Δευτέρα 16 Ιουλίου 2018

Καλαβρύτων: "Τώρα πλέον δέν υπάρχει Μία, Αγία, Καθολική και Αποστολική Εκκλησία".

Καλαβρύτων Αμβρόσιος: 


Συνέχεια για το Κολυμπάρι… εξ αρχής η στάση μας ήταν αρνητική!



    
Σχόλιο "Π.Π.": Ο κ. Αμβρόσιος δηλώνει πως φοβάται για σχίσμα! Δεν έχει καταλάβει ότι ανήκει στο σχίσμα των Οικουμενιστών, οι οποίοι (όπως διαπιστώνει) αποδέχτηκαν την ύπαρξη και άλλων Εκκλησιών και άρα πήραν διαζύγιο από την πίστη στη Μία Εκκλησία! Γράφει: "Τώρα πλέον δέν υπάρχει Μία, Αγία, Καθολική και Αποστολική Εκκλησία".  «Πουλάει» Ορθοδοξία, αλλά κοινωνεί με τους ...αιρετικούς, αυτούς που ξεπούλησα την "ΜΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ"!!!



Καλαβρύτων Αμβρόσιος: 

Συνέχεια για το Κολυμπάρι… εξ αρχής η στάση μας ήταν αρνητική!


  Κάποιοι αναγνώστες μας εξέφρασαν την απορία τους πως και γιατί τόσον αργά εκφράσαμε την αρνητική τοποθέτησή μας για την δήθεν «ΑΓΙΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗ» Σύνοδο, εκεί κάτω στο Κολυμπάρι της Κρήτης.
Προκειμένου, λοιπόν, νά δοθεί μιά απάντηση στην απορία τους στη συνέχεια παραθέτουμε την τοποθέτησή μας ενώπιον της Ιεράς Συνόδου της Ιεραρχίας μας κατά την Συνέλευσιν του Νοεμβρίου 2016.
Εκεί από την αρχή τοποθετηθήκαμε αρνητικά! Αντιταχθήκαμε ευθέως στις Αποφάσεις της Συνόδου Ορθοδόξων στο Κολυμπάρι. Για την ιστορία, λοιπόν, σήμερα παραδίδουμε στη δημοσιότητα τη σχετική Δήλωσή μας ενώπιον της Συνόδου της σεπτής Ιεραρχίας μας.

Αίγιον, 16 Ιουλίου 2018
+ Ο ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ  

 ΔΗΛΩΣΙΣ της 24ης Νοεμβρίου 2016
ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΗΣ ΙΕΡΑΡΧΙΑΣ
Μακαριώτατε,
            Καθώς ολοκληρώνονται σήμερα οι εργασίες της εκτάκτως συγκληθείσης Ιεράς Συνόδου της Ιεραρχίας, της συγκληθείσης κατόπιν της υπ’ αριθμ. πρωτ. 5300/Διεκπ. 2404/03.11.2016 Υμετέρας Προσκλήσεως, θα ήθελα διά την ιστορίαν καί μόνον νά σημειώσω σκέψεις τινας.

«Θα πλανηθούν ακόμα και εκλεκτοί» (Β)


(Ματθ. κδ΄ 24)


          Τοῦ  Ἰωάννου  Ρίζου 

(Συνέχεια)

Ο πιστός που  έχει καλή ιδέα για τον εαυτό του, πιστεύει ότι λόγω των καλών του προθέσεων ο Θεός δεν θα τον αφήσει να πλανηθεί. Η εκκλησιαστική ιστορία και ιδιαίτερα η ασκητική κραυγάζουν για το αντίθετο. Η αποδοχή της πλάνης δεν είναι μόνο ζήτημα προθέσεων αλλά και γνώσεων. Όταν ο πιστός έχει καλές προθέσεις αλλά την γνώση που του παρέδωσαν ο Χριστός, οι Απόστολοι  και οι άγιοι δεν θέλει να την ξέρει, ή διαλέγει από την διδασκαλία όποιο μέρος της του αρέσει, απορρίπτοντας στην πράξη την υπόλοιπη, οι καλές προθέσεις του αποβαίνουν  όχι μόνο άχρηστες αλλά και επικίνδυνες. Αυτές θα εκμεταλλευτεί ο διάβολος για να τον απατήσει. Αυτό επισημαίνει και ο Απ. Παύλος διδάσκοντας· «Βλέπετε ούν πως ακριβώς περιπατείτε, μη ως άσοφοι αλλ΄ ως σοφοί» (Εφ. ε΄ 15). Ακόμα και στους μαθητές Του  ο Κύριος είπε «προσέχετε μη πλανηθείτε» (Λουκ. κα΄ 8)· άρα δεν αρκούσαν μόνο οι καλές τους προθέσεις αλλά χρειαζόταν γνώση στις παγίδες του διαβόλου.
Ο Απ. Παύλος στην Προς Εφεσίους  επιστολή του μιλά για «σκοτισμένους στη διάνοια, και αποξενωμένους από τη ζωή του Θεού, εξαιτίας της άγνοιας που υπάρχει μέσα τους» (δ΄ 18). Η τακτική της  άγνοιας και της αδιαφορίας του σημερινού πιστού απέναντι στη σωτηριώδη γνώση-διδασκαλία και μάλιστα η ικανοποίηση του και η αυτοδικαίωση του για αυτή του τη στάση, είναι κεκαλυμμένη και σκληρυμένη  υπερηφάνεια για την οποία μιλά ο Αββάς Αμμωνάς: «Πλήρωμα δε των παθών εστί το δικαιώσαι εαυτόν» [πλήρωμα=ολοκλήρωση, συμπλήρωση].  Εκτός από τα θέματα ηθικής, από τα οποία ο διάβολος εισχωρεί στον άνθρωπο, η εξαπάτηση του επιτυγχάνεται κυρίως μέσω της άγνοιας ή της άρνησης της παρεχόμενης γνώσης-διδασκαλίας.