Τετάρτη, 11 Ιουλίου 2018

Ορθόδοξοι, η Εκκλησία μας αλώνεται καθημερινώς και περισσότερο και σεις σιωπάτε; Και κοινωνείτε με τους αυτουργούς;


Μοναστική Σύναξη στο Selbitz, φιλοξενούμενη από λουθηρανική προτεσταντική αδελφότητα (ΦΩΤΟ)


Με μεγάλη επιτυχία(!) πραγματοποιήθηκε η 37η Μοναστική Συνάντηση μοναχών και μοναζουσών, του Οργανισμού EIIR, στο Selbitz της Γερμανίας από 4 έως 10 Ιουλίου 2018.
Στην συνάντηση συμμετείχαν μοναχοί και μοναχές από διάφορα μέρη της Ευρώπης (Βέλγιο, Βουλγαρία, Γαλλία, Γερμανία, Ελβετία, Ελλάδα, Ισπανία, Ιταλία, Λευκορωσία, Ρουμανία, Ρωσία, Ουγκαρία, Ουκρανία), καθώς και από μοναστικές κοινότητες άλλων χριστιανικών ομολογιών.
Να σημειωθεί ότι ο εν λόγω Οργανισμός, E.I.I.R., ιδρύθηκε από τον μακαριστό Μητροπολίτη Σηλυβρίας κυρό Αιμιλιανό Τιμιάδη (σ.σ.: τον εξομολόγο του Καλαβρύτων Αμβροσίου και τιμώμενο για την ...ορθοδοξία του!) και τον Ισπανό Πρεσβύτερο Don Julián Hernando, στα πλαίσια της σύσφιξης των σχέσεων των χριστιανών, ενώ σήμερα την προεδρία του κατέχει ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Βελγίου κ. Αθηναγόρας.

Η πνευματική ορφάνια και ο πάστορας που έγινε Ορθόδοξος!

Άγιος Παΐσιος Αγιορείτης (1924-1994)

Ένας ιερέας, που υπηρετεί χρόνια την Εκκλησία του Χριστού μας στην Αμερική, αποφάσισε κάποτε να επισκεφτεί το Άγιον Όρος και συγκεκριμένα τον γέροντα Παΐσιο. Μαζί του είχε έκδηλώσει την επιθυμία να ‘ρθει και ένας προτεστάντης πάστορας.
Ο Γέροντας τους υποδέχτηκε γεμάτος καλοσύνη. Τους κέρασε λουκούμι και κρύο νερό και κάθισε κοντά τους. Πέρασαν μερικά λεπτά κι ο προτεστάντης πάστορας άνοιξε συζήτηση για τα άγια λείψανα. Ισχυριζόταν ότι όλα τα οστά των ανθρώπων είναι ίδια και ότι δεν πρέπει κάποια να τα ξεχωρίζουμε και να τα προσκυνούμε. Τότε ο Γέροντας με πάρα πολύ καλό τρόπο του λέει:
– Δεν είναι έτσι όπως τα λες, γιατί, να, χτες είχε έρθει εδώ ένας πατέρας κι είχε φέρει μαζί του το γιο του, που είχε κωφό και άλαλο δαιμόνιο και δεν μιλούσε ποτέ, καθόλου. Εγώ κάποια στιγμή μπήκα μέσα στο κελί μου, για να φέρω ένα μικρό λείψανο, δάχτυλο, του Αγίου Αρσενίου, που έχω.

Η ΚΑΛΗ οικονομία των Αγίων και η ΚΑΚΗ μεταπατερική Οικονομία των συγχρόνων πατέρων!



Ὁ π. Σεραφεὶμ Ζήσης μᾶς παρέθεσε ἕνα παράδειγμα κακῆς Οἰκονομίας. 
Νά, ἕνα παράδειγμα σωστῆς Οἰκονομίας ἀπὸ τὴν ἴδια ἐποχή


Λεπτομέρεια από ψηφιδωτή παράσταση του 9ου αι. που απεικονίζει τον Λέοντα ΣΤ' να αποτίει φόρο τιμής στον Χριστό (Κωνσταντινούπολη, Αγία Σοφία)
Ὁ ἅγιος Νικόλαος Μυστικὸς καὶ ὁ 4ος  γάμος τοῦ Λέοντα Στ΄ τοῦ Σοφοῦ

Τοῦ Ἀδαμάντιου Τσακίρογλου


    Οἱ πατέρες τῆς Θεσσαλονίκης στὶς ἑβδομαδιαῖες ὁμιλίες καὶ συνεντεύξεις τους, ἀλλὰ καὶ στὴν Ἡμερίδα ποὺ διοργάνωσαν τὸν προηγούμενο μήνα διὰ τῆς εἰσηγήσεως τοῦ π. Σεραφεὶμ Ζήση, δὲν σταμαματοῦν νὰ προβάλλουν τὴν Οἰκονομία. Ὁμιλοῦν, ὡσὰν αὐτοὶ ξαφνικὰ νὰ τὴν ἀνεκάλυψαν, ὡσὰν ἄλλοι νὰ μὴν μίλησαν καὶ νὰ μὴν ἔγραψαν γιὰ τὴν ἐκκλησιαστικὴ Οἰκονομία, ὡσὰν καὶ νὰ μὴν τὴν ἐφάρμοσαν τὰ προηγούμενα χρόνια! Καὶ τὴν ἐφάρμοσαν γιὰ μεγαλύτερο μάλιστα χρονικὸ διάστημα ἀπὸ ὅ,τι συνιστοῦν οἱ Ἅγιοι Πατέρες, καθὼς ἡ Σύναξη τῆς Γατζέας φρέναρε ἐπὶ χρόνια τὴν ἐφαρμογὴ τῆς Ἀκριβείας. 
     Δυστυχῶς δὲν θέλουν νὰ καταλάβουν ὅτι ὁ χρόνος τῆς Οἰκονομίας (σύμφωνα μὲ τὴν διδασκαλία τῶν Ἁγίων)  εἶναι μικρὸς καὶ ἐξυπηρετεῖ σωτηριολογικοὺς σκοποὺς κι ὄχι τὴν χαλάρωση, τὴν ἄνεση καὶ τὴν ἀποφυγὴ τῶν δυσκολιῶν καὶ τῶν διωγμῶν ποὺ συνεπάγεται ἡ Ἀκρίβεια. Δυστυχῶς οἱ Πατερες ξεχύλωσαν τὴν Οἰκονομία καὶ τὴν ἔκαναν Ἀκρίβεια, ὅπως φαίνεται ἀπὸ τὶς δηλώσεις τους, στὶς ὁποῖες, οὔτε λίγο οὔτε πολύ, ἀποκαλύπτουν ὅτι θὰ ἐφαρμόζουν τὴν Οἰκονομία μέχρι νὰ συνέλθει Σύνοδος ποὺ νὰ καταδικάσει τὸν Οἰκουμενισμό!!! Κι ὅμως γνωρίζουν πολὺ καλὰ ὅτι τέτοια Σύνοδος δὲν φαίνεται στὸν ὁρίζοντα, ἀντίθετα πολλοὶ σύγχρονοι ἀγωνιστὲς Πατέρες καὶ θεολόγοι ἔχουν πεῖ ὅτι κάτι τέτοιο εἶναι ἐκ τῶν πραγμάτων ἀδύνατο, ἐφ’ ὅσον (ὅπως φαίνεται) ὁ Οἰκουμενισμὸς εἶναι ἐσχατολογικὴ αἵρεση. Ἄρα συμπεραίνουμε ὅτι ἡ "Οἰκονομία"  τῶν πατέρων τῆς Θεσσαλονίκης θὰ ἰσχύσει ἐπ' ἀόριστον καὶ ἄνευ προϋποθέσεων, θέση ποὺ εἶναι μετά/ἀντιπατερικὴ, καθὼς οἱ ἅγιοι Πατέρες ποτὲ δὲν ἐφάρμοσαν μία τέτοια "Οἰκονομία".
        Ἀλλὰ καὶ πέρα ἀπὸ τὶς προβλέψεις, ἔχουμε τὴν ἐμπειρία τῶν ἀποτελεσμάτων ἀπὸ τὴν μέχρι τώρα ἀκολουθητέα γραμμὴ τῆς Οἰκονομίας τῶν Πατέρων τῆς Γατζέας, τῆς ὁποίας ἡγεῖτο ὁ π. Θεόδωρος Ζήσης· ξεκίνησε μὲ ζῆλο καὶ ἐνθουσιασμό, μὲ συμμετοχὴ ἑκατοντάδων Ἱερομονάχων, ἱερέων, μοναχῶν καὶ χιλιάδων πιστῶν, οἱ ὁποῖοι ἔφτασαν τὸ 2006 νὰ χειροκροτήσουν τὴν ἀπόφαση γιὰ Ἀποτείχιση στὴν Μονὴ Μελισσοχωρίου, καὶ κατέληξε ἡ ἀγωνιστικὴ καὶ ἐλπιδοφόρα αὐτὴ κίνηση, ἐξ  αἰτίας ἀκριβῶς τῆς οἰκονομίστικης τακτικῆς ποὺ ἀκολουθήθηκε, ὄχι μόνο νὰ μὴν ἀνακόψει τὴν ἐπέλαση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ἀλλὰ ἀντίθετα «πέτυχε»(!νὰ δικαιώσει ἐνόχους ποὺ σιγοντάρουν τὴν αἵρεση, νὰ μαράνει τὸν ζῆλο τῶν πιστῶν, νὰ δημιουργήσει ὁμάδες, καὶ βεβαίως ἐπέτρεψε (ἀντὶ νὰ ἀποτρέψει) τὴν πλήρη ὑποταγὴ καὶ τοῦ Ἁγίου Ὄρους στὸν Πάπα τῆς Ἀνατολῆς καί, τέλος, τὴν πραγματοποίηση τῆς Κολυμπαρίου Συνόδου! Τί ἀπόγιναν οἱ τρεῖς ὁμολογίες Πίστεως μὲ τὶς ὑπογραφὲς χιλιάδων πιστῶν; Ποιό ἦταν τελικὰ τὸ νόημά τους, ἀφοῦ δὲν ὑπάρχουν θετικὲς συνέπειες, ἀντίθετα ὁ Οἰκουμενισμὸς προελαύνει; 
Σήμερα παρουσιάζουμε, γιὰ νὰ βοηθήσουμε νὰ καταλάβουν οἱ πιστοὶ ποῦ ὁδηγεῖ τὰ πράγματα ἡ ἀντιπατερικὴ Οἰκονομία τῶν πατέρων αὐτῶν, μιὰ περίπτωση σωστῆς Οἰκονομίας, ποὺ  στηρίζεται καὶ ἐφαρμόζει τὴν διδασκαλία τῆς Ἐκκλησίας. Τὴν εἴδαμε στὴν ἐκκλησιαστικὴ ἱστορία τοῦ καθηγητὴ Βλ. Φειδᾶ, τόμ. Β΄.
Διαβάζουμε στὶς σελ. 141-145 τὴν Οἰκονομία ποὺ ἐφάρμοσε ὁ ἅγιος Νικόλαος Μυστικὸς στὴν περίπτωση τοῦ ἀντικανονικοῦ γάμου τοῦ αὐτοκράτορα Λέοντα ΣΤ΄ τοῦ Σοφοῦ. Μάλιστα στὴν περίπτωση αὐτὴ ὁ Ἅγιος δὲν εἶχε νὰ ἀντιμετωπίσει μόνο τὸν αὐτοκράτορα, ὁ ὁποῖος τὸν καθαίρεσε καὶ τὸν ἐξόρισε ἀλλὰ καὶ τὸν Πάπα Ρώμης Ἰωάννη Ι΄, ποὺ ὑποστήριζε τὸν αὐτοκράτορα στὴν ἀντικανονική του πράξη καὶ προωθοῦσε τὴν ἐπικράτηση τῆς ἀναγνώρισης τοῦ 4ου γάμου, ποὺ ἐπικρατοῦσε στὴν Δύση, καὶ στὴν Ἀνατολή.
Ἡ Οἰκονομία ποὺ ἐφάρμοσε ὁ Ἅγιος ἀποτελεῖ παράδειγμα σωστῆς Οἰκονομίας, δηλ. βραχυπρόσθεμης ἐκτροπῆς ἀπὸ τὴν Ἀκρίβεια μὲ σωτήριο ἀποτέλεσμα γιὰ τὴν Ἐκκλησία. Διότι ἀναγνωρίζοντας ὁ ἅγιος Νικόλαος ὁ Μυστικὸς τὸν γάμο τοῦ αὐτοκράτορα μεμονωμένα καὶ κατ’ ἐξαίρεσιν ὡς ἔγκυρο, πέτυχε τὴν διὰ «Τόμου ἑνώσεως» «τὴν καταδίκη ἐκ τῶν προτέρων κάθε ὁμοίας μελλοντικῆς ἀπόπειρας ὡς ἀντίθετη πρὸς τὴν κανονικὴ τάξη τῆς Ἐκκλησίας, τὴν ἀναγραφὴ πάλι τοῦ Πάπα Ρώμης στὰ Δίπτυχα τῆς Ἐκκλησίας καὶ τὴν ἐπαναφορὰ τῆς ἐκκλησιαστικῆς ἑνότητας (παρεπιπτόντως ἄλλη μία ἀπόδειξη ὅτι οἱ ἰσχυρισμοὶ περὶ συνεχοῦς ἑνότητας τῶν δύο θρόνων, Ρώμης καὶ Κων/πολης μετὰ τὸν Ἰωάννη Η΄ μέχρι τὸ σχίσμα τὸ 1054 δὲν ἰσχύουν). Μάλιστα μὲ τὴν Οἰκονομία αὐτὴ ὁ Ἅγιος πέτυχε τὴν καταδίκη τοῦ 4ου γάμου καὶ στὴν Δύση, στὴν ὁποία μέχρι τότε ὁ 4ος γάμος ἴσχυε ὡς κανονικός.
Θὰ ρωτήσει εὐλόγως κάποιος: Μὰ γιατὶ δὲν ἀνάφερε, αὐτὸ τὸ κατ' ἐξοχὴν παράδειγμα Οἰκονομίας  ὁ π. Σεραφεὶμ Ζήσης στὴν ὁμιλία του; Ἁπλούστατα, διότι δὲν ταιριάζει μὲ τὴν νεόκοπη Οἰκονομία ποὺ αὐτοὶ θέλουν νὰ ἐφαρμόζουν οἱ πατέρες τῆς Θεσσαλονίκης μὲ τοὺς συμμάχους του, ποὺ μὲ δόντια καὶ μὲ νύχια προσπαθοῦν νὰ ἐπηρεάσουν πιστοὺς μὲ δῶρα, δημοσιεύματα καὶ τηλεφωνήματα ἐπαινετικά, ὑβριστικὰ ἢ ἐκβιαστικά, ὥστε νὰ τοὺς ἀκολουθήσουν. Γιατὶ ἡ Οἰκονομία τοῦ Ἁγίου ἦταν σύντομη, ὑπεράσπισε καὶ ἐπανέφερε τὴν Ἀκρίβεια καὶ μάλιστα τὴν ἐπέβαλε καὶ σὲ μέρη ποὺ αὐτὴ δὲν ἴσχυε!
           Ἀκολουθεῖ τὸ κείμενο ἀπὸ τὴν ἐκκλησιαστικὴ ἱστορία Φειδᾶ:

Μυστικές αποφάσεις και κοινό ποτήριο. --Η "νέα Εκκλησία" είναι εδώ!


Μᾶς ἐστάλη ἀπὸ Δ.Π.

    Ο Γερμανίας Αυγουστίνος υποστηρίζει τον Καρδινάλιο της Κολωνίας Woelki στο θέμα με την  intercommmunio που προέκυψε στην Γερμανία. Το συνέδριο των παπικών επισκόπων της Γερμανίας αποφάσισε με ένα μυστικό αδημοσίευτο έγγραφο την χορηγεία  Κοινωνίας σε προτεστάντες που έχουν παντρευτεί παπικούς.


    Ο   Woelki υποστήριξε, ότι αυτό είναι δυνατόν κατά περίπτωση καί μόνο αν προηγουμένως έχουν προηγηθεί συζητήσεις και ποιμαντική προετοιμασία και υποστήριξη.    Ο Γερμανίας Αυγουστίνος  πήρε την θέση του Καρδιναλίου της Κολωνίας και είπε ότι μεμονωμένες

Δείτε χαρούλες για την συνάντησή τους με τους αιρετικούς! (Αν ήσαν Ορθόδοξοι αντι-Οικουμενιστές, θα τους πετούσε έξω με τις κλωτσιές!)

 Mε τον Αρχιεπίσκοπο των Αρμενίων της Ελλάδας συναντήθηκε ο Μητροπολίτης κ. Γαβριήλ


Την εθι­μο­τυ­πι­κή ε­πί­σκε­ψη του Σεβασμιωτάτου Αρχιεπισκόπου των εν Ελλάδι Αρμενίων Ορθο­δό­ξων κ. Κεγάμ Χατσεριάν δέ­χθη­κε την Τρίτη 10 Ιουλίου 2018 στο γρα­φεί­ο του στη Νέα Ιωνία ο Σεβασμιώτατος Μη­τρο­πο­λί­της Νέας Ιωνίας και Φιλαδελφείας κ. Γαβριήλ.
Ο Αρ­χι­ε­πί­σκο­πος, ο οποίος συ­νο­δευ­ό­ταν από κληρικούς συνεργάτες του και τον