Πέμπτη 9 Μαρτίου 2017

«Αυξάνονται ανενόχλητα οι φωνές που αντιστρατεύονται τη μοναδικότητα της Εκκλησίας». --Γιατί όχι, αφού εσείς που τους καταγγέλλετε κοινωνείτε μαζί τους!

«ΚΑΜΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ»
ΙΣΧΥΡΙΖΕΤΑΙ  Ο  κ. Δ. ΚΕΡΑΜIΔΑΣ

Αποτέλεσμα εικόνας για Δημήτριος Κεραμιδάς

  Σε άρθρο στον διαδικτυακό ιστότοπο www.amen.gr, «Δημ. Κεραμιδάς: Μαζί κηρύσσουμε τον Κύριο.  Καθολικοί και Ορθόδοξοι σε πορεία καταλλαγής», αναφέρεται σε ομιλία του κ. Δημήτρη Κεραμιδά, ο οποίος είναι διδάσκων στο Ποντιφικό Πανεπιστήμιο Angelicum της Ρώμης,  «που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της εκδηλώσεως ‘’Οικουμενική διάσταση του Χριστιανικού μας χρέους’’, η οποία

Μοναχός Ιωσήφ Καλόθετος ο άξιος συνεργάτης του Αγίου Γρηγορίου του Παλαμά


Σχετική εικόνα





     Ο Απόστολος Παύλος κατά τη διάδοση του Ευαγγελίου περιστοιχιζόταν από πιστούς και άοκνους βοηθούς. Έτσι και ο Άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς, της «Ορθοδοξίας ο φωστήρ», κατά τη διάρκεια των ιερών αγώνων του και κατά θεία Πρόνοια είχε τη συνδρομή μιας εκλεκτής ομάδας από άξιους και αφοσιωμένους συνεργάτες μεταξύ των οποίων διακρίθηκε ο μοναχός Ιωσήφ Καλόθετος.

   Όσον αφορά τον τόπο της γεννήσεως του Ιωσήφ Καλοθέτου οι απόψεις των

ΣΚΑΝΔΑΛΟ: ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΠΑΡΕΔΩΣΕ ΝΑΟ ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗΣ ΤΟΥ ΣΕ… ΠΑΠΙΚΟ ΙΕΡΕΑ!

Τοῦ Ν. Χειλαδάκη


 Σημ. "Π.Π.":   Μητροπολίτης Μεσσηνίας κ. Χρυσόστομος Σαββᾶτος, ὅταν τὸ 2008 ἐπεχείρησε νὰ παραχωρήσει Ὀρθόδοξο Ναὸ στοὺς Παπικοὺς τῆς Καλαμάτας (μιμούμενος τὸν μητρ. Καλαβρύτων Ἀμβρόσιο ποὺ ἐπεχείρησε τὸ ἴδιο στὸ Αἴγιο τὸ 2006) ἀντέδρασαν οἱ ἁπλοὶ πιστοὶ καὶ πρὸς καιρὸν ὑποχώρησε. Ἀργότερα τὸ ἐπέτυχε, καὶ ὅταν καταγγείλαμε τὸ γεγονὸς μαζὶ μὲ ἄλλες σοβαρότατες αἱρετικές του ένέργειες "Ἐνώπιον τῆς Δ. Ἱ. Συνόδου τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος" μὲ Μηνυτήρια Ἀναφορά («Φιλορθοδόξου Ἑνώσεως “Κοσμᾶς Φλαμιᾶτος”», ἐδῶ)  ἡ Σύνοδος οὐδόλως ἀσχολήθηκε μὲ τὸ θέμα. Εἶναι σίγουρο ὅτι τὸ ἴδιο θὰ πράξει καὶ τώρα μὲ τὴν νέα «ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΜΗΝΥΣΗ» τοῦ κ. Πηλαβάκη (ἐδῶ),  γιατὶ οἱ πιστοὶ ἔχουν καταθέσει τὰ πάντα στὰ χέρια τῶν Δεσποτάδων, ὥστε οἱ μεμονωμένες φωνὲς ἀντιδράσεως νὰ καταπνίγονται.
   Ὁ Οἰκουμενιστικὸς ἰὸς ναρκώνει ὅλο καὶ περισσότερο τὰ ὀρθόδοξα αἰσθητήρια τοῦ λαοῦ, ἡ αἵρεση ἐξαπλώνεται ραγδαία καὶ ἔτσι φτάσαμε στὸ σημεῖο, ΟΧΙ μόνο νὰ παραχωροῦνται ναοὶ στοὺς Παπικούς, ἀλλὰ καὶ νὰ συμβαίνει αὐτὸ τὸ ἐξωφρενικὸ ποὺ μάθαμε σήμερα: ὁ ἴδιος ὁ μητροπολίτης  «παρέστη προσωπικά, συμπροσευχήθηκε και πραγματοποίησε εκκλησιαστική ομιλία κατά τη λειτουργία του παπικού ιερέα, κ. Γεωργίου Ντάγκα, (ποὺ ἦταν πρώην Ορθόδοξος Αρχιμανδρίτης Θεσ/νίκης, πνευματικοπαίδι τοῦ Λαγκαδᾶ Ἰωάννη) στον Ορθόδοξο Ιερό Ναό των Αγίων Νικολάου και Αθανασίου»!
   Μὲ αὐτὸ τὸ σημείωμα θέλαμε καὶ πάλι νὰ ἐρωτήσουμε τὴν «Ὀρθόδοξη» Ἀδελφότητα «Ὁ Σωτήρ», ἀπὸ τὴν ὁποία τότε δὲν πήραμε ἀπάντηση:

     Πῶς οἱ ὑπεύθυνοι, κάποιος ἀρχιμανδρίτης της καὶ στελέχη-πιστοὶ τῆς Ἀδελφότητος στὴν Καλαμάτα συλλειτουργοῦν, συμπροσεύχονται, καὶ εὐλογοῦνται ἀπὸ τὸν Οἰκουμενιστὴ μητροπολίτη;

   Στὴν συνέχεια παραθέτουμε τὸ σχετικὸ δημοσίευμα τοῦ κ. Χειλαδάκη:

ΣΚΑΝΔΑΛΟ: ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΠΑΡΕΔΩΣΕ ΝΑΟ ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗΣ ΤΟΥ ΣΕ… ΠΑΠΙΚΟ ΙΕΡΕΑ!



Την ίδια ώρα που διώκονται ιερείς που διέκοψαν την μνημόνευση του Οικουμενιστού Άνθιμου Θεσσαλονίκης, ο οικουμενισμός οργιάζει σε άλλες μητροπόλεις, όπως της Μεσσηνίας.

Διαβάζουμε πως ο μητροπολίτης Μεσσηνίας, Χρυσόστομος..., στις 4-12-2016 ημέρα Κυριακή, παρέστη προσωπικά, συμπροσευχήθηκε και πραγματοποίησε εκκλησιαστική ομιλία κατά τη λειτουργία του παπικού ιερέα, κ. Γεωργίου Ντάγκα, στον Ορθόδοξο Ιερό Ναό των Αγίων Νικολάου και Αθανασίου, που βρίσκεται έναντι του Μητροπολιτικού Μεγάρου της Ορθόδοξης Ιεράς Μητροπόλεως Μεσσηνίας και τον οποίο έχει… παραχωρήσει για την τέλεση παπικών λειτουργιών.

67809

Το ενδιαφέρον είναι ότι ο εν λόγω παπικός ιερέας ήταν πρώην Ορθόδοξος Αρχιμανδρίτης της Ορθόδοξης Ιεράς Μητροπόλεως Θεσσαλονίκης, που είχε χειροτονηθεί από τον μακαριστό Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης Παντελεήμονα Β΄ (τον Χρυσοφάκη) και του οποίου πνευματικός πατέρας ήταν ο νυν επίσης οικουμενιστής Μητροπολίτης Λαγκαδά κ. Ιωάννης, τότε Πρωτοσύγκελλος της ίδιας Μητροπόλεως Θεσσαλονίκης.

Ο παπικός ιερέας κ. Γεώργιος Ντάγκας έχει καθαιρεθεί από το εκκλησιαστικό δικαστήριο της Ιεράς Συνόδου του Οικουμενικού Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως. Η καθαίρεσή του τεκμηριώνεται από το επίσημο περιοδικό του ίδιου Πατριαρχείου με τίτλο «Ορθοδοξία, τεύχος Γ΄, Ιούλιος – Σεπτέμβριος 2006, σελ. 445-446, ως εξής.

Να σημειώσουμε πως ο νυν μητροπολίτης Μεσσηνίας έχει στο παρελθόν δηλώσει ευθαρσώς πως… όποιοι δεν αναγνωρίζουν πως οι παπικοί είναι εκκλησία, δεν.. είναι χριστιανοί!!!

Μάλιστα!
Πηγή Ιστολόγιο Κατάνυξη
ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ
Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος
www.nikosxeiladakis.gr



Ιεραρχία: "Αναγνωρίζουμε ότι η εποχή των αμιγώς θρησκευτικών κοινωνιών και εθνών ήδη παρέρχεται".

 Ιεραρχία: μυστική ψηφοφορία για την συνέχιση ή μη του διαλόγου με την Πολιτεία για το μάθημα των Θρησκευτικών


2642265.jpg



Δεύτερη Συνεδρία της εκτάκτου συγκλήσεως της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος
Συνήλθε σήμερα Πέμπτη, 9 Μαρτίου 2017, στη δεύτερη ημέρα της εκτάκτου Συγκλήσεώς της, η Ιερά Σύνοδος της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος, υπό την Προεδρία του Μακαριωτάτου Αρχιεπισκόπου Αθηνών και

Δυστυχώς! Αυτό το "φρικτό Θεό" της Δύσεως, επιτρέπετε να εγκατασταθεί και στην Ανατολή κ. Ιερεμία, αποδεχόμενοι εκτός από το Π.Σ.Ε. και την Κολυμπάριο Σύνοδο!

Ο Γόρτυνος Ιερεμίας: Ο Θεός των αιρετικών της δύσης είναι ένας «φρικτός Θεός»


Ο ΑΓΙΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ο ΠΑΛΑΜΑΣ

Στό σημερινό μου κήρυγμα, ἀδελφοί χριστιανοί, θέλω νά σᾶς μιλήσω γιά ἕνα μεγάλο ἅγιο πατέρα τῆς Ἐκκλησίας μας, γιά τόν ἅγιο Γρηγόριο τόν Παλαμᾶ, ἀρχιεπίσκοπο Θεσσαλονίκης. Ἔζησε τόν 14ο αἰώνα. Τό ὅτι εἶναι πολύ μεγάλος ὁ πατέρας αὐτός, φαίνεται ἀπό τό ὅτι στό Συνοδικό τῆς Ὀρθοδοξίας, πού διαβάζεται

Ο επίσκοπος Λογγίνος αναθεματίζει τον οικουμενισμό και την ψευτοσύνοδο της Κρήτης!

  


Α Ν Α Θ Ε Μ Α Τ Α

1) - Τοῖς ἐπαγγελλομένοις τά τῶν Ἑλλήνων, ἤτοι εἰδωλολατρῶν, δυσσεβῆ δόγματα καί ἀναβιοῦσι τά μυθικά αὐτῶν πλάσματα ἀρχαιολάτραις καί νεοπαγανισταῖς, ἀνάθεμα (γ΄).

 2) - Ἀρείῳ τῷ πρώτῳ θεομάχῳ καί ἀρχηγῷ τῶν αἱρέσεων, ἀνάθεμα (γ΄).
 
 3) - Μακεδονίῳ τῷ δυσσεβεῖ καί Νεστορίῳ τῷ θεηλάτῳ, τῷ παθητήν λέγοντι τήν Ἁγίαν Τριάδα, καί Οὐαλεντίνῳ δυσσεβεῖ τῷ παράφρονι, ἀνάθεμα (γ΄).
 
 4) - Πέτρῳ τῷ Κναφεῖ καί παράφρονι, τῷ λέγοντι «Ἅγιος Ἀθάνατος, ὁ σταυρωθείς δι’ἡμᾶς», ἀνάθεμα (γ΄).
 
5) - Παύλῳ τῷ Σαμοσατεῖ καί Θεοδοτίωνι τῷ τούτου συμμύστη καί ὁμόφρονι, σύν ἄλλῳ Νεστορίῳ παράφρονι, ἀνάθεμα (γ΄).
 
6) - Πέτρῳ Δειλαίῳ τῷ αἱρετικῷ, τῷ καί Λυκοπέτρῳ ἐπονομαζομένῳ, Εὐτυχίῳ τε καί Σαββελλίῳ τοῖς κακόφροσιν, ἀνάθεμα (γ΄).
 
7) - Ἰακώβῳ Ἀρμενίῳ τῷ Ζανζάλῳ, Διοσκόρῳ «πατριάρχῃ» Ἀλεξανδρείας καί Σεβήρῳ τῷ δυσσεβεῖ, ἅμα Σεργίῳ, Παύλῳ καί Πύρρῳ τοῖς ὀμόφροσι, σύν Σεργίῳ, μαθητῇ τοῦ Λυκοπέτρου, ἀνάθεμα (γ΄).

8) - Τοῖς Ὠριγενισταῖς καί τοῖς ὀπαδοῖς καί διαδόχοις αὐτῶν, ἀνάθεμα (γ΄).

9) - Ὅλοις τοῖς Εὐτυχιανισταῖς καί Μονοθελήταις καί Ἰακωβίτες καί Ἀρτζιβουρίταις καί ἁπλῶς πᾶσιν αἱρετικοῖς,  ἀνάθεμα (γ΄). 

10) - Τοῖς ἐκπεσοῦσι αἱρεσιάρχαις καί ἀρνουμένοις τήν Ἁγίαν Δ΄ Οἰκουμενικήν Σύνοδον, Καρεκίν Β΄ Ἀρμενίας, Θεοδώρῳ Β΄ Αἰγύπτου, Παύλῳ Αἰθιοπίας, Ἰγνατίῳ-Ἐφραίμ Β΄ Συροϊακωβιτῶν, Βασιλείῳ-Θωμᾷ Α΄ Μαλαμπαριανῶν-Ἰνδιάνων, τοῖς κακῶς ὀνομάζουσιν ἑαυτούς Ὀρθοδόξους καί τοῖς αὐτοῖς κοινωνοῦσι, ἀνάθεμα (γ΄). 

11) - Τοῖς ἀρνουμένοις τάς Ἁγίας Δ΄, Ε΄, ΣΤ΄ καί Ζ΄ Οἰκουμενικάς Συνόδους Μονοφυσίταις, Μονοθελήταις καί Μονοενεργήταις, ἀνάθεμα (γ΄).

12) - Τῷ φρυαξαμένῳ συνεδρίῳ κατά τῶν σεπτῶν Εἰκόνων, ἀνάθεμα (γ΄).

13) - Εἴ τις οὐ προσκυνεῖ τόν Κύριον ἡμῶν Ἰησοῦν Χριστόν ἐν Εἰκόνι περιγραπτόν κατά τό ἀνθρώπινον, ἤτω  ἀνάθεμα (γ΄).
 
14) - Βαρλαάμ Καλαβρῷ, Γρηγορίῳ Ἀκινδύνῳ, Προχώρῳ Κυδώνι, Νικηφόρῳ Γρηγορᾷ, Γεωργίῳ Λαπίθῃ καί τοῖς ὀπαδοῖς καί διαδόχοις αὐτῶν, ἀνάθεμα (γ΄).

15) - Τοῖς κηρύσσουσι καί διδάσκουσι τήν αἵρεσιν τοῦ νεοβαρλααμισμοῦ, ἀνάθεμα (γ΄).

16) - Τῷ κανονικῶς ἀνυποστάτῳ καί ἐκπεσόντι αἱρεσιάρχῃ Πάπᾳ Παλαιᾶς Ρώμης Φραγκίσκῳ τῷ Α΄ καί τοῖς αὐτῷ κοινωνοῦσι, ἀνάθεμα (γ΄). 

17) - Τοῖς Μαρτίνῳ Λουθήρῳ, Ἰωάννῃ Καλβίνῳ, Οὐρλίχῳ Σβιγλίῳ καί Ἐρρίκῳ τῳ 8ῳ δυσσεβεῖ βασιλεῖ καί τοῖς σύν αὐτοῖς συγκροτήσασι τάς αἱρετικάς παραφυάδας τῆς Διαμαρτυρήσεως, ἀνάθεμα (γ΄).

18) - Τῷ αἱρεσιάρχῃ τῆς θρησκευτικῆς παρασυναγωγῆς τοῦ Ἀγγλικανισμοῦ Ἰουστίνῳ Γουέλμπι καί τοῖς αὐτῷ κοινωνοῦσι, ἀνάθεμα (γ΄).  

19) - Τοῖς ἀρνουμένοις καί καθυβρίζουσι τήν Παναγίαν, Ὁμοούσιον, Ἀδιαίρετον καί Ζωοποιόν Τριάδαν Ραββίνοις τοῦ Ἰουδαϊσμοῦ, Ἰσλαμισταῖς καί μέλεσι τῆς ἀνωνύμου φυλλαδικῆς Ἑταιρίας Σκοπιά τοῦ Πύργου τῶν «Μαρτύρων» τοῦ Ἱεχωβᾶ, ἀνάθεμα (γ΄).

20) - Τοῖς δυσφημοῦσι τά ἱερά Μυστήρια τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας Βαπτισταῖς, Ἀντβεντισταῖς καί Πεντηκοστιανισταῖς, ἀνάθεμα (γ΄). 

21) - Τοῖς κηρύσσουσι καί διδάσκουσι τήν παναίρεσιν τοῦ διαχριστιανικοῦ καί διαθρησκειακοῦ συγκρητιστικοῦ οἰκουμενισμοῦ, ἀνάθεμα (γ΄).

22) - Τοῖς κηρύσσουσι καί διδάσκουσι τήν μεταπατερικήν, νεοπατερικήν, συναφειακήν καί μετακανονικήν αἵρεσιν, ἀνάθεμα (γ΄).

23) - Τοῖς ἀρνουμένοις τάς Ἁγίας Η΄ καί Θ΄ Οἰκουμενικάς Συνόδους, τάς συγκληθείσας ἐπί Μεγάλου Φωτίου καί Ἁγίου Γρηγορίου Παλαμᾶ, παποφιλιοκβισταῖς, ἀνάθεμα (γ΄).

24) - Τῷ προτεσταντικῷ λεγομένῳ «Παγκοσμίῳ Συμβουλίῳ Ἐκκλησιῶν»-Αἱρέσεων, ἐν ᾧ διδάσκεται ὅτι ἅπασαι αἱ αἱρέσεις κλάδοι εἰσί τῆς Μιᾶς Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ, καί τοῖς Ὀρθοδόξοις, τοῖς συμμετέχουσι ἐν ταῖς ἀντικανονικαῖς συμπροσευχαῖς μεθ’αἱρετικῶν κατά τήν λεγομένην «ἑβδομάδα προσευχῆς ὑπέρ τῆς ἑνότητος τῶν χριστιανῶν», ἀνάθεμα (γ΄).

25) - Τοῖς ἀντορθοδόξοις κειμένοις τοῦ Τορόντο (1950), Μπαλαμάντ (1993), Σαμπεζύ (1994), Πόρτο Ἀλέγκρε (2006) καί Πουσάν (2013), ἀνάθεμα (γ΄).

26) - Τοῖς διδάσκουσι ὅτι αἱ αἱρέσεις, αἵτινες ἀπεκόπησαν ἐκ τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας, συμπεριλαμβάνονται ἐντός αὐτῆς, τάς ὁποῖας καί ὀνομάζουσι «ἀτελεῖς ἐκκλησίας» καί ὅτι ἔστι σωτήριος Χάρις, ἔγκυρον βάπτισμα καί ἐνεργοῦσα Χάρις τῆς ἱερωσύνης ἐκτός τῆς Μιᾶς, Ἁγίας, Καθολικῆς καί Ἀποστολικῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας, ἀνάθεμα (γ΄).   

27) - Τοῖς κηρύσσουσι καί διδάσκουσι τήν αἵρεσιν ὅτι ὁ ἐκάστοτε Οἰκουμενικός Πατριάρχης πρῶτος ἐστί ἄνευ ἴσου, ἀνάθεμα (γ΄).

28) - Τῇ ληστρικῇ, αἱρετικῇ καί οἰκουμενιστικῇ ψευδοσυνόδῳ τῆς Κρήτης τοῦ Ἰουνίου 2016, τῇ λεγομένῃ «Ἁγίᾳ καί Μεγάλῃ Συνόδῳ τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας», τοῖς κακοδόξοις αὐτῆς κειμένοις, ἅτινα θεσμοθετοῦσιν 
α) τήν διεξαγωγήν τοῦ διαλόγου μεταξύ Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας καί αἱρέσεων μέ κριτήριον τάς προτεσταντικάς πλατφόρμας καί οὐχί τήν Ὀρθόδοξον Ὁμολογίαν, 
β) τήν  λεγομένην «ἀποκατάστασιν τῆς ἑνότητος τῶν Χριστιανῶν» καί τήν ἱστορικήν ὀνομασίαν τοῦ ὅρου «ἐκκλησία» διά τούς αἱρετικούς, 
γ) τόν Καταστατικόν Χάρτην  τοῦ προτεσταντικοῦ λεγομένου «Παγκοσμίου Συμβουλίου Ἐκκλησιῶν»-αἱρέσεων καί τόν δογματικόν μινιμαλισμόν ὡς βάσιν τοῦ διαλόγου τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας μετά τῶν αἱρέσεων, 
δ) τήν «Δήλωσιν τοῦ Τορόντο» τοῦ 1950, σύμφωνα μέ τήν ὁποίαν i) ὑπάρχουσιν μέλη τῆς Ἐκκλησίας καί ἐκτός τῶν τειχῶν Αὐτῆς, ii) ὑπάρχει Ἐκκλησία ἐκτός τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας καί iii) τό ἀποτελεῖν μέλος τῆς Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ περιεκτικώτερον ἔστιν ἤ τό ἀποτελεῖν μέλος τῆς ἰδίας Ἐκκλησίας, 
ε) τούς μεικτούς γάμους μέ πρόσχημα μίαν ψευδήν οἰκονομίαν, καί στ) τήν αἱρετικήν ζηζιούλιαν θεωρίαν περί ἀνθρωπίνου προσώπου, καί τοῖς ἀποδεχομένοις καί ἐφαρμόζουσι τάς αἱρετικάς αὐτῆς ἀποφάσεις, ἀνάθεμα (γ΄).
 
29) - Τῇ Μασονίᾳ καί τῷ διεθνῇ φρικώδῃ Σιωνισμῷ,  ἀνάθεμα (γ΄).
 
30) - Ὅλοις τοῖς αἱρετικοῖς,  ἀνάθεμα (γ΄).

ΝΟΜΟ-KANONIKH BOMBA...

 ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΚΑΤΑΝΥΞΙΣ ΕΚΤΑΚΤΟ:

ΝΟΜΟ-KANONIKH BOMBA...



ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΗΣ ΔΙΑΡΚΟΥΣ ΙΕΡΑΣ ΣΥΝΟΔΟΥ
ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΜΗΝΥΣΗ
Του Ορθοδόξου Κέντρου Πατερικών Μελετών «Ο Άγιος Μάρκος ο Ευγενικός», που εδρεύει στη Μεθώνη Πιερίας και το οποίο εκπροσωπείται νόμιμα από τον κ. Μάριο Πηλαβάκη, Διδάκτορα Βυζαντινής Φιλοσοφίας
ΚΑΤΑ
Του Σεβασμιώτατου Μητροπολίτη Μεσσηνίας κ. Χρυσοστόμου (του Σαββάτου) της Ορθόδοξης Εκκλησίας της Ελλάδος, κατοίκου Καλαμάτας Μεσσηνίας, Μητροπολιτικό Μέγαρο

        Μακαριώτατε Πρόεδρε,
        Σεβασμιώτατοι Συνοδικοί,
Ευσεβάστως μηνύω κανονικώς, ενώπιον της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου της Ορθόδοξης Εκκλησίας της Ελλάδος, τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Μεσσηνίας κ. Χρυσόστομο (τον Σαββάτο), για τους ακόλουθους πραγματικούς και κανονικούς - νομικούς λόγους:
ΠΡΩΤΟ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΑΣ ΚΑΝΟΝΙΚΗΣ ΜΗΝΥΣΕΩΣ

Αναμένουμε κάποιες διευκρινίσεις από τον π. Νικόλαο (Βίντεο)

Πρόσφατη ομιλία του εφημερίου του Ι.Ν. Αγ. Σπυρίδωνος Τριανδρίας Θεσσαλονίκης, π. Νικολάου Μανώλη.
   

   Στὸ παρακάτω βίντεο ἀκούγονται κάποιες θέσεις τοῦ π. Νικ. Μανώλη ποὺ χρήζουν διευκρινίσεων, ἀφοῦ ἔχουν σχέση μὲ τὴν στάση τῶν πιστῶν ἀπέναντι στοὺς αἱρετικούς.  
    Ἂν ὁ π. Νικόλαος, δὲν μιλοῦσε ὡς ἱερέας καὶ διδάσκαλος, θὰ εἶχε ἄλλη βαρύτητα ὁ λόγος του. Τώρα ὅμως, ποὺ ἔκανε τὸ ἡρωϊκὸ βῆμα τῆς Διακοπῆς τοῦ Μνημοσύνου, πολλοὶ περιμένουν νὰ πάρουν ἀπ’ αὐτὸν κατεύθυνση στὰ θέματα τῆς Πίστεως, γι’ αὐτὸ πρέπει ὁ λόγος του νὰ εἶναι ἀκριβὴς καὶ σύμφωνος κατὰ πάντα μὲ τὴν ἁγιοπατερική μας Παράδοση. Ἐξ  ἄλλου ὁ ἴδιος λέγει στὸ παρακάτω βίντεο: «Μὲ παίρνει κόσμος ἀνήσυχος ἀπ’ ὅλα τὰ πέρατα τῆς γῆς· θέλουν κι αὐτοὶ νὰ κάνουν κάτι γιὰ τὴν Ἐκκλησία, πῶς νὰ ἀντιδράσουν· καὶ σὲ ὅλους δίνω κατεύθυνση».
   Ὅμως, οἱ κατευθύνσεις ποὺ δίδει, ἔχουμε τὴν ἐντύπωση διαφοροποιοῦνται κάπως, ἀπὸ ἐκεῖνες ποὺ βλέπουμε νὰ ἐφαρμόζουν οἱ Ἅγιοι Πατέρες. Γιατὶ εἶπε στὴ συνέχεια:
   «Σήμερα θὰ σᾶς πῶ, τί θὰ κάνουμε  ἀπὸ ’δῶ καὶ πέρα. Ὅπως κάνω ἐγώ, ἔτσι θὰ κάνετε κι ἐσεῖς… Γιὰ πολλοὺς (ἡ διακοπὴ μνημοσύνου) δὲν εἶναι δικαίωμα ἁπλῶς, ἀλλὰ ὑποχρέωση. Ἐγὼ ὅμως μένω στὴ θέση –τὴν πατερικὴ κι αὐτή– ὅτι εἶναι δυνητικὸς ὁ Κανόνας…
    »Σήμερα πῆγα, φυσικά, στὸ Ναό μου κι ἐκεῖ, κάθισα στὴν ἄκρη καὶ λειτουργήθηκα…
    –Καὶ τί θὰ ἔκανες ἐσύ, λένε, ἂν δὲ σὲ τιμωρούσανε;
  Ἂν δὲν μὲ τιμωρούσανε, τὴν ἐρχόμενη βδομάδα ποὺ εἶναι ἑβδομάδα (τῆς ἐφημερίας μου) θὰ ἐρχόμουνα, θὰ πήγαινα στὸν ναὸ μέσα, χωρὶς ταραχή, θὰ ἔκανα μιὰ λειτουργία ποὺ δὲν θὰ μνημόνευα τὸ Δεσπότη –όπως τὸ λένε οἱ Κανόνες– καὶ θὰ ἔφευγα. Ποιό εἶναι τὸ πρόβλημα τῆς Μητρόπολης, ἂν δυὸ καὶ τρεῖς μέσ’ στὴν μητρόπολη δὲν μνημονεύουνε τὸν Ἐπίσκοπο;… Λένε·
     –Καὶ τὸ Πάσχα τί θὰ ἔκανες;
    Τὸ Πάσχα θὰ ἔκανα αὐτὸ ποὺ κάνω σήμερα. Θὰ ’ρθῶ μαζί σας στὴν ἐξέδρα, δὲν θὰ εἶμαι ντυμένος, δὲν θὰ φοράω πετραχήλι, δὲν θὰ φοράω τὴν ἱερατική μου στολή, θὰ φοράω τὸ ράσο μου καὶ θὰ ψάλω κι ἐγὼ «Χριστὸς Ἀνέστη», χωρὶς νὰ ἱερουργήσω. Αὐτὸ λένε οἱ Κανόνες(!), αὐτὸ θὰ κάνω, ὅπως κάνει κι ὁ κόσμος. Αὐτὸ λέω νὰ κάνετε κι ἐσεῖς. Καταλάβατε;».
    Σύμφωνα μὲ τὶς κατευθύνσεις αὐτὲς ποὺ ἔδωσε, ὁ κάθε πιστὸς μπορεῖ νὰ πηγαίνει στοὺς Ναοὺς ποὺ λειτουργοῦν καὶ κηρύττουν αἱρετικοί, ὁπότε ἡ ἔννοια, ἡ σημασία καὶ ὁ σκοπὸς τῆς ἀποτειχίσεως ἀλλοιώνεται.
    ναμένουμε διευκρινίσεις ἀπὸ τὸν π. Νικόλαο, ἀφοῦ ἡ ὁμιλία του αὐτὴ ἔγινε κάτω ἀπὸ τὸν κόπο καὶ τὴν πίεση τῶν ἡμερῶν· διευκρινίσεις ποὺ νὰ μὴν ἔρχονται σὲ ἀντίθεση μὲ τὴν διδασκαλία (ἐν λόγοις καὶ ἔργοις) τῶν Ἁγίων Πατέρων.  
Σημάτης Παναγιώτης


 


     Τὸ βίντεο ἀφαιρέθηκε, ἀλλὰ ἀναρτήθηκε καὶ πάλι σὲ ἄλλη διεύθυνση ἐδῶ!

 
    
Πηγή

«Μισώ δωρεάν ζημίας πρόξενον· ου δέχομαι τιμήν ατιμίας μητέρα»!

Οἱ ἅγιοι Τεσσαράκοντα Μάρτυρες


Μ. Βασιλείου



    
    Ποιός κορεσμὸς θὰ μποροῦσε νὰ ὑπάρξῃ ἀπὸ τὴ μνήμη τῶν μαρτύρων, γι᾿ αὐτὸν ὁ ὁποῖος ἀγαπᾷ τοὺς Μάρτυρες; Διότι ἡ τιμὴ πρὸς τοὺς ἀνδρείους ἀπὸ μέρους τῶν συνδούλων των, ἀποδεικνύει τὴν εὔνοια πρὸς τὸν κοινὸ Κύριο. Εἶναι ἄλλωστε ὁλοφάνερο ὅτι αὐτὸς ὁ ὁποῖος παραδέχεται τοὺς γενναίους ἄνδρες, δὲν θὰ ὑστερήσῃ κατὰ τὴ μίμησι, ὅταν βρεθῇ σέ παρομόμοιες περιστάσεις. Νὰ μακαρίσῃς ἀληθινὰ αὐτὸν ποὺ ἐμαρτύρησε, γιὰ νὰ γίνῃς μάρτυρας κατὰ τὴ διάθεσι, καὶ θὰ καταλήξῃς νὰ ἀξιωθῆς τοὺς ἴδιους μισθοὺς μὲ ἐκείνους, χωρὶς νὰ διωχθῆς, χωρὶς νὰ καῆς στὴ φωτιά, χωρὶς νὰ μαστιγωθῆς.
     Ἐμεῖς δὲ δὲν πρόκειται νὰ θαυμάσουμε ἕνα, οὔτε μόνο δύο, οὔτε ὁ ἀριθμὸς τῶν μακαριζομένων φθάνει μέχρι τοῦ ἀριθμοῦ τῶν δέκα. Ἀλλὰ σαράντα ἄνδρες, ποὺ σὰν νὰ εἶχαν μίαν ψυχὴ σέ ξεχωριστὰ σώματα, μὲ μία σύμπνοια καὶ ὁμόνοια τῆς πίστεως, μία ἐπέδειξαν καὶ τὴν καρτερία στὰ βάσανα καὶ τὴν ἀντίστασι, χάριν τῆς ἀλήθειας. Ὅλοι ὑπῆρξαν ἕνας καὶ ἕνας· ἴσοι στὴ διάθεσι καὶ ἴσοι στὸν ἀγῶνα. Γι’ αὐτό καὶ μὲ τὴν ἴδια τιμὴ κατηξιώθηκαν νὰ λάβουν τὰ στεφάνια τῆς δόξης. Ποιὸς λόγος θὰ μποροῦσε νὰ περιγράψῃ τὴν ἀξία τους;
   Δὲν θὰ ἐπαρκοῦσαν οὔτε σαράντα γλῶσσες νὰ ἐξυμνήσουν τὴν ἀρετὴ τόσων μεγάλων ἀνδρῶν. Καὶ ὅμως, καὶ ἂν ἀκόμη ἦταν ἕνας ὁ τιμώμενος, θὰ ἀρκοῦσε νὰ νικήσῃ τὴ δύναμι τῶν λόγων μου, πολὺ δὲ περισσότερο τώρα ποὺ εἶναι τόσο μεγάλο πλῆθος, στρατιωτικὴ φάλαγγα, παράταξις δυσκολοκαταγώνιστος, ἐξ ἴσου ἀνίκητος στοὺς πολέμους καὶ ἄφθαστος στοὺς ἐπαίνους.
   Ἐμπρὸς λοιπὸν τώρα, ἀφοῦ τοὺς φέρουμε ἐνώπιόν μας διὰ τῆς ἐνθυμήσεως, ἂς καταστήσουμε κοινὴ τὴν ὠφέλεια σ’αὐτοὺς ποὺ εἶναι παρόντες, ἀφοῦ δείξουμε πρῶτα σ’ ὅλους σὰν σέ ζωγραφιά, τὰ