Τρίτη, 10 Οκτωβρίου 2017

Κάποιες προτάσεις αδελφού για ενότητα

Μᾶς ἐστάλη ἀπὸ τὸν Κ D

ΑΓΙΟΣ ΠΑΪΣΙΟΣ

   "Θα ήθελα ακόμη να ειπώ ότι υπάρχει και μία τρίτη μερίδα μέσα εις την Εκκλησίαν μας. Είναι εκείνοι οι αδελφοί, που παραμένουν μεν πιστά τέκνα Αυτής, δεν έ­χουν όμως συμφωνίαν πνευματικήν αναμεταξύ τους. Α­σχολούνται με την κριτικήν ο ένας του άλλου και ΟΧΙ δια το γενικώτερον καλόν του αγώνος. Παρακολουθεί δε ο ένας τον άλλον (περισσότερον από τον έαυτόν του) εις το τι θα ειπή η τι θα γράψη, δια να τον κτυπήση κατό­πιν αλύπητα. Ενώ ο ιδιος αν έλεγε η έγραφε το ίδιο πράγμα, θα το υπεστήριζε και με πολλές μάλιστα μαρτυ­ρίες της Αγίας Γραφής και των Πατέρων. Το κακό που γίνεται είναι μεγάλο, διότι άφ' ενός μεν αδικεί τον πλη­σίον του, αφ' ετέρου δε και τον γκρεμίζει μπροστά στα μάτια των άλλων πιστών. Πολλές φορές σπέρνει και την απιστία στις ψυχές των αδυνάτων, διότι τους σκανδαλί­ζει. Δυστυχώς, μερικοί από εμάς έχουμε παράλογες απαιτήσεις από τους άλλους. Θέλουμε οι άλλοι να έχουν τον ίδιο με εμάς πνευματικόν χαρακτήρα. Όταν κάποιος άλ­λος δεν συμφωνή με τον χαρακτήρα μας, δηλαδή η είναι ολίγον επιεικής η ολίγον οξύς, αμέσως βγάζομε το συμ­πέρασμα ότι δεν είναι πνευματικός άνθρωπος. Όλοι χρειάζονται εις την Εκκλησίαν. Όλοι οι Πατέρες προ­σέφεραν τας υπηρεσίας των εις Αυτήν. Και οι ήπιοι χα­ρακτήρες και οι αυστηροί. Όπως δια το σώμα του ανθρώπου είναι απαραίτητα και τα γλυκά και τα ξινά και τα πικρά ακόμη ραδίκια (το καθένα έχει τις δικές του ουσίες και βιταμίνες), έτσι και δια το Σώμα της Εκκλη­σίας. Όλοι είναι απαραίτητοι. Ο ένας συμπληρώνει τον πνευματικόν χαρακτήρα του άλλου και όλοι είμεθα υπο­χρεωμένοι να ανεχώμεθα όχι μόνον τον πνευματικόν του χαρακτήρα, αλλά ακόμη και τις αδυναμίες, που έχει σαν άνθρωπος.
    Ο Κύριος, όταν θα πρέπη, θά παρουσιάση τους Μάρκους τους Ευγενικούς και τους Γρηγόριους Παλαμάδες, δια να συγκεντρώσουν όλα τα κατασκανδαλισμένα αδέλφια μας, δια να ομολο­γήσουν την Ορθόδοξον Πίστιν, να στερεώσουν την Παράδοσιν και να δώσουν χαράν μεγάλην εις την Μητέρα μας".


ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ (ΕΙΤΕ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΕΙΤΕ ΜΕ ΤΟ ΠΑΛΑΙΟ) ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ. 
Η ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΑΠΟ ΜΟΝΗ ΤΗΣ ΦΤΑΝΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ  (ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ ΤΑ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑ)

ΠΡΕΠΕΙ 
ΝΑ ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΕΙ Η ΣΥΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΩΞΟΥΜΕ ΤΟ Π.Σ.Ε ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΜΑΣ.
 ΝΑ ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΟΔΩΝ ΣΧΙΣΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΠΑΛΑΙΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ 

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΡΕΨΟΥΜΕ ΕΚΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΣΤΡΕΦΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΕΝΟΣ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ. 

ΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΑΣ ΑΥΤΟ ΔΕΙΧΝΟΥΜΕ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΤΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΠΙΣΤΗΣ ΜΑΣ.

ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΕΙΤΕ ΤΟ ΝΕΟ ΕΙΤΕ ΤΟ ΠΑΛΑΙΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ (ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΔΟΓΜΑ ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΚΑΙ ΑΙΤΙΑ ΧΩΡΙΣΜΟΥ) ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ ΑΣΧΕΤΑ ΑΠΟ ΠΟΙΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ.

Ο ΑΓΩΝΑΣ ΜΑΣ ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΕΠΙΚΕΝΤΡΩΘΕΙ ΣΤΗ ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΑΙΡΕΣΕΩΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΧΙΣΜΑΤΩΝ. 

ΑΥΤΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΝ ΣΤΗΝ ΣΥΝΑΞΗ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΩΝ.

20 σχόλια:

  1. Ανώνυμος10/10/17, 10:33 π.μ.

    Εύγε! Αυτή είναι η πραγματικότητα και η λύση στην ακαταστασία που προέκυψε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος10/10/17, 12:51 μ.μ.

      Ενότητα ναι, και αγάπη επίσης ναι, όμως πάντα εν αληθεία. Οι αδελφοί πρέπει να είναι σε θέση να δεχθούν και κάποια κριτική, αν δεν κάνουν κάτι σωστά.

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος10/10/17, 10:52 π.μ.

    Μπράβο αυτή είναι η ΛΥΣΗ! Καμμία άλλη διένεξη πλέον. Καθολικό αίτημα όλων των αποτειχισμενων τα λόγια του Αγίου Παισιου να γίνουν πράξη. Σεβαστοί πατερες και αδελφοί δεν έχουμε πλέον καιρό για χάσιμο. Π. Σάββα την ΕΥΧΟΥΛΑ σου να έχουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αμήν!

    Όσο για το θέμα των ημερολογίων βρήκα ωφέλιμες τοποθετήσεις - μεταξύ άλλων -, του αείμνηστου πατρός Σάββα Αχιλλέως και του αείμνηστου Νικόλαου Σωτηροπούλου.

    https://www.youtube.com/watch?v=xEId78eis1U

    https://niksothropoulos.wordpress.com/2012/06/02/%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%82-%CF%80%CE%B1%CE%BB%CE%B1%CE%B9%CE%BF%CE%B7%CE%BC%CE%B5%CF%81%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%AF%CF%84%CE%B5%CF%82/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος10/10/17, 11:52 π.μ.

    Έτσι είναι!Γνώσεις ψυχολογίας..

    Εάν κάποιοι Επιφάνιοι ή Χαρίτωνες είχαν τις στοιχειώδεις γνώσεις ψυχολογίας,δεν θα είχαν την απαίτηση από τον σύγχρονο έλληνα αποτειχισμένο να γίνει θέλει δεν θέλει παλιοημερολογίτης!Και αυτό γιατί με τα τραγικά τους λάθη οι ΓΟΧ κατάφεραν να καθιερωθεί στην συνείδηση του έλληνα ο παλιοημερολογίτης ως "σχισματικός,πλανεμένος,οπισθοδρομικός,προβληματικός".

    Εάν κάποιος αποτειχισμένος δει στην πνευματική του πορεία και εξέλιξη ότι αναπαύεται περισσότερο στο παλιό ημερολόγιο,υπάρχουν κάποιοι αποτειχισμένοι πατέρες με το παλιό και μπορεί να πάει.

    Σε καμμία περίπτωση όμως δεν μπορείς να υποχρεώσεις όλους τους αποτειχισμένους να γίνουν με το ζόρι παλιοημερολογίτες,είτε συμφωνούν είτε όχι.Αυτό δείχνει ανωριμότητα,επιπολαιότητα,αδιαφορία για την πνευματική κατάσταση του συνανθρώπου σου,μειωμένη επαφή με την κοινωνική πραγματικότητα,υποτίμηση του παράγοντα "σκανδαλισμός του συνανθρώπου σου λόγω του κακού ονόματος που απέκτησε χάρη στους ΓΟΧ το παλιό ημερολόγιο".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρε αδελφε μην το συνεχιζεις σε παρακαλω !!!! Τι εμμονη πια σας διακατεχει με το παλαιο και το νεο!!!! Συμφωνεις με το ανωτερω κειμενο ??? Εαν ναι, ακολουθησε το ενωτικο παραδειγμα που περιγραφει, εαν οχι τι να πω ????Συνεχισε να γραφεις καταγγελοντας για συνωμοσιες τον π.ΣΑΒΒΑ ,τον π.ΕΠΙΦΑΝΙΟ ,τον π.ΧΑΡΙΤΩΝΑ ,και τον καθενα που επι του θεματος εχει μια αποψη!!! Να δουμε με τον τροπο αυτο ,ποσο ωφελιμος θα εισαι κι εσυ κι εγω κι ο καθενας μας συνεχιζοντας και διαιωνιζοντας αυτην την αντιδικια....Για αυτο ηρεμησε αδελφε σε παρακαλω,και κατι τελευταιο : ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΦΟΡΑ ΓΡΑΨΕ
      (ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙΣ) και το ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ ΚΑΙ ΛΕΒΕΝΤΙΚΑ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ ΟΠΩΣ ΘΑ ΤΟ ΗΘΕΛΕ ΚΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΚΥΡΙΟΣ!!!!!!

      Διαγραφή
  5. Άγνωστε K.D. και αδελφοί που διαβάσατε το κείμενο του Αγίου Παΐσιου αλλά και την εσφαλμένη ερμηνεία κατ΄ εμέ που δίνει ο K.D.
    Ό όσιος Παΐσιος δεν αναφέρεται επ΄ ουδενί! στα βασικά θέματα πίστεως ούτε στην μη ακρίβεια της τήρηση των ΚΑΝΟΝΩΝ που περιέχονται π.χ. στο Πηδάλιον της εκκλησίας .
    Εννοεί τις όποιες προσωπικές ιδιαιτερότητες καθ΄ ενός και ίσως τα στάδια που μπορεί να περνάει κάθε πιστός είτε τον βαθμό αγιότητας μέχρι να επιτύχει τον πλήρη αγιασμό του.
    Αγιοι γενέσθαι οτι εγώ Άγιος Ειμι. Εκεί βεβαίως δέχομαι και υπάρχουν στάδια και πρακτικές αναλόγως χαρακτήρων και ειδικών συνθηκών της εποχής η του περιβάλλοντος του καθ΄ ενός.
    Δεν ισχύει όμως αυτό και στα δογματικά θέματα της πίστεως μας ούτε στις ερμηνείες και την εφαρμογή των κανόνων.
    Δεν γίνεται δηλαδή να είναι επιεικέστερος ο ένας και αυστηρότερος ο άλλος στην ερμηνεία και στην εφαρμογή των κανόνων.
    Οι κανόνες δόθηκαν για να προσαρμοζόμαστε εμείς σε αυτούς και όχι για να τους προσαρμόζουμε στις προσωπικές μας ανάγκες κατά το δοκούν΄.
    Ποιο απλά και κατανοητά. Δηλαδή αν ένας κανόνας εισηγείται π.χ. ποινές η αναθεματισμούς για συγκεκριμένες πράξεις- παραβάσεις γίνεται ο καθένας να τις ερμηνεύει πιο ... γλυκά είτε... πιο ξινά?
    Αν δηλαδή συμπροσευχηθεί κληρικός της Ορθ. Εκκλ. μετά αιρετικού έχουμε γλυκύ και ξινό τρόπο αντιμετώπισης του αν δεν μετανοήσει και δεν αποκηρύξη την πράξη του? είτε έχουμε έναν συγκεκριμένο τρόπο αντιμετώπισης όποιος και αν είναι αυτός ο κληρικός ?
    Επίσης απαγορεύεται ρητά η προσωποληψία η δεν απαγορευεται ?
    Ασφαλώς και όχι δεν γίνεται και ασφαλώς δεν εννοούσε αυτό ο όσιος Παΐσιος. Μην Ερμηνεύεται ότι θέλετε όπως το θέλετε...
    άλλο οι ελαστικότητες στα του βίου και άλλο στα της πίστεως.Οί κανόνες είναι αδιαπραγμάτευτοι και απαρέγκλιτοι και γι΄ αυτό λέγονται ΚΑΝΟΝΕΣ άλλως θα λεγόντουσαν Συμβουλές !! Προτροπές, Συστάσεις κλπ. Όποιος δεν μπορεί να κατανοήσει τι σημαίνει ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ είναι γιατί ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ να τους εφαρμόζει στην ζωή του, είτε γιατί δεν έχει κατανοήσει την χρησιμότητα τους στη διασφάλιση της Αλήθειας και της αυθεντικότητας της πίστεως μας. Οικονομία κάντε στη ζωή σας όσο θέλετε, δικό σας το κρίμα αλλά στους ΚΑΝΟΝΕΣ τις εκκλησίας, της πίστεως το κρίμα η κρίση δλδ δεν είναι κανενός άλλου δικαίωμα παρά μόνο όσων τους θέσπισαν. Είτε αρέσουν είτε δεν αρέσουν είτε τους φαίνονται γλυκύς είτε τους πέφτουν ξινοί.Φυσικό λοιπόν είναι όπως τώρα εγώ να εξεγείρονται ορισμένοι όταν κάποιοι θέλουν να περάσουν τις προσωπικές τους αντιλήψεις σαν ορθές αντιλήψεις της εκκλησίας , και επειστρατευουν ότι τους κατέβει στο κεφάλη όπως το κείμενο του οσίου Παισίου που δεν έχει καμία συγγένεια με αυτή που προσπαθούν να του αποδόσουν. Και για να πω την αλήθεια αντιδρώ επειδή θεωρώ ότι το άρθρο ανέβηκε επειδή έχει σχέση με την πρόσφατη διένεξη σχετικά με την ενωση η μη των αποτειχισμένων με τους παλαιοημερολογήτες και επειδή προσπαθεί να προλειάνει το "έδαφος" (τις συνειδήσεις κάποιων δλδ) με αγαπολογίες και προσαρμοστικότητες και επιοικιες κλπ κλπ . Φυσικό είναι να θέλω να διευκρινίσω το τοπίο όταν πλανώμενοι κάποιοι πλανούν αδελφούς. Αυτό είναι υποχρέωση μας και δεν είναι απλά "κριτική του άλλου". Αλλά και αν κρίνετε την δικαίαν κρίσην κρίνετε.! Λέω λοιπόν ότι όσες "απόψεις" αγίων και να επικαλεστούν, οι ΚΑΝΟΝΕΣ είναι και παραμένουν ΚΑΝΟΝΕΣ. Οι ίδιοι οι κανόνες πάλι λένε ότι, όσοι δεν εφαρμόζουν τους κανόνες ακριβώς όπως δόθηκαν ας είναι ...ανάθεμα.
    Πως θέλετε εσείς να πείσετε σε νέους δικού σας "κανόνες" ,ελαστικότερους! ξεχειλωμένους και "πιο γλυκύς" ?
    Ο όσιος Παΐσιος που επικαλείστε δεν εφάρμοσε όλους τους κανόνες στη ζωή του με ακρίβεια?...ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΣΧΟΛΙΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ο όσιος Παΐσιος που επικαλείστε δεν εφάρμοσε όλους τους κανόνες στη ζωή του με ακρίβεια?
    ποιόν κανόνα η ποία εντολή εκ του Πηδαλίου "ξεχείλωσε" δηλαδή κατά τη γνώμη σας K.D.?
    Είδατε αμέσως στα σχόλια ποια ήταν η επίδραση του πλανεμένου νοήματος των λόγων του οσίου.Βρήκαν δήθεν την πολυπόθητη χρυσή τομή !!!
    Έτσι λέω και εγώ λοιπόν με τη σειρά μου. Αν δεν μπορείτε να αντέξετε τους κανόνες κάντε ότι μπορείτε, το κατά δύναμην, μέχρι να το μπορέσετε, αλλά οι κανόνες δεν αλλάζουν, και όποιος προσπαθεί να τους αλλάξει, (όπως οι οικουμενιστές καλή ώρα), ας είναι ανάθεμα.
    Προσέξτε το αυτό όλοι σας , η "επιείκεια" στην εφαρμογή των κανόνων είναι μια πολύ γλυκιά πλάνη που όμως οδηγεί εκτός κανόνων και άρα εκτός εκκλησίας.
    Το μη κρίνεις τον πλησίον σου περί βίου εστίν και ουχί περί πίστεως!
    Αντιλαβού ? Εύχομαι να μην ήταν η ερμηνεία των λόγων του Οσίου Παισίου παραλλαγμένη σκοπίμως για να αλλάξει, κάτι περισσότερο από ένα γιώτα από τις γραφές.
    Τώρα ΑΝ, και όσοι "σκανδαλιστήκατε" από αυτά που έγραψα πείτε ότι κάνω ζημιά στους πιστούς επειδή κατακρίνω τον τρόπο τους κλπ κλπ ...! και πείτε και ότι ίσως το έγραψα από εμπάθεια το σχόλιο αυτό, όσοι όμως καταλάβατε πραγματικά γιατί το έγραψα και ποιό το νόημα των ΚΑΝΟΝΩΝ μην αμελείτε να τους σέβεστε πάντα με ευλάβεια διότι μόνο όποιος ΝΟΜΙΜΩΣ αγωνιστεί στεφανώνεται.!Ενα είναι το Πηδάλιον και με αυτό ταξιδεύει το σκάφος της Μίας Εκκλησίας και θα με αυτό θα πορεύεται έως τέλους. Οι άλλες εκκλησίες έχουν άλλα πηδάλια και πάνε σε άλλους προορισμούς. Εμείς θέλουμε να πάμε στον ίδιο προορισμό που πήγαν οι Άγιοι Πατέρες που συνέταξαν τους ΚΑΝΟΝΕΣ της εκκλησίας μας.Αν τους αλλάξουμε δεν θα πάμε ποτέ σε αυτούς αλλά, ποιός ξέρει που.. !!
    Χαίρετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος10/10/17, 7:20 μ.μ.

      ΑΔΕΛΦΕ ΜΟΥ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ ΠΑΪΣΙΟΥ ΕΝΝΟΕΙ ΣΤΗ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ
      ΤΟ ΝΑ ΜΗ ΜΙΛΑΜΕ Ο ΕΝΑΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΑΛΛΑ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ! ΔΕΝ ΕΝΝΟΕΙ ΤΟ ΝΑ ΜΗΝ ΕΛΕΓΧΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΨΕΥΔΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ !
      ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΔΙΑΒΑΣΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ

      ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΛΕΜΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ
      ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΝΟΙΑΖΟΥΝ ΤΑ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑ !

      ΚΑΙ ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΩΞΟΥΜΕ ΤΟ Π.Σ.Ε ΝΑ ΑΚΥΡΩΘΕΙ Η ΣΥΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ
      ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΛΥΘΟΥΝ ΟΙ ΣΥΝΟΔΟΙ ΣΧΙΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΛΑΙΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ

      ΑΥΤΟ ΟΠΟΤΕ ΕΙΤΕ ΣΥΜΦΩΝΕΙΣ ΕΙΤΕ ΟΧΙ

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος10/10/17, 7:39 μ.μ.

      mike r για τους αποτειχισμένους μιλά να μην έχουμε έχθρες αναμεσά μας

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος10/10/17, 8:56 μ.μ.

      mike r ωραιοτητατη τοποθέτηση αδελφέ.ο Κύριος να σε ευλογεί.

      όσοι ακατήχητοι προέλθετε,οι ακατήχητοι προέλθετε, όσοι ακατήχητοι προέλθετε
      μη τις των ακατηχήτων,που λέγει και η ευχή της Θείας Λειτουργείας.

      Διαγραφή
    4. Δεν επιτίθεμαι σε καμία "ομάδα" και σε κανέναν, απλά ξεκαθαρίζω το αυτονόητο. Την Ορθόδοξη εκκλησία την εκφράζουν μόνο όσοι αποδέχονται την "ορθοτόμηση του λόγου της αληθείας" και θεωρούν εαυτούς ορθοτόμους του λόγου της αληθείας. Όποιοι θεωρούν οτι τα έχουν αυτά, δεν ζητάνε συνεργασίες και συμβιβασμούς με άλλες "ομάδες" ή άλλες "εκκλησίες"! Ει ο Θεός μεθ΄ ημών ουδείς καθ΄ ημών. Αλίμονο μας αν δεν μας αρκεί και δεν μας περισσεύει κιόλας αυτό το αίσθημα. Τώρα όποιος νομίζει ότι έχει τον Θεό και την ορθοτόμηση του λόγου, και ας μην ζητάει βοήθεια παρά μόνο από τον Θεό. Και να σας πω το άλλο, αυτή η "κρίση" που περνάει η Ορθοδοξία όπως συνέβη και σε παλαιότερες εποχές, αυτό το σκοπό νομίζω ότι έχει ξανά, να ξεκαθαρίσει αυτό το συνονθύλευμα "δογμάτων και απόψεων" περί του ποιά είναι η γνήσια εκκλησία. Αν συνεργαστούν δύο η περισσότερες "απόψεις" τίποτε πάλι δεν θα επιτευχθεί. Μέτα από λίγο θα έχουν πάλι τους ίδιους λόγους με πριν για να χωρίσουν. Ας ξεκαθαρίσει λοιπόν ποια είναι η γνήσια να μπορέσουμε να πάμε όλοι σε αυτήν και να σωθούμε μια και αυτό είναι το μόνο ζητούμενο, η σωτηρία μας. Ας κρατήσει λοιπόν ο καθ΄ ένας αυτό που είχε μέχρι σήμερα ή ας αλλάξει "εκκλησία" αν βλέπει κάτι καινοφανές καὶ «'Ο ἀδικῶν ἀδικησάτω ἔτι, καὶ ὁ ρυπαρὸς ρυπαρευθήτω ἔτι, καὶ ὁ δίκαιος δικαιοσύνην ποιησάτω ἔτι, καὶ ὁ ἅγιος ἁγιασθήτω ἔτι» Και μόνο το αίσθημα ανάγκης συνεργασιών με άλλες "εκκλησίες" είναι δείγμα ανασφάλειας που δεν συνάδει με το Ορθόδοξο πνεύμα. Και λέω άλλες εκκλησίες διότι μέχρι χθές δεν ήταν ενωμένες σε μία , άρα? δεν είναι απόλυτα ίδιες μεταξύ τους, έχουν κάποιες διαφορές.

      Διαγραφή
    5. Επανέρχομαι επειδή κάποιος μπορεί να σκεφτεί , μα καλά δεν θέλεις να ενωθούμε ενάντια στον Οικουμενισμό ? Ακούστε αυτό . Η τακτική της ενώσεως δύο η περισσοτέρων "ομάδων" προς αντιμετώπιση ενός κοινού εξωτερικού εχθρού ονομάζεται ΣΥΓΚΡΗΤΙΣΜΟΣ ! Σας θυμίζει κάτι? Αυτό που όλοι μέχρι τώρα κατηγορείται ότι κάνουν οι άλλες "εκκλησίες" , ζητάτε να κάνετε κι εσείς? Ας αγωνιστούμε λοιπόν συν Θεό όλοι μαζί μεν αλλά και ο καθ΄ ένας όπου ετάχθη έως τώρα και μην πανικοβάλλεστε όσοι έχετε καθαρή συνείδηση. Ό Θεός μας είναι δίκαιος και γνωρίζει τις αδυναμίες μας και τις αμφιβολίες μας και θα μας ξεκαθαρίσει σύντομα τα πράγματα.

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος11/10/17, 12:00 π.μ.

      mike r δεν ειναι δυο ομαδες οσοι ειναι αποτειχισμενοι . Μια ομαδα ειναι
      κ οσοι θελουν ας κρατανε το παλιο ημ κ οσοι θελουν το νεο χωρις να το θεωρουν δογμα κ αιτια χωρισμου.. σε αυτους απευθυνομαστε και οσοι θελουν ας ερθουν στον αγωνα .

      ΟΣΟΙ ΟΜΩΣ ΘΕΩΡΟΥΝ ΔΟΓΜΑ ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΚΑΙ ΑΙΤΙΑ ΧΩΡΙΣΜΟΥ ΕΙΤΕ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ ΕΙΤΕ ΓΟΧ ΕΙΤΕ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΤΟΤΕ ΑΣ ΚΑΤΣΟΥΝ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΚΑΘΟΝΤΑΙ.

      ΑΠΛΟ ΕΙΝΑΙ ΑΔΕΛΦΕ.

      Διαγραφή
    7. Τόμπρος Νεκτάριος11/10/17, 12:31 π.μ.

      Φίλε είσαι ΑΝΕΠΑΝΑΛΗΠΤΟΣ και πολύ χρήσιμος για την Ορθοδοξία.
      Χαίρεται!

      Διαγραφή
  7. Ανώνυμος10/10/17, 7:27 μ.μ.

    ωραία τοποθέτηση ! όχι άλλη κατάκριση ανάμεσα σε αποτειχισμένους αδελφούς, να δώσουμε την δυναμή μας στην ενότητα.
    όλοι μαζί οι αποτειχισμένοι στον αγώνα για να φύγει
    το παγκόσμιο συμβούλιο εκκλησιών (αιρέσεων)
    να ακυρωθεί η ψευδοσύνοδος της Κρήτης
    και να διαλυθούν τα σχίσματα των Γοχ

    όλοι μαζί οι αποτειχισμένοι στον αγώνα και ας ακολουθεί ο κάθε ένας
    όποιο ημερολόγιο θέλει χώρις να το θεωρεί δόγμα και αιτία χωρισμού ανάμεσα στους αποτειχισμένους.

    Ν.Ε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος11/10/17, 12:52 π.μ.

    Κάνει λάθος ο άγιος Παΐσιος,κ.Κωνσταντίνε,όταν λέει:"...είμεθα υποχρεωμένοι να ανεχώμεθα όχι μόνον τον πνευματικόν του χαρακτήρα,αλλά ακομη και τις ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ(!),που έχει σαν άνθρωπος''.
    Αν στις αδυναμίες βάζει και την πορνεία,κάνει λάθος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος11/10/17, 1:57 π.μ.

      Δεν κανει λαθος ο άγιος εκφράζει απλά το μη κρίνετε για να μη κριθητε
      διοτι κατα τον αγιο ιωαννη χρυσοστομο αυτο αφορα τα θεματα του βιου .

      Σε θεμα πιστης σοβαρο μπορουμε να ελεγχουμε τον αλλον .

      Αν εμεις δεν ανεχτουμε τις αμαρτιες του αλλου τον εγωισμο του το χαρακτηρα του που μπορει να μας φαινετε δυσκολος , τοτε ισως θεωρουμε οτι εμεις ειμαστε καλυτεροι κ πιο αρρεστοι στο Θεο. Αν παλι καποιον θες να τον συναιτησεις για καποια αμαρτια κτλ τοτε με το παραδειγμα του βιου σου ειναι ο καλυτερος τροπος να γινει και να μιλας γενικα για την αξια της εξομολογησης να βαζεις κ τον εαυτο σου μεσα αν ειναι να μιλησεις για καποια αμαρτια .π.χ Ολοι μπορει να πεσουμε σε πορνεια η αλλη αμαρτια η κατακριση , θα βαζουμε κ τον εαυτο μας μεσα παντα δηλαδη . Λεω ν παω για εξομολογηση ελα κ εσυ αν θες μπορεις να πεις ελα ετσι κ αλλιως ολοι τα ιδια κανουμε πανω κατω παμε να τα πουμε να ξελαφρωσουμε κτλ . Με αγαπη δηλαδη προσωπικα θ το πουμε .

      ΚΟιτα μια ιστορια που και μενα με ωφελει για να προσπαθω να μη κατακρινω οσο ειναι δυνατον

      Ἀββᾶς Ἰσαὰκ ὁ Θηβαῖος
      Ο ΑΒΒΑΣ Ἰσαὰκ ὁ Θηβαῖος ἐπισκέφθηκε κάποτε ἕνα κοινόβιο καὶ βλέποντας ἕναν ἀδελφὸ νὰ ἁμαρτάνει τὸν κατέκρινε. Ὅταν ἀναχώρησε στὴν ἔρημο ἦρθε ἄγγελος Κυρίου καὶ στάθηκε μπροστὰ στὴν εἴσοδο τοῦ κελιοῦ του λέγοντας:
      - Δὲν σ᾽ ἀφήνω νὰ μπεῖς μέσα.
      Ἐκεῖνος τότε τὸν παρακαλοῦσε
      - Τί ἔκανα;
      Καὶ ὁ ἄγγελος τοῦ ἀποκρίθηκε
      - Μ᾽ ἔστειλε ὁ Θεὸς μὲ τὴν ἐντολὴ «πές του: ποῦ διατάζεις νὰ βάλω τὸν ἁμαρτωλὸ ἀδελφὸ ποὺ κατέκρινες;»
      Κι ἐκεῖνος ἀμέσως μετανόησε καὶ εἶπε
      - Ἁμάρτησα, συγχώρησέ με.
      Καὶ ὁ ἄγγελος εἶπε
      - Σήκω, σὲ συγχώρησε ὁ Θεός. Ἀπὸ δῶ κι ἐμπρὸς πρόσεξε νὰ μὴν κρίνεις κανένα πρὶν τὸν κρίνει Ἐκεῖνος.

      Διαγραφή
    2. Ο Κύριος ανέχθηκε μια πόρνη που τον άλειψε με το πανάκριβο μύρο και που σφούγγισε με τα μαλλιά της τα πόδια του και την μοιχαλίδα που έσωσε από τον λιθοβολισμό! Τι έπρεπε να πεί ο άγιος Παΐσιος? να τις λιθοβολούμε ? Τις ανεχόμαστε δεν σημαίνει και ότι τις δικαιολογούμε και δεν τις θεωρούμε αμαρτίες. "Πορεύου και μηκέτι αμάρτανε" είπε στην μοιχαλίδα γυνή. Άλλο το, Ανεχόμαστε και άλλο το, Δικαιολογούμε. Δεν εννοούσε ότι μπορείς να πεις π.χ.σε μία γυναίκα, Δίκαιο έχεις που εκπορνεύεις, πως αλλιώς να ζήσεις με τόση ανεργία ! είτε σε έναν άνδρα, Δίκαιο έχεις αφού οι γυναίκες σου "ρίχνονται" και είσαι άνδρας, τι να κάνεις ; !! όχι σίγουρα δεν εννοούσε αυτό. Εννοεί ότι δεν πρέπει να τους προσβάλεις σαν ανθρώπινα πρόσωπα ένεκα της αδυναμίας τους. Ένας άνθρωπος που αμαρτάνει είναι πάντα ένας άνθρωπος. Εφ΄ όσον δεν επιτρέπετε να μισήσουμε κανέναν άνθρωπο !! δεν μας μένει παρά να τον ανεχτούμε. Μάλιστα θυμήθηκα ότι κάποτε αναγκάστηκε και ο Κύριος μας, ο μόνος αναμάρτητος να το ...ομολογήσει όταν είπε το :Ω γενεά άπιστος και μοιχαλίς, έως πότε θα είμαι μαζί σας να σας ανέχομαι ? Είδες ? ΑΝΕΧΘΗΚΕ άπιστους και μοιχούς, αλίμονό μας αν ήταν όσο αυστηρός είσαι εσύ !! :)

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.