Δευτέρα, 31 Ιουλίου 2017

Τόλμησαν! ΜΗΝΥΣΗ κατα του Οικουμενιστή μητρ. Φλωρίνης για το εκκλησιαστικό ΠΟΙΝΙΚΟ ΑΔΙΚΗΜΑ της ΑΙΡΕΣΕΩΣ!


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΑΓΩΝΑ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΤΟΥ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΟΝΗΣ ΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΜΗΛΟΧΩΡΙΟΥ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ

ΚΑΙ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΟΝΗΣ ΑΓΙΟΥ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΠΑΛΑΜΑ ΦΙΛΩΤΑ ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΠΡΕΣΠΩΝ ΚΑΙ ΕΟΡΔΑΙΑΣ


Η ΠΑΡΟΥΣΑ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΜΗΝΥΣΗ ΕΠΙΔΟΘΗΚΕ ΣΤΗ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΜΕ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗ ΣΤΙΣ 31-7-2017

…………………………

Προς την «Διαρκή Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος»
(με ένσταση ελλείψεως δικαστικής δικαιοδοσίας κατά της παρούσας σύνθεσής της, η οποία αποδέχεται τις κακόδοξες αποφάσεις της Ψευδο-συνόδου της Κρήτης, και όλων των επόμενων συνθέσεών της με το αυτό χαρακτηριστικό)

-  Δια του Σεβασμιώτατου Μητροπολίτη Φλωρίνης,
Πρεσπών και Εορδαίας κ. Θεοκλήτου
(κατά την κατωτέρω αναφερόμενη έννοια) -

ΚΑΙ
Προς την Πανορθόδοξη Σύνοδο, στην οποία θα έχουν αυτοτελές αποφασιστικό δικαίωμα ψήφου όλοι οι Ποιμενάρχες Αρχιερείς – μέλη των αντιπροσωπειών των Αυτοκέφαλων Εκκλησιών, και όχι οι Αυτοκέφαλες Εκκλησίες (δεδομένου ότι, αν οι Αυτοκέφαλες Εκκλησίες είναι μέλη, τότε δεν υφίσταται Σύνοδος με αποφασιστική εξουσία, αλλά Συνέδριο Εκκλησιών με γνωμοδοτική αρμοδιότητα), δια των τεσσάρων (4) Ορθόδοξων Αυτοκέφαλων Εκκλησιών που δεν συμμετείχαν στην Ψευδο-σύνοδο της Κρήτης, στους Αρχιερείς των οποίων θα αποσταλεί και κατ’ ιδίαν

……………………………………………………………

ΚΑΝΟΝΙΚΗ  ΜΗΝΥΣΗ

Του Καθηγουμένου της Ιεράς Μονής Αγίας Παρασκευής Μηλοχωρίου Πτολεμαϊδας, Γέροντα Αρχιμανδρίτη Μαξίμου Καραβά,
Των μελών του Ηγουμενοσυμβουλίου: 1) Αρχιμανδρίτη π. Ιγνατίου Καλαϊτζοπούλου, και 2) Μοναχού π. Ευδοκίμου Χούντρη,
ως εκπροσώπων της Αδελφότητας της Ιεράς μας Μονής.
  
ΚΑΤΑ

Του Σεβασμιώτατου Μητροπολίτη Φλωρίνης, Πρεσπών και Εορδαίας κ. Θεοκλήτου
(εφόσον εν μετανοία επιστρέψει στην ορθοτόμηση του Λόγου της Αληθείας, δηλαδή του Θεανθρώπου Ιησού Χριστού,
ως προς το Σώμα Του που είναι η Εκκλησία των Αποστόλων και όχι η Νεοφανής Ψευδο-Εκκλησία του Οικουμενισμού  ή Θρησκευτικού Συγκρητισμού ή Γνωστικισμού (ο οποίος είναι Παναίρεση ήδη καταδικασμένη από τους Αποστόλους (και ιδίως τους Αποστόλους Ιωάννη και Παύλο), από τις Οικουμενικές Συνόδους και από τους Αγίους Πατέρες της Εκκλησίας), με τα Νεοφανή της Δόγματα που περιέχονται στην ψευδο-συνοδική παναιρετική απόφαση «Σχέσεις της Ορθοδόξου Εκκλησίας προς τον λοιπόν χριστιανικόν κόσμον» και τις λοιπές πέντε (5) αποφάσεις της, η οποία Νεοφανής Ψευδο-Εκκλησία ιδρύθηκε από μόνες τις δέκα (10) Αυτοκέφαλες που μετείχαν στο Συνέδριο της Αποστασίας της Κρήτης, και οι οποίες εκπροσωπούν μόνο το ένα τρίτο (1/3) των Ορθόδοξων πιστών
ήτοι ιδίως ως προς τα Άρθρα του Συμβόλου της Πίστεως «Εις Μίαν, Αγίαν, Καθολικήν και Αποστολικήν Εκκλησίαν» και «Ομολογώ έν  βάπτισμα εις άφεσιν αμαρτιών»,
όπως
ο καταδικασθείς σε καθαίρεση και αφορισμό, στη Σύνοδο του 1344 από τον Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως Ιωάννη Καλέκα, Αγιορείτης ιερομόναχος Άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς και ο μαθητής του μοναχός Ιωσήφ ο Καλόθετος απάντησαν στον Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως Ιωάννη Καλέκα το 1344 (δηλαδή πριν την καθαίρεση αυτού του τελεταίου το 1347) για την καινοτομία στην Ορθόδοξη Πίστη που αφορά τη λατινόφρονη αίρεση της κτιστής Χάριτος, δηλαδή  ότι ο τότε Πατριάρχης Ιωάννης Καλέκας, αποδεχόμενος την εν λόγω καινοτομία, ίδρυσε την Νεοφανή Ψευδο-εκκλησία του με τα νεοφανή του δόγματα, και δεν μπορεί να αφορίσει από την Εκκλησία του Χριστού τον Άγιο Γρηγόριο τον Παλαμά και τον μαθητή του μοναχό Ιωσήφ Καλόθετο, οι οποίοι διώχθηκαν από τον Πατριάρχη Καλέκα επειδή παραμένουν στην Εκκλησία των Αποστόλων ως Σώμα Χριστού)

……………………………………………………..

ΤΟ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟ ΠΟΙΝΙΚΟ ΑΔΙΚΗΜΑ ΤΗΣ ΑΙΡΕΣΕΩΣ 
`      Το εκκλησιαστικό ποινικό αδίκημα της αιρέσεως στοιχειοθετείται με την εκ προθέσεως
1) απόκλιση από την Ορθόδοξη πίστη, δηλαδή από τους Όρους πίστεως που διατύπωσαν οι Ορθόδοξοι Σύνοδοι Επισκόπων και οι οποίοι έγιναν αποδεκτοί από το πλήρωμα της Εκκλησίας, ή
2) προσχώρηση σε δογματική διδασκαλία καταδικασμένη ως αιρετική από τους Αποστόλους, τις Συνόδους ή τους Πατέρες της Εκκλησίας, ή
3) εκδήλωση επικοινωνίας (intercommunio) με ετερόδοξη ομολογία που κηρύσσει δογματική διδασκαλία που αποκλίνει από την Ορθόδοξη πίστη.
        Το αδίκημα της αιρέσεως προβλέπεται ιδίως από τους εξής Κανόνες: 45, 46 και 64 Αγίων Αποστόλων, 6 Γ΄ Οικουμενικής, 2 Αντιοχείας, 32 και 33 Λαοδικείας, 1, 5 και 20 Μεγάλου Βασιλείου.
      Ο κηρυσσόμενος ένοχος διαπράξεως του αδικήματος της αιρέσεως

Αν «έξεστι Κλαζομενίοις ασχημονείν», πόσο μάλλον στους Οικουμενιστές!

Ούτε την κηδεία του Μητροπολίτη Φιλίππων δεν σεβάστηκε ο Μιλήτου Απόστολος και προπαγάνδισε την υπακοή στο Φανάρι!
mitropolitis-militou-apostolos-1200x800.jpgΑσέβεια; Υπερβολή; Πνευματικός εκτροχιασμός; Πως να χαρακτηρίσει κανείς πλέον την στάση του ούτως ή άλλως προκλητικού το τελευταίο διάστημα Μητροπολίτη Μιλήτου Απόστολου;

Δεν το χωράει ανθρώπου νους πως είναι δυνατόν στην προσλαλιά του κατά την εξόδιο ακολουθία του αδικοχαμένου μακαριστού Μητροπολίτου Φιλίππων Προκόπιου δεν σεβάστηκε ούτε το πένθος ούτε την οδύνη και προτίμησε να προπαγανδίσει με τον χειρότερο τρόπο την υπακοή στο Φανάρι!

Κεφάλαιο στα Θρησκευτικά η «Αριστερά» - Θα μείνετε άναυδοι

f11d3d8e7e57596b1e4689dec8683ebd_L.jpg

Του Κίμωνα Χαραλάμπους
Η Ελλάδα μετατρέπεται σε «ουδετερόθρησκο» κράτος, προπομπό της αθεΐας, και όλα ξεκινούν από τα σχολεία με εμπλοκή ακόμα και της ένωσης άθεων.
Η πρώτη θεματική ενότητα των Φακέλων για το μάθημα των

Έπεα πτερόεντα του τραγικού και αντιορθοδόξου κ. Φραγκουλάκη


Μᾶς ἐστάλη ἀπὸ Δ.Π.

Ένα από τα πιο πιστά φερέφωνα του Πατριαρχείου, ο τον τίτλο του ορθοδόξου ιερέως φέρων αλλά το «ορθόδοξος» αναιρών, κ. Φραγκουλάκης (καλά κ. Φραγκουλάκη ακόμα δεν καταλάβατε, ότι σας θεωρούμε ψευδοποιμένα και γι’ αυτό δεν νιώθουμε την ανάγκη να σας ονομάζουμε πατέρα) ξαναχτύπησε! Και κάθε χτύπημά του είναι πιο αντιορθόδοξο από το προηγούμενο. Το τελευταίο αυτό χτύπημά του αποτελεί αντιστροφή και διαστροφή της πραγματικότητος! Χτύπημα μανίας και ασυναρτησίας, με το οποίο παρουσιάζει το καλό κακό, και το κακό καλό!
Φαίνεται ότι ο άνθρωπος θέλει τόσο πολύ να γίνει Επίσκοπος που δεν τον ενδιαφέρει, αν αυτά που λέει είναι ψευδέστατα, συκοφαντικά και εξωπραγματικά! Αρκεί να δείχνει στο μεγάλο αφεντικό -ως άλλος αυλοκόλακας- ότι υποστηρίζει το κύριό του και την Φαναριώτικη παρέα του.
Και γινόμαστε πιο σαφείς:
Λέει ο κ. Φραγκουλάκης: 
     «Εκείνο βέβαια που εύκολα παρατηρεί κανείς είναι πως, ό,τι κι αν αναφέρουν από δω θα το πάνε από κει θα το φέρουν, τελικά καταλήγει ως λίθος ριπτόμενος εναντίον του Σεπτού Οικουμενικού Πατριαρχείου και αυτού του ίδιου του Παναγιοτάτου Οικουμενικού Πατριάρχου στο όνομα του δήθεν "οικουμενισμού", ενός οικουμενισμού που δεν θα σταματήσω να γράφω και να λέω ότι πρόκειται για δικό τους κατασκεύασμα, για να έχουν αιτία πολέμου».

Ο Οικουμενισμός, ανεδαφικέ κ. Φραγκουλάκη, δεν είναι «κατασκεύασμα» κάποιων τρελών  —την παραφροσύνη αλλού να την αναζητήσετε— αλλά είναι αίρεση καραμπινάτη και αυταπόδεικτη, καταγεγραμμένη σε χιλιάδες βίντεο, φωτογραφίες, λόγους, ομιλίες, δηλώσεις.
Ο Οικουμενισμός κ. Φραγκουλάκη είναι κατεγνωσμένη αίρεση, σύμφωνα με την ετυμηγορία  Αγίων ανδρών, όπως του αγ. Ιουστίνου

Οι Πατέρες αποφασισμένοι να κρατήσουν Θερμοπύλες!



EKTAKTO…  ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
                  (Μηλοχωρίου)



ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ…

Από το Μοναστήρι δεν φεύγουμε, και δεν θα το λειτουργήσετε…


Δυστυχώς για ακόμα μια φορά τα γεγονότα τρέχουν με αρνητικές επιπτώσεις για μερικούς….  
Το μυαλό μερικών, είναι με συντεταγμένες, και μόλις ξημέρωσε πήγε πάλι σήμερα νωρίς το πρωί (Κυριακή 30/07/2017) ο Πρωτοσύγκελος της Μητροπόλεως Φλωρίνης Αρχιμανδρίτης Νικηφόρος Μανάβης, και Ηγούμενος της Μονής Αγίου Κοσμά του Αιτωλού,,,, (και παράλληλα ο παράνομος διορισμένος πρόεδρος της διαχειριστικής επιτροπής για την Αγία Παρασκευή,, δηλαδή δεύτερος Ηγούμενος) για να λειτουργήσει την Μονή…..!!!!!!! 
Μα θα τον άφηνε η Αγία Παρασκευή;;;;;;; 
Τον περίμενε όμως μια έκπληξη….!!!!!  
Η πόρτα ερμητικά κλειστή, και ο Γέροντας Μάξιμος Καραβάς να φυλάει Θερμοπύλες, κάτι σαν τους ελέγχους στα αεροδρόμια..!!! 
Κατόπιν συντόμου διαλόγου, πήρε την βαλιτσούλα του και έφυγε άπραγος…. Ενώ συνεννοήθηκαν για την ερχόμενη Τρίτη σε κατ΄ ιδίαν συνάντηση με τον Ηγούμενο ώστε να παραδώσει ο Μάξιμος Καραβάς την κινητή και ακίνητη περιουσία του Μοναστηριού…. 

ΝΑΙ,,,,, ΝΑ ΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΠΩΣ ΘΑ ΤΑ ΠΑΡΑΔΩΣΕΙ ΟΛΑ…. Από βραδύς κιόλας…!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

Τα όργανα του Αντιχρίστου στην Εκκλησία, η τρίτη διαθήκη και ο έσχατος πειρασμός.


Ο μακαριστός Γέροντας π. Αθανάσιος Μυτιληναίος
(1927 – 2006) με τόν άγιο Παΐσιο τον  αγιορείτη

Αποτέλεσμα εικόνας για π. Αθανάσιος Μυτιληναίος

σ.σ. Ας έχουν υπόψιν τους αυτήν την ομιλία του μακαριστού πατρός Αθανασίου Μυτιληναίου οι οικουμενιστές, μετα-πατεριστές και οι διάφοροι νεωτεριστές. Να καταλάβουν ποιανού όργανα είναι και να επιστρέψουν στην αγκαλιά της Μίας Αγίας Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας του Χριστού.

(Δεῖτε μιὰ πρώτη ἀπομαγνητοφώνηση:  https://paterikiparadosi.blogspot.gr/2011/12/blog-post.html

Η ομιλία έγινε προ 35 ετών στις 21-11 του 1982.

***
   Ο Αντίχριστος θα κηρύξει αγαπητοί μου την έλευση νέας εποχής εις την γην, η οποία θα διαδεχθεί την Χριστιανικήν εποχή, δημιουργώντας ίσως μια τρίτη διαθήκη. Έχουμε την Παλαιά Διαθήκη, έχουμε την Καινή Διαθήκη και θα δημιουργήσει μία τρίτη διαθήκη.
   Αυτό το κακόδοξον δόγμα περί τρίτης διαθήκης είναι παλαιόν και το αναφέρει ο Άγιος Γρηγόριος ο Θεολόγος. Όμως μην σας κάνει εντύπωση αυτό, δεν είναι τίποτε άλλο παρά αυτό που ήδη ζούμε.
    Ακούστε περί τίνος πρόκειται, ποια είναι αυτή η τρίτη διαθήκη.
  Είναι η καλλιεργουμένη κατά κόρον στις ημέρες μας αντίληψις περί απηρχαιώσεως του Χριστιανισμού που υποστηρίζουν κοσμικοί κύκλοι, κοσμικοί άνθρωποι και οικουμενιστικοί κύκλοι. Όταν σας λέγουν ότι ο Χριστιανισμός πάλιωσε, εχρεοκόπησε, ότι πλέον δεν έχει τίποτα να μας προσφέρει και να μας μιλήσει, ότι ο Χριστιανισμός δεν έχει πλέον ισχύ, είναι απηρχαιωμένος, μια καινούρια κατάσταση πρέπει να δημιουργήσουμε. Αυτό στην πραγματικότητα είναι η τρίτη διαθήκη. Υπάρχει λοιπόν αυτή η κατάστασις.
    Εξάλου τι είναι αυτό που λέγει ο Δανιήλ ο Προφήτης;
καί ὑπονοήσει τοῦ ἀλλοιῶσαι καιρούς καί νόμον
    Αλλοιώσαι νόμον, να αλλοιώσει τον νόμον. Είναι η τρίτη διαθήκη.
   Οι Πατέρες και οι Άγιοι της Εκκλησίας θα θεωρούνται ξεπερασμένοι.
  Σας είπα με μελαγχολικό τρόπο, μήπως ο Αντίχριστος κάθεται και σε Χριστιανικούς Ναούς; Το αναφέρει αγαπητοί μου ο Ιερός Χρυσόστομος

"Μπορεί ο υπουργός να προσθέτει κατά το δοκούν πληροφορίες στην Νέα Ηλεκτρονική Ταυτότητα"!!!


Τροπολογία για την ηλεκτρονική ταυτότητα


Τροπολογία για την ηλεκτρονική ταυτότητα κατέθεσε ο ΣΥΡΙΖΑ για ψήφιση στη Βουλή. Από ότι φαίνεται με αυτή την τροπολογία:
     α) Δίδεται εξουσιοδότηση να προσθέτει ο υπουργός κατά το δοκούν πληροφορίες στην Νέα Ηλεκτρονική Ταυτότητα (Κάρτα του Πολίτη όπως την έλεγε ο Γιώργος). Ως παράδειγμα πληροφορίας υπονοείται ο

Διάλογος αρχιερέως και κληρικού

Περί πολυθεΐας, αστρολογίας, ειμαρμένης και τύχης

Άγιος Συμεών Αρχιεπίσκοπος Θεσσαλονίκης


Διάλογος αρχιερέως και κληρικού

Κληρικός: Αρκετά είναι αυτά, Δέσποτα, προς ανατροπήν των αθέων, και νομίζω ότι κανείς δεν θέλει αντειπή εις αυτά, ειμή αν είναι χειρότερος και από αυτούς τους δαίμονας, επειδή και αυτοί οι ίδιοι ομολόγησαν, και μη θέλοντες, τον Υιόν του Θεού του ζώντος. Τι δε όμως πάλιν θέλομεν ειπή και προς εκείνους όσοι είναι παραδεδομένοι εις την πολυθεΐαν και πλανώνται εις την Αστρολογίαν και Γένεσιν των Αστέρων, και Ειμαρμένην και Τύχην;


ΚΕΦΑΛΑΙΟΝ Ε.
Κατά των πολυθέων Ελλήνων.
Αρχιερεύς: Είναι προφανής η απάτη αυτών και εύκολος να ελεχθή, η οποία και κατεβλήθη ήδη λαμπρώς με την δύναμιν του Χριστού, και κανείς την σήμερον δεν διαμάχεται μήτε αγωνίζεται δι’ αυτήν. Διότι με αλιείς εκρήμνισε την μωράν σοφίαν των Ελλήνων, Εκείνος ο οποίος εσταυρώθη υπέρ ημών, η ζώσα και ενυπόστατος Σοφία του

† Πρόοδος του Τιμίου και Ζωοποιού Σταυρού

proodos_t_s

  Η Εκκλησία την 1η Αυγούστου εισέρχεται στην περίοδο της Νηστείας του Δεκαπενταυγούστου. Την ίδια δε ημέρα εορτάζει την Πρόοδο του Τιμίου Σταυρού.
  Στην Κωνσταντινούπολη, μετά την προσκύνηση του Τιμίου Ξύλου, γινόταν η λεγόμενη Πρόοδος, δηλαδή η περιφορά Του μέσα στην πόλη. Ο Ευστρατιάδης αναφέρει τα έξης: «Κατά την ημέραν ταύτην εξήγετο εκ του σκευοφυλακίου της μεγάλης εκκλησίας ο Τίμιος Σταυρός, περιήγετο ανά την πόλιν και εξετίθετο εις διαφόρους ναούς προς προσκύνησιν και αγιασμόν των πιστών και πάλιν απετίθετο εις το σκευοφυλάκιον».
   Ο Κωνσταντίνος ο Πορφυρογέννητος στο έργο «Έκθεσις Βασιλείου τάξεως» περιγράφει τον τρόπο που γινόταν, τόσο η προσκήνηση, όσο και η περιφορά. Το Τίμιο Ξύλο, λοιπόν, προσφερόταν για προσκύνηση από τους πιστούς από τις 23 Ιουλίου και για επτά ημέρες. Στη συνέχεια, για δύο εβδομάδες γινόταν  η Πρόοδος  του  Τιμίου Ξύλου προς αγιασμό, η οποία κάλυπτε όλη σχεδόν την Πόλη και τα περίχωρά της. Στις 14 Αυγούστου περιέφερναν το Τίμιο Ξύλο στα ανάκτορα και το εναπόθεταν στο εκκλησάκι των Αγίων Θεοδώρων, που βρισκόταν εντός του παλατίου.
   Η εορτή της Προόδου του Τιμίου Σταυρού καθιερώθηκε να τελείται στις εκκλησίες, λόγω της σωτηρίας των Βυζαντινών από την επιδρομή των Σαρακηνών, με τη δύναμη του Τιμίου και Ζωοποιού Σταυρού, επί αυτοκρατορείας του Μανουήλ Κομνηνού.

(Επιμέλεια: Διάκονος π. Παναγιώτης Θεοδώρου, Θεολόγος. Πηγή: churchofcyprus.org.cy)

Πηγή: "Ἄλλη Ὄψις"