Σάββατο 14 Σεπτεμβρίου 2019

ΚΥΡΙΑΚΗ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΥΨΩΣΗ



ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ

 (Γαλ. 2, 16-20)


    «Εἰδότες δὲ ὅτι οὐ δικαιοῦται ἄνθρωπος ἐξ ἔργων νόμου ἐὰν μὴ διὰ πίστεως ᾿Ιησοῦ Χριστοῦ, καὶ ἡμεῖς εἰς Χριστὸν ᾿Ιησοῦν ἐπιστεύσαμεν διότι οὐ δικαιωθήσεται ἐξ ἔργων νόμου πᾶσα σάρξ (:επειδή όμως μάθαμε από τη δική μας πείρα ότι δεν γίνεται δίκαιος ο άνθρωπος και δεν σώζεται με την τήρηση των τυπικών διατάξεων του μωσαϊκού νόμου, αλλά μόνο με την πίστη στον Ιησού Χριστό,  γι' αυτό λοιπόν και εμείς πιστέψαμε στον Ιησού Χριστό, για να γίνουμε δίκαιοι και να σωθούμε από την πίστη στον Χριστό και όχι από τα έργα του μωσαϊκού νόμου· διότι όπως αναφέρεται και στους ψαλμούς, με τα έργα του νόμου δεν θα δικαιωθεί και δεν θα σωθεί κανένας άνθρωπος)» [Γαλ. 2,16· ερμ. απόδοση Παν. Τρεμπέλα].
    Πρόσεξε και εδώ πώς με ασφάλεια λέγει τα πάντα. «Διότι όχι όμως ως κακό αλλά ως ασθενή στο να μας εξασφαλίσει τη σωτηρία», λέγει, «εγκαταλείψαμε τον μωσαϊκό νόμο». Εάν λοιπόν ο μωσαϊκός νόμος δεν παρέχει δικαίωση και σωτηρία στον άνθρωπο, είναι

Καταγγέλλουν τις προδοσίες, αλλά ΟΛΟΙ κοινωνούν με ΟΛΟΥΣ! Ούτε ο Οικουμενισμός, ούτε το σχίσμα τους πτοεί! -Κάπως έτσι θα επικρατήσει η αίρεση!


"katanixi.gr"

Συλλειτούργησαν ο Αρκαλοχωρίου Ανδρέας και ο Ολβίας Επιφάνιος



 Πανηγυρικά συλλειτούργησαν οι Αρχιερείς, Αρκαλοχωρίου Ανδρέας (Εκκλησία Κρήτης) και Ολβίας Επιφάνιος (Εκκλησία Ουκρανίας) στον πανηγυρίζοντα Ιερό Ναό της Υψώσεως του Τιμίου Σταυρού στην Ενορία Θραψανού.
Τον Θείο λόγο κήρυξε στον πανηγυρικό Εσπερινό και στη Θεία Λειτουργία ο Επίσκοπος Ολβίας Επιφάνιος. Αναφέρθηκε με πατερική τεκμηρίωση στο νόημα και στο μήνυμα της μεγάλης εορτής της Υψώσεως του Τιμίου Σταυρού.
    Ο Αρκαλοχωρίου Ανδρέας, ευχαρίστησε τον Ολβίας Επιφάνιο και αναφέρθηκε στον Τίμιο Σταυρό ως σύμβολο αγιοπνευματικής ενότητας, αγάπης και ειρήνης,

Πώς γίνεται μέσα στην καρδιά μας η ύψωση του Τιμίου Σταυρού


Ἀπὸ τὸ βιβλίο «Χειραγωγία στὴν πνευματικὴ ζωὴ», Ὁσίου Θεοφάνους τοῦ Ἐγκλείστου

   «Τὸν 7ο αἰώνα ὑψώθηκε πανηγυρικὰ ὁ τίμιος Σταυρὸς στὰ Ἱεροσόλυμα, γιὰ νὰ τὸν δεῖ καὶ νὰ τὸν προσκυνήσει ὅλος ὁ λαός. Ἐκείνου τοῦ γεγονότος ἀνάμνηση εἶναι ἡ τελετὴ τῆς ὑψώσεως τοῦ Σταυροῦ, ποὺ γίνεται κάθε χρόνο, στίς 14 Σεπτεμβρίου, στοὺς ἐνοριακοὺς καὶ μοναστηριακοὺς ναούς. Αὐτὴ ἡ Ὕψωση, ὅμως, εἶναι ἐξωτερική.

Τους Αγίους ΦΑΝΕΡΩΝΕΙ Ο ΘΕΟΣ, ΟΧΙ η Σύνοδος!

Τους Αγίους ΦΑΝΕΡΩΝΕΙ Ο ΘΕΟΣ, τους ΑΠΟΔΕΧΕΤΑΙ ο Λαός και τους εντάσσει στο Αγιολόγιο η Σύνοδος· ΟΧΙ το αντίστροφο!


«Τοὺς Ἁγίους φανερώνει καὶ ἀναδεικνύει πρῶτα ὁ Θεὸς μὲ διάφορα σημεῖα τῆς Χάριτος, μυροβλυσία καὶ ἀφθαρσία λειψάνων, θαύματα, ἔκτακτα ἄλλα χαρίσματα παραμυθίας καὶ διδαχῆς, τοὺς ἀναγνωρίζει καὶ τοὺς ἀποδέχεταισυνείδηση τοῦ πληρώματος τῆς Ἐκκλησίας καὶ ἀκολουθεῖ ὡς ἐπισφράγισμα ἡ ἐπίσημη ἔνταξή τους στὸ Ἁγιολόγιο τῆς Ἐκκλησίας
        καὶ  χ ι  τὸ  ν τ ί σ τ ρ ο φ ο,  ὅπως γίνεται στὸν Παπισμό, ὅπου, ἐπειδὴ ὡς αἵρεση στεροῦνται τῆς Θείας Χάριτος ποὺ ἀναδεικνύει τοὺς Ἁγίους, ἀναλαμβάνουν τὰ παπικὰ δικαστήρια κυριολεκτικὰ τὴν "ἁγιοποίηση" ὅσων προήγαγαν, ἐνίσχυσαν καὶ ἐστερέωσαν τὸν Παπισμό.

Λόγος εἰς τήν Ὕψωσιν τοῦ Τιμίου καί Ζωοποιοῦ Σταυροῦ

ΑΝΔΡΕΟΥ Ἀρχιεπισκόπου Κρήτης

25(1)[1]
Ἑορτάζομε τήν πανήγυρι τοῦ Σταυροῦ, καί ὅλο τό πλήρωμα τῆς Ἐκκλησίας καταφωτίζεται. Ἑορτάζομε τήν πανήγυρι τοῦ Σταυροῦ, καί ὅλη ἡ οἰκουμένη φωταγωγεῖται καί γεμίζει μέ ἀκτῖνες θεϊκῆς χαρᾶς. Ἑορτάζομε τήν πανήγυρι τοῦ Σταυροῦ, διά τοῦ ὁποίου τό σκοτάδι (τῆς ἁμαρτίας) ἐδιώχθη, καί ἦλθε τό φῶς (τῆς ἀρετῆς). Ἑορτάζομε τήν πανήγυρι τοῦ Σταυροῦ, καί ὑψούμεθα πνευματικῶς μαζί μέ τόν Σταυρωθέντα Σωτῆρα μας, ἀφήνοντας κάτω τήν γῆ μέ τήν ἁμαρτία, διά νά κερδίσωμε τά ἄνω ἀγαθά. Ὑψώνεται ὁ Σταυρός, καί ὑψώνει μαζί του τήν

«Η δαιμονική αντίληψη της ηγεμονίας ενός "Πρώτου"» που υποστηρίζει ενθέρμως ο ...δυστυχής μητροπ. Ναυπάκτου, είναι «άρνηση του μυστηρίου της χριστιανικής ελευθερίας»!

Ο Οικουμενισμός στην Εκκλησία (γ΄μέρος)



Ο Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως Βαρθολομαίος και οι συναυλιζόμενοι στο Φανάρι επίσκοποι του αγαπολογικού χριστιανισμού

Γράφει ο Μέτοικος 
αρθρογραφεί για katanixi.gr

Τ’ «άστρα» τους ευνοούν! Άδοξο τέλος δείχνει, ο μαύρος πάτος στο «φλιτζάνι»!

Στο Φανάρι που… «καπνίζει» οικουμενισμό, ο Αρχιεπίσκοπος Κωνσταντινουπόλεως κ.Βαρθολομαίος είναι ο μακροβιότερος Οικουμενικός Πατριάρχης στην ιστορία του θεσμού μετά την επανάσταση του 1821 που, «διέκοψε την ειρηνική [άκου ειρηνική!] συμβίωση των Τούρκων κατακτητών με τους υπόδουλους Έλληνες»!
Δίγλωσσος και ασυνεπής μεταξύ έργων και τορνευμένων λόγων, ο Αρχιεπίσκοπος Κωνσταντινουπόλεως υπό την επιρροή του επισκόπου Περγάμου Ιωάννη Ζηζιούλα απροκάλυπτα προβάλει τις ηγεμονικές του βλέψεις στην Ορθόδοξη Εκκλησία.
Η σύγκρουσή του με τον Αρχιεπίσκοπο κυρό Χριστόδουλο, η εμπλοκή του στα Πατριαρχεία Ιεροσολύμων και Αντιοχείας και, βεβαίως, η εμμονή του στα «απαράγραπτα δικαιώματά του στις Νέες

Κανείς Ιεράρχης δεν θα συμπορευθή με τον Ναυπάκτου εις την εδραίωσιν σχίσματος

"Π.Π.": Ἐκτὸς αὐτῶν πού ...ἤδη συμπορεύονται!
Δυστυχῶς, ὁ Ναυπάκτου "συνετάχθη ψυχῇ τε καὶ σώματι μὲ τοὺς ἀσεβεῖς"! 
Τοῦ κ. Παναγιώτου Κατραμάδου

ΚΑΙ  ΕΣΤΑΙ  Η  ΕΣΧΑΤΗ  ΠΛΑΝΗ  ΧΕΙΡΩΝ  ΤΗΣ  ΠΡΩΤΗΣ!


Ἰδοὺ ἡ ἐξήγησις τῆς θετικῆς εἰσηγήσεως διὰ τὸ οὐκρανικόν. Πρόσφατος συνάντησις τοῦ Πρέσβεως τῆς Οὐκρανίας μὲ τὸν Σεβ. Δημητριάδος, προέδρου τῆς Συνοδικῆς Ἐπιτροπῆς Διορθοδόξων Σχέσεων. Αὐτὰ «οἰκονομεῖ» ὁ Σεβ. Ναυπάκτου;

ΚΑΙ ΕΣΤΑΙ Η ΕΣΧΑΤΗ ΠΛΑΝΗ  ΧΕΙΡΩΝ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ!

Τοῦ κ. Παναγιώτου Κατραμάδου


      Σεβασμιώτατος Ναυπάκτου εἰς κείμενον ποὺ ἐδημοσίευσε μὲ τίτλον «Διευκρινίσεις γιὰ τὶς ἀπόψεις μου γιὰ τὸ Οὐκρανικὸ ζήτημα» μὲ ἐπικρίνει δι’ «ἀχαρακτήριστη ἐμπάθεια» καὶ ἄλλα πολλά, τὰ ὁποῖα δὲν ἀναφέρω προκειμένου νὰ τὸν διαφυλάξω ἀπὸ τὸ νὰ ἐκτεθῆ περαιτέρω ἀπ’ ὅσον ἤδη ἐξετέθη. Τὸ ζήτημα ὅμως δὲν εἶναι προσωπικόν, ἀλλὰ ἐκκλησιαστικὸν καὶ διὰ τοῦτο θὰ ὑπερασπισθῶ τὴν ἀξιοπιστίαν τῶν λόγων μου, μὲ τούς ὁποίους προσεπάθησα νὰ προστατεύσω ὅσους τυφλωμένοι ἀπὸ τὸ κῦρος τοῦ Σεβασμιωτάτου θὰ ἔσπευδαν νὰ υἱοθετήσουν ὡς πηδάλιον

Μνήμη της ΣΤ΄ Οικουμενικής Συνόδου


Yπόστασιν μεν του Θεανθρώπου μίαν,
Διττάς δε γνώθι και θελήσεις και φύσεις.



Σέβειν θελήσεις του Θεανθρώπου δύω,
Έκτη διδάσκει πληθύς ευσεβοφρόνων.

Βιογραφία
Η ΣΤ΄ Οικουμενική Σύνοδος έγινε στην Κωνσταντινούπολη το έτος 680 μ.Χ. επί της βασιλείας του Kωνσταντίνου Δ' και καταδίκασε τον Μονοθελητισμό. Ο αριθμός των Πατέρων που έλαβαν μέρος στην Σύνοδο ανέρχεται στους 150.

Το Συναξάρι αναφέρει χαρακτηριστικά ότι η ΣΤ΄ Οικουμενική Σύνοδος «Ἠθροίσθη δὲ ἐν τῷ Τρούλλῳ τοῦ Παλατίου, τῷ λεγομένῳ, Ὠάτῳ, ἀναθέματι καθυποβαλοῦσα Σέργιον, καὶ Πύρρον, καὶ Πέτρον, καὶ Παῦλον, Ἐπισκόπους γενομένους Κωνσταντινουπόλεως· Μακρόβιόν τε τὸν Ἀντιοχείας, καὶ Κῦρον τὸν Αλεξανδρείας, καὶ Ὁνώριον τὸν Ῥώμης, Στέφανόν τε καὶ Πολυχρόνιον, καὶ τοὺς σὺν αὐτοῖς».


Επιστολή Πάπα προς Βαρθολομαίο:

 «Οι αποκλίσεις μας δεν θα παρακωλύσουν την αποστολή μας» (video)


Στην δημοσιότητα έδωσε σήμερα το Γραφείο Τύπου της Αγίας Έδρας το γράμμα του Πάπα Φραγκίσκου, από τις 30 Αυγούστου, με αποδέκτη τον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο, όπου του περιγράφει τις σκέψεις του, που τον οδήγησαν στην απόφαση να δωρίσει στο Οικουμενικό Πατριαρχείο λείψανα του Αγίου Πέτρου. Σήμερα, εξάλλου και η τηλεόραση του Βατικανού έκανε θέμα τα λείψανα του Αγίου Πέτρου τιτλοφορώντας το σχετικό ρεπορτάζ: «Τα λείψανα του Αγίου Πέτρου δώρο για την ενότητα της Εκκλησίας».
Στις 30 Ιουνίου, την επομένη της Θρονικής γιορτής της Εκκλησίας της Ρώμης, ο Πάπας Φραγκίσκος, σε μια κίνηση