Σάββατο, 6 Οκτωβρίου 2018

Κυριακή Γ΄ Λουκά:

 Λόγος εις την ανάστασιν του υιού της χήρας

(Ιωάννου Πατριάρχου Κων/πόλεως του Ξιφιλίνου)


Η Ευαγγελική περικοπή της Θείας Λειτουργίας

Κατά Λουκάν Ευαγγέλιον, Κεφ. Ζ΄ 11 – 16.

Τω καιρώ εκείνω, επορεύετο ο Ιησούς εις πόλιν καλουμένην Ναϊν, και συνεπορεύοντο αυτώ οι μαθηταί αυτού ικανοί, και όχλος πολύς. ως δέ ήγγισε τη πύλη της πόλεως, και ιδού εξεκομίζετο τεθνηκώς υιός μονογενής τη μητρί αυτού, και αύτη ήν χήρα, και όχλος της πόλεως ικανός ήν σύν αυτή. και ιδών αυτήν ο Κύριος, εσπλαγχνίσθη επ’ αυτή και είπεν αυτή, μή κλαίε, και προσελθών ήψατο της σορού’ οι δέ βαστάζοντες έστησαν, και είπε, νεανίσκε, σοί λέγω, εγέρθητι. και ανεκάθισεν ο νεκρός και ήρξατο λαλείν, και έδωκεν αυτόν τη μητρί αυτού. έλαβε δέ φόβος πάντας και εδόξαζον τον Θεόν, λέγοντες ότι προφήτης μέγας εγήγερται εν ημίν, και ότι επεσκέψατο ο Θεός τον λαόν αυτού.
Απόδοση:
Εκείνο τον καιρό, πήγε ο Ιησούς σε μια πόλη που λεγόταν Ναίν. Μαζί του ήταν αρκετοί μαθητές του και πολύ πλήθος. Την ώρα που πλησίαζαν στην πύλη της πόλης, έβγαζαν ένα νεκρό, το μονάκριβο γιο μιας μάνας, που μάλιστα ήταν χήρα. Κόσμος πολύς από την πόλη τη συνόδευε. Όταν είδε τη χήρα ο Κύριος, τη σπλαχνίστηκε και της είπε: «Μην κλαις. Έπειτα προχώρησε, ακούμπησε τη σορό, και αφού στο μεταξύ αυτοί που βαστούσαν το φέρετρο σταμάτησαν, είπε: «Νεαρέ, σε διατάζω να σηκωθείς». Ο νεκρός ανακάθισε, κι άρχισε να μιλάει. Ο Ιησούς τότε τον παρέδωσε στη μητέρα του. Όλους τους κυρίεψε δέος και δόξαζαν το Θεό: «Μεγάλος προφήτης», έλεγαν, εμφανίστηκε ανάμεσά μας!» και: «Ο Θεός ήρθε να σώσει το λαό του!».
(Επιμέλεια κειμένου: Νικολέτα – Γεωργία Παπαρδάκη)

Ομιλία του Ιωάννου, Πατριάρχου Κωνσταντινουπόλεως του Ξιφιλίνου, περί της αναστάσεως του υιού της χήρας.

Το μέγα μυστήριον της Αναστάσεως το διδασκόμεθα από τον Σωτήρα μας και Θεόν τόσον με λόγια, όσον και με τα ίδια του τα έργα. Και στα παραγγέλματα και στις διδαχές και στις θαυματουργίες του, ο Κύριος αρχίζει από τα κατώτερα, και προχωρεί προς τα μεγαλύτερα. Σαν με κάποια σκαλοπάτια ανεβαίνει από τα χαμηλότερα στα υψηλότερα, και σιγά-σιγά ανυψώνει το ανθρώπινον γένος στην δόξα και την γνώση και την

Απάντηση του Ανώνυμου στο "Κρυφό Σχολειό"



Αγαπητό ιστολόγιο Π.Π.,
Είδα την ανάρτηση σας και σας στέλνω την απάντηση μου σε όσα γράφει το ιστολόγιο Κρυφό Σχολειό (εδώ).
Κατ’ αρχήν πρέπει να σας ζητήσω συγγνώμη. Μάλλον σας έκανα κακό που σας έστειλα στοιχεία ανώνυμα. Παρακαλώ όμως να σεβαστείτε την ανωνυμία μου. Εδώ που ζω είναι η κοινωνία κλειστή και δεν θέλω κι άλλα προβλήματα. Πάντως αυτό που λένε οι Γ.Ο.Χ. ότι εγώ ανήκω στο ιστολόγιο είναι ψέμα. Όμως τα στοιχεία που σας στέλνω δεν είναι δικά μου και ανώνυμα αλλά ιερέων και μελών της ΡΟΕΔ. Οπότε δεν καταλαβαίνω  τους πανηγυρισμούς και τις ειρωνείες των Γ.Ο.Χ. Ασχολούμε εδώ και καιρό με την ΡΟΕΔ και ξέρω ότι δεν έχουν εδώ και πολλές δεκαετίες κοινωνία μαζί τους. Τί λοιπόν, πανηγυρίζουν; Για την ΡΟΕΔ είνια σχισματικοί.
Σας παραθέτω λοιπόν άλλο ένα κείμενο της ίδιας αγγλικής ενορίας της ΡΟΕΔ (http://orthodoxengland.org.uk/rocorold.htm) όχι «ανώνυμο» αλλά με το όνομα του ιερέα (πρωτοπρεσβύτερος Andrew Phillips, που όπως λέει ο ίδιος ξέρει τα πράγματα από προσωπική εμπειρία), που λέει πχ. ότι ο Άγιος Ιωάννης Μαξίμοβιτς δεν ήθελε από το 1950 να υποστηρίξει τους Γ.Ο.Χ. και ότι η σχισματική τους φύση έγινε σε πολλούς που δεν είχαν το πνευματικό επίπεδο του Αγίου κατανοητή αρκετά αργότερα «To St John of Shanghai it was clear in the 1950s and he refused to help the old calendarists. But St John was an utterly spiritual man. To the not so spiritual, the nature of old calendarism often did not become obvious until later.»
Ο ιερέας ρωτάει επίσης το αυτονόητο που πολλοί λένε και στην Ελλάδα. Γιατί οι Γ.Ο.Χ. δεν ακολούθησαν τους φωτισμένους γέροντες Φιλόθεο Ζερβάκο, τους ρουμάνους Κλέοπα, Αρσένιο Μπόκα, που παρέμειναν στην Εκκλησία παρόλο που διαφωνούσαν με το ημερολόγιο; «Old calendarists attempt to justify themselves. For example, they quote that Elder Philotheos Zervakos was for them. But which Church did the Elder Philotheos belong to? The Church of Greece (new calendar). All this is self-justification for disobedience. The Romanian Elders Cleopa and Arsenie (Boca) and many others expressed the Orthodox understanding - as did other Elders in other countries
Λέει επίσης ότι υπήρχαν και φυσικά θαυμαστές των Γ.Ο.Χ. στις τάξεις της ΡΟΕΔ και κυρίως ο Γραμματέας της Συνόδου επίσκοπος Γρηγόριος ο οποίος με συνοδικήαπόφαση έπαψε να τελεί ως γραμματέας και διωχθηκε. Αυτοί έκαναν κακό και επηρέασαν καταστάσεις ακόμα και τον αγ. Φιλάρετο. Μετά κατάλαβε το λάθος του και τους αποκήρυξε.Ακόμα και ο προαναφερόμενος Γραμματέας της Συνόδου το ομολογεί σε επιστολή του προς τον μητροπολίτη Βιτάλιο http://www.roacusa.org/htdocs/7.html  με ημερομηνία Μάρτιος 24 / Απρίλιος 6, 1994 στην οποία λέει ότι ο μητροπολίτης Φιλάρετος το 1985 (δηλ. τα χρόνια που αναφέρει ο κ. Μάννης) κατηγορήθηκε στην σύνοδο ότι δεν έλαβε υπόψη του τον 34ο αποστολικό Κανόνα , αλλά αυτό είναι μικρότερο παράπτωμα (αλλά παράπτωμα και μάλιστα για τον γραμματέα αντικανονικό) σε σχέση με αυτά που κάνουν άλλοι επίσκοποι που ανακατεύονται σε άλλες δικαιοδοσίες:
«...Remember, Vladyko, your reproachful speech against Metropolitan Philaret, when in 1985 you for ten minutes non-stop fulminated against him for transgressing the 34th Apostolic

Η ΗΓΕΣΙΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΠΡΟΔΩΣΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ

Η ΗΓΕΣΙΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΠΡΟΔΩΣΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΟΥ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ


ΣΧΟΛΙΟ ΠΑΝΩ ΣΤΙΣ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΓΑΒΡΟΓΛΟΥ

"«Αυτή τη στιγμή υπάρχει ένα νέο μάθημα, για το οποίο έχουμε συνεννοηθεί και με την Εκκλησία. Υπήρξε μία τριμελής Επιτροπή, η οποία είδε τις διαφορές μας και τις συγκλίσεις μας, πλην όμως βρήκαμε μία ισορροπία. Είπαμε αυτό να διδαχθεί".
Λυκούργος Νάνης

   Τάδε έφη λίαν προσφάτως ο υπουργός α-παιδείας και πολυ-θρησκείας Γαβρόγλου, ολετήρας της πάλαι ποτέ Εθνικής μας παιδείας και υπονομευτής και κρημνιστής των εθνικοθρησκευτικών στηριγμάτων της, συνεχιστής της πολιτικής του αλήστου μνήμης Φίλη (πού καταντήσαμε δηλαδή...). Με την ουσιαστική επικουρία του διασπαστικού και νεοταξίτη ΚΑΙΡΟΥ, βεβαίως-βεβαίως, ισοτίμου συνομιλητού της εκκλησιαστικής διοικήσεως, κατά τα άλλα,  βεβαίως-βεβαίως...
   Με τις συγκεκριμένες δηλώσεις του,  σαφώς μιλάει για προηγούμενη  συνεννόηση με την Εκκλησία αναφορικά με τη διδασκαλία των  κατάπτυστων  "Νέων Θρησκευτικών". 

Η παραπλάνηση είναι ειδικότητα των Παλαιοημερολογιτών!

  Σημάτης Παναγιώτης


     1. Ὁ κ. Μάννης (δῶ),   σχολιάζοντας ἀνάρτησή μας (ἐδῶ) γράφει ψευδῶς πὼς ὁ Ἀνώνυμος συντάκτης τῆς “Π.Π.” λέει «ότι ο Άγιος Φιλάρετος της Νέας Υόρκης είχε αποκηρύξει τάχα τους Παλαιοημερολογίτες και τους ονόμασε αιρετικούς και Δοναστιστές!». Ψεύδεται. Δὲν τὰ λέει αὐτὰ ὁ Ἀνώνυμος, ἀλλὰ ἡ ἐπίσημη ἱστοσελίδα τῆς ἐνορίας τῆς ΡΟΕΔ στὴν Ἀγγλία! Ὁ Ἀνώνυμος ἁπλῶς παραθέτει καὶ μᾶς πληροφορεῖ γι’ αὐτά.
      2. Ὁ διαχειριστὴς τοῦ ἱστολογίου "Π.Π." ἀναρτώντας τὸ κείμενο τοῦ Ἀνώνυμου καὶ σχολιάζοντάς το, ἀκριβῶς ἐπειδὴ δὲν γνωρίζει ὅλες τὶς λεπτομέρειες τοῦ θέματος, ἀποδέχτηκε μὲ ἐπιφυλάξεις τὴν πληροφορία, καὶ ἔγραψε «φαίνεται» ὅτι εἶναι ἔτσι!  Ἄρα, παρ’ ὅτι ἡ πληροφορία στηρίζεται σὲ ἐπίσημη ἀπόδειξη- ντοκουμέντο (καὶ τί ποιό ἐπίσημο ἀπὸ τὴν ἀνάρτηση τῆς Ἐκκλησίας τῆς ΡΟΕΔ στὴν Ἀγγλία;) τὸ δεχθήκαμε μὲ ἐπιφύλαξη.  Ἀκόμα καὶ ὁ τίτλος ἦταν μὲ ἐρωτηματικὸ καὶ ἦταν ὁ ἑξῆς: «Αυτά έλεγε ο άγιος Φιλάρετος για τους Παλαιοημερολογίτες;»! Ὁ δὲ κ. Μάνης δὲν διέψευσε τὴν ὕπαρξη τῆς ἐπίσημης ἀνάρτησης τῆς Ἐκκλησίας τῆς ΡΟΕΔ!

Η προσωπικότητα του πονηρού λογισμού

Του αειμνήστου Ιωάννου Κορναράκη

Καθηγητού Παν. Αθηνών


   Ο πονηρός λογισμός, ως εργαλείο πειρασμικό και προσωπείο του διαβόλου, δέχεται στα πατερικά κείμενα τους εξής ανθρώπινους χαρακτηρισμούς. Ονομάζεται:
α) Κλέπτης. Κατά τον άγιο Μάξιμο είναι κλέπτης όχι μόνο γιατί παραπλάνησε τον Αδάμ, αλλά γιατί, έκτοτε, «κλέπτει της ψυχής την όλην έφεσιν» προς τον Θεό, και μας απομακρύνει της θείας αγάπης του.
β) Απατεώνας. Επειδή εξαπατά τους ανθρώπους, προκειμένου να τους παγιδεύσει στην αμαρτωλή πράξη. Ο δε όσιος Νείλος ο Ασκητής θα σημειώσει σχετικά· «απάτη γαρ εστί αληθώς πόσα συναρπαγή του εχθρού δια της αθρόας προσβολής».
γ) Δόλιος. Τη δολιότητα του πονηρού πνεύματος την παρουσιάζει ως έξης ο όσιος Ιωάννης της Κλίμακος. «Όταν ο πονηρός λογισμός θέλει να ωθήσει στην πορνεία τον άνθρωπο, του παρουσιάζει τον Θεό ως φιλάνθρωπο, επειδή συγχωρεί εύκολα την αμαρτία. Μετά όμως την διάπραξη της αμαρτίας, ο πονηρός λογισμός ονομάζει τον Θεό δικαιοκρίτη και αυστηρό. Με τη δολιότητα αυτή, σημειώνει ο όσιος Ιωάννης, προσπαθεί να καταποντίσει τον αμαρτωλό στην αμαρτία»!

Δεν διδάσκω τα βλάσφημα βιβλία των Θρησκευτικών

Αποτέλεσμα εικόνας για βιβλία των Θρησκευτικών

Δημήτρης Νατσιός, δάσκαλος-Κιλκίς

Eπειδή, “Όταν μου πειράζουν την πατρίδα μου και θρησκεία μου, θα μιλήσω, θα ‘νεργήσω κι ό,τι θέλουν ας μου κάμουν”, κατά τον πατριδοφύλακα στρατηγό Μακρυγιάννη.

Επειδή, ορκίστηκα ως δάσκαλος, να υπηρετώ το Σύνταγμα της πατρίδας μου και να σέβομαι την θεμελιώδη επιταγή του, η οποία ορίζει ότι η  "H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες".
Επειδή, κατά την εντολή της Αγίας Γραφής, "πάντες οι θεοί των εθνών δαιμόνια" (Ψαλμ. 95.5) και "πειθαρχείν δει Θεώ μάλλον ή ανθρώποις".
Επειδή, έμαθα να ακούω τους αγίους της Εκκλησίας μας και όχι "ιερές μουρμούρες" συμβιβασμένων ιεραρχών, να υπακούω σε λόγια παλληκαρίσια σαν του αγίου Παϊσίου "...Η Ελλάδα, η Ορθοδοξία, με την παράδοσή της, τους Αγίους και τους ήρωές της, να πολεμείται από τους ίδιους τους Έλληνες και εμείς να μη μιλάμε! Είναι φοβερό! ...
Αν οι Χριστιανοί δεν ομολογήσουν, δεν αντιδράσουν, αυτοί θα κάνουν χειρότερα. Ενώ, αν αντιδράσουν, θα το σκεφθούν..."
Επειδή, δεν ανέχομαι μια δράκα εκκλησιομάχων να μαγαρίζει ευαίσθητες και αθώες παιδικές ψυχές.
Επειδή, είμαι οργισμένος εξαιτίας της υλικής και πνευματικής λεηλασίας της πατρίδας μου, από ημέτερα και αλλογενή αρπακτικά-"οι μη οργιζόμενοι εφ' οις δει ηλίθιοι δοκούντες είναι" (κατά τον Αριστοτέλη, δάσκαλο του πρώτου καπετάνιου της προδομένης Μακεδονίας μας, του Μ. Αλεξάνδρου).
Επειδή, ντρέπομαι να ντροπιαστώ ενώπιον της ιστορίας μας και σκέφτομαι ότι κάποτε κάποιοι δάσκαλοι και δασκάλες,  υπέγραφαν με το αίμα τους την διδασκαλία τους, σαν τις ηρωικές δασκάλες του Μακεδονικού Αγώνα. 
Επειδή, είμαι Έλληνας, Χριστιανός Ορθόδοξος και όχι Γραικύλος της σήμερον.
Επειδή, δεν φοβάμαι και "δεν ξέρω εγώ να τσακάω την μέση μου", όπως έλεγε ο απροσκύνητος κλεφταρματολός του '21,  Δημήτριος Μακρής.
Για όλους αυτούς τους λόγους και για άλλους τόσους, δεν διδάσκω τα βλάσφημα βιβλία των Θρησκευτικών, αλλά "ψυχή και Χριστό", όπως μας κανοναρχεί ο εθναπόστολος άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός, πράγμα που κάνω εδώ και πολλά χρόνια.


Τέτοιους δασκάλους θέλει η πατρίδα μας!!!! 
Ο Άγιος Τριαδικός Θεός να τον σκεπάζει και να.. ..τον κλωνοποιήσει ώστε να έχει κάθε σχολείο και έναν Νατσιο Δημήτριο ... 
 Εύγε δάσκαλε ΕΛΛΗΝΑ ΡΩΜΙΕ με όλη τη σημασία της περιγραφής