Τρίτη 19 Μαρτίου 2019

Ο π. Σεραφείμ Ρόουζ για τον Οικουμενισμό, τους Γ.Ο.Χ., την Διακοπή Κοινωνίας



Ο π. Σεραφείμ Ρόουζ για τον Οικουμενισμό, την Διακοπή Κοινωνίας, την Χάρη των Μυστηρίων κ.α. (μέρος α΄)




σ.σ. Τραγελαφικές τοποθετήσεις, φαινομενικά διαμετρικά αντίθετες, ακούγονται στις μέρες μας, όπως : (1) «Η αποτείχιση είναι αίρεση»! (2) «Τα Μυστήρια των Νεοημερολογιτών είναι άκυρα»! Δεν αποτελούν όμως τίποτε άλλο παρά την άλλη όψη του ίδιου νομίσματος. Η δε «διάκριση» τείνει να εξομοιωθεί με συγκεκριμένες (μάλλον «φιλελεύθερες») θέσεις, πράγμα που της αφαιρεί αυτομάτως την έννοια της διάκρισης.

Στα λίγα χρόνια που διαβάζω για τον οικουμενισμό και την διακοπή κοινωνίας, καταλαβαίνω όλο και περισσότερο ότι το κλειδί στην υπόθεση είναι να προσεγγίζει κανείς αυτά τα θέματα με ταπεινότητα, και ότι ο «φανατισμός» και η «χαλαρότητα» δεν είναι μόνο γνωρίσματα των δύο άκρων αλλά μπορούν κάλλιστα να υπάρχουν σε όλο το φάσμα.

ΛΑΟΘΑΛΑΣΣΑ ΣΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟ ΤΗΣ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ!


Γιατι απουσιαζε ο μητροπολιτης;


Η αγάπη που θέλει "να μας στριμώξει όλους στην κόλαση"!

Η ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗ ΑΓΑΠΗ
ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΙΟ ΜΙΣΟΣ

π. ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ



Μιμείται τον Καλαβρύτων Αμβρόσιο ο μητρ. Μύρων!

(Τον Καλαβρύτων, που παρά τις διαμαρτυρίες των πιστών, μνημονεύει χρόνια και χρόνια, τους φονευθέντας από το σεισμό αιρετικούς!)

Ο ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΤΑ …ΤΡΙΣΑΓΙΑ ΓΙΑ ΜΩΑΜΕΘΑΝΟΥΣ

Του θεολόγου κ. Ανδρέα Κυριακού

Είναι όντως συγκλονισμένος όλος ο κόσμος μετά το πρόφατο μακελειό στο Κράισττσερτς της Νέας Ζηλανδίας. Είναι όντως φρικιαστικό κι εντελώς απαράδεκτο το απάνθρωπο αυτό γεγονός. Δεκάδες συνάνθρωποί μας εκτελέσθηκαν εν ψυχρώ. 

Μαζί με όλους εκείνους που έσπευσαν να μιλήσουν για το αποτρόπαιο αυτό σύμβάν ήταν κι ο μητροπολίτης Νέας Ζηλανδίας του Οικουμενικού Πατριαρχείου κ. Μύρων. Όπως δήλωσε ο ίδιος, από το Ώκλάντ έσπευσε αεροπορικώς στο Κράισττσερτς και ανέφερε ότι «έγιναν τρισάγια και προσευχές σε όλες τις ορθόδοξες εκκλησίες για την ανάπαυση των ψυχών όλων των δολοφονηθέντων στο Κράισττσερτς». 

Επίθεση Αρχιεπισκόπου στην Ιεραρχία

Πρωτοφανές!

Επίθεση Αρχιεπισκόπου στην Ιεραρχία: Περιόρισε μέχρι πνιγμού την ελεύθερη συζήτηση


   “Το σώμα της Ιεραρχίας μας περιόρισε ασφυκτικά μέχρι πνιγμού το δικαίωμα της ελεύθερης συζήτησης” ανέφερε σε μια πρωτοφανή επιθετικη τοποθέτηση στην σημερινή εισήγησή του κατά την έκτακτη συνεδρίαση της Ιεράς Συνόδου της Ιεραρχίας ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμος.

“Προσωπικά όμως πιστεύω, ότι ο καρπός αυτών των συνεδριάσεων δεν είναι ανάλογος με τους κόπους της Επιτροπής. Είναι πολύ λίγος και πτωχός. Την ευθύνη όμως, αν κρίνουμε δίκαια, δεν φέρει η Επιτροπή αλλά το σώμα της Ιεραρχίας μας, που περιόρισε ασφυκτικά μέχρι πνιγμού το δικαίωμα της ελεύθερης συζήτησης και των άλλων πτυχών του θέματος, όπως εκείνο των οργανικών θέσεων των κληρικών μας και της εκκλησιαστικής περιουσίας μετά το έτος 1952” ανέφερε συγκεκριμένα.

«Η Συμμετρία και αντι-συμμετρία ενός διαλόγου»



(Άγιος Παΐσιος και Λορέντζο Ντιλέτο)

Toῦ Ν. ΣΑΚΑΛΑΚΗ
  
Αναμφίβολα, ο Δημιουργός Θεός, ο Άγιος Τριαδικός Θεός, συνέδεσε με θαυμαστή πνευματική συμμετρία–αρμονία τον Κτιστό γήϊνο κόσμο με τον πνευματικό κόσμο.
Ο Αδάμ και η Εύα παραβίασαν τα όρια στάσης που καθόρισε ο Θεός στην συμμετρία του αρχικού κόσμου και δημιούργησαν την αντι-συμμετρία της πτώσεως, δηλ. θάνατος, ασθένειες, πόνος, έχθρες, μίσος, φόνοι, αιρέσεις, κοπιώδης εργασία κ.λ.π.
Όλες οι πνευματικές συμμετρίες, που καθόρισε ο Θεός (Αγία Γραφή και Ι. Παράδοση) τις επιβεβαιώνει διαχρονικά η εμπειρία της Εκκλησίας και ο βίος των αγίων.
Επίσης, όλες τις αντι-συμμετρίες της πτώσεως τις βιώνουμε ή ως δερμάτινους χιτώνες ή ως συνέπειες αμαρτίας.
Διαχρονικά, οι δύο αυτοί άξονες της πνευματικής ζωής (συμμετρία και αντι-συμμετρία) εκφράζονται στο σχήμα:
Υπακοή στο θέλημα του Θεού σημαίνει Ζωή, ενώ παρακοή σημαίνει Θάνατος.

Τα στάδια της αμαρτίας


Αποτέλεσμα εικόνας για τα σταδια της αμαρτιας

Ἱερομόναχος Βενέδικτος Ἁγιορείτης


Ἔτσι μποροῦμε νὰ διακρίνουμε τρία στάδια γιὰ τὴν πορεία πρὸς τὴ χώρα τῆς ἁμαρτίας:

          α) τὴν προσβολή,
          β) τὴ συγκατάθεσι καὶ
          γ) τὴν αἰχμαλωσία.
Πῶς λειτουργεῖ ὁ μηχανισμὸς αὐτός; Λειτουργεῖ ὡς ἑξῆς:
     Κάποιος πονηρὸς λογισμὸς (κενοδοξίας, φιλαργυρίας, κατακρίσεως, κ.λ.π.) εἰσέρχεται στὸ νοῦ τοῦ ἀνθρώπου. Ὁ πειρασμὸς ἐργάζεται μὲ τὴν φαντασία. Παρουσιάζει τὴν ὑπόθεση ὅσο πιὸ ἑλκυστικὴ μπορεῖ. Ἔτσι ἡ προσβολὴ γίνεται πιὸ ἑλκυστικὴ καὶ δυνατή.
Μέχρι τὸ σημεῖο αὐτὸ ὁ ἄνθρωπος εἶναι ἀνεύθυνος. Εἶναι τὸ πρῶτο στάδιο, μία προσβολή, μία ἐπίθεσις τοῦ ἐχθροῦ ἢ πιὸ ἁπλὰ τὸ κτύπημα τῆς πόρτας. Ἡ κατάστασις εἶναι φυσιολογική. Εἶναι ἀδύνατον νὰ ὑπάρξῃ ἄνθρωπος, ποὺ νὰ μὴν δεχθῆ τὴν προσβολή. Ὁ ὅσιος Ἐφραὶμ ὁ Σύρος ἔλεγε ὅτι ὅπως μέσα στὸν κῆπο κατὰ φυσιολογικὸ τρόπο φυτρώνει μαζὶ μὲ τὰ φυτὰ καὶ ἡ ἀγριάδα ἢ ὅπως τὰ νησιὰ κτυπιοῦνται γύρω – γύρω ἀπὸ τὰ κύματα, ἔτσι καὶ ὁ ἄνθρωπος ὁπωσδήποτε θὰ ἔλθη σὲ ἐπαφὴ μὲ τὶς προσβολὲς τῶν λογισμῶν.
Τὸ ἐφάμαρτο στάδιο ἀρχίζει ἀπὸ ἐδῶ καὶ πέρα. Ἀρχὴ τοῦ ἀγῶνος εἶναι ἡ προσβολή. Ἂν ὁ ἄνθρωπος τὴν ἀπομακρύνῃ ἀπὸ τὸ νοῦ του, χωρὶς καθόλου νὰ τὴν περιεργασθῇ, τότε σώζεται καὶ ἀπαλλάσσεται ἀπὸ τὶς ἄθλιες συνέπειες ποὺ ἀκολουθοῦν.

Βεβήλωσε και την Μ. Σαρακοστή ο μητροπ. Καβάλας Στέφανος!


katholikos 2

Κάτι πολύ ευχάριστο συνέβη στην Αρχιερατική Θεία Λειτουργία που τελέστηκε το απόγευμα του Σαββάτου 16 Μαρτίου 2019 στον Καθολικό Ναό Αγίου Παύλου της Καβάλας προεξάρχοντος του Καθολικού Αρχιεπισκόπου Κέρκυρας, Ζακύνθου, Κεφαλληνίας & Τοποτηρητή του Αποστολικού Βικαριάτου Θεσσαλονίκης, Σεβ. Ιωάννη Σπιτέρη.
Κατα το τέλος της Θεία Λειτουργίας για τη Σύναξη της Τεσσαρακοστής, τον ναό και τους πιστούς επισκέφθηκε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Φιλίππων, Νεαπόλεως και Θάσου κ. Στέφανος μαζί με τον οδηγό του (έπειτα απο πρόσκληση της Καθολικής Εκκλησίας).
Ανταλλάχθηκαν χαιρετισμοί και ευχές μεταξύ των δυο θρησκευτικών ηγετών και μεταξύ των παρευρισκόμενων. Τέλος,

Η πραγματική ιστορία ενός ιερομόναχου: «Δεν πίστευα στον Θεό»

Σχετική εικόνα

Δεν πίστευα στον Θεό. Όταν ήρθε η ώρα για το στρατό, η μητέρα μου, που συχνά πήγαινε στην εκκλησία και προσευχόταν για μένα, μου έδωσε ένα κομμάτι χαρτί με μια προσευχή γραμμένη πάνω της και είπε: «Γιε μου ας είναι πάντα μαζί σου».
Αργότερα έμαθα ότι στο κομμάτι χαρτί υπάρχει ο 90ος ψαλμός. Κατόπιν έγινα αλεξιπτωτιστής. Ο στρατός δεν επιτρέπει να έχει επιπλέον τσέπες, και έβαλα την προσευχή στην επένδυση του χιτώνα στον αριστερό ώμο.
Το πρώτο άλμα με αλεξίπτωτο.
Δεν θα ξεχάσω τη στιγμή που, έχοντας φτάσει στην άβυσσο του εναέριου χώρου, έσυρα το δαχτυλίδι – και …το αλεξίπτωτο δεν άνοιξε.

Πιό πολλοί οι πειρασμοί!

Tο τέλος του διαβόλου και η σαρακοστή


Tο τέλος του διαβόλου και η σαρακοστή
Ο δε διάβολος, ὅσον περνᾷ ὁ καιρός κάι φθάνει τό τέλος του, τόσον πολεμεῖ καί βιάζεται μέ ἄκραν μανίαν ὅλους νά μᾶς κολάσῃ.Τώρα πρό παντός τήν Μεγάλη Σαρακοστήν πού μᾶς ἔρχεται, πολλούς πειρασμούς κάι πολλάς ταραχάς κινοῦν κατ’ ἐπάνω μας οἱ παμμόχθηροι δαίμονες.Ἐπειδή καί ἡμεῖς κατ’ αὐτόν τόν καιρόν τούς θλίβομεν περισσῶς μέ νηστείαν καί προσευχή, γίνονται καί αὐτοί καθ’ ἠμῶν ἀγριώτεροι. Φρόντισε λοιπόν νά κερδίσῃς στεφάνους εἰς τό στάδιον αὐτό τῆς ἀθλήσεως. Πρέπει νά γίνῃς γενναιότερος. Νά παραταχθῇς στῆθος πρός στῆθος πρός αὐτούς τούς ἀσάρκους. Μήν τούς φοβῆσαι….”∽ Γέρων Ἰωσήφ ὁ Ἡσυχαστής † Έκφρασις Μοναχικής εμπειρίας ΙΣΤ΄

Πηγή

Ο νέος Πάπας του Φαναρίου, αρνείται πεισμόνως την σύγκληση Πανορθοδόξου για το Ουκρανικό!

Το Φανάρι έχει δεσμευτεί στο "Σύμφωνο Συνεργασίας" να δημιουργήσει επαφές μεταξύ σχισματικών και Τοπικών Εκκλησιών.

σ.σ. Συμφωνία με ανταλλάγματα (τόμος αυτοκεφαλίας για κτήρια και περιουσιακά στοιχεία) που μπορεί να ακυρωθεί ανά πάσα στιγμή κατόπιν έγγραφης συγκατάθεσης. Είναι αυτά σύμφωνα με το πνεύμα της Εκκλησίας; Ο Ιησούς Χριστός, οι Άγιοι Απόστολοι και οι Πατέρες της Εκκλησίας αυτά μας έμαθαν; Μοιάζει ή δεν μοιάζει το σύμφωνο Βαρθολομαίου-Ποροσένκο με την συμφωνία Κοτζιά-Δημητρώφ; Και στις δύο περιπτώσεις υπήρξαν ανταλλάγματα. Και στις δύο περιπτώσεις επιχειρείται να επιβληθεί μία καταστροφική θέση μειοψηφίας στους πολλούς. Ο ΣΥΡΙΖΑ θα επιβάλει τώρα την «συμφωνία των Πρεσπών» και στα σχολικά εγχειρίδια. Ο Βαρθολομαίος θα πιέζει συνεχώς τις Τοπικές Εκκλησίες να αποδεχθούν τους σχισματικούς. Όποιος δικαιολογεί το Φανάρι στο Ουκρανικό, θα πρέπει να δικαιολογήσει και τον ΣΥΡΙΖΑ στο Σκοπιανό.
***
Οι υποχρεώσεις του Φαναρίου να δημιουργήσει επαφές μεταξύ της «Ορθόδοξης Εκκλησίας της Ουκρανίας» και των Τοπικών Εκκλησιών, ορίζονται στο Σύμφωνο Συνεργασίας μεταξύ Ουκρανίας και Οικουμενικού Πατριαρχείου.  

Σκληρός και αμετανόητος παρουσιάζεται ο Οικουμενικός Πατριάρχης

katanixis.gr: Είναι κάποιες στιγμές που η θλίψη ανταγωνίζεται την αδικία που σε πνίγει.

Τότε που το προφανές "συνοριέται" με το αδιανόητο.
Σε τούτες τις απευκταίες καταστάσεις ή θα σωπάσεις κάνοντας χώρο στην αδικία και στο αδιανόητο ή θα μιλήσεις.
Αν μιλήσεις στοχοποιείσαι. Στην εποχή των κοινωνικών δικτύων (που η παθογένεια του κουτσομπολιού, μεταλλάχθηκε σε αξία ζωής) ο κανιβαλισμός ανθρώπων ξεπερνά τη νοσηρότητα της εριστικής διαλεκτικής και ανέρχεται σε κατάσταση δαιμονική.
Αδιαφορούμε ειλικρινά. Κινδυνευούσης της πίστεως και θα μιλήσω και θα νεργήσω και ό,τι θέλουν ας μου κάνουν.
Διαβάζοντας την Πατριαρχική συνέντευξη σε Σέρβικο μέσο αναρωτήθηκα τι μας διδάσκει τελικά η Πατριαρχική πρακτική;
Τον τύφο της αμετανοησίας στο όνομα της ταπεινώσεως;
Την αδιαλλαξία ενός δυνάστη στο όνομα της δικαιοσύνης.
Το υπερφίαλο της δεσποτοκρατίας στο όνομα μιας ακατανόητης θεσμικής διακονίας.
Ο Πατριαρχικός λόγος πλέον δεν πείθει ούτε τον ίδιο. Κάθε λόγος στεγνός Θείας Χάριτος, καθίσταται αποκρουστικός.
Η γάγγραινα του Κολυμπαρίου, το οικουμενιστικό πνεύμα, μοιάζει να έχει προσβάλλει αμετάκλητα τη θεολογική σκέψη του Φαναρίου.
Η Ορθοδοξία επαπειλείται από νέο Σχίσμα.
Ο Πατριαρχικός θώκος της Κωνσταντινουπόλεως αντί να αρθεί στο ύψος των περιστάσεων, μοιάζει να καταποντίζεται στο απύθμενο βάθος της ανθρώπινης ματαιοδοξίας.
Καλή Μετάνοια