Τρίτη, 19 Φεβρουαρίου 2019

ΠΟΙΑ ΚΡΑΤΗ ΘΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΡΡΑΞΗ

π. ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΥ


«Εν πρώτοις μνήσθητι, Κύριε, του Αρχιεπισκόπου ημών...»


(Θεία Λειτουργία)

Τοῦ Ν. ΣΑΚΑΛΑΚΗ


Η μνημόνευση του Επισκόπου εδώ, νοείται ως μια απόφανση σύμφωνη προς τη λογική της Ορθόδοξης Εκκλησίας–εκκλησιολογίας.
Αν και συνοπτική αυτή η μνημόνευση του Επισκόπου, καθιστά φανερό πόσο διαρκής είναι η επί του Εκκλησιαστικού σώματος επίδρασή του, η πνευματική ατμόσφαιρα που δημιουργεί. Θίγει καίρια το δογματικό περιεχόμενο της Εκκλησιαστικής διδασκαλίας του επισκόπου.
Πρώτιστη, απαρέγκλιτη προϋπόθεση (επιθυμία) στην μνημόνευση είναι η εναρμόνισή του με την ορθή πίστη, με το απαραβίαστο και αμετάβλητο περιεχόμενό της.

Γιώργος Παπαθανασόπουλος, Σουτ! Η Ιεραρχία κοιμάται...


Η κυβέρνηση επιτίθεται με όλα τα μέσα σε βάρος της ιδιοπροσωπίας των Ελλήνων ενώ  ο Αρχιεπίσκοπος και το σώμα της  Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος σιωπούν, λες και απολαμβάνουν  νήδυμο  ύπνο και δεν αντιλαμβάνονται τα συμβαίνοντα.

  Ήδη, χωρίς καμία αντίδρασή τους, τα Σκόπια επισήμως ονομάζονται από την Ελλάδα «Βόρεια Μακεδονία», το άρθρο 3 ψηφίστηκε ως αναθεωρητέο και με την πρόταση ότι η Ελληνική

Κύκκου Νικηφόρος: ''Δεν μπορούμε να αναγνωρίσουμε τον αχειροτόνητο σχισματικό Επιφάνιο''



kikkou nikiforos   Υπόμνημα προς την Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας της Κύπρου για το Ουκρανικό ζήτημα, απέστειλε ο Πανιερώτατος Μητροπ. Κύκκου και Τηλλυρίας κ. Νικηφόρος.
   Ο Πανιερώτατος, στο υπόμνημά του, χαρακτηρίζει το θέμα της Ουκρανίας "πρόβλημα που ταλανίζει την Οικουμενική Ορθοδοξία".
    Επίσης ο κ. Νικηφόρος τονίζει ότι από την αρχή ήταν υπέρ της Αυτοκεφαλίας της Ουκρανικής Εκκλησίας, αλλά πίστευε ότι θα γινόταν με προσεκτικό τρόπο και σύμφωνα με την Ορθόδοξη παράδοση και όχι πρόχειρα και βεβιασμένα.
    "Δυστυχώς, στην όλη διαδικασία ανακήρυξης και αναγνώρισης του Αυτοκεφάλου της Ορθοδόξου Ουκρανικής Εκκλησίας, αντί των δημοκρατικών, Ορθοδόξων Συνοδικών Διαδικασιών, επεκράτησαν νοοτροπίες και ρυθμίσεις, όχι δημοκρατικές και Συνοδικές, αλλά λυπούμε να παρατηρήσω, αυταρχικές και ετσιθελικές" - αναφέρει χαρακτηριστικά ο Μητροπολίτης Κύκκου.
                      Γραφείο ρεπορτάζ: Romfea.gr
ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΤΟΥ ΠΑΝΙΕΡΩΤΑΤΟΥ:

Οι ίδιοι οι Γ.Ο.Χ. αμφισβητούν τις Συνόδους τους; (Β) --[Προστέθηκαν 2 ακόμα σχόλια]




     Σε πρωϊνὴ ἀνάρτηση μὲ τὸν παραπάνω τίτλο (ἐδῶ) λάβαμε ἕνα καίριο σχόλιο καὶ τὸ δημοσιεύουμε στὴ συνέχεια, προτάσσοντας τὴν ἀνάρτηση γιὰ νὰ γίνουν κατανοητὲς οἱ τοποθετήσεις τοῦ σχολιαστοῦ: 
Προσχώρησαν μερικοί πιστοί ὑπὸ τὸν π. Ἰωάννη στὸ Παλαιὸ Ἡμερολόγιο καὶ ἄρχισαν νὰ θριαμβολογοῦν τὰ Γ.Ο.Χ. ἱστολόγια καὶ νὰ ὁμιλοῦν γιά ...ἀναμύρωσή τους!
   Καὶ ἐγκαλοῦν τὸν "δάσκαλο" τους: Ἀμφισβητεῖς τὶς Συνόδους μας; Κάνουν λάθος 100 χρόνια οἱ Γ.Ο.Χ.  ποὺ ὁμιλοῦν γιὰ ἄκυρα μυστήρια τῶν Νεοημερολογιτῶν;





Το σχόλιο ποὺ λάβαμε:
    Απάντησε με τις γνωστές αντιφάσεις ο δάσκαλος... (ἐδῶ) 
Τμηματικά από την απάντηση του, βάζω μερικά λόγια του που συνοψίζουν αυτά που ισχυρίζεται…
=======================================
δάσκαλος19 Φεβρουαρίου 2019 - 11:18 π.μ.
" ...δεν λέω την Σύνοδο.."περίεργους"...δεν την θεωρώ αλάθητη.."
"..οι Εγκύκλιοι ..δεν έγιναν αποδεκτές από όλους.."
"..οι Εγκύκλιοι..δεν είναι Όροι Οικουμενικών Συνόδων.."
"..η μη αποδοχή τους από μεγάλη μερίδα ..τις έχει ακυρώσει στην πράξη.."
"οι Εγκύκλιοι δεν έχουν κάποιο κύρος..αντ' αυτών, υπάρχει το Εκκλησιολογικό Κείμενο.."
"..δεν αναφέρει καθόλου περί του κύρους των Μυστηρίων..ΕΙΔΙΚΩΣ των Νεοημερολογιτών αλλά..αντιλήψεις...κύρους των Μυστηρίων ΓΕΝΙΚΩΣ των σχισματικών και αιρετικών και τον ΓΕΝΙΚΟ τρόπο αποδοχής τους."
=====================================

ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ και ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΕΝΟΥΣ ΓΟΧ

Mάλιστα, εμείς ξέρουμε από την εκκλησιαστική ιστορία ότι οι συνοδοί συνοψίζουν και ανακεφαλαιώνουν τα λόγια των Αγίων. O γνωστός δάσκαλος (σ.σ.: ἐννοεῖται τοῦ «Κρυφοῦ Σχολειοῦ») και τόσοι ομόφρονες του δεν δέχονται ούτε τα λόγια του «άγιου» Φλωρίνης. Έναν πρωτοστάτη «άγιο» επίσκοπο των ΓOΧ, της πνευματικής κεφαλής δηλαδή του όλου κινήματος. Δεν δέχονται δηλαδή την βασική αιτία του όλου θέματος. Το ότι δηλαδή ο Φλωρίνης καθαρά για το ημερολόγιο, την «καινοτομία», θεώρησε σχισματική την υπόλοιπη Ελληνική Εκκλησία.
Αν ο Φλωρίνης είχε τις σημερινές απόψεις των ΓΟΧ, δεν θα έκανε νέα σύνοδο! Θεώρησε άκυρη την σύνοδο που τον καθαίρεσε και άκυρα τα μυστήρια. Καθαρά πράγματα. Άρα

Εκοιμήθη ο Μητροπολίτης Γλυφάδας Παύλος.

Το ξημέρωμα της Τρίτης στις 2:30 εκοιμήθη σε νοσοκομείο των Αθηνών ο Μητροπολίτης Γλυφάδας Παύλος


Εἶχε συμμετάσχη σὲ ἀντιοικουμενιστικὲς ἐνέργειες, ἀλλ' ἔμεινε στὸν ''χαρτοπόλεμο", ἀκολουθώντας τὸ πρότυπο ἀγῶνος τῆς "Γατζέας"! 




Ο Μακαριστός Μητροπολίτης αντιμετώπιζε προβλήματα με την καρδιά του και νοσηλευόταν καιρό τώρα λόγω επιδείνωσης της υγείας του. Ο κατά κόσμον Ευστράτιος Σπ. Τσαούσογλου γεννήθηκε το 1943 στην Ερμούπολη της Σύρου, καταγόμενος από πατρός εκ Σμύρνης.

Μη φοβάσθε αδελφοί! Θα ανατρέψουν τα σχέδιά του ο Βαρθολομαίος και οι Έλληνες Επίσκοποι! "Έχουσι γνώσιν οι φύλακες"!

Το Βατικανό βάζει μπροστά πάλι το σχέδιο της “ενότητας του μαρτυρίου”



Του Μανώλη Κείου

Το ύπουλο σχέδιο με δόλωμα την περίφημη πια “ενότητα του μαρτυρίου” προωθεί εκ νέου το Βατικανό.
Με πρόσχημα τους διωγμούς των Χριστιανών κάθε δόγματος παγκοσμίως επιχειρεί να φέρει πιο κοντά Ορθοδόξους, Ρωμαιοκαθολικούς και Προτεστάντες.
Η “αλεπού” του Βατικανού, καρδινάλιος Κουρτ Κοχ, συχνός

Ερωτήσεις προς τους αγιορεῖτες πατέρες της ομάδας του μ. Σάββα (Του Αδαμάντιου Τσακίρογλου)




“Π.Π.” : Ἦταν θείας ἔμπνευσης ἡ ἰδέα νὰ κάνουν … ἄλλη «ἐκκλησία» ἢ τοὺς τὴν ἔδωσε ὁ Μασῶνος Ἐλευθέριος  Βενιζέλος;




Ἐρωτήσεις πρὸς τοὺς ἁγιορεῖτες πατέρες τῆς ὁμάδας τοῦ μ. Σάββα

Πολλοὶ δυσανασχετοῦν ποὺ τὸν τελευταῖο καιρὸ ἔχει γίνει συχνότερος καὶ ἐντατικότερος ὁ ἔλεγχος-κριτικὴ τῶν φληναφημάτων καὶ κακόδοξων θέσεων τῶν Γ.Ο.Χ. καὶ μάλιστα τώρα -αὐτὸς ὁ ἔλεγχος- ἀφορᾶ καὶ τὴν ὁμάδα ἁγιορειτῶν πατέρων ποὺ ἀντιπροσωπεύεται ἀπὸ τὸν μοναχὸ Σάββα τὸν Λαυριώτη. Δὲν θὰ ἔπρεπε ὅμως νὰ ἀντιμετωπίζεται μὲ δυσανασχέτηση/δυσφορία αὐτὴ ἡ κριτική. Γιατὶ ἡ ἀντιπαράθεση αὐτὴ δὲν ἔχει τὸν στόχο τῆς σπίλωσης ἀλλὰ τῆς εὕρεσης τῆς ἀλήθειας καὶ τῆς προστασίας τῶν πιστῶν ἀπὸ τὰ ὀλέθρια σχίσματα κι ἴσως –τὸ ἀκόμα σπουδαιότερο– τὴν κατάδειξη μιᾶς ἀπὸ τὶς αἰτίες ποὺ ὁ Οἰκουμενισμὸς «προοδεύει»!
Γι’ αὐτὸ δὲν θὰ σταματήσουμε νὰ ἐρωτοῦμε αὐτοὺς ποὺ διατείνονται, ὅτι ναὶ μὲν δὲν ἐπιθυμοῦν τὸ σχίσμα, ἀλλὰ παράλληλα χρησιμοποιοῦν τὴν ἐπιχειρηματολογία τῶν σχισματικῶν Γ.Ο.Χ. παρασύροντας ἔτσι ἀφελεῖς πιστοὺς πρὸς αὐτὴ τὴν κατεύθυνση.

Αγία Φιλοθέη η Αθηναία, πρότυπο ασκητικής ζωής και φιλανθρωπίας


(† 19 Φεβρουαρίου)



fila82

Στα χρόνια της τουρκοκρατίας και συγκεκριμένα το 1522, στην Αθήνα γεννήθηκε η αγία Φιλοθέη, η κατά κόσμο Ρεβούλα (Παρασκευούλα) Μπενιζέλου.

Γόνος αρχοντικής βυζαντινής οικογένειας και παιδί προσευχής, μιας και οι γονείς της την απέκτησαν μετά από πολλές παρακλήσεις προς τον Κύριο. Μεγαλώνοντας προόδευσε στην αρετή και διακρινόταν για το ήθος και την ευφυΐα της. Όταν έφτασε στην ηλικία των δεκατεσσάρων ετών παντρεύτηκε κατά τη θέληση των γονιών της με τον αρκετά μεγαλύτερό της Ανδρέα Χειλά, ο οποίος αποδείχθηκε άνθρωπος σκληρός. Σύντομα έμεινε χήρα και οι γονείς της θέλησαν να ξαναπαντρευτεί, ωστόσο η ίδια επιθυμούσε να καρεί μοναχή.

Οι ίδιοι οι Γ.Ο.Χ. αμφισβητούν τις Συνόδους τους;

     Προσχώρησαν μερικοί πιστοί ὑπὸ τὸν π. Ἰωάννη στὸ Παλαιὸ Ἡμερολόγιο καὶ ἄρχισαν νὰ θριαμβολογοῦν τὰ Γ.Ο.Χ. ἱστολόγια καὶ νὰ ὁμιλοῦν γιά ...ἀναμύρωσή τους!
   Καὶ ἐγκαλοῦν τὸν "δάσκαλο" τους: Ἀμφισβητεῖς τὶς Συνόδους μας; Κάνουν λάθος 100 χρόνια οἱ Γ.Ο.Χ.  ποὺ ὁμιλοῦν γιὰ ἄκυρα μυστήρια τῶν Νεοημερολογιτῶν;

Πηγή

Επικαλούνται τους Ι. Κανόνες αυτοί που τους καταπατούν ασύστολα! --Και οι Ποιμένες και ο Λαός παρακολουθούν ανέμελοι το ...θέατρο ή έστω ρίχνουν αποκριάτικο χαρτοπόλεμο στις "ασχήμιες"!

Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΟΣ ΚΑΡΣΙΛΑΜΑΣ ΚΑΛΑ ΚΡΑΤΕΙ…

Του θεολόγου κ. Ανδρέα Κυριακού

Την Κυριακή, 17η τρέχοντος, στην Ορθόδοξη εκκλησία του Αγίου Νικολάου του Κουόπιο της Φινλανδίας, έγινε η ενθρόνιση του νέου Μητροπολίτη Κουόπιο και Καρελίας κ. Αρσενίου. Η ενθρόνιση έγινε από το Σεβασμιώτατο Αρχιεπίσκοπο Ελσιγκίου και πάσης Φινλανδίας κ. Λέοντα. 
Κατά την ενθρόνιση ο νέος ποιμενάρχης κ. Αρσένιος τόνισε μεταξύ άλλων και τα ακόλουθα: «Θα πρέπει να καταλάβουμε ότι οι Ιεροί Κανόνες είναι πάνω από το νόμο και ότι η Εκκλησία πορεύεται στο έργο της επί τη βάσει των Ιερών Κανόνων». 
Προτού ετοιμασθείτε να χειροκροτήσετε όρθιοι την ως άνω δήλωση, ακούσατε ποίοι παρέστησαν στην εν λόγω ενθρόνιση: Μεταξύ άλλων παρευρέθηκαν και «επίσκοποι της Λουθηρανικής Εκκλησίας, εκπρόσωποι της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας της Φινλανδίας». Με απλά λόγια στην Ενθρόνιση παρέστησαν ως

Η Αγία Φιλοθέη η Αθηναία



Η αγία Φιλοθέη με γυναίκες που εύρισκαν κοντά της καταφύγιο.
 Πίνακας Ε. Δούκα, Ιερός Ναός Αγίας Φιλοθέης, Φιλοθέη.

     Η αγία Φιλοθέη, για την εκτέλεση του πνευματικού και του κοινωνικού έργου που είχε ανατεθεί στο μοναστήρι της από τον Θεό, είχε μαζέψει μεγάλη περιουσία. Δεν έλειψαν, βέβαια, οι “έξυπνοι”, οι οποίοι καταπατούσαν και διεκδικούσαν τα κτήματα της μονής. Όμως η αγία Φιλοθέη, που ήταν βέβαια μεγάλη ασκήτρια, δεν θυσίασε την περιουσία που διαχειριζόταν ως ιερή παρακαταθήκη για να κάνουν κάποια λαμόγια τις αρπαχτές τους!  Υπερασπίστηκε δυναμικά την περιουσία της μονής της, όπως όφειλε να κάνει, γεγονός που είχε ως αποτέλεσμα να έρθει σε ρήξη με όλη την Αθήνα.

π. Χαραλάμπους Βασιλόπουλου
 
Περνούσε τώρα τις μέρες της με νηστείες, με αγρυπνίες, με προσευχές, με μελέτη και καλωσύνες. Σαν την μέλισσα εργαζότανε και μάζευε το μέλι της αρετής.
Τότε την διέταξε εν οράματι ο Άγιος Ανδρέας ο Πρωτόκλητος να κτίση ένα παρθενώνα (=γυναικείο μοναστήρι). Ευχαρίστως τον ήκουσε και τον έκτισε και δια την ψυχήν του ανδρός της που τον έλεγαν Ανδρέα, τον τίμησε με το όνομα του Αγίου Ανδρέα. Έκτισε εκεί και αρκετά κελλιά και άλλα αναγκαία οικοδομήματα για τις παρθένες. Τον επροικοδότησε με Μετόχια και υποστατικά, ώστε να μπορούν να συντηρούνται οι μοναχές, που έμεναν σ’ αυτόν τον Παρθενώνα. Τον έκτισε κοντά στο σπίτι της, που ήτανε στη σημερινή Πλάκα, εκεί ακριβώς που είναι (σήμερα) η Αρχιεπισκοπή Αθηνών.
Ο Παρθενών αυτός εξακολουθούσε με την χάριν του Θεού να βρίσκεται και να ακμάζη καθ’ όλην την Τουρκοκρατίαν. Είχε πολλές μοναχές. Ήταν όπως είπαμε με διάφορα υποστατικά και Μετόχια. Είχε και πολλά υπέροχα χρυσοϋφαντα άμφια και σκεύη. Τα χρησιμοποιούσαν, στις γιορτές και