Κυριακή, 23 Ιουλίου 2017

Η σημερινή ομολογιακή ομιλία του π. Θεοδώρου Ζήση στην Ι. Μ. Αγίας Παρασκευής Μηλοχωρίου




ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΡΠΑΓΗ ΤΗΣ Ι. ΜΟΝΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΗΤΡ. ΦΛΩΡΙΝΗΣ, ΠΟΥ ΜΝΗΜΟΝΕΥΕΙ ΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ!



ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ
ΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ
ΜΗΛΟΧΩΡΙΟΥ


Βίντεο: Ὁ κ. Θεόκλητος μνημονεύει
ἀδίστακτα τὸν αἱρεσιάρχη!


ΚΑΛΕΣΜΑ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ
ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΟΥΝ ΤΟ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΜΗΛΟΧΩΡΙΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΠΑΓΗ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΦΛΩΡΙΝΗΣ, Η ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ, ΑΛΛΑ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗ, ΕΠΕΙΔΗ ΑΠΟΔΕΧΘΗΚΕ ΤΙΣ ΑΙΡΕΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΨΕΥΔΟ-ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ

    Ως γνωστόν, ο Μητροπολίτης Φλωρίνης απαρνήθηκε την Ορθοδοξία και προσχώρησε στην Παναίρεση του Οικουμενισμού, αποδεχόμενος της αιρετικές αποφάσεις της Ψευδο-συνόδου της Κρήτης του 2016, της οποίας η σύγκληση υπαγορεύθηκε από ξένο πολιτικό παράγοντα. Επειδή η Ιερά μας Μονή, εξ αυτού του λόγου, σύμφωνα με τον 15ο Κανόνα της Πρωτοδευτέρας Συνόδου, έπαυσε το μνημόσυνο και την κοινωνία του, μη αναγνωρίζοντάς τον έτσι ως Ορθόδοξο Μητροπολίτη Φλωρίνης, αυτός γνωστοποίησε πρόσφατα στην Ιερά μας Μονή ένα έγγραφο με το οποίο παύει από τις πνευματικές θέσεις τους τον Ηγούμενο, Γέροντα Αρχιμανδρίτη Μάξιμο Καραβά, και τα δύο μέλη του Ηγουμενοσυμβουλίου. Σημειωτέον ότι, η παύση του μνημοσύνου του έγινε ύστερα από μια πολύμηνη περίοδο αναμονής από την Ιερά μας Μονή για την απόρριψη από εκείνον αυτών των αιρετικών αποφάσεων και ύστερα από σχετικές προειδοποιήσεις της προς τούτον. Επίσης, εκείνος διορίζει μια διαχειριστική επιτροπή, υπό την προεδρία του πρωτοσυγκέλλου, και καλεί τα μέλη του Ηγουμενοσυμβουλίου να παραδώσουν την Ιερά μας Μονή σε αυτήν την διαχειριστική επιτροπή.
  Η Ιερά μας Μονή, προκειμένου να εφαρμόσει τον υποχρεωτικό 15ο Κανόνα της Πρωτοδευτέρας Συνόδου, έλαβε υπόψη της τα εξής δεδομένα:
Α – Στην Ψευδο-σύνοδο της Κρήτης συμμετείχαν μόνον 10 από τις 14 Αυτοκέφαλες Εκκλησίες και αυτές οι 10 Αυτοκέφαλες εκπροσωπούν μόνον το 1/3 των Ορθοδόξων, επειδή οι 4 Αυτοκέφαλες (Αντιοχείας, Ρωσίας, Βουλγαρίας και Γεωργίας)  που δεν συμμετείχαν, εκπροσωπούν τα 2/3 των Ορθοδόξων πιστών.
Β - Οι αιρετικές αποφάσεις της Ψευδο-συνόδου αλλοιώνουν και αποδομούν το Σύμβολο της Πίστεως, επειδή εισάγουν επίσημα την αντίχριστη Θρησκευτική Παγκοσμιοποίηση ή τον Θρησκευτικό Συγκρητισμό ή τον Γνωστικισμό, ο οποίος είναι μια αίρεση ήδη καταδικασμένη από τους Αγίους Αποστόλους (π.χ. Ιωάννη και Παύλο), τις Οικουμενικές Συνόδους και τους Αγίους Πατέρες. Ειδικότερα, μια σύντομη αναφορά των αιρέσεων και λοιπών αιρετικών θέσεων τις οποίες εισήγαγε επίσημα η Ψευδο-σύνοδος, είναι η εξής:
1 – Αναγνώρισε τους αιρετικούς ως «Εκκλησίες», χωρίς αυτοί να απαρνηθούν τις πλάνες τους και να δεχθούν την Ορθόδοξη Αλήθεια.
2 – Αναγνώρισε επίσης το λεγόμενο «Παγκόσμιο Συμβούλιο των Εκκλησιών» και επιτρέπει τη συμμετοχή σε τούτο των Ορθόδοξων Εκκλησιών, αν και αυτό έχει την Αιρετική Εκκλησιολογία, κατά την οποία η Ορθόδοξη Εκκλησία δεν είναι η Μία, Αγία, Καθολική και Αποστολική Εκκλησία, αλλά μόνο ένα τμήμα της, ενώ τα άλλα τμήματά της είναι οι Παπικοί και Προτεστάντες.
3 – Κατάργησε το συνοδικό πολίτευμα της Εκκλησίας, επειδή δικαίωμα ψήφου είχαν μόνον οι 10 προκαθήμενοι και όχι όλοι οι ποιμενάρχες επίσκοποι που συμμετείχαν.
4 – Άλλαξε το δογματικά κατοχυρωμένο αλάθητο σε θέματα πίστεως, επειδή το ταύτισε αποκλειστικά με τις αποφάσεις της, ενώ κατά την ορθόδοξη δογματική, το αλάθητο υπάρχει όταν οι δογματικές αποφάσεις της Συνόδου γίνουν αποδεκτές από τους επισκόπους που δεν ήταν μέλη της, και από τους λοιπούς κληρικούς, μοναχούς και λαϊκούς.
5 – Επέβαλε την αίρεση της δεσποτοκρατίας, κατά την  οποία όπου βρίσκεται ο επίσκοπος, έστω και αν διδάσκει αιρέσεις, εκεί δήθεν βρίσκεται η Εκκλησία.
6 – Καθιέρωσε την αίρεση της εκκοσμίκευσης, επειδή αρνήθηκε τον σταυρικό χαρακτήρα του Ευαγγελίου, διδάσκοντας ένα ψευδο-ευαγγέλιο άνετο για τα πάθη των ανθρώπων, διδάσκοντας τον συσχηματισμό με τον κόσμο.
7 – Διέστρεψε την ορθόδοξη ανθρωπολογία, η οποία έχει ως πρότυπό της τον Θεάνθρωπο Χριστό, αντικαθιστώντας το με ουμανισμό που, στο επίκεντρό του, τοποθετεί τον εμπαθή άνθρωπο.
8 – Αποδέχθηκε τη συμπροσευχή με τους αιρετικούς, προσκαλώντας τους ως παρατηρητές, σε πλήρη αντίθεση προς τους σχετικούς ιερούς κανόνες.
9 – Εξουσιοδότησε τις Αυτοκέφαλες Εκκλησίες να επιτρέπουν τους μικτούς γάμους, για να διευκολύνει, μέσω των μικτών γάμων, την άμβλυνση των συνειδήσεων προς το σκοπό της αποδοχής της πλήρους ένωσης των Ορθοδόξων με τους αιρετικούς στη νέα Ψευδο-Εκκλησία του Οικουμενισμού.
10 – Εξουσιοδότησε επίσης τις Αυτοκέφαλες Εκκλησίες να σχετικοποιήσουν τη νηστεία, η οποία είναι η αναλλοίωτη βάση της ορθόδοξης πνευματικής ζωής.
11 – Αρνήθηκε να ονομαστεί «Οικουμενική Σύνοδος», επειδή δεν λάμβαναν μέρος ως μέλη της παπικοί και προτεστάντες.
12 – Αρνήθηκε να επικυρώσει τις αντιπαπικές Η΄και Θ΄ Συνόδους ως Οικουμενικές, αν και στη συνείδηση του πληρώματος της Ορθόδοξης Εκκλησίας αυτές οι Σύνοδοι είναι τέτοιες.
13 – Διέγραψε από τη θεολογική ορολογία τη λέξη «αιρετικός», αν και αυτός ο όρος είναι θεμελιώδης σε όλες τις προγενέστερες Συνόδους.
    Όμως, ο 15ος Κανόνας της Πρωτοδευτέρας Συνόδου τον επίσκοπο που διακηρύσσει δημόσια αίρεση, τον χαρακτηρίζει ψευδο-επίσκοπο και ψευδο-διδάσκαλο. Επίσης, υποχρεώνει τους κληρικούς να παύσουν το μνημόσυνό του και τους μοναχούς να παύσουν την κοινωνία με αυτούς, δηλαδή να τον αναγνωρίζουν ως ορθόδοξο επίσκοπο. Τούτο έπραξε η Ιερά μας Μονή Αγίας Παρασκευής Μηλοχωρίου, παύοντας το μνημόσυνό του και μη αναγνωρίζοντας ως ορθόδοξο Μητροπολίτη Φλωρίνης τον κ. Θεόκλητο. Επιπλέον, η Ιερά Μονή μας ακολούθησε το παράδειγμα του αοιδίμου Πνευματικού Πατέρα και Μητροπολίτη μας κυρού  Αυγουστίνου, ο οποίος, εξαιτίας της ίδιας Παναίρεσης του Οικουμενισμού, είχε παύσει το μνημόσυνο του Πατριάρχη Αθηναγόρα, που διακήρυσσε δημόσια τις κακοδοξίες αυτής της Παναίρεσης.
Στὸ Βίντεο, ὁ  Φλωρίνης Θεόκλητος μνημονεύει
ἀδίστακτα τὸν αἱρεσιάρχη Βαρθολομαῖο!
   Δυνάμει του 15ου Κανόνα της Πρωτοδευτέρας Συνόδου, κανονικώς και νομίμως αρνούμαστε να υπακούσουμε στη διαταγή του Μητροπολίτη Φλωρίνης, ο οποίος απαρνήθηκε την Ορθοδοξία και προσχώρησε στην Παναίρεση του Οικουμενισμού, αποδεχόμενος της αιρετικές αποφάσεις της Ψευδο-συνόδου της Κρήτης του 2016, και ο οποίος διατάσσει το Ορθόδοξο Ηγουμενοσυμβούλιο να παραδώσει την Ιερά μας Μονή στην οικουμενιστική διαχειριστική επιτροπή. Η παράδοση από Ορθοδόξους Ιεράς Μονής σε Οικουμενιστές ισοδυναμεί με αποστασία από τον Άγιο Τριαδικό Θεό. Και γι’ αυτό απευθύνουμε σε αυτούς το ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ.

         

Κατόπιν των ανωτέρω,
Η ΙΕΡΑ ΜΑΣ ΜΟΝΗ ΚΑΛΕΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΟΥΝ ΤΟΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΗΣ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΟΜΙΜΑ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΤΡΈΨΟΥΝ ΤΗΝ ΑΡΠΑΓΗ ΤΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΦΛΩΡΙΝΗΣ, Η ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ, ΑΛΛΑ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗ, ΕΠΕΙΔΗ ΑΠΟΔΕΧΘΗΚΕ ΤΙΣ ΑΙΡΕΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΨΕΥΔΟ-ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ. 

Καυτά ερωτήματα στον Φλωρίνης Θεόκλητο, που μνημονεύει πεισματικά τον Παναιρετικό Πατριάρχη Βαρθολολομαίο!

 ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ

ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΕΠΙΣΚΟΠΟ ΦΛΩΡΙΝΗΣ κ. ΘΕΟΚΛΗΤΟ

ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΤΟΥ -ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΤΗΣ ΕΟΡΤΗΣ-

ΣΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΜΑΣ





ΣΥΛΛΟΓΟΣ "ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ"

«Η εμή απολογία τοις εμέ ανακρινούσιν αύτη εστίν» ( Α΄ Κορινθ. 9, 3)


Σεβασμιώτατε πατέρα μας Θεόκλητε,
Βάζοντας ως θεμέλιο της επιστολής μας αυτής έναν λόγο του προκατόχου σας επισκόπου Αυγουστίνου που λέγει ότι «Ο μοναχός, είναι Λοκατζής της Εκκλησίας» θέλουμε να επαναφέρουμε στην μνήμη όλων των πιστών και την δική σας ότι το επισκοπικό αξίωμα βρίσκεται θεμελιωμένο πάνω στη μοναχική ιδιότητα και ταυτότητα την οποία θα πρέπει ο επίσκοπος να την κρατεί πάντοτε ανά χείρας. Όχι εμείς, αλλά τα θεόπνευστα λόγια του Αποστόλου του Θεού, του Πέτρου, συμβουλεύουν: «Ἕτοιμοι ἀεὶ πρὸς ἀπολογίαν παντὶ τῷ αἰτοῦντι ὑμᾶς λόγον…μετὰ πραΰτητος καὶ φόβου» (Α' Πέτρου, γ' 15), που σημαίνει, να είστε πάντοτε έτοιμοι για να απολογηθείτε και να υπερασπίσετε την αλήθεια του Ευαγγελίου στον καθένα που σας ζητά λόγο και απόδειξη γι' αυτά που ελπίζετε να απολαύσετε στο μέλλον, και για τα οποία μας περιγελούν οι άπιστοι...

Σεβασμιώτατε,
πολλοί άπιστοι θα γελούν ήδη αλλά και θα γελάσουν πολλοί περισσότεροι με την παρουσία σας στον εσπερινό μιας αληθινά μεγάλης αγίας, της Μεγαλομάρτυρος Παρασκευής, λόγω των γεγονότων που ίσως συμβούν εξ αιτίας της ένοχης σιωπής σας ως προς την άλλη δήθεν «Μεγάλη» ψευδοσύνοδο της Κρήτης αλλά και λόγω της δίωξης των πατέρων της ιεράς Μονής σε συνάρτηση με τις κολακείες που συνεχίζετε να λέτε δημοσίως για τη «μεγάλη» προσωπικότητα του Πατριάρχη και την κατασυκοφάντηση των τίμιων αγωνιστών και μιμητών της Αγίας Παρασκευής! Σας υπενθυμίζω εδώ έναν ακόμη λόγο του π. Αυγουστίνου, του προκατόχου σας, που λέγει για τους εφημέριους ιερείς (και επισκόπους) που κόβουν βόλτες όλη την εβδομάδα και εμφανίζονται την Κυριακή το πρωί στην Εκκλησία για την τέλεση της Θείας Λειτουργίας. Ο ιερός πατήρ λέγει: «Απουσιάζει (ο εφημέριος) εκ της ενορίας του όλην την εβδομάδα, και μόνον κατά τας πρωϊνάς ώρας της Κυριακής θεάται εν τη ενορία του, προκαλών τον γέλωτα του Σατανά και των οργάνων αυτού, οι οποίοι εν τω προσώπω του τοιούτου ιερέως ευρίσκουν αφορμήν δια να είπουν, ότι η θρησκεία δεν είνε πλέον αναγκαία και απαραίτητος, αλλά κάτι το οποίον δύναται και να παραλειφθή χωρίς να διαταραχθεί η ζωή…»[1]!

Πατέρα Θεόκλητε,
καταλάβατε γιατί είναι προς συμφέρον της Εκκλησίας «να παραλειφθή» η επίσκεψή σας ίνα μη διαταραχθεί «η ζωή» της Εκκλησίας, η ζωή του Ζώντος Θεού, του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού;  Στην ερώτηση «Τί είναι ζωή;», ένας γέρων απήντησε: «Γλώσσα που να λέγη την αλήθεια και μόνο… και τίποτε άλλο να μη φιλοξενή η σκέψη παρά την αναμονή του Κυρίου». Δυστυχώς για όλους μας πολλοί πιστοί, κληρικοί και λαϊκοί, αντάλλαξαν σήμερα «την αναμονή του Κυρίου» με την αναμονή του επισκόπου και δεν σκέπτονται καθόλου ότι και οι ίδιοι θα δώσουν λόγο στο Θεό, διότι έλαβαν την ίδια παρακαταθήκη πίστεως με τον επίσκοπό τους ("την άπαξ παραδοθείσαν πίστιν") και είχαν χρέος και ευθύνη να την φυλάξουν από τους έξω αλλά και τους έσω εχθρούς της ζωής του Χριστού, της απλής και ταπεινής ζωής Του!
    «Η εμή απολογία τοις εμέ ανακρινούσιν αύτη εστίν» (Απόστολος Παύλος)
    Αν όμως, τα οικουμενιστικά σας βήματα, σάς φτάσουν έξω από τα σκαλοπάτια του μοναστηριού τότε θα πρέπει να ετοιμαστείτε για μια «μεγάλη» συνέντευξη προς τον ανημέρωτο πιστό λαό που θα συρρέει προς προσκύνηση της Αγίας Παρασκευής (Ευτυχώς θα υπάρχει μικροφωνική εγκατάσταση ισχύος  προς ενίσχυσή μας, αμήν). Θα βγάλουμε όμως από το ερωτηματολόγιό μας τα σχετικά "περί όρκου μοναχού" για να μην σας κουράσουμε. Θα επικεντρωθούμε μόνο στην επισκοπική σας ομολογία πίστεως που κάνατε λίγο πριν να χειροτονηθείτε εις επίσκοπο για να διαπιστώσουμε αν αυτή ισχύει και σήμερα! Θα έχετε μια θαυμάσια ευκαιρία να ομολογήσετε Ορθοδοξία δημοσίως και παγκοσμίως (internet) αλλά και να εξηγήσετε στους πιστούς τον λόγο της ηγουμενικής παύσης πρώτα του π. Παϊσίου Παπαδόπουλου από το Μοναστήρι του Αγίου Γρηγορίου του Παλαμά Δήμου Φιλώτα και έπειτα και του π. Μαξίμου Καραβά, και μαζί και τον λόγο που επιτρέπετε να υβρίζουν όλους εμάς που εκκλησιαζόμαστε στα δύο μοναστήρια ως φανατικούς, κ.ο.κ. Θα είμαστε εκεί για να ακούσουμε τη δική σας άποψη ή και αν θέλετε απολογία, δημόσια, γένοιτο. Θα είμαστε εκεί  για να διατρανώσουμε στον λαό της Μητροπόλεώς μας -και χάρη του διαδικτύου και σε όλον τον ορθόδοξο πληθυσμό- ότι «Όπως πηγαίνουμε στην ευλογημένη πατρίδα μας... σε 50 χρόνια και λιγότερο, θα υπάρχουν όλων των λογιών καρύδια, μόνο Έλληνες Ορθόδοξοι δεν θα υπάρχουν. Μάλιστα, αυτού θα καταντήσουμε εάν δεν δημιουργήσουμε ένα ρεύμα αντιστάσεως» (+επίσκοπος Αυγουστίνος)[2]

        Ενδεικτικά καταθέτουμε μία πεντάδα μόνο ερωτημάτων που θα σάς απευθύνουμε δημόσια και ειρηνικά έξω από τα σκαλοπάτια της Ιεράς Μονής την εσπέρα της παραμονής,  δίδοντάς σας  χρόνο για να προετοιμαστείτε. Έτσι θα γίνει από την πλευρά μας φανερό προς κάθε αρχή και εξουσία ότι επιζητούμε εν τη Εκκλησία τον διάλογο ή καλύτερα τη συζήτηση. Όσο για τυχόν καθυστερήσεις, ζητούμε την κατανόηση όλων των πιστών και φυσικά τη δική σας και των οργάνων σας, που οργανώνουν δηλαδή το εβδομαδιαίο πρόγραμμά σας.

Α΄. Δέσποτα, είναι ο παπισμός και οι εκατοντάδες προτεσταντικές σχολές  «Εκκλησίες» με Θεία Χάρη και έχουν έστω και ένα Άγιο Μυστήριο στη χριστιανική φαρέτρα τους ή είναι αιρέσεις;
Β΄. Δέσποτα, για την ονομαζόμενη «Αγία και Μεγάλη Σύνοδο» που έγινε πέρσι τον Ιούνιο στην Κρήτη ο επίσκοπος Καλαβρύτων Αμβρόσιος είπε πως σίγουρα δεν είναι ούτε αγία, ούτε μεγάλη αλλά και ο απλός  λαός  που γνωρίζει το θέμα και την 100χρονη ιστορία της αντιδρά και δεν την αναγνωρίζει ως Ορθόδοξη. Εσείς ποιά κείμενά της μελετήσατε και πότε ώστε να καταλήξετε στο συμπέρασμα ότι είναι «Αγία και θα κάνει καλό στη Συρία»; Ο λαός του θεού συμμετείχε στην συγκεκριμένη διαδικασία; Πότε και με ποιους τρόπους πριν και μετά την «Σύνοδο» τους ενημερώσατε;
 Γ΄. Ο Άγιος Αθανάσιος που λειτουργούσε στον μοναδικό ιερό Ναό χωρίς να μνημονεύει τους υπολοίπους «Ορθοδόξους» τελούσε άκυρα μυστήρια; Ναι ή όχι;
Δ΄.  Σε άλλη περίπτωση, που έβγαλαν μοναχούς και μοναχές από το μοναστήρι της μετανοίας των δίχως απόφαση ποινικού ή εκκλησιαστικού δικαστηρίου, το Συμβούλιο της Επικρατείας δικαίωσε αυτούς. Σεις, πού στηρίζετε την απαίτησή σας να απομακρυνθούν οι πατέρες της Μονής; Πού στηρίζεσθε; Μήπως στους οπαδούς των ιερέων σας;
Ε΄. Υποστηρίζετε πως ο πατριάρχης Βαρθολομαίος ορθοτομεί πάντοτε τον λόγο της Αληθείας; Αν ναι, τότε και σεις συμφωνείτε ότι:
1. Ο Πάπας είναι «αγιώτατος αδελφός» και ο παπισμός «αδελφή Εκκλησία»; Ναι ή όχι;2. Οι Μονοφυσίτες που καταδίκασε η Δ΄ Οικουμενική Σύνοδος είναι Ορθόδοξοι; Ναι ή όχι;3. Ο Πατριάρχης που τον περασμένο μήνα λειτούργησε μέσα σε Ευαγγελικό ναό στη Γερμανία χωρίς καθαγιασμένη Αγία Τράπεζα και χωρίς εικόνες ενώ δίπλα υπήρχε ορθόδοξος ναός και επαίνεσε τον Λούθηρο, έπραξε ορθόδοξα; Ναι ή όχι;4. Συμφωνείτε με τη συμμετοχή της εκκλησίας της Ελλάδος στο Παγκόσμιο Συμβούλιο εκκλησιών; Ναι ή όχι;5. Αναφέρατε έναν (1) έστω άγιο της Ορθοδοξίας που να λέει όλα όσα υπεγράφησαν στο Κολυμπάρι.

Μετά τιμής

Το Δ.Σ.

ΕΜΠΡΑΚΤΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ των ΚΑΚΟΔΟΞΙΩΝ της ΚΟΛΥΜΠΑΡΙΑΣ Συνόδου, που ο κ. Θεόκλητος ΑΡΝΕΙΤΑΙ να ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΕΙ!





ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΗΣ π. ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΖΙΩΓΑΣ:


"ΜΕ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ ΠΙΣΤΩΝ ΘΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ ΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΘΕΟΚΛΗΤΟ ΣΤΗΝ ΙΕΡΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ"

    Με επικοινωνία που είχαμε πριν από λίγο με τον π. Χαράλαμπο Ζιώγα, μέλος της διοικούσας τριμελούς επιτροπής της ΙΜ Αγίας Παρασκευής, μας έγινε γνωστό το εξής: Οι ενορίες των Ιερών Ναών Αγίου Δημητρίου του Καριοχωρίου και Αγίου Γεωργίου της Σπηλιάς θα μεταβούν με λεωφορείο στο μοναστήρι ως πράξη έμπρακτης υποστήριξης στον Μητροπολίτη κ.κ. Θεόκλητο.
Πηγή 

Η αφιλάνθρωπη και αθεολόγητη Επιστολή του Φλωρίνης και η λιτή, αγιοπατερική απάντηση του αγωνιστή Ηγουμένου Μαξίμου



 Επειδή δεν δύναμαι να προβλέψω διαμαρτυρίας τίνος του λαού, δια την άδικον απόφασίν σας θεωρώ λογικόν, να αναβάλλετε την επίσκεψίν σας εις την Μονήν, κατά τον Εσπερινόν της εορτής της Αγίας Παρασκευής.


agonasax.blogspot.gr:


Η στρατευομένη Εκκλησία σαλπίζει εγερτήριο σάλπισμα για μάχη. Ω! Θεηγόροι οπλίται παρατάξεως Κυρίου μη δειλιάστε! Βγείτε στην μάχη!



Απάντηση του Αρχιμ. Μάξιμου Καραβά ΠΡΟΣ Μητροπολίτη Φλωρίνης κ. Θεόκλητο

maximos.jpg



ΠΡΟΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΦλωρίνης, Πρεσπών και Εορδαίας               κ. ΘΕΟΚΛΗΤΟ
         Σεβασμιώτατε, την ευχή σας.
        Έλαβα δια χειρός του Πρωτοσυγκέλλου σας, αρχιμ. Νικηφόρου Μανάδη το υπ’ αριθμ. 866/14-07-2017 έγγραφο σας δια του οποίου με απαλλάσσετε από ηγούμενον της Ιεράς Μονής Αγίας Παρασκευής Μηλοχωρίου, την οποία επί 44 έτη ανακαίνισα εκ θεμελίων, και που εις αυτήν έχω καταβάλει 44 ετών μισθούς, επειδή προσπαθώ δια του τρόπου τούτου να σταματήσετε να αμαρτάνετε ενώπιον του ιερού θυσιαστηρίου μνημονεύοντας τον μεγαλύτερο αιρεσιάρχην, τον Πατριάρχη Κων/πόλεως Βαρθολομαίο κατά την ώραν της Θείας Λειτουργίας ως ορθοτομούντα τον λόγον την Θείας Αληθείας.
    Γράφετε επίσης ότι αποτειχιστήκαμε της επισήμου Εκκλησίας.
   Σας απαντώ με τις αποκρίσεις του Αγίου Μαξίμου του ομολογητού προς τον αιρετικό Πατριάρχη όταν ο Κων/πολεως τον εκάλεσε να επανέλθη εις την εκκλησίας, αυτός του απεκρίθη:
     Αγ. Μάξιμος: Εγώ είμαι εντός της Εκκλησίας,
    Πατριάρχης: Πώς είσαι εντός της Εκκλησίας αφού δεν είσαι μαζί μας;
   Αγ. Μάξιμος: Εγώ είμαι εντός της Εκκλησίας διότι έχω την Αλήθεια, εσείς είστε εκτός, διότι έχετε το ψεύδος.
      Ποιος είναι λοιπόν εκτός της Εκκλησίας ο έχων την Αλήθειαν ή ο έχων το ψεύδος;
     Εύχομαι από καρδιάς να σας συγχωρήση ο Θεός, και την ενώπιον αυτού αμαρτίαν της ομολογίας του αιρετικού ως "ορθοτομούντος" την αληθείαν, και την προς εμέ αδικία σας.
       Υ.Γ.   Επειδή δεν δύναμαι να προβλέψω διαμαρτυρίας τινός του λαού, δια την άδικον απόφασίν σας θεωρώ λογικόν, να αναβάλλετε την επίσκεψίν σας εις την Μονήν, κατά τον Εσπερινόν της εορτής της Αγίας Παρασκευής.
Με την εν Χριστώ Αγάπη και τον προσήκοντα σεβασμό προς το αξίωμα σας, και το πρόσωπό σας.

Αρχιμ. Μάξιμος Καραβάς



Ι. Μ. ΦλωρίνηςΠρος τον Πανοσ. Αρχιμανδρίτην Μάξιμον Καραβάν

mitropolitis.jpg


ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΦΛΩΡΙΝΗΣ, ΠΡΕΣΠΩΝ & ΕΟΡΔΑΙΑΣ Προς Τον Πάνοσ. Αρχιμαδρίτην Μάξιμον Καραβάν Ηγούμενον Ιεράς Μονής Αγ. Παρασκευής

ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣΦΛΩΡΙΝΗΣ, ΠΡΕΣΠΩΝ & ΕΟΡΔΑΙΑΣΠροςΤον Πάνοσ. ΑρχιμαδρίτηνΜάξιμον ΚαραβάνΗγούμενον Ιεράς Μονής Αγ. ΠαρασκευήςΕις ΜΗΛΟΧΩΡΙΟΝ
     Δια του παρόντος Αρχιερατικού ημών Γράμματος, μετά λύπης πολλής σας απαλλάσσομεν εκ των καθηκόντων του Ηγουμένου και του άχρι τούδε περί υμάς Ηγουμενοσυμβουλίου αποτελούμενον εκ των: α) αρχιμ. Ιγνατίου Καλαϊτζοπούλου και β) μοναχού Ευδοκίμου Χούντρη, ως διορισθέντες υφ’ ημών, καθότι άπαντες, παρά τας προηγηθείσας πατρικάς ημών επιστολάς, αντιδεοντεολογικώς πλέον δεν συνεργάζεσθε μετά της προϊσταμένης αρχής σας, την Ιεράν Μητρόπολιν, και εδηλώσατε επισήμως ότι αποτειχίζεσθε από την επίσημον Εκκλησίαν και την Ιεράν Μητρόπολιν εις ην ανήκετε πνευματικώς και διοικητικώς, ως και το Νομικόν Πρόσωπον του Μοναστηρίου υμών.
    Όθεν παρακαλούμεν, όπως προβήτε εις την παράδοσιν της τε κινητής και ακινήτου περιουσίας της Ιεράς Μονής Αγίας Παρασκευής Μηλοχωρίου εις την υφ’ ημών διορισθείσαν Διαχειριστικήν Επιτροπήν αποτελούμενην εκ των:
1) Αρχιμ. Νικηφόρου Μανάδη, Πρωτοσυγκέλλου, ως Προέδρου και ως μελών:
2) Αρχιμ. Προδρόμου Μωϋσίδη, εφημέριου Ι. Ν. Αγ. Παρασκευής Φούφα
3) Αρχιμ. Χαραλάμπους Ζιώγα, Εφημέριου Ι. Ν. Αγ. Δημητρίου Καρυοχωρίου
4) Αρχιμ. Τιμοθέου Τσισμαλίδη, Εφημέριου Ι. Ν. Αγ. Στεφάνου Πτολεμαΐδος
    Η εν λόγω Επιτροπή θα έχη, άχρι καιρού, όλην την διοικητικήν και διαχειριστικήν ευθύνην της Ι. Μονής και αι αποφάσεις της θα εγκρίνωνται υφ’ ημών.
   Τονίζεται δε ότι ουδεμίαν διοικητικήν αρμοδιότητα πλέον θα έχετε σεις και τα υπόλοιπα πρόσωπα, τα οποία είναι εγγεγραμμένα εις τον Μοναχολόγιον της Ιεράς Μονής. Επίσης δεν θα διαμένουν έτερα πρόσωπα εις την Ιεράν Μονήν ούτε και θα φιλοξενούνται πλήν υμών των τριών άχρι της εκδικάσεως της υποθέσεώς σας υπό των Συνοδικών Δικαστηρίων, επειδή είσθε επισήμως και κανονικώς εγγεγραμμένοι εις το Μοναχολόγιον. Οποιοδήποτε έτερο πρόσωπο λαϊκός, μοναχός ή κληρικός θα φιλοξενήται μόνο εάν έχη προσωπική έγκρισιν του Μητροπολίτου.
    Άχρι δε καιρού εις το Καθολικόν της Μονής θα λειτουργή κατά τας Κυριακάς ο πρωτοσύγκελλος μου αρχιμ. Νικηφόρος Μαναδής, ή άλλος ιερεύς τη ημετέρα εγκρίσει.
Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ
Φλωρίνης, Πρεσπών και Εορδαίας
ΘΕΟΚΛΗΤΟΣ


ΤO OΠΛΟ ΤΗΣ ΥΠΟΜΟΝΗΣ


Κυριακὴ Ζ΄ Ματθαίου

Τοῦ Μητρ. Φλωρίνης π. Αὐγουστίνου Καντιώτου




     «Πιστευω στα λογια του Χριστου· που ᾿νε γραμμενα οχι με μολυβι αλλα με το αιμα του· Θα γινη θλιψις "οια ου γεγονεν" επι της γης και χρειαζεται να εφοδιαστουμε το πνευματικο οπλο της υπομονης».


«…Ἵνα διὰ τῆς ὑπομονῆς καὶ τῆς παρακλήσεως

τῶν γραφῶν τὴν ἐλπίδα ἔχωμεν» (Ρωμ. 15,4).

Σήμερα, ἀγαπητοί μου, θὰ σᾶς παρακαλέσω πολὺ νὰ προσέξουμε τὰ λόγια τοῦ ἀποστόλου. Γιατὶ τώρα ἐμεῖς μοιάζουμε μὲ κάτι παιδιὰ ποὺ παίρνουν στὰ χέρια τους ἕνα βιβλίο, ἀλλὰ ἐπειδὴ δὲν ξέρουν τὸ ἀλφάβητο, τὸ ξεφυλλίζουν χωρὶς νὰ καταλαβαίνουν τί λέει.
  Ἀκούσατε τὸν ἀπόστολο; Τί μᾶς συνιστᾷ; Μᾶς λέει, νὰ ἐφοδιαστοῦμε μ᾽ ἕνα ὅπλο πνευματικό. Χαρὰ σ᾿ ἐκεῖνον ποὺ τὸ ἔχει, καὶ δυστυχία σ᾿ ἐκεῖνον ποὺ δὲν τὸ ἔχει.
  Ποιό εἶνε τὸ ὅπλο αὐτό; Εἶνε ἡ «ὑπομονή» (Ρωμ. 15,4). Γιὰ τὴν ὑπομονὴ λοιπὸν θὰ μιλήσουμε.

* * *

Ἔχουμε ἀνάγκη ὅλοι, ὅπως εἶπα, τὸ ὅπλο αὐτό· πλούσιοι καὶ φτωχοί, μορφωμένοι καὶ ἀγράμματοι, λευκοὶ καὶ μαῦροι, κίτρινοι καὶ ἐρυθρόδερμοι, κάθε ἄνθρωπος γενικά.
Μὰ γιατί, θὰ πῆτε, ὁ ἄνθρωπος ἔχει ἀνάγκη ἀπὸ ὑπομονή; Εἶνε ἀνάγκη ν᾿ ἀπαντήσουμε;