Τρίτη, 11 Ιουνίου 2019

Τρεις Θείες Λειτουργίες αποτειχισμένων σε Πελοπόννησο και Μακεδονία (Καί ομιλία π. Ευθυμίου Τρικαμηνά)



       
   Μετὰ τὴν Θ. Λειτουργία τῆς Ἀναλήψεως σὲ Κατακόμβη τῆς κεντρικῆς Πελοποννήσου ποὺ τέλεσε ὁ π. Εὐθύμιος Τρικαμηνᾶς (καὶ ὅσα εἶπε, ὅπως "ἐκεῖ ποὺ κοινωνοῦμε, ἐκεῖ κι ἀνήκουμε· ... Ἐφ’ ὅσον κοινωνεῖς σὲ αἱρετικό, εἶσαι κι ἐσὺ αἱρετικός..., ἔστω κι ἂν διαφωνεῖς  κ.λπ., στὴν ὑποσημ.*)· 
     μετὰ τὴν Θ. Λειτουργία ποὺ τέλεσε ὁ π. Σπυρίδων σὲ ἄλλη κατακόμβη τῆς Πελοποννήσου τὴν Κυριακή,
      χθὲς βράδυ τελέστηκε ἀγρυπνία γιὰ τὸν ἅγιο Λουκᾶ τὸν Ἰατρό, ἀπὸ τὸν ἀποτειχισμένο π. Μόδεστο (ἀπὸ τὴν Καστοριά) μὲ παρόντα τὸν ἐπίσης ἀποτειχισμένο π. Φώτιο Τζούρα, ὁ ὁποῖος καὶ ἔψαλε μετὰ τοῦ μ. Σάββα.




     Σημειωτέον ὅτι ὁ π. Φώτιος Τζούρας, ποὺ μὲ θαυματουργικὸ τρόπο ἀπέκτησε τίμιο λείψανο τοῦ ἁγίου Λουκᾶ (τμῆμα ἀπὸ τὴν ἄφθαρτη καρδία του), τελεῖ ἐδῶ καὶ 11 χρόνια Ἀγρυπνία στὴν μνήμη του. Παλαιότερα τελοῦσε τὴν Ἀγρυπνία στὴν Ἐνορία του –στὸ Σταυροδρόμι Σερρῶν- καὶ ὅταν ἐδιώχθη ἀπὸ τὸν μητροπολίτη Σιδηροκάστρου, σὲ ἰδιωτικὸ ἐκκλησάκι ἁγίου Λουκᾶ Ἀρχιεπισκόπου Συμφερουπόλεως,  Ἐπίσης ὁ π. Φώτιος τελεῖ κάθε Πέμπτη Παρακλήσεις στὸν Ἅγιο καὶ ἔχει δεῖ πολλὰ θαύματα.


________________________
(*)  Εἶπε στὴν ὁμιλία του ὁ π. Εὐθύμιος περίπου τὰ ἑξῆς:

    Γνωρίζετε ὅτι ἔχουμε προβλήματα στὴν Ἐκκλησία μας, τὰ ὁποῖα, ὅταν κάποιος δὲν τὰ βλέπει, ἂν δὲν βλέπει ποῦ βαδίζει σήμερα ἡ Ἐκκλησία μας εἶναι λειψὸς ὀρθόδοξος. Ὁ ἄνθρωπος αὐτός, ἢ πρέπει νὰ εἶναι συμβιβασμένος μὲ τὸ κατεστημένο ἢ δὲν θέλει νὰ ἀγωνισθεῖ. Ἡ Ἐκκλησία συμβαδίζει μὲ τὴ νέα ἐποχή, μὲ τὸ κατεστημένο αὐτό, τὸ νέο μοντέλο ποὺ ἐφαρμόζεται παγκοσμίως, τῆς παγκοσμιοποίησης.
Συμφωνεῖ μὲ ὅλους καὶ μὲ ὅλα ἡ Ἐκκλησία· καὶ γι’ αὐτὸν ἀκριβῶς τὸ λόγο, ἐπειδὴ θέλουμε νὰ διατηρήσουμε τὴ σωστή μας θέση μέσα στὴν Ἐκκλησία, ὡς μέλη τοῦ Σώματος τοῦ Χριστοῦ ποὺ δὲν εἶναι ἡμίθνητα, οὔτε ἀρρωστημένα μέλη (βέβαια πάθη ἔχουμε ὅλοι μας, ἀλλὰ μὲ τὴν διάθεση νὰ θέλουμε γιατρευτοῦμε, ὄχι νὰ θέλουμε νὰ βολευτοῦμε στὴν ἀσθένειά μας)· γι’ αὐτὸ ἀκριβῶς τὸν λόγο ἔχουμε διαχωρίσει τὴ θέση μας ἀπὸ τοὺς Ἐπισκόπους, γιὰ νὰ παραμείνουμε μέσα στὴν Ἐκκλησία καὶ νὰ διατηρήσουμε τὴν Πίστη ποὺ μᾶς παρέδωσαν οἱ Ἀπόστολοι καὶ οἱ Ἅγιοί μας.

Ο μοιραίος Ιερώνυμος ..."πρόλαβε" να συμπροσευχηθεί με τον Επιφάνιο για να ..."σώσει" τον Βαρθολομαίο!!!

Βόμβα!

Διαλύεται η νέα ουκρανική εκκλησία

-Ο Φιλάρετος στις 20 Ιουνίου της δίνει την χαριστική βολή



Κι ενώ η Ελλαδική Εκκλησία περιέργως έχει ακολουθήσει την οδό της αναγνώρισης της νέας ουκρανικής εκκλησιαστικής δομής, τα πράγματα στο Κίεβο αναφορικά με το υπάρχον «σχίσμα» μεταξύ Επιφάνιου και Φιλάρετου χειροτερεύουν καθιστώντας αμφίβολη την συνέχεια του νέου εκκλησιαστικού εγχειρήματος το οποίο επέβαλαν βιαστικά Βαρθολομαίος και Ποροσένκο.
Ο Φιλάρετος, ο «Πατριάρχης» του «Πατριαρχείου Κιέβου» και ο «Επίτιμος Πατριάρχης» της «Ορθοδόξου Εκκλησίας της Ουκρανίας» (OCU), σε σημερινό φόρουμ «Για την Ουκρανική Ορθόδοξη Εκκλησία! Για το Πατριαρχείο Κιέβου», ανακοίνωσε ότι ένα τοπικό συμβούλιο του «Πατριαρχείου

Υπερηφάνεια και κοινός αγώνας υπέρ της Πίστεως, είναι πράγματα ασυμβίβαστα!



Η εμφάνιση της σατανικής υπερηφάνειας στους ανθρώπους


Ἁγίου Ἰωάννου τῆς Κροστάνδης

          Η υπερηφάνεια συνηθέστατα κάνει την εμφάνισή της στον άνθρωπο με τον εξής τρόπο:
          Ο άνθρωπος που δέχτηκε τη μόλυνσή της, εξισώνει με τον εαυτό του τους πάντες η τουλάχιστον πολλούς ανωτέρους η μεγαλύτερούς του στην ηλικία, την εξουσία η τις ικανότητες, και δεν ανέχεται να βρίσκεται χαμηλότερά τους.
 Αν ο υπερήφανος άνθρωπος είναι υφιστάμενος, δεν σέβεται – όπως και πρέπει – τον προιστάμενό του, δεν θέλει να του υποκλίνεται με σεβασμό, δεν σέβεται τις εντολές του και τις εκτελεί απρόθυμα, από φόβο· εξισώνει τον εαυτό του με όλους τους μορφωμένους ανθρώπους και δεν παραχωρεί την υπεροχή πάνω από τον εαυτό του σε κανένα ή, αν το κάνει αυτό, το κάνει για πολύ λίγους ανθρώπους.
   Αν είναι είτε μορφωμένος είτε αμόρφωτος, είτε γιός είτε κόρη, δεν αποδίδει τον προσήκοντα σεβασμό στους γονείς και τους ευεργέτες του, ιδιαίτερα τους απλοικούς και τους απαίδευτους, θεωρώντας τους ίσους με τον εαυτό του, ακόμα και υποδεέστερους.
 Πρέπει να προσέχεις στο έπακρο να μην συγκρίνεις τον εαυτό σου με τους άλλους από οποιαδήποτε άποψη, αλλά να τοποθετείς τον εαυτό σου χαμηλότερα απ΄ όλους έστω κι αν στην πραγματικότητα είσαι σ΄ οτιδήποτε καλύτερος από πολλούς η ίσος με πάρα πολλούς. Κάθετι μέσα μας είναι από τον Θεό· δεν είναι δικό μας. «… Τούτο ουκ εξ υμών, Θεού το δώρον, ουκ εξ έργων, ίνα μη τις καυχήσηται» (Εφεσ. 2, 8-9). «Πάντα δε ταύτα ενεργεί το εν και το αυτό Πνεύμα» (πρβλ. Α΄Κορ.12, 4·11).

Και ο επί δεκαετίες χαρτοπόλεμος συνεχίζεται: Γράφουν, γράφουν, γράφουν, καταγγέλλουν, και ...κοινωνούν αδιαλείπτως με τους κατεδαφιστές της Εκκλησίας τους οποίους καταγγέλλουν!


Μακαριώτατε, προσέξατε!!!

d16df

       γράφη κατ’ ἐπανάληψιν ὅτι τὸ ἐπίκεντρον τῶν συζητήσεών σας, Μακαριώτατε, μὲ τὸν Πατριάρχην ἦτο τὸ Οὐκρανικὸν ζήτημα καὶ ὅτι σεῖς προτίθεσθε νὰ ἀναγνωρίσητε τὴν ψευδοαυτοκεφλίαν τῶν σχισματικῶν τοῦ Κιέβου.
      Μακαριώτατε, ὁ Πατριάρχης εὑρίσκεται εἰς τελείαν ἀπόγνωσιν. Πληρώνει τὰς συνεπείας τῆς ἀφροσύνης του. Οὐδὲν Πατριαρχεῖον καὶ οὐδεμία ἄλλη αὐτοκέφαλος Ἐκκλησία ἀνεγνώρισαν τὴν αὐθαίρετον, σκανδαλώδη καὶ ἀντικανονικὴν ἐνέργειαν τοῦ

Πώς θα ήταν ο Άγιος Λουκάς ως γιατρός του Ε.Σ.Υ;

Εισήγηση του ιατρού κ. Νικολάου Τζαφέστα στην ημερίδα που διοργάνωσε η Θρησκευτική Υπηρεσία του Γ.Ν.Νοσοκομείου Κέρκυρας την 11η Ιουνίου 2012 προς τιμήν του Αγίου Λουκά του ιατρού


Θα ήθελα να ευχαριστήσω την Ιερά Μητρόπολη Κερκύρας και Παξών και Διαποντίων Νήσων και ιδιαίτερα τον Σεβ. Μητροπολίτη κ. Νεκτάριο, υπό την αιγίδα του οποίου τελεί η σημερινή ημερίδα, για την τιμή που μου έκανε μέσω της Θρησκευτικής Υπηρεσίας του Νοσοκομείου μας, να επιλέξει και εμένα μεταξύ των ομιλητών.

Στη σημερινή ημερίδα, αναδεικνύουμε εν συντομία την προσωπικότητα και το έργο του Αγίου Λουκά Αρχιεπισκόπου Συμφερουπόλεως της Κριμαίας του Ιατρού, αλλά και καθηγητού της τοπογραφικής ανατομικής. Οι εκ των κληρικών σεβαστοί ομιλητές, αναφέρονται στην αγία βιοτή

Απαντά ο άγιος Λουκάς στο ιστολόγιο "Κατάνυξις"!

Πρέπει νὰ ἐλέγχουμε ὁ ἕνας τὸν ἄλλον, ὅταν βλέπουμε κάποια σφάλματα; 



Πρέπει νὰ ἐλέγχουμε ὁ ἕνας τὸν ἄλλον, ὅταν βλέπουμε κάποια σφάλματα;

Ὑπάρχει διαφορά, ὅταν βρίζει κανεὶς ἢ ὅταν ἐλέγχει κάποιον;

Ἴσως μερικοὶ ἀπὸ σᾶς, ποὺ διαβάζουν τὴν Ἁγία Γραφή, προβληματίζονται, ὅταν βλέπουν πὼς ὁ Κύριος ἐνῶ μᾶς ἀπαγορεύει νὰ λέμε τὸν πλησίον μας «ἀνόητε» καὶ «ἠλίθιε», καί αὐτὸς ποὺ τὸ κάνει, σύμφωνα μὲ τὸ λόγο Του, εἶναι ἔνοχος τῆς φωτιᾶς τῆς κολάσεως.
Ἐνῶ λοιπὸν λέει αὐτά, ὁ Ἴδιος πολλὲς φορὲς χρησιμοποιεῖ σκληρὰ λόγια γιὰ κάποιους ἀνθρώπους, ὅπως στὴν περίπτωση τοῦ ἀρχισυναγώγου, στὸν ὁποῖον εἶπε· «ὑποκριτά».