Πέμπτη, 19 Οκτωβρίου 2017

Από ορθόδοξοι ιερείς κατάντησαν χίπις!



    Οι ορθόδοξοι δεν αρκούνται στις δεήσεις της Εκκλησίας περί ειρήνης του σύμπαντος κόσμου αλλά θέλουν να συμπροσευχηθούν ακόμα και με μούφτηδες και βουδιστές



    Το Μόναχο (http://www.muenchen-evangelisch.de/multireligi-ses-friedensgebet-am-14-november-vor-st-michael) κάλεσε στις 16 Οκτωβρίου όλες τις θρησκείες σε κοινή προσευχή για την ειρήνη υπό την αιγίδα των προτεσταντών  και οι ορθόδοξοι έτρεξαν να υπακούσουν. Δειτε παλαιότερες φωτογραφίες, για τις οποίες

Τα θαύματα είναι απόδειξη Ορθοδόξου φρονήματος;


ναρτοῦμε ἀδημοσίευτη στὸ διαδίκτυο ἀπάντηση στὸν μητροπολίτη Καλαβρύτων Ἀμβρόσιο, ὁ ὁποῖος, προσπαθοῦσε νὰ μὲ προσηλυτίσει στὴν κακόδοξη ἄποψη ὅτι οἱ Παπικοὶ δὲν εἶναι αἱρετικοί, γιατὶ ἔχουν …θαύματα!!! Δηλαδή, ἰσχυρίστηκε πὼς τὰ θαύματα ποὺ γίνονται στὸ χῶρο τῶν Ρωμαιοκαθολικῶν είναι απόδειξη πως οι Καθολικοί δεν είναι αιρετικοί!
Ἡ δημοσίευση γίνεται γιατὶ κάποιοι (ἀπὸ ἄλλο χῶρο) ἰσχυρίζονται κάτι παρόμοιο.
Σημάτη Παναγιώτη

   Κατά την ορθόδοξη διδασκαλία τα θαύματα είναι «σημεία», σημάδια της Βασιλείας του Θεού. «Τα σημεία (θαύματα) εγίνοντο για να βοηθούν τους ανθρώπους να δεχθούν το λόγο του Θεού. Το κύριο ήταν ο λόγος. Τα σημεία απλώς μαρτυρούσαν τη δύναμη και την αξίαν του λόγου. Εκεί που εγίνετο δεκτός, τα σημεία ήσαν περιττά»(1).
     Αυτό σημαίνει ότι ο άνθρωπος δεν πρέπει να κάμει το λάθος να θέσει το θαύμα στο επίκεντρο του ενδιαφέροντός του και να κάνει «μόνο τα θαύματα κριτήριο της αλήθειας», γιατί τότε «εύκολα μπορεί να περιπέσει σε πνευματική πλάνη, δηλαδή να εξαπατηθή από τον διάβολο, ο οποίος θα του παρουσιάσει υπερφυσικά γεγονότα και σε άλλες θρησκείες»(2), που όμως δεν φανερώνουν την Βασιλεία του Θεού. «Στην Εκκλησία, πίστη σήμαινε πάντοτε την υπαρξιακή εμπιστοσύνη που εκδηλώνεται με την τήρηση των εντολών Του. Εάν το θαύμα προκαλέσει μετάνοια, τότε εκπληρώνει πραγματικά την αποστολή του». Εάν δεν φέρνει το ήθος της καινούργιας ζωής, την ταπείνωση, τη μετάνοια, την Αγάπη δεν είναι τίποτε. «Καὶ ἐὰν ἔχω πίστιν ὥστε ὄρη μεθιστάνειν, ἀγάπην δὲ μὴ ἔχω, οὐδὲν εἰμί» (Α' Κορ. 13, 1-2). Κάτι έχει να μας πει και η περίπτωση του Ιούδα, ο οποίος, αν και στερείται των βασικών προϋποθέσεων της αρετής έκανε θαύματα (Λουκ. 9, 1-2). «Πολλοὶ γὰρ καὶ τῶν ἐμπαθῶν (=αυτών που είχαν πάθη) ἐθαυματούργησαν»(3) που σημαίνει πως το θαύμα δεν είναι απόδειξη ότι εκείνοι που το κάνουν «είναι οπωσδήποτε άγιοι(4)…, ούτε ότι όλοι οι άγιοι κάνουν θαύματα»(5).
     Το θαύμα είναι χάρισμα. Όπως συμβαίνει και με όλα τα άλλα χαρίσματα, αυτός που το ασκεί δεν σημαίνει ότι είναι σωσμένος», αφού «το χάρισμα δεν αποτελεί προσωπικό κατόρθωμα αγιότητος, αλλά δώρημα Θεού». Και εφ’ όσον είναι δώρημα «δεν μπορούμε ν’ αρνηθούμε στο Θεό να ενεργεί, όπως Αυτός νομίζει καλύτερα, για το συμφέρον όλων των ανθρώπων»(6), και δια των μη χριστιανών.

     Αξιομνημόνευτη, εδώ, και η γνώμη του αγ. Νικολάου Καβάσιλα: «Αν και τα θαύματα δεν αποτελούν απαραίτητη απόδειξη αρετής, αφού ούτε όλους τους εναρέτους συνοδεύουν ούτε όσοι

Και η κατρακύλα συνεχίζεται... με την Εκκλησία απούσα!


Ανοίγει το ζήτημα της ευθανασίας στην Ελλάδα 

Αντικείμενο μελέτης ενόψει του σχεδίου του νέου Ποινικού Κώδικα


Ανοίγει το ζήτημα της ευθανασίας στην Ελλάδα


Αντικείμενο μελέτης και επεξεργασίας ενόψει του σχεδίου του νέου Ποινικού Κώδικα, θα αποτελέσει το ζήτημα της ευθανασίας στην Ελλάδα, όπως προκύπτει από έγγραφο που διαβιβάστηκε, πριν από λίγες ημέρες, στη Βουλή από τον υπουργό Δικαιοσύνης Σταύρο Κοντονή.
Σύμφωνα με το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, το έγγραφο του υπουργού διαβιβάστηκε ως απάντηση σε ερώτηση που είχε

ΔΗΛΩΣΗ ΚΑΤΑΚΟΜΒΗΣ ΚΟΡΙΝΘΟΥ




   Μετά την  πρόσφατη αντιπαράθεση  που έλαβε χώρα στον χώρο της Αποτείχισης σχετικά με τις σχέσεις των Αποτειχισμένων  με  τους  Γ.Ο.Χ., και κυρίως με βάση το κείμενο που δημοσίευσαν οι εμπλεκόμενοι αγιορείτες,  π. Σάββας Λαυριώτης, π. Χαρίτωνας Καρυώτης και π. Επιφάνιος Καψαλιώτης,  στο οποίο δηλώνουν ότι οι Γ.Ο.Χ. έχουν έγκυρα Μυστήρια(!), ενώ στον επίλογο του κειμένου –κατά φανερή αντίφαση- δηλώνουν ότι είναι βλασφημία να πούμε ότι τα έγκυρα Μυστήρια υπάρχουν στο Παλαιό  ή  στο Νέο ημερολόγιο(!) και ότι πρέπει να γίνει Σύνοδος για να το αποφασίσει,

Δηλώνουμε ότι:

   Παραμένουμε στα Πατερικά  και  Ιεροκανονικά όρια της Αποτείχισης και δεν συναινούμε στην προσχώρηση ή τη δημιουργία οποιασδήποτε παράταξης ή παρασυναγωγής που πιθανόν κυοφορείται.   
Κατακόμβη Κορίνθου

konstantsak@gmail.com

Να αποσυρθούν οι «Φάκελοι Μαθήματος» εδώ και τώρα!

EPISTOLH.jpg


600 Υπογραφές οι γονείς, ΑΠΟΥΣΑ η Μητρόπολη Ξάνθης!!
ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΜΑΖΕΨΑΝ 600 ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ

 Η ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΑΠΟΥΣΑ!
   Α, ρε να ζούσε ο Αντώνιος να σηκώσει τη «μαγκούρα»! Θα ‘βλεπαν Παντελεήμων και Σοφρώνιος, που θα πήγαιναν τώρα οι περιβόητοι «Φάκελοι Μαθήματος»!


Την ώρα που η Μητρόπολη Ξάνθης είναι ΑΠΟΥΣΑ στη κυριολεξία για το θέμα των περιβόητων «Φακέλων Μαθήματος» –χθες ο Μητροπολίτης Ξάνθης αρκέστηκε στο να πει στους διαμαρτυρόμενους γονείς ότι θα φέρει το θέμα στην… Ιερά Σύνοδο- Χριστιανοί ορθόδοξοι γονείς και κηδεμόνες  έντονα

Προς αδιάκριτους ...Οικουμενιστές!


   Εάν αγαπάς να θεολογείς, άκουσε τί σε διδάσκει ο θεοφόρος και θεολόγος όσιος Μάξιμος ο Ομολογητής, λέγοντας στο κζ΄ κεφ. της β΄ εκατοντάδος των περί αγάπης κεφαλαίων:
   «Όταν πρόκειται να θεολογήσεις, μην αναζητήσεις τους λόγους περί της ακαταλήπτου ουσίας και φύσεως του Θεού. Αυτούς δεν πρόκειται να τους βρει ποτέ ανθρώπινος νους. Αλλά αναζήτησε τους λόγους περί των ενεργειών του Θεού, δηλ. τους λόγους περί αϊδιότητος, απειρίας, αοριστίας, αγαθότητος, σοφίας, δημιουργικής και προνοητικής δυνάμεως».     Εδώ βεβαίως γίνεται λόγος περί της διακρίσεως, που διέπει την Ορθόδοξη Θεολογία, μεταξύ ακτίστου, αμεθέκτου θείας ουσίας και ακτίστων, μεθεκτών θείων ενεργειών.
Πηγή

Πρωτοφανής εκκλησιολογική στάση! --Οι επίσκοποι της νέας "εκκλησίας" αποκαλύπτουν τα αίσχη των αιρετικών, αλλά κοινωνούν μαζί τους και "υπηρετούν" την αντίχριστη Πολιτεία!

Κατέδειξε ότι η "Αγία και μεγάλη Σύνοδο" είναι
ληστρική και κακόδοξη. Αλλά δεν ἐπαψε
να κοινωνεί με τους κακόδοξους!!!
Καταγγέλλει (παρόμοια ἔχει γράψει καὶ παλαιότερα)
ότι «στις πρόσφατες Μητροπολιτικές εκλογές,
έγιναν παραβάσεις», ἀλλὰ μέχρι ἐκεῖ!
Ὁ χαρτοπόλεμος στὸ μεγαλεῖο του!

 Ναυπάκτου κ. Ιεροθέου:

«Στις πρόσφατες Μητροπολιτικές εκλογές, έγιναν παραβάσεις»


1.jpg
Ναυπάκτου κ. Ιεροθέου:
Οι πρόσφατες εκλογές Μητροπολιτών
     ἐκλογή ἑνός Ἐπισκόπου γιά νά ποιμάνη μιά Ἱερά Μητρόπολη εἶναι σοβαρή ὑπόθεση τῆς Ἱεραρχίας, γιατί ὁ Ἐπίσκοπος εἶναι διάδοχος τῶν θρόνων τῶν Ἀποστόλων, ἀλλά πρέπει νά εἶναι καί μέτοχος τῶν τρόπων τῶν Ἀποστόλων, ὅπως ψάλλουμε στό Ἀπολυτίκιο τῆς ἑορτῆς ἁγίων Ἐπισκόπων.

   Αὐτός εἶναι ὁ λόγος γιά τόν ὁποῖον οἱ ἱεροί Κανόνες δίνουν ἰδιαίτερη σημασία στόν τρόπο ἐκλογῆς τῶν Ἐπισκόπων. Χαρακτηριστικός εἶναι ὁ ι΄ Κανόνας τῆς Σαρδικῆς, ὅπου μεταξύ

Ο "Δούρειος Ίππος" των Νεοταξιτών στην Εκκλησία, λέγεται Ιερώνυμος Λιάπης!

 

Τι συμβαίνει πια με αυτήν την εκκλησιαστική περιουσία;

ierogiavloglou-1-1.jpg

Γιατί άλλαξε στάση ο Ιερώνυμος για τις σχέσεις Κράτους-Εκκλησίας;
Του Μάνου Χατζηγιάννη
    Τι συμβαίνει πια με την εκκλησιαστική περιουσία; Ο υπουργός Παιδείας κ. Γαβρόγλου επισκέφθηκε χθες τον Αρχιεπίσκοπο στην έδρα του και στις συζητήσεις κυριάρχησε η αξιοποίησή της.
   Σημειώνεται ότι έχει ήδη πραγματοποιηθεί η καταγραφή της ακίνητης περιουσίας της Αρχιεπισκοπής, ενώ έχουν δηλώσει συμμετοχή στο πρόγραμμα έντεκα Μητροπόλεις. Θα ακολουθήσει η ψηφιοποίηση και η αξιολόγηση των ακινήτων και θα δημιουργηθεί μία δομή, όπου θα γίνεται η αξιοποίηση και η διανομή των κερδών κατά το ήμισυ.
   Για ακόμη μία φορά κατέστη σαφές ότι το ποσό που θα εξασφαλίσει η Εκκλησία θα διατεθεί για την κάλυψη των λειτουργικών εξόδων των ιδρυμάτων της, για την χρηματοδότηση του κοινωνικού και φιλανθρωπικού έργου, αλλά και για την αναστήλωση ναών και ιερών μνημείων.
   Με την μόνη διαφορά πως θα έχει συνεταίρο το κράτος, αφού  θα τα μοιράσουν μισά μισά όπως αποκαλύφθηκε μετά

Άλλος ένας νεοταξικός Δούρειος Ίππος μέσα στην Χριστιανοσύνη

Φεμινιστική θεολογία. Άλλος ένας νεοταξικός Δούρειος Ίππος μέσα στην Χριστιανοσύνη



Μια ριζοσπαστική φεμινιστική ατζέντα αναπτύσσεται μέσα στην Χριστιανοσύνη, μια ατζέντα που συχνά κρύβεται, καλύπτεται, αλλά βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη. Η ατζέντα αυτή στηρίζεται στην λεγόμενη Φεμινιστική Θεολογία.
Ο θρησκευτικός φεμινισμός, ένα από τα κεφάλια τουπολιτιστικού μαρξισμού (cultural marxism) που αλώνει εκ των έσω τις σύγχρονες χριστιανικές εκκλησίες, έχει ήδη επηρεάσει στην δυτική χριστιανοσύνη και βήματά της άρχισαν να εμφανίζονται και στην ανατολική (βλέπε π.χ. το βιβλίο θρησκευτικών Β΄ Λυκείου, όπου η φεμινιστική θεολογία εξυμνείται ως αυτή που «αγωνίζεται για μια γλώσσα και πρακτική που θα αποκαθιστά τη θέση της