Τετάρτη 9 Νοεμβρίου 2016

Πώς μπορούν ακόμα να κοινωνούν με ανθρώπους που μολύνουν και δηλητηριάζουν ψυχές;

Καλῶς κάνουν ποὺ δὲν ἀπομακρύνονται ἀπὸ τοὺς Οἰκουμενιστές, ὅσοι δὲν παραδέχονται ὅτι εἶναι αἱρετικοί.
Ὅσοι ὅμως τὸ παραδέχονται, καὶ μάλιστα ἀποκαλοῦν τὸν Οἰκουμενισμὸ Παναίρεση, ποιά δικαιολογία ἔχουν νὰ παραμένουν σὲ κοινωνία μαζί τους;
Ἂς δοῦμε τί εἶναι καὶ τί μεταδίδουν οἱ αἱρετικοί, σύμφωνα μὲ τοὺς Ἁγίους Πατέρες, ὅπως συνοπτικὰ παρουσιάζει σὲ ὁμιλία του ὁ π. Ἀθανάσιος Μυτιληναῖος:


Χαρακτηρισμοὶ τῶν Ἁγίων Πατέρων
γιὰ τὴν αἵρεση.

   Τί εἶναι αἵρεσις; Ἀπαντᾶ ὁ ἅγιος Κύριλλος Ἀλεξανδρείας: «Μολυσμὸς ψυχῆς, ἰὸς ἀσπίδων (δηλητήριο φιδιῶν).
  Τί εἶναι αἵρεσις; Λέγει ὁ ἅγιος Ἰγνάτιος Ἀντιοχείας: «Φθορὰ πίστεως». «Θεομίσητός ἐστιν ἡ αἵρεσις, κἂν ἀνθρώπους ἔχει προστάτας», λέγει ὁ Μ. Ἀθανάσιος. Εἶναι «ἡ κυρίως βλασφημία», γι’ αὐτό, ὅποιος βλασφημίσει εἰς τὸ Ἅγιον Πνεῦμα, δὲν ἔχει συγχώρεση. Ὁ δὲ ἱ. Χρυσόστομος λέγει πὼς «αἵρεσις εἶναι ἡ ἀποστασία». Οἱ δὲ Πατέρες τῆς Α΄ Οἰκουμενικῆς Συνόδου, χαρακτήρισαν τὴν αἵρεσιν «παντελῆ ἀθεΐα»! Ὁ ἅγιος Θεόδωρος ὁ Στουδίτης εἶπε γι’ αὐτήν: εἶναι «ἀλλοτρίωσις Χριστοῦ». Καὶ πάλι ὁ ἅγιος Κύριλλος Ἀλεξανδρείας μᾶς λέγει «τοῖς ἐκείνου (τοῦ διαβόλου) μερίδος εἰσίν» οἱ αἱρετικοί. Κι ὁ ἅγιος Ἀλέξανδρος Ἀλεξανδρείας λέγει ὅτι εἶναι «πρόδρομος τοῦ ἀντιχρίστου». Κι ὁ ἅγιος Ἰγνάτιος ἀποκαλεῖ τὴν αἵρεση «βοτάνην διαβόλου».
   Εἴδατε τί χαρακτηρισμοὺς δίδουν καὶ Σύνοδοι καὶ Πατέρες γιὰ τὴν αἵρεση;
   Ἡ αἵρεσις δὲν σώζει, ἐπειδὴ εἶναι βλασφημία κατὰ τοῦ Θεοῦ. Ἂν λοιπόν, κάτι δὲν σώζει, θὰ ἦταν φανατισμὸς νὰ πολεμηθεῖ ἡ αἵρεση;
(π. Ἀθ. Μυτιληναίου, ὁμιλία «Εἰς τὴν μνήμη τοῦ ἁγίου Ἀθανασίου»)

  λήθεια! Πῶς μποροῦν οἱ Ποιμένες –κυρίως οἱ λεγόμενοι ἀντι-Οἰκουμενιστές- νὰ συλλειτουργοῦν καὶ νὰ κοινωνοῦν μὲ αὐτοὺς ποὺ οἱ Ἅγιοί μας μᾶς διδάσκουν ὅτι φέρνουν «Μολυσμὸ ψυχῆς», μεταγγίζουν «δηλητήριο φιδιῶν», διδάσκουν διδασκαλίες «θεομίσητες» καὶ «βλάσφημες», ὁδηγοῦν σὲ «ἀποστασία» καὶ «παντελῆ ἀθεΐα»; Πῶς μποροῦν νὰ συνεχίζουν τὴν κοινωνία μὲ ἀνθρώπους ποὺ διδάσκουν τὴν «ἀλλοτρίωση ἐκ τοῦ Χριστοῦ», ποὺ ἀποτελοῦν «μερίδα καὶ βοτάνη διαβόλου, εἶναι «πρόδρομοι τοῦ ἀντιχρίστου».

  Καὶ πῶς, τολμοῦν νὰ διδάσκουν στὰ πνευματικά τους παιδιά νὰ παραμένουν σὲ κοινωνία μὲ τὴν αἵρεση ποὺ δὲν σώζει

Στόχος των Νέων Προγραμμάτων στα Θρησκευτικά: Το ξερίζωμα της Ορθόδοξης πίστης των μαθητών!


Αποτέλεσμα εικόνας για Ηρακλής Ρεράκης

Το ξερίζωμα της Ορθόδοξης πίστης

των μαθητών ως στόχος

των Νέων πολυθρησκεικών

Προγραμμάτων στα Θρησκευτικά


Ηρακλής Ρεράκης, καθηγητής Παιδαγωγικής – Χριστιανικής Παιδαγωγικής της Θεολογικής Σχολής του ΑΠΘ

Οι γονείς θα στέλνουν πλέον τα παιδιά τους στο σχολείο, ως βαπτισμένα και πιστά μέλη της Εκκλησίας και το σχολείο, σύμφωνα με τα νέα πολυθρησκειακά Προγράμματα του  Υπουργείου Παιδείας και του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), θα τους τα επιστρέφει με αλλοιωμένη και ξεριζωμένη την πίστη στον Τριαδικό Θεό.

Το νέο αυτό Πρόγραμμα, που με τόσο ιδεοληπτικό φανατισμό και αυταρχισμό νομοθετήθηκε και εφαρμόζεται από τον Σεπτέμβριο σε όλες τις βαθμίδες της Εκπαίδευσης έχει προκαλέσει τις έντονες αντιδράσεις και διαμαρτυρίες της Εκκλησίας, της Πανελλήνιας Ένωσης Θεολόγων και ολόκληρου του Ελληνικού λαού. Ουσιαστικά, το Υπουργείο Παιδείας αρνείται στους Έλληνες ορθόδοξους μαθητές το αυτονόητο, συνταγματικό και νομοθετικό τους δικαίωμα να αναπτύσσουν στο σχολείο τη δική τους θρησκευτική συνείδηση και πίστη, επιβάλλοντάς τους την διδασκαλία μίας πολυθρησκειακής αγωγής, που, εν γνώσει τους, μόνο θρησκευτική σύγχυση, πλάνη και πνευματικό αποπροσανατολισμό προσφέρει κυρίως στα παιδιά του Δημοτικού και του Γυμνασίου.
 Τα νέα Προγράμματα, προσπαθώντας να διαλύσουν τις ταυτότητες και τις διαφορές,

Ξέχασες όμως, Δέσποτα, να πεις κάτι για την ...καταδίκη του Παπισμού από τον Άγιο! Στα θυμίζουμε!!!

Μητρ. Δημητριάδος:

Ο Άγιος Νεκτάριος αποτελεί παράδειγμα προς μίμηση

 Με επίκεντρο τον πανη-γυρίζοντα μεγάλο ενοριακό Ναό του Αγίου Νεκταρίου Ν. Ιωνίας Βόλου, και φέτος στην Τοπική Εκκλησία η Μνήμη του , προεξάρχοντος του Σεβ. Μητροπολίτου Δημητριάδος κ. Ιγνατίου, με τη συμμετοχή του ιερού Κλήρου και του ευσεβούς Λαού της πόλης 

    Στο κήρυγμά του, κατά τον Πανηγυρικό Εσπερινό, ο Σεβασμιώτατος μεταξύ των άλλων ανέφερε «Ο Άγιος Νεκτάριος αποτελεί ιδιαίτερα για τους επισκόπους προς μίμηση». Θέλοντας να σκιαγραφήσει τη μορφή του Αγίου μας, στάθηκε σε τρία σημεία της ζωής του Αγίου, που σφράγισαν τη ζωή του και αποτελούν ηθικό δίδαγμα για μας. Πρώτο είναι η απόλυτη αφοσίωση στην Εκκλησία, δεύτερο η ακλόνητη πίστη του στη ζωή της Εκκλησίας και ταυτόχρονα η υπομονή μέσα στον εκκλησιαστικό βίο, γιατί, ενώ αναδείχθηκε στο βαθμό του επισκόπου. τα τάλαντά του και οι φίλοι του έστρεψαν τα βέλη επάνω του. Γιατί αυτοί δεν μπορούσαν να αντέξουν την αλήθεια του. Γι αυτό και δυσφημίστηκε, συκοφαντήθηκε και εκδιώχθηκε. Και ενώ ανθρώπινα για να αποδείξει την αλήθεια έπρεπε να αντιδράσει, αυτός υπέμεινε σιωπώντας.



__________________________________________________________________________

ΑΓ. ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ:


ΠΩΣ Ο ΠΑΠΑΣ ΕΞΕΘΕΜΕΛΙΩΣΕ

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ

λήψη.jpg«Θεμέλιον ἄλλον οὐδεὶς δύναται θεῖναι παρὰ τὸν κείμενον, ὅς ἐστι Ἰησοῦς Χριστὸς» (Α΄ Κορ. γ΄ 11). «ἐποικοδομηθέντες τῷ θεμελίῳ τῶν ἀποστόλων καὶ προφητῶν». «Τῷ θεμελίῳ», λέγει, “τῶν Ἀποστόλων” καὶ οὐχὶ τοῦ Πέτρου, καθὼς παραφρονεῖ ἡ Παπικὴ Ἐκκλησία. Ἐὰν ὁ Κλήμης Ρώμης εἶναι διάδοχος τοῦ Πέτρου, διότι ἐχειροτονήθη ἀπὸ τὸν Πέτρο, τότε ὅσοι ἐπίσκοποι χειροτονήθησαν ἀπὸ τὸν Πέτρο εἶναι διάδοχοί του, καὶ ὄχι μόνο ὁ Κλήμης. Ὁ ἀπόστολος Πέτρος ἐχειροτόνησε τὸν Πάπα Κλήμεντα ἐπίσκοπο Ρώμης μόνο, καὶ ὄχι τῆς οἰκουμένης ὅλης. Ἐὰν ὁ θάνατος τοῦ Πέτρου ἔδωσε τέτοιο προνόμιο στὸν Πάπα νὰ εἶναι κεφαλὴ τῆς Ἐκκλησίας,

Υποδοχή Αρχιερέα εις "Τόπον και τύπον Χριστού, ή...; Κι οι μαυροφορεμένοι κομπάρσοι προς τί;

ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΡΟΣΠΕΡΝΟΥΝ

ΚΑΙ ΤΑ ΞΕΧΝΑΜΕ

ΔΕΣΤΕ ΣΕ ΒΙΝΤΕΟ, ΠΩΣ ΥΠΟΔΕΧΘΗΚΕ Ο ΔΗΜΟΣ ΚΟΖΑΝΗΣ ΤΟΝ ΠΑΤΡ. ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟ



ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΥΝΟΔΕΥΣΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΝΙΚΟΛΑΟ ΣΤΟ ΕΠΙΣΚΟΠΕΙΟ, ΤΟ 2012!

ΤΟΝ ΥΠΟΔΕΧΘΗΚΕ ΟΧΙ ΜΕ ΨΑΛΜΩΔΙΕΣ, ΑΛΛΑ ΜΕ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙΣΤΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ, ΟΠΩΣ ΥΠΟΔΕΧΕΤΑΙ ΤΙΣ ΑΠΟΚΡΙΕΣ ΤΑ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙΑ!!!

ΠΕΡΑΣΑΝ ΤΟΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΓΙΑ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΗΓΕΤΗ;



Πατῆστε ἀν θέλετε στὸν παρακάτω σύνδεσμο, γιὰ νὰ μάθετε περισσότερα

ΝΕΑ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗ ΦΡΙΚΗ!!!


ΣΤΗ ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΝΗ ΣΥΝΟΔΟ ΤΗΣ ΕΠΙΣΚΟΠΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΩΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ


Σόλιο Ιστολογίου Κατάνυξις: Όποιος διαβάσει ειδήσεις από επίσημα εκκλησιαστικά μέσα, όπως η είδηση που ακολουθεί, πρέπει να συγκλονίζεται από πνευματικό συναγερμό. Γύρω γύρω περικοκλάδες και στο κέντρο ένα μάθημα θρησκευτικών αγνώστου περιεχομένου, συμπροσευχές και απαράδεκτες δηλώσεις. ΕΤΣΙ ΞΕΔΙΑΝΤΡΟΠΑ... 

Σε φθινοπωρινή σύνοδο συνήλθε στις 4 Νοεμβρίου 2016 στο Βερολίνο η Ορθόδοξη Επισκοπική Συνέλευση της Γερμανίας, όπου συμμετείχαν όλοι οι επαρχιούχοι και βοηθοί Ορθόδοξοι Επίσκοποι της χώρας. Την Ορθόδοξη Εκκλησία της Ρωσίας εκπροσωπούσαν ο Αρχιεπίσκοπος Βερολίνου και Γερμανίας Θεοφάνης, ο Αρχιεπίσκοπος Βερολίνου, Γερμανίας και Μεγάλης Βρετανίας Μάρκος και ο Επίσκοπος Στουτγκάρδης Αγαπητός.
Το πρωί στο Μέγαρο  Bellevue οι Ορθόδοξοι Ιεράρχες είχαν συνάντηση με

«Η σιωπή έναντι της αιρέσεως είναι συγκατάθεση, σήμερα, που γίνεται προσπάθεια Οικουμενιστικής "ΣΤΑΘΕΡΟΠΟΙΗΣΗΣ" της Ορθοδοξίας»!





ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ:


Ο επιστήμων της Ιεροσύνης

Νίκος Σακαλάκης

   Ο χαρακτηρισμός «επιστήμων της Ιεροσύνης» ανήκει ιστορικά – θεολογικά στο σύνολο των Ορθοδόξων της Κωνσταντινουπόλεως, οι οποίοι κρίνοντες με εκκλησιαστικά κριτήρια και όχι συναισθηματικά, ζήτησαν από τον αυτοκράτορα (397 μ. Χ.) για επίσκοπο τον Ιωάννη τον Χρυσόστομο, που βίωνε άριστα την ιεροσύνη ως πίστη –θεωρία και ως δράση. Θεωρία– πίστη και δράση, αλληλοπεριλαμβανόμενες εκδηλώσεις του ανθρώπου.
    Σχετικά υπογραμμίζει ο Ιερός Πατήρ: «Εκκλησία δε λέγω, ου τόπον μόνον, αλλά και τρόπον· ου τοίχους Εκκλησίας, αλλά νόμους Εκκλησίας. Όταν καταφεύγεις εν Εκκλησία, μη τόπω καταφεύγεις

Η "νέα εκκλησία" των Οικουμενιστών είναι κι εδώ! (ΑΝ) ΑΞΙΟΝ ΕΣΤΙ - Έρευνα πάνω σε μια αμφιλεγόμενη αγιογράφηση. ΒΙΝΤΕΟ

ΑΣΕΒΗΣ ΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΙΚΗ ΑΓΙΟΓΡΑΦΗΣΗ που ξεφεύγει τελείως!


Πλήρης απόρριψη της Παραδόσεως! Τεράστια δογματικά λάθη! Τοιχογραφίες που "αναιρούν τα πάντα"!


Ὁ ...προαγωγὸς αὐτῆς τῆς νέας οἰκουμενιστικῆς ἁγιογραφίας!

  Ο γνωστος εν Λαριση και σε ολο τον πλανητη γη, ...αξιοθαυμαστος Δημ. Μπεκιαρης  επι των ημερων του οποιου "αγιογραφηθηκε" ο ναος Αξιον Εστιν με Γανυμιδηδες, ασεβειες και ...καρικατουρες.




Το Βίντεο


   Υπάρχει μια εκκλησία που οι τοιχογραφίες της αναιρούν τα πάντα!  Σε αφήγηση Απόστολου Γάτσια (Θεολογός) και σχολιασμό Σάββα Παντζαρίδη (αειμνήστου πλέον Διδάκτωρα του ΑΠΘ στην Αγιογραφία). Και όμως υπάρχει αυτή η εκκλησία!
Πηγή
Σχόλιο: Πολύ "ἀνεκτικός" ὁ ἀφηγητής. Εὐτυχῶς ποὺ ὁ Παντζαρίδης βάζει τὰ πράγματα στὴ θέση τους!

Σχόλιο ποὺ μᾶς ἐστάλη (Πολ. Χρ.): Ο δημιουργός αυτών των βέβηλων και στρεβλών ''αγιογραφιών'' είναι προφανώς μυστικιστής-εσωτεριστής καθώς στην τοιχογραφία του Αγίου Εφραίμ του Νεοφανούς  - η οποία καταγράφεται στο βιντεάκι που παραθέτετε- έχει επιμελώς κρυπτογραφήσει στη γραμματοσειρά ''Ο ΑΓΙΟΣ'' τα ''μάτια του βούδα'', ένα βουδιστικό-ινδουιστικό σύμβολο που δηλώνει τον διαφωτισμό και την ''πανταχού παρουσία'' του Βούδα. Και για του λόγου το ασφαλές σας παραθέτω 2 εικόνες, η μία απεικονίζει τον Άγιο Παϊσιο και έχει ακριβώς την ίδια τεχνοτροπία με αυτή που ακολουθεί ο κ. Βαφειάδης  και η άλλη το ινδουιστικό σύμβολο για να καταστεί πιο ξεκάθαρη η ομοιότητα.




Επιστροφές ετεροδόξων στην Ορθοδοξία

 Ιερομόναχος Αλέξιος Καρακαληνός

  Ένας Οικουμενισμός που προσποιείται ότι οι πραγματικές διαφορές μεταξύ Ορθοδοξίας και ετεροδοξίας είναι ασήμαντες, περιπίπτει σε φοβερό αμάρτημα· και διότι αρνείται την αλήθεια, την οποία τόσοι πολλοί πρώην ετερόδοξοι Χριστιανοί αγωνίστηκαν πολύ για να την βρουν, και διότι προσπαθεί να κλείσει την πόρτα σε όσους ακόμη την αναζητούνΔεν πρέπει να μας παραπλανήσει η χαμογελαστή μάσκα του Οικουμενισμού.

   Ο Οικουμενισμός είναι αντίθετος σε κάθε βήμα κάποιου που ψάχνει την Αλήθεια και επιδιώκει την ένταξή του μέσα στην Εκκλησία του Χριστού.


«Η Χάρις εις πάντας εκκέχυται· ουκ Ιουδαίον,
ουκ Έλληνα, ου βάρβαρον, ου Σκύθην, ουκ ελεύθερον, ου δούλον αποστρεφομένη· πάντας ομοίως
προσιεμένη (προσεγγίζουσα) και μετά της ίσης τιμής».



Ιερομόναχος Αλέξιος Καρακαληνός

    Ο Χριστός είναι «το φως το αληθινόν, το φωτίζον πάντα άνθρωπον ερχόμενον εις τον κόσμον». Και όπως ο άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος σημειώνει: «Η Χάρις εις πάντας εκκέχυται· ουκ Ιουδαίον, ουκ Έλληνα, ου βάρβαρον, ου Σκύθην, ουκ ελεύθερον, ου δούλον αποστρεφομένη· πάντας ομοίως προσιεμένη (προσεγγίζουσα) και μετά της ίσης τιμής».
Αν και σήμερα κάποια έθνη έχουν διαφορετικό όνομα, ο Χριστός συνεχίζει το έργο Του, της σωτηρίας των ανθρώπων, προσκαλώντας στην Ορθόδοξη Εκκλησία πολλούς, που ανετράφησαν μέσα σε κοινότητες ετερο-Ορθοδόξων Χριστιανών. Οι περιπτώσεις τους είναι ποικίλες και ομοιάζουν –αν τις συνθέσει κανείς– με ένα πολύχρωμο χαλί από τους θαυμαστούς τρόπους της Θείας Χάριτος και το μυστήριο της ανθρωπίνης καρδιάς.
Υπάρχουν πολλές αιτίες για τις οποίες κάποιος, που ανήκει σε μια ετερόδοξη ομολογία, έρχεται στην Ορθοδοξία. Αλλά ο πιό σημαντικός παράγων είναι πάντα η παρουσία της Θείας Χάριτος, η οποία δρα κατά ποικίλους τρόπους, αγγίζοντας την ψυχή κάθε ανθρώπου, που είναι δεκτικός φωτισμού, και οδηγώντας τον να αναζητήσει την αλήθεια. Μετά, εκείνος πωλεί ό,τι έχει στην κατοχή του, με σκοπό να αποκτήσει τον «πολύτιμο μαργαρίτη», την Ορθόδοξη πίστη μας.
Από το πολύ έλεος του Θεού, η Θεία Χάρις άγγιξε και την ιδική μου ψυχή οδηγώντας με αρχικά στην Ορθόδοξη Εκκλησία και τελικά στο Άγιον Όρος, αν και μεγάλωσα σε μια μικρή προτεσταντική κοινότητα, σε μια επίσης μικρή πόλη των ΗΠΑ, όπου ούτε ποτέ συνάντησα μια Ορθόδοξη ενορία, ούτε ποτέ είχα οποιαδήποτε επαφή με κάποιον Ορθόδοξο χριστιανό. Όταν ήμουν νέος είχα διδαχθή ότι όλες οι χριστιανικές ομολογίες ήταν βασικά ίδιες, και ότι οι διαφορές μεταξύ τους ήταν ασήμαντες. Παρόλα αυτά η πείρα με έκανε να θέσω υπό κρίση αυτή την κεντρική διδασκαλία της Οικουμενιστικής Κινήσεως.

Όταν ήμουν 14 ετών
και παρακολουθούσα το μάθημα του κατηχητικού σχολείου σε ένα ναό των Μεθοδιστών, συγκεκριμένα

Απάντηση στην κακοδοξία του πατρ. Βαρθολομαίου περί "αδελφών Εκκλησιών"!

 ΑΓ. ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ:


ΠΩΣ Ο ΠΑΠΑΣ ΕΞΕΘΕΜΕΛΙΩΣΕ

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ



λήψη.jpg
  «Θεμέλιον ἄλλον οὐδεὶς δύναται θεῖναι παρὰ τὸν κείμενον, ὅς ἐστι Ἰησοῦς Χριστὸς» (Α΄ Κορ. γ΄11). «ἐποικοδομηθέντες τῷ θεμελίῳ τῶν ἀποστόλων καὶ προφητῶν». «Τῷ θεμελίῳ», λέγει, “τῶν Ἀποστόλων” καὶ οὐχὶ τοῦ Πέτρου, καθὼς παραφρονεῖ ἡ Παπικὴ Ἐκκλησία. Ἐὰν ὁ Κλήμης Ρώμης εἶναι διάδοχος τοῦ Πέτρου, διότι ἐχειροτονήθη ἀπὸ τὸν Πέτρο, τότε ὅσοι ἐπίσκοποι χειροτονήθησαν ἀπὸ τὸν Πέτρο εἶναι διάδοχοί του, καὶ ὄχι μόνο ὁ Κλήμης. Ὁ ἀπόστολος Πέτρος ἐχειροτόνησε τὸν Πάπα Κλήμεντα ἐπίσκοπο Ρώμης μόνο, καὶ ὄχι τῆς οἰκουμένης ὅλης. Ἐὰν ὁ θάνατος τοῦ Πέτρου ἔδωσε τέτοιο προνόμιο στὸν Πάπα νὰ εἶναι κεφαλὴ τῆς Ἐκκλησίας, καὶ μονάρχης ἐπάνω σὲ ὅλους τοὺς ἀρχιερεῖς καὶ εἰς τὰς

Εορτή του Αγίου Νεκταρίου

Λίγο μετά την κοίμηση του Αγίου Νεκταρίου!


    

Μόλις ο Άγιος Άφησε την τελευταία του πνοή στον 2ο θάλαμο, του 2ου ορόφου, του Αρεταίειου, η μοναχή Ευφημία (μία από τις δύο μοναχές που στάθηκαν στο πλευρό του καθ' όλη την διάρκεια της νοσηλείας του) μαζί με κάποιες νοσοκόμες άρχισαν να ετοιμάζουν το ιερό του σκήνωμα για τα περαιτέρω.

Κάποια από τις νοσοκόμες ή η μοναχή Ευφημία, άφησε πρόχειρα την φανέλα που φορούσε ο Άγιος, στο διπλανό κρεββάτι. Στο κρεββάτι αυτό νοσηλευόταν ένας άρρωστος που είχε αναπηρία στα κάτω άκρα. Αμέσως μόλις τον ακούμπησε η φανέλα του Αγίου, ο ασθενής σηκώθηκε και άρχισε να περπατάει!

Μία από αυτές τις νοσοκόμες ήταν και η Στάσα Καλοκάγαθου της οποίας ο σύζυγος έπασχε από ανίατη ασθένεια. Η Στάσα, λοιπόν, σκούπισε μ' ένα βαμβάκι λίγο μύρο από το μέτωπο του Αγίου και επάλειψε με αυτό τον ασθενή άντρα της, ο οποίος θεραπεύτηκε αμέσως και παρευρέθηκε στην νεκρώσιμη ακολουθία του Αγίου Νεκταρίου στην Αίγινα.

Αξίζει να σημειώσουμε ότι οι γάζες που αφαίρεσαν από το ιερό σκήνωμα ευωδίαζαν και γι' αυτό τον λόγο οι νοσοκόμες δεν τις έριξαν στον κλίβανο (ως είθισται) αλλά τις έθαψαν.

Το δωμάτιο στο οποίο εκοιμήθη, έχει σήμερα μετατραπεί σε μικρό ναό στο δεύτερο όροφο του Αρεταιείου νοσοκομείου, που κοσμείται από εικόνες του Αγίου και τάματα πιστών για ανάρρωση των συγγενών τους που νοσηλεύονται στην κλινική.

Το Ιερό του σκήνωμα μεταφέρθηκε στην Αίγινα και κατόπιν, από το λιμάνι, στα χέρια πιστών, μεταφέρθηκε στην μονή της Αγίας Τριάδος. Όταν η ιερά πομπή έφτασε στην Μονή, όπου θα γινόταν η ταφή του, ο ιερομόναχος Σάββας επιχείρησε να του φορέσει το πετραχήλι και το ωμοφόριο. Τότε ο Άγιος, έσκυψε το κεφάλι, όπως έκανε πάντα όταν ήταν εν ζωή!!!

Πηγή