Παρασκευή, 30 Νοεμβρίου 2018

Δράσεις αλληλεγγύης, «άνοιγμα» στην Εκκλησία

(και του μητροπολίτη Λαρίσης στο …Ρόταρυ;)




Τον Σεβασμιώτατο επισκέφθηκε αντιπροσωπεία του Ροταριανού Ομίλου Λαρίσης, οι οποίοι ευχήθηκαν στον Σεβασμιώτατο για το δύσκολο έργο της διαποίμανσης της Ιεράς Μητροπόλεως. (Ἐδῶ).


Ο ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ ΤΗΣ 2484 ΡΟΤΑΡΙΑΝΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΑΣΠΑΣΙΔΗΣ ΣΤΗΝ «Ε»

 ΕΠΙΚΡΙΤΙΚΟΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟΥΣ ΧΕΙΡΙΣΜΟΥΣ ΣΤΟ ΣΚΟΠΙΑΝΟ


 Δημοσίευση: 29 Νοε 2018 22:06




Ο κ. Ασπασίδης με μέλη των Ρόταρυ Λάρισας και το λεύκωμα που εξέδωσαν πρόσφατα για τη δράση τους πανελλαδικά.
«Στόχος μας είναι να έρθουμε πιο κοντά στην Εκκλησία. Είναι μύθος αυτό που ακούγεται ότι πρέπει να είσαι άθεος για να μπεις στους Ρόταρυ. Απεναντίας οι πόρτες των Ρόταρυ είναι ανοικτές από τη στιγμή που οι ενδιαφερόμενοι πιστεύουν, πρέπει να είναι σωστοί επαγγελματίες και γενικότερα να είναι χρηστών ηθών, να μην έχουν το παραμικρό ψεγάδι στην κοινωνία».
Αυτό σημειώνει σε συνέντευξή του στην «Ε» ο διοικητής της 2484 Ροταριανής Περιφέρειας Θεόδωρος Ασπασίδης, ο οποίος

Δαιμονική η αίρεση, δεν έχει μετάνοια! --Ο διαστροφέας της Ορθόδοξης παράδοσης, επιτίθεται και υβρίζει όσους την υποστηρίζουν!

Tο Οικουμενικό Πατριαρχείο τίμησε τον ιδρυτή του Άγιο Απόστολο Ανδρέα τον Πρωτόκλητο



   «Εις δε τους εκπροσώπους του αντιοικουμενικού και αντιδιαλογικού φονταμενταλισμού, λέγομεν, μετ᾿ εμφάσεως, ότι όχι μόνον δεν είναι οι αυθεντικοί υπερασπισταί της εκκλησιαστικής παραδόσεως, ως οι ίδιοι θεωρούν τον εαυτόν των, αλλά ότι παρερμηνεύουν και παραποιούν την γνησίαν παράδοσιν, και, διά του ου κατ᾿ επίγνωσιν ζήλου των, διχάζουν τον λαόν του Θεού. Ως απεφάνθη η Αγία και Μεγάλη Σύνοδος, «κοινός» και «ενιαίος» σκοπός εις πάντας τους θεολογικούς διαλόγους, τους οποίους διεξάγει η Ορθόδοξος Εκκλησία, είναι «η τελική αποκατάστασις της εν τη ορθή πίστει και τη αγάπη ενότητος» (Σχέσεις της Ορθοδόξου Εκκλησίας προς τον λοιπόν χριστιανικόν κόσμον, § 12). Το κοινόν ποτήριον της Θείας Ευχαριστίας προϋποθέτει την κοινήν πίστιν, την πλήρη συμφωνίαν εις την ομολογίαν της πίστεως».

Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος 

    Σε πανηγυρική ατμόσφαιρα το Οικουμενικό Πατριαρχείο τίμησε τη μνήμη του ιδρυτού του, Αγίου Αποστόλου Ανδρέου του Πρωτοκλήτου. Σήμερα, Παρασκευή, 30 Νοεμβρίου, τελέστηκε Πατριαρχική και Συνοδική Θεία Λειτουργία στον Πάνσεπτο Πατριαρχικό Ναό του Αγίου Γεωργίου στο Φανάρι, κατά τη διάρκεια της οποίας ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος χειροτόνησε στο βαθμό του διακόνου τον υποδιάκονο Ανδρέα Κρότσακ, ουκρανικής καταγωγής, δίνοντας του το όνομα Ιάκωβος.     

Κατά την Θεία Λειτουργία παρέστη αντιπροσωπεία της Εκκλησίας της Ρώμης υπό τον Καρδινάλιο Κουρτ Κοχ, Πρόεδρο του Ποντιφικού Συμβουλίου για την Χριστιανική Ενότητα.

Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΗΜΕΡΑ!

«Ένα ακόμα μέσο επιβολής της αιρέσεως στην Εκκλησία»!


     Ἐκεῖνοι οἱ κληρικοὶ ποὺ συνεχίζουν νὰ ἐγκωμιάζουν τὸν μητροπολίτη Ναυπάκτου κ. Ἱερόθεο για ὅλα, ἀκόμα καὶ γιὰ ἐκεῖνα ποὺ ὡς ἄνθρωπος σφάλλει (ὅπως κάνει σὲ πρόσφατη ὁμιλία του ὁ π. Παῦλος Δημητρακόπουλος τῆς Μητροπολέως Πειραιῶς), θὰ ἔπρεπε νὰ εἶχαν τὴν ἐν Χριστω ἐντιμότητα, νὰ δώσουν ἀπαντήσεις γιὰ τὰ ἐσφαλμένα τοῦ Ναυπάκτου, πρὶν τὸν ἐγκωμιάσουν.
     Ἀναδημοσιεύουμε ἕνα ἄρθρο, μήπως κάποτε ὁ π. Παῦλος καταλάβει ὅτι, ἂν οἱ ἀρχαῖοι ἔλεγαν  «Φίλος μεν Πλάτων, φιλτάτη δ' ἡ ἀλήθεια», τί πρέπει νὰ λέγει καὶ νὰ πράττει ἕνας ἱερωμένος ποὺ ὑποτίθεται ὅτι ὑπηρετεῖ τὴν Παναλήθεια;

    Ὁ «εὐσεβής» καὶ «πατερικός» Μητροπολίτης Ναυπάκτου καὶ Ἁγ. Βλασίου Ἱερόθεος δείχνει τὸ ἀληθινὸ προσωπεῖο καὶ τὴν μετάλλαξη τῶν σημερινῶν ποιμένων:
------------------------------------------------------------------
Ἀπὸ ἁγιοπατερικὸ ἐπίσκοπο ὁμολογητὴ
σὲ δίγλωσσο σιγονταριστή-ὀρθολογιστὴ δεσπότη ἐπιστήμονα.

Ἀδαμάντιου Τσακίρογλου

Κριτικὴ στὸ βιβλίο τοῦ Μητροπολίτου Ναυπάκτου καὶ Ἁγ. Βλασίου Ἱεροθέου:
Ἡ «Ἁγία καὶ Μεγάλη» Σύνοδος, Θεολογικὲς καὶ ἐκκλησιολογικὲς θέσεις
Πρῶτο μέρος
Caveat lector  (Ἂς προσέχει ὁ ἀναγνώστης)
    Ὅταν πληροφορήθηκα τὴν ἔκδοση τοῦ καινούργιου βιβλίου τοῦ μητροπολίτου Ναυπάκτου καὶ Ἁγ. Βλασίου Ἱεροθέου μὲ τίτλο «Ἡ «Ἁγία καὶ Μεγάλη» Σύνοδος» κατάλαβα ἀμέσως, ὅτι αὐτὸ τὸ βιβλίο δὲν θὰ εἶναι τίποτα ἄλλο παρὰ ἕνα ἰσχυρὸ ὑπνωτικὸ γιὰ τὸ ποίμνιο, ποὺ θὰ ἔχει ὡς συστατικὰ τὶς ὁμολογουμένες καὶ ἀδιαμφισβήτητες γνώσεις τοῦ συγγραφέως, τὴν διεθνή του ἀναγνώριση καὶ τὸ ἐπισκοπικό του ἀξίωμα, καὶ καὶ θὰ λειτουργήσει ὡς ἕνα ἀκόμα μέσο ἐπιβολῆς τῆς αἱρέσεως στὴν Ἐκκλησία.

    Στὸ συμπέρασμα αὐτὸ ἔφθασα, γιατὶ εἶχα ἀκόμα νωπὲς στὸ μυαλό μου τὶς δηλώσεις τοῦ μητροπολίτου σὲ ὁμιλία του ὅτι «ένιωσε τον εαυτό του χαρούμενο για την συμμετοχή του στη σύνοδο, αποκομίζοντας μεγάλες εμπειρίες ενώ, ένιωσε συνάμα και προβληματισμό (sic)» (ἐδῶ). Τὸ γεγονὸς μάλιστα ὅτι δὲν ὑπῆρχε καμία ἀρνητικὴ κριτική, οὔτε κἂν ἀπὸ τοὺς Οἰκουμενιστές, τοὺς ὁποίους ὑποτίθεται καυτηριάζει τὸ βιβλίο, ἐνίσχυσε τὸ συμπέρασμα αὐτό.
    Ἔτσι ἀποφάσισα αὐτὸ τὸ καλοκαίρι νὰ ἀγοράσω τὸ περιώνυμο βιβλίο καὶ νὰ δῶ πὼς δικαιολογοῦσε τὴν ἰανικὴ στάση του. Διαβάζοντάς το καὶ βλέποντας ἀπὸ τὴν μία τὴν ἐκτενὴ παρουσίαση τῆς πατερικῆς διδασκαλίας καὶ ἀπὸ τὴν ἄλλη τὸ κουκούλωμα τῆς κατάφωρης καταπάτησής της ἔνιωσα ναυτία! Παρὰ ταῦτα τόλμησα νὰ τὸ σχολιάσω.Καὶ λέω τόλμησα, διότι εἶμαι ἀπόλυτα σίγουρος ποιές ἐπιθέσεις καὶ ὕβρεις θὰ ἀκολουθήσουν, μιᾶς καὶ θὰ ἀσκήσω κριτικὴ στὴν «ἱερὴ ἀγελάδα» τῶν «Οἰκονομιστῶν» καὶ «Ἀντιοικουμενιστῶν», τὸν διεθνοῦς φήμης θεολόγο, καθηγητὴ πανεπιστημίου καὶ συγγραφέα 100 βιβλίων μητροπολίτη Ναυπάκτου. Ἐπειδὴ τὸ βιβλίο εἶναι ὀγκῶδες (767 σελ.) ὁ κριτικὸς σχολιασμὸς θὰ γίνει τμηματικά. Στὸ πρῶτο τμῆμα θὰ σχολιάσω τὸ πρῶτο μέρος τοῦ βιβλίου. Τά περισσότερα ἀπό τά κείμενα τοῦ πρώτου αὐτοῦ μέρους ἔχουν ἀναρτηθεῖ κατά καιρούς στήν ἱστοσελίδα τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Ναυπάκτου ἤ ἔχουν δημοσιευθεῖ στήν ἐφημερίδα «Ἐκκλησιαστική Παρέμβαση». Ἂς μοῦ συγχωρήσει ὁ ἀναγνώστης τὸ μέγεθος τοῦ κειμένου, τὸ ὁποῖο προσαρμόζεται στὸν ὄγκο τοῦ βιβλίου.
    Στὶς θετικὲς κριτικὲς τοῦ βιβλίου, ποὺ μέχρι στιγμῆς δημοσιεύτηκαν διαβάσαμε ἐκτὸς τῶν ἄλλων τὰ ἑξῆς:
    «Μιά θεολογική μελέτη μέ ἱστορικά καί θεολογικά ἐπιχειρήματα πού ἀξίζει νά διαβασθῆ ἀπό ὅσους θέλουν νά μάθουν γιά τήν Σύνοδο τῆς Κρήτης. Ὁ Μητροπολίτης Ναυπάκτου μέ αἴσθημα εὐθύνης ἔναντι τῆς ὀρθοδόξου παραδόσεως καί τῆς ἱστορίας καί μέ θεολογικό τρόπο προσφέρει στόν ἀναγνώστη εἰλικρινῆ καταγραφή τῶν ὅσων συνέβησαν στήν Σύνοδο τῆς Κρήτης, στήν ὁποία ὄχι ἁπλῶς ἦταν παρών, ἀλλά καί ἀρκετές φορές ὁμίλησε. Ἡ ὀρθόδοξη θεολογία, ὅπως ἐκφράσθηκε ἀπό τούς ἁγίους Πατέρες εἶναι ἐμπειρική καί κατ᾿ ἐξοχήν προφητική, ἀποστολική καί πατερική, δηλαδή ἐκκλησιαστική

Ο πατήρ Δανιήλ ο θαυμαστός



 
Στην εποχή του Χατζη - Γεώργη περίπου ζούσε και ο θαυμαστός Πατήρ Δανιήλ, ο οποίος έκανε και αυτός θαύματα από αρχάριος ακόμη στην Καλογερική. Εκείνη την εποχή είχε εντυπωσιάσει πολύ τους ευλαβείς προσκυνητάς και είχαν δημοσιεύσει μάλιστα ορισμένα θαύματα του σε θρησκευτικά περιοδικά ευλαβείς Ρώσοι. 
Αυτά τα λίγα λοιπόν που έμαθα για τον Άγιο Πατέρα και ωφελήθηκα πολύ, θέλω να τα γράψω για να ωφεληθούν και άλλες ψυχές. 

Όπως πληροφορήθηκα η καταγωγή του ήταν από την Ελλάδα και ήρθε στο Άγιον Όρος γύρω στην Ελληνική Επανάσταση κατά το 1821. Ο ευλαβής νέος μετά από το προσκύνημα του στην Παναγία την "Πορταΐτισσα" της Ι. Μονής Ιβήρων

Να, που τώρα, ο Οικουμενισμός βαπτίζεται ..."επανευαγγελισμός"!

 Βελγίου Αθηναγόρας: «Το Οικ. Πατριαρχείο σηκώνει στις πλάτες του τον επανευαγγελισμό των εθνών…»

katanixis.grΌσοι Ιεράρχες του Οικουμενικού θρόνου "λιβανίζουν" τον Πατριάρχη πατόκορφα, γίνονται στα μάτια του πιστού λαού τραγικές φιγούρες. Μισθούς, ταξίδια, συνέδρια, εκδόσεις, πολυτέλεια, μεταπτυχιακά, διδακτορικά, χλιδή που αν αποκαλυφθεί κάποια φορά ενδελεχώς το μπάτζετ όλης αυτής της αχρείαστης πολυτέλειας, θα σκανδαλιστεί και ο πιο καλοπροαίρετος άνθρωπος.
Δεν περιμέναμε ευτυχώς από τον Μητροπολίτη Βελγίου να ελέγξει τα λάθη του Πατριάρχη Βαρθολομαίου, όταν όμως αναφέρεται στην Ιεραποστολή στην Κεντρική Ευρώπη και στην αξία της και στην αλήθεια του Ευαγγελίου, να μη περνάει τον πιστό λαό του Θεού για άλογα πρόβατα.
Δεν ασφυκτιά ο Άγιος Βελγίου υπό το βάρος των Ιερών Κανόνων που παραβιάζονται με τις επαίσχυντες συμπροσευχές με αιρετικούς; Δεν στενάζει