Τετάρτη 2 Οκτωβρίου 2019

Αν μια προσπάθεια, που γίνεται δεν έχει πόλεμο από τον πειρασμό, τότε βάλετε και ένα ερωτηματικό για το αν τη θέλει ο Θεός


     -Έλεγε ένας μοναχός:
     Αν μια προσπάθεια, που γίνεται δεν έχει πόλεμο από τον πειρασμό, τότε βάλετε και ένα ερωτηματικό για το αν τη θέλει ο Θεός.
     -Κάποτε ένας ασκητής στο Αγιον ορος δείχνοντας μου το κοιμητήριο της μονής μου έλεγε, γεμάτος χαρά... "εκεί είναι τα μόνιμα κι εδώ οι κατασκηνώσεις"
     -Να ο δρόμος!
    Γι’ αυτό όταν μας κατηγορούν, όταν μας συκοφαντούν, όταν μας πειράζουν, όταν μας ταπεινώνουν, όταν μας αδικούν, πρέπει κι εμείς να συγχωρούμε. Με οποία καρδιά, με οποία δύναμη, με οποία διάθεση προσφέρουμε τη συγχωρητικότητά μας, όχι εκατονταπλάσια, άλλα

Εύλογες εικασίες... για οικουμενιστικούς τακτικισμούς και συμπεριφορές ψευδοποιμένων!!

Γιώργος Παπαθανασόπουλος: 

Ο Αρχιεπίσκοπος έκανε τις επιλογές του...



Σχετική εικόνα

      Ο Αρχιεπίσκοπος κ. Ιερώνυμος έκανε τις επιλογές του, ως προς τους Μητροπολίτες που θα εκλεγούν κατά την τακτική συνεδρίαση της Ιεραρχίας του προσεχούς Οκτωβρίου και ως προς τον χειρισμό του Ουκρανικού. Κατά την πρόσφατη επίσκεψή του στον Μητροπολίτη Μαντινείας και Κυνουρίας Αλέξανδρο, για τα ονομαστήριά του, ανακοίνωσε τους εκλεκτούς του, που, σχεδόν είναι βέβαιο ότι θα εκλεγούν Μητροπολίτες εις Φθιώτιδα, Λήμνο και Αιγιαλεία.
Για την πλούσια σε παράδοση και πολυπληθή Μητρόπολη Φθιώτιδος ο Αρχιεπίσκοπος προαλείφει τον στενό του συνεργάτη,

Ο αιρετικός Βαρθολομαίος ανάμεσα στην άλλη αιρετική κομπανία! --Και μια δήλωση άρνησης του Τριαδικού Θεού που προστίθεται στην άρνηση του Δόγματος περί Μίας Εκκλησίας!!!

Ο Οικουμενικός Πατριάρχης συνυπέγραψε άρθρο για το κλίμα με γυναίκα Αρχιεπίσκοπο

-Προσοχή σε μια…περίεργη αναφορά!



Του Μανώλη Κείου

Μετά τους Ουνίτες ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος συναντήθηκε χθες και με γυναίκα Επίσκοπο!!!

Κατά τα άλλα το πρόβλημα της Ορθοδοξίας είναι η διαίρεση στο ουκρανικό….

Η συνάντηση έλαβε χώρα στην Ουψάλα, με την Αρχιεπίσκοπο της Εκκλησίας της Σουηδίας Antje Jackelén και τα μέλη της Επισκοπικής Συνέλευσης Σουηδίας.
Η Αρχιεπίσκοπος Ουψάλας και πάσης Σουηδίας παρέθεσε δεξίωση προς τιμήν του ενώ ο κ. Βαρθολομαίος και η γυναίκα Αρχιεπίσκοπος υπέγραψαν κείμενο για την κλιματική αλλαγή, το οποίο δημοσιεύθηκε στην ευρείας κυκλοφορίας εφημερίδα Dagens Nyheter στις 24 Σεπτεμβρίου 2019.



Στο κείμενο αναφέρεται πως «η λύση της κλιματικής κρίσης παρεμποδίζεται όσο οι άνθρωποι και η φύση αντιμετωπίζονται μόνο από την άποψη της οικονομίας και της τεχνολογίας. Αλλά πρέπει να επιλέξουμε τη ζωή και να δώσουμε στη γη την ευκαιρία να θεραπεύσει».

«Γνωρίζουμε ότι όσοι έχουν συμβάλει ελάχιστα στην υπερθέρμανση του πλανήτη επηρεάζονται συχνότερα από την αλλαγή του κλίματος. Γνωρίζουμε ότι οι κοινωνικές προκλήσεις όπως η φτώχεια, η μετανάστευση και η παγκόσμια κατάσταση της υγείας συνδέονται άμεσα με θέματα περιβάλλοντος και κλίματος. Πρόκειται για την κλιματική δικαιοσύνη. Πρόκειται για το πώς αλληλεπιδράμε με τον άνθρωπο με τη φύση της οποίας είμαστε μέρος. Ως εκ τούτου, πρέπει να ξεκινήσουμε από αυτό που έχει τη μεγαλύτερη σημασία στη ζωή μας. Επομένως, πρέπει να μιλήσουμε για τις θυσίες που μπορούμε να κάνουμε από κοινού για τα παιδιά μας και τα παιδιά των άλλων να έχουν μέλλον» αναφέρεται και συμπληρώνουν:
«Υπάρχει μια διαφορά μεταξύ των αναγκών μας και των επιθυμιών μας (…) Μόνο όταν διακρίνουμε τις ανάγκες μας από τις επιθυμίες μας, μπορούμε να επιτύχουμε δίκαιους κλιματικούς στόχους. Να μαθαίνουμε να λέμε, «Είναι αρκετό τώρα!»

Αναφέρεται επίσης πως «ο τρόπος με τον οποίο συνδέουμε τη φύση με τη δημιουργία μας αποκαλύπτει πώς συνδέουμε με την ίδια τη βάση της αυτοσυνειδησίας – την οποία ονομάσαμε Θεό».

Αυτή όμως η αναφορά είναι αρκούντως περίεργη! Δηλαδή παραδέχεται ο Οικουμενικός Πατριάρχης πως Θεό ονομάζουμε απλά την αυτοσυνειδησία μας; Είναι αυτή η άποψη κομμάτι της Ορθόδοξης παράδοσης και του ορθόδοξου δόγματος ή μήπως ευθυγραμμίζεται πλήρως με τις απόψεις των προτεσταντών;

Στο άρθρο οι δύο θρησκευτικοί ηγέτες συνεχίζουν:
«Οι εκκλησίες στην ανατολή και στη δύση έρχονται να έχουν εν μέρει διαφορετικές οπτικές απόψεις για τον άνθρωπο και τη Δημιουργία.Με απλά λόγια, η δυτική παράδοση έχει αναπτύξει μια ισχυρή εμπιστοσύνη στον ορθολογισμό και την επιστήμη. Έχει συμβάλει στην απομυθοποίηση της φύσης και του ρόλου του ανθρώπου στη δημιουργία. Τα μυστικά διαλύθηκαν. Ο άνθρωπος ήρθε να καταλάβει τον εαυτό του ως κυβερνήτη της φύσης, όχι ως διαχειριστή υπεύθυνο, φροντίζοντας αυτό που δεν ήταν δικό του. Η έμφαση δόθηκε στην ανθρώπινη λειτουργία.Οι θεολόγοι στην Ανατολή μιλούν όλο και περισσότερο για τη φύση ως ένα μυστήριο που δεν μπορεί να περιγραφεί πλήρως ακόμη και με τα άριστα όργανα μέτρησης στη φυσική επιστήμη. Ως άνθρωποι, είμαστε μέρος αυτού του μυστηρίου. Κάθε άνθρωπος είναι από μόνος του ένας μικρός κοσμος, ένας μικρόκοσμος. Η δυτική εκδοχή έχει εύκολο να δει πολύ λίγη σταθερότητα και κάτι μάλλον ρομαντικό σε αυτό. Αλλά το γεγονός είναι ότι η πλήρης κατανόηση του ρόλου μας ως ανθρώπων απαιτεί και τις δύο προοπτικές: τη λειτουργία και τη σχέση».

Το άρθρο καταλήγει σημειώνοντας πως «χρειαζόμαστε λογική δράση και υπαρξιακή κατανόηση».
«Να αποκτήσουμε μια βαθιά κατανόηση της αποστολής μας ως ανθρώπινων όντων, της λειτουργίας μας. Με την κλιματική κρίση μπροστά στα μάτια μας, πρέπει να επενδύσουμε σε ορθολογική δράση εμπνευσμένη από την καλύτερη επιστήμη, ενώ ταυτόχρονα να έχουμε μια υπαρξιακή κατανόηση του πώς και γιατί αισθανόμαστε και ενεργούμε. Καταστρέφοντας τη βιοποικιλότητα, καταστρέφοντας τα δάση και καταστρέφοντας τους υγρότοπους, δηλητηριάζοντας το νερό, το έδαφος και τον αέρα – όλα αυτά παραβιάζουν την αποστολή μας ως ανθρώπινα όντα. Η θεολογία το ονομάζει αμαρτία. Αυτό το αμάρτημα μεγαλώνει από την αδυναμία μας να δούμε τη γη ως το σπίτι μας, ένα μυστήριο της κοινότητας. Το φυσικό περιβάλλον μας ενώνει όλους τους λαούς της γης με όλα τα έμβια όντα, με τρόπο που ξεπερνά τις διαφορές που αλλάζουν τη ζωή μεταξύ μας. Οι εμπειρίες της ομορφιάς της φύσης σημαίνουν πολλά για μας. Αλλά δημιουργούμε επίσης μια άλλη ομορφιά: ότι οι άνθρωποι έχουν μια ποιότητα ζωής, ζουν σε αρμονία με τη φύση, συναντιούνται ειρηνικά και αλληλοβοηθούνται. Αν θέλουμε μια οικολογικά, κοινωνικά, οικονομικά και πνευματικά βιώσιμη προσέγγιση στον κόσμο – και πρέπει! – οι ατομικές ή εμπορικές λύσεις δεν είναι ποτέ αρκετές. Ως εκ τούτου, είναι πνευματική ωριμότητα που είναι τώρα σε ζήτηση. Μια τέτοια ωριμότητα σημαίνει να βλέπεις τη διαφορά ανάμεσα σε αυτό που θέλω και σε αυτό που χρειάζεται ο κόσμος. Μπορείς να δεις ότι η κλιματική κρίση έχει τις ρίζες της στην ανθρώπινη απληστία και τον εγωισμό.»

Ζητείται τέλος «μια ανανέωση της ανθρωπιάς μας» και γίνεται ειδική αναφορά στα όσα υποστήριξε σχετικά ο Πάπας Φραγκίσκος!

Ο Καντιώτης τόβλεπε και τόλεγε, οι Χριστιανοί συνθηκολόγησαν: Η εκκοσμίκευση και ο Οικουμενισμός ἔσβησε τον ζήλο τους! Εγκατέλειψαν τον υπέρ της Πίστεως αγώνα!


Ἂν ἔχετε διάθεσι ν’ ἀγωνιστῆτε, ὑπάρχει ἐλπὶς νὰ νικήσωμε· ἂν δὲν ἔχετε διάθεσι, θὰ μᾶς σαρώσῃ τὸ κῦμα τῆς ἀπιστίας τῆς ἀθεΐας καὶ ὅλων τῶν αἱρέσεων.

Επίσκοπος Αυγουστίνος Καντιώτης: Έχουν σύστημα οι άθεοι να γκρεμίσουν την Εκκλησία του Χριστού



ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΔΙΑΦΟΡΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ. 

ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΓΩΝΙΣΤΑΙ

     ς στρατιῶται Χριστοῦ, ὡς πιστὰ τέκνα τῆς Ἐκκλησίας, δὲν πρέπει νὰ ἀδιαφοροῦμε γιὰ τὰ ἐκκλησιαστικὰ θέματα, ἀλλὰ νὰ δείχνουμε ζωηρὸν ἐνδιαφέρον γιὰ τὴν Ἐκκλησίαν τοῦ Χριστοῦ.
Πρέπει οἱ Χριστιανοὶ νὰ εἶνε ἀγωνισταί. Καὶ ὅταν λέμε νὰ εἶνε ἀγωνισταί, δὲν ἐννοοῦμε νὰ πάρουν ῥόπαλα, τουφέκια, καραμπῖνες, ὅπλα. Ὄχι. Μακριὰ αὐτὰ ἀπὸ μᾶς. Χρειαζόμεθα ὅπλα

ΔΙΣ: Αναμένουμε η Κεραμέως να εφαρμόσει την απόφαση του ΣτΕ για το μάθημα των Θρησκευτικών

ΔΙΣ: Αναμένουμε η Κεραμέως να εφαρμόσει την απόφαση του ΣτΕ για το μάθημα των Θρησκευτικών

Σύμπλευση της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου με την Πανελλήνια Ένωση Θεολόγων για το μάθημα των Θρησκευτικών. Διαβάζοντας κάποιος την ανακοίνωση που εξέδωσε σήμερα, Τρίτη 1η Οκτωβρίου, η Διαρκής Ιερά Σύνοδος, υπό την προεδρία του Αρχιεπισκόπου Αθηνών και πάσης Ελλάδος Ιερωνύμου, καταλαβαίνει πως τα Συνοδικά μέλη υιοθετούν απόλυτα τη «γραμμή» της ΠΕΘ για το συγκεκριμένο θέμα.

Ζητούν ομόφωνα από την υπουργό Παιδείας να εφαρμόσει την πρόσφατη απόφαση του ΣτΕ και όπως αναφέρουν χαρακτηριστικά «είναι πάντοτε σε διάθεση συνεργασίας και επικοινωνίας για το καλύτερο αποτέλεσμα της διδασκαλίας του μαθήματος των Θρησκευτικών βάσει των οριζομένων από το Σύνταγμά μας».

Οικουμενιστές ποιμένες: αντί αγάπης, τρομοκρατία!

 Ὁ Σεβ. Ὕδρας θὰ σύρη εἰς τὰ δικαστήρια 

τὴν Ἱ. Μ. Γρηγορίου;


Ὁ Ἡγούμενος τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Προφήτου Ἠλιοὺ Ὕδρας Ἀρχιμανδρίτης Θεολόγος Γρηγοριάτης καὶ ὁ ἐφημέριος Αἰγίνης πρωτοπρεσβύτερος Δρ. Νικόλαος Σαββόπουλος, τ. ἐκπρόσωπος τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος εἰς τὴν Εὐρωπαϊκὴν Ἕνωσιν μετέβησαν διὰ προσκύνημα εἰς τὴν Οὐκρανίαν, ὅπου συνελλειτούργησαν μετὰ τοῦ μόνου κανονικοῦ Μητροπολίτου Κιέβου κ. Ὀνουφρίου. Ὁ π. Ν. Σαββόπουλος προσεφώνησεν* αὐτὸν ἁρμοδίως. Πληροφορηθεὶς ὁ Σεβ. Ὕδρας τὸ γεγονὸς ἐκ τοῦ διαδικτύου προέβη εἰς τὴν ἀκόλουθον ἀνακοίνωσιν τὴν 23ην Σεπτεμβρίου 2019:
«Μετ’ ἐκπλήξεως καὶ βαθείας θλίψεως ἀνεγνώσαμε εἰς τὴν Εἰδησεογραφικὴν Ἐκκλησιαστικὴν Ἱστοσελίδα «Ρομφαία», ὅτι οἱ ἐν λόγω κληρικοὶ ὁ π. Θεολόγος ἀδελφὸς τῆς Ἱ. Μονῆς Ἁγ. Γρηγορίου Ἁγίου Ὄρους καὶ ὁ π. Νικόλαος Σαββόπουλος κληρικὸς τῆς Ἱ. Μητροπόλεώς μας, οἱ ὁποῖοι ἐζήτησαν καὶ ἔλαβον ἄδειαν ἀπὸ τὸν Μητροπολίτην, ὁ μὲν π. Θεολόγος «ἄδειαν διὰ τὴν μετάβασιν ἡμῶν… εἰς τὴν Οὐκρανίαν διὰ προσκυνηματικοὺς λόγους», ὁ δὲ π. Νικόλαος «προκειμένου νὰ συμμετάσχουμε σὲ προσκύνημα στὰ Ἱερὰ Μοναστήρια τῆς Οὐκρανίας μεταξὺ τῶν ὁποίων καὶ ἡ Μεγάλη Λαύρα τῶν Σπηλαίων», ἀποκρύψαντες τὰ δόλια σχέδιά τους περὶ συλλείτουργου μετὰ τοῦ Μητροπολίτου Ὀνουφρίου καὶ τὰς προθέσεις τους νὰ προβοῦν σὲ ἀνακοίνωση – διακήρυξη ἀφοσιώσεως εἰς τὸ Πατριαρχεῖο Μόσχας καὶ καταδίκη τῶν ἐνεργειῶν τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου. Διέπραξαν κανονικὰ παραπτώματα, τὸ τῆς αἰτήσεως μετὰ ψευδοῦς σκοποῦ, ἐξαπατήσαντες τὸν Μητροπολίτην τους καὶ τὰ ὅσα ἐκεῖσε ἔπραξαν, ἀγνοοῦντες τὴν Ἐκκλησιαστικήν των Ἀρχήν, προχωρήσαντες «πέραν πεδίλων» καὶ ὑπερβάντες «τὰ κανονικῶς ἐσκαμμένα», παραβάσεις αἱ ὁποῖαι φανερώνουν τὸ ἐκκλησιαστικὸν ἦθος τῶν ἀνδρῶν καὶ ἐπισύρουν κανονικὰς κυρώσεις».
Ἐὰν δὲν προέρχεται ἐκ τῆς χειρός του ἡ ἀνακοίνωσις καλὸν θὰ ἦτο ὁ Σεβασμιώτατος νὰ προσέχη ποῦ θέτει τὴν ὑπογραφὴν του, εἰδάλλως ἂς ἀλλάξη συνεργάτας, διὰ νὰ μὴ ἐκτίθεται. 

Ἀνεξαρτήτως αὐτοῦ, τὰ ὅσα ἐγράφησαν βαραίνουν τὸν ἴδιον

Πρῶτον, τὸ γεγονὸς ὅτι πληροφορεῖται μέσω «ἱστοσελίδων» τί ἐνεργοῦν οἱ κληρικοί του εἶναι τὸ πλέον ὑποτιμητικὸν δι’ ἕνα Ποιμένα. 

Δεύτερον, πρὶν ἐξαπολύσει «ἀπειλὰς» περὶ παραβάσεων, ὀφείλει νὰ ἔλθη εἰς ἐπικοινωνίαν μὲ τοὺς κληρικούς του καὶ ὄχι μὲ τὸν κ. Αἰμίλιον Πολυγένην, ποὺ φαίνεται συνεργᾶται του νὰ γνωρίζουν καλῶς… Ἡ προεξαγγελτικὴ «φοβέρα» δύναται νὰ θεωρηθῆ ὡς ἀπόπειρα τρομοκρατήσεως.