Τρίτη, 7 Νοεμβρίου 2017

Τι ρόλο παίζει ο π. Ματθαίος Βουλκανέσκου;

Μας εστάλη από τον Δ.Π.

Με αφορμή ένα βίντεο!


Γιατί "βγάζει" τους διωκόμενους από το Πατριαρχείο Πατέρες του Γέροντος Εφραίμ να απενοχοποιούν, ελαχιστοποιώντας την ανομία που εκεί διαπράχθηκε, την Κολυμπάριο Ψευτοσύνοδο, υμνώντας Ιεράρχες όπως ο Ναυπάκτου και ο Πειραιώς που δεν πράττουν τίποτα, σύμφωνο με την αγιοπατερική διδασκαλία της Εκκλησίας για την αντιμετώπιση των αιρετικών της θέσεων,  και κοινωνώντας με τους ενόχους; 
Πώς είναι δυνατόν ένα χρόνο μετά την Ψευτοσύνοδο μοναχοί, πνευματικά παιδιά του γέροντος Εφραίμ που διώκεται και κατηγορείται από τους οικουμενιστές, να δηλώνουν στην κάμερα, ότι δεν γνωρίζουν λεπτομέρειες και τα κείμενα της Συνόδου, όταν η οικουμένη σείεται από αυτά, παρά αρκούνται σε γενικολογίες και αμφισβητήσεις αντί σε καταδίκες, με την "ευλογία μάλιστα (κανείς αντίλογος) του π. Ματθαίου;
Πώς είναι δυνατόν να αναφέρεται, ως μαχόμενος κατά της Συνόδου θεολόγος, ο π. Πέτρος Χίρς, ο οποίος από τότε που πήρε την έδρα στο Θεολογικό σεμινάριο στην Αμερική, σχεδόν εξαφανίσθηκε από τον αντιαιρετικό αγώνα;


Γιατί πήγε στην Ρουμανία και δήλωσε ο π. Ματθαίος ότι τάχα ο μητροπολίτης Πειραιώς δεν μνημονεύει τον Ιερώνυμο και ότι ηγείται του αντιαιρετικού αγώνα, όταν ακόμα και οι πέτρες γνωρίζουν, ότι ακόμα και ψηφιδωτά πορτραίτα κάνει δώρο στον Πατριάρχη για να αποδείξει την πιστή ακολουθία του και συγκοινωνεί με τα πιστά όργανά του;
Γιατί πήγε στην Ρουμανία κατηγορώντας μαζί με άλλους ιερείς του περιβάλλοντος των τριών Αγιορειτών τον π. Ευθύμιο ως καθηρεμένο και πλανεμένο;
Γιατί το περασμένο καλοκαίρι στο ακόμα μη μνημονεύον μετόχι της Μεγίστης Λαύρας "Άξιον Εστί" (πριν διώξουν τον π. Ευστράτιο) στον Εσπερινό δεν μνημόνευσε, αλλά μετά μιλάει κατά της παύσης μνημονεύσεως, σαν να είναι η μνημόνευση κάτι που μπορείς να το αλλάζεις ανάλογα με τις περιστάσεις; 
Ποιόν "πνευματικό" σκοπό έχουν αυτά τα ταξίδια και οι συνεντεύξεις που παίρνει;

        Γιατί εμφανίστηκε στα βίντεο του π. Θεοδώρου Ζήση μετά την διαφωνία του πριν το Ωραιόκαστρο χαριτολογώντας και γελώντας, αλλά -όταν πρόκειται για την ταμπακιέρα- μην εφαρμόζοντας την ιεροκανονική αποτείχιση;

Ποιός είναι τελικά ο ρόλος αυτού του ανθρώπου που παντού είναι και πουθενά και πότε τελικά θα μάθουμε τί πραγματικά πρεσβεύει; 
Δ.Π.

Πώς είναι δυνατόν ένας Επίσκοπος, που αποδέχεται ότι ο Παπισμός δεν είναι αίρεση, να καταγγέλλει τους Οικουμενιστές-Πανθρησκειαστές; Απλά! Η αποθέωση του χαρτοπολέμου! Το alter ego του Πειραιώς! (Σχόλιο).


Άστραψε και βρόντηξε παλι ο Αμβρόσιος: 

Κάποιοι θέλουν να κάνουν την Ελλάδας μας Σόδομα & Γόμορρα

– Ο λαός είναι υπνωτισμένος και τα σπίτια κατοικητήρια δαιμόνων

-Να δώσουν σύνθημα αντίστασης Αρχιεπίσκοπος και ΔΙΣ

   Παρουσία του Μητροπολίτη κ. Αμβροσίου, ξεκίνησε προχθές, Κυριακή, ο φετινός κύκλος των εσπερινών ομιλιών που έχει καθιερώσει εδώ και χρόνια η Ιερά Μητρόπολις Καλαβρύτων και Αιγιαλείας, με σκοπό να παρέχεται πνευματική τροφοδοσία στο ευσεβές πλήρωμα. Οι συγκεκριμένες ομιλίες πραγματοποιούνται στην αίθουσα του Κέντρου Νεότητος «Νέοι Ορίζοντες» κάθε απόγευμα Κυριακής και το βήμα διακονούν διακεκριμένοι ομιλητές προσκεκλημένοι.
    Ο νέος κύκλος ξεκίνησε με τον καθιερωμένο αγιασμό τον οποίο τέλεσε ο Αιδεσιμολογιώτατος Πρωτοπρεσβύτερος π. Χρήστος Τσάκαλος, Αρχιερατικός Επίτροπος Αιγίου, παρουσία πλήθους κόσμου.
    Στη συνέχεια έλαβε το λόγο ο Μητροπολίτης ο οποίος εξέφρασε τον προβληματισμό του για το πού οδεύει πλέον η χώρα μας, η κοινωνία μας και ο κόσμος γενικότερα. Επικαλούμενος μια σειρά δημοσιευμάτων τόσο στον ελληνικό όσο και τον ευρωπαϊκό Τύπο,

Παρέδωσε τα «όπλα» ο Ιερώνυμος:


- Τι  είπε  για  τα  Θρησκευτικά

«Όποια λύση και να βρούμε θα είναι συμβιβαστική» τόνισε ο αρχιεπίσκοπος Αθηνών και Πάσης Ελλάδος, Ιερώνυμος, αναφερόμενος στο μάθημα των θρησκευτικών, κατά τη διάρκεια χαιρετισμού του σε επιστημονική ημερίδα με θέμα «Οικογένεια και Φύλο: Από την Αγία Γραφή στις σύγχρονες προκλήσεις».

Η ημερίδα πραγματοποιήθηκε το πρωί σε αίθουσα εκκλησιαστικού πνευματικού κέντρου της μητρόπολης Λαγκαδά Θεσσαλονίκης.
Ο αρχιεπίσκοπος σχολίασε ότι «ο καθένας δίνει τη δική του απάντηση, τη δική του εξήγηση στη ρύθμιση που έχει γίνει μέχρι τώρα», αναφορικά με τη «συμφωνία», όπως είπε, που έγινε με την

Οι σχέσεις των αγγέλων με τους ανθρώπους

Γέροντος Ευστρατίου Γκολοβάνσκι




Οι σχέσεις των αγγέλων με τους ανθρώπους 


  Οι άγιοι άγγελοι, με την εντολή του Θεού, παίρνουν ενεργό μέρος στα ανθρώπινα πράγματα, διακονώντας στο έργο της θείας οικονομίας, φροντίζοντας για τη σωτηρία μας, γνωστοποιώντας μας το θείο θέλημα, τιμωρώντας μας παιδαγωγικά για την παράβασή του, προστατεύοντάς μας από κινδύνους, στηρίζοντάς μας στον πνευματικό αγώνα, παρηγορώντας μας στις θλίψεις, λυτρώνοντάς μας από πειρασμούς και πολλά άλλα. Σχετικά παραδείγματα υπάρχουν άφθονα στην Αγία Γραφή, για να περιοριστούμε μόνο σ’ αυτήν.

Η Αθεΐα ως ψυχολογικό όπλο κοινωνικής υπονόμευσης και καταστροφής των λαών!



(Βίντεο, έχει ελληνικούς υποτίτλους, απλά πιέστε το σχετικό εικονίδιο στο κάτω μέρος του βίντεο)


   O πρώην Σοβιετικός πράκτορας της KGB, Γιούρι Μπέζμενοφ, εκπαιδευμένος στον ανορθόδοξο ψυχολογικό πόλεμο, αναλύει τον τρόπο με τον οποίο επιβάλλεται η προπαγάνδα και δη η κομμουνιστική, μέσω τής πλύσης εγκεφάλου και την διάβρωση των Δυτικών κοινωνιών (αποκλειστικός στόχος της KGB και των Σιωνιστών). Στο ακόλουθο απόσπασμα μιας διάλεξης του, ο πρώην Σοβιετικός πράκτορας της KGB, γνωστός κι ως «Τόμας Σούμαν», ο οποίος απέδρασε στη Δύση το 1970, αναλύει τον τρόπο με τον οποίο η κομμουνιστική προπαγάνδα, μέσω τής ύπουλης κοινωνικής ανατροπής έχει στόχο να αποκόψει κάθε Χριστιανικό λαό από τις παραδοσιακές αξίες, την ηθική και τον τρόπο ζωής του. Είναι δεδομένο λοιπόν ότι η θρησκεία του λαού (δεν υπάρχει λαός χωρίς θρησκεία) είναι ίσως ο σημαντικότερος παράγοντας ο οποίος γεννά και διατηρεί τις παραδόσεις και την συνοχή της κοινωνίας, επομένως πρέπει να χτυπηθεί άμεσα και έμμεσα έτσι ώστε η κοινωνία να καταρρεύσει εκ τον έσω. Δεν είναι περίεργο λοιπόν που οι Κομμουνιστές και τα Σιωνιστικά αφεντικά τους ποτίζουν την Χριστιανική Δύση με το φαρμάκι της αθεΐας (την ονομάζουν "ανεξιθρησκεία") ενώ την ίδια στιγμή "σέβονται" το σατανικό Ισλάμ και κάθε διεστραμμένο θρησκευτικό δόγμα που σπονσοράρουν στη Δύση ενώ την΄ίδια στιγμή προωθούν την Αθεΐα στα ΜΜΕ και στον κινηματογράφο ως δείγμα "εξυπνάδας" και "μόρφωσης" και "προοδευτικότητας"!

«Η ΑΦΑΝΤΑΣΤΗ ΕΛΑΦΡΟΤΗΤΑ» ΤΩΝ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ



ως προς την αντιμετώπιση της ΠΑΝΑΙΡΕΣΕΩΣ του Οικουμενισμού

Η ΑΙΡΕΣΙΣ  ΕΙΝΑΙ  ΝΟΣΟΣ


ΜΟΛΥΣΜΑΤΙΚΗ και ΔΥΣΘΕΡΑΠΕΥΤΗ



« ἀφάνταστη ἐλαφρότητα» τῶν Ἐπισκόπων (γιὰ νὰ χρησιμοποιήσουμε παραλλαγμένη μιὰ παλαιότερη φράση) ἐπισημαίνεται σήμερα, ὅλο καὶ σὲ περισσότερους τομεῖς τῆς ἐκκλησιαστικῆς μας ζωῆς.
Ἐμεῖς, σ' αὐτὸ ἐδῶ τὸ ἱστολόγιο, ἀναφερόμαστε κυρίως στὴν ἐλαφρότητα (δηλαδὴ ἐγκληματικότητα στὸν πνευματικὸ τομέα) μὲ τὴν ὁποίαν ἀντιμετωπίζουν οἱ Ἐπίσκοποι τὴν παναίρεση τῆς ἐποχῆς μας, τὸν Οἰκουμενισμό, ὅσο κι ἂν αὐτὸ κουράζει.
Εἶναι τραγικὴ ἡ διαπίστωση, πὼς δὲν πρέπει νὰ ὑπάρχει σὲ καμιὰ ἄλλη ἐκκλησιαστικὴ περίοδο αὐτὴ ἡ ἀδιαφορία, ἡ ἀπραξία, ἡ ὑποβάθμιση μιᾶς αἱρέσεως, μιᾶς αἱρέσεως μάλιστα ποὺ ἔχει χαρακτηρισθεῖ ἀπὸ ἁγίους ἀνθρώπους ὡς ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ και ὡς ἡ «ἐσχάτη αἵρεση τῆς ἱστορίας». Μιᾶς αἱρέσεως, ποὺ ἔχει ἐμφανισθεῖ ἐδῶ καὶ δεκαετίες, ποὺ ἐπεκτείνεται ἁλματωδῶς, ποὺ πλέον, ὄχι μόνο οἱ περισσότεροι ἀπὸ τοὺς πιστούς, ἀλλὰ καὶ πολλοὶ ἱερεῖς καὶ Ἐπίσκοποι, δὲν μποροῦν νὰ ξεχωρίσουν (ἢ δὲν τολμοῦν νὰ ποῦν) ποιοί εἶναι οἱ αἱρετικοὶ καὶ ποιοί οἱ Ὀρθόδοξοι, τί ἀνήκει ἀπὸ τὶς καθημερινες πράξεις μας καὶ τὰ πιστεύματά τους στὴν αἵρεση, καὶ τί ἀνήκει στὴν Ὀρθόδοξη Πίστη.

Στὴ σημερινὴ ἀνάρτηση θὰ παραθέσουμε ἕνα ἀπόσπασμα ἀπὸ σχετικὸ βιβλίο, ποὺ προσφέρει κάποια ἁγιοπατερικά κείμενα, διὰ τῶν ὁποίων ἐπισημαίνεται ἡ ἐπικινδυνότητα τῆς αἱρέσεως, τὸ δυσθεράπευτο τῆς αἱρέσεως καὶ ἡ μολυσματικότητά της. Θέματα ποὺ ἀντιπαρέρχονταν οἱ σύγχρονοι ποιμένες-Ἐπίσκοποι μέχρι τώρα, μὲ τὸ ἀστεῖο ἐπιχείρημα, ὅτι αὐτὰ θὰ τὰ ξεκαθαρίσει μιὰ μελλοντικὴ Σύνοδο. Καὶ ἦρθε ἡ Σύνοδος. Κι ἀντὶ νὰ τὰ ξεκαθαρίσει τὸ πρόβλημα, υἱοθέτησε τὴν αἵρεση!!! Καὶ οἱ Πνευματικοί, οἱ Ποιμένς καὶ οἱ Ἐπίσκοποι, ἀντὶ νὰ ἀναζητήσουν τόπο νὰ κρυφτοῦν, συνεχίζουν νὰ καθησυχάζουν τοὺς πιστούς, σὰ νὰ μὴ συνέβη τίποτε! 

Τὰ πατερικὰ κείμενα, λοιπόν, τοῦ βιβλίου, ἔχουν ἐπιλεγεῖ μὲ σκοπὸ νὰ ἐξηγήσουν, νὰ φωτίσουν λίγο, αὐτὸ ποὺ ἀρνοῦνται νὰ ἐξηγήσουν οἱ ποιμένες στὸ λαὸ τοῦ Θεοῦ. Δηλαδή,
Ὅτι ἡ αἵρεση εἶναι μιὰ δυσθεράπευτη πνευματικὴ κατάσταση, ποὺ δὲν θεραπεύεται μὲ Διαλόγους καὶ συμπόσια. Ἡ αἵρεση δὲν εἶναι κάτι ποὺ μποροῦμε νὰ τὸ ἀντιπαρέλθουμε, ἐνδιαφερόμενοι ΜΟΝΟ γιὰ τὴν θεραπεία τῶν παθῶν, τὴν προσευχὴ καὶ τὴν ἀτομικὴ σωτηρία μας, διότι αὐτὴ κατορθώνεται μόνο μέσα ἀπὸ τὴν Ὀρθόδοξη Πίστη· κι ὅταν ἡ Ὀρθόδοξη Πίστη ἀλλοιώνεται, ἔστω καὶ ἐλάχιστα, πόσο μᾶλλον ἂν ἀλλοιώνεται συστηματικὰ καὶ πολυχρόνια, ὅταν ἀφήνεται νὰ μολύνεται ἀπὸ τὶς κακόδοξες διδασκαλίες, πρακτικές, ἀκούσματα καὶ θεάματα τῶν τάχα «ἀδελφῶν» Ἐκκλησιῶν, ὅταν δὲν ἀκολουθοῦμε τοὺς Πατέρες ποὺ διδάσκουν τὴν ἄμεση ἀπομάκρυνση ἀπὸ τοὺς αἱρετικούς, τότε ποῦ στηρίζετε ἡ σωτηρία μας;

Δὲν εἶναι Ἐντολὴ τοῦ Κυρίου, νὰ μὴ ἀλλάζουμε οὔτε ἕνα γιῶτα, οὔτε κάτι τι τὸ παραμικρό ἀπὸ τὰ παραδοθέντα;
 Τὸ κείμενο εἶναι μεγάλο καὶ παρουσιάζεται γιὰ αὐτοὺς ποὺ ἔχουν θέσει μέσα ἀπὸ σχόλια σχετικὰ ἐρωτήματα, ἀλλὰ καὶ ὅσους ἄλλους προβληματίζονται γιὰ τὸ θέμα.




10. Η ΑΙΡΕΣΙΣ  ΕΙΝΑΙ  ΝΟΣΟΣ ΜΟΛΥΣΜΑΤΙΚΗ καὶ ΔΥΣΘΕΡΑΠΕΥΤΗ

πως ὅλα τὰ πάθη χρήζουν θεραπείας, ἔτσι καὶ ἡ αἵρεση. Καὶ ὅπως ἕνας πνευματικὸς Πατέρας θὰ ἐγκληματοῦσε ἐναντίον μας, θὰ μᾶς καταδίκαζε δηλαδὴ σὲ πνευματικὸ θάνατο, ἂν δὲν ὑπεδείκνυε τὴ σωστὴ θεραπευτικὴ μέθοδο καὶ δὲν φρόντιζε γιὰ τὴν ἐκρίζωση τῶν παθῶν μας, ἀλλὰ τὰ ἄφηνε νὰ ριζώνουν βαθύτερα μέσα μας καὶ νὰ πληθαίνουν, καὶ τὸ χειρότερο, ἂν μᾶς ἐπαινοῦσε καὶ μᾶς κολάκευε γι’ αὐτά, κατὰ τὸν ἴδιο τρόπο ἐγκληματοῦν κατὰ τῶν νοσούντων αἱρετικῶν οἱ ἁρμόδιοι ὀρθόδοξοι ποιμένες, ὅταν δὲν λαμβάνουν τὰ κατάλληλα μέτρα, σύμφωνα μὲ τὴν θεραπευτικὴ ἀγωγὴ τῶν Πατέρων. Καὶ ἡ συγκεκριμένη Ἐντολὴ τοῦ Ἀποστόλου Παύλου ("αἱρετικὸν ἄνθρωπον ...παραιτοῦ") ἐντάσσεται στὴ θεραπευτικὴ ποιμαντικὴ μέθοδο τῆς Ἐκκλησίας. Τὸ ἔγκλημα καθίσταται μεγαλύτερο, ἐπειδὴ ἡ νόσος τῆς αἱρέσεως δὲν εἶναι μιὰ ἁπλῆ νόσος, ἀλλ’ εἶναι νόσος μολυσματική.
Γράφουν συγκεκριμένα οἱ Πατέρες, πὼς οἱ αἱρετικοὶ εἶναι νοσοῦντες. Ἡ νόσος τους δέ, ὅσο περισσότερο χρόνο παραμένουν στὴν αἵρεση, γίνεται δυσθεράπευτη καὶ

"Ζούμε τον απόλυτο εξευτελισμό του θρησκευτικού μαθήματος"!

 Ο κομβικός ρόλος της Διοικούσας Εκκλησίας για τη διάσωση του μαθήματος των Θρησκευτικών


ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝΗ ανάρτηση στη Διαύγεια της Απόφασης του Υπουργού Παιδείας Κώστα Γαβρόγλου με την οποία δίνεται στον «Διόφαντο» εντολή επανατύπωσης των Φακέλων Μαθήματος για τα Θρησκευτικά του Δημοτικού Σχολείου μαζί με τα βιβλία των υπολοίπων μαθημάτων για την επόμενη σχολική χρονιά (2018-2019) γεννά πολλά ερωτηματικά:
1. Οι προσωρινοί Φάκελοι Μαθήματος αρχίζουν να παίρνουν μόνιμη μορφή. Η διαδικασία συγγραφής νέων βιβλίων Θρησκευτικών προχωρά; Κι αν ναι, από ποιες επιτροπές,  δεδομένου ότι ο κύριος υπεύθυνος του έργου πρώην Σύμβουλος του ΙΕΠ Σταύρος Γιαγκάζολγου έχει πλέον εγκαταλείψει το ΙΕΠ μετά την εκλογή του σε θέση καθηγητή της Θεολογικής Σχολής Αθηνών;

Τα «Μυστήρια» των Παλαιοημερολογιτών


Του Ιωάννου Ρίζου

   Όχι μόνο η ερευνητική αλλά κυρίως η χριστιανική ηθική, μας προτρέπει να εξετάσουμε το παραπάνω ζήτημα με έναν δίκαιο διαχωρισμό.
    Aπό το 1948 που η Εκκλησία της Ελλάδος έπεσε στην βαρύτατη προδοσία της Πίστεως, συνιδρύοντας και συμμετέχοντας στο Παγκόσμιο Συμβούλιο Εκκλησιών -κάτι που προϋπόθετε την εκ μέρους της αποδοχή της θεωρίας των κλάδων- της στέρησε εν πολλοίς  το αξίωμα της να εμφανίζεται ως προστάτης και φορέας ορθόδοξων θέσεων. Έτσι δεν θα ήταν αβάσιμο να εξετάσουμε το παραπάνω ζήτημα απορρίπτοντας τις καταδικαστικές κατά των παλαιοημερολογιτών αποφάσεις της Ελλαδικής Εκκλησίας από το 1948 και μετά ως αμφίβολου κύρους.
    Τα δεδομένα που έχουμε λοιπόν για την περίοδο 1924 έως το 1948 είναι εν συντομία τα παρακάτω:

1.  Το πρώτο έτος της ημερολογιακής μεταβολής, ιδρύονται θρησκευτικοί σύλλογοι οι οποίοι οργανώνουν το παλαιοημερολογίτικο «κίνημα». Πίσω τους κρύβονται αγιορείτες Μοναχοί κυρίως ο Ματθαίος Καρπαθάκης και ο Αρσένιος Κοττέα (Ρουμάνος),αλλά και πολλοί ιερείς και λαϊκοί απανταχού στην Ελλάδα. Οι παλαιοημερολογίτες μέσω αυτών των συλλόγων, προτρέπουν τον λαό σε απείθεια κατά της Εκκλησίας, διακοπή εκκλησιαστικής κοινωνίας,[1] άρνηση της Θείας Κοινωνίας[2] και του βαπτίσματος των Νεοημερολογιτών[3] κηρύττοντας την απόσχιση από Αυτήν γιατι «εναυάγησε».[4] Έτσι διέκοψαν σιωπηρά, άτυπα αλλά άμεσα ήδη από το 1924 τις σχέσεις τους με την Εκκλησία της Ελλάδος.
2. Στις 28-10-1924, η Σύνοδος της ελλαδικής Εκκλησίας επαναλαβάνει «την εμμονήν Αυτής εις τας ληφθείσας ανεκκλήτους αποφάσεις». Η κατάσταση αυτή διατηρείται μέχρι το 1935.
3. Το 1935 οι παλαιοημερολογίτες ισχυρίσθηκαν ότι έχουν νέα «Εκκλησίαν» αφού τότε απέκτησαν δικούς τους Αρχιερείς.[5] Συγκεκριμένα, την Κυριακή 13/26 Mαΐου 1935) οι τρείς Μητροπολίτες που τους καθοδηγούν πλέον,δηλώνουν επίσημα –επ΄εκκλησίας[6]- ότι αποκόπτουν οριστικά κάθε σχέση και εκκλησιαστική κοινωνία με την Ιεραρχία της Εκκλησίας της Ελλάδος ως «εμμενούσης εις την ημερολογιακήν καινοτομίαν».[7] Οι τρείς Επίσκοποι ταυτόχρονα εξέδοσαν διάγγελμα «προς τον ευσεβή ορθόδοξον Ελληνικόν λαόν» που εκθέτουν τους λόγους, «δι' ους απεσχίσθησαν της Εκκλησίας …καλούντες τους νεοημερολογίτας όπως αποκηρύξωσι το Γρηγοριανόν Ημερολόγιον ως αντορθόδοξον [ότι] διακόπτουσι πάσαν σχέσιν και εκκλησιαστικήν επικοινωνίαν μετά της Εκκλησίας», την οποία εκήρυτταν σχισματική.[8]

Εισαγωγικά περί Μασωνίας, π. Σεραφείμ μοναχός (Α΄και Β΄)

κ α ὶ

ΤΑ ΠΕΙΘΗΝΙΑ ΟΡΓΑΝΑ ΤΩΝ ΜΥΣΤΙΚΩΝ ΣΤΟΩΝ ΚΑΙ ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΤΗΣ ΑΝΗΘΙΚΟΤΗΤΑΣ

του ΔΙΟΝΥΣΗ ΜΑΚΡΗ




π. Σεραφείμ μοναχός, Εισαγωγικά περί Μασωνίας
Α΄ Μέρος [ΒΙΝΤΕΟ 2017]



π. Σεραφείμ μοναχός, Εισαγωγικά περί Μασωνίας
Β΄ Μέρος [ΒΙΝΤΕΟ 2017]




ΤΑ ΠΕΙΘΗΝΙΑ ΟΡΓΑΝΑ ΤΩΝ ΜΥΣΤΙΚΩΝ ΣΤΟΩΝ ΚΑΙ ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΤΗΣ ΑΝΗΘΙΚΟΤΗΤΑΣ


Η ραδιοφωνική εκπομπή του ΔΙΟΝΥΣΗ ΜΑΚΡΗ "ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΧΤΥΠΑΕΙ Η ΚΑΜΠΑΝΑ" στο κανάλι της Πειραϊκής Εκκλησίας 5/11/2017

O "KAIΡΟΣ", Ο ΘΕΡΜΟΣ ΚΑΙ Ο ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ!

κ α ί

Οἱ Ἅγιοι Πατέρες γιά τήν ὁμοφυλοφιλία

καί τήν ἐν Χριστῷ θεραπεία της

Πρωτοπρεσβύτερου Ἰωάννη Φωτόπουλου

Exofyllo ELXI KAI PATHOS.jpg
katanixis.gr: Όποτε ανάλογες νεωτερίστικες και ακραιφνώς οικουμενιστικές εκδηλώσεις, βλέπουν το φως της δημοσιότητας, σκανδαλοποιοί Ορθόδοξοι Χριστιανοί, πληγώνουν σοβαρά τους αδελφούς τους.
Οι "προοδευτικοί" και "ανοιχτόμυαλοι" δοκιμάζουν τους παραδοσιακούς. Οι πρωταγωνιστές λίγο πολύ γνωστοί: Οι καριερίστες θεολόγοι του Καιρού, και ο π. Βασίλειος Θερμός.
Οι μεν παραδίδουν μαθήματα ερειστικής διαλεκτικής, προκαλώντας ανερυθρίαστα την ευσέβεια του πιστού λαού. Χαρακτηρίζονται από μία "παπική παρρησία" δαιμονική, που δυστυχώς αποτελεί και τη διαχρονική σφραγίδα του τύφου των πλανεμένων αιρετικών.
Ο δε πατήρ Βασίλειος, αποτελεί από μόνος του μια τραγική προσωπικότητα.
Άραγε το βράδυ που προσεύχεται στο καντηλάκι του, μπροστά στην εικόνα της Παναγιάς, σκέφτεται πως τα χαρίσματα και τα πτυχία του, τα χρησιμοποιεί προς δόξαν Θεού;
Με τόση σπουδή και τόση ευαισθησία "περί έρωτος και άλλων δαιμονίων", πόσο να στερείται ποιμαντικής διακρίσεως για τους σκανδαλιζόμενους αδελφούς του;
Η στάση του σαν κληρικός, είναι ποιμαντικά ορθή;
Η πρακτική του σαν ιατρός, είναι δεοντολογικά ηθική;
Ανθρωπίνως δεν αναρωτιέται "ποιος είμαι εγώ που θα ακυρώσω τους Πατέρες και την Αγία Γραφή";
Δεν εννοεί πως ειλικρινή και άγια να είναι τα κίνητρά του, χρησιμοποιείται από τους ινστρούχτορες του Οικουμενισμού, για την νομιμοποίηση της ομοφυλοφιλίας και του Νεονικολαϊτισμού, στην Ορθοδοξία;
Αν πάλι όλα τούτα τα πράτει εν επιγνώσει, ο Θεός να μας φυλάει...
Βιβλιοπαρουσίαση στην Πάτρα: Έλξη και πάθος/ Μια διεπιστημονική προσέγγιση της ομοφυλοφιλίας
Oι Εκδόσεις ΕΝ ΠΛΩ και το Βιβλιοπωλείο ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑ της Πάτρας...
(Ἡ συνέχεια ἐδῶ) 


Οἱ Ἅγιοι Πατέρες γιά τήν ὁμοφυλοφιλία καί τήν ἐν Χριστῷ θεραπεία της.

Πρωτοπρεσβύτερος Ἰωάννης Φωτόπουλος

Ἔχοντας ὑπομείνει τή δυσωδία τῶν φρικτῶν συγγραφέων πού παρατίθενται στό βιβλίο «Ἕλξη καί πάθος» εἶναι, φρονῶ, ἀναγκαῖο νά παραθέσουμε τή διδασκαλία τῶν ἁγίων Πατέρων σχετικά μέ τή μανία τῆς ὁμοφυλοφιλίας. Βέβαια λίγα πράγματα ἀναφέρουν σχετικῶς οἱ Πατέρες ἀκολουθώντας τόν Ἀπόστολο πού γράφει «τά γάρ κρυφῇ ὑπ΄αὐτῶν γινόμενα αἰσχρόν ἐστί καί λέγειν».   Ὡς βάση θά χρησιμοποιήσουμε τήν προαναφερθεῖσα ἑρμηνεία τοῦ ἁγ. Ἰωάννου τοῦ Χρυσοστόμου στήν πρός Ρωμαίους ἐπιστολή.  Πάνω στόν καμβᾶ αὐτόν θά συμπληρώσουμε καί ψηφίδες ἀπό τή διδασκαλία καί ἄλλων Πατέρων.

Ι.  Ὁ Θεός ἔθεσε ὅρια ἀπαράβατα  στήν ἐρωτική ἐπιθυμία.

Ὁ ἅγιος Ἰωάννης θεωρεῖ τήν ὁμοφυλοφιλία, «τήν κατά τῶν ἀρρένων μανία», ὡς τό πλέον «ἄτιμο» πάθος, πού ἀποτελεῖ «ὕβριν» κατά τῆς ἀνθρωπίνης φύσεως  Αὐτό ὀφείλεται στό γεγονός ὅτι εἶναι «παρά φύσιν».  Κάνει γι΄ αὐτό μία διάκριση.  Ἄν καί εἶναι πεσμένη ἡ ἀνθρώπινη φύση, στή φθορά στήν ἁμαρτία καί στό θάνατο ὑπάρχουν καί παραμένουν «ὅρια» στήν ἐρωτική ἐπιθυμία καί τίς σχέσεις ἀνδρός καί γυναικός. 
Ὑπάρχει ἕνας νόμος φυσικός στόν ὁποῖο ὑπόκεινται ὅλοι οἱ