Δευτέρα, 12 Μαρτίου 2018

Και ο κ. Θεόδωρος εξυπηρετεί τα σχέδια της Ν. Τάξης!


Το σχέδιο διάλυση/ἀλλοίωση τῶν ἐθνῶν, βαπτίζεται ἀπὸ τὸ Π.Σ.Ε. ἀγάπη!


Καὶ βέβαια ἐμμένει  ὁ κ. Θεόδωρος στὴν συνύπαρξη/συμπόρευση μὲ τὶς αἱρετικὲς «ἐκκλησίες»!

Χαιρετισμός 
της Α.Θ.Μ. του Πάπα και Πατριάρχου Αλεξανδρείας και πάσης Αφρικής κ.κ. Θεοδώρου Β΄ στο Παγκόσμιο Συνέδριο Ιεραποστολής και Ευαγγελισμού, του Παγκοσμίου Συμβουλίου Εκκλησιών, με θέμα:
«Εἰ ζῶμεν πνεύματι, πνεύματι καὶ στοιχῶμεν»  (Γαλ. 5,25)

(8 –13 Μαρτίου, Αρούσα Τανζανίας)

Αγαπητοί Σύνεδροι,
  Με την ευκαιρία των εργασιών του Παγκοσμίου Συνεδρίου Ιεραποστολής και Ευαγγελισμού του Π.Σ.Ε. στην Αφρικανική Ήπειρ, από την Έδρα του σεπτού Παλαίφατου Ελληνορθόδοξου Πατριαρχείου Αλεξανδρείας και πάσης Αφρικής, την Μεγάλη Πόλη της Αλεξάνδρειας, χαιρετίζουμε τους συνέδρους που προέρχονται από όλες τις χώρες του κόσμου, από τις πέντε Ηπείρους και προσευχόμαστε μαζί σας, με τη βοήθεια του Θεού, για την ευόδωση των θεμάτων που θα εξετάσει το Συνέδριο, για ένα καλύτερο μέλλον για τη Παγκόσμια Κοινωνία, με τη συμβολή των Χριστιανών, για την ειρηνική συνύπαρξη των Λαών και τη κοινωνική ευημερία.
   Η συμβολή του Παγκοσμίου Συνεδρίου Ιεραποστολής, που ξεκίνησε το 1910, στάθηκε το πρώτο σημαντικό βήμα για να ωριμάσει η πρωτοβουλία των Εκκλησιών μας, μετά τις μεγάλες

Όσιος Γρηγόριος ο Α΄ Διάλογος Πάπας Ρώμης

  • Ο Όσιος Γρηγόριος,  ο οποίος τιμάταται σήμερα 12 Μαρτίου, γεννήθηκε περί το έτος 540 μ.Χ. και έζησε στη Ρώμη, κατά τους χρόνους του αυτοκράτορα Ιουστινιανού Α’ του Μεγάλου (527 – 565 μ.Χ.).
Ο Όσιος Γρηγόριος, ονομάσθηκε δε Διάλογος, επειδή τα περισσότερα έργα του τα έγραψε με διαλογικό τρόπο, δηλαδή με ερωτήσεις και αποκρίσεις. Ο πατέρας του ονομαζόταν Γορδιανός και η μητέρα του Συλβία. Τόσο οι γονείς του όσο και οι δύο αδελφές του πατέρα του, η Ταρσίλα και η Αιμιλιανή, διακρίνονταν για την ευσέβειά τους και επέδρασαν ευεργετικά στην διαμόρφωση της προσωπικότητας του Γρηγορίου. Ως γόνος πλούσιας οικογένειας ο Γρηγόριος έλαβε καλή μόρφωση, ιδιαίτερα στη νομική. Βέβαια έζησε σε μια εποχή όπου η καλλιέργεια της ελληνικής γλώσσας και των ελληνικών γραμμάτων στη Ρώμη είχε σβήσει. Ο Γρηγόριος μάλλον ήταν κάτοχος μόνο της λατινικής γλώσσας, γεγονός που δεν του επέτρεπε να μελετήσει την πλούσια θεολογική γραμματεία των Ελλήνων Πατέρων.
Περί το έτος 570 μ.Χ. διορίσθηκε από τον αυτοκράτορα Ιουστινιανό Β΄ (565 – 576 μ.Χ.) στο αξίωμα του πραίτορος της πόλεως της Ρώμης. Δεν παρέμεινε όμως για μακρύ χρονικό διάστημα στην θέση αυτή. Μετά τον θάνατο του πατέρα του διέθεσε το μέγιστο μέρος της περιουσίας που κληρονόμησε σε φιλανθρωπικά έργα και στην ίδρυση μονών. Ίδρυσε έξι μοναστήρια στη Σικελία και περί το έτος 575 μ.Χ. μετέτρεψε την οικία του στην Ρώμη σε μοναστήρι αφιερωμένο στον Απόστολο Ανδρέα. Ο ίδιος έγινε μοναχός αυτής της μονής και αργότερα αναδείχθηκε ηγούμενός της. Στο μοναστήρι ζούσε μια πολύ ασκητική ζωή και αφιερώθηκε στην προσευχή και στη μελέτη της Αγίας Γραφής και των Πατέρων.
Δεν έμελλε όμως να παραμείνει για πολύ καιρό στη μονή του, γιατί

Ο καθηγητής Ηρακλής Ρεράκης για το μάθημα των θρησκευτικών

 στο ΕΓΝΑΤΙΑ -TV


Eκπομπή για το μάθημα των θρησκευτικών στο ΕΓΝΑΤΙΑ -TV (Θεσσαλονίκη) με τον καθηγητή Ηρακλή  Ρεράκη - 08-03-18- Την εκπομπή θα δείτε στα 25΄ πρώτα λεπτά του βίντεο.

Χριστιανός καί Σταυρός

Σταυροπροσκύνηση




         Ἁγίου Ἰωάννου Χρυσοστόμου
Χριστιανός σημαίνει μικρός Χριστός κι ὁ Χριστός εἶναι ὁ Ἐσταυρωμένος, ἄρα χριστιανός εἶναι ὁ ἄνθρωπος τοῦ σταυροῦ.
 Γι᾿ αὐτό εἶναι ἀνάρμοστο καί ξένο στόν χριστιανό νά ἀναζητᾶ τίς εὐκολίες καί τήν ἀνάπαυση.

Ὁ Κύριός σου καρφώθηκε στό σταυρό κι ἐσύ ἐπιζητᾶς τήν ἄνεση καί ζῆς μέ πολυτέλεια;

Ἄν ἀγαπᾶς τόν Κύριό σου, πέθανε ὅπως Ἐκεῖνος.
Σταύρωνε τόν ἑαυτό σου, ἔστω κι ἄν δέν σέ σταυρώνει κανείς.
Καί σταυρός εἶναι ὁ ἀγώνας ἐναντίον τῆς κακίας καί τῆς ζήλειας σου.
Σταυρώνεις τό «ἐγώ» σου, ὅταν ἀρνεῖσαι νά ἱκανοποιήσεις τίς κακές ἐπιθυμίες σου.

Κρεμᾶς τόν ἑαυτό σου στό σταυρό, ὅταν ἀφήνεις τόν Θεό νά κατευθύνει τή ζωή σου χωρίς τίς δικές σου λογικές παρεμβάσεις.
Πεθαίνεις σάν τόν Κύριό σου, ὅταν ὑποτάσσεσαι στό θέλημά του χωρίς τά ἀτέλειωτα «γιατί».
Ὁ Κύριος ζήτησε καί ζητᾶ νά τόν ἀκολουθήσουν ὅσοι εἶναι ἀποφασισμένοι νά σηκώσουν τό σταυρό τους, ὅσοι εἶναι ἕτοιμοι νά πεθάνουν, νά ἀρνηθοῦν τίς ἀπολαύσεις καί τήν τρυφή.

 Ὅποιος ἀγαπᾶ τήν ἀσφάλεια καί τίς ἡδονές τῆς παρούσης ζωῆς εἶναι ἐχθρός τοῦ σταυροῦ,  τοῦ σταυροῦ πού ὁ χριστιανός ἀγαπᾶ καί σηκώνει μέ ὑπομονή γιά χάρη τοῦ Ἐσταυρωμένου του Κυρίου!…

Ἁγίου Ἰωάννου Χρυσοστόμου, Πρός Φιλιππησίους 13· ΕΠΕ 22, 8-10
Πηγή 

Υπο τις ευλογίες του Λαγκαδά Ιωάννη: Μια αναπνοή από το "Άγιο Βήμα" οι αιρετικοί ...σταυροκοπούμενοι!




Γράφει ὁ π. Νικόλαος Μανώλης


 Ἔχει καμία σημασία γιά τόν μητροπολίτη Λαγκαδά ἡ παραβίαση τῶν ἱερῶν κανόνων τῆς Ἐκκλησίας πού συντελεῖται παρουσία του σέ πολυαρχιερατικό συλλείτουργο στό ὁποῖο προΐσταται;

Γνωρίζει ὅτι θά δώσει λόγο στό Θεό γιά τήν αἱρετική του στάση καί τήν ἀπαξίωση πού ἐπιδεικνύει στό πατροπαράδοτο Σέβας;

Αὐτό ἀπό μία ἔννοια βέβαια εἶναι τό λιγότερο καί ἄλλωστε ἀποτελεῖ ἐπιλογή του. Ἡ δηλητηρίαση ὅμως τοῦ ὀρθοδόξου πληρώματος, ἡ ἄμβλυνση τῶν συνειδήσεων τῶν πιστῶν ἀπό τέτοιες ἀνόητες, πονηρές, ἑωσφορικές  ἐνέργειες τῶν οἰκουμενιστῶν ἐπισκόπων, εἶναι ἐγκληματική. 
Μέ ποιό δικαίωμα ὁ κ. Τασσιάς ἐπιτρέπει τήν παρουσία παπικοῦ ἱερωμένου μέσα στόν ἱερό Ναό κατά τήν τέλεση Ὀρθόδοξης θείας Λειτουργίας; Δέν αἰσχύνεται; Βέβαια, τά τελευταία δυό χρόνια τουλάχιστον, ὁ συγκεκριμένος ἱεράρχης συμπεριφέρεται ὡς ἀθεολόγητος. Κηρύττει γυμνῇ τῇ κεφαλῇ τήν αἵρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καί παρότι ἔλαβε τήν ἀπάντηση καί τήν ἀντίδραση γιά τίς οἰκουμενιστικές του δράσεις ἀπό τήν ἡρωική στάση τοῦ ἱερέα τῆς μητρόπολής του πατρός Φωτίου Βεζίνυα πού τοῦ κόψε τό μνημόσυνο, συνεχίζει τό χαβά του.
Ἐδῶ ὅμως δέν χωροῦν κροκοδείλια δάκρυα καί ἀξιοθρήνητες δικαιολογίες... Ὁ ὑπερασπιστής καί προαγωγός τῶν ἀποφάσεων τῆς ψευδοσυνόδου πού διατείνεται σέ ὅλους τούς τόνους καί πρός πάσαν κατεύθυνση ὅτι εἶναι ὀρθόδοξος καί τάχα πολέμιος τῆς παναίρεσης τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, πρέπει νά ντρέπεται γιά τή νέα οἰκουμενιστική του φιέστα.

Ἑορτή τοῦ Ἁγ. Βουκόλου στή Σμύρνη
4-2-2018
(παρακολουθεῖστε τά σταυροκοπήματα τοῦ καρδινάλιου ἀπό τό 5:50 καί μετά)

Τάδε έφη Βαρθολομαίος: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ, μάθημα οικολογικής και κοινωνικής ευαισθητοποιήσεως. ---Πρόσκληση προς τις θρησκείες να συνδράμουν προς την κατεύθυνση αυτή!


Πατριάρχης Βαρθολομαίος:


Το μάθημα των Θρησκευτικών είναι κατ’ εξοχήν μάθημα οικολογικής και κοινωνικής ευαισθητοποιήσεως



 

σ.σ. Πατριάρχης Βαρθολομαίος Αρχοντώνης – Υπάλληλος της παγκοσμιοποίησης, ΕΧΘΡΟΣ της Ορθοδοξίας, ΕΧΘΡΟΣ και του Έθνους των Ελλήνων. 

katanixis.gr Θλίψη και απογοήτευση για άλλη μια φορά, από τον Πατριάρχη που πεισματικά αρνείται να αρθεί στο ύψος των περιστάσεων.
Το προσωπικό του κοσμοείδωλο, θεμελιώνεται σε ένα αξιακό πλαίσιο ξένο προς εκείνο που ο «άγιος» της Ελληνικής πεζογραφίας χαρακτήριζε ως Πονεμένη Ρωμιοσύνη.
Ο Ελληνισμός αργοσβήνει και ο εφημερεύων ιατρός «τη διακονία», δεν μπορεί να βρει ούτε τον σφυγμό του ασθενούς πιστού λαού.
Φαλκιδευμένες ξενόφερτες αξίες, που επιβάλλονται δια του φασισμού της παγκοσμιοποίησης, υιοθετούνται πρόθυμα, αμαχητί, σχεδόν πανηγυρίζοντας από εκείνον που θεσμικά όφειλε να τις αποκρούσει και να προστατέψει τον πιστό λαό του Θεού.
Κοντολογίς όταν ο απλός λαός, επιστρέφει αυθόρμητα κατά χιλιάδες, τους σκανδαλώδεις φακέλλους του μαθήματος των θρησκευτικών, η παρέμβαση του Πατριάρχη, δεν δικαιολογείται ούτε ως σενάριο αρρωστημένης φαντασίας.
Η αλήθεια που ξεσκεπάζεται είναι πως ο ίδιος βρίσκεται πίσω από τα Νέα Θρησκευτικά, είτε ως οργανωτής, είτε ως αρωγός και «ευαγγελιστής» τους.
Ο Θεός να μας φυλάει!



***

Πατριάρχης Βαρθολομαίος, Το μάθημα των Θρησκευτικών είναι κατ’ εξοχήν μάθημα οικολογικής και κοινωνικής ευαισθητοποιήσεως.

Στη σημασία της ειρηνικής συνύπαρξης και της συνεννόησης, στην ανάπτυξη της οικολογικής συνείδησης και στην αποστολή της Ορθοδόξου Εκκλησίας στον σύγχρονο κόσμο, αναφέρθηκε ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος στην εισήγησή του στην