Παρασκευή, 13 Ιουλίου 2018

Η μοναξιά ...χωρίς πίστη! --Κι η σιωπή!

Άγιος Νικόλαος της Σερβίας:
Δεν φοβάμαι τη μοναξιά χωρίς ανθρώπους, φοβάμαι τη μοναξιά χωρίς πίστη.




ΕΙΠΕ  ΜΟΝΑΧΟΣ  ΓΙΑ  ΤΗΝ  ΣΙΩΠΗ



   ΕΙΠΕ ΜΟΝΑΧΟΣ. Παρατήρησα ότι πολλοί τώρα δεν μπορούν να αντέξουν τη σιωπή; Οι μάνατζερ φωνάζουν. Οι νέοι ακούνε δυνατή μουσική. Οι ηλικιωμένοι παρακολουθούν τηλεόραση ατελείωτα. Ο καθένας φαίνεται να φοβάται να είναι μόνος με τον εαυτό του.
    Αυτό πνίγει τη φωνή της συνείδησης. Η συνείδηση ​​είναι ένα μήνυμα από τον Θεό. Το να ζεις με συνείδηση ​​είναι να ζεις με τα νέα από τους αγγέλους. Όταν ένα άτομο δεν γνωρίζει  την σιωπή, δεν μπορεί να ακούσει αγγέλους. Λένε όταν  είσαι ήσυχος: "Ένας ήρεμος άγγελος πέταξε κοντά". 
     Η σιωπή βοηθά. Στη σιωπή, η μητέρα μπορεί να ακούσει το κλάμα των απομακρυσμένων παιδιών και να προσευχηθεί προσεκτικά γι 'αυτούς. Μόνο στη σιωπή ο άνθρωπος μιλάει στον Θεό. Και ο Κύριος τον απαντά. Στα πνευματικά βιβλία μπορούν να βρεθούν περιγραφές τέτοιων καταστάσεων όπως η «σιωπή του νου». Και ο Κύριος  ονομάζεται Κύριος της Σιωπής, ο Αρχηγός της Σιωπής.
     "Δώστε στην ζωή σας την ειρήνη και τη σιωπή..."; "Ας ζήσουμε μια ήσυχη και σιωπηλή ζωή με όλη  την ευσέβεια και την ευλάβεια..."

«Μας τα λένε μπροστά μας, εμείς δεν θέλουμε να τα δούμε»!

Τι πρότεινε ο αντιπρόσωπος της Εκκλησίας της Ελλάδος
στην συζήτηση της ευρωπαϊκής επιτροπής
για τις κοινές ευρωπαϊκές αξίες.



    σ.σ. Αν θέλουμε να καταλάβουμε «τι ακριβώς» θέλουν να μας πουν διάφοροι «προοδευτικοί» θεολόγοι και μητροπολίτες, οι οποίοι μας την βγαίνουν ξαφνικά σούπερ Ορθόδοξοι, αναθεματίζοντας το έθνος και την Πατρίδα και τον αγώνα υπέρ της Μακεδονίας μας, καλά θα κάνουμε να διαβάσουμε το άρθρο που ακολουθεί.
     Μας τα λένε μπροστά μας, εμείς δεν θέλουμε να τα δούμε. Πως ενεργούν όμως αυτοί οι κύριοι; Εξισώνουν πρώτα την άδολη αγάπη για την Πατρίδα -τον πατριωτισμό- με έναν κακό εθνικισμό και μετά εξοστρακίζουν τον πατριωτισμό, λέγοντας πως η Ορθοδοξία είναι υπεράνω όλων (λες και κάποιος είπε ότι δεν είναι). Γιατί το κάνουν; Για να υπηρετήσουν τον «εθνικισμό» της Ευρώπης που ξεπερνάει τα σύνορα των εθνικών κρατών. Ας είναι καλά τα κονδύλια. Επικαλούνται τον εθνικισμό διότι ασπάζονται την χειρότερη μορφή του εθνικισμού. Ο εθνικισμός της Ευρώπης και ευρύτερα της παγκοσμιοποίησης είναι ολοκληρωτικός διότι εν αντιθέσει με τα έθνη/κράτη δεν έχει κοινά στοιχεία μέσα από τα οποία εκφράζονται οι λαοί, τα δημιουργεί τεχνητά με αλλοπρόσαλλα δεδομένα όπως οικονομικά συμφέροντα και σιωνιστικά οράματα, και τα επιβάλει ισοπεδωτικά σε όλους τους λαούς με τη βία. Για τον εθνικισμό της Ευρώπης και το όραμα της ευρωπαϊκής ολοκλήρωσης θυσιάζουν και το ομολογιακό μάθημα των Θρησκευτικών, κι ας έλεγε ο Άγιος Παΐσιος ότι τα δόγματα της Πίστεως δεν μπαίνουν στην ΕΟΚ. Αγαπητοί αδελφοί, μόνο αν διαλυθεί αυτό το διαβολικό δημιούργημα, έτσι όπως έχει καταντήσει, που λέγεται Ε.Ε θα δούμε άσπρη μέρα.

***

ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΟΙΝΕΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΕΣ ΑΞΙΕΣ


Xθες, Πέμπτη 24 Μαΐου 2018, το Γραφείο της Αντιπροσωπείας της Εκκλησίας της Ελλάδος στην ΕΕ συμμετέσχε, κατόπιν προσκλήσεως, σε συνάντηση εργασίας που οργάνωσε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή για εκπροσώπους θρησκειών και ανθρωπιστικών οργανώσεων στο πλαίσιο του Άρθρου 17 της Συνθήκης της ΕΕ.

Το θέμα της συνάντησης ήταν η ανταλλαγή απόψεων με αφορμή τη νέα Οδηγία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την προώθηση κοινών ευρωπαϊκών αξιών, την ενσωμάτωση μέσω της εκπαίδευσης και την ευρωπαϊκή διάσταση στη διδασκαλία, που έγινε μόλις προχθές (Τετάρτη 23.5.18) δεκτή από το Συμβούλιο Υπουργών Παιδείας της ΕΕ.

Άγιος Παΐσιος: Επικοινωνία μέ αυτιστικά παιδιά!

Διήγηση Ἠλία Βουτσινᾶ, ἀπό τήν Πάτρα: ... 

«Ἐργαζόμουν ὡς ἀναπληρωτής καθηγητής στό Εἰδικό σχολεῖο Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Ναυπάκτου, τήν σχολική χρονιά 2009–2010. Σέ αὐτό τό σχολεῖο φοιτοῦν παιδιά ἀπό 13 ἕως 28 ἐτῶν ἔχοντας διάφορα προβλήματα ὑγείας, ὅπως σύνδρομο Down (μογγολισμός), βαριά–μέτρια ἐλαφριά νοητική ὑστέρηση, αὐτισμό, τυφλότητα, ὡς καί διάφορα ψυχολογικά καί ψυχιατρικά προβλήματα ἀπό ἐλαφριά ἕως καί μέ ἱστορικό σχιζοφρένειας. Κάποια ἀπό αὐτά τά παιδιά, λόγῳ τῆς ἀσθένειάς των, δέν μποροῦν νά ἐπικοινωνήσουν κἄν, βγάζοντας ἄναθρες κραυγές καί λέγοντας μονολεκτικά κάποιες λέξεις».

«...Ο Αρμαγεδών έρχεται».

π. Αυγουστίνος Καντιώτης: «...ὁ Ἁρμαγεδὼν ἔρχεται. Νέοι ειδωλολάτραι, χειρότεροι ἀπὸ ἐκείνους ποὺ ἀντιμετώπισαν οἱ χριστιανοὶ στὰ ἀμφιθέατρα τῆς Ρώμης. Μὲ τὴν φωνὴ «θάνατο στοὺς χριστιανούς... Ἀκούεται ὁ βρυγμὸς καὶ ὁ βρυχηθμὸς τῶν ἀγρίων θηρίων».

ΤΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΑ  ΝΕΙΑΤΑ  ΕΙΝΑΙ  Η  ΕΛΠΙΔΑ  ΓΙΑ  ΕΝΑ  ΚΑΛΥΤΕΡΟ  ΜΕΛΛΟΝ
Ἀπόσπασμα Κείμενο ἐνθυμίου στὴ λῆξι τῆς σειρᾶς τοῦ λυκείου τοῦ Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αὐγουστίνου Καντιώτου ἔτους 1990 (βλ. «Σάλπιγξ Ὀρθοδοξίας» 1990, σελ. 265).

π. Αυγουστ

   «…’Eπάνω στὸ Θαβώρειο ὅρος οἱ μαθηταί ἔμειναν κατάπληκτοι ἀπὸ τὸ πάγκαλο θέαμα τοῦ Ἰησοῦ τοῦ Ναζωραίου, τοῦ ἀκτινοβολοῦντος εἰς τοὺς αἰῶνας, ἔτσι καὶ ἐσεῖς μείνατε εὐχαριστημένοι ἀπὸ τὸ θαβώρειο. Καὶ ὅπως εἶπε ἕνας μαθητής, ὁ φυσικὸς παράδεισος ἔγινε καὶ πνευματικὸς παράδεισος. Ζήσατε ὡραῖες στιγμές. Ἀλλὰ ἡ ζωὴ δὲν εἶνε ἕνα θαβώρειο. Λίγες στιγμὲς διαρκεῖ τὸ θαβώρειο ὄρος. Κάτω στὴν κοινωνία, στὴν σάπια καὶ διεφθαρμένη κοινωνία, ποὺ χορεύουν τὸν πυρρίχιο χορό, ὅλοι οἱ δαίμονες τῆς κολάσεως τοῦ εἰκοστοῦ αἰῶνα, παιδιά μου, θὰ εἶμαι ψεύτης ἐὰν δὲν προετοιμάσω τὶς ψυχές σας, ὅτι θὰ δώσετε ἀγώνας σκληρούς γιὰ νὰ ζήση αὐτὸς ὁ τόπος καὶ νὰ μείνη ἑλληνικός, γιὰ νὰ κυματίζη ἑλληνικὴ σημαία ἐπάνω στὴν Ἀκρόπολι, γιὰ νὰ φωτίζουν τὰ ἄστρα, γιὰ νὰ ρέουν οἱ ποταμοὶ καὶ νὰ θάλλουν τὰ δάση μας. Γιὰ νὰ χαίρουν οἱ χιλάδες νεκροί μας, παιδιά μαρτύρων καὶ ἡρώων. Νὰ εἶστε οἱ νέοι Ταρσίζιοι καὶ οἱ νέοι Παγκράτιοι.

Γέρων Παΐσιος ο Αγιορείτης - υπέρ του γένους και της Πατρίδος



ΓΕΡΩΝ ΠΑΪΣΙΟΣ ΑΓΙΟΡΕΙΤΗΣ

Υπέρ του γένους και της Πατρίδος

Ο Γέροντας, ξεριζωμένος από την βρεφική του ηλικία, και έχοντας ζήσει την φρίκη του πολέμου και της Κατοχής, γνώριζε από την πείρα του ότι το να «διάγωμεν ήρεμον και ησύχιον βίον» είναι μεγάλη ευλογία.
 
Αγαπούσε την Πατρίδα και έλεγε: «Και η Πατρίδα είναι μια μεγάλη οικογένεια». Δεν επεδίωκε το εθνικό μεγαλείο, την δόξα και την ισχύ με την κοσμική έννοια, αλλά την ειρήνη, την πνευματική άνοδο και την ηθική ζωή των πολιτών, για να μας βοηθά και ο Θεός. Ούτε επιζητούσε την ασφάλεια για να απολαμβάνουν οι άνθρωποι τις ανέσεις τους.

Σε κάποιον Έλληνα θερμό πατριώτη που ζούσε στην Αμερική και προσπαθούσε να προβάλλη την Ελλάδα, συνέστησε ν' αγωνισθή για να αγιάση και ύστερα να προβάλλη σωστά και πνευματικά και την Ελλάδα.
 
Όπως οι Προφήτες του Ισραήλ συμμετείχαν στην ζωή του έθνους ενεργά με τον τρόπο τους, προσεύχονταν, θρηνούσαν, έλεγχαν βασιλείς, κήρυτταν μετάνοια και προφήτευαν για τα επερχόμενα δεινά, το ίδιο και ο Γέροντας δεν ήταν αδιάφορος και απαθής στα θέματα της Πατρίδος. Ο προφήτης δεν ήταν εθνικιστής που έλεγε: «Διά Σιών ου σιωπήσομαι». Το ίδιο και η στάση του Γέροντα ήταν καθαρά πνευματική.