Σάββατο, 10 Ιουνίου 2017

Να, γιατί οι Επίσκοποι και Ποιμένες της ελλαδικής Εκκλησίας, δεν είναι “φίδια”, “Φαρισαίοι” και “υποκριτές”!!!


Πρωτοφανείς χαρακτηρισμοί:


Ο Πάπας χαρακτήρισε όσους αντιδρούν στα οικουμενιστικά σχέδιά του “φίδια”, “Φαρισαίους” και “υποκριτές”!


Του Μανώλη Κείου

Εκείνος που απροκάλυπτα ζητάει μια παγκόσμια εκκλησία με ποικιλομορφία όπως μας είπε ανήμερα της Πεντηκοστής έχει το απύθμενο θράσος να αποκαλέσει υποκριτές όσους αντιδρούν στα επαίσχυντα τα δικά του και των οικουμενιστικών συνεταίρων του στο έγκλημα κατά της Χριστιανοσύνης!
Ο λόγος για τον Πάπα Φραγκίσκο ο οποίος χθες βρήκε εκ νέου ευκαιρία να κριτικάρει όσους δεν έχουν ίδια νοσηρή άποψη με εκείνον και τους ομοίους του και τους αποκάλεσε υποκριτές και Φαρισαίους!
Σε κήρυγμά του ο Πάπας εξήγησε ότι ο Ιησούς συχνά χρησιμοποιεί το επίθετο «υποκριτής» για να περιγράψει τους λειτουργούς του νόμου, επειδή-όπως εξηγεί η ετυμολογία της λέξης- ισχυρίζονται ότι έχουν υψηλότερα πρότυπα ή περισσότερες ευγενείς πεποιθήσεις από ό, τι συμβαίνει, προσφέρουν τις απόψεις τους και εκδίδουν κρίσεις, αλλά στην πραγματικότητα είναι ψευδείς.
Και αντανακλώντας την ανάγνωση του Ευαγγελίου της ημέρας, ο Πάπας είπε ότι «ο υποκριτής χρησιμοποιεί πάντα τη γλώσσα για να κολακεύει» όπως ακριβώς ορισμένοι Φαρισαίοι…
«Οι υποκριτές,» είπε ο Φραγκίσκος, «ξεκινάνε πάντα με την υποκίνηση,» υπερβάλλουν στην αλήθεια, τροφοδοτούν τη ματαιοδοξία » και σημείωσε πως “Ο Ιησούς μας κάνει να δούμε την πραγματικότητα που είναι το αντίθετο της υποκρισίας και της ιδεολογίας”

Ο Πάπας μίλησε για «κακές προθέσεις» των προαναφερομένων και τόνισε πως μιλούν «τη γλώσσα της υποκρισίας που είναι η γλώσσα της εξαπάτησης, είναι η ίδια η γλώσσα που χρησιμοποιεί το φίδι με την Εύα».
“Ξεκινούν με κολακεία’, είπε, “και καταλήγουν να καταστρέφουν τους ανθρώπους”.
Σύμφωνα με τον Πάπα η υποκρισία καταστρέφει τις κοινότητες και πονάει την Εκκλησία.
«Η υποκρισία είναι τόσο άσχημη για την Εκκλησία» είπε ο Πάπας με προειδοποίηση σε όλους εκείνους τους χριστιανούς που εμπίπτουν σε αυτή την αμαρτωλή και καταστροφική στάση.
«Ο υποκριτής είναι ικανός να καταστρέψει μια κοινότητα, ενώ μιλάει ευγενικά, ο ίδιος καταδικάζει ένα άτομο, είναι δολοφόνος» είπε.
Ο Πάπας Φραγκίσκος κατέληξε στο να παροτρύνει τους πιστούς να θυμούνται ότι ο μόνος τρόπος να απαντήσουμε στην κολακεία είναι με την αλήθεια.
“Ο μόνος τρόπος να απαντήσουμε στην ιδεολογία είναι με την πραγματικότητα”.

Ο μέγιστος υποκριτής της Χριστιανοσύνης στηλιτεύει τις θέσεις άλλων… Τι άλλο θα δούμε;

Πηγή

Υπάρχουν έγκυρα μυστήρια στην σημερινή "εκκλησία"; --Απάντηση "Σκανδαλισμένου Αγιορείτη" και Ομιλία π. Ευθυμίου Τρικαμηνά

 1) Υπάρχουν έγκυρα μυστήρια στην σημερινή "εκκλησία"; 2) Ένα μόνο μας χωρίζει από τούς παλαιοημερολογίτες (Απάντηση του "σκανδαλισμένου αγιορείτη μοναχού" στόν +ΙΓΖ)
   Πριν παραθέσουμε το κείμενο του αγιορείτη, θα παραθέσουμε το βίντεο με την σημερινή (10/6/2017) ομιλία του π. Ευθυμίου Τρικαμηνά. 
Απαντά σε πολύ "καυτά" θέματα, όπως πχ υπάρχουν έγκυρα μυστήρια στην σημερινή "εκκλησία"; Σχολιάζει επίσης την στάση των επισκόπων, των ιερέων αλλά και των λαϊκών στην σημερινή συγκυρία.
Πραγματικά αξίζει να παρακολουθήσετε μετά το 5ο λεπτό του βίντεο:

Ομάδα εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"


Ακολουθεί η επιστολή που  λάβαμε πριν λίγο:


Ένα μόνο μας χωρίζει από τούς παλαιοημερολογίτες


(Απάντηση του "σκανδαλισμένου αγιορείτη μοναχού",στόν "+ΙΓΖ")

Αδελφέ μου ζηλωτά, κατ΄ αρχάς σού δηλώνω από καρδιάς ότι δέν απορρίπτω τούς ΓΟΧ καί μάλιστα τούς υπερεκτιμώ καί η καρδιά μου ανοίγει όταν τούς συναντώ, ένω τό αντίθετο συμβαίνει μέ τούς οικουμενιστές τής «νόμιμης εκκλησίας τού νέου ημερολογίου» όπως τήν αποκάλεσες, οι οποίοι προδίδουν καί πωλούν τήν Εκκλησία μας όπως οι πολιτικοί τήν Πατρίδα μας. 

Όμως έχουμε μία καί μόνη διαφορά πού μάς χωρίζει, ότι η Εκκλησία τών ΓΟΧ τό 1950 αποφάσισε ότι η Εκκλησία τού νέου ημερολογίου είναι σχισματική καί τό ποίμνιο αβάπτιστο καί ένω θέλουμε νά ενωθούμε, αυτή η φρικτή απόφαση είναι ένας τοίχος πού εμποδίζει τούς πιστούς των ΓΟΧ νά επικοινωνήσουν μαζί μας.

Εμείς ειμάστε αντιοικουμενιστές πού δέν μνημονεύουμε τόν αιρετικό Πατριάρχη καί δέν επικοινωνούμε μέ όσους επικοινωνούν μαζί του, αλλά δέν τολμούμε νά ονομάσουμε αιρετική όλη τήν Εκκλησία τού νέου ημερολογίου, διότι τό ημερολόγιο δέν είναι δόγμα, άν καί συμφωνούμε ότι πρέπει νά γυρίσει όλη η Εκκλησία στο ορθόδοξο πάτριο ημερολόγιο, όμως τό νά καταδικάσεις ολόκληρη Εκκλησία προσυνοδικά, ποιός μπορεί νά τό κάνει αυτό. Ας κρίνει καί ας επέμβει η πρόνοια του Θεού.

Η Εκκλησία του Χριστού είναι μία καί βλέπουμε ότι ακόμη ενεργεί η αγιαστική χάρις όπως το άγιον φώς καί ο αγιασμός, άν καί όλες σχεδόν οι κεφαλές προδίδουν τήν ορθόδοξη πίστη. Όταν γίνει φανερή η ένωση μέ τούς αιρετικούς, τότε θά έχουμε τό δικαίωμα ν’απορρίψουμε τήν ενωτική εκκλησία καί νά φύγουμε, ενώ μέχρι τότε φεύγουμε από τούς βαρείς λύκους τής Εκκλησίας, αλλά παραμένουμε πιστά τέκνα τής μητέρας Εκκλησίας.

Ήδη στήν σύνοδο τής Κρήτης ξεκίνησαν οι εργασίες γιά τήν ένωση, γι’ αυτό τήν καταγγέλλουμε καί απορρίπτουμε όσους τήν δέχονται, αλλά δέν απορρίπτουμε καί τήν μητέρα Εκκλησία που μάς γέννησε χριστιανούς.

Γι’ αυτό παρακαλούμε νά ενωθούμε όλοι οι αντιοικουμενιστές, αλλά όχι καί νά ξαναβαπτιστούμε, διότι τό λέει η εγκύκλιος τού ’50.

Αυτό δέν είναι βλασφημία κατά τού αγίου Πνεύματος, ότι δέν ενήργησε στήν βάπτισή μας καί δέν ενεργεί στίς θείες λειτουργίες καί σέ όλα τά μυστήρια τής ορθόδοξης Εκκλησίας τού νεού ημερολογίου; Σέ ποιά παράταξη επιτέλους ενεργεί τό άγιον Πνεύμα καί ποιός Αρχιεπίσκοπος έχει καί παρέχει τό άγιον Πνεύμα νά πάμε νά βαπτιστούμε;

Δέν ειμάστε εμείς οι σωτήρες τής Εκκλησίας, γι’ αυτό νά μήν βιαζόμαστε νά τήν σώσουμε διότι «πύλαι άδου ου κατισχύσουσιν αυτής».

Υποχρέωσή μας είναι νά ελέγχουμε οτιδήποτε αιρετικό γίνεται, όχι όμως ν’ απορρίπτουμε τήν Εκκλησία καί νά στήνουμε άλλη. 

Βεβαίως καί είναι ορθόδοξες οι Εκκλησίες τών ΓΟΧ, διότι είναι τέκνα τής μίας αγίας καθολικής καί αποστολικής Εκκλησίας, αλλά νά μήν απορρίπτουν τήν μητέρα τους Εκκλησία καί τ’ αδέλφια τους, τούς ορθοδόξους χριστιανούς, εξαιτίας των αιρετικών κεφαλών. Ό,τι κάνουν οι αιρετικοί Πατριάρχες καί Μητροπολίτες γίνεται μεμονωμένα, χωρίς συνοδική απόφαση καί είναι πολλοί αυτοί πού δέν συμφωνούν, καί παλαιά ο Θεός απήντησε στόν Προφήτη Ηλία, όταν είπε ότι έμεινε μονότατος, «έχω 7000 πού δέν προσκύνησαν τόν Βάαλ».

Συμβαίνει πολλοί ζηλωτές νά μήν ασχολούνται μέ τήν αίρεση τού οικουμενισμού, διότι λένε ότι έχουν χωριστεί από τήν Εκκλησία του νέου ημερολογίου καί δέν τούς ενδιαφέρει τό θέμα καί νομίζουν ότι είναι τέλειοι καί άντι νά βοηθούν τήν Εκκλησία διά τής αντιδράσεως, τήν πολεμούν διά τής απορρίψεως.

Άς ειμάστε σωστοί, καί ο Θεός έχει τρόπο νά επέμβει, άν όμως δέν ειμάστε σωστοί, ο Θεός ποτέ δέν κτίζει πάνω σέ σαθρό θεμέλιο.

Σκανδαλισμένος Αγιορείτης Μοναχός

ΑΠΟΔΟΣΙΣ ΕΟΡΤΗΣ ΤΗΣ ΠΕΝΤΗΚΟΣΤΗΣ

Αλήθειες ενός Οικουμενιστή (που "αγαπολογικά" διαγράφει τους αγώνες των Αγίων εναντίον της αίρεσης)


Αργολίδος Νεκτάριος

προς Πειραιώς Σεραφείμ:

«Δεν εκπροσωπείς κανέναν»


Γράφει ο Βασίλης Αλεξίου

  Βαρυσήμαντη επιστολή προς τον Μητροπολίτη Πειραιώς κ. Σεραφείμ με αφορμή κάποιες από τις δημόσιες παρεμβάσεις του, φέρεται να έχει αποστείλει ο Μητροπολίτης Αγρολίδος κ. Νεκτάριος.
    Σύμφωνα με πληροφορίες του trikalavoice.gr  με την επιστολή  αυτή ο Μητροπολίτης Αργολίδος, την οποία κοινοποίησε σε όλα τα μέλη της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος, απευθύνεται σε αδελφικό ύφος στον Μητροπολίτη Πειραιώς, πλην όμως καθιστά σαφές πως οι κατά καιρούς τοποθετήσεις του  δεν εκπροσωπούν την εκκλησία, παρά μόνο τον ίδιο του τον εαυτό. «… Προσωπικά ενοχλούμαι πολύ (κι όχι μόνον εγώ, αλλά και πολλοί άλλοι συνεπίσκοποι) όταν μιλάς με τρόπο ως… εκ προσώπου. Δεν εκπροσωπείς κανέναν» σημειώνεται στην επιστολή που φέρεται να απέστειλε ο Μητροπολίτης Αργολίδος στον Μητροπολίτη Πειραιώς.

Στην ίδια επιστολή  ο κ. Νεκτάριος φέρεται να  ζητά προκαταβολικώς συγνώμη  από τον κ. Σεραφείμ γιατί θα τον λυπήσει με τις σκέψεις του, οι οποίες όμως αφορούν τις πράξεις του Ποιμενάρχη του Πειραιά, οι οποίες όπως σε άλλο σημείο αναφέρει  «τα δημοσίως γενόμενα, δημοσίως κρίνονται».

« Σεβασμιώτατε άγιε αδελφέ, θέλω εδώ και πολύ καιρό να σου απευθύνω αυτή την επιστολή, αλλά δίσταζα. Αφ’ ενός μεν γιατί θα σε λυπήσω και θα γίνω αιτία να νιώσεις άσχημα, αφ’ ετέρου δε, γιατί έχω γίνει δέκτης πολλές φορές της φιλαδελφείας, της φιλοφροσύνης και της φιλοξενίας σου, η οποία κατά κοινή ομολογία, αλλά και από προσωπική εμπειρία, είναι παροιμιώδης. Όμως, συγχώρεσέ με, δεν μπορώ να σιωπήσω…» αναφέρεται στην επιστολή η οποία σύμφωνα με πληροφορίες του trikalavoice.gr  έχει φτάσει ήδη στα γραφεία των περισσότερων Μητροπόλεων με φερόμενο ως αποστολέα τον Μητροπολίτη Αργολίδος.
Ο κ. Νεκτάριος φέρεται να υπενθυμίζει στη συνέχεια πως και ο ίδιος έχει δεχθεί