Σάββατο, 15 Σεπτεμβρίου 2018

Κυριακή μετά την Ύψωση του Σταυρού

Μητροπολίτης Σουρόζ Αντώνιος Bloom  (†)


Τὴν ἡμέρα ποὺ θυμόμαστε τὸν Σταυρὸ τοῦ Κυρίου, πρέπει νὰ δίνουμε ἰδιαίτερη προσοχὴ σ’ ὅ,τι εἶναι ἡ Θεϊκὴ ἀγάπη. Τόσο πολὺ ἀγάπησε ὁ Θεὸς τὸν κόσμο ποὺ θυσίασε τὸν Μονογενῆ του Υἱό, ὥστε κανεὶς ἄνθρωπος δὲν θὰ πρέπει νὰ λησμονηθεῖ καὶ ν’ ἀγνοηθεῖ.
Ἂν εἶναι ἀλήθεια αὐτό, πῶς θὰ πρέπει νὰ ἀντιμετωπίζουμε ὁ ἕνας τὸν ἄλλον; Ἂν ὁ κάθε ἕνας ἀπὸ ἐμᾶς σημαίνει τόσα πολλὰ γιὰ τὸν Θεό, ἐὰν Ἐκεῖνος ἀγαπάει τὸν ἄνθρωπο σὲ τέτοιο βαθμό, ὥστε νὰ θυσιάσει τὴν ζωή Του, ὁ θάνατός Του εἶναι εὐπρόσδεκτος- πῶς θὰ πρέπει λοιπὸν νὰ φερόμαστε στὸν πλησίον μας;

ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΕΘΝΟΜΑΡΤΥΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ ΣΜΥΡΝΗΣ


ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΠΕΡΙ ΤΗΣ «ΑΓΙΟΤΗΤΟΣ»  ΤΟΥ ΕΘΝΟΜΑΡΤΥΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ ΣΜΥΡΝΗΣ


     Μέσα στη δισχιλιετή ιστορία της Εκκλησίας οι άγιοι αποτελούν από ανθρωπίνης πλευράς το πιο λαμπρό και ένδοξο μέρος της και την  καθαρότερη θυσία της Εκκλησίας προς το Θεό. Είναι οι διαχρονικοί οδοδείκτες για τούς  Χριστιανούς και η ακριβής στάθμη, η οποία δεν επιδέχεται το λιγότερο ή το περισσότερο.  Είναι επί πλέον οι προστάτες μας και οι μεσίτες για τα δικά μας λάθη στον θρόνο του Θεού,  είναι οι θεωμένοι άνθρωποι, οι επίγειοι άγγελοι, οι ουρανοβάμονες, οι τα πάντα θυσιάσαντες για τον Θεό και ως εκ τούτου τα αληθινά πρότυπά μας.
         Στην εποχή μας όμως, η οποία χαρακτηρίζεται ως η εποχή της αμφισβητήσεως των πάντων, στο πρόσωπο του Εθνομάρτυρα Χρυσοστόμου Καλαφάτη Μητροπολίτου Σμύρνης αμφισβητήθηκε και προσεβλήθη το ιερώτερο μερος της Εκκλησίας μας, δηλαδή το αγιολόγιό της.  Και όχι μόνο αυτό, το οποίο είναι φοβερό και αδιανόητο ως προς τις συνέπειές του, αλλά επί πλέον έγινε συστηματική προσπάθεια από τους Επισκόπους να εξαπατηθεί ο λαός και να αποδεχθεί  ένα Μασόνο και αιρεσιάρχη ως άγιο και τον έβαλαν να τον προσκυνήσει, διότι συνήθισε ο λαός μας όπου βλέπει φωτοστέφανο και εικόνα να βάζει μετάνοια και να σταυροκοπιέται. Και τοιουτοτρόπως κατά το αγιογραφικό «εστάθη το βδέλυγμα της ερημώσεως εν τόπῳ αγίῳ», απεδείχθη ότι η Εκκλησία

Θέλουν να εξαφανίσουν την Ελλάδα καταστρέφοντας Παιδεία και Ορθοδοξία

Άγιος Παΐσιος



Αποτέλεσμα εικόνας για Άγιος Παΐσιος για παιδεια

Τι έλεγε ο Άγιος Παΐσιος για την απόπειρα καταστροφής της Παιδείας που βιώνουμε σήμερα

Εδώ και δεκαετίες έλεγε ο Γέροντας αυτά που συμβαίνουν σήμερα από τον εθνοπροδοτικό και ανελλήνιστο συρφετό των «προοδευτικών», που έχουν βαλθεί να ξεθεμελιώσουν τα πάντα.

– Γέροντα, συχνά λέτε ότι πάνε τα πάντα να διαλύσουν. Εννοείτε και την παιδεία;…
– Ναι, δεν βλέπετε τι γίνεται; Σχολεία είναι αυτά; Γλώσσα είναι αυτή που διδάσκουν σήμερα στα παιδιά; Ποιά είναι η ιστορία μας; Αλλά και στην Θεολογία τι γίνεται; Έχει ένας άθεος πτυχίο της Θεολογίας και τον αφήνουν να διδάσκει θρησκευτικά. Δεν εξετάζουν όμως· θρησκευτικά διδάσκει ή αθεΐα; «Δεν μπορούμε, λένε, να τον βγάλουμε».
Αν ένας φιλόλογος πάει να διδάξει μαθηματικά, θα τον αφήσουν;
Άλλος είναι θεολόγος και δεν αφήνει τους ανθρώπους να κοινωνούν, για να μην κολλήσουν έιτζ! Είναι από αυτούς που τους έστειλε στην Θεολογική Σχολή το κομπιούτερ!
Αυτή δεν είναι η γνώση του Θεού. Παλιά λέγανε: «Έμαθε τα

Μνήμη της ΣΤ΄ Οικουμενικής Συνόδου (Χθες, 14 Σεπτεμβρίου)

Ἄραγε, τί γινόταν τότε μὲ τὰ μυστήρια τῶν Μονοθελητῶν,  καθὼς ὅλοι σχεδὸν οἱ Πατριάρχες ἦσαν αἱρετικοί;

οικουμενική

Η ΣΤ΄ Οικουμενική Σύνοδος έγινε στην Κωνσταντινούπολη το έτος 680 μ.Χ. επί της βασιλείας του Kωνσταντίνου Δ΄ και καταδίκασε τον Μονοθελητισμό. Ο αριθμός των Πατέρων που έλαβαν μέρος στην Σύνοδο ανέρχεται στους 150.

Το Συναξάρι αναφέρει χαρακτηριστικά ότι η ΣΤ΄ Οικουμενική Σύνοδος «Ἠθροίσθη δὲ ἐν τῷ Τρούλλῳ τοῦ Παλατίου, τῷ λεγομένῳ, Ὠάτῳ, ἀναθέματι καθυποβαλοῦσα Σέργιον, καὶ Πύρρον, καὶ Πέτρον, καὶ Παῦλον, Ἐπισκόπους γενομένους Κωνσταντινουπόλεως· Μακρόβιόν τε τὸν Ἀντιοχείας, καὶ Κῦρον τὸν Αλεξανδρείας, καὶ Ὁνώριον τὸν Ῥώμης, Στέφανόν τε καὶ Πολυχρόνιον, καὶ τοὺς σὺν αὐτοῖς».
Η ΣΤ΄ Οικουμενική Σύνοδος, υπήρξε η κατάληξη πεντηκονταετών θεολογικών και εκκλησιαστικών ερίδων (7ος αιώνας μ.Χ.) περί το θέμα αν ο Θεάνθρωπος Χριστός, τέλειος Θεός και τέλειος

"Τα παιδία παίζει" με την πίστη, για Πρωτεία και εξουσία!

Και τώρα που η μισή Ορθοδοξία εντάχθηκε στην «αγία ανυπακοή» θα μεταστραφεί το Φανάρι ή θα χτυπήσει την γροθιά στο μαχαίρι;

Του Άγγελου Ρούσσου

Εδώ και περίπου δύο χρόνια μετά την Σύνοδο του Κολυμπαρίου έχουμε γίνει μάρτυρες σε πολλά επεισόδια με πρωταγωνίστρια την επονομαζόμενη “αγία ανυπακοή”. Ιερείς και μοναχοί έχουν διακόψει την μνημόνευση του Πατριάρχου Βαρθολομαίου και του επιχώριου Μητροπολίτη σε πολλές περιοχές βάζοντας φωτιά στα οικουμενιστικά σχέδια του Φαναρίου.
Το Φανάρι και τα εξαπτέρυγά του έχουν εξαπολύσει μια λυσσαλέα επίθεση κατά της “αγίας ανυπακοής” με χαρακτηρισμούς όπως “αιρετικοί & Σχισματικοί με σατανική μανία” για όσους διακόπτουν το μνημόσυνο του Επισκόπου.
Και ο ίδιος ο κ. Βαρθολομαίος επιτέθηκε με σφοδρότητα ενάντια στους αντιδρώντες στην Σύνοδο του Κολυμπαρίου σε μήνυμά του σε σχετικό συνέδριο στην Θεσσαλονίκη 
Ήταν τότε που επιτέθηκε στους αντιδρώντες λέγοντας πως η Σύνοδος αποτελεί μια πολύ σαφή απάντηση στους “αυτοχειροτόνητους” υπερασπιστές της Ορθοδοξίας, οι οποίοι συκοφαντούν τη συναινετική προσπάθεια και διαιρούν τον λαό του Θεού.
Σύμφωνα με τα εξαπτέρυγα του Φαναρίου υπάρχουν σχεδόν 35 Ιεροί Κανόνες που απαγορεύουν τη διακοπή κοινωνίας με τον Επίσκοπο ή αναφέρονται σε θέματα σχέσεως κληρικού με τον Πρώτο του.
Άλλοτε λοιπόν με μένος άλλοτε με ειρωνεία το Φανάρι επιχειρεί να απομονώσει σαν γραφικούς όσους διέκοψαν την μνημόνευση του Πατριάρχη Βαρθολομαίου.
Μόνο που πλέον δεν είναι μόνο ένας “τρελόπαπας” εδώ και ένας ζηλωτής μοναχός εκεί… Με την απόφαση του Πατριαρχείου Μόσχας σχεδόν η μισή Ορθοδοξία εντάσσεται στην “αγία ανυπακοή”.
Και έπεται συνέχεια καθώς φάνηκε από τις χθεσινές δηλώσεις Ιλαρίωνα
Το σενάριο της διακοπής κοινωνίας δεν έχει απομακρυνθεί. Η Ρωσική Εκκλησία ζητάει Πανορθόδοξη Σύνοδο για το ουκρανικό ζήτημα και στο Άγιο Όρος που υπάγεται πνευματικά στον Οικουμενικό Πατριάρχη μια ολόκληρη μονή -και όχι απλά κάποιοι μεμονωμένοι μοναχοί -δεν θα τον μνημονεύει (εκτός από την παλαιά αδελφότητα Εσφιγμενιτών).
Και πλέον θέλοντας και μη θέση πρέπει να λάβουν και οι υπόλοιπες Εκκλησίες. Γιατί “και με τον χωροφύλακα και με τον αστυφύλακα” δεν νοείται.
Η Ορθοδοξία καρκινοβατεί και υπεύθυνος είναι ο Οικουμενικός Πατριάρχης. Θα πρυτανεύσει η λογική ή θα χτυπήσει την γροθιά στο μαχαίρι; Γιατί «πρώτος” σημαίνει «πρώτος” και στα δύσκολα όχι μόνο στις παράτες….Ειδικά όταν τα…δύσκολα τα έχει προκαλέσει ο ίδιος! 
Ας προσευχηθούμε να τους δώσεις φώτιση ο Κύριος μας….

Δήλωση για την παράνομη εισπήδηση του Πατρ. Κων/πόλεως στην Εκκλησία της Ρωσίας

Ολόκληρη η Δήλωση της Ιεράς Συνόδου της Ορθοδόξου Εκκλησίας της Ρωσίας για την παράνομη εισπήδηση του Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως στο κανονικό έδαφος της Ορθοδόξου Εκκλησίας της Ρωσίας


Η δήλωση υιοθετήθηκε από την έκτακτη συνεδρία της Ιεράς Συνόδου της Ορθοδόξου Εκκλησίας της Ρωσίας στις 14 Σεπτεμβρίου 2018 (Πρακτικά № 69).
Με βαθιά λύπη και θλίψη η Ιερά Σύνοδος της Ορθοδόξου Εκκλησίας της Ρωσίας πληροφορήθηκε το ανακοινωθέν της Ιεράς Συνόδου της Ορθοδόξου Εκκλησίας Κωνσταντινουπόλεως για τον εξονομασμό των «εξάρχων» αυτής στο Κίεβο. Αυτή η απόφαση ελήφθη χωρίς τη συνεννόηση με τον Προκαθήμενο της Ορθοδόξου Εκκλησίας της Ρωσίας και τον Μακαριώτατο Μητροπολίτη Κιέβου και πάσης Ουκρανίας Ονούφριο, τον μόνο κανονικό αρχηγό της Ορθοδόξου Εκκλησίας στην Ουκρανία. Αποτελεί ωμή παράβαση του εκκλησιαστικού δικαίου, εισπήδηση μιας Τοπικής Εκκλησίας

Οι Οικουμενιστές απροκάλυπτοι υπηρέτες της Πανθρησκείας! --Παρά ταύτα ο λαός συνεχίζει να παίρνει την ..."ευλογία" τους!

Ο αρχιεπίσκοπος εμφανίστηκε χωρίς σταυρό σε αγιασμό σχολείου για να μην ενοχληθούν οι πρόσφυγες


Ο αρχιεπίσκοπος εμφανίστηκε χωρίς σταυρό σε αγιασμό σχολείου για να μην ενοχληθούν οι πρόσφυγεςΟ αρχιεπίσκοπος εμφανίστηκε χωρίς σταυρό σε αγιασμό σχολείου για να μην ενοχληθούν οι πρόσφυγες

ΠΗΓΗ

     Ερωτήματα προκαλεί η εμφάνιση  –για ακόμη μια φορά– του Αρχιεπισκόπου Αθηνών και πάσης Ελλάδος Ιερώνυμου σε αγιασμό σε σχολείο χωρίς να φέρει το Σταυρό ούτε ως… φωτογραφία. Ο Αρχιεπίσκοπος βρέθηκε τέλεσε τον αγιασμό στην Λεόντειο Σχολή στα Άνω Πατήσια και στα 15ο και 60ο Γυμνάσια και 15ο ΓΕΛ χωρίς όμως να φέρει το παραμικρό ίχνος του θρησκευτικού