων, εἶναι ἀντικανονική, διότι δέν γίνεται λόγῳ αἱρέσεως, ἀλλά λόγῳ τοῦ δικαιοδοσιακοῦ ζητήματος τοῦ Κατάρ, γεγονός πού καταλήγει σέ σχίσμα.
β) τοῦ Πατριάρχου Μόσχας κ. Κυρίλλου ἀπό τόν σχισματικό ψευδομητροπολίτη «Κιέβου καί πάσης Οὐκρανίας» τῆς νέας σχισματικῆς ψευδοεκκλησίας τῆς Οὐκρανίας Ἐπιφάνιο, διότι δέν γίνεται λόγῳ αἱρέσεως, ἀλλά λόγῳ γεωπολιτικῶν συμφερόντων, γεγονός πού καταλήγει σέ σχίσμα. Βέβαια, ἐδῶ νά ποῦμε ὅτι εἶναι ἐντελῶς ἄκυρη ἡ διακοπή μνημονεύσεως, διότι ὁ κ. Ἐπιφάνιος εἶναι σχισματικός καί ἐκτός Ἐκκλησίας.
2) Κανονική εἶναι ἡ διακοπή μνημονεύσεως τοῦ ὀνόματος :
α) τοῦ Πατριάρχου Μόσχας κ. Κυρίλλου ἀπό τόν Ἀρχιεπίσκοπο Μπαντσέν κ. Λογγῖνο καί ἀρκετούς κληρικούς τοῦ Πατριαρχείου Μόσχας, διότι ὁ πρῶτος ἀποδέχεται τήν παναίρεση τοῦ διαχριστιανικοῦ καί διαθρησκειακοῦ συγκρητιστικοῦ Οἰκουμενισμοῦ καί ὑπέγραψε μαζί μέ τόν αἱρεσιάρχη Πάπα Ρώμης Φραγκῖσκο τό «Κείμενο τῆς Ἀβάνας»[4].
β) τῶν οἰκείων Ἐπισκόπων ἀπό κληρικούς τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, πρωτοστατούντων τῶν Αἰδεσιμολογιωτάτων Πρωτοπρεσβυτέρων π. Θεοδώρου Ζήση, π. Νικολάου Μανώλη καί π. Φωτίου Βεζύνια, διότι οἱ Ἐπίσκοποί τους εἴτε ἀποδέχονται τήν παναίρεση τοῦ διαχριστιανικοῦ καί διαθρησκειακοῦ συγκρητιστικοῦ Οἰκουμενισμοῦ, εἴτε συμμετεῖχαν στήν ψευδοσύνοδο τῆς Κρήτης καί ὑπέγραψαν τά αἱρετικά κείμενά της, εἴτε ἀποδέχονται τήν ψευδοσύνοδο.  
γ)  τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχου κ. Βαρθολομαίου ἀπό ἀρκετούς ἱερομονάχους στό Ἅγιον Ὄρος καί ἀρκετούς κληρικούς τῆς Ἐξαρχίας τῶν ἐν Δυτικῇ Εὐρώπῃ Ὀρθοδόξων Παροικιῶν Ρωσσικῆς Παραδόσεως, λόγῳ Οἰκουμενισμοῦ καί ψευδοσυνόδου τῆς Κρήτης. Αὐτός θεωροῦμε ὅτι εἶναι ἕνας ἀπό τούς λόγους, πού ἐσχάτως τό Οἰκουμενικό Πατριαρχεῖο προέβη στήν κατάργηση τῆς Ἐξαρχίας τῶν ἐν Δυτικῇ Εὐρώπῃ Ὀρθοδόξων Παροικιῶν Ρωσσικῆς Παραδόσεως[5].
δ) τῶν οἰκείων Ἐπισκόπων ἀπό ἀρκετούς κληρικούς τοῦ Πατριαρχείου Ρουμανίας, ὑπό τήν ἐπίβλεψη τοῦ Ρουμάνου Θεολόγου Μιχάι-Σίλβιου Κυρίλλα, σύμφωνα μέ τό κείμενο τῆς Ὀρθόδοξου Ἐθνικῆς Συνάξεως ἱερέων, μοναχῶν καὶ πιστῶν, οἱ ὁποῖοι ἔχουν διακόψει τὸ μνημόσυνο τῶν αἱρετικῶν ἱεραρχῶν, τοῦ Ἰανουαρίου τοῦ 2018[6], διότι οἱ Ἐπίσκοποί τους εἴτε ἀποδέχονται τήν παναίρεση τοῦ διαχριστιανικοῦ καί διαθρησκειακοῦ συγκρητιστικοῦ Οἰκουμενισμοῦ, εἴτε συμμετεῖχαν στήν ψευδοσύνοδο τῆς Κρήτης καί ὑπέγραψαν τά αἱρετικά κείμενά της, εἴτε ἀποδέχονται τήν ψευδοσύνοδο.
ε) τοῦ Μητροπολίτου Μολδαβίας κ. Βλαδιμήρου καί κάποιων Ἐπισκόπων ἀπό ἀρκετούς κληρικούς στήν ἀνεξάρτητη Μολδαβία, διότι δέν ἀντέδρασαν στήν ὑπογραφή τοῦ «Κειμένου τῆς Ἀβάνας» ἀπό τόν Πατριάρχη Μόσχας κ. Κύριλλο.
στ) Ἡ διακοπή μνημονεύσεως τοῦ ὀνόματος τοῦ Πατριάρχου Βαρθολομαίου ἀπό τόν Πατριάρχη Μόσχας Κύριλλο καί ἡ διακοπή τῆς εὐχαριστιακῆς κοινωνίας τοῦ Πατριαρχείου Μόσχας μέ τό Οἰκουμενικό Πατριαρχεῖο θά ἦταν προτιμότερο νά γίνει μέ βάση τόν 15ο Ἱερό Κανόνα τῆς ΑΒ΄ Σύνοδου ἐπί Μ. Φωτίου. Βεβαίως δέν ἀπουσιάζει καί τώρα ἡ κανονική βάση καί θεμελίωση, ἀφοῦ ὁ Πατριάρχης Βαρθολομαῖος κοινωνεῖ καί συλλειτουργεῖ μέ τους καταδικασμένους, καθηρημένους καί ἀναθεματισμένους σχισματικούς ψευδεπισκόπους τῆς νέας σχισματικῆς ψευδοεκκλησίας τῆς Οὐκρανίας, τῶν ὁποίων ἡ κατάσταση δέν ἔχει ἀλλάξει, διότι ἡ Ἐκκλησία τῆς Ρωσίας, πού τούς τιμώρησε, ἐξακολουθεῖ νά τούς θεωρεῖ ὡς σχισματικούς, καί μαζί μέ αὐτήν σύμπασα ἡ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία. Στίς περιπτώσεις αὐτές ἰσχύει ὁ Β΄ Κανών τῆς ἐν Ἀντιοχείᾳ Τοπικῆς Συνόδου[7], ἀναγνωρισμένης ἀπό Οἰκουμενικές, ὅτι «ὁ κοινωνῶν ἀκοινωνήτῳ ἀκοινώνητος ἔσται» καί ἄλλοι συμφωνοῦντες Κανόνες.
ζ) Ἐάν κάποιοι κληρικοί τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος διακόψουν τήν μνημόνευση τῶν οἰκείων Ἐπισκόπων, λόγῳ μισθοδοσίας, αὐτό θά στηρίζεται στόν 31ο Ἀποστολικό Κανόνα, καί στόν λόγο, ὄχι τῆς εὐσεβείας, ἀλλά τῆς δικαιοσύνης.
Τέλος, θά πρέπει νά τονιστεῖ ὅτι ἡ διακοπή μνημονεύσεως δέν θά πρέπει νά ἐργαλειοποιεῖται στά χέρια οἰκουμενιστῶν καί σχισματικῶν γιά τήν ἐπίτευξη γεωπολιτικῶν ἤ ἄλλων συμφερόντων, ἀλλά νά παραμένει πάντοτε μέσα στά ἱεροκανονικά της ὅρια[8].


[1] Χωρίς μνημόνευση τοῦ Μόσχας ἡ πρώτη Θ. Λειτουργία τοῦ νέου Προκαθημένου, 16-12-2018, https://orthodoxia.info
[2] ΟΣΙΟΣ ΝΙΚΟΔΗΜΟΣ ΑΓΙΟΡΕΙΤΗΣ, Πηδάλιον, ἐκδ. Β. Ρηγόπουλος, Θεσ/κη 2003, σσ. 39-40.
[3] Ὁ. π., σ. 358.
[4] Κοινή δήλωσις τοῦ Πάπα Ρώμης Φραγκίσκου καί τοῦ Πατριάρχου Μόσχας καί πασῶν τῶν Ρωσσιῶν Κυρίλλου, 12-2-2016, https://mospat.ru/gr
[5] Ἀνακοινωθέν τῆς Ἁγίας καί Ἱερᾶς Συνόδου (29 Νοεμβρίου 2018), https://www.ec-patr.org/
[6] Σχ. βλ. κείμενο «Στῶμεν καλῶς, στῶμεν μετά φόβου, πρόσχωμεν! Ρουμανία : Σχέδιον ἀποφάσεως σχετικῶς μέ τάς τρέχουσας προκλήσεις ἔναντι τοῦ ἀντι-οἰκουμενιστικοῦ ἀγῶνος», 16-1-2018, https://www.katanixis.gr/
[7] ΟΣΙΟΣ ΝΙΚΟΔΗΜΟΣ ΑΓΙΟΡΕΙΤΗΣ, Πηδάλιον, ἐκδ. Β. Ρηγόπουλος, Θεσ/κη 2003, σσ. 407-408.
[8] Σχ. βλ. ΠΡΩΤΟΠΡΕΣΒ. ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΖΗΣΗΣ, Δέν εἶναι σχίσμα ἡ ἀποτείχιση˙ ὀφειλόμενες ἐξηγήσεις, ἐκδ. Τό Παλίμψηστον, σειρά Καιρός 24, Θέματα ἐκκλησιαστικῆς ἐπικαιρότητος, Θεσ/κη 2017 καί ἡμέτερον κείμενο μέ τίτλο : Συμβολή στό θέμα τῆς διακοπῆς μνημοσύνου, 10-1-2018, https://www.katanixis.gr/

27 σχόλια:

  1. Ανώνυμος12/1/19, 7:55 μ.μ.

    Τους ΠΡΟΣΠΟΙΗΤΩΣ ομολογειν , αλλα κοινωνουσιν τοις ετεροφροσιν μηδε αδελφους αποκαλειν ( Μ.ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ) .Αναθεμα εστω ψευτικοι χαρτογιακαδες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εάν ο Λογγίνος δεν μνημονεύει τον Μόσχας, αλλά μνημονεύει τον Ονούφριο, που μνημονεύει τον Μόσχας, το κοινωνών ακοινωνητω δεν ισχύει; Π. Άγγελε έχετε αποδειχθεί πολλακις αυτοαναιρουμενος και "ήρωας" των εντυπώσεων. Απορώ, όλα αυτά τα "πύρινα" λόγια σας, ποιες ανάλογες πράξεις έχουν; Δεν διαβάζετε τους Αποστολους και τους Αγίους, ότι λόγια διχως πράξεις είναι άχρηστα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος12/1/19, 9:13 μ.μ.

    Και πότε δήλωσε ο Λογγίνος ότι δεν μνημονεύει; Θυμάται κανείς να μας πεί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος12/1/19, 10:01 μ.μ.

    Τώρα μας φωτίσες π. Άγγελε! Αντί να διαλύσεις τη σύγχυση εσύ φάσκεις κι αντιφάσκεις! Και φυσικά ευλογεις την ομάδα σου, το παρακλάδι της Γατζέας! Σας καταλαβαμε πλεον και φτύνουμε τον κόρφο μας γιατί κάποτε έλπιζαμε σε σας. Διαψεύσθηκαν δυστυχως οι ελπιδες κι οι προσδοκίες μας. Σκέτη απογοήτευση.
    Π.Π. επαληθευεστε για πολλοστή φορά. Καλή δύναμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ιερόθεος Π.13/1/19, 5:27 π.μ.

    Ωραία ανέκδοτα μας λέει ο π.Άγγελος!Η μισθοδοσία είναι λέει θέμα δικαιοσύνης!Αλλά από που να γνωρίζει τι είναι δικαιοσύνη;Ένας κληρικός που πουλάει πνεύμα σε ανθρώπους που γνωρίζουν καλά τους Πατέρες της Εκκλησίας.Αυτοί οι άνθρωποι δεν κάνουν για ποιμένες,είναι αυτοί που θα πλανήσουν αρκετό κόσμο και στα έσχατα χρόνια του Αντιχρίστου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος13/1/19, 12:08 μ.μ.

    Πάτερ Άγγελε όφειλες ΝΑ ΤΙΜΑΣ όσους ιερείς έχουν προχωρήσει σε αποτείχιση,και τα ξέρεις τα ονόματά τους.

    Έτσι δεν σου ορίζει να πράττεις ο κανόνας της Πρωτοδευτέρας π.Άγγελε?

    Εσύ όμως προτίμησες να προβάλλεις τα όνόματα κάποιων συγκεκριμένων μόνο ιερέων,περιφρονώντας τους υπόλοιπους.

    Έχουμε νοημοσύνη ξέρετε και η πράξη σας στην πραγματικότητα δυσφημίζει τον κύκλο σας.

    Ακόμα και αν έχετε διαφωνίες με τους υπόλοιπους αποτειχισμένους ιερείς,ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΟΔΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΜΑΣ,ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΤΟΣΟ ΠΡΟΒΑΛΛΕΤΕ,οι ιερείς αυτοί ΔΕΝ έχουν κριθεί από ορθόδοξη σύνοδο για κάποιο λάθος τους ως προς την ομολογία τους,και ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΟΦΕΙΛΑΤΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΕΒΕΣΤΕ,ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΙΜΑΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΤΕ ΣΕ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ,κάτι που ουδέποτε πράξατε.

    ΤΟ ΣΥΝΟΔΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΙΣΧΥΕΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΜΑΣ ΣΥΜΦΕΡΕΙ Π.ΑΓΓΕΛΕ? ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΟΠΟΤΕ ΜΑΣ ΒΟΛΕΥΕΙ?

    Ντροπή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος14/1/19, 7:56 π.μ.

      Το ΣΥΝΟΔΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ισχύει για ισχυρούς μόνο και όχι για φτωχούς αγωνιστές ιερείς! Δεν το καταλάβατε ακόμα????????

      Διαγραφή
  7. Ανώνυμος13/1/19, 2:04 μ.μ.

    100 χρόνια περίπου πάνω κάτω της μολύνσεως της παναιρεσης του οικουμενισμού στους ρασοφορους εκείνους που την προσκυνουσανε κρυφά η φανερα και 2,5χρονια μετά την επίσημη θεσμοθέτησης της στο Κολυμπάρι ας μου επιτρέψει η αγάπη σας να γράψω λίγα λόγια ως τύπου εξομολόγησης στις καρδιές σας.Το πνεύμα της εποχής που διαβλέπω είναι ότι το βολεμενω και πλήρως εκοσμικευμενω να θέλει να κανονίσει το μη βολεμενω και δεδιωγμενω στα θέματα πίστεως και ζωής.Ο χορτατος τον πεινασμένω.Οι πλούσιοι να λύσουνε τα προβλήματα των φτωχών.Οι πλούσιοι πολιτικοί τα προβλήματα των φτωχών Ελλήνων.Οι άθεοι καλοβολεμενοι πολιτικοί και ευκατάστατοι να λύσουνε τα προβλήματα των φτωχών και των θρηκευματων που δεν πιστεύουνε.Οι Χριστιανουληδες συγκοινωνούντες εκκλησιαστικός με την οικουμενιστικη δεσποτοκρατεια και καθώς επίσης με το βολεμα τους αντάμα θέλουμε να λύσουνε τα προβλήματα του λαού που δυσκολεύεται και τα της πατρίδας.Και τώρα ήρθε και το κερασάκι στην τούρτα .Οι μη αποτειχισμενοι να διδάξουνε για το πώς είναι η αποτειχιση στους αποτειχισμενους η γενικότερα στον κόσμο.Διδασκουν κάτι που δεν βιώνουν πρακτικά.Ω Χριστέ μου δώσε φώτιση σε όλους.Ω Χριστέ μου και συγχωρήστε με αδελφοί ο Φαρισαισμος προσπαθεί να διδάξει και να κανονίσει την πίστη και τη ζωή του τελώνη.Εθνικη εορτή ο Φαρισαισμος στο ψευτορωμαιικο.Ω θεε μου απάλλαξε μας απ' αυτόν.Επιτρεψτε μου δημόσια να αιτηθω κάτι στον Αγιοτριαδικο θεό μας.Χριστε μου Ελθετω η Βασιλεία Σου.Η Δικιά Σου Βασιλεία.Ουτε Βασιλειάδων επί της γης ούτε γενικότερα ανθρώπινης φύσεως σωτήρες.Επισπευσε την 2α σου παρουσία.Ελα Μοναδικέ Σωτήρα μας Βασιλέα Των Βασιλέων Αρχιερέα Των Αρχιερεων.ΠΡΟΣΔΟΚΩ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΝΕΚΡΩΝ ΚΑΙ ΖΩΗ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ ΑΙΩΝΟΣ.ΑΜΗΝ.Με αγάπη σε όλους .Προσεύχεστε και για μένα αδελφοί.Ιωαννης Δημητρουκας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος13/1/19, 3:43 μ.μ.

    Ερώτηση προς Κ.κ Τσακιρογλου πείτε μας.
    Ποιον πρέπει να μνημονεύουνε,ο Αρχιεπισκοπος ΟΝΟΎΦΡΙΟΣ και ο Μητροπολητης ΛΟΓΓΙΝΟΣ, μετά την ληστρική ψευδοσύνοδο στο Κολυμπάρι Κρήτης,όπου οι αιρέσεις ονομάσθηκαν Εκκλησίες, και στην αιρετική συμφωνία της Αβάνας με τον Πατριάρχη Κύριλλο της Ρωσίας και του πάπα,όταν όλα τα Πατριαρχεία και αυτοκέφαλες Εκκλησίες είναι γραμμένες στο Π.Σ.Ε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος13/1/19, 5:39 μ.μ.

      Συγνωμη που απαντω ενω απευθυνεστε ξεκαθαρα σε αλλον Ανωνυμε 3.43μμ...αν μνημονευουν "υπερ πασης επισκοπης Ορθοδοξων", ποιο προβλημα υπαρχει;

      Ελενη,νοικοκυρα

      Διαγραφή
  9. Σύμφωνα με την αγιοπατερικη μας παράδοση και τους ιερούς Κανόνες που απαγορεύουν αυτό που έκαναν οι ΓΟΧ: πάσης ορθοδόξων επισκοπής. Αυτό όμως πιστεύω ότι το γνωρίζετε κ. Ανώνυμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος13/1/19, 6:50 μ.μ.

    Ανώνυμε 3.43 το Πατριαρχείο της Βουλγαρίας και το Πατριαρχείο της Γεωργίας δεν συμμετέχουν στο ΠΣΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος13/1/19, 7:36 μ.μ.

    Σωστά απαντάτε κ. ΤΣΑΚΙΡΟΛΟΥ.
    Οι ιερείς όμως, που κατγορείται της λεγόμενης" οικονομίας", αυτό πράτουνε:πάσης ορθοδόξων επισκοπής!

    Στα δίπτυχα οι πατριάρχες μνημονεύονται μεταξύ τους,αναφέρομαι για τα πατριαρχεία Γεωργίας και βουλγαρίας,εκτός εάν δεν ισχύει ο 15ος κανόνας.
    .
    Ο μόνος σωστός τρόπος αντιμετώπισης είναι να περιοδεύουνε όλοι οι αποτειχισμένοι ιερείς σε κάθε πόλη,σε κάθε επαρχία και να λειτουργούνε για τους αποτειχισμένους χριστιανούς, που δεν το κάνουνε οι ιερείς της ακρίβειας!
    Γι αυτό υπάρχει οικονομία μόνο για τους πιστούς και όχι για τους ιερείς,μοναχούς και για τους Θεολόγους λόγω της θέσεως τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος13/1/19, 8:58 μ.μ.

      Ωραίος είσαι Ανώνυμε 7.36μμ. Ωστε η μόνη λύση είναι να έχεις τον αποτειχισμένο ιερέα έξω από την πόρτα σου;;; Για πες μας γιατί μιλάς πολύ σίγουρος για την λύση που προτείνεις: Είναι πιο εύκολο να περιοδεύει ένας ιερέας σε όλες τις πόλεις της Ελλάδας δεδομένου ότι ιερείς αποτειχισμένοι ΤΗΣ ΑΚΡΙΒΕΙΑΣ υπάρχουν ελάχιστοι ή να επιλεχθούν 3-4 μεγάλα αστικά κέντρα στα οποία θα μαζεύονται οι αποτειχισμένοι λαϊκοί για να εκκλησιάζονται όποτε μπορούν;;; Σου εχω συνταρακτικα νεα αγαπητε: ΑΥΤΟ ΗΔΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΧΑΡΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ! Και όχι μόνο αυτό αλλά αρκετές φορές τον χρόνο οι ιερείς της ακριβείας που κατηγορείτε ότι δεν περιοδεύουν, ΟΝΤΩΣ ΠΕΡΙΟΔΕΥΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΜΝΙΟ!!! Σοκαριστήκατε;;Εμείς οι αποτειχισμένοι λαϊκοί βλέπετε καταπίνουμε τα χιλιόμετρα έτσι για την πλάκα για την Αγάπη του Χριστού μας!!! Και όταν βρισκόμαστε όλοι οι αδερφοί έχουμε πνευματικό γλέντι!!!ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΕΣ ΑΛΛΕΣ ΠΑΡΑ ΣΤΑ ΕΞΟΔΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΑ ΒΕΝΖΙΝΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΘΟΥΜΕ!!!
      ΔΟΞΑ ΤΩ ΘΕΩ ΓΙΑ ΟΛΑ!!!

      Διαγραφή
    2. Εσυ Ανώνυμε 7:36 απαντάς τώρα για ποιον; Για τον π. Άγγελο που δεν είναι αποτειχισμενος, ουτε της οικονομίας, αλλά περιμένει τον Λέοντα Επίσκοπο του και όχι τους Αγίους να του πει τι να κάνει και πότε και μνημονεύει κανονικά και για την στάση του οποίου παραδόξως, ενώ υποτίθεται νοιάζεσαι, δεν λες τίποτα κρυμμένος στην ανωνυμία σου; Απαντάς για τους ιερείς που λένε ότι είναι αποτειχισμενοι αλλά παράλληλα αποφάσισαν από μόνοι τους και χωρίς να συναχθουν με τους άλλους, ως ωφειλαν, να κάνουν παράλληλα και οικονομία συμπορευομενοι με τον π. Άγγελο που δεν ειναι αποτειχισμενος!!! και εξαφανιζοντας τα ονοματα των άλλων ιερεων, που είναι αποτειχισμενοι!!!, σαν να μην υπήρχαν, μην τυχόν και εμφανιστούν συνοδοιπόροι (εκεί ούτε καν οικονομια δεν υπάρχει, εξαφανίστηκε δια μαγείας); Απαντάς ως ιερέας, ως λαϊκός για τον εαυτό σου, θέλοντας και συ να συνεισφερεις με ζηλο σε μια μεγαλύτερη σύγχυση; Πάντως ένα είναι σίγουρο. Με ρώτησες, σου απάντησα και αρχίζεις τα όμως κλπ. Άρα κατά εντολήν απαντάς ως καλός εγκάθετος. Μήπως αφού χειρίζεσαι τέτοιες μεθόδους έχεις φοιτήσει και στην ενδοξη σχολή της πολιτικής, του συνδικαλισμου η σε μια άλλη παρόμοια ωφέλιμη σε πρωτομανια, τακτικές, παραποιήσεις, μακιαβελισμο και συγκαλυψεις σχολη;

      Διαγραφή
  12. Και για να μην νομίζετε ότι αυτά τα λένε μόνο σημερινοι αποτειχισμενοι διαβάστε: Χρυσόστομος Παπαδόπουλος, Ιστορία της Εκκλησίας της Ελλάδος, τομ.1ος, εν Αθήναις, 1920, σελ. 21 για να δείτε πως μνημονευαν οι ιερείς στην επανάσταση του 1821, επειδή δεν μνημονευαν τους διαδόχους του Γρηγορίου του Ε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Είμαι λαικός αποτειχισμένος.

    Διαφωνώ κάθετα με την στάση του π. Άγγελου που ποτέ δεν αποτειχίσθηκε απο την παναίρεση του οικουμενισμού,ενώ πρέπει να σταματήσει να μνημονεύει τον Επίσκοπό του.

    Αναφέρομαι για τρίτη φορά,για να το καταλάβεται:για ιερείς που μνημονεύουνε πάσης επισκοπής,αλλά στους αποτειχισμένους πιστούς,τούς συνιστούνε λόγω των δυσκολιών που έχουνε,τα οποία αναγράφω,μπορουν να εκκλησιάζονται σε οικουμενιστές ιερείς,που δεν αποδέχονται τις αιρετικές αποφάσεις της ληστρικής ψευδοσυνόδου στο Κολυμβάρι .

    Με κατηγορείται,ενώ τα γράφω τόσο απλά και κατανοητά και λέτε ότι δεν τα καταλαβαίνεται ή κρύβεται κάποια σκοπιμότητα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος14/1/19, 9:41 π.μ.

      Μάλλον εσύ δεν καταλαβαίνεις κ. Δ.Η. Διαφωνείς με τη στάση του π. Άγγελου, αλλ'ο π. Άγγελος είναι δεξί χέρι του π. Θ. Ζήση και π. Ν. Μανώλη στις περισσότερες συνεντεύξεις Ημερίδες τους, οι οποίοι δεν διαφωνούν μαζί τους, αλλά τον ΤΙΜΟΥΝ ως ευσεβή και συνοδοιπόρο τους! Τοίδιο και τον Πειραιώς κ.λπ.

      Διαγραφή
    2. Αξιότιμε κ. Ηλιοπουλε,
      όσο υπάρχουν ιερείς σαν τον π. Άγγελο που λένε αλλά δεν κάνουν η διαστρεβλωνουν και παρόλα αυτά τιμούνται ως αγωνιστές ομολογητες, ενώ οι πραγματικά αποτειχισμενοι περιφρονούνται, το ποίμνιο θα συνεχίζει να τελεί υπό συγχύσεως και δυσκολιών. Διαφωνείτε σε αυτό; Κανείς δεν καταδικάζει τον οποιοδήποτε πιστό. Ο καθένας πρέπει να αναλογιστεί προσωπικα, αν είναι πεπεισμένος ότι ο οικουμενισμός δεν ειναι απλως αίρεση αλλά παναιρεση, πόσες δυσκολιες αξίζει ο Χριστος. Θυμηθείτε τι τράβηξε και υπέφερε το ποίμνιο στους 8 πρώτους αιώνες η επί Κομμουνισμου. Εμείς μπροστά τους δεν υποφέρουμε τιποτα, ακόμα τουλάχιστον.Κανεις δεν κατηγορεί η καταδικάζει, ποιοι είμαστε εξ αλλου, αλλά υπενθυμιζει ελέγχει και συζητά, όπως πράττετε και εσείς, σε άλλες περιπτωσεις.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος14/1/19, 6:08 μ.μ.

      Κυριε ΗΛΙΟΠΟΥΛΕ πως γινεται να ειναι καποιος ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ιερεας και να μην αποδεχετε τις αιρετικες αποφασεις της ΚΡΗΤΗΣ ??: Επιτελους γιατι αντιφασκετε συνεχως ?? Δεν το βλεπετε πως δεν στεκει αυτο που λετε ?? Μα ειναι δυνατον ??? Και μας επισημαινετε να καταλαβουμε τι ??? Οτι εχουμε σκοπιμοτητα σε τι??? Οτι ενας ιερεας κοινωνα και ταυτοπιστευει ( κατα τον μεντορα σας ΖΗΣΗ ) με οικουμενιστη επισκοπο αλλα ΔΕΝ ΑΠΟΔΕΧΕΤΑΙ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ που ΑΠΟΔΕΧΕΤΑΙ Ο ΔΕΣΠΟΤΗΣ ΤΟΥ ??????::Μα αδελφε , σκεπτεστε πριν τα γραψετε αυτα ??? Και μας εγκαλειτε για σκοπιμοτητα στα εντελως ακαταλαβιστικα σας ??? Και δεν μου λετε κυριε μου ??? Για να μιλαμε και λιγο λεβεντικα και ορθοδοξα : Ποιον ιερεα μας συστηνετε εσεις που ειναι αντιθετος με την ΚΡΗΤΗ αλλα ΜΝΗΜΟΝΕΥΕΙ ΩΣ ΟΡΘΟΤΟΜΟΥΝΤΑ αυτον που την ΚΗΡΥΤΤΕΙ και την ΥΠΕΓΡΑΨΕ ΦΑΡΔΙΑ ΠΛΑΤΙΑ ??? ΕΝΑ ΟΝΟΜΑ ΚΚ.ΗΛΙΟΠΟΥΛΕ ..ΠΑΡΑΘΕΣΤΕ ΟΝΟΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΜΑΣΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΛΑΝΕΤΕ ..Ο Ν Ο Μ Α !!!!!!! Ονομα , διευθυνση , ενορια , και μητροπολη ....Και κατι αλλο κκ.ΗΛΙΟΠΟΥΛΕ . Επειδη στο παρελθον σας ειχα επανειλλημμενως ρωτησει ( αλλα απαντηση δεν πηρα ) μπορειτε να μας αναφερετε ΕΔΩ ΔΗΜΟΣΙΩΣ την " ΚΑΤΑΚΟΜΒΗ "" ( δικη σας εκφραση παρακαλω ) που λειτουργει και ιερουργει ο π.ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΑΝΩΛΗΣ και ο Π.ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΖΗΣΗΣ ??: Αναμενω απαντηση , με διευθυνση και αριθμο , και ωρες ΑΚΟΛΟΥΘΙΩΝ !!!! Παρακαλεισθε οπως διαφωτισετε και ημας , για να ενημερωθουν οι αποτειχισμενοι λαικοι της ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ και των γυρω περιοχων που πραττουν την ακριβεια και οχι την οικονομια που πραττετε εσεις ..Αναμενω απαντηση ( αν και δεν το βλεπω ) ..Υπενθυμιζω αγαπητε: 1ον) ιερεις αντιθετους με την ΚΡΗΤΗ και "κατ'οικονομιαν" μνημονευοντες αιρετικους και 2ον) ονομα και διευθυνση ναου που λειτουργουν οι ππ.της ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

      Διαγραφή
  14. Κ.κ Τσακιρογλου,συμφωνώ στο ερώτημά σας,αλλά διαφωνώ που κρίνεται τους αποτειχισμένους πιστούς της οικονομίας,και τους μη αποτειχισμένους,λογω υπακοής στον πνευματικό τους ή των προβληματων που αντιμετωπίζουνε που τα αναφέρω.
    Άλλωστε μόνο όρθη πίστη δεν φτάνει,εάν δεν συμβαδίζουνε και τα έργα μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος15/1/19, 12:46 π.μ.

      Κυριε ΗΛΙΟΠΟΥΛΕ σας ετεθησαν ανωτερω 2 ερωτηματα ..Θα απαντησετε , ή θα θεωρητικολογειτε με ανωφελο και στειρο τροπο??? Αναμενουμε !!!!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος15/1/19, 8:26 π.μ.

      Αφηστε μας κυριε Ηλιοπουλε που θα μας απαγορευσετε να κρινουμε για να μεινετε μονος εσεις κριτης των παντων σε ολα τα ιστολογια που σχολιαζετε!!! Δεν το ξεραμε να σταματησουμε να σκεφτομαστε κιολας για να μην ενοχλειστε! Και πως εισαστε τοσο σιγουροι για τα δικα σας εργα οτι ειναι θεαρεστα δηλαδη και στιγματιζετε μονιμως τους αλλους αποτειχισμενους οτι ταχα δεν εχουν εργα παρα μονο ορθη πιστη;;; Δεν γνωριζετε οτι ολοι ειμαστε αμαρτωλοι και δεν κατηγορουμε κανεναν αδερφο μας επι προσωπικου;;; Οφειλουμε ομως να τον ελεγχουμε για θεματα Πιστεως και δεν θα παρουμε την δικη σας αδεια αγαπητε, μας την εχει δωσει την αδεια ο Κυριος μας!
      Παρτε το χαμπαρι αυτο που σας ενοχλει και σας μαστιγωνει ειναι η ενοχη συνειδηση σας και δεν σας φταινε οι αδερφοι σας που εκφραζουν απλως την κριση τους οπως κι εσεις αλλωστε...

      Ελενη, νοικοκυρα

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος16/1/19, 3:22 π.μ.

      Κύριε ΗΛΙΟΠΟΥΛΕ ακόμα να απαντήσετε!!! Γιατί άραγε?? Τι μυστήριο πια υπάρχει γύρω από τους μυστηριώδεις ναούς που ιερουργουν οι "" επικεφαλής " της αποτείχισης?? Τόσο μυστικό είναι πια η διεύθυνση της" κατακομβης αυτών ""???

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος16/1/19, 11:19 π.μ.

      Ειναι πριβε κατακομβη Ανωνυμε 3.22. γιατι αν και απευθυνονται σε μεγαλυτερο ευρος πιστων - αποτειχισμενων και μη - ειναι δυσκολο να εντοπιστει. Επισης ο τροπος για να εισαχθεις στην κατακομβη αυτη ειναι να υποβαλλεις την μετανοια και υπακοη σου ειτε στον π. Νικολαο ειτε στον π. Θεοδωρο. Για λεπτομερειες απευθυνσου με μια αρκουντως κολακευτικη επιστολη στην "Κατανυξις".

      Ελενη, νοικοκυρα

      Διαγραφή
  15. Κρίνω κ. Ηλιοπουλε,δεν κατακρίνω ούτε καταδικάζω. Ο Θεός μας έδωσε κρίση για να διακρινουμε σε σημαντικές αποφασεις. Γιατι διαστρεβλώνετε τα λόγια μου; Εσείς δεν κρίνετε τον π. Αγγελο; Τον καταδικάσατε; Όχι. Έλεος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ξέρει κανείς κάποια ευρύτερα ονόματα αποτειχισμένων λειτουργούντων Ιερέων εκτός Θεσσαλονίκης και Λάρισας, δηλαδή σε Αθήνα και άλλες πόλεις καθώς και ίσως εξωτερικού, Ευρώπης , Αμερικής , Αφρικής και Ασίας; Ξέρω ότι ψάχνω βελόνες στα άχυρα, αλλά ποτέ δεν ξέρεις.. Αν όχι τώρα ίσως στο προσεχές μέλλον. Ίσως άλλωστε, το πλέον πιθανόν από πολλές συνιστώσες, κοσμογονικά κοσμικά ή εκκλησιαστικά γεγονότα στο μέλλον αλλάξουν την κατάσταση και οδηγήσουν περισσότερους στην έξοδο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.