Κυριακή, 3 Μαρτίου 2019

Οι Αγγλικανοί γιόρτασαν την 25η επέτειο της γυναικείας ιεροσύνης

katanixis.gr: Αναμασώντας την καραμέλα περί ισότητας, οι "ανοιχτές" δυτικές κοινωνίες παρερμήνευσαν δίχως τύψεις κάθε έννοια ελευθερίας.
Διεκδίκησαν με χαρακτηριστική ευκολία ένα από τα ιερά μυστήρια για τους Ορθοδόξους Χριστιανούς, αυτό της ιεροσύνης για τις γυναίκες.
Σήμερα 25 χρόνια μετά διοργανώνουν φιέστες οι "Πρωτεσίλαοι" της βλασφημίας και μας εξωθούνε βίαια σε μια για τα καθ' ημάς αξιολόγηση.
Οι πενηντάρηδες Αρχιερείς του σήμερα που κάποιοι τυγχάνουν

Απομυθοποίησε «την μεσιτεία των αγίων»!


Ἡ Κόρινθος «ἐν παχυλῇ ἀγνοίᾳ»;



Καταχειροκροτήθηκε χθὲς (28/02/2019) στὴν Κόρινθο ὁ π. Φιλόθεος Φάρος μιλώντας γιὰ τὴν «Τέχνη τῆς Ζωῆς». Ὁ λόγος; Ἀπομυθοποίησε, γιὰ ἀκόμα μία φορά, κάποια δεδομένα τῆς παραδοσιακῆς ἐκκλησιαστικῆς πράξης. Αὐτὴ τὴν φορὰ «τὴν μεσιτεία τῶν ἁγίων». Στὴν διαμαρτυρία νεαροῦ του ἀκροατηρίου γιὰ τὴν ὑμνολογία τῆς Ἐκκλησίας ποὺ μιλάει τόσο γιὰ τὴν μεσίτρια Παναγία ὅσο καὶ γιὰ τοὺς ἁγίους μὲ τὴν ἐπίκληση «πρέσβευε ὑπὲρ ἡμῶν», ἡ ἀπάντηση ἦταν ὅτι πρόκειται περὶ στραβῶν πραγμάτων ποὺ παραμένουν μέσα στὴν Ἐκκλησία, λὲς κι ἔχει ὁ Θεὸς ἀνάγκη νὰ ἐνημερωθεῖ ἀπὸ τοὺς ἁγίους ἢ νὰ ἐνδώσει σὲ μία μορφὴ ρουσφετιοῦ…

Διχαστικός ο Σταυρός στη Λέσβο για την ΕΡΤ – Oι νεομπολσεβίκοι πολεμούν τον Χριστιανισμό

Θέλουν να καταργήσουν τα σύμβολα: 

Καθεστώς Σοβιετίας. Εικόνες που θυμίζουν εποχές Στάλιν ζει η πατρίδα μας, όπου η Κυβέρνηση και οι μπολσεβίκοι της ΕΡΤ, πολεμούν με κάθε μέσο τον Χριστιανισμό.

Το ρεπορτάζ της ΕΡΤ και ο τίτλος για όλα όσα έγιναν σήμερα στην Απελή, προκαλούν αποτροπιασμό.

«Στο αυτόφωρο 36 άτομα για το ξαναστήσιμο του διχαστικού σταυρού στο Απελή»
Και όμως αυτός ήταν ο τίτλος της ΕΡΤ.
ADVERTISING

Τι αναφέρει το ρεπορτάζ τους:

«Αυθαίρετη κατασκευή» κατά τον εισαγγελέα η επανατοποθέτηση του Σταυρού στην Λέσβο!

    Αυθαίρετη κατασκευή είναι κατά τον εισαγγελέα η επανατοποθέτηση του Σταυρού στην Λέσβο αφού αφήνονται ελεύθεροι σταδιακά και μετά την απολογία τους κατά την προανακριτική διαδικασία οι 36 κατηγορούμενοι για την ύψωση του σταυρού σήμερα στην ακτή Απελή.
   Στο σύνολο τους κατηγορούνται για αυθαίρετη κατάληψη δημοσίου κτήματος, αυθαίρετες κατασκευές και απείθεια. Από μεριάς της Εισαγγελίας πλημμελειοδικών θα ορισθεί τακτική δικάσιμος.
    Όπως ήδη έχει γίνει γνωστό οι 36 προσαχθέντες (35 Έλληνες και ένας Αλβανός) σήμερα Κυριακή τα χαράματα, τοποθέτησαν ένα μεγάλο μεταλλικό σταυρό που κατασκευάστηκε στη Χίο μαζί με μια μεγάλη τσιμεντένια βάση.
     Για τις εργασίες χρησιμοποίησαν και δυο γερανοφόρα οχήματα τα οποία και κατασχέθηκαν, παραδόθηκαν όμως στους ιδιοκτήτες τους ως μεσεγγυούχοι.

Κυριακή της Απόκρεω: Ο Χριστός ως το πραγματικό μας δικαστήριο

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή για τη φωτογραφία.

Πολλοί θεωρούν τον Θεό της ορθοδοξίας άδικο και ανυπόφορο, επειδή προσεγγίζει αδιάκριτα δίκαιους και κολασμένους, καν αυτοί οι τελευταίοι παρεξηγούν την αγάπη Του και βασανίζονται περισσότερο όσο Εκείνος τους πλησιάζει. Στη φαντασία μας πλάσαμε μια ειδωλολατρική εικόνα Θεού τιμωρού, ο οποίος ετοίμασε κτιστή φωτιά και επινόησε φρικτά βασανιστήρια για τους κολασμένους, ανάλογα με την αμαρτία και τα πάθη τους, ακριβοδίκαια κατά τον κόσμο.Ποιός μπορεί να δεχθεί ότι οι δυνάστες, οι άνομοι, οι φονιάδες, οι μεγαλύτεροι εγκληματίες δεν θα υπομείνουν τα ίδια ακριβώς βασανιστήρια στα οποία υπέβαλαν τους δικαίους και τους αδύναμους σε μια διαδικασία εκδίκησης; Αχ αυτή η φαντασία μας είναι ο καθρέφτης της κακίας και της εκδικητικότητας μας. Και επειδή δεν εννοούμε την Αγάπη την θεϊκή θα λάβουμε και εμείς ίσως τα ίσα και τα χειρότερα.

Λέγει ωστόσο ο αββάς Ισαάκ: "Εγώ δε λέγω, ότι οι εν τη γεέννη κολαζόμενοι τη μάστιγι της αγάπης μαστίζονται. Και τι πικρόν και σφοδρόν το της αγάπης κολαστήριον;" Ας μην νομίζουμε λοιπόν ότι αυτό το κολαστήριον πυρ της θεότητας, όπως θα το προσλάβουν όσοι δεν γνώρισαν τον Θεό αλλά ανόμησαν, θα είναι λιγότερο υποφερτό από κάθε φρικτό βασανιστήριο του κόσμου τούτου.Πόσο ανυπόφορη θα είναι αυτή η αγάπη, αυτή η ενέργεια της Θεότητας η οποία θα ενεργεί για την σωτηρία, αλλά θα μεγαλώνει την κόλαση και τον φόβο και τον πόνο της αγνωσίας! Μακάρι να καταλαβαίναμε ότι η κόλαση είναι εξ επόψεως ανθρώπου και όχι Θεού ο Οποίος όλους τους καλεί στην σωτηρία.Θα ζηλώναμε την σωτηρία μόνον από φιλότιμο για την αγάπη του Σωτήρα μας.

Η παραβολή πού σχετίζεται με την φοβερά μνεία της Δευτέρας Παρουσίας και πού θα ακούσουμε την Κυριακή, είναι αυτή του Ποιμένα Βασιλιά, πού διαχωρίζει μεταξύ προβάτων και εριφίων. Κριτήριο είναι η αγάπη και η στάση του καθενός μας απέναντι στους ελαχίστους αδελφούς του Χριστού. Η πείνα, η δίψα, η γυμνητεία, η ασθένεια, η αιχμαλωσία, όλος ο ανθρώπινος πόνος και η στάση μας απέναντι στους υποφέροντες έναν τέτοιο πόνο είναι το κριτήριο μας στο δικαστήριο του Θεού. Ουσιαστικά, το κριτήριο δεν είναι αυτή η αγάπη ως έννοια ή ως πράξη δυναμική, αλλά Αυτός ο ίδιος ο Κύριος είναι το Κριτήριο και η στάση μας απέναντι του, ως ετοίμων ή ανετοίμων στην ψυχή και τα έργα. Δύο άλλες όμοιες παραβολές, αυτή των δέκα παρθένων και του μη έχοντος ένδυμα δούλου, τονίζουν αυτήν την πραγματικότητα. Αυτές θέτουν την αγωνία:Έχουμε φώς;Έχουμε κατάλληλο ένδυμα γάμου; Είναι εστολισμένη η ψυχή μας με την πίστη και την προσδοκία του Νυμφίου και πάνω απ όλα την μονότροπη αγάπη για Αυτόν;Θεραπεύουμε την ψυχή μας την πεινώσα και διψώσα και γυμνή και ασθενούσα και φυλακισμένη με την άσκηση της αγάπης και της λαχτάρας και του πόθου ένωσης με τον μοναδικό Νυμφίο της; Ιδού το πρωτεύον κριτήριο: Ο Νυμφίος και η αγάπη για Αυτόν.

Ας θυμηθούμε εκείνη την φρικτή ώρα της Παρουσίας Του. Όταν θα φανερωθεί Εκείνος,ο πριν ατιμασμένος, σε όλη Του την δόξα και θα δούμε τις πληγές της Αγάπης Του, τα ηλότρητα χέρια και πόδια Του, την πλευρά την λογχευμένη, τους μώλωπες σε όλο Του το κατάστικτο Σώμα,τα σημάδια από τα αγκάθια μιας αγάπης η οποία έφτασε ως τον εξευτελισμό για μας. Όλες αυτές τις πληγές και τα σημεία των Παθών τα οποία κατ οικονομίαν κράτησε στο άχραντο Σώμα Του για να τις δείξει με υπερηφάνεια και χαρά στους αγγέλους κατά την Ανάληψη Του για να δοξάσουν εκείνοι και να μοιραστούν την χαρά Του για την αγάπη Του για το πλάσμα Του τον άνθρωπο.Εκείνη την ώρα θα δούμε αυτές τις πληγές τις οποίες εμπαίξαμε, παρεξηγήσαμε , αγνοήσαμε, προδώσαμε, τις θεωρήσαμε ήττα, ντροπή ακόμα και σημειολογικό μύθο και ως έως κάποιο σημείο ανύπαρκτες.Θα τις δούμε να περιβάλλονται με άφθαρτη δόξα και ενωμένες με την δόξα της θεότητας και εκεί οδυρμός και κοπετός και μεταμέλεια, αλλά χαρά και συγκίνηση για όσους "τα στίγματα του Χριστού" φέρουν σε όλη τους την ζωή.

Η εκκλησία δεν μας ετοιμάζει για την αντιμισθία του παραδείσου, ούτε για τον φόβο της κόλασης, αλλά για να δεχθούμε την βασιλεία Του. Αν κλείσουμε τώρα τα αυτιά μας και σκληρύνουμε τις καρδιές μας, αυτές θα απολιθωθούν πάγια και άτρεπτα και αιώνια, στο αιώνιο πυρ και θα χαθεί για πάντα η ευκαιρία να είμαστε κοντά Του.

Εκείνος,όταν παρέδιδε την παραβολή της Τελικής Κρίσης, μίλησε για κάποιους "κατηραμένους". Η αληθινή κατάρα , η οποία θα κατατρέξει τους αμετανόητους θα είναι μια σκληρή καρδιά, η οποία ούτε τον Θεό γνώρισε,ούτε χώρησε ποτέ τον πλησίον της...