Τρίτη 22 Μαρτίου 2016

Όλα είναι μελετημένα και καλώς σχεδιασμένα!

Για να καταλάβουμε τί μας περιμένει!

Τραγικοί Επίσκοποι που θεωρούνται ως πνευματικοί Ποιμένες διατυμπανίζουν ὅτι οἱ φιλόξενοι Ἕλληνες δὲν θὰ ἀφήσουν χωρὶς βοήθεια τοὺς πρόσφυγες, ὅτι θὰ φιλοξενήσουν (ἀκομα καὶ σὲ …παιδικὲς κατασκηνώσεις τῶν Μητροπόλεων) πρόσφυγες καὶ λαθρομετανάστες! (ἐδῶ)

ν τῶ μεταξὺ οἱ «μετανάστες» ἄρχισαν νὰ δείχνουν τὶς «καλὲς» προθέσεις τους, δασκαλεμένοι ἀπ’ αὐτοὺς ποὺ τους προωθοῦν! Παρουσιάζουμε τὰ ἑξῆς περιστατικά:
     Ὁ μητροπ. Καισαριανῆς Δανιήλ, στὴν 6η Γενικὴ Ἱερατικὴ Σύναξη τῆς Ι. Μ. Δημητριάδος γνωστοποίησε τὸ ἑξῆς γεγονός:
   Ὅταν ὁ μητροπ. Πειραιῶς Σεραφείμ πῆγε νὰ μοιράσει τρόφιμα στὸ λιμάνι, φοροῦσε ἕνα σκουφάκι ποὺ εἶχε πάνω του τὸν Σταυρό.
   
Τότε ἕνας ἀπὸ αὐτοὺς ποὺ ἦταν ἐκεῖ τοῦ εἶπε νὰ τὸ βγάλεις αὐτό. Ὁ Πειραιῶς διαμαρτυρήθηκε πρὸς τὸν Λιμενάρχη ὁ ὁποῖος προσπάθησε νὰ ἠρεμήσει τὰ πράγματα καὶ στὴ συνέχεια εἶπε στὸν Πειραιῶς: «''Σεβασμιώτατε ξέρετε ποιος ήταν αυτός; Είναι Πράκτορας της Σαουδικής Αραβίας..." αφήνοντας όλους αποσβολωμένους για λίγα δευτερόλεπτα!»
      Ἀλλὰ ὁ κ. Δανιὴλ εἶπε κι ἄλλα: «Αξίζει να αναφερθεί πως ο κ. Δανιήλ έκανε αυτές τις αποκαλύψεις παρόντος του Μητροπολίτη Δημητριάδος, ο οποίος πριν λίγες ημέρες έλεγε ότι "δεν μπορώ να δεχτώ κάποιον που αρνείται την προσφορά σε πρόσφυγες και μετανάστες. Για μένα αυτός δεν είναι ούτε Έλληνας ούτε Ορθόδοξος".
Επίσης ο κ. Δανιήλ τόνισε: "Μην ξεχνάτε ότι ο Αρχιεπίσκοπος πήγε εκεί στο λιμάνι να μοιράζει φαγητό στους πρόσφυγες χωρίς εγκόλπιο παρακαλώ"». (ἐδῶ).
      Σὲ ἄλλο μῆκος κύματος, τώρα, εἶναι ὁ Φθιώτιδος Νικόλαος, ὁ ὁποῖος
ὑποστήριξε καὶ δικαιολόγησε μὲ ἀστεία δικαιολογία τὸν Ἀρχιεπίσκοπο Ἱερώνυμο ποὺ δὲν δίστασε νὰ βγάλει τὸ Ἐγκόλπιό του …γιὰ νὰ μὴν προσβάλλει τοὺς πρόσφυγες! Νὰ τί εἶπε:
   Φθιώτιδος Νικόλαος: «Ὁ Ἀρχιεπίσκοπος εἶναι ἁπλὸς ἄνθρωπος. Στὶς ἰδιωτικές του κινήσεις δὲν φοράει τὰ διάσημά του. Ἐγὼ βλέπω καὶ στὴν Ἀρχιεπισκοπὴ ποὺ δέχεται κάποια πρόσωπα, ἕνα μικρό-μικρὸ ἐγκολπιάκι φοράει… Εἶναι ἁπλὸς ἄνθρωπος… Ἂν τὸ ἔκανε ἐπίτηδες εἶναι ἐπιλήψιμο, ἀλλὰ δὲν νομίζω. Μὲς στὸν δρόμο ὅταν κυκλοφορεῖ ἔτσι, σὲ ἰδιωτικὲς ἐπισκέψεις, δὲν φοράει. Εἶναι στὸν χαρακτήρα του. Νὰ μὴν πιανόμαστε δηλαδὴ ἀπὸ τὸ παραμικρό!..
     Δημοσ.: Τώρα, οὔτε ἡ συνοδεία του, οὔτε αὐτὸς φοροῦσε… Φαίνεται ὅτι εἴμαστε χριστιανοί.
    Φθιώτιδος Νικόλαος: Μὰ καὶ μόνο ἡ παρουσία τοῦ Ἀρχιεπισκόπου ἦταν μιὰ μαρτυρία. Δὲν ξέρανε ὅλοι ὅτι ἦταν ὁ Ἀρχιεπίσκοπος τῆς Ἑλλάδος; Τὸ σταυρουδάκι θὰ ἔδειχνε, τὸ ἐγκόλπιο; ὄχι, εἶναι στὸ χαρακτήρα τοῦ Μακαριωτάτου ἡ ἁπλότητα». (Τὸ βίντεο ἐδῶ). 
    Εὐτυχῶς γιὰ τὴν Ἐκκλησία, οἱ Ἅγιοι Μάρτυρες δὲν εἶχαν τὴν "ἁπλότητα" καὶ τὴν "ὁμολογιακὴ" διάκριση τοῦ Ἀρχιεπισκόπου, γιατὶ τότε, δὲν θὰ ὑπῆρχε σήμερα Ἐκκλησία! (Ἕνα φιλοσοφημένο ἄρθρο γιὰ τὴν ἐνέργεια αὐτὴ τοῦ κ. Ἱερώνυμου, δεῖτε ἐδῶ μὲ τίτλο: "Απεκδύθη τον Σταυρό ο Αθηνών Ιερώνυμος").
    Σημειώνουμε ἐπίσης μιὰ «ΙΣΛΑΜΙΚΗ ΠΡΟΚΛΗΣΗ στην Ελευθερούπολη Καβάλας: “Πρόσφυγες” κατέβασαν την εικόνα της Παναγίας στον χώρο όπου φιλοξενούνται και απαίτησαν να σταματήσουν να χτυπάνε οι καμπάνες της Μητρόπολης!!! (ἐδῶ).
      Ἀλλὰ κι ἕνα «περίεργο περιστατικό έλαβε χώρα στην Ευκαρπία Θεσσαλονίκης, καθώς σύμφωνα με πληροφορίες, μία ομάδα μουσουλμάνων... μοίραζε φυλλάδια στους περαστικούς, τα οποία είχαν ένα μήνυμα στα Αραβικά κι από κάτω την μετάφραση στα Ελληνικά.
Το μήνυμα έγραφε τα εξής:
     «Έλληνες πιστέψτε στον λόγο του προφήτη για να σωθείτε. Ο πόλεμος ήρθε στη χώρα σας. Το αίμα των απίστων θα χυθεί άφθονο". Τα φυλλάδια έφεραν την υπογραφή "Στρατιώτες του Αλλάχ"». (ἐδῶ).


     Κάπως ἔτσι διαμορφώνεται ἡ κατάσταση. Καὶ οἱ Ἕλληνες Ἐπίσκοποι, αὐτοὺς τοὺς «πρόσφυγες», ποὺ καταλαμβάνουν τὴν Ἑλλάδα καὶ ἐπιβουλεύονται τὴν Ὀρθοδοξία, διατυμπανίζουν ὅτι βοηθοῦν, ὄχι μόνο ἀφήνοντας ἀβοήθητους τοὺς «οἰκείους τῆς πίστεως» ποὺ ἔχουν ἀνάγκες, ἀλλὰ καὶ συντελώντας στὴν ἐπιδείνωση τῆς κατάστασης (ὅσον ἐξαρτᾶται ἀπ’ αὐτούς), ἀφοῦ ἔτσι δίνουν μιὰ ἄτυπη ἀλλὰ πραγματικὴ ὑπόσχεση-διαβεβαίωση στοὺς ντόπιους καὶ ξένους Νεοταξίτες, ὅτι ἐμεῖς ἐδῶ εἴμαστε νὰ βοηθήσουμε τὰ σχέδιά σας, ὅσους "πρόσφυγες" κι ἂν φέρετε!
  Ὑπάρχουν ἄνθρωποι μετανοίας καὶ προσευχῆς, ὥστε νὰ κάμψουν τὴν ἕνεκα τῶν ἁμαρτιῶν μας "ὀργὴ" τοῦ Κυρίου; Τότε, «ὁ κατοικῶν ἐν οὐρανοῖς ἐκγελάσεται αὐτοὺς καὶ ὁ Κύριος ἐκμυκτηριεῖ αὐτούς. Τότε λαλήσει πρὸς αὐτοὺς ἐν ὀργ αὐτοῦ καὶ ἐν τῷ θυμῷ αὐτοῦ ταράξει αὐτούς».
    
Ἀπὸ τὸ Μ. Ἀπόδειπνο:
   
   "Παναγία Θεοτόκε, τὸν χρόνον τῆς ζωῆς μου, μὴ ἐγκαταλίπῃς με, ἀνθρωπίνη προστασία, μὴ καταπιστεύσῃς με, ἀλλ' αὐτὴ ἀντιλαβοῦ, καὶ ἐλέησόν με.   Τὴν πᾶσαν ἐλπίδα μου, εἰς σὲ ἀνατίθημι, Μῆτερ τοῦ Θεοῦ, φύλαξόν με ὑπὸ τὴν σκέπην σου". 

Ερμηνεύουν τους Ι. Κανόνες όπως κάθε φορά τους συμφέρει και μοιραίως... "πέφτουν στον λάκκο που άνοιξαν"!

 Άκυρος η αντιπροσωπία της Εκκλησίας της Ελλάδος!

Βόμβα Σεβ. Περγάμου εναντίον της Μεγάλης Συνόδου


   Ο Σεβ. Μητροπ. Περγάμου εις άρθρον του με τίτλον «Ο Συνοδικός θεσμός» εις το περιοδικόν ΘΕΟΛΟΓΙΑ πραγματεύεται ιστορικά, εκκλησιολογικά και κανονικά προβλήματα του Συνοδικού θεσμού υπό την προοπτικήν της μελλούσης Μεγάλης Συνόδου. Μεταξύ αυτών ευρίσκονται και πολλά άτοπα σχετικώς με τας αρμοδιότητας του εκάστοτε «προκαθημένου», δια την εισδοχήν των αιρετικών κ.α. Αν και αι απόψεις αυταί είναι εσφαλμέναι διατυπώνει και άλλας, αι οποίαι αποτελούν βόμβα μεγατόνων εις αυτά τα θεμέλια της Μ. Συνόδου. Αι απόψεις εκείνου ο οποίος προήδρευσε πλείστων όσων Προσυνοδικών διασκέψεων, είναι (ανεξηγήτως;) πλήρως αντίθετοι με τα προσφάτως αποφασισθέντα εις την Γενεύην! Το γεγονός αυτό καταδεικνύει την αντιφατικότητα των Πατριαρχικών, οι οποίοι μεταλλάσσουν την ερμηνείαν των Ι. Κανόνων και των Παραδόσεων της Εκκλησίας κατά καιρούς συμφώνως προς το συμφέρον τους, ως να ήσαν εκλογικοί νόμοι προκειμένου να υπηρετηθούν μικροπολιτικαί επιδιώξεις!

Συγκεκριμένως αναφέρει ότι: α) η συμμετοχή όλων των Επισκόπων δεν είναι μόνον επιθυμητή αλλά και υποχρεωτική, β) όλοι έχουν ψήφον και είναι αντικανονικόν να αντικατασταθή αυτή από εκείνην του τοπικού τους Προκαθημένου, γ) όποιος αποκλεισθή έχει το δικαίωμα να αρνηθή παντελώς την εγκυρότητα της Συνόδου και τας αποφάσεις της, και δ) ότι είναι αδιανόητος η εκχώρησις «εξουσιοδοτήσεως» Επισκόπων εις άλλους Επισκόπους. Παραθέτομεν μόνον τα τμήματα του άρθρου που αφορούν εις το ζήτημα αυτό:

«…η συμμετοχή του κάθε επισκόπου στη συν­οδική πράξη της Εκκλησίας είναι δικαίωμα και καθήκον, το οποίο απορρέει απ’ ευθείας από τη χειροτονία του και δεν εξαρτάται από καμία άλλη διοικητική πράξη η άλλη ενέργεια. Συνεπώς, κάθε επίσκοπος δικαίω της χειροτονίας του μπορεί και πρέπει να μετέχει στις συνόδους που αφορούν στη ζωή της τοπικής του Εκκλησίας και της Εκκλησίας γενικά…

Προκειμένου, λοιπόν, να αποφευχθεί η επικίνδυνη εκκλησιολογικά υποταγή της τοπικής Εκκλησίας και του επισκόπου της στην εξουσία της συνόδου, η συμμετοχή όλων των επισκόπων στις συνοδικές αποφάσεις είναι απαραίτητη. Διότι η σύνοδος δεν αντλεί την αυθεντία της από τον θεσμό καθεαυτόν, αλλά –δια των επισκόπων της- από την κοινωνία των Εκκλησιών μεταξύ τους. Και είναι προφανές ότι η Εκκλησία είναι σώμα κοινωνίας και ελευθερίας και όχι νομικού καταναγκασμού.

Από όλα αυτά, γίνεται απολύτως φανερό ότι η Σύνοδος σχετίζεται μεν με το πλήρωμα της Εκκλησίας, χωρίς όμως να παρακάμπτει στο παραμικρό τον τοπικό επίσκοπο. Κάτι που άλλωστε συμβαίνει και με τα άλλα λειτουργήματα της Εκκλησίας…

Χωρίς να αποκλείεται η συμμετοχή στις συνόδους και μη επισκόπων, κληρικών η και λαϊκών, ως συμβούλων, η αποφασιστική ψήφος ανήκει μόνο στους επισκόπους…

Απομένει να εξεταστεί το αν όλοι οι εν ενεργεία επίσκοποι πρέπει να μετέχουν στις συνόδους της περιοχής τους. Η απάντηση, όπως προκύπτει από την μελέτη των πηγών, είναι σαφώς καταφατική. Διαφορετικά, ο τυχόν αποκλεισθείς επίσκοπος θα είχε χωρίς άλλο το δικαίωμα να αρνηθεί την αυθεντία και το κύρος της συνόδου και των αποφάσεών της, τουλάχιστον για την επαρχία του. Στην Ορθόδοξη Εκκλησιολογία δεν υπάρχει χώρος νομικού καταναγκασμού…

…προϋπόθεση μετοχής Εκκλησιών δι’ αντιπροσώπων στις αρχαίες συνόδους ήταν ότι οι Εκκλησίες αυτές θα συμφωνούσαν με τις αποφάσεις της, καθώς επίσης και ότι οι αντιπρόσωποι θα μετέφεραν στη σύνοδο τα προβλήματα της Εκκλησίας τους και τη γνώμη των επισκόπων τους. Εάν υποτεθεί ότι ορισμένοι επίσκοποι δεν δέχονταν να παραχωρήσουν εξουσιοδότηση και επέμεναν να παραστούν οι ίδιοι, τότε ο οποιοσδήποτε αποκλεισμός τους θα έθετε τον κίνδυνο να μη κάνουν δεκτές τις αποφάσεις της Συνόδου, και έτσι θα μπορούσε να δημιουργηθεί ζήτημα για το οικουμενικό κύρος της Συνόδου. Σημασία έχει η συγκατάθεση όλων των επισκόπων, έστω και αν δεν είναι δυνατή η φυσική παρουσία τους στη σύνοδο. Η ιδέα του «αυτοκεφάλου» δεν μπορεί να παρακάμψει το πρόβλημα. Η αντίληψη δηλαδή ότι αρκεί η συγκατάθεση όσων διοικούν τις αυτοκέφαλες Εκκλησίες, αρχηγών η και συνόδων, προκειμένου να συσταθεί μία Πανορθόδοξη η οικουμενικού κύρους σύνοδος, χωρίς να ληφθεί υπ’ όψη η βούληση του κάθε ενός επισκόπου, θα απομάκρυνε τη σύνοδο αυτή από τη βάση της Ορθόδοξης Εκκλησιολογίας και θα έβαζε σε κίνδυνο το κύρος και την αποδοχή της από τη συνείδηση της Εκκλησίας…

Πάντως χρειάζεται να τονισθεί ότι για να υπάρξει η πλήρης έννοια της Συνόδου καλό είναι να μετάσχουν σε αυτήν όσο το δυνατόν περισσότεροι επίσκοποι, και τούτο για λόγους τυπικούς-κανονικούς αλλά και για βαθύτερους πνευματικούς και θεολογικούς λόγους. Έτσι, κανονικά, δεν είναι τυχαίο ότι οι αρχαίοι κανόνες επέβαλαν στους επισκόπους να μετέχουν στις συνόδους, απειλώντας με βαρύτατες ποινές τους παραβάτες… το συνοδικό γεγονός τελεί και κατά την ουσία του και κατά την ύστατη έκβασή του υπό την αιγίδα του Αγίου Πνεύματος, και συνεπώς δεν είναι δυνατόν εκ των προτέρων να προβλεφθούν οι αποφάσεις μιας συνόδου, ώστε να εκχωρηθεί, κατά κάποιο τρόπο, «εξουσιοδότηση» χειρισμού των θεμάτων από κάποιους επισκόπους προς κάποιους άλλους»!

ΟΛΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΒΑΣΕΙ ΣΧΕΔΙΟΥ ΛΑΪΚΗΣ ΦΙΜΩΣΗΣ ΑΛΛΑ…



ΟΛΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΒΑΣΕΙ ΣΧΕΔΙΟΥ ΛΑΪΚΗΣ ΦΙΜΩΣΗΣ ΑΛΛΑ…

dd395-Bilder (s)



Κάθε φορά που γίνεται ένα μεγάλο τρομοκρατικό γεγονός, εκείνο που θα πρέπει να κάνει ο συνειδητός πολίτης είναι να εξετάσει ποιος ωφελείται μακροπρόθεσμα από αυτό το γεγονός.
Όταν έγινε το χτύπημα στους Δίδυμους Πύργους με πολλά ερωτήματα, έδωσε την αφορμή στους Αμερικανούς να χτυπήσουν πολλές χώρες και να επιβάλλουν την κυριαρχία τους αλλά γρήγορα αυτό το πλήρωσαν ακριβά. Παράλληλα «άνθισαν» οι αμερικανικές πολεμικές βιομηχανίες που προς στιγμή καταποντίζονταν μετά από την κατάρρευση του ανατολικού Μπλοκ, ενώ εντάθηκαν τα πάσης φύσεως μέτρα ηλεκτρονικού φακελώματος. Η εκστρατεία του φόβου σε πρώτη φάση.
Τώρα έχουμε το αποκορύφωμα αυτής της εκστρατείας του φόβου που πάντα βάφεται με το αίμα αθώων ανθρώπων.
11302015TerroristGunman
Οι Τζιχαντιστές είναι το δημιούργημα των Αμερικανών καθώς ο αρχηγός τους, ο περίφημος Αμπού Μπακρ αλ-Μπαγκντάντι, είχε εκπαιδευτεί επί χρόνια στις εγκαταστάσεις της CIA στις ΗΠΑ. Το ισλαμικό κράτος ήταν δημιούργημα των Αμερικανών, των Τούρκων, του Κατάρ και των δυτικοευρωπαϊκών κρατών που ήθελαν να βάλουν χέρι στις ενεργειακές πηγές της Μέσης Ανατολής και να εξουδετερώσουν την ενεργειακή τους εξάρτηση από την Ρωσία.
Έχει προηγηθεί η μεγάλη άπατη της Αραβικής Άνοιξης που ανέτρεψε τον μόνο σταθερό παράγοντα στην βόρειο Αφρική, τον Καντάφι, και έφερε το χάος σε πολλές χώρες.
Τώρα στην φάση αυτή έχουμε μια εντατικοποίηση της τρομοκρατίας για ευνόητους λόγους, δηλαδή για την επιβολή σκληρών κατασταλτικών μέτρων κατά των πάσης φύσεως ελευθερίων. Οι Τούρκοι είναι μεγάλοι «δάσκαλοι» σε αυτά.
Η Ευρώπη σήμερα είναι τρομοκρατημένη και οι πολίτες της που δέχονται την ανεξέλεγκτη εισβολή του Ισλάμ το οποίο η Ελίτ το χειρίζεται σαν ένα μοχλό για τα σχέδια της, αισθάνονται ότι το μόνο που μπορούν να κάνουν τώρα είναι να κρύβονται σαν τους τυφλοπόντικες ενώ θα αλωνίζουν οι ηλεκτρονικές εξουσίες καταλύοντας κάθε αντίθετη φωνή.
Σε όλα αυτά όμως υπάρχει πάντα ένας αστάθμητος παράγοντας. Παρά τις γιγάντιες προσπάθειες τους τα σχέδια τους είναι ανθρώπινα και συνεπώς δεν είναι αλάθητα.
Ήδη η Ρωσία έχει αναδυθεί σαν ανασχετικός παράγοντας σε όλη αυτή την λαίλαπα και οι ηγέτες της Μόσχας έχουν καταλάβει ποιοι κινούν τα νήματα των Τζιχαντιστών, γι’ αυτό και δεν κάθισαν με σταυρωμένα τα χέρια ανατρέποντας πολλά από τα σχέδια τους.
Ο αγώνας αυτός θα συνεχιστεί και θα είναι πολύ σκληρός.
Εκείνο που πρέπει για εμάς τους απλούς πολίτες μιας ταλαιπωρημένης χώρας, είναι να ξέρουμε να ενημερωνόμαστε σωστά και να ερευνούμε το παρασκήνιο γιατί ο διάβολος όπως λένε έχει πολλά ποδάρια και… κυρίως ποτέ να μην χάσουμε την πίστη μας.

ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ

Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος
www.nikosxeiladakis.gr

ΟΧΙ! ΟΧΙ, ΣΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΣΥΝΟΔΟ! (ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ)



«ΠΡΟΤΑΣΙΣ:
Τούτων οὕτως ἐχόντων καταλήγομεν εἰς μίαν δυναμικήν πρότασιν πρό τήν σεπτήν Ἱεραρχίαν τῆς Ἐκκλησίας μας: Ἡ Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος νά μή συμμετάσχῃ εἰς τήν μέλλουσαν νά συνέλθῃ Μεγάλην Πανορθόδοξον Σύνοδον...»!
+ Ο ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ

______Την προηγούμενη εβδομάδα από την 8 έως και την 10ην Μαρτίου ε.έ. η Ολομέλεια των Ιεραρχών της Εκκλησίας  της Ελλάδος συνήλθε σε έκτακτη Σύνοδο, την Ιερά Σύνοδο της Ιεραρχίας, όπως επισήμως αποκαλείται.
______Θέμα της πρώτης Συνεδρίας ήταν η προσεχής Μεγάλη Πανορθόδοξος Σύνοδος, η οποία πρόκειται να συνέλθη στην Κρήτη τόν προσεχή Ιούνιο. 
______Το ζήτημα τούτο έχει προκαλέσει πολλές και ποικίλες αντιδράσεις, θετικές και αρνητικές, στον εκκλησιαστικό χωρο.  
______Στην προαναφερθείσα Σύνοδο δεν κατέστη δυνατόν να εκθέσουμε τις ταπεινές απόψεις μας. Γι' αυτό καί τις καταθέσαμε με ένα  γραπτό Υπόμνημα. 
______Επειδή όμως το ζήτημα της Μεγάλης Πανορθοδόξου Συνόδου είναι θέμα γενικωτέρου ενδιαφέροντος, αποφασίσαμε να γνωστοποιήσουμε τις απόψεις μας στο Πλήρωμα της Εκκλησίας. Σας γνωστοποιούμε, λοιπόν, τό περιεχόμενον του κατατεθέντος Υπομνήματός μας. Τα υπόλοιπα δικά σας.

Αίγιον, 22 Μαρτίου 2016

+ Ο ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ

***************************** 

Mακαριώτατον
Ἀρχιεπίσκοπον Ἀθηνῶν καί πάσης Ἑλλάδος
Κύριον κ. Ἱερώνυμον
Πρόεδρον τῆς Ἱερᾶς Συνόδου τῆς Ἱεραρχίας
Ἰω. Γενναδίου, 14
115 21  ΑΘΗΝΑΣ


              Μακαριώτατε,
                  Σεβασμιώτατοι ἐν Χριστῷ Ἀδελφοί,


   Μέ συνοχήν καρδίας ἀπευθύνομαι πρός τήν ἀγάπην Σας σήμερον, προκειμένουν νά Σᾶς ἐξωτερικεύσω σκέψεις, αἵτινες  κυριαρχοῦν εἰς τήν ταλαίπωρον καρδίαν μου καί προκαλοῦν ἀνησυχίαν οὐ τήν τυχοῦσαν.
Πρόκειται διά τήν μέλλουσαν νά συνέλθῃ εἰς τήν Κρήτην Μεγάλην Πανορθόδοξον Σύνοδον κατά τόν προσεχῆ Ἰούνιον.
Πολλά εἶναι τά σημεῖα τῆς ἀνησυχίας μου.

     1.   Ὁ τόπος, ὅπου συγκαλεῖται ἡ Μεγάλη αὐτή Σύνοδος. Ἡ ἐπιλογή τῆς νήσου Κρήτης ἀποτελεῖ μεγάλην ταπείνωσιν τῆς Ἐκκλησίας της Ἑλλάδος! Ἡ Κρήτη τυγχάνει μέρος τῆς Ἑλληνικῆς Ἐπικρατείας, δέν εἶναι ὅμως καί ἡ πρωτεύουσα πόλις αὐτῆς! Διερωτῶμαι, λοιπόν: τί ἄραγε θά σκεφθοῦν oἱ δεκάδες Προκαθημένων καί λοιπῶν Ἱεραρχῶν τῆς Ὀρθοδοξίας, ὅταν θά βιώνουν ὡς γεγονός τήν ταπείνωσιν τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, ἡ ὁποία ἔχει ὑποτιμηθῆ;

     2.  Ὁ τρόπος ἐκπροσωπήσεως τῶν κατά τόπους Ὀρθοδόξων Ἐκκλησιῶν.
     Ἡ παράδοσις, ἥν παρελάβομεν παρά τῶν ἁγίων Πατέρων τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας,  ὁρίζει, ὅτι εἰς τάς Οἰκουμενικάς Συνόδους συμμετέχουν ὅλοι ἀνεξαιρέτως οἱ Πατριάρχαι, Ἀρχιεπίσκοποι καί Ἐπίσκοποι τῆς Μιᾶς, Ἁγίας, Καθολικῆς  καί Ἀποστολικῆς Ἐκκλησίας! Ἀντιθέτως πρός αὐτά, εἰς τήν προσεχῆ Μεγάλην Πανορθόδοξον Σύνοδον πρόκειται νά συμμετάσχουν Ἀντιπροσωπεῖαι τῶν κατά τόπους Ὀρθοδόξων Ἐκκλησιῶν! Κατά τήν ταπεινήν ἡμῶν γνώμην τό σημεῖον τοῦτο ἀποτελεῖ ἀλλοίωσιν τῆς Ὀρθοδόξου Παραδόσεως.

     3.   Ὁ τρόπος προετοιμασίας τῶν θεμάτων, διά τά ὁποῖα καί συνέρχεται Αὕτη.
    Τά πρός συζήτησιν θέματα τῆς Μεγάλης ταύτης Συνόδου δέν ἔχουν τύχει τῆς ἐπεξεργασίας και τῆς ἐνδελεχοῦς μελέτης ἐκ μέρους τῶν κατά τόπους Ὀρθοδόξων Ἐκκλησιῶν! Τό γεγονός, ὅτι ἀπεστάλησαν  πρός ἡμᾶς ταχυδρομικῶς  τά σχετικά Πρακτικά τῶν Προσυνοδικῶν Διασκέψεων ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΕΙ τό ζήτημα. Ἡ σεπτή Ἱεραρχία δέν ἔχει ἀσχοληθῆ ἐπ’ αὐτῶν!
     Ἄρα, κατά τήν ταπεινήν μας γνώμην, διά τῆς  Μεγάλης ταύτης  Συνόδου ἐπιχειρεῖται νά προωθηθοῦν καί νά ἀποφασισθοῦν «προκατασκευασμένα» ὑπό τοῦ Οἰκουμενικοῦ Θρόνου ζητήματα, συνεπῶς ἡ Μεγάλη αὕτη Σύνοδος δέν πρόκειται νά ἀσχοληθῇ μέ τήν εἰς βάθος μελέτην τῶν εἰς τήν Ἡμερησίαν Διάταξιν ἐγγεγραμμένων θεμάτων, ἀλλ’ ἐντέχνως θά χειραγωγηθῇ πρός ἔγκρισιν καί ὑπερψήφισιν αὐτῶν! Φοβούμεθα, ὅτι ἡ Φαναριώτικη πολιτική πρόκειται νά ἐγγράψῃ ὑπέρ αὐτῆς νέες σελίδες ...δόξης καί μεγαλείου! 

    4.   Ὁ Ἐσωτερικός Κανονισμός λειτουργίας τῆς Συνόδου.
   
    Πρωτάκουστος καί πρωτοφανής ἐπίσης εἶναι καί ὁ τρόπος τῆς ψηφοφορίας. Εἰς τό ζήτημα τοῦτο ἔχει ἀναφερθῆ ἐγκαίρως καί ἐπαρκῶς ὁ Ἐλλογιμώτατος Καθηγητής τῆς Δογματικής εἰς τό Α.Π.Θ. κ. Δημήτριος Τσελεγγίδης.
    Οὕτως εἰς τήν Κρήτην δέν πρόκειται νά ψηφίσουν οἱ Σύνεδροι Ἀρχιερεῖς-Μέλη τῆς Μεγάλης ταύτης Συνόδου, ἀλλ’ οἱ Τοπικές Ἐκκλησίες! 

Τό γεγονός τοῦτο εἶναι ὄχι μόνον -π-α-ρ-ά-δ-ε-κ-τ-ο-ν,
ἀλλά καί ἄκρως ἐπικίνδυνον. 

    Ἡ τυχόν διχοστασία καί διχογνωμία μεταξύ τῶν Μελῶν τῆς Ἀντιπροσωπείας μιᾶς Τοπικῆς Ἐκκλησίας θά μεταφερθῇ εἰς τό ἐπίπεδον τῶν Τοπικῶν Ἐκκλησιῶν. Ἄρα ἡ τυχόν ΟΜΟΦΩΝΙΑ τῶν Μελῶν τῆς Μεγάλης Συνόδου θά εἶναι ἐπι-φανειακή, συνεπῶς δέ  καί ἐπίπλαστος!

   5.  Ἡ εἰσαγομένη νέα θεολογική θεωρία περί τοῦ «προσώπου» κλπ. εἶναι κενοφανής καί συγχρόνως ἀπαράδεκτος! Ὁ Σεβ. Μητροπολίτης Ναυπάκτου κ. Ἰερόθεος ἐπαρκῶς ἔχει ἀναπτύξει τό ζήτημα τοῦτο. Ὁ Γέρων Μητροπολίτης Περγάμου κ. Ἰωάννης εἶναι μέν σεβαστός ὡς πρόσωπον, ἀλλά δέν ἠμπορεῖ νά ἀλλοιώνῃ τήν δομήν τῆς Ὀρθοδόξου Θεολογίας. 

   6. Ἡ μέχρι σήμερον συμπεριφορά τοῦ Παναγιωτάτου Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχου  κ. Βαρθολομαίου, φεῦ, ΔΕΝ ΕΓΓΥΑΤΑΙ τήν διαφύλαξιν τῆς ἀκεραιότητος τῆς ἀμωμήτου ἡμῶν πίστεως κατά τήν προσεχῆ Μεγάλην Πανορθόδοξον Σύνοδον.  Πῶς νά λησμονήσωμεν περιστατικά, ὅπως τά ἕως σήμερον ἀπαράδεκτα ἀνοίγματα Αὐτοῦ πρός τε τόν Πάπαν τῆς Ρώμης, τόν Ίσλαμισμόν (βλ. τό «ἅγιον» Κοράνιον) καί την Ἑβραϊκήν Συναγωγήν (ποιμαντική ἐπίσκεψις εἰς τήν Ν. Ὑόρκην);
  Τοιαῦται ἐνέργειαι ΔΕΝ παρέχουν τά ἐχέγγυα οὔτε τῆς προστασίας τοῦ περιεχομένου τῆς ἀμωμήτου ἡμῶν πίστεως, οὔτε καί τῆς διαφυλάξεως τῆς ἑνότητος τῆ Μιᾶς, Ἁγίας, Καθολικῆς καί Ἀποστολικῆς Ἐκκλησίας ἡμῶν! Ἄς μή λησμονεῖται τό γεγονός, ὅτι παράγοντες του  Φαναρίου ἐκυκλοφόρησαν ἤδη συγγραφήν, διά τῆς ὁποίας ἰσχυρίζονται, ὅτι ὁ Οἰκουμενικός Πατριάρχης δέν εἶναι «primus inter pares», ἀλλά ΠΡΩΤΟΣ τῆς Ορθοδοξίας!  Οὕτω, λοιπόν, ὁ καθορισμός τῆς στάσεως τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας εἰς τό παγκόσμιον «γίγνεσθαι», ὡς θέμα τῆς  προσεχοῦς Πανορθοδόξου Συνόδου, ἐνέχει τόν κίνδυνον ἀλλοιώσεως καί παραχαράξεως τοῦ περιεχομένου καί τῆς διδασκαλίας τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας πρός χάριν σκοπιμοτήτων καί παραχωρήσεων πρός ἑτεροδόξους Ὁμολογίας καί θρησκευτικάς Κοινότητας!

   7. Εἶναι ἀξιοσημείωτον, ὅτι καί ἡ Ἱερά Σύνοδος τῆς Ὀρθοδόξου Σερβικῆς  Ἐκκλησίας διά τῆς ὑπ’ἀριθμ. Πρωτ. 439 /24.07.2015 Ἀναφορᾶς Αὑτῆς πρός τόν Παναγιώτατον Οἰκουμενικόν Πατριάρχην θίγει ἐπαρκῶς  τό ζήτημα τοῦτο (βλ. παράγρ. 1). «...Εἰς τά πλαίσια αὐτά  θά ἦτο ἐξαιρετικῆς σημασίας νά ὁρισθῇ ἡ θέσις τῆς Ἐκκλησίας ἐπί τοῦ (Πετρείου) Πρωτείου... καθώς ἐπίσης καί ἡ θέσις τοῦ Πρώτου εἰς τήν Ἐκκλησίαν» (βλ. σελ. 2).

    8.  Καί  ἐπειδή  ὁ  λόγος  περί  Ἐκκλησίας,  περί  τίνος Ἐκκλησίας θά συζητήσωμεν; Περί τῆς Μιᾶς, Ἁγίας, Καθολικῆς καί Ἀποστολικῆς Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ, τήν ὁποίαν ἐνσαρκώνει ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία, καθώς ὁμολογοῦμεν καί εἰς τό Σύμβολον τῆς Πίστεως ἤ «περί τῶν ἀδελφῶν Ἐκκλησιῶν», ὅπως ἐπ’ ἐσχάτων ἀποκαλοῦνται αἱ πλεῖσται ὅσαι χριστιανικαί Ὁμολογίαι τῆς ἐποχῆς μας; Τελικῶς ἡ Ρωμαιοκαθολική Έκκλησία δύναται νά ὀνομάζεται «Ἀδελφή Ἐκκλησία»; Εἶναι Ἐκκλησία ἤ συνονθύλευμα Αἱρέσεων;  Θεωροῦμεν πονηράν τήν διατύπωσιν «Ἡ σχέσις τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας μετά τοῦ λοιποῦ χριστιανικοῦ κόσμου»!

    9. Ἕν εἰσέτι ζήτημα, ὅπερ δέον ὅπως ἐξετασθῇ, ἀλλά  δυστυχῶς ἀποσιωπᾶται, εἶναι ὁ περιορισμός τῶν αὐθαιρεσιῶν κανονικοῦ περιεχομένου τοῦ Οἰκουμενικοῦ Θρόνου εἰς βάρος τῶν κατά τόπους Ὀρθοδόξων Ἐκκλησιῶν καί δή καί τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἐλλάδος.  Πῶς καί διατί ἡ Ἐκκλησία τῆς Κρήτης καί οἱ ἱερές Μητροπόλεις τῶν Δωδεκαννήσων ἀποτελοῦν αὐτόνομα τμήματα, ἐντελῶς ἀνεξάρτητα ἀπό τήν Ἐκκλησίαν τῆς Ἑλλάδος; Πῶς καί διατί συντηρεῖται τό ἀντικανονικόν καθεστώς τῶν ἱερῶν Μητροπόλεων τῶν Νέων Χωρῶν, ὅπου ὁ Πατριάρχης συμπεριφέρεται προκλητικώτατα; Πότε, λοιπόν, θά τεθοῦν  τά ζητήματα ταῦτα; Πότε ἐπί τέλουςθά ἐφαρμοσθῇ ὁ ΙΖ’ Κανών τῆς Δ΄ Οἰκουμενικῆς Συνόδου, ὅστις διακελεύει, ὅτι «...τοῖς Πολιτικοῖς καί δημοσίοις τύποις καί τῶν Ἐκκλησιαστικῶν Παροικιῶν ἡ τάξις ἀκολουθείτω»; Πότε ἐπίσης θά ἐφαρμοσθῇ καί διά τήν Ἐκκλησίαν μας ἡ ὡς ἄνω ἀνέκαθεν κρατήσασα ἀρχή, τήν ὁποίαν ἐπανέλαβεν, ἐπεκύρωσε καί ἐφήρμοσεν ὁ Μέγας Φώτιος, Πατριάρχης τῆς Κωνσταντινουπόλεως, καθ’ ἥν «Τά Ἐκκλησιαστικά καί μάλιστα τά περί ἐνοριῶν δίκαια συμμεταβάλλεσθαι εἴωθε πρός τά δίκαια τῶν Πολιτειῶν»; (Βλ. Φιλαρέτου Βαφείδου, Ἐκκλησιαστική Ἱστορία, τόμ. Β’, σελ. 53).
     Ὀρθῶς ὁ Σεβ. Μητροπολίτης Νέας Σμύρνης κ. Συμεών διά τῆς ἀπό 25ης Φεβρουαρίου ἐ.ἔ. ἀναφορᾶς του σημειώνει καί τά ἑξῆς: «Εἶναι λυπηρόν, ὅτι τα θέματα ὅπως τό Αὐτοκέφαλον ἐν τῇ Ὀρθοδόξῳ Ἐκκλησίᾳ καί ὁ τρόπος ἀνακηρύξεως αὐτοῦ, Τά Δίπτυχα καί τό Ἡμερολογιακόν ζήτημα, θέματα τά ὁποῖα ὄντως ἀπασχολοῦν τήν Ὀρθόδοξον Ἐκκλησίαν καί ἐπηρεάζουν ἀρνητικῶς τήν ἑνότητά της ....δέν περιελήφθησαν εἰς τήν Ἡμερησίαν Διάταξιν αὐτῆς» (σελ. 3).
    Ἄκρως σημαντική ἐν προκειμένῳ τυγχάνει, κατά τήν ταπεινήν ἡμῶν γνώμην, ἡ ἀναφορά τῆς Ἱερᾶς Συνόδου τῆς Σερβικῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας καί εἰς τό ἐπίμαχον τοῦτο ζήτημα. Ἡ παράγραφος 3 ἀναφέρεται ἐκτενῶς εἰς τό ζήτημα τοῦτο. «Ἡ καθ’ ἡμᾶς Ἐκκλησία, σημειώνει ἡ Σερβική Ἐκκλησία, θεωρεῖ ἄκρως σημαντικόν, ὅπως εἰσαχθῇ εἰς τήν Σύνοδον τό ἤδη προετοιμασμένον θέμα “Περί τοῦ Αὐτοκεφάλου καί τοῦ Αὐτονόμου“, ὡς αυτό προετάθη εἰς τήν προσυνοδικήν Διάσκεψιν (2009)...  Ὅθεν καθίσταται ἀναγκαῖον, ὅπως τό ζήτημα τῆς ἀπονομῆς τοῦ Αὐτοκεφάλου ἑδρασθῇ ἐπί ὑγειῶν, συνοδικῶν, κανονικῶν θεμελίων, οὕτως ὥστε νά ἀποτραποῦν καί νά θεραπευθοῦν σχίσματα, τά ὁποῖα....» (βλ. σελ. 3-4).  

ΠΡΟΤΑΣΙΣ:
Τούτων οὕτως ἐχόντων καταλήγομεν εἰς μίαν δυναμικήν πρότασιν πρό τήν σεπτήν Ἱεραρχίαν τῆς Ἐκκλησίας μας: Ἡ Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος νά μή συμμετάσχῃ εἰς τήν μέλλουσαν νά συνέλθῃ Μεγάλην Πανορθόδοξον Σύνοδον, διότι δι’ Αὐτῆς θά προέλθῃ σκανδαλισμός τῶν συνειδήσεων τῶν ψυχῶν, διά δέ τῶν ληφθησομένων Ἀποφάσεών της κινδυνεύει ἡ ἑνότης τῆς Μιᾶς, Ἁγίας, Καθολικῆς καί Ἀποστολικῆς τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησίας. Ἄς τό τολμήσωμεν!
    
Ἐλάχιστος ἐν Χριστῷ Ἀδελφός

+ Ο ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ

__________________________________________________________________
Σχόλιο: Ὁ Καλαβρύτων Ἀμβρόσιος στὸ πρόσφατο παρελθὸν εἶχε διατυπώσει ἄλλες κακόδοξες τοποθετήσεις περὶ Filioque, Παπισμοῦ καὶ αἱρετικῶν κ.λπ., περὶ παραχωρήσεως Ναοῦ σὲ Παπικοὺς κ.λπ., τὶς ὁποῖες οὐδέποτε κατεδίκασε δημοσίως καὶ οὐδέποτε μετανόησε γι’ αὐτές! Ὡς ἐκ τούτου πόσο μπορεῖ νὰ θεωρήσει ὁ κάθε πιστὸς καὶ τὴν τωρινή του ἐπιστολὴ ὡς εἰλικρινή, κι ὄχι σὰν ἕνα ἀκόμα πυροτέχνημα ἐντυπωσιασμοῦ, ἀπ’ αὐτὰ ποὺ συνηθίζει;
   Ἐμεῖς ἐλπίζουμε καὶ προσευχόμεθα νὰ εἶναι ἡ ἀρχὴ μιᾶς στροφῆς πρὸς τὴν Ὀρθοδοξία καὶ ἐναντίον τοῦ Οἰκουμενισμοῦ. Θὰ δείξουν οἱ ἑπόμενες πράξεις του τὴν συνέπεια τῶν γραφομένων του.

Σημάτης Π.

Θρησκειολογικός αχταρμάς…



«Ο ομολογιακός χαρακτήρας του
μαθήματος των θρησκευτικών
αποτελεί υπαρξιακό και πρώτιστα
θεμελιακό στοιχείο για την επιβίωση
του ελληνικού έθνους!»


Του Παπα - Ηλία Υφαντή
       
Πληροφορούμαστε ότι ο αξιότιμος Υπουργός της Παιδείας θέλει να αντικαταστήσει το μάθημα των θρησκευτικών με τη θρησκειολογία. Με βάση προφανώς τα όσα του κανοναρχεί το «Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, που είναι θεσμικά αρμόδιο, και επεξεργάζεται και τις σχετικές προτάσεις»: «Για ιστορικούς, μας λέει, λόγους το μάθημα των θρησκευτικών στη χώρα μας έχει ομολογιακό χαρακτήρα. Αυτό, συνιστά έναν αναχρονισμό που τον αντιλαμβάνονται και φωτισμένοι ιεράρχες και θεολόγοι. Είναι αναγκαία η αναμόρφωση των θρησκευτικών, ώστε, να γίνει μάθημα θρησκειολογίας, γνώσης των θρησκειών, με την ιδιαίτερη παρουσίαση του πολιτισμικού ρόλου της ορθοδοξίας στη χώρα μας».
Μέσα από την μεγαλοφυή αυτή απόφανση αναδύονται κάποια εύλογα ερωτήματα. Όπως για παράδειγμα:
Πόθεν εξάγεται ότι «ο ομολογιακός χαρακτήρας του μαθήματος των θρησκευτικών» οφείλεται μόνο σε λόγους «ιστορικούς» και είναι απλά και μόνο «πολιτισμικός»; Και ότι αυτό συνιστά «αναχρονισμό» και ότι συνεπώς το μάθημα των θρησκευτικών χρειάζεται «αναμόρφωση»; Και ποιοι είναι αυτοί οι «φωτισμένοι» ιεράρχες που μαζί τους φωταδιστές θεολόγους και πολιτικούς δεν έχουν καταλάβει ότι ο ομολογιακός χαρακτήρας του μαθήματος των θρησκευτικών αποτελεί υπαρξιακό και πρώτιστα θεμελιακό στοιχείο για την επιβίωση του ελληνικού έθνους! Δεδομένου ότι κράτησε άσβεστη την εθνική συνείδηση, όχι μόνο στη χιλιετία του

«Πρόσφυγες» κατέβασαν την εικόνα της Παναγίας!

ΙΣΛΑΜΙΚΗ ΠΡΟΚΛΗΣΗ στην Ελευθερούπολη Καβάλας: «Πρόσφυγες» κατέβασαν την εικόνα της Παναγίας στον χώρο όπου φιλοξενούνται και απαίτησαν να σταματήσουν να χτυπάνε οι καμπάνες της Μητρόπολης!!! 

http://opaidagogos.blogspot.gr/2016/03/see-more-at-httphellas.html

ΣΧΟΛΙΟ ΕΛΛΑΣ - ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ: Τέτοιες ειδήσεις δεν πρόκειται να δείτε ή να διαβάσετε στα ΜΜΕ για ευνόητους λόγους! Ευτυχώς που υπάρχουν και τα τοπικά μέσα ενημέρωσης που τις αναδεικνύουν, μπας κι επιτέλους καταλάβουμε όλοι πόσο...φιλήσυχοι και «ειρηνικοί» είναι οι ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ ΙΣΛΑΜΙΣΤΕΣ που παρουσιάζονται ως «πρόσφυγες». Και κυρίως, ΤΙ ΤΟΥΣ ΕΝΟΧΛΕΙ και κατά πόσο έχουν σκοπό να συνυπάρξουν με τους Έλληνες Ορθόδοξους Χριστιανούς.



Διαβάστε και φρίξτε:
Πολλά ερωτηματικά έχουν προκαλέσει στην Ορθόδοξη μικρή κοινωνία της Ελευθερούπολης του Δήμου Παγγαίου τα πρωτόγνωρα περιστατικά τα οποία έλαβαν χώρα εν μέσω Σαρακοστής κατά τη διάρκεια της προηγούμενης εβδομάδας από φανατικούς πρόσφυγες μουσουλμάνους οι οποίοι 

  • αποκαθήλωσαν με μία προκλητική ενέργεια την εικόνα της Παναγίας που βρισκόταν στο Κλειστό Γυμναστήριο της Ελευθερούπολης στο οποίο φιλοξενούνται και σιτίζονται τις τελευταίες εβδομάδες 209 πρόσφυγες από τη Συρία και το Ιράκ. Μπροστά στα έντρομα μάτια εθελοντών και δημοτικών υπαλλήλων οι οποίοι διαπίστωσαν ότι έλειπε η εικόνα της Παναγίας και παρά τις αντιδράσεις που υπήρξαν, με την επικράτηση των ψυχραιμότερων αποφεύχθηκαν τα χειρότερα.
  • Τα ακραία και προκλητικά μουσουλμανικά στοιχεία δεν δίστασαν σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές να απαιτήσουν ακόμα και από τον ιερέα του Μητροπολιτικού Ναού του Αγίου Νικολάου να μην χτυπά τις καμπάνες γιατί ο ήχος τους τους προκαλεί τα θρησκευτικά τους πιστεύω. 
  • Έφτασαν μάλιστα στο σημείο να πετάξουν ακόμα και να ποδοπατήσουν μην κάνοντας αποδεκτές τις λειτουργιές (πρόσφορο) που εστάλησαν από την Μητρόπολη Ελευθερούπολης προς σίτισή τους.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η διοίκηση του Δήμου Παγγαίου έθεσε καταληκτική ημερομηνία φιλοξενίας των προσφύγων την 31η Μαρτίου προκειμένου να αποδοθεί τοΚλειστό Γυμναστήριο Ελευθερούπολης και πάλι στη νεολαία και στους αθλητικούς συλλόγους ενώ η έλλειψη σχεδιασμού από πλευράς κυβέρνησης είναι εμφανής μιας και κανείς δεν γνωρίζει το που θα οδηγηθούν οι 209 περίπου πρόσφυγες.
ΠΗΓΗ: ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΝΕΑΠΟΛΙΣ»

Η αγία Δροσίς και οι συν αυτή πέντε Κανονικές (22 Μαρτίου)


    Ἡ Ἁγία Μάρτυς Δροσὶς ἦταν θυγατέρα τοῦ αὐτοκράτορα Τραϊανοῦ (98–117 μ.Χ.) καὶ συμπαθοῦσε τοὺς Χριστιανούς, ποὺ τόσο ὑπέφεραν ἀπὸ τὸν διωγμό. Κάθε βράδυ ἡ Ἁγία ἐξερχόταν ἀπὸ τὰ ἀνάκτορα καὶ μαζὶ μὲ πέντε Κανονικές, δηλαδὴ πέντε μοναχές, περισυνέλεγε καὶ ἐνταφίαζε τὰ λείψανα τῶν ἄταφων Χριστιανῶν, ποὺ εἶχαν μαρτυρήσει.
Ὅμως ἕνας σύμβουλος τοῦ αὐτοκράτορος, ποὺ ἦταν καὶ μνηστήρας τῆς Δροσίδος, ὁ Ἀδριανός, πληροφόρησε τὸν βασιλέα γιὰ τὸ ἔργο τῶν γυναικῶν. Τότε ὁ Τραϊανὸς τὶς συνέλαβε καὶ τὴν μὲν Ἁγία Δροσίδα τὴν περιόρισε στὸ

ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΣΥΝΕΟΡΤΑΣΑΝ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ στὴν Εἰδομένη

Πηγή

Πρόσφυγες γιόρτασαν τν Κυριακή τς ρθοδοξίας στν Εδομένη

prosfuges-giortasan-tin-orthodoksia-stin-eidomeni.w_l upl56f032bd3c29b .                 Μοναδικὲς στιγμὲς ἔζησε τὸ βράδυ τῆς Κυριακῆς ἡ Εἰδομένη. Ὀρθόδοξοι πρόσφυγες ποὺ ἔχουν ἐγκλωβιστεῖ στὰ σύνορα μὲ τὴν ΠΓΔΜ πῆραν μέρος στὴν Θεία Λειτουργία τῆς Κυριακῆς τῆς Ὀρθοδοξίας.
.             Δεκάδες ἦταν οἱ ὀρθόδοξοι πρόσφυγες ποὺ κατέκλυσαν τὸν μικρὸ ναό, καὶ ὅσοι δὲν χώρεσαν μέσα, παρακολούθησαν τὴν θεία Λειτουργία ἀπὸ τὸ προαύλιο, κρατώντας ἱερὲς εἰκόνες στὰ χέρια τους. Ἀνάμεσά τους, ὁ Σύρος Ἀμπντοὺλ Σελάμ, ὁ ὁποῖος ἐδῶ καὶ πέντε μέρες ἔχει κατασκηνώσει στὴν Εἰδομένη.
.             upl56f032d57e741

Δίπλα στοὺς Ἕλληνες κατοίκους τοῦ χωριοῦ, ἡ Ρόγια καὶ ἡ Σάμι ἀπὸ τὸ Ἰράν, ποὺ ἐδῶ καὶ 20 μέρες ζοῦν σὲ σκηνὲς δίπλα στὸ συρματόπλεγμα.

Φωτογραφίες: REUTERS / Alexandros Avramidis

ΠΗΓΗ: thetoc.gr

Επιτρέπονται όλες οι συμπροσευχές, όλες οι κακοδοξίες Βαρθολομαίου-Ζηζιούλα-Μεσσηνίας Χρυσοστόμου,

επιτρέπεται και η παρουσία αιρετικών παπαδίνων στους Ιερούς μας Ναούς,

αλλά, σύμφωνα με τον Μητρ. Βέροιας, 

απαγορεύεται αυστηρώς

να  εκφωνούν πανηγυρικούς στην εκκλησία γυναίκες εκπαιδευτικοί!


Μητροπολίτης Βέροιας:

Να μην εκφωνούν πανηγυρικούς στην εκκλησία γυναίκες εκπαιδευτικοί!

Την αντίθεσή τους (και δικαίως) εκφράζουν οι εκπαιδευτικοί του ν. Ημαθίας στη θέση και επιλογή του Μητροπολίτη Βέροιας να μην εκφωνούν πανηγυρικούς στην εκκλησία γυναίκες εκπαιδευτικοί.
Εν αναμονή των εορταστικών εκδηλώσεων για την εθνική επέτειο της 25ης Μαρτίου το σωματείο των Καθηγητών του νομού (ΕΛΜΕ) σε ανακοίνωσή του αναφλερει τα αυτονόητα:"υποχρέωσή μας ως εκπαιδευτικοί -που με αγώνες το έχουν αποδείξει- να αγωνιζόμαστε ενάντια σε κάθε είδους διάκριση. Στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν μπορούμε να αποδεχθούμε διαφορετική μεταχείριση των συναδελφισσών μας σε σχέση με τους άντρες συναδέλφους".

Παράλληλα η ΕΛΜΕ καλεί την Αντιπεριφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας ως διοργανώτρια αρχή να φροντίσει για την εκφώνηση του πανηγυρικού σε χώρο εκτός του ναού (ηρώο) -κάτι που ούτως ή άλλως γίνεται σε πολλές περιοχές της χώρας-, αλλά και τις Δ/νσεις Β΄θμιας και Α΄θμιας Εκπαίδευσης Ν. Ημαθίας να μη δίνουν εντολή ορισμού αποκλειστικά άνδρα εκπαιδευτικού στα σχολεία για την εκφώνηση πανηγυρικού στην περίπτωση που οι διοργανωτές επιμείνουν για κάτι τέτοιο.

Λόγος περὶ ἀκτημοσύνης καὶ μοναχικῆς ἀποταγής

Μέγας Ἀθανάσιος

ΑΓΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ο ΜΕΓΑΣΠράγματι, τὰ χρήματα εἶναι τὸ ὄργανον τοῦ ἀπολαυστικοῦ βίου. Κατάργησε λοιπὸν πρῶτα τὴν ἐμπαθῆ σου τέχνην, δηλαδὴ τὴν γαστριμαργία καὶ τὴν καλοπέραση, καὶ ἔτσι θὰ ἠμπορέσης εὐκόλως νὰ περικόψης τὸν ὄγκο τῶν χρημάτων σου. Εἶναι βαρύ, πιστεύω, ἐνῶ ὑπάρχει αὐτὴ ἡ τέχνη, νὰ μὴν ὑπάρχει τὸ ὄργανο. Διότι ὅποιος δὲν ἀπέβαλε τὸ πρῶτο, πῶς θὰ ἠμπορέση νὰ ἐκδιώξη τὸ δεύτερο; Γι’ αὐτὸν τὸν λόγο καὶ ὁ Σωτήρ, κατὰ τὴν συζήτησή του μὲ τὸν πλούσιο νεανία, δὲν τὸν προστάσσει ἀμέσως νὰ ἀποβάλη τὰ χρήματα, ἀλλὰ προηγουμένως τὸν ἐρωτὰ ἐὰν ἔχη τηρήσει τὶς ἐντολὲς τοῦ νόμου.
Καὶ ὅπως θὰ ἔκαμε κάθε γνήσιος διδάσκαλος, τὸν ἐρωτᾶ: Ἐὰν ἔμαθες τὰ γράμματα τοῦ ἀλφαβήτου, ἐὰν ἐδιδάχθης τὶς συλλαβές, ἐὰν ἔχης μάθει τουλάχιστον τὰ ὀνόματα, προχώρησε λοιπὸν καὶ στὴν τελειοτάτην ἀνάγνωση. Δηλαδὴ «Ὕπαγε, πώλησόν σου τὰ ὑπάρχοντα καὶ δεῦρο ἀκολούθει μοι». Καὶ νομίζω ὅτι ἐὰν δὲν ἔδιδε τὴν διαβεβαίωσιν ὅτι ἔχει ἐκτελέσει αὐτὰ τὰ ὁποῖα τοῦ ἐζητήθησαν, δὲν θὰ τὸν προέτρεπε πρὸς τὴν ἀκτημοσύνη. Διότι ποῖος θὰ ἠμποροῦσε νὰ προχωρήση στὴν ἀνάγνωσιν, ἀφοῦ δὲν ἐγνώριζε νὰ συλλαβίζη;
Εἶναι τέλειον ἀγαθὸν ἡ ἀκτημοσύνη, γιὰ ὅσους ἔχουν τὴν δυνατότητα. Αὐτοὶ ποὺ τὴν ὑπομένουν, αἰσθάνονται στὴν σάρκα μίαν στενοχωρία, στὴν ψυχὴν ὅμως ἔχουν