Πέμπτη, 26 Απριλίου 2018

Βλέπετε το σατανικό σχέδιο: Σιγά-σιγά εθίζουν τους πιστούς, στην επικοινωνία με τους αιρετικούς! --Και για τους "ευσεβείς" Ποιμένες ..."πέρα βρέχει"!!!

Και ο Μητροπολίτης "εξέφρασε τη χαρά του"!


Ι. Μ. Κισάμου:

Επίσκεψη, του νούμερο 1, Καρδινάλιου Koch εις τον Επίσκοπο μας

2

Ιερά Μητρόπολης Κισάμου: Επίσκεψη Καρδινάλιου εις τον Επίσκοπο μας
Την έδρα της Ι. Μητροπόλεως μας και τον Σεβ. Μητροπολίτη μας κ. Αμφιλόχιο επισκέφθηκε ο Καρδινάλιος κ. Kurt Koch, ο οποίος τις ημέρες αυτές μετέχει των εργασιών του Θεολογικού Διαλόγου (Pro Oriente) μεταξύ Ορθοδόξων και Ρωμαιοκαθολικών,

Οικουμενιστική “σφηγκοφωλιά” η…. ορθόδοξη ακαδημία Κρήτης


  Τελικά ποιος ο ρόλος της περίφημης Ορθόδοξης Ακαδημίας Κρήτης; Για ακόμη μια φορά όσα συμβαίνουν εκεί προκαλούν το κοινό αίσθημα κάθε πιστού αληθινά Ορθόδοξου-και όχι κατ΄όνομα- Χριστιανού.

«Σταυροδρόμια Θεολογικών Διαλόγων» τιτλοφορείται το θεολογικό συνέδριο που λαμβάνει χώρα τις τελευταίες ημέρες στις εγκαταστάσεις της με πολύ έντονη παρουσία Ρωμαιοκαθολικών με μπροστάρη την “αλεπού” του Βατικανού καρδινάλιο Κοχ!

Συγκεκριμένα, λοιπον, η Ορθόδοξος Ακαδημία Κρήτης (ΟΑΚ), το

Μας εμπαίζει, ασεβεί στους θεσμούς και λοιδωρεί ΟΛΟΥΣ τους καθηγητές που το διδάσκουν

Περιπαικτική δήλωση Γαβρόγλου για Θρησκευτικά και ΣτΕ:

«Το κάνει επίτηδες για να μην βαριόμαστε» (ΒΙΝΤΕΟ)

«Το Συμβούλιο της Επικρατείας το κάνει επίτηδες για να μην βαριόμαστε». Αυτό ήταν το σχόλιο του υπουργού Παιδείας Κωνσταντίνου Γαβρόγλου για την απόφαση του ανωτάτου δικαστηρίου σχετικά με το μάθημα των Θρησκευτικών.


Σύμφωνα με τον ίδιο η απόφαση δεν έχει καμία επίπτωση στα μαθήματα αυτής της χρονιάς.
«Η ευθύνη για τη σύνταξη των προγραμμάτων σπουδών είναι της Πολιτείας» συμπλήρωσε ο υπουργός Παιδείας στη συνέντευξη που παραχώρησε στην ΕΡΤ σημειώνοντας ότι θα πρέπει, ζητήματα όπως

«Οίκος τις ανέπαυσεν ημάς ευσεβής και φιλόθεος»


 (Γρηγόριος Θεολόγος – Ομιλία ΚΣΤ΄)


Τοῦ Ν. ΣΑΚΑΛΑΚΗ

Ο λόγος αυτός του Αγίου Γρηγορίου του Θεολόγου είναι μια ακόμη περίλαμπρη εκδήλωση επισκοπικής συνέπειας, ευσέβειας και Ορθόδοξης μαχητικότητας.
Στο λόγο αυτό αντανακλάται το Ορθόδοξο επισκοπικό ήθος του, ως λειτουργική σύνθεση ευσέβειας και φιλοθεΐας.
Σε μια κρίσιμη σύγκρουση ανάμεσα στην αίρεση (Αρειανισμός) και στην Ορθοδοξία (Κωνσταντινούπολη, 378-381), τα ορθόδοξα σύνορα–όρια τα διαφύλαξε η κορυφαία θεολογία και μαχητικότητα του Αγίου Γρηγορίου.
Την εποχή εκείνη ήταν η επισκοπική παρουσία–συνείδηση, που συγκέντρωσε τους ορθόδοξους καταμερισμούς σε ρυθμό σύμφωνο με την Αγία Γραφή, με την Αποστολική διδασκαλία και με την Πατερική παράδοση.
Ως γνωστό οι Ορθόδοξοι της Κωνσταντινουπόλεως ήταν λίγοι, ενώ οι αρειανοί είχαν όλους τους ναούς της πόλεως. Ο Γρηγόριος εκκλησίαζε (συνήθροιζε και λειτουργούσε) σε μικρό σπιτάκι (οικίσκω μικρώ), χωρίς να μνημονεύει τον επίσημο Πατριάρχη, χωρίς εκκλησιαστική κοινωνία με τους αιρετικούς, με πλήρη αποτείχιση από την αίρεση. «Οίκος τις ανέπαυσεν ημάς, ευσεβής και φιλόθεος», υπογραμμίζει ο μεγάλος αυτός άγιος της Εκκλησίας. Συνεχίζει ο Ι. Πατήρ: «και οίος τον Ελισσαίον ο της Σουναμίτιδος, συγγενών το σώμα, συγγενών το πνεύμα, πάντα φιλότιμος· παρ’ οις και ο λαός ούτος επάγη, κλέπτων έτι την διωκομένων ευσέβειαν, ουκ αδεώς, ουδέ ακινδύνως». Με απλά λόγια:
«Μας ανέπαυσε κάποιος ευσεβής και φιλόθεος οίκος, όπως τον Ελισσαίον ο της Σουναμίτιδος, συγγενών κατά το σώμα, συγγενών κατά το πνεύμα, καθ’ όλα φιλοτίμων· πλησίον των οποίων συνεπήχθη ο λαός ούτος, διατηρών κρυφίως την διωκομένην ευσέβειαν, όχι αφόβως ούτε ακινδύνως».
Στον μικρό οικίσκο ο Άγιος Γρηγόριος απέτρεψε την κονιορτοποίηση των Ορθοδόξων, να μη γίνουν δηλ. η σκόνη των αιρετικών στους Ναούς, με στιγμιαία μόνο πνευματική συνοχή, χωρίς ορθόδοξο δεσμό διάρκειας.
Ο μικρός Ναός–οικίσκος σήκωσε τη «διωκόμενη ευσέβεια», στερέωσε

Ξέρουν τί θέλουν και πού μας οδηγούν;



    Μας εστάλη μια ανακοίνωση για την πραγματοποίηση «ΗΜΕΡΙΔΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΣΤΟΝ ΚΑΙΡΟ ΜΑΣ» τὴν ὁποία ἀνάρτησε τὸ ἱστολόγιο «synaksiorthodoxon» (ἐδῶ). Κι ἑτοιμαζόμαστε νὰ ἀναρτήσουμε τὴν εἴδηση μὲ τὴν ἑξῆς ἐρώτηση:

    Στὴν Ἡμερίδα ἀνακοινώθηκε ὅτι ὁμιλητὴς θὰ εἶναι ὁ π. Παΐσιος Παπαδόπουλος, ὁ ὁποῖος σὲ χθεσινὸ ἄρθρο του (ποὺ δημοσίευσε κατ’ ἀποκλειστικότητα τὸ παλαιοημερολογίτικο ἱστολόγιο «Ἐν τούτῳ Νίκα», ἐδῶ) δήλωνε ὅτι  
      «όσοι απορρίπτουν την αγιότητα του π. Παϊσίου του Αγιορείτου, θεωρώ ότι ξέφυγαν» καί· «θεωρώ» πὼς εἶναι «λάθος το να τα ισοπεδώνουμε όλα». Γι’ αὐτὸ «θα αναγκασθώ να ξεχωρίσω την θέση μου με όποιο κόστος, ακόμη και αν χρειασθεί να μείνω τελείως μόνος!».
     Τὸ ἐρώτημά μας εἶναι: Πῶς θὰ εἶναι στὸ ἴδιο τραπέζι μὲ τὸν π. Ἐπιφάνιο, ὁ ὁποῖος δὲν δέχεται τὴν ἁγιότητα τοῦ γέροντα Παϊσίου;

     Δὲν προλάβαμε ὅμως νὰ δημοσιεύσουμε τὸ ἐρώτημα αὐτό, γιατὶ εἴδαμε σὲ νεώτερη ἀνάρτηση τοῦ ἱστολογίου «synaksiorthodoxon», ἀλλὰ καὶ τοῦ «Ἐν τούτῳ Νίκα» νὰ ἔχει διαγραφεῖ ἀπὸ ὁμιλητὴς ὁ π. Παΐσιος ποὺ εἶχε ὡς θέμα τὸν ἅγιο Γρηγόριο τὸν Παλαμᾶ καὶ τὴν ἀποτείχιση καὶ στὴ θέση του νὰ ἔχει γραφεῖ τὸ ὄνομα τοῦ π. Χαρίτωνος(!), ὁ ὁποῖος θὰ διαπραγματευτεῖ ἄλλο θέμα!!!
     Ὁπότε διερωτᾶτε κάθε πιστός: Τί προέκυψε καὶ σὲ λίγες ὧρες ἀντικαταστάθηκε ὁ π. Παΐσιος; Μήπως ὁ λόγος εἶναι τὸ ὅτι ὁ π. Ἐπιφάνιος δὲν δέχεται τὴν ἁγιοποίηση τοῦ γέροντος Παϊσίου; Κι ἂν εἶναι αὐτὸς ὁ λόγος, οἱ ἄλλοι ὁμιλητὲς καὶ διοργανωτὲς τῆς Ἡμερίδος μὲ ποιόν συμφωνοῦν; Μὲ τὸν π. Παΐσιο ἢ τὸν π. Ἐπιφάνιο;
     Ξέρουν ἄραγε οἱ διοργανωτὲς τί θέλουν και ποῦ μᾶς ὁδηγοῦν;



    Ἀναρτοῦμε στὴ συνέχεια τὴν Ἀνακοίνωση γιὰ τὴν Ἡμερίδα:




ΗΜΕΡΙΔΑ

Σάββατο 12 Μαίου 2018 & ΩΡΑ 6.30.00 μ.μ 


ΓΙΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΣΤΟΝ ΚΑΙΡΟ ΜΑΣ ΣΤΟ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΜΕΛΙΣΣΙΩΝ με θέμα την ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑ,ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ και τον ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ.
ΟΜΙΛΗΤΕΣ : 

ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΣΑΒΒΑΣ ΛΑΥΡΙΩΤΗΣ 
Διακοπή Μνημοσύνου και Κοινωνίας 15ος Κανόνας της Πρωτοδευτέρας Συνόδου του Μεγάλου Φωτίου .

ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΧΑΡΙΤΩΝ ΚΑΡΕΩΤΗΣ ΙΕΡΟΜΟΝΑΧΟΣ
. Ιστορικές Προυποθέσεις για την Μετάλλαξη Του Δυτικού Χριστιανισμού (filioque).
ΜΟΝΑΧΟΣ ΕΠΙΦΑΝΙΟΣ ΚΑΨΑΛΙΩΤΗΣ
. Η Γέννησης Του Οικουμενισμού.
Φορείς: 

ΑΓΙΟΡΕΙΤΕΣ ΠΑΤΕΡΕΣ 
ΣΥΝΑΞΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΚΡΗΤΩΝ 
ΕΛΛΗΝΟΡΩΜΙΟΙ 

Μία ακόμη ανακοίνωση για την ίδια εκδήλωση: 
ΑΝΟΙΚΤΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ ΣΕ ΚΑΘΕ ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΟ ΚΛΗΡΙΚΟ ΚΑΙ ΛΑΪΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΤΟ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΜΕΛΙΣΣΙΩΝ(Πληροφορίες. Το Πολιτιστικό Κέντρο βρίσκεται στη Δ.Κ. Μελισσίων επί των οδών 17ης Νοεμβρίου 15 και Αγίου Γεωργίου)

Δεῖτε καὶ τὴν πρώτη Ἀνακοίνωση γιὰ τὴν ἴδια Ἡμερίδα ποὺ γιὰ ἄγνωστους λόγους ἀνεβλήθη κι ἔχει τὸ ἴδιο λογότυπο. Μᾶς τὸ ἔστειλε σχολιαστή.

ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ ΚΑΙ ΕΤΕΡΟΓΝΩΣΙΑ, του αειμνήστου Ιωάννου Κορναράκη

     Η αυτογνωσία έχει αναγνωρισθή από καιρό σαν το πιο δύσκολο εγχείρημα του ανθρώπου στην περιοχή της κατακτήσεως της πνευματικής ωριμότητος. Είναι αλήθεια, που δεν μπορεί να αμφισβητηθή, ότι όσο πιο πολύ γνωρίζει το άτομο τον εαυτό του, υπό ορισμένους φυσικά όρους, τόσο περισσότερο ωριμάζει ψυχολογικά και πνευματικά. Κάθε πράξη και εμπειρία αυτογνωσίας είναι ένα βήμα προς την ολοκλήρωση της ωριμότητος.
Αλλ’ η ψυχολογία, ιδιαίτερα σήμερα, υποστηρίζει ότι η αυτογνωσία, για να θεωρείται πράγματι παράγων ωριμότητος, δεν πρέπει να εννοείται σαν μια αποκλειστικά «ατομική» ενέργεια και εμπειρία. Γιατί είναι αλήθεια ότι ο ίδιος ο όρος της «αυτογνωσίας» αποτελεί συχνά μια παγίδα για τον άνθρωπο που θα ήθελε να προχώρηση σε μια καλύτερη και βαθύτερη γνωριμία με τον εαυτό του. Και τούτο επειδή, εκ πρώτης όψεως, αυτογνωσία θα ειπή να στρέψης την ερευνητική προσοχή σου και τους προβολείς της διανοίας σου στο εσώτερο βάθος της ατομικότητός σου. Όμως, μια τέτοια, λειτουργία της εσωτερικότητος, σημαίνει συγχρόνως ψυχολογικό και πνευματικό περιορισμό, «εγκλεισμό», μέσα στην ατομικότητα με την πιο περιωρισμένη έννοια. Αυτός που εργάζεται στην ανασκαφή και βυθοσκόπηση της εσωτερικότητός του περιορίζεται μοιραία στον εαυτό του και άρα αποξενώνεται από την ψυχολογική και πνευματική υπόσταση του πλησίον.
Ο Jung έκανε την παρατήρηση ότι «κατανοούμε τους άλλους μόνο στο ίδιο μέτρο στο οποίο κατανοούμε τον

Πόση αναισχυντία χρειάζεται για να θές να "αγιοποιήσεις" ένα τέτοιο Πατριάρχη;


Ντοκουμέντα της διαχρονικής Προδοσίας των οικουμενιστών -4

ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΟΥΝ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ, ΟΣΟΙ  ΘΕΛΟΥΝ  ΝΑ  ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΣΑ  ΔΕΝ  ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΚΑΙ  ΔΕΝ  ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ...

Η πρόβα για την αγιοποίηση του αρχιμασόνου Αθηναγόρα ...απέτυχε!


ΟΤΑΝ Ο ΛΑΟΣ ΑΝΤΙΣΤΕΚΕΤΑΙ
TO AΘΕΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ
ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ ΗΓΕΤΩΝ ΔΙΑΚΟΠΤΕΙ ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ ΤΗΝ
ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥ

ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΜΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ

  
βρωμιαρης.
 Το διεθνες συνέδριο στις 19-20.4.2018, στο Ἀριστοτέλειο πανεπιστήμιο, από τους μασόνους καθηγητας της θεολογικῆς σχολῆς, που την ισλαμοποίησαν, ήταν πρόβα για την αγιοποίηση του αρχιμασόνου Αθηναγόρα και του Π.Σ.Ε. (παγκοσμίου συμβουλίου των αιρετικῶν)! Τα σχόλια και οι αντιδράσεις του λαοῦ τους ἀναστάτωσαν. Οι δεσποτάδες της περιοχῆς που δέχθηκαν την «τιμητικὴ» προεδρία ἔκαναν πίσω και υποχώρησαν.    Οἱ μασόνοι περιμέναν να πανηγυρίσουν την επιτυχία  του συνεδρίου, αλλα ἔβαλαν την ουρά κάτω από τα σκέλη τους και δεν εδωσαν τίποτε στην δημοσιότητα!  Μετα βίας βρήκαμε σε ένα ιστολόγιο (ἐδῶ)  φωτογραφίες των ομιλητῶν, σε μια αίθουσα, με λίγους ανθρώπους! Ἀκόμη και ο αρχιοικουμενιστής Ελπιδοφόρος της Προύσης, που προσκυνᾶ τον πάπα και δεν τονίζει την Ἑλληνικὴ καταγωγή του, για νὰ γίνει πατριάρχης, δεν παραβρέθηκε στο συνέδριο και η ομιλία του διαβαστηκε ἀπ᾽ ἄλλον.     Ψάξαμε πολύ στο διαδικτυο και στὰ φιλοπατριαρχικὰ ιστολόγια, που διαφήμιζαν το συνέδριο και δεν βρήκαμε καμία ἀναφορα για το πέρας τοῦ συνεδρίου.
στὸ φιλοπατριαρχικό (ἐδῶ).
 
    Μόνο ταραχή, ὀργή και μίσος εἴδαμε εναντιον των αγωνιζομένων χριστιανῶν, που θεωροῦν υπεύθυνους για την αποτυχία του συνεδρίου.  Δεν μποροῦν ἀκόμα νὰ γονατίσουν τον αδούλωτο Ορθόδοξο Ελληνικό λαο. Το διεθνές συνέδριο για τον Αθηναγόρα και το Π.Σ.Ε., παρ’ όλη την προβολή από την ισλαμο-θεολογικη σχολή εἶχε ἀποτυχία. Κανενα ιστολόγιο δεν ασχολήθηκε μ᾽αὐτὸ. Περισσότεροι ἦταν οἱ ὁμιληταὶ παρὰ οἱ ἀκροαταί!!! Αὐτὸ βλέπουμε ἀπὸ τὶς ἑλάχιστες φωτογραφίες, που βγῆκαν στο φῶς. Ὁ Μητροπολίτης Φλωρίνης π. Αὐγουστῖνος Καντιώτης γράφει στη «Χριστιανικὴ Σπίθα τοῦ 1964, για κάποιο ἄλλο διεθνές συνέδριο τῶν μασόνων:
  • «…Ἀλλὰ καὶ ἐσχάτως, ὅταν μέσα στὴν Ἀθήνα ἔγινε ἐπιδρομὴ μασόνων, οἱ ὁποῖοι ἐκ περάτων τῆς γῆς ἦλθαν γιὰ νὰ κάνουν διεθνὲς συνέδριο, ὁ συντάκτης τῆς «Σπίθας» εἰς σύσκεψι ἀντιπροσώπων τῶν Ὀρθοδόξων θρησκευτικῶν σωματείων ἠγέρθη καὶ εἶπε, ὅτι ἐφʼ ὅσον ἐπίμονοι φῆμαι, ποὺ δὲν διαψεύθηκαν, λέγουν ὅτι ὁ Πατριάρχης Ἀθηναγόρας καὶ τὸ πρῶτον ὄργανον αὐτοῦ, ὁ Ἀμερικῆς Ἰάκωβος, εἶνε Μασόνοι, ἡ Μασονία θὰ ὑψώνη θρασεῖαν τὴν κεφαλήν, καυχωμένη, ὅτι μεταξὺ τῶν ἐκλεκτῶν μελῶν αὐτῆς ἔχει καὶ κορυφὰς τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας. Πρὸς τὸν Πατριάρχη λοιπὸν Ἀθηναγόρα, εἴπαμε τότε, πρέπει νὰ στραφῆ ἡ σύσκεψίς μας καὶ νʼ ἀπευθύνη τηλεγραφικῶς πύρινον πρὸς τὸν Πατριάρχην τὸ ἐρώτημα: Τί ἀντιπροσωπεύει τὸ Φανάρι, τὸ φῶς ἢ τὸ σκότος;
  • «Παναγιώτατε, οἱ ἐδῶ συνελθόντες Μασόνοι καυχῶνται ὅτι καὶ σεῖς εἶσθε Μασόνος. Παρακαλοῦμε διαψεύσατε σκανδαλώδη φήμη, ποὺ σείει τὰς χριστιανικὰς συνειδήσεις». Δυστυχῶς ὅμως εἰς τὰς συσκέψεις ἐκείνας ἐπεκράτησε ἡ σκοπιμότης….».