Τετάρτη, 20 Σεπτεμβρίου 2017

Όταν η σχολή Τελεβάντου-Νούνη εναντιώνεται στους Αγίους Πατέρες!


 Λοΐζος Λοΐζος:


Απάντηση στον «Θεολόγο-Φιλόσοφο»
Παναγιώτη Νούνη.




    Σε ένα άρθρο του κ. Π. Νούνη με τίτλο "Οι αποτειχίσεις είναι καρπός του Εκκλησιολογικού σχίσματος του Κολυμβαρίου"  (ἐδῶ) έκανα το λάθος να ρωτήσω σχολιάζοντας γιατί ο κ. Νούνης βρίζει τους Αγιορείτες Πατέρες σε άλλα άρθρα του ενώ στο παρελθόν τους εξυμνούσε (ἐδ).

  Ακολούθησε μια ενδιαφέρουσα συζήτηση μετά από πρόκληση των προαναφερθέντων κυρίων (Νούνη-Τελεβάντου) ακόμη και στον δημοσιογραφικό μου κώδικα δεοντολογίας κατά την οποία ο κ. Νούνης ξεδίπλωσε την αιρετική του εκκλησιολογική αντίληψη και κρίση περί "μη Ιερώς Αποτειχισθέντων" κατά την οποία οι αποτειχισθέντες οι οποίοι κόβουν την Εκκλησιαστική Κοινωνία με τους αιρετικούς και με όσους συμβιβάζονται και παραμένουν υπό τον ζυγό των αιρετικών μνημονεύοντας τους (αιρετικούς) αποκαλούνται σχισματικοί. 
   Δηλαδή με την παράλογη λογική του κυρίου Νούνη η αποτείχιση από την αίρεση έχει μόνο επικοινωνιακό χαρακτήρα και αποτελεί κάτι σαν σόου που γίνεται για να συγκινηθούν οι υπόλοιποι για τους οποίους κατά τα άλλα δεν υπάρχει πρόβλημα να κοινωνούν μέσα στην αίρεση. Μια άποψη την οποία εφαρμόζει πιστά ο κ. Νούνης ο οποίος "άφρισε" όταν του ανέφερα ότι ο κανόνας "Τοις κοινωνούσι εν γνώσι τοις αιρετικοίς ΑΝΑΘΕΜΑ" της Ζ΄  ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ βρίσκει εφαρμογή πάνω του. Φτάνει μάλιστα στο σχολιασμό του να υποστηρίζει ότι η διακοπή της κοινωνίας με

Παλαβά πράγματα αυτά... και άλλα παλαβότερα!

screenshot-www.parapolitika.gr-2017-09-20-10-36-44.png


Τελικά η Βογατσικού καθεύδει;
@mandatoras
    Στη Λέρο κυκλοφόρησε βίντεο με Ορθόδοξο Ιεράρχη και παπικό να σταυροκοπιούνται για πρώτη φορά στην Ελλάδα ανερυθρίαστα, ενώ οι κανόνες της Εκκλησίας προβλέπουν την ποινή της καθαίρεσης για τις συμπροσευχές με αιρετικούς.
   Στην Μπολόνια ο Πατριάρχης Λειτούργησε σε καθολικό ναό! Ομίλησε σε οικουμενιστικό μεικτό "μοναστήρι" όλος χαρά!

     Στη Μητρόπολη Λαγκαδά, σε σεμινάριο (???) ο Μεσσηνίας τα έβαλε και με τον... Πούτιν σε ένα ανεπανάληπτο κρεσέντο παποφιλίας και Δυτικολαγνείας!
    Στην παραλία της Θεσσαλονίκης, η ψυχόλεθρος Γιόγκα γίνεται μόδα!
    Τα κολλητάρια του Παναγιωτάτου, "θεολόγοι" του Καιρού, πλημμύρισαν τα Ελληνικά σχολεία, με τους εκτρωματικούς, αντίχριστους φακέλους του μαθήματος των θρησκευτικών.
    Ο δήμαρχος "της αγάπης" ετοιμάζει αποτεφρωτήριο στην πόλη της Θεσσαλονίκης που χαίρεται τα gay pride!
     Ο συριζανελ κυβερνητικός οδοστρωτήρας, συνεχίζει το έργο του!
   Σε όλα τούτα τα παλαβά, η σιωπή της Βογατσικού είναι εκκωφαντική!
   Το παλαβότερο όμως είναι, πως "μεριμνά", αποφασίζει και διατάσσει την καταχρηστική και παράνομη τιμωρία των κληρικών που διέκοψαν για λόγους πίστεως τη μνημόνευση του Μητροπολίτη Ανθίμου, χωρίς δικαστήριο, χωρίς πατερικό έρεισμα, ενάντια στους κανόνες της Εκκλησίας και κάθε λογικής.
Άνθιμος: Δεν θα πάντρευα άτομα που άλλαξαν φύλο

Δύσκολο θέμα(!!!) για να εκφράσει κανείς τη γνώμη του, χαρακτήρισε ο μητροπολίτης Θεσσαλονίκης Άνθιμος το θέμα της αλλαγής φύλου.

Μιλώντας στα Παραπολιτικά 90,1 FM πρόσθεσε πως θα πρέπει να υπάρχει κάποιος λόγος για να προβεί κανείς σε μια τέτοια ενέργεια. Τόνισε ταυτόχρονα πως μπορεί ο οποιοσδήποτε να έχει άποψη, αλλά δεν μπορεί να την επιβάλλει σε όσους διαφωνούν γιατί πρόκειται για τροποποίηση της φυσικής εξέλιξης του ανθρώπου.
Ερωτηθείς για το εάν η Εκκλησία θα πάντρευε ζευγάρι που ο ένας από τους δύο προέβη σε αλλαγή φύλου είπε πως κατά τη γνώμη του η Εκκλησία δεν θα το κάνει γιατί είναι μια προσβολή της προγενέστερης βούλησης των ενδιαφερομένων και μια υποταγή της φυσικής εξέλιξης.
«Είναι λίγο παλαβά πράγματα αυτά» κατέληξε.

Η καμπαλιστική θεωρία της πανθρησκείας, που οι Οικουμενιστές Μητροπολίτες "επέτρεψαν" να διδάσκεται!

Παιδιά ετοιμαστείτε…

Έρχεται η πανθρησκεία!


Το Υπουργείο Παιδείας αποφάσισε να αλλάξουν τα βιβλία θρησκευτικών του Δημοτικού Σχολείου και από την Τρίτη τάξη του Δημοτικού οι μικροί Ορθόδοξοι μαθητές, πριν ακόμη συνειδητοποιήσουν την έννοια της θρησκείας, να διδάσκονται ταυτόχρονα τις πεποιθήσεις των Χριστιανών, των Μουσουλμάνων και των Εβραίων. Τί κρύβεται πίσω από αυτήν την θρησκευτική σαλάτα;

Η καμπαλιστική θεωρία της πανθρησκείας!

Με βάση την Καμπάλα (קַבָּלָה Qabalah, εβραϊκός αποκρυφισμός) κάθε θρησκεία περιέχει ένα μέρος της αλήθειας για τον Θεό, αλλά καμία δεν κατέχει την απόλυτη και πλήρη αλήθεια. Οι καμπαλιστές επιθυμούν να δημιουργήσουν μια παγκόσμια θρησκεία με επικεφαλής τον δικό τους ψευδομεσσία, τον οποίο θα κληθούν όλοι οι άνθρωποι να λατρεύσουν σαν θεό, ανεξάρτητα αν είναι Χριστιανοί, Μουσουλμάνοι, Βουδιστές κλπ.
Αυτή η παρανοϊκή θεωρία είναι η αιτία που εδώ και δεκαετίες διαδίδονται  θεωρίες όπως ότι όλες οι θρησκείες μιλούν για τον Θεό, πρέπει να ενωθούν όλες οι θρησκείες και να επέλθει ειρήνη στον κόσμο, ότι και ο Χριστός και ο Βούδας είναι φωτισμένοι από τον Θεό. Οι καμπαλιστές έχουν το προνόμιο να έχουν για αρχηγούς κάποιες οικογένειες πανίσχυρων τραπεζιτών και επιχειρηματιών (Rothschild, Soros), οι οποίοι χρηματοδοτούν ή εκβιάζουν ακόμη και κυβερνήσεις, για να επιβάλλουν τα καμπαλιστικά πιστεύω τους.


Νέοι και νέες, σε λίγα χρόνια δεν θα έχουμε το δικαίωμα να είμαστε μόνο Χριστιανοί Ορθόδοξοι. Οι καμπαλιστές ονειρεύονται να υποτάξουν όλη την ανθρωπότητα στην παγκόσμια θρησκεία τους και οι κυβερνήτες μας (ανεξαρτήτως κομμάτων) δεν έχουν το θάρρος να αντισταθούν στους παράφρονες αυτούς δικτάτορες. Και το πιο θλιβερό είναι το ότι η αλλαγή αυτή στα θρησκευτικά αποσκοπεί μόνο στους Ορθόδοξους μαθητές στην Ελλάδα. Οι Ρωμαιοκαθολικοί, οι Εβραίοι και οι Μουσουλμάνοι μαθητές στην χώρα μας εξακολουθούν να διδάσκονται αποκλειστικά τη δική τους πίστη στα ελληνικά σχολεία!
                                                 Διόδωρος Ράμμος
Ιστορικός – Αρχαιολόγος (diodorosrammos@gmail.com)

(Για περισσότερες λεπτομέρειες δείτε το βιβλίο «Η Σιών κατά του Σιωνισμού»)

Πηγή

Γιά τήν ἀνάγκη μιᾶς δεύτερης πνευματικὴς γεννήσεως

 Ἁγίου Νικολάου Βελιμίροβιτς 

   Αυτά είπε ο Κύριος απευθυνόμενος στο Νικόδημο, άρχοντα των Ιουδαίων και ο Νικόδημος απάντησε έκπληκτος: «πώς δύναται γεννηθήναι γέρων ων;» (Ιωάν. 3,4). Δηλαδή πώς μπορεί ένας άνθρωπος να γεννηθεί ξανά;
   Μέχρι σήμερα πολλοί ρωτούν: «Πώς μπορεί ένας άνθρωπος με σαρκικό φρόνημα να γίνει πνευματικός άνθρωπος; Πώς μπορεί ένας αμαρτωλός να γίνει δίκαιος; Πώς μπορεί η χάρη του Θεού να εισέλθει σ’ έναν άνθρωπο και να αντικαταστήσει το σαρκικό φρόνημά του και τη σαρκική θέλησή του; Πώς μπορεί το Άγιο Πνεύμα να φωτίσει την καρδιά ενός ανθρώπου; Πώς μπορεί το νερό να μεταβληθεί σε κρασί;».
    Γνωρίζουμε πως, όταν το Πνεύμα του Θεού κατήλθε επί των αποστόλων, αυτοί έγιναν διαφορετικοί άνθρωποι, καινοί, αναγεννημένοι άνθρωποι. Επίσης, μέσα από χιλιάδες παραδείγματα, γνωρίζουμε ότι άνθρωποι με σαρκικό βίο και πολιτεία μεταβλήθηκαν σε πνευματικούς, ανακαινισμένους ανθρώπους.
    Συνεπώς γνωρίζουμε ότι, όπως τότε έτσι και τώρα συμβαίνει αυτό, με την ενέργεια της Χάριτος του Θεού, του Παρακλήτου Πνεύματος. Εμείς δεν χρειάζεται να ρωτήσουμε πώς συμβαίνει αυτό! Για μας αρκεί να γνωρίζουμε ότι συμβαίνει· και να αγωνιζόμαστε να συμβεί και σ’ εμάς, καθότι η Χάρη του Θεού δίνεται σε όποιον τη ζητάει και προετοιμάζεται να γίνει άξιος για να τη λάβει!

    Δεν υπάρχει πιο δύσκολο πράγμα από το να εξηγήσει κανείς τα πνευματικά πράγματα σε ανθρώπους που σκέπτονται και κρίνουν μόνον κατά τη σάρκα! Ο άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος λέει: «Μία ψυχή που παραδίδεται στα πάθη δεν μπορεί να κατορθώσει τίποτε μεγάλο και υψηλό κι ευγενικό, διότι πάσχει από βαρύτατη τύφλωση, σαν κάποιος που τα μάτια του σκοτίστηκαν από μεγάλη πυόρροια».
   Συνήθως, οι πιο φιλόσαρκοι άνθρωποι ζητούν να μάθουν για τα υψηλότερα θεϊκά μυστήρια. Δεν ρωτούν για να μάθουν πώς μπορούν να σωθούν, αλλά μάλλον για να φέρουν σύγχυση στους πιστούς και για να χλευάσουν την Πίστη και να δικαιολογήσουν έτσι τη δική τους αμαρτωλή και γεμάτη πάθη ζωή.
   Ανίκανοι να αρθούν από μόνοι τους στο πρώτο σκαλοπάτι της ουράνιας κλίμακας, φαντάζονται το τελευταίο σκαλοπάτι! Αδελφοί μου, όταν τέτοιοι άνθρωποι ζητούν να μάθουν τα βαθύτατα μυστήρια της αναγεννήσεως της ψυχής και της Βασιλείας των Ουρανών, εσείς ζητήστε τους, πρώτα απ’ όλα να τηρήσουν τις δέκα βασικές εντολές του Θεού. Εάν το πράξουν, τότε οι ψυχές τους θα ανοιχτούν προς την κατανόηση των θείων μυστήριων, στον βαθμό που χρειάζεται αυτή η κατανόηση για τον καθαρισμό τους από τις αμαρτίες και τα πάθη και για την αιώνια σωτηρία τους.
   Ω Κύριε Ιησού Χριστέ, Πολυεύσπλαχνε και Πάνσοφε Διδάσκαλε, αξίωσε μας να κατανοήσουμε με το νου μας και να ασπαστούμε με την καρδιά μας κάτι από τη σοφία Σου, όσο μας είναι απαραίτητο για τη σωτηρία μας! Βοήθησε μας να φυλαχθούμε από την ανάρμοστη φιλοπεριέργεια.
πηγή: Αγ. Νικολάου Βελιμίροβιτς, «Ο Πρόλογος της Αχρίδας», Έκδοσις Άθως
Πηγή 

«Αίρεση είναι και το να συνευδοκείς με την στάση σου και να καλύπτεις την δράση των αιρετικών»!

 ΜΕΡΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΟΥΝ ΟΙ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΕΡΙ ΑΥΤΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ


Αποτέλεσμα εικόνας για Ο Αρχιμ. Παΐσιος Παπαδόπουλος

Γράφει: Ο Αρχιμ. Παΐσιος Παπαδόπουλος Ηγούμενος της Ιεράς Μονής Αγίου Γρηγορίου του Παλαμά Φιλώτα

    Πολλοί άνθρωποι που βλέπουν τον σάλο που ξέσπασε στην τοπική Εκκλησία και μας ακούν να ομιλούμε ή να γράφουμε για την αίρεση του Οικουμενισμού ενώ ψιλιάστηκαν ότι κάτι τρέχει δεν μπορούν να μάθουν τί ακριβώς συμβαίνει, διότι ο επίσκοπος Φλωρίνης, όπως και οι άλλοι κατά κανόνα επίσκοποι των ιερών Μητροπόλεων, ως εκ τούτου και οι παπάδες καθώς και οι ιεροκήρυκες, εκ προθέσεως, δεν ενημερώνουν το χριστεπώνυμο πλήρωμα για εκείνα που συνέβησαν στην «Αγία -τάχα- και Μεγάλη Σύνοδο».
    Οι περισσότεροι στον κλήρο αλλά και οι θεολόγοι πήραν γραμμή δια των μητροπολιτών τους από το Πατριαρχείο να σιωπούν ή και να μην ομιλούν με ευκρίνεια για την Σύνοδο αυτή που έγινε στο Κολυμβάρι. Γι’ αυτό και όταν χρειάζεται να δώσουν εξηγήσεις αποκρύπτουν αρκετά από τα γεγονότα και δεν παρουσιάζουν συνολικά σφαιρική την εικόνα της κατάστασης σχετικά με τα κάτωθι:

·   Γιατί στην Σύνοδο στο κολυμβάρι δεν προσήλθαν τα τέσσερα πατριαρχεία Ρωσίας, Γεωργίας, Βουλγαρίας και Αντιόχειας που εκπροσωπουν τουλάχιστον τα 2/3 του χριστιανικού πληθυσμού στον κόσμο;

·   Γιατί δεν συμμετείχαν σ’ αυτή την Σύνοδο όλοι οι επίσκοποι ως η ιεραρχία εκάστης Εκκλησίας αλλά μόνο 24 από κάθε Εκκλησία, το επιτρέπουν αυτό οι ιεροί κανόνες;

·    Γιατί δεν είχαν δικαίωμα ψήφου τελικά ούτε και αυτοί οι επίσκοποι που συμμετείχαν αλλά μόνο οι προκαθήμενοι;

·  Γνωρίζεται ότι οι ψήφοι ήταν λιγότεροι (10) από ένα δεκαπενταμελές ενός σχολείου;

· Γιατί η Σύνοδος χρηματοδοτήθηκε από το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο, τί πόσο χορηγήθηκε;

·  Γιατί πρόσωπο της CIA συνεργαζόταν μάλιστα κατά τις συνεδρίες με την  πατριαρχική επιτροπή στην εν λόγω Σύνοδο;

·  Γιατί ενώ αποφασίσθηκε συνοδικά από την Ιεραρχία της Εκκλησία της Ελλάδος να μην χαρακτηρισθούν ως Εκκλησίες οι άλλες ομολογίες δεν τηρήθηκε τελικά η συγκεκριμένη απόφαση της Συνόδου, έγινε αυτοαναίρεση;

·  Γιατί εξοβελίσθηκε από την ατζέντα της θεματολογίας το ζήτημα του παλαιού ημερολογίου στην οποία χρόνια συμπεριλαμβανόταν;

·  Αφού λοιπούν εσείς, όπως ισχυρίζεσθε, δεν θέλετε τα σχίσματα γιατί τα διατηρείτε; Δεν ήταν θέμα άξιο λόγου για να ενδιαφερθεί η Σύνοδος γι’ αυτό που σχίζει την ορθόδοξη Εκκλησία περισσότερο από έναν αιώνα;
·   Αν από αγάπη θέλετε να ενωθούμε με τους αιρετικούς γιατί δεν θέλετε να ενωθούμε και με τους παλαιοημερολογίτας που είναι ορθόδοξοι; [σ.σ.: Ἐφ' ὅσον εἶναι ὀρθόδοξοι οἱ Παλαιοημερολογίτες, γιατί δὲν ἀποδέχονται καὶ δὲν κοινωνοῦν τοὺς Ὀρθοδόξους πιστοὺς τοῦ Νέου Ἡμερολογίου, ποὺ ἔχουν ἀποτειχιστεῖ ἀπὸ τὴν αἵρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ; Γιατί ἔχουν ἀναγάγει σὲ θέμα Πίστεως τὸ Ἡμερολόγιο; Δὲν ἀποδυναμώνεται ἔτσι ὁ ἀγώνας ἐναντίον τῆς Παναιρέσεως; Δὲν "ρίχνουν νερὸ στὸ μύλο" τῶν Οἰκουμενιστῶν;].

·    Μήπως τελικά το παλαιό ημερολόγιο είναι ένα εμπόδιο να μας ενώσετε με τους παπικούς και τις όποιες άλλες αιρέσεις γι’ αυτό και δεν το λύνετε;

·   Γιατί τόση σπουδή να ενωθούμε με τους παπικούς και τις άλλες αιρέσεις αφού δεν διόρθωσαν τις δογματικές τους κακοδοξίες σε θέματα πίστεως;  

·    Σας έχει εξηγήσει ποτέ κανείς ότι αιρετικός δεν καθίσταται μόνο όποιος κηρύττει κακοδοξία αλλά και ο ποιμένας εκείνος που δεν αντιδρά την ώρα που φανερά προωθείται η αίρεση αλλ’ απεναντίας στηρίζει τον αιρετικό στις ενέργειές του;

·    Γιατί ο επίσκοπός μας, ενώ λέει ότι είναι ορθόδοξος δεν αντέδρασε στην Σύνοδο της Ιεραρχίας όταν εγκρίθηκαν οι αποφάσεις της Κολυμβάριας Ψευτοσυνόδου;

·    Γιατί δεν παίρνει τουλάχιστον τώρα σαφή θέση ως προς τις αποφάσεις της Κολυμβάριας ψευτοσυνόδου;

·    Γιατί διώκει τους ορθόδοξους πατέρες δύο ιερών μονών;

·  Σας έχει εξηγήσει κανείς τί σημαίνει η διατύπωσις του κανονικού δικαίου ότι «ὁ κοινωνῶν ἀκοινωνήτω ἀκοινώνητος ἔσται»,  αφορά την μόλυνση της πίστεώς σας ως προς το δόγμα, όταν ο επίσκοπος μνημονεύει τον οικουμενικό Πατριάρχη που

Βίος και πολιτεία του Αγίου Ευσταθίου του Μεγαλομάρτυρα († 20 Σεπτεμβρίου)





Στις 20 Σεπτεμβρίου η Εκκλησία μας τιμά τη μνήμη μιας αγίας οικογενείας. Μιας οικογενείας μαρτύρων πού την αποτελούσαν ο άγιος Ευστάθιος, η σύζυγος του αγία Θεοπίστη και τα δύο παιδιά τους, οι άγιοι Αγάπιος και Θεόπιστος.
Στα 98 μ. Χ. ο Πλακίδας, αυτό ήταν το πρώτο όνομα του αγίου Ευσταθίου, διαπρέπει σαν στρατηλάτης ενδοξότατος της ρωμαϊκής αυτοκρατορίας. Δεν είναι μόνο η ευγενής καταγωγή και ο πλούτος, πού τον κάνουν να ξεχωρίζη, αλλά και οι εξοχές νίκες και τα ανδραγαθήματα του. Κι από κοντά ο ψυχικός του πλούτος. Συνετός, εγκρατής και σώφρων, δίκαιος και ελεήμων, αποτελεί αν και ειδωλολάτρης ακόμα μια εκλεκτή ψυχή. Σ’ αυτές του τις αρετές του μοιάζουν και η σύζυγος και οι δύο γιοι του.
Ένα τέτοιο ευγενικό θήραμα ήταν αδύνατο να ξεφύγη από τα δίχτυα

«Αίρεσις είναι η δηλητηριώδης τροφή της ψυχής»: Αυτή την τροφή τρώνε όσοι κοινωνούν με τους Οικουμενιστές και από τους Οικουμενιστές!


ΤΙ  ΕΙΝΑΙ  ΑΙΡΕΣΙΣ;


ΣΗΜΕΙΟΝ ΤΩΝ ΚΑΙΡΩΝ:

    «ο κόσμος σήμερον δεν δίδει σημασίαν εις την σοβαρότητα του εκ της αιρέσεως κινδύνου».

    ... Αίρεσις είναι η δηλητηριώδης τροφή της ψυχής· είναι η νοθεία των σωτηρίων φαρμάκων· είναι η υποκλοπή της ιεράς παρακαταθήκης· είναι η παραχάραξις των νομισμάτων της αληθείας· είναι η παραποίησις του τελείου· είναι η παρέκλισις εκ της ορθής γραμμής την οποίαν χαράσσει ο λόγος του Θεού.  Αίρεσις είναι η παραδοχή θρησκευτικών ιδεών, τας οποίας η Εκκλησία καταδικάζει ως ψευδείς και αντικειμένας εις την ορθήν αυτής πίστιν. Αίρεσις είναι έγκλημα κατά του κύρους και της αυθεντίας της Εκκλησίας την οποίαν ο Χριστός ίδρυσεν ως στύλον και εδραίωμα της αληθείας.

   Αλλ' ο  κόσμος σήμερον δεν δίδει σημασίαν εις την σοβαρότητα του εκ της αιρέσεως κινδύνου.
       Σημείον και τούτο των καιρών.
      Ω κόσμε! Προσέχεις τα μικρά. Προσέχεις το γάλα σου να είναι γνήσιον, η τροφή σου να είναι καθαρά και βιταμινούχος, τα φάρμακά σου να είναι δραστήρια, τα νομίσματά σου και τα χαρτονομίσματά σου να μη είναι κίβδηλα, τα αρχαιολογικά σου μνημεία να μην υποστούν την παραμικράν φθοράν, τα μέσα συγκοινωνίας, με τα οποία κάνεις τα ταξίδια σου, να μην παρεκκλίνουν από τας γραμμάς των.
      Όλα τα προσέχεις. Εκτός ενός. Της Ορθοδόξου Πίστεως. Αυτή δεν σ' ενδιαφέρει. Αλλοίμονο, κόσμε, με τας αντιλήψεις που έχεις, και με την αδιαφορία σου. Έτσι αδιαφορών δια τα μέγιστα και ύψιστα, θα καταπέσης εις τα βάραθρα του ορθολογισμού, του υλισμού, της απιστίας και της αθεΐας και τότε θα καταλάβης τι είναι η Ορθοδοξία, την οποία περιφρόνησες.
       Σεις δε, πισταί ψυχαί, όσαι υπελείφθητε εις τον αιώνα μας, μη παρασύρεσθε από τα μοντέρνα ρεύματα του κόσμου, μη πτοείσθε από τα πλήθη των εχθρών, των κύκλω συνεπιτιθεμένων, αλλά μείνατε σταθεροί τη ΑΠΑΞ παραδοθείση τοις αγίοις πίστει και έστε έτοιμοι ν' αγωνισθήτε τον αγώνα τον καλόν.  Η Ορθοδοξία ζη, και ο τελικός θρίαμβος ανήκει σ' αυτήν".
Μητροπολίτης Φλωρίνης Αυγουστίνος
"Χριστιανική Σπίθα", Ιαν. 1969