Τρίτη, 26 Μαρτίου 2019

Το «Μακεδονία ξακουστή» ακούστηκε παντού, έγινε το σύμβολο της αντίστασης των Ελλήνων…

Αποτέλεσμα εικόνας για μακεδονια ξακουστη παρελαση 2019

Ο λαός νίκησε!

Χθες πλημμύρισαν οι δρόμοι της Ελλάδας με σημαίες.
Το «Μακεδονία ξακουστή» ακούστηκε παντού, έγινε το σύμβολο της αντίστασης των Ελλήνων στην προδοσία, στον αφελληνισμό, στο γκρέμισμα των πυλώνων που βαστούν όρθιο το Γένος μας. Η 25η Μαρτίου, η άγια ημέρα που γιορτάζονται η Εθνεγερσία και ο Ευαγγελισμός της Θεοτόκου, αποτελεί πλέον ένα σημείο καμπής της σύγχρονης ελληνικής Ιστορίας.
Παντού ήχησε το τραγούδι που δεν ήθελαν να ακουστεί όσοι χαρίζουν τα εθνικά «ασημικά» στους Σκοπιανούς αλλά και στις σκοτεινές δυνάμεις που βρίσκονται πίσω από αυτό το κρατίδιο, που συναρμολογήθηκε με… υλικά μια εθνοτική κουρελού, τη σλαβική διάλεκτο που παρουσιάζεται σαν «μακεδονική» και μια κλεμμένη Ιστορία.
Η Επανάσταση του 1821 ήταν εθνική και θρησκευτική. Οι Έλληνες σήκωσαν τα όπλα για να λευτερωθούν από τον ισλαμιστή δυνάστη Τούρκο. Ήταν, λοιπόν, αναπόφευκτο να κυριαρχήσει το αίσθημα της εθνικής ανάτασης και της θρησκευτικής κατάνυξης.
Ολοι τραγούδησαν το «Μακεδονία ξακουστή» δυνατά και καθαρά: μαθητές, νέοι, στρατιώτες, ηλικιωμένοι, μεσήλικες, γυναίκες και άνδρες. Η υπεράσπιση της ελληνικότητας της Μακεδονίας αποδείχθηκε ότι δεν είναι ούτε εφήμερη «μόδα» ούτε τοπικό φαινόμενο. Βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της εθνικής ατζέντας από τις αρχές της δεκαετίας του ’90 και απασχολεί τους Eλληνες από τη Θράκη έως τη Γαύδο και από την Hπειρο έως τα Δωδεκάνησα.
Ο λαός μας χθες έδειξε ότι στη συντριπτική πλειονότητά του δεν μπορεί να αρκεστεί στα… υπόλοιπα της πατρίδας που θα αφήσει πίσω της η ανάξια γενιά των πολιτικών της παγκοσμιοποίησης, της αποχριστιανοποίησης, της ήσσονος προσπάθειας και του εξευμενισμού ισχυρών και ανίσχυρων «φίλων» και «συμμάχων». Είναι θλιβερή η διαπίστωση αλλά ακριβής: Υπόλοιπο Ελλάδας, ετερόφωτης και καθημαγμένης, θα απομείνει στους πολίτες της χώρας μας μετά τον διαμοιρασμό των ιματίων της στους επίδοξους άρπαγες των εδαφών μας και σφετεριστές της Ιστορίας μας.
Την αποστολή που πρόθυμα έχουν αναλάβει να φέρουν σε πέρας οι εντολοδόχοι των ξένων θέλουν και μπορούν να σταματήσουν οι αφυπνισμένοι, αποφασισμένοι, ελεύθερα σκεπτόμενοι και ενωμένοι Έλληνες.

Ο Κύριος θα κρίνει την Ημέρα της Κρίσεως και με κριτήριο την ομολογία της Πίστεως

Σχετική εικόνα

    Αρκεί η Πίστις;
         Χρειάζεται μαζί με την Πίστη, η ομολογία.
Τί λέγει ο Παύλος; «Καρδία πιστεύεται εις δικαιοσύνην, στόματι δε λαλήται εις σωτηρίαν». Ο άνθρωπος με την καρδιά του πιστεύει «εις δικαιοσύνην», σημαίνει για να δικαιωθεί, και με το στόμα του ομολογεί για να σωθεί.Τί είπε ο Χριστός; Καθαρά και ξάστερα λόγια. «Όποιος με ομολογήσει ενώπιον των ανθρώπων, όποιος δεν ντραπεί να ομολογήσει Εμένα και το Ευαγγέλιό μου, τους λόγους μου ενώπιον των ανθρώπων, θα τον ομολογήσω και Εγώ και ενώπιον του Πατρός μου και των αγίων αγγέλων.Και όποιος εντραπεί να με ομολογήσει και να ομολογήσει τους λόγους μου, το Ευαγγέλιό μου, θα τον αρνηθώ και Εγώ ενώπιον του Πατρός μου και ενώπιον των αγγέλων».Παριστάνεις τον χριστιανό, αλλά όταν βρίσκεσαι μέσα σ΄ ένα κοσμικό κύκλο που δεν κάνουν σταυρό την ώρα που κάθονται στο τραπέζι ή κατηγορούν το Χριστό και τον Χριστιανισμό, και εσύ σφραγίζεις το στόμα σου; Είσαι αρνητής του Χριστού, αρνητής του Χριστιανισμού και θα κολασθείς. Τελείωσε.

Θεολόγου Νικολάου Σωτηρόπουλου
Πηγή

«Έξεστι Κλαζομενίοις ασχημονείν»!





    Πόσο παράλογο κάνει τὸ σχίσμα τὸν ἄνθρωπο!

         Τὰ Γοχικὰ ἱστολόγια, ἐνῶ λένε ὅτι δὲν ἀξίζει νὰ ἀσχολοῦνται μαζί μας, δὲν ἀντέχουν νὰ μὴν ἀσχολοῦνται, γιατὶ οἱ ἀλήθειες ποὺ ἀποκαλύπτουμε γιὰ τὰ ψέματα ποὺ λέγουν, κάνουν νὰ τρίζει τὸ οἰκοδόμημα τῶν Γ.Ο.Χ. ποὺ στηρίζεται στὸ σχίσμα, τὴν ἀπάτη καὶ τὸ ψεῦδος καὶ πολλοὶ ὀπαδοί τους (ὅπως διαπιστώνουμε ἀπὸ τὴν αὔξηση τῆς ἀναγνωσιμότητος, ὅταν ἀναρτοῦμε ἄρθρα γιὰ τοὺς Γ.Ο.Χ.), σπεύδουν νὰ τὰ διαβάσουν καὶ μπαίνει μέσα τους ἡ «καλὴ ἀνησυχία»!
Συγκεκριμένα:

Το μεγάλο σχέδιο! Μέσω Ουκρανίας περνάει η “ενότητα” Ορθοδόξων-Ρ/Καθολικών

Του Μανώλη Κείου

Σε προηγούμενο άρθρο του στις αρχές του χρόνου το ΠΕΝΤΑΠΟΣΤΑΓΜΑ είχε κρούσει τον κώδωνα του κινδύνου επισημαίνοντας το κόλπο γκρόσο για την ταφόπλακα στην Ορθοδοξία και αναλύοντας πως η νέα ουκρανική εκκλησία θα “ενώσει” Φανάρι-Βατικανό.
Το σχέδιο αυτό κατά πως φαίνεται έχει τεθεί σε εφαρμογή και τα πρώτα δείγματα προέρχονται από τις μεταρρυθμίσεις που επιφέρει η νέα ουκρανική εκκλησία. Σύμφωνα με τους νέους κανόνες που θα εφαρμοστούν στην Ορθόδοξη Εκκλησία της Ουκρανίας, η οποία υπάγεται στο Οικουμενικό Πατριαρχείο, θα επιτρέπεται η λειτουργία ταφής και για τους Ρ/Καθολικούς!

Η διάλυση της Παιδείας συνεχίζεται, αλλά οι συνοδικοί "Ποιμένες" την αντιμετωπίζουν δια των ..."επιτροπων"!

 Θεματική εβδομάδα στα Γυμνάσια: «Μπαίνει μια τρανς φιλόλογος στην τάξη, πώς την αντιμετωπίζετε;»


Ξεκινάει ο νέος θεσμός στα Γυμνάσια όλης της χώρας που έχει σκοπό να σπάσει τα ταμπού και συμβάλλει στην εξοικείωση με τη ΛΟΑΤΚΙ φιλοσοφία
Με νέα εκπαιδευτικά προγράμματα για τις «έμφυλες ταυτότητες» ξεκινά τις προσεχείς μέρες ο θεσμός της Θεματικής Εβδομάδας σε όλα τα Γυμνάσια της χώρας. Πρόκειται για προγράμματα εγκεκριμένα από το υπουργείο Παιδείας προς «την κατεύθυνση διαμόρφωσης της σχέσης με το σώμα, την αυτοεικόνα και αυτοαντίληψη των μαθητών», σύμφωνα με όσα ισχυρίζεται ο αρμόδιος υπουργός Κώστας Γαβρόγλου.

Χαίρε, Νύμφη ανύμφευτε

(α) ΤΟ ΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΟ ΒΙΒΛΙΟ


Αποτέλεσμα εικόνας για Χαῖρε, Νύμφη ἀνύμφευτε


π. Δημητρίου Μπόκου

    Στὸ πρῶτο κιόλας τροπάριο τοῦ κανόνα τοῦ Ἀκαθίστου Ὕμνου ἡ παρουσία τῆς Ὑπεραγίας Θεοτόκου, εὐφρόσυνα παρηγορητικὴ μέσα στὸ κατανυκτικὸ φόντο τοῦ Τριῳδίου, προβάλλει δυναμικὰ μὲ ἕναν ὁλοζώντανο συμβολισμὸ ἀπὸ τὰ προφητικὰ κείμενα τῆς Παλαιᾶς Διαθήκης:
«Χριστοῦ βίβλον ἔμψυχον,
ἐσφραγισμένην σε Πνεύματι,
ὁ μέγας ἀρχάγγελος,
Ἁγνή, θεώμενος…».

ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΕΣ («ΓΟΧ »)

π. ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ πρὸς Γ.Ο.Χ.:

        "Ἐγὼ εἶμαι ὑβριστὴς ἢ ἐσεῖς ποὺ δὲν δέχεστε τὰ μυστήρια τῆς Ἐκκλησίας μας;"

   Ἂς τὰ ἀκούσουν κάποιοι "ἀποτειχισμένοι" ποὺ διαφημίζονται στὰ ἱστολόγιά τους, ἢ ἀρνοῦνται νὰ μιλήσουν γιὰ τὸν ἐκ τῶν σχισματικῶν Γ.Ο.Χ. κίνδυνο καὶ παραπέμπουν στὰ ἱστολόγιά τους γιὰ νὰ στηρίξουν τὶς θέσεις του!

Όταν η επιστημοσύνη καταντάει φενάκη φανατισμού!

Ἀδαμάντιου Τσακίρογλου



«Καὶ ὅμως, καλύτερη ἀπόδειξη τοῦ ἀκλονήτου τῶν ἐπιχειρημάτων τοῦ βιβλίου  “Οὐ βουλόμεθα ζῆν ψευδολογοῦντες”  ἀπὸ τὸ ἀντεπιστημονικὸ ἄρθρο τοῦ  κ. Δ. Χατζηνικολάου,  δὲν θὰ μποροῦσε νὰ ὑπάρξει»!

     Οἱ Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας μᾶς δίδαξαν πολλάκις, ὅτι ἡ σατανικὴ καὶ πορωμένη παραμονὴ στὸ σχίσμα καὶ στὴν αἵρεση ὁδηγεῖ τὸν ἄνθρωπο στὴν τύφλωση, στὴν ἔπαρση καὶ στὴν ἀπώλεια.

Ὅτι ἡ διδασκαλία αὐτή, ὅπως ὅλες, τῶν ἁγίων Πατέρων μένει εἰς τὸν αἰῶνα ἀποδεικνύεται στὴν περίπτωση τοῦ κ. Δ. Χατζηνικολάου. Ὁ κύριος αὐτός, Γ.Ο.Χ. στὴν ἰδιότητα καὶ δίπλα στὸ κύριο ἐπάγγελμά του ὡς ἀναπληρωτὴς καθηγητής, ἡμιεπαγγελματίας λασπολόγος καὶ ὑβριστής, ἀνάρτησε –προβάλλοντας τὴν ἰδιότητά του ὡς ἐπιστήμονα– ἄρθρο στὸ ἱστολόγιο «κρυφὸ σχολειό» τοῦ «δασκάλου» τώρα κ. Ν. Μάννη μὲ τίτλο «Ἀντιεπιστημονικόν τό βιβλίον “Οὐ βουλόμεθα ζῆν ψευδολογοῦντες“» (ἐδῶ).
Τὸ ἄρθρο αὐτό, ποὺ δὲν ἄγγιξε κἂν τὴν οὐσία τῶν ἐπιχειρημάτων τοῦ βιβλίου, ἀλλὰ τὰ προσπέρασε καὶ τὰ διέστρεψε (ὅπως προσπέρασε τὰ ἀπίθανα ψεύδη τοῦ «ἁγίου» τους), τὸ  ἐπικρότησαν οἱ ἐσωτερικῆς καταναλώσεως ἕτεροι ἐθελοτυφλοῦντες κόλακες καὶ παράλληλα λασπολόγοι τῶν Γ.Ο.Χ., χρησιμοποιώντας τὸν τίτλο τοῦ κ. Χατζηνικολάου καὶ ἐλπίζοντας ἔτσι νὰ συσπειρώσουν τὸ ποίμνιό τους, διότι βλέπουν ὅτι πολλοὶ ἄρχισαν νὰ ἀμφιβάλλουν ἢ νὰ ἀμφισβητοῦν τὴν μέχρι τώρα «ἀκλόνητη» προπαγάνδα τους.
Καὶ ὅμως καλύτερη ἀπόδειξη τοῦ ἀκλονήτου τῶν ἐπιχειρημάτων τοῦ βιβλίου ἀπὸ τὸ ἄρθρο αὐτὸ δὲν θὰ μποροῦσε νὰ ὑπάρξει. Καὶ παρόλες τὶς ὕβρεις τοῦ κ. Χατζηνικολάου ἐναντίον μας, τὸν εὐχαριστοῦμε ἀπὸ καρδίας καὶ τὸν παρακαλοῦμε νὰ ξαναγράψει, γιὰ νὰ δικαιώσει καὶ τὸ βιβλίο ἀλλὰ καὶ ὅσους συγγραφεῖς καὶ φωτισμένους ἱερεῖς τόνισαν πρὸς σωτηρία τῶν ψυχῶν τὴν σημασία ἀποφυγῆς τῶν σχισματικῶν Γ.Ο.Χ.

Γράφει ὁ κ. καθηγητής:
 «Ἀπό τήν πρόσφατον παρουσίασιν τοῦ βιβλίου «Οὐ βουλόμεθα ζῆν ψευδολογοῦντες» ὑπό τῆς ὁμάδος τοῦ π. Εὐθυμίου Τρικαμηνᾶ (ἐφεξῆς Ε.Τ.) προκύπτει ὅτι ἡ ὅλη προσέγγισις τοῦ ἑορτολογικοῦ ζητήματος ὑπ’ αὐτῶν εἶναι ἀντιεπιστημονική καί ἄρα παραπλανητική. Ἐξηγοῦμαι:
Ἡ λεπτομερής ἀνάλυσις γεγονότων σχετικῶν μέ τήν ἑορτολογικήν ἑνότητα, ἤ τήν ἔλλειψιν αὐτῆς, κατά τούς πρώτους αἰῶνες μ.Χ., προκειμένου τά περιστατικά αὐτά νά συγκριθοῦν μέ τό 1924, εἶναι ἀντιεπιστημονική καί ἄρα παραπλανητική».
Ἄρα κ. καθηγητά, παραδέχεστε ὅτι ἡ ἀνάλυση τῶν γεγονότων ἦταν λεπτομερής, δηλ. μία βασικὴ ἰδιότητα ἑνὸς ἔγκυρου ἔργου. Πῶς ἐσεῖς, χωρὶς λεπτομερὴ ἀντίκρουση τῶν λεπτομερῶν ἐπιχειρημάτων του καὶ λεπτομερὴ ἀντιπαραβολὴ καὶ ἀνατροπὴ τῶν παράλληλων (μὴ συγκρίσιμων κατὰ τὴν γνώμη σας) περιστατικῶν τὸ ἀπορρίπτετε ἀξιωματικά; Πῶς ἐσεῖς, λοιπόν, ἂν καὶ καθηγητής, τὸ χαρακτηρίζετε ἀντιεπιστημονικὸ καὶ παραπλανητικό;
Ἀναφέρετε, κ. καθηγητά, τὴν ἔλλειψη ἑορτολογικῆς ἑνότητας ποὺ παρουσιάστηκε στὸ βιβλίο μέ, ὅπως παραδέχεστε, λεπτομερέστατη ἀνάλυση (ποὺ ὅμως, παρὰ τὴν ἔλλειψη αὐτῆς τῆς ἑορτολογικῆς ἑνότητας, ὑπῆρχε ἡ ἐκκλησιαστικὴ ἑνότητα, αὐτὴν δηλ. τὴν ὁποία καὶ ρητὰ ἐπιζητεῖ ὁ Κύριος). Ἄρα ἐκ νέου παραδέχεστε, ἄθελά σας φυσικά, ὅτι, ἂν καὶ δὲν ὑπῆρχε πάντα ἑορτολογικὴ ἑνότητα, σχίσμα γιὰ αὐτὸ τὸν λόγο δὲν ἔγινε (ἀπὸ τοὺς ὀρθόδοξους)!