Δευτέρα 25 Ιουλίου 2016

Ο χαρτοπόλεμος των Οικουμενιστών συνεχίζεται, ενώ ανθρώπινες ψυχές μολύνονται, διαλύονται και χάνονται στην Παναίρεση ή στα σχίσματα!


π. Παῦλος Δημητρακόπουλος:
   «Η λύπη μας αυτή απορρέει από το καθήκον της αγάπης μας προς κάθε άνθρωπο και τη λαχτάρα μας να μη χαθεί ούτε μία ανθρώπινη ψυχή».

Μόνο ποὺ ἡ ἀγάπης σας γέρνει ὑποκριτικὰ μονόπαντα,  π. Παῦλε!




ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΠΙ ΤΩΝ ΑΙΡΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΡΑΘΡΗΣΚΕΙΩΝ

Εν Πειραιεί τη 25η Ιουλίου 2016.


ΠΟΙΑ ΕΙΔΟΥΣ ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΘΕΛΕΙ Ο ΘΕΟΣ;

Τα αποτελέσματα της λεγομένης Αγίας και Μεγάλης Συνόδου του Κολυμβαρίου άρχισαν να «αποδίδουν καρπούς». Οι θιασώτες της διαδίδουν εκείθεν κακείθεν ότι «μπήκαν τα θεμέλια» για την ενότητα της Χριστιανοσύνης. Ότι η Μεγάλη Σύνοδος «άνοιξε το δρόμο» για την ποθητή ένωση των κατακερματισμένων Χριστιανών. Ότι έδωσε «νέα ώθηση» στην Οικουμενική Κίνηση, αφού, όπως είναι γνωστό, μέσω των αποφάσεών της, ο Οικουμενισμός θεωρείται μονόδρομος για την πορεία της Εκκλησίας.
Αφορμή για τη σύνταξη του παρόντος σχολίου μας πήραμε από πρόσφατη συνέντευξη του Παναγιωτάτου Οικουμενικού Πατριάρχου κ. Βαρθολομαίου στην ιταλική εφημερίδα «La Repubblica», η οποία δημοσιοποιήθηκε στα ελληνικά στο ιστολόγιο «Ρομφαία», με τον τίτλο: «ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΣ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ: “ΟΤΑΝ Ο ΘΕΟΣ ΘΕΛΗΣΕΙ ΘΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΠΟΘΗΤΗ ΕΝΟΤΗΤΑ”» (ἐδῶ).
Μελετώντας με προσοχή την ως άνω συνέντευξη διείδαμε την πρόθεση του Παναγιωτάτου να αποσαφηνίσει τον πραγματικό και κύριο σκοπό της συγκλήσεως της Αγίας και

«Όταν ο εχθρός σου σε επαινεί ψάξε να βρεις πού έχεις κάνει λάθος»! Μόνο που η παροιμία αυτή απευθύνεται σε λογικούς ανθρώπους κι όχι σε αιρετικούς!

Και πάλι εξέμεσε το δηλητήριο της αιρετιζούσης καρδίας του γούμενος Τατάρνης Ευρυτανίας Δοσίθεος

Το Βατικανό
επικροτεί το Μήνυμα

της Συνόδου της Κρήτης!



synodos.jpg

        Το Βατικανό επικροτεί και προβάλλει θετικά το Μήνυμα της Συνόδου της Κρήτης. Με βάση τη θυμοσοφική παροιμία πως όταν ο εχθρός σου σε επαινεί ψάξε να βρεις πού έχεις κάνει λάθος, οι δέκα Προκαθήμενοι των αντίστοιχων τοπικών Ορθοδόξων Εκκλησιών, που έλαβαν μέρος στην εν λόγω Σύνοδο, πρέπει να συσκεφθούν και να καταλήξουν γιατί αυτή η πανηγυρική προβολή του κειμένου από τους Λατίνους.

        Πιο συγκεκριμένα η μηνιαία εφημερίδα «Καθολική», όργανο των Ουνιτών στην Ελλάδα, στο φύλλο της Πέμπτης, 30ής Ιουνίου 2016, (Περίοδος Β΄ Αριθμ. 179) με πρωτοσέλιδο έχει τον εξάστηλο εντυπωσιακό τίτλο  «ΜΗΝΥΜΑ Της Αγίας και Μεγάλης Συνόδου της Ορθοδόξου Εκκλησίας». Τόσο εντυπωσιακή παρουσίαση του Μηνύματος ούτε τα προπαγανδιστικά φερέφωνα του Φαναρίου δεν είχαν... Διερωτάται κάθε Ορθόδοξος ποιά ήσαν τα σημεία του Μηνύματος που οδήγησαν τους εκπροσώπους του Πάπα στην Ελλάδα να το προβάλλουν τόσο πολύ;...
        Επί πλέον στο κάτω μέρος της 1ης σελίδας, πάλι με εντυπωσιακό τρόπο, παρουσιάζεται η, με ημερομηνία 15 Ιουνίου 2016, ευχετήρια επιστολή της «Ιεράς Συνόδου της Καθολικής Ιεραρχίας Ελλάδος» προς «Την Αυτού Θειοτάτην Παναγιότητα κ.κ. ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΝ, Οικουμενικόν Πατριάρχην». Σ’ αυτήν αναφέρουν ότι «θεωρούν ευλογίαν δι’ όλην την Εκκλησίαν του Χριστού και γεγονός ιστορικόν και ελπιδοφόρον δι’ όλην την ανθρωπότητα την σύγκλησιν της Αγίας και Μεγάλης Συνόδου των Ορθοδόξων Εκκλησιών...». Διερωτάται πάλι ο πιστός  Ορθόδοξος Χριστιανός ποιά είναι η «όλη Εκκλησία», που θεωρεί ευλογία τη σύγκληση της Συνόδου στην Κρήτη; Κατά το Βατικανό είναι η υπό τον Πάπα «Εκκλησία». Και γιατί αυτή αγάλλεται για τη Σύνοδο; Ασφαλώς με την βεβαιότητα  της, μέσω αυτής, προώθησης  της υπό τον Πάπα «ενώσεως» με τους Ορθοδόξους...  
        Έκτακτη Σύγκληση της συνέλευσης των Προκαθημένων δύσκολο να πραγματοποιηθεί τον καιρό αυτό. Πέραν των άλλων ο Οικουμενικός Πατριάρχης βρίσκεται στο εξωτερικό «για ολιγοήμερη ανάπαυση». Στη σχετική ανακοίνωση του Φαναρίου δεν αναφέρεται ούτε ο τόπος που θα αναπαυθεί, ούτε ο χρόνος της παραμονής του εκτός Τουρκίας. Το παράξενο, για το τυπολατρικό Φανάρι, γεγονός του αινιγματικού ανακοινωθέντος, τροφοδότησε φήμες, που φαίνονται υπερβολικές και πιθανόν μακριά από την αλήθεια. Ο κ. Βαρθολομαίος, πριν αναχωρήσει στο εξωτερικό, υπέγραψε με τους άλλους θρησκευτικούς ηγέτες της γείτονος  κείμενο υποστήριξης του Προέδρου Ερντογκάν και υπέρ της ευημερίας και ειρήνης της χώρας τους, της Τουρκίας.
       
     Εν τω μεταξύ στον απόηχο της Συνόδου στην Κρήτη ο ηγούμενος της Μονής Παναγίας Τατάρνης Ευρυτανίας Δοσίθεος δημοσίευσε σε ιστοσελίδα ύβρεις εναντίον όσων έκαμαν κριτική σ’ Αυτήν. Γράφει: «Τα όσα λέγονται και γράφονται περί της Πανορθοδόξου Συνόδου υπερβαίνουσι τα λύματα των οχετών πολλών μεγαλουπόλεων», πως «τα εκ των κοράκων κρα-κρα αδυνατούσιν ίνα καλύψωσι τους τερετισμούς των αηδόνων» και πως οι δηλώσεις «υπερορθοδόξων», «ζηλωτών» και «στειροελλαδιτών» «γέμουσι χολής» ( κατά του Φαναρίου)  και πάσχουν από «πτωχοπροδρομικό ελλαδισμό και εκκλησιαστικό επαρχιωτισμό εν πλειοδοσία».... Στη συνέχεια θέτει θέμα σχέσεων Φαναρίου και Εκκλησίας της Ελλάδος και απειλεί ότι «οι κατόπιν βίας διατυπωθέντες και χορηγηθέντες Τόμος του 1850 και Πράξις του 1928 ανά πάσαν στιγμήν δύνανται ίνα αρθώσιν»....
        Ο Αρχιμανδρίτης Δοσίθεος με ειλικρίνεια σημειώνει: «Επεσκέφθην την Βασιλεύουσαν Πόλιν ως ταπεινός και ευτελής προσκυνητής εκατόν τεσσαράκοντα μίαν (φοράς) και εις τους εκεί από του χρέους μη κινούντας ουδ’ ίχνος διέγνων κακοδοξίας»... Ο Αρχιμανδρίτης Δοσίθεος  πρέπει να διαθέτει ικανή προσωπική περιουσία για να έχει πάει τόσες φορές στην Πόλη. Αν και, ως μοναχός, έχει δώσει όρκο ακτημοσύνης... Ελπίζουμε ότι τα έξοδά του ταξιδίου, της διαμονής του και των δώρων προς τα στελέχη της Πατριαρχικής Αυλής δεν προέρχονται από τα έσοδα της Μονής, που ανήκει στη Μητρόπολη Καρπενησίου και στην Εκκλησία της Ελλάδος και μόνο.
Ο Αρχιμανδρίτης Δοσίθεος είναι κληρικός της Εκκλησίας της Ελλάδος και μισθοδοτείται και ζει από Αυτήν. Όμως την απειλεί εμμέσως πλην σαφώς ότι θα αρθεί το Αυτοκέφαλό της και θα χάσει τις Μητροπόλεις των «Νέων Χωρών»... Η ψυχή του ομολογεί ότι ανήκει στο ανοικτό στην «οικουμενικότητα» Φανάρι και όχι στον «πτωχοπροδρομικό ελλαδισμό». Και διερωτάται κανείς, γιατί τότε μένει στην Ευρυτανία, στα διαλείμματα από τα ταξίδια του, και δεν ζητάει μετάθεση στην Πόλη, για να προσφέρει εκεί μόνιμα τις υπηρεσίες του, χωρίς να κουράζεται με τα τόσα ταξίδια; Εκτός των χρημάτων φαίνεται ότι τίποτε άλλο δεν τον συνδέει με την Εκκλησία της Ελλάδος. Το μισθό του όμως μπορεί να τον παίρνει και στην Πόλη, όπως και τα έσοδα από τα βιβλία της μαγειρικής και ζαχαροπλαστικής, τα οποία έχει εκδώσει....
Το κείμενο του Αρχιμανδρίτου Δωροθέου, φυσικά, αναδημοσιεύεται στην ιστοσελίδα της Μητροπόλεως Αρκαλοχωρίου...

Άδηλοι σκοποί της Μεγάλης Συνόδου των Οικουμενιστών.

 Δάσκαλοί μας στήν ζωή, σύμφωνα μέ τό βιβλίο «Ἕλξη καί πάθος», δέν εἶναι οἱ θεοφόροι, γλυκύτατοι Πατέρες μας, ἀλλά οἱ παπικοί, οἱ προτεστάντες, οἱ ὁμοφυλόφιλοι, ὅλα τά ξόανα τῆς Νέας ἐποχῆς.


Το Πρωτοπρεσβυτέρου Ἰωάννη Φωτοπούλου

Ι.  Ἄδηλοι σκοποί τῆς Μεγάλης Συνόδου τῶν Οἰκουμενιστῶν.
Συνεχίζουμε νά ἔχουμε τά μάτια μας στραμμένα στά ὅσα ἐλέχθησαν, ἐπράχθησαν καί ἐγράφησαν στή λεγόμενη  «Ἁγία καί Μεγάλη Σύνοδο» (ἐφεξῆς Α.Μ.Σ.). Φοβούμεθα ὅτι ἡ ἀρξαμένη ἀλλοίωση στό ὀρθόδοξο ἐκκλησιολογικό φρόνημα καί στίς διατυπώσεις τῶν ψηφισθέντων κειμένων πού ἀφοροῦν στήν ἐν Χριστῷ ζωή θά συνεχισθεῖ μέ ταχύτατους ρυθμούς.  Φαίνεται ὅτι τελικός σκοπός τῶν οἰκουμενιστῶν δέν εἶναι ἡ ἀλλοίωση τοῦ ὀρθοδόξου φρονήματος σέ θεωρητική βάση ἀλλά ἡ μετάλλαξη τῆς ὀρθοδόξου βιοτῆς σέ κάτι ξένο, ἀλλόκοτο καί ἀσυμβίβαστο μέ τίς θεῖες Γραφές καί τή διδασκαλία τῶν Ἁγίων Πατέρων δηλαδή σέ κάτι οὐσιαστικά ἀντίθετο μέ τήν Θεία Οἰκονομία τοῦ Σταυρωθέντος καί Ἀναστάντος Σωτῆρος μας Ἰησοῦ Χριστοῦ.

Τρία δείγματα πού φανερώνουν τίς προθέσεις τοῦ Οἰκουμενισμοῦ:....

α) Οἱ νύξεις πού ἔγιναν ἀπό «ὀρθοδόξους» ἱεράρχες κατά τήν προετοιμασία τῆς Α.Μ.Σ. νά γίνει λόγος στά ὑπό ψήφιση κείμενα γιά τἠν καταπολέμηση τῶν διακρίσεων λόγῳ σεξουαλικοῦ προσανατολισμοῦ,
β) Ὁ Οἰκουμενικός Πατριάρχης κατά τήν ἔναρξη τῶν ἐργασιῶν  τῆς Α.Μ.Σ. εἶπε ὅτι ἡ «Αὐτοῦ Ἁγιότης ὁ Πάπας τῆς Ρώμης» εὔχεται γιά τήν  ἐπιτυχία τῶν ἐργασιῶν τῆς Α.Μ.Σ.  Καί σέ λίγες ἡμέρες «ἡ Αὐτοῦ Ἁγιότης» διεκήρυξε σέ ὅλον τόν κόσμο ὅτι οἱ Χριστιανοί πρέπει νά ζητήσουν συγγνώμη ἀπό τούς ὁμοφυλόφιλους! 
γ) Οἱ συζητήσεις πού ἔγιναν στήν Α.Μ.Σ. γιά τό γάμο τῶν ἐν χηρείᾳ κληρικῶν ἐνάντια στόν Κανόνα τῆς Πενθέκτης Συνόδου.

Σέ ὅλη αὐτή τή στρατηγική τῆς Νέας ἐποχῆς χρήσιμο εἶναι -ἄν δέν ἀποτελεῖ «λαγό»- τό βιβλίο «Ἕλξη καί Πάθος».  Γίνεται μ΄ αὐτό μιά σαφής προετοιμασία τοῦ «προβληματισμένου» ἀναγνωστικοῦ κοινοῦ γιά τό «πρόβλημα» τῆς ὁμοφυλοφιλίας καί δίνονται νεοεποχίτικα ὅπλα δῆθεν ἐπιστημονικά ψυχολογικά καί φιλοσοφικά γιά νά γίνει ἀποδεκτή στήν ὀρθόδοξη συνείδηση τό φρικτό αὐτό πάθος, τοὐλάχιστον νά ἀρχίσει μιά... συζήτηση πού ἀσφαλῶς θά μεταφερθεῖ καί σέ μιά πανορθόδοξη Σύνοδο.

ΙΙ.  Σύμφωνα μέ τό βιβλίο «Ἕλξη καί πάθος» περιττοί καί ἄστοχοι στή διδασκαλία τους σχετικά μέ τά αἰσχρά πάθη οἱ Ἅγιοι Πατέρες
Ὁ συγγραφέας π. Βασίλειος Θερμός γιά νά στηρίξει τίς θέσεις του χρησιμοποιεῖ τά ξόανα τῆς Ν. ἐποχῆς, πλειάδα ὁμοφυλοφίλων καθηγητῶν τῆς Κ. Διαθήκης στά πανεπιστήμια τῆς Δύσεως στρατευμένων στήν προώθηση τῆς ὁμοφυλοφιλίας. Ὅλοι τους σχεδόν

Η ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ σε όλο της το μεγαλείο

Φοράς Σταυρό; ΕΙΣΑΙ ΡΑΤΣΙΣΤΗΣ !

Βρίζεις το Σταυρό; ΕΙΣΑΙ ΝΟΜΙΜΟΣ !


«Ἡμεῖς δὲ κηρύσσομεν Χριστὸν ἐσταυρωμένον, ᾿Ιουδαίοις μὲν σκάνδαλον, ῞Ελλησι δὲ μωρίαν»
(Α΄ Κορινθ. α΄ 23).

 τοῦ π. Διονυσίου Ταμπάκη

ΣΥΝΗΘΕΣ γεγονός έγινε πλέον το να βλέπεις να διώκονται και στην Ελλάδα και στο εξωτερικό όσοι φορούν τον τίμιο Σταυρό:

Ο εισαγγελέας της έδρας Γ. Φλωρίδης (για την υπόθεση της Ι. Μ. Βατοπαιδίου), είπε στη δικαστή Μ. Ψάλτη που δικαζόταν για την υπόθεση:
"Όταν είστε στην έδρα, είναι απαράδεκτο να φοράτε σταυρό, γιατί είναι θρησκευτικό σύμβολο και επηρεάζετε"!
  

Η Siv Kristin Sællmann, υποχρεώθηκε να μην εκφωνεί ειδήσεις φορώντας το χριστιανικό σύμβολο έπειτα από διαμαρτυρίες οργισμένων τηλεθεατών



-Η Nadia Eweida ήθελε να φορέσει το σταυρό της, η εταιρεία όμως της το απαγόρεψε. Η Nadia... επέμενε και τελικά την έδιωξαν.

…και άλλα και άλλα πολλά…

Και ενώ κρίνεται ως απαράδεκτο και παράνομο το να φοράς Σταυρό γίνεται όμως νόμιμο και επιτρεπτό να τον βρίζεις μέσα στα πλαίσια της αποποινικοποίησης της βλασφημίας των Θείων που προωθούν τα πνευματικά πτώματα του Ελληνικού Κοινοβουλίου.

Η συλλογική τους έχει την εξής βάση:
     "Παράλληλα με τις προσπάθειες για την αντιμετώπιση του ρατσισμού και της ρητορικής του μίσους, οφείλει να λαμβάνει μέτρα για την πλήρη κατοχύρωση της ελευθερίας της έκφρασης.

Δηλαδή, αν του έρθει κάποιου φορολογούμενου Έλληνα πολίτη να βρίσει πατόκορφα την οικογένειά των βουλευτών αυτό θεωρείται «ελευθερία της έκφρασης;»

Επίσης λένε:
   «Κατά το Ποινικό Δίκαιο η ποινή προϋποθέτει την τέλεση πράξης... Ωστόσο, στην περίπτωση της βλασφημίας λείπει οποιαδήποτε βλαπτική συνέπεια της πράξης. Επομένως, η έννοια του εγκλήματος δεν διακρίνεται».
Τουτέστιν, αν βρίσουν και μπινελικόσουν τους Πατεράδες και τις Μανάδες των νομοθετών που έχουνε πεθάνει, υπάρχει καμία βλαπτική συνέπεια για αυτούς μέσα απ΄ τον τάφο;
Η ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ σε όλο της το μεγαλείο
από βρυκόλακες Α-ΘΕΟΥΣ (χωρίς Θεό)  και 
Α-ΘΕΟΥΣ (Δίχως φως-Τυφλούς: από το θέωμαι: βλέπω)

Μόνο οι δαίμονες μπορούν να χαρούν από τέτοια νομοθετήματα αφού ακόμη κι αυτοί αδυνατούν να βρίσουν τον θεό μη έχοντας σώμα και στόμα.
Και βέβαια ο Θεός καθόλου δεν ζημιώνεται ούτε βάζει μαύρες πλερέζες σαν τον βρίσεις, αλλά εσύ ο ίδιος βλάπτεσαι που είναι σαν να φτύνεις τον ήλιο (θα πέσουν τα σάλια στην μούρη σου!).

Επιτέλους λίγο τιμή και σεβασμό στους τόνους αίματος που χύθηκαν από μάρτυρες και Νεομάρτυρες του Ελληνορθοδόξου Γένους μας που ούτε στα καζάνια των διϋλιστηρίων του Ασπροπύργου δεν χωρούν αλλά θα ξεχειλίσουν να φτάσουν μέχρι το Σύνταγμα και να πνίξουν σαν άλλο τσουνάμι την Βουλή!

 π. Διονύσιος Ταμπάκης

Μνήμη της Κοιμήσεως της Αγίας Άννης, μητρός της Υπεραγίας Θεοτόκου

Κθισμα. Ἀπὸ τὸν ρθρο.


Κρίσις της αρχιερατικής αυτοσυνειδησίας

Η κρίσις της Εκκλησίας 

του αείμνηστου Ιωάννου Κορναράκη

Ομ. Καθηγητού Παν. Αθηνών



Κρίσις της αρχιερατικής αυτοσυνειδησίας

Η κρίση, η οποία έχει εκσπάσει στους κόλπους της Εκκλησίας, είναι πρωτίστως κρίση της αρχιερατικής αυτοσυνειδησίας! Προτάσσεται βέβαια και προβάλλεται, κατά τις ημέρες αυτές, που οι αποκαλύψεις ποικίλων σκανδάλων συγκλονίζουν τις συνειδήσεις του πληρώματος της Εκκλησίας, ως κρίση, η διαφθορά, η οποία έχει εισδύσει στη ζωή και στον τρόπο λειτουργίας της Εκκλησίας. Αλλά το υπόβαθρο της διαφθοράς αυτής και η αδυναμία της διοικούσης Εκκλησίας να προχωρήσει σε ουσιαστική αυτοκάθαρση, έχουν το αρχικό τους αίτιο στην κρίση της επισκοπικής αυτοσυνειδησίας, η οποία δείχνει να είναι αποξενωμένη από τη συνεργία της με το Άγιο Πνεύμα, δηλ. από τη χάρη του συγκροτούντος τον θεσμό της Εκκλησίας Παρακλήτου Πνεύματος! Αλλά ποια είναι επιγραμματικά τα γεγονότα, που βεβαιώνουν την αποξένωση αυτή;


  α) Η παγία τακτική να μαθαίνει το πλήρωμα της Εκκλησίας τα ονόματα των μελλόντων να αναδειχθούν στο επισκοπικό αξίωμα κληρικών, πολύ προ της ημέρας της εκλογής τους! Η παρασκηνιακή δραστηριότητα των αρμοδίων εκκλησιαστικών παραγόντων να αναδειχθούν στο αξίωμα αυτό πρόσωπα, όχι της εκλογής του Αγίου Πνεύματος, αλλά των προσωπικών