Δευτέρα, 28 Αυγούστου 2017

Στη φάκα της πανθρησκείας! «Ο Μουσουλμάνος Ιησούς παρέχει κοινή βάση για τον Χριστιανισμό και το Ισλάμ»!



Του Μανώλη Κείου


   Στο ανήθικο και βλάσφημο χωνευτήρι της πολυπόθητης για κάποιους πανθρησκείας ανακατεύονται θεωρίες, δοξασίες και ιδεολογίες με την μία και μόνη πραγματική αλήθεια του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού!

   Το νέο….φρούτο της πανθρησκείας μιλάει για τον “μουσουλμάνο Ιησού”.
 «Ο Μουσουλμάνος Ιησούς παρέχει κοινή Βάση για τον Χριστιανισμό και το Ισλάμ» αναφέρει ο Ra’fat Al-Dajani , Παλαιστινιο-Αμερικανός συγγραφέας και σχολιαστής.
   «Η ισλαμική έκδοση της ιστορίας του Ιησού ειδικά, είναι αρκετά παρόμοια με τη χριστιανική έκδοση», δήλωσε ο Al-Dajani και συμπληρώνει: «Ο Ιησούς αναφέρεται ποικιλοτρόπως ως «Πνεύμα από τον Θεό», «όγος του Θεού», «Προφήτης-Αγγελιοφόρος του Θεού» και «Μεσσίας», που θα επιστρέψει στην Ημέρα της Κρίσεως για να καταστρέψει τον Αντίχριστο.
    Στην πραγματικότητα οι μουσουλμανικές και χριστιανικές

Κι ο "Σωτηρικός" Αιτωλίας Κοσμάς ...διώκτης αποτειχισμένου μοναχού!!!


ΕΠΕΙΓΟΝ:

Ο "ταπεινός" Αιτωλίας Κοσμάς
Ο ΜΟΝΑΧΟΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ  ΔΙΩΚΕΤΑΙ
-ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΠΙΣΤΕΩΣ-
ΜΕ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΕΝΤΟΛΗ ΤΟΥ ΔΕΣΠΟΤΗ ΚΟΣΜΑ




Ο ΜΟΝΑΧΟΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΔΙΩΚΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΜΑΝΔΡΑΣ ΘΕΡΜΟΥ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΜΕ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΕΝΤΟΛΗ ΤΟΥ ΔΕΣΠΟΤΗ

«Μακάριοι είσθε, όταν σας εμπαίξουν και σας υβρίσουν οι άνθρωποι, και σας διώξουν και, ψευδόμενοι, είπουν παντός είδους κακολογίας και κατηγορίας ενάντιον σας, επειδή πιστεύετε εις εμέ» (Ματθ. 5,11)

   Ο μοναχός Νεκτάριος  ζει και αναπνέει τα τελευταία 3 χρόνια μέσα στον χώρο της Αγίας Παρασκευής  Μάνδρας Θέρμου Αιτωλοακαρνανίας, όπου υπήρχε παλιά μοναστήρι, και διακονεί την τοπική Εκκλησία με αγάπη Χριστού αλλά και με στόμα που ομολογεί την Αλήθεια.  
   Το Σάββατο 26 Αυγούστου 2017 και ώρα 5:00 μ.μ υποδέχτηκε πενταμελής επιτροπή, δύο ιερομόναχους και τρεις επιτρόπους του Ναού, των οποίων η ταυτότητα δεν μας διαφεύγει, και ζήτησαν από τον εν λόγο μοναχό να εγκαταλείψει το χώρο της Αγίας Παρασκευής  ειρηνικά!!! Υποστήριξαν δε ότι έρχονται με προφορική εντολή του Μητροπολίτη Αιτωλίας και Ακαρνανίας κ. Κοσμά. Για τα  όσα λυπηρά διαδραματίστηκαν μας ενημέρωσε λαϊκός  προσκυνητής που ήταν αυτόπτης και αυτήκοος μάρτυς των όσων ειπώθηκαν καθώς και του "ειρηνικού" τρόπου των επιτρόπων που έδωσαν χρονική διορία στον μοναχό, άλλος μέχρι το τέλος του μηνός και άλλος το πολύ σε δέκα ημέρες. Με επίσημο τρόπο  ένας από τους δύο Ιερομονάχους που τυγχάνει ηγούμενος άλλου γνωστού μοναστηριού ζήτησε από το μοναχό Νεκτάριο να φύγει και να παραδώσει τα κλειδιά στους επιτρόπους.
    Για να θεραπεύσουμε την όποια απορία σας κάνουμε γνωστό ότι ο μοναχός Νεκτάριος μετά  επαφών του με τον μητροπολίτη Κοσμά κατέθεσε δύο επιστολές Μία διαμαρτυρίας για την ψευδοσύνοδο της Κρήτης  και την στάση ντροπής που κρατά ο δεσπότης της Αιτωλοακαρνανίας λόγω του ότι δεν καταδικάζει τη «Σύνοδο» της Κρήτης (υπάρχει βίντεο!) και ταυτόχρονα προβάλει το κείμενο ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΛΑΟ, και επίσης παραδέχτηκε ενώπιον του μοναχού ότι ο πατριάρχης δεν είναι αιρετικός!!  Και μία δεύτερη επιστολή της αποτείχισής του με ημερομηνία 18 Ιουλίου 2017.
   Πριν κλείσουμε την πρώτη αυτή ενημέρωση σας δίνουμε μικρό δείγμα της θρησκευτικής φιλοσοφίας των λαϊκών επιτρόπων που

Δυό Σέρβοι Οικουμενιστές Επίσκοποι, περήφανοι που ανεγνωρίσθηκε η αρχιερωσύνη τους από τον Πάπα!!!



Ποιοι επίσκοποι της Σερβικής Εκκλησίας είναι κάτοχοι του παπικού δακτυλιδίου

100.000 ΕΥΡΩ ΔΙ' ΕΞΑΓΟΡΑΝ ΑΡΧΙΕΡΑΤΙΚΩΝ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΩΝ;

Αρχιμ. Συμεών (Βιλόφσκυ)



- Δύο Ιουστινίται τιμώνται με το επισκοπικό δακτυλίδιον του Πάπα -

- Υπερήφανοι διότι ούτως ανεγνωρίσθησαν από τον Πάπα ως κανονικοί επίσκοποι της «εκκλησίας» του Χριστού -

Μία περίεργη αντίληψη αιωρείται εδώ και δεκαετίες εις την Ελλάδα για τον χαρακτήρα και το ειδοποιό γνώρισμα των μαθητών του αγίου Ιουστίνου Πόποβιτς. Θεωρείται δηλαδή ότι είναι πατερικοί θεολόγοι, ότι πιστά ακολουθούν την οδό των Αγίων Πατέρων, ότι είναι βαθυνούστατοι γνώστες της πατερικής θεολογίας και ότι έχουν παραδοσιακό και πατερικό φρόνημα.
Είναι μία εικόνα που επιμελώς χτίστηκε εδώ στην Ελλάδα -και δεν θα είναι λάθος να ειπωθεί, και με σκοπιμότητα (βλ. π.χ. την δεκαετία του ΄70 έκδοση του βιβλίου «Η Ορθόδοξος Εκκλησία και ο οικουμενισμός» του γέροντός τους Ιουστίνου Πόποβιτς· που είναι μια άλλη και ενδιαφέρουσα ιστορία, αλλά την αφήνουμε τώρα)- ενώ στο έδαφος της δικαιοδοσίας της Σερβικής Εκκλησίας έχουνε ήδη από την δεκαετία του '70 (ως καθηγητές πλέον της Θεολογικής Σχολής του Βελιγραδίου) αρχίσει την συμμετοχή τους στην οικουμενική κίνηση, με τους αδελφούς παπικούς από την Κροατία και Σλοβενία (πράξη που εγκαινιάστηκε με την δική τους εισέλευσι στην Θεολογική Σχολή του Βελιγραδιου).
Άλλο ζήτημα που τίθεται είναι το εξής ερώτημα· πώς έτυχαν διορισμού ως καθηγητές της Θεολογικής Σχολής, ενώ ήσαν μαθητές του γέροντος Ιουστίνου, ο οποίος ως γνωστόν βρισκόταν για δεκαετίες υπό περιορισμό στη μονή των Αρχαγγέλων του Τσέλιε, χωρίς να έχει διόλου καλές σχέσεις με τον τότε πανίσχυρο Πατριάρχη Γερμανό, γνωστό συνεργάτη και υποστηριχτή του κομμουνιστικού καθεστώτος του Τίτο, του οποίου και ήταν επιλογή για τον πατριαρχικό θρόνο· και δεν άργησε να τους ανταποδώσει την άνοδό του στον θρόνο, δημιουργώντας σύντομα το «Μακεδονικό» σχίσμα, ύστερα και το «Αμερικάνικο», κατά την απαίτηση του κομμουνιστικού καθεστώτος, και άλλα πολλά (για αυτό και απέκτησε την προσωνυμία «κόκκινος» πατριάρχης).
Επιπλέον δε «έτυχαν» φιλοξενίας στο Πατριαρχικό μέγαρο του Βελιγραδίου - μένοντας ούτως για πολλά χρόνια κάτω υπό την ίδια στέγη μαζί με τον Πατριάρχη Γερμανό. Εκεί, ήταν μόνιμα εγκαταστημένοι έως της εις Επίσκοπον προαγωγής τους, η οποία είχε αρχίσει σταδιακά ήδη από την εποχή του ακόμα σκληρού κομμουνισμού και επί πατριαρχείας του Πατριάρχου Γερμανού, ο οποίος ο ίδιος άρχισε να τους προάγει εις το επισκοπικό αξίωμα. Αλλά δεδομένου ότι πρότερον είχανε περάσει από Σχολές είτε παπικές στη Ρώμη είτε κατά παράδοση και ακραιφνώς νεορθόδοξες ως Ινστιτούτο του αγίου Σεργίου στο Παρίσι (όπου πέρασαν και οι τρείς, Αμφιλόχιος, Ειρηναίος Μπούλοβιτς και Αθ. Γιέφτιτς)- κάποια πράγματα από την σταδιοδρομία τους δεν πρέπει να μας εκπλήττουν. Μόνο με την πάροδο του χρόνου άρχισε να ισχναίνει το επιμελώς δημιουργημένο προσωπείο και να αναδύεται το πραγματικό τους πρόσωπο.
Εδώ θα παρουσιαστούν μερικά στοιχεία που προέρχονται από τους ιδίους τους πρωταγωνιστάς και μαρτυρούν την στενότατη και μακροχρόνια σχέση τους με το Βατικανό, σχέση αλληλοσεβασμού, έως της τρυφερής αγάπης..., και συνεργασίας.

Πρόκειται κατ' αρχάς για μία ομιλία την οποία εκφώνησε ο επίσκοπος Μπάτσκας Ειρηναίος Μπούλοβιτς σε πανηγυρική επέτειο για τα 25 χρόνια της παποσύνης του πάπα Ιωάννη Παύλου του Β'. Η ομιλία πραγματοποιήθηκε σε παπικό ναό του Βελιγραδίου και δημοσιεύτηκε στον ημερήσιο τύπο[1]. Η ομιλία του διακρίνεται από μεγάλη τρυφερότητα προς το πρόσωπο του πάπα, σεβασμό που μετατρέπεται σε θαυμασμό, και καύχηση για την εμπειρία της προσωπικής γνωριμίας μαζύ του.
Εκεί, στην ροή του λόγου και επάνω στον ενθουσιασμό που τον συνέπαιρνε μιλώντας για τον ποντίφικα, απεκάλυψε την τιμή που τους έκανε ο ποντίφικας -δωρίζοντάς τους τον επισκοπικό σταυρό και το δαχτυλιδί, το ίδιο δαχτυλίδι που δίδει και στους ρωμαιοκαθολικούς επισκόπους ως διακριτικό γνώρισμα του επισκοπικού αξιώματος, και την συγκίνηση από την οποία ενεφορούντο ένεκεν αυτής της πράξεως του πάπα.
Δεν τους συγκίνησε όμως η ανάμειξη του πάπα Ιωάννου Παύλου του Β΄στην κρίση της Γιουγκοσλαβίας, ούτε η αφ' ενός μεν εχθρική του στάση εναντίον τον Σέρβων, αφ' ετέρου δε προστατευτική και ευνοϊκή προς τους Μουσουλμάνους και τους Κροάτες. Δεν τους συγκίνησε η ανοιχτή τότε απαίτηση του πάπα Ιωάννου Παύλου Β' «αφοπλίστε τους Σέρβους και εξοπλίστε τους Μουσουλμάνους».
Δεν τους συγκίνησε το γεγονός ότι το Βατικανό υπό του πάπα Ιωάννου Παύλου Β' ήτο το πρώτο κράτος παγκοσμίως που αναγνώρισε την ανεξαρτησία της Κροατίας και την

Πότε η υπομονή είναι τέλεια




    H υπομονή σας πρέπει να είναι τέλεια και να κρα­τήσει ως το τέλος. Και πότε είναι τέλεια η υπομονή; Όταν σηκώνει κανείς τις δοκιμασίες όχι μόνο καρτε­ρικά, αγόγγυστα, αλλά και με χαρά, ευγνωμονώντας το Θεό για ό,τι παραχωρεί, όσο βαρύ κι αν είναι, όπως θα Τον ευγνωμονούσε για μια μεγάλη ευεργεσία.


Πι­στέψτε ακράδαντα -γιατί αυτή είναι η αλήθεια- πως, υπομένοντας την άδικη κατηγορία, αξιώνεστε να συμπεριληφθείτε στη χορεία των μαρτύρων. Δεν πρέπει να χαίρεστε γι’ αυτό; Απεναντίας, αφήνοντας την καρ­διά σας να κυριεύεται από τη λύπη και το παράπονο, εκμηδενίζετε την άξια και την ωφέλεια του θείου δώρου…
Όλοι οι άνθρωποι θα κριθούν από τον Κύριο στη δευτέρα παρουσία

Τί περιμένετε άγιοι ηγούμενοι και πατέρες;

Εγερτήριο σάλπισμα Αγίου Θεοδώρου του Στουδίτου.


ΣΧΟΛΙΟ π. Φώτιου Βεζύνια:
    Τί περιμένετε άγιοι ηγούμενοι και πατέρες; Τί άλλο δηλαδή πρέπει να γίνει; Πόσος καιρός ακόμα να περάσει;  Λέτε ότι φταίει η Ιεραρχία... λέτε ότι φταίει ο Πατριάρχης... 
ΟΧΙ ΦΤΑΙΤΕ και ΕΣΕΙΣ...
  Αν αποφασίζατε όλοι  μαζί σε μία ταυτόχρονη "ΔΙΑΚΟΠΗ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟΥ", αύριο θα γινόταν ΣΥΝΟΔΟΣ που θα ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΖΕ την σύνοδο της Κρήτης. Μόνο έτσι θα  λυθεί το πρόβλημα της Εκκλησίας.
  ΟΛΟΙ ΘΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΛΟΓΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΑΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΩΣ ΜΑΣ ΠΟΥ ΚΑΛΛΙΕΡΓΟΥΜΕ ΕΠΙΜΕΛΩΣ!!!!

    Η Εκκλησία του Θεού δεν έχει μείνει χωρίς ποιμένα, μολονότι την έχουν κατατοξεύσει.  Και «πύλαι άδου» δεν έχουν καταφέρει να την καθυποτάξουν. Ούτε ανέχεται να κάμνει κάτι και να λέγει αντίθετα προς τους καθιερωμένους («κειμένους») όρους και νόμους. Όμως πολλοί ποιμένες ποικιλοτρόπως έγιναν άφρονες. Διότι και συνόδους εσυγκρότησαν μεγάλες και πολυπληθείς, και θεώρησαν τους εαυτούς τους ότι είναι Εκκλησία Θεού, και φρόντισαν να φαίνονται ότι υπερασπίζονται τους «κανόνες». Στην πράξη όμως εστρέφονταν εναντίον των κανόνων. Λοιπόν, Σύνοδοι δεν είναι όταν μαζεύονται απλώς ιεράρχες και ιερείς, έστω και αν είναι πολλοί. Διότι είναι καλύτερο, λέγει ο λόγος του Θεού, να είναι ένας που κάνει το θέλημα του Κυρίου, παρά μυριάδες που το παραβαίνουν.

   Η Σύνοδος λοιπόν πρέπει να γίνεται εν ονόματι Κυρίου με ειρήνη και με τήρηση των «κανόνων» και οι καταδικαστικές και οι αθωωτικές αποφάσεις να μην λαμβάνονται όπως τύχει, αλλά όπως ορίζει η αλήθεια και οι κανόνες  και οι γνωρίζοντες την ακρίβεια. Διότι ο τέλειος λόγος του Θεού δεν μπορεί από τη φύση του να δένεται και να ορίζεται όπως θέλει ο καθένας. Και στους ιεράρχες σε καμία περίπτωση δεν έχει δοθεί εξουσία να παραβαίνουν τους «κανόνες», παρά μόνο να συμβαδίζουν με τα όσα έχουν γίνει αποδεκτά και έχουν αναγνωριστεί, και να ακολουθούν τους πριν από αυτούς  Πατέρες. Δεν επιτρέπεται λοιπόν ούτε η δική μας τοπική Εκκλησία ούτε καμία άλλη, να κάμνει κάτι παραβαίνοντας τους κείμενους νόμους και «κανόνες». Διότι, αν γινόταν αυτό το Ευαγγέλιο

Η προδοσία της ορθοδοξίας από τον οικουμενιστή αιρετικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο Αρχοντώνη! --Ο ρόλος του Φλωρίνης Θεόκλητου.

    Ανοιχτή επιστολή-ενημέρωση προς τον ορθόδοξο λαό της επαρχίας Εορδαίας.


Η ορθόδοξη αντιμετώπιση απέναντι στην παναίρεση του οικουμενισμού από τον Άγιο Παΐσιο

Δύο αληθινές ιστορίες.

Πουλτουρτζίδης Γεώργιος,
Μικροβιολόγος - Βιοπαθολόγος, Κατερίνη

    Σε κάποια από τις εξόδους του Γέροντα Παΐσιου στη Σουρωτή - ήταν παραμονή του Αγίου Νικολάου, θυμάμαι - πήγαμε, με τη μετέπειτα σύζυγό μου, να πάρουμε την ευχή του. Πολύς κόσμος εκεί, όπως πάντα και ο Γέροντας Παΐσιος ήταν άρρωστος στο κρεβάτι. Κατά Θεία Οικονομία, καταφέραμε να περάσουμε κι εμείς στο δωμάτιο που ήταν ξαπλωμένος. Εγώ πήρα την ευχή του αλλά όταν πλησίασε και η μετέπειτα σύζυγός μου, που τότε ήταν Ευαγγελική, ο Γέροντας της απαγόρευσε ακόμη και να τον πλησιάσει. Μόνο της είπε επιτακτικά να δώσει το όνομά της στην αδερφή, για να προσεύχεται γι' αυτήν. Την περίοδο εκείνη, η σύζυγός μου δεν συμφωνούσε με την ιδέα της βάφτισης, δεν το συζητούσε καν.

Την επόμενη χρονιά, συνάντησα τον Γέροντα στο Άγιον Όρος. Του ανέφερα το πρόβλημά μου και μου είπε καθαρά: «Να της πεις να γίνει ορθόδοξη»! Του απάντησα: «Της το είπα ήδη  και δεν δέχτηκε. Γιατί να δεχτεί τώρα;».  «Θα δεχτεί» είπε ο Γέροντας. «Και να βρεις έναν πνευματικό, να έχετε κι οι δυο σας τον ίδιο. Διότι, όταν ο ίδιος μαραγκός πελεκάει δύο ξύλα για να εφαρμόσουν, εφαρμόζουν καλύτερα από το αν τα δύο αυτά ξύλα τα πελεκούσαν δύο διαφορετικοί μαραγκοί».                                                      
Πράγματι, επιστρέφοντας από το Όρος, της ανέφερα όσα μου είπε ο πατήρ Παΐσιος και τρεις ημέρες μετά, μου

Ο Κρόνος τρώει τα παιδιά του!

Τρομοκρατείται ο Αρχιεπίσκοπος Αμερικής από το σύστημα που στηρίζει το Φανάρι


Σχόλιο katanixis: Διαβάστε το άρθρο που ακολουθεί και θα κατανοήσετε πολύ καλά το παιχνίδι που παίζεται στην Αμερική και όχι μόνο. Πως εκλέγονται οι Επίσκοποι και πως οφείλουν υπακοή στον ευεργέτη τους μέχρι θανάτου. Αποκαλυπτήρια Made in Fanar!!! 

Οι επιλογές του Πατριάρχη Βαρθολομαίου για την Αμερική

Ανάλυση:
Του Θεοδώρου Καλμούκου.
Την Τετάρτη 30 Αυγούστου ο Αρχιεπίσκοπος Αμερικής κ. Δημήτριος συνοδευόμενος από όλα τα μέλη της Ιεράς Επαρχιακής Συνόδου, πλην του Αγίου Φραγκίσκου κ. Γερασίμου, θα μεταβούν στο Οικουμενικό Πατριαρχείο όπως έγραψε λεπτομερώς ο «Εθνικός Κήρυξ» το Σαββατοκύριακο 26-27 Αυγούστου. Στόχος τους είναι να επιχειρήσουν να ανατρέψουν την απόφαση του Οικουμενικού Πατριάρχη κ. Βαρθολομαίου και της Ιεράς Συνόδου του Πατριαρχείου για την γνωστή υπόθεση της εκλογής στο Σικάγο.
Να τονίσουμε για μία ακόμα φορά πως ήταν λανθασμένη η απόφαση ανυπακοής και ένστασης του Αρχιεπισκόπου κ. Δημητρίου και της περί αυτόν Επαρχιακής Συνόδου στην απόφαση και υπόδειξη του Πατριάρχη και της Πατριαρχικής Συνόδου. Αντί, δηλαδή, να υπακούσουν στην υπόδειξη της Ιεράς Συνόδου του Οικουμενικού Πατριαρχείου και τη φωνή του Πατριάρχη κ. Βαρθολομαίου και να εμπλουτίσουν τον Κατάλογο των υποψηφίων προς αρχιερατεία, κι έτσι να τεθεί τέρμα στην κρίση, αποφάσισαν να επιδείξουν «πυγμή» και «ανυπακοή» και να ζητήσουν να επισκεφθούν τον Οικουμενικό Πατριάρχη εις Φανάριον ελπίζοντας να τον μεταπείσουν να ανακαλέσει την ακύρωση της εκλογής του Επισκόπου Ζήλων κ. Σεβαστιανού στη Μητρόπολη Σικάγου.
Φαίνεται πως ξέχασαν ότι κανονικώς, εκκλησιολογικώς και