Κυριακή 8 Νοεμβρίου 2015

Συνεχίζονται οι αντιδράσεις στην επιμονή του Πατριάρχη να παραχωρήσει Ορθόδοξο Ναό στους Παπικούς!

Για να φορέσεις φουστανέλα χρειάζεται «μπόι» και «μέση».

(Καὶ μιὰ ἀναπάντεχη ἀπάντηση γιὰ τὸ θέμα Παραχωρήσεως Ναοῦ ἀπὸ τὸν π. Γεώργιο Μεταλληνό).

AGIA-EIRHNH2
Συνεχίζονται οἱ ἀντιδράσεις στὴν ἐπιμονὴ τοῦ Πατριάρχη Βαρθολομαίου νὰ ἐφαρμόσει τὰ συμφωνηθέντα μὲ τὸν Πάπα γιὰ παραχώρηση Ὀρθόδοξου Ἱεροῦ Ναοῦ πρὸς χρήση τῶν Παπικῶν στὴν νῆσο Πάτμο.


Τὰ γεγονότα, ἔστω μὲ τὴ δική τους κάθε φορὰ δυναμική, ἐπαναλαμβάνονται. Αὐτὰ ποὺ δρομολογήθηκαν τώρα στὴν Πάτμο, τὰ ζήσαμε στὸ Αἴγιο καὶ στὴν Καλαμάτα, ὅταν ὁ Καλαβρύτων Ἀμβρόσιος (τιμητὴς κατὰ τὰ ἄλλα τῶν πάντων) προσπάθησε νὰ παραχωρήσει ἐκκλησιαστικὸ χῶρο ἢ Ναὸ σὲ δυὸ δεκάδες Παπικοὺς τοῦ Αἰγίου καὶ ὁ Μεσσηνίας Χρυσόστομος σὲ κάποιους τῆς Καλαμάτας.
Βλέπουμε (ὅσοι ζήσαμε ἀπὸ κοντὰ τὰ γεγονότα ἐκεῖνα) ὅτι τὸ σκηνικὸ εἶναι τὸ ἴδιο, τὰ ἐπιχειρήματα σχεδὸν πανομοιότυπα, μόνο ποὺ τώρα οἱ Οἰκουμενιστές, ποὺ τότε προχωροῦσαν δοκιμαστικά, τώρα προχωροῦν φανερά, ἀποφασιστικὰ καὶ ἐξουσιαστικά, μιᾶς καὶ ὁ Οἰκουμενισμὸς βρίσκεται στὸ τελικὸ στάδιο καὶ βιάζεται, τὸ ἀφεντικὸ δὲ τώρα δὲν εἶναι ἕνας ψιλικατζῆς Ἐπίσκοπος, ἀλλὰ ἕνας οἰκουμενικὸς Ἔμπορος τῶν Ἐθνῶν Πατριάρχης.
Παραθέτουμε
1) μιὰ νέα δημοσίευση γιὰ τὸ θέμα τῆς Παραχώρησης Ὀρθόδοξου Ναοῦ στὴν Πάτμο καὶ
2) τὴν ἀπάντηση ποὺ ἔδωσε ὁ π. Γεώργιος Μεταλληνὸς τὸ 2006 στὸν ἅγιο Ἀντύπα στὴν Ἀθήνα, μετὰ ἀπὸ ἐρώτηση ἀκροάτριας ἐξ Αἰγίου γιὰ τὴν προσπάθεια τοῦ Καλαβρύτων νὰ παραχωρήσει Ναὸ σὲ Παπικούς.
[Ὑπ’ ὄψιν ὅτι αὐτὴ τὴν ἀπάντηση θεώρησε ἀνεπίτρεπτη ἀπὸ ὀρθόδοξο κληρικό (καὶ μάλιστα ἀντι-Οἰκουμενιστή) ὁ ἀείμνηστος π. Κωνσταντῖνος Παλαιολογόπουλος, ποὺ πρωτοστάτησε τότε στὸ Αἴγιο, ὥστε νὰ μὴ δοθεῖ οὔτε ἐκκλησιαστικὸς χῶρος οὔτε Ἱ. Ναὸς σὲ Παπικούς, καὶ ἀνάγκασε τὸν Καλαβρύτων Ἀμβρόσιο νὰ ὑποχωρήσει καὶ νὰ καλέσει σὲ ἀπολογία τὸν π. Κωνσταντῖνο, ταλαιπωρώντας τον καὶ ἐπιδεινώνοντας τὴν κλονισμένη ὑγεία του!].

Για να φορέσεις φουστανέλα χρειάζεται «μπόι» και «μέση».

Γράφτηκε από τον Νίκο Μελιανό

Συνεδρίασε το Δημοτικό συμβούλιο στις 6 Νοεμβρίου με 5 θέματα στην ημερήσια διάταξη και ως συνήθως συμβαίνει υπήρχαν και 2 θέματα εκτός ημερήσιας διάταξης με σοβαρότερο το ένα εξ αυτών, που δεν ήταν άλλο από τον θόρυβο που έχει δημιουργηθεί με αφορμή την παραχώρηση ορθόδοξου ναού στους καθολικούς.
 Ως συνήθως για το συγκεκριμένο θέμα υπήρξε άγνοια και όπως φάνηκε καθόλου προετοιμασία. Δεν αναφέρθηκαν οι επιπτώσεις – κάποιοι νομίζουν ότι θα τρώνε με χρυσά κουτάλια, αφού ο πεινασμένος καρβέλια ονειρεύεται – και όπως φαίνεται κάποια συντεχνιακά και όχι μόνο συμφέροντα εξυπηρετούνται στο βωμό πάντα του κέρδους.
Και ήδη είναι γνωστό ότι ο ηγούμενος υφίσταται φορτικές πιέσεις από πλευράς Πατριαρχείου να κάνει κάτι που δεν επιθυμεί.
Άραγε ο πρόεδρος του Δ.Σ το γνωρίζει αυτό: Πως λοιπόν εισηγήθηκε στο σώμα το οποίο πήρε κατά πλειοψηφία απόφαση να στηρίξει την όποια θέση του ηγουμένου; Δεν είναι αόριστο και επικίνδυνα δεσμευτικό; Και εν πάσει περιπτώσει αφού θέλει άγνωστο γιατί να παρέμβει ο Δήμος, γιατί δεν προσκαλούσε εκπρόσωπο της Ιεράς Μονής για τα περαιτέρω; Ή γιατί δεν έβαζε το θέμα σε τακτική συνεδρίαση; Μήπως γνωρίζει ότι με αυτή την πίεση του Πατριαρχείου, ξαναμπαίνει πόδι στην Πάτμο και στην Ορθοδοξία μετά το σκάνδαλο των αγοραπωλησιών και την εκβιαστική αλλαγή του κανονισμού της Μονής για την οποία ούτε ο λαλίστατος κ. πρόεδρος ούτε οι υπόλοιποι Δημοτικοί σύμβουλοι πήραν θέση;
Άραγε δεν αντιλαμβάνονται αυτές τις συνέπειες των πράξεων τους;
Συμφωνούν ή όχι με αυτές τις παρεμβάσεις. Φαίνεται ότι περνώντας τα χρόνια δεν μπορεί κάποιος να φορέσει φουστανέλα επειδή η σωματική του διάπλαση δεν το επιτρέπει . Με λίγη γυμναστική όμως όλα είναι πιθανά.
Θα ακολουθήσει εκτενέστερο άρθρο με το παρασκήνιο αυτών των δοσοληψιών. Και θεωρείται σωστή η άποψη του δημάρχου που εκφράστηκε ότι σε αυτή τη φάση δεν έχει δουλειά ο Δήμος να ασχοληθεί με τα θέματα της Μονής γιατί ούτε και η Mονή ασχολείται με του Δήμου. Οι ρόλοι είναι διακριτοί τόνισε.
Και αν θέλουν να κάνουν τις λατρευτικές τους ανάγκες γιατί ο Δήμος δεν δίνει οικόπεδο να φτιάξουν οι καθολικοί εκκλησία παρά μόνο θέλουν σώνει και καλά ορθόδοξο ναό;
patmostimes, 8/11/2015
Δείτε και:


Πηγή: "Ἀκτίνες"
__________________________________________________________________________

Απόσπασμα από ομιλία του π. Γ. Δ. Μεταλληνού, κοσμήτορα της Θεολ. σχολής του Πανεπ. Αθηνών, στην Εκκλησία του Αγ. Αντύπα, στο Γουδί, στις 09-02-06

Ερώτηση: Ποια είναι η θέση της Ορθόδοξης Εκκλησίας σχετικά με την παραχώρηση ορθοδόξων ναών για τέλεση λατρευτικών πράξεων σε ετεροδόξους; Κι αν επιχειρείται κάτι τέτοιο ποια πρέπει να είναι η θέση του λαού;
Απάντηση: Εάν δεν γίνεται, αυτό, με προδοτική διάθεση και γίνεται απλώς για να εξυπηρετηθούν. Π.χ.: οι Αρμένιοι δεν είναι Ορθόδοξοι. Είναι αιρετικοί. Είδατε να καβγαδίζουμε ποτέ με τους Αρμενίους, εδώ στην Ελλάδα; Όχι, γιατί είναι αδερφοί μας. Ανθρωπάκια το Θεού είναι κι αυτοί και δεν δημιουργήθηκε πρόβλημα. Δεν θέλουνε να καταλύσουνε την Ορθοδοξία. Οι Εβραίοι, όμως, οι αιρετικοί, οι παπικοί, οι προτεστάντες, θέλουν να χτυπήσουν την Ορθοδοξία. Εάν εγώ, ο δεσπότης, πω στους παπικούς να πάρουν τον ναό, για να δείξω ότι είμαστε όλοι το ίδιο κ.τ.λ., τότε βλασφημώ τη πίστη μου. Εάν όμως, ο άλλος ο άνθρωπος, θέλει κι αυτός να μπει κάπου δεν θα του δώσω την εκκλησία! Θα του δώσω έναν άλλον χώρο, μιαν αίθουσα της εκκλησίας και να κάνουν τη λατρεία τους μέσα σ’ αυτό το πλαίσιο. Διότι δεν υπάρχει περίπτωση, αυτός ο άνθρωπος, να εκμεταλλεύεται την αγάπη που θα του δείξω.
Πρόσφατα ήμουν στη Στουτγκάρδη... Βέβαια πάω συχνά στην Γερμανία, αρχικά την εγκατέλειψα το ’75, όπου τελείωσε ο πρώτος κύκλος επαφής μου με τη Γερμανία Από τότε, λοιπόν, μέχρι σήμερα απέκτησαν (οι ορθόδοξοι) χώρους. Τότε εγώ δεν είχα χώρους. Πού θα λειτουργούσα; Κάτω από μια γέφυρα, με 16 βαθμούς υπό το μηδέν; Πήγαινα λοιπόν, κυρίως σε προτεστάντες (πήγαινα σ’ αυτούς γιατί είναι ρεμπέτ ασκέρ, είναι ακίνδυνοι δηλαδή, ενώ οι παπικοί που είναι ογκόλιθος είναι πραγματικά επικίνδυνοι) και τους έλεγα: «Έχετε καμιά αίθουσα γυμναστηρίου;». Μας δίναν κάποια αίθουσα κι εμείς πηγαίναμε μέσα. Κι αν ποτέ πήρα κάποια εκκλησία δεν λειτουργούσα ποτέ στην Αγία Τράπεζα. Είχα ένα τραπέζι, έβαζα το αντιμήνσιον (είναι φορητή η Αγία Τράπεζα) και επάνω εκεί λειτουργούσα. Διότι έχουμε ανάγκη. Αυτοί τι μου λέγανε βέβαια; «Ελάτε την προσεχή εβδομάδα να συλλειτουργήσουμε». Τους έλεγα, εγώ, ότι δεν έχουμε συλλειτουργίες. Τότε, λέγανε, «να συμπροσευχηθούμε». «Θα έλθει η ένωση και θα συμπροσευχηθούμε», έλεγα. Και τότε μας έλεγαν ότι «η αίθουσα μας χρειάζεται» ή «ο ναός μας χρειάζεται». Εγώ, τα έζησα όλα αυτά!
Το ίδιο είχε γίνει στη σύνοδο Φερράρας-Φλωρεντίας το 1438. Έλεγε ο πάπας στους δικούς μας «Ξέρετε, ζητούσαμε ναό για να λειτουργήσουμε». Και τότε ο Μάρκος ο Ευγενικός ζητούσε ναό, να βάλει ένα τραπέζι για να λειτουργήσει. Το χώρο ζητούσε. Και ξέρετε, αν το δούμε ορθόδοξα, δεν υπάρχει μεγαλύτερη ευλογία μέσα σε παπικό ναό να κηρύττεις κατά του παπισμού! Μη το πάτε φανατικά. Πας τόπος είναι αγιασμένος! Άμα βάλεις το αντιμήνσιον που είναι Αγία Τράπεζα, γίνεται του Χριστού.
Προσέξτε όμως: οι παπικοί τους λέγανε «Οι μεγάλες εκκλησίες είναι πολύ μεγάλες και δεν σας κάνουν. Οι μικρές εκκλησίες είναι πολύ στενές και δεν σας κάνουν. Δεν μπορούμε, λοιπόν, να σας δώσουμε ναό». Έτσι τους λέγανε. Τα ζήσαμε κι εμείς στη Δύση.
Όταν εδώ όμως, ένας Δεσπότης μας (σ.σ. ἐννοεῖ τὸν Καλαβρύτων Ἀμβρόσιο) που γνωρίζετε, που λέει ότι δεν είναι αίρεση και είναι σχίσμα ο Παπισμός, από ’κει φαίνεται ότι είναι αιρετικός αυτός ο Δεσπότης. Δεν ξέρει τι του γίνεται, ή μάλλον, ξέρει και τα καταπατεί. Κι ο Θεός να τον συγχωρήσει και να τον φωτίσει! Όταν ο Δεσπότης θέλει να δώσει τον ναό για να φανεί ότι είμαστε μία εκκλησία, τότε είναι του διαβόλου, βέβαια.
Αλλά όταν ο άλλος το έχει ανάγκη και σου το ζητάει ειλικρινά να του δώσεις ένα χώρο; Πρώτα απ’ όλα δεν είναι σατανιστική ομάδα για να πω ότι είναι σατανισμός για να μη το δώσω σε σατανιστές. Αλλά αν είναι ένας, όπως οι Αρμένιοι που δεν έχουν που να πάνε και ζητήσουν να λειτουργήσουν εδώ, θα τους πω «Εδώ μπορείτε να λειτουργήσετε αλλά όχι στην Αγία Τράπεζα». Και η Χάρις του Θεού να τους φωτίσει. Αλλά εκείνο γίνεται με σκοπιμότητα! Άλλο η σκοπιμότητα και άλλο η ανάγκη και η εξυπηρέτηση των ανθρώπων. Και μη πάμε σε φανατισμούς, είτε προς τη μία πλευρά είτε προς την άλλη.

"Δικαιολογώντας" τα αδικαιολόγητα με τη συνδρομή του κ. Δημ. Νατσιού! Οι λεγόμενοι αντι-Οικουμενιστές, μολύνθηκαν επικίνδυνα από τον οικουμενιστικό ιό!

Να, λοιπόν, ποὺ οἱ οἰκουμενιστικὲς πρακτικὲς γίνονται ἀποδεκτὲς καὶ ὑποστηρίζονται καὶ ἀπὸ ἀνθρώπους ποὺ ἀγωνίζονται γιὰ τὴν διαφύλαξη τῆς Ἑλληνορθόδοξης κληρονομιᾶς, ἀλλὰ ὑποτιμοῦν τὸν κίνδυνο ποὺ ἀκούει στὸ ὄνομα Οἰκουμενισμός!
Ὑπ ὄψιν ὅτι τὸ θέμα αὐτὸ προβλημάτισε καὶ σκανδάλισε πολλούς, ὅπως φαίνεται καὶ ἀπὸ τὰ ὑπερβολικὸ ἀριθμὸ τῶν σχολίων ποὺ ἀνάρτησαν μόνο δύο ἱστολόγια: οἱ "Ἀκτίνες" (73 σχόλια, ἐδῶ) καὶ "Ὁ Παιδαγωγός" (55 σχόλια, ἐδῶ).
Απ' όλα αυτά φαίνεται ὅτι ἀπο το μικρόβιο του Οικουμενισμού έχουν μολυνθεί επικίνδυνα πολλοί!
Δημοσιεύουμε τὴν τελευταία ἀνανεωμένη ἀνάρτηση τοῦ «Παιδαγωγοῦ:

Η απάντηση της Μονής του Αγίου Αρσενίου:

"δικαιολογώντας" τα αδικαιολόγητα

Πριν λίγες μέρες δημοσιεύσαμε  την ανάρτηση:


Ο σχολιασμός μας για την επάνδρωση της οικουμενιστικής μονής στην Αυστρία από μοναχούς της Ιεράς Μονής Αγίου Αρσένιου Χαλκιδικής

Πριν λίγο διαβάσαμε στο ιστολόγιο Ακτίνες (γιατί επέλεξαν να την στείλουν μόνον εκεί;; γιατί απαξιούν να την στείλουν στα υπόλοιπα ιστολόγια;) την απάντηση της Μονής του Αγίου Αρσενίου Χαλκιδικής (σχετικά με τις συμπροσευχές -πρώην- μοναχού τους με παπικούς).


Την αναρτούμε προσθέτοντας σε κάθε παράγραφο -με κόκκινο χρώμα  τα σχόλια μας:


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ


Του Ιερού Ησυχαστηρίου «Όσιος Αρσένιος ο Καππαδόκης»
Εν τη Ιερά Μονή, Παρασκευή 30 Οκτωβρίου 2015

Τις τελευταίες ημέρες αναρτήθηκαν στο διαδίκτυο δημοσιεύματα, σχετικά με την υπό ίδρυσιν Ιερά Μονή της Αγίας Σκέπης και του Αγίου Παϊσίου του Αγιορείτου στην Αυστρία. Τα δημοσιεύματα αυτά άπτοντο δυστυχώς και της Ιεράς Μονής μας, του Οσίου Αρσενίου του Καππαδόκου.
Δεν είναι λογικό;
Όταν εμπιστεύεσαι και στέλνεις 4 μοναχούς σου, σε έναν μητροπολίτη, γνωστό για τις συμπροσευχές του με αιρετικούς ,
δεν είναι λογικό να "
άπτονται" του μοναστηριού σου οι σχολιασμοί;



Ανεξαρτήτως των προθέσεων των συντακτών τους, εδημιούργησαν σύγχυση και σκανδαλισμό στους πιστούς, ενώ στην Ιερά Μονή μας του Οσίου Αρσενίου προσήψαν την ψευδή και συκοφαντική κατηγορία, ότι δήθεν είμαστε «κρυπτο-οικουμενιστές» και «υποκριτές»!
Για ένα λεπτό πατέρες, ποιος σκανδαλίζει τους πιστούς:
Αυτός που προσκυνάει τον Πατριάρχη, 
που διοργανώνει εκδρομές στο Φανάρι, 
αυτός που στέλνει τους μοναχούς του στον μητροπολίτη Αυστρίας και "πριν αλέκτωφ φωνήσαι", αυτοί εμφανίζονται σε βίντεο και φωτογραφίες να συμπροσεύχονται με αιρετικούς; 
ή φταίει αυτός που το προβάλει για να μάθουν και οι υπόλοιποι τι συμβαίνει ;




Χάριν της αληθείας, σπεύδουμε να διαψεύσουμε τις αναλήθειες των δημοσιευμάτων, παραθέτοντας την ακριβή αποτύπωση της πραγματικότητας. Η αλήθεια, λοιπόν, είναι ότι ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Αυστρίας κ. Αρσένιος, προ έτους περίπου, μας παρακάλεσε να υπάγει ο γερμανικής καταγωγής ιερομόναχός μας π. Παΐσιος Jung στην Αυστρία και να αναλάβει εκεί τη δημιουργία της πρώτης Ορθοδόξου Ιεράς Μονής. Εμείς, με καλό λογισμό, απαντήσαμε θετικά. Ακολούθως, υποβαλλομένου και του σχετικού αιτήματος εκ μέρους του, ο ιερομόναχος π. Παΐσιος Jung, τον Ιανουάριο του τρέχοντος έτους, έλαβε κανονικό απολυτήριο από την Ιερά Μονή μας και ήδη ανήκει στην Ιερά Μητρόπολη της Αυστρίας, όπου και υπηρετεί. Τον π. Παΐσιο ακολούθησαν στην Αυστρία και τρεις νέοι μοναχοί, πνευματικά του τέκνα.
Κατ αρχήν μόνοι σας ομολογείτε ότι "απαντήσαμε θετικά". 
Άρα επιβεβαιώνετε ότι όντως ΕΣΕΙΣ ευθύνεστε για την αποστολή του π.Παϊσίου στον μητροπολίτη Αυστρίας.

Όσο για τους άλλους 3 μοναχούς που τον "
ακολούθησαν".., "πνευματικά του τέκνα"
μάλιστα..  μόνοι τους επέλεξαν οι 3 μοναχοί σας να ακολουθήσουν τον π. Παϊσιο! Δεν τους δώσατε εσείς ευλογία..
ξύπνησαν μια μέρα και αποφάσισαν -μόνοι τους- άλλοι 3 να τον ακολουθήσουν; 
(που να μην φημιζόσασταν δηλαδή και για τον αντι-οικουμενισμό σας αν είναι να σας φεύγουν έτσι οι μοναχοί σας μόνοι τους. Βλέπετε σε τι λάθη πέφτει όποιος προσπαθεί να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα;;) 
Ώστε ήταν "πνευματικά του τέκνα"; Στο μοναστήρι σας υπήρχε μοναχός που αν και πρώην Παπικός, είχε "πνευματικά τέκνα";!

Ευθαρσώς δηλώνουμε ότι μοναδικός σκοπός της Ιεράς Μονής μας και του π. Παϊσίου με τους τρεις αδελφούς, που πήγαν στην Αυστρία, ήταν και είναι η βίωση και προβολή της Πατερικής Ορθοδοξίας και του Μοναχισμού, έτσι όπως τα διδαχθήκαμε από τον Άγιο Παΐσιο τον Αγιορείτη, πνευματικά τέκνα του οποίου τυγχάνουμε, παρά την αναξιότητά μας.
Πατέρες, συγνώμη αλλά μην μας πείτε τώρα ότι η "βίωση" της ορθοδοξίας περιλαμβάνει και συμπροσευχές με παπικούς; 
Και ότι αυτά "διδαχθήκατε"από τον άγιο Παϊσιο τον Αγιορίτη ..
Έτσι σας έλεγε ο Άγιος Παϊσιος; να συμπροσεύχεστε με αιρετικούς; 


Η Ιερά Μονή μας μπορεί να καυχηθεί εν Κυρίω ότι από της ιδρύσεώς της, κατά το έτος 1986 μέχρι και σήμερα, παραμένει πιστή στις πνευματικές υποθήκες του Αγίου Παϊσίου και με την χάριν του Θεού, αυτό θα συνεχίσει να πράττει και στο μέλλον. Η Ιερά Μονή μας, πιστή στην Ορθόδοξη Παράδοση, δεν μετέχει σε συμπροσευχές με παπικούς ή άλλους αιρετικούς.
Μα κανείς δεν σας κατηγόρησε ότι συμμετέχετε οι ίδιοι σε συμπροσευχές με αιρετικούς (αυτό έλειπε, διαβάστε ξανά την ανάρτηση μας, γιατί σας κατηγορούμε)
αλλά ότι στέλνοντας τους μοναχούς σας στο στόμα του λύκου, σε ελάχιστο χρόνο αυτοί άρχισαν τις συμπροσευχές. Και ότι έχετε ευθύνη για αυτό. Η δικαιολογία του "καλού λογισμού" δεν σας απαλλάσσει από την ευθύνη.


Ευχόμεθα ο Χριστός, ο αληθινός Θεός μας, να δίνει τη φώτιση και τη διάκρισή Του, καθώς και ζήλο κατ’ επίγνωση σε όλους μας.


Ο Καθηγούμενος


Του Ιερού Ησυχαστηρίου «Όσιος Αρσένιος ο Καππαδόκης»


Αρχιμανδρίτης Θεόκλητος Μπόλκας

και οι συν εμοί εν Χριστώ αδελφοί
Η αλήθεια είναι ότι από ένα τόσο σοβαρό μοναστήρι, και ειδκά από τον πατέρα Αρσένιο Βλιαγκόφτη, θα περιμέναμε απλά ένα συγνώμη και άμεση προσπάθεια ανάκλησης (τηρώντας την σχετική εκκλησιαστική τάξη) των μοναχών σας. Αντ' αυτού .. 

Επίλογος


Οι αναγνώστες μπορούν να βγάλουν τα συμπεράσματα τους αν σκανδαλίσατε ή όχι, αν ευθύνεστε ή όχι, αν καταδικάσατε ή όχι όσα είδαμε στο βίντεο και τις φωτογραφίες και αν έμπρακτα προσπαθήσατε να διορθώσετε το λάθος σας ανακαλώντας τους πρώην μοναχούς σας. 

Και περιμένουμε από εσάς να βγείτε μια μέρα και να μας ανακοινώσετε ότι διακόπτετε το μνημόσυνο του Πατριάρχη, όπως έγινε στο παρελθόν με τον Αθηναγόρα. Ίσως, άδικα περιμένουμε..

Νεότερη Προσθήκη
Επειδή από σχολιαστές αμφισβητήθηκε η συμπροσευχή με τους (ντυμένους με τις ιερατικές στολές τους και εντός του ναού τους) παπικούς, παραθέτουμε -μετά από απάντηση επισήμανση σχολιαστή- εκ νέου το βίντεο
Στα δεξιά -αν δεν κάνουμε λάθος- διακρίνεται ο π.Παϊσιος, με την πορτοκαλί μακρυά γεννιάδα, ενώ στο μέσο καίνε κεριά (συνεπώς αναπέμπεται δέηση), σε ναό αιρετικών.
Στο βάθος ο μητροπολίτης Αυστρίας (όλοι κρατάνε το ίδιο φυλλάδιο προσευχής ενώ ο μητροπολίτης φαίνεται στο βίντεο να διαβάζει κάτι και να κοιτάει τον ουρανό. Ακόμη και οι παπικές καλόγριες ψέλνουν μέσα από το φυλλάδιο).
Ακόμη και το δελτίο ειδήσεων αναφέρεται σε Οικουμενιστική προσευχή :



Η Σύναξις των Αρχαγγέλων Μιχαήλ και Γαβριήλ: "Λύσατε πολέμων τας στάσεις και της Εκκλησίας τας αιρέσεις και τα σκάνδαλα"!





Αποκαλυπτικοί καιροί και ..."αποκαλυπτική" αποκάλυψη!

ΕΝΤΟΠΙΣΤΗΚΕ

         Η ΕΒΔΟΜΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ

                     ΤΗΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗΣ


7-Churches_of_Asia-Revelation-400x300

Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης

Με ιδιαίτερο δέος οι Τούρκοι έκαναν γνωστό ότι εντοπίστηκε η εβδόμη εκκλησία της Αποκάλυψης της χριστιανικής Βίβλου και όπως αναφέρουν, η μεγάλη αυτή αποκάλυψη ήρθε στο φως 1520 χρόνια μετά!
φοτο2Σύμφωνα με αποκλειστικό δημοσίευμα της τουρκικής εφημερίδας Cumhurriyet, 1520 χρόνια μετά, δηλαδή από το 494 μ. Χ. που είχε γίνει ένας μεγάλος σεισμός στην περιοχή και η πόλη θάφτηκε, ήρθαν ξανά στο φως τα ερείπια της Λαοδικείας και τα θεμέλια μιας μεγάλης εκκλησίας που είναι γνωστή από την Βίβλο σαν η εβδόμη εκκλησία της αποκάλυψης.
φοτο3
Η τοποθεσία των πολύτιμων αυτών ανακαλύψεων, απέχει 5 χιλιόμετρα από την πόλη του Denizli και όπως ανέφερε η δημαρχία της πόλης σε συνεργασία με το τοπικό πανεπιστήμιο Pamukkale Üniversitesi, οι έρευνες και οι ανασκαφές στο μέρος όπου εντοπίστηκε η Λαοδικεία και τα θεμέλια της εκκλησίας, είχαν αρχίσει εδώ και 12 χρόνια για να φτάσουν στη σημερινή εντυπωσιακή ανακάλυψη.
Όπως ανέφερε ο προϊστάμενος των ανασκαφών, καθηγητής Cela Şimsek, έχει βρεθεί η αρχαία αγορά της πόλης, τα θεμέλια της εκκλησίας και πολλές κολώνες που πρέπει να είχαν πέσει από τον μεγάλο σεισμό του 494 μ Χ . Ο Τούρκος καθηγητής τόνισε πως οι ανασκαφές θα συνεχιστούν, ενώ έκανε και αναφορά για τις προφητείες που συνδέονται με τις 7 εκκλησίες της Αποκάλυψης.
Άλλη μια σημαντική χριστιανική αποκάλυψη της αγιοτόκου Μικράς Ασίας, αυτή την φορά στην νοτιοδυτική πλευρά.
       Σημεία των καιρών!

ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ
Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος
www.nikosxeiladakis.gr

Το χειρότερο αμάρτημα!

«ΣΤΩΜΕΝ ΚΑΛΩΣ…»

Τοῦ Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αὐγουστίνου Καντιώτου

arx-mix

ΣHMEPA, αγαπητοί μου, είναι εορτή και πανήγυρις. Eορτάζουν οι άγγελοι, οι ασώματες δυνάμεις, των οποίων κορυφαίοι και αρχιστράτηγοι είναι οι ταξιάρχαι Mιχαήλ και Γαβριήλ. Περί αγγέλων, λοιπόν, θα είναι ο λόγος.

* * *

O κόσμος άλλοτε πίστευε ακραδάντως ότι υπάρχουν άγγελοι. H μητέρα δίδασκε το παιδί από την κούνια ακόμα, να κάνει την προσευχή του στον φύλακα άγγελο. Kαι το μικρό γονάτιζε το βράδυ μπροστά στον Eσταυρωμένο και έλεγε· «Πέφτω, κάνω το σταυρό μου, άγγελο έχω στο πλευρό μου…».
Tότε πίστευαν. Tώρα; Ω! Kι αυτοί που εκκλησιάζονται, για να ε­ίμεθα ειλικρινείς, στα βάθη των καρδιών τους έχουν ερωτηματικά γύρω από τον νοητό πνευματικό κόσμο. Λέμε, ότι πιστεύουμε «εις ένα Θεόν, Πατέρα, παντοκράτορα, ποιητήν ουρανού και γης, ορατών τε πάντων και αοράτων» (Σύμβ. πίστ.), αλλά η πίστι μας είναι κλονισμένη. Eίναι εποχή αθεΐας και απιστίας. Eνας αστροναύτης πέταξε λίγο πάνω από το φλούδι της γης. Όταν επέστρεψε το ρώτησαν ―Tι είδες; Aυτός απήντησε ειρωνικώς· ―Δεν είδα πουθενά ούτε Θεό ούτε αγγέλους ούτε φτερά αγγέλου…
Oι άπιστοι είναι κοντόφθαλμοι. Πέρα από τα υλικά πράγματα υπάρχουν τα πνευματικά. Yπάρχουν άγγελοι.
Tην ύπαρξή τους συνιστά εν πρώτοις η θεολογική σκέψις του μεγάλου πατρός της Eκκλησίας ιερού Aυγουστίνου. Yπάρχουν, λέει, κατηγορίες όντων. H πρώτη, η κατωτάτη στην κλίμακα,

"Τοις αιρετικοίς μη πλησιάζετε μηδὲ κοινωνοί της ασεβείας αυτών γίνεσθε, ίνα μη συναπόλησθε "!

Ὅταν συνέβαιναν «ἀσχήμιες» (ὅπως ὀνομάζουν ταλαίπωροι  ἀντι-Οἰκουμενιστὲς τὶς αἱρέσεις μετὰ τῶν ὁποίων κοινωνοῦν), οἱ Ὀρθόδοξοι Πατέρες μας, δὲν διεμαρτύροντο  μόνο, ἀλλὰ ἀπομακρύνονταν ἀπὸ τοὺς «ἀσχημονοῦντας»!

«Ἵνα μὴ μακρὸς ὁ λόγος γένηται, διὰ τοῦτο καλὸν ἀρκεσθῆναι τ θείᾳ γραφ– καὶ πάντας αὐτ πεισθῆναι παραγγελούσῃ διά τε τὰς ἄλλας αἱρέσεις καὶ μάλιστα διὰ ταύτην· ἔστι δὲ αὐτῆς τὸ παράγγελμα τοῦτο· ἀπόστητε, ἀπόστητε, ἐξέλθετε ἐκεῖθεν καὶ ἀκαθάρτου μὴ ἅψησθε, ἐξέλθετε ἐκ μέσου αὐτῶν καὶ ἀφορίσθητε οἱ φέροντες» (Μ. Ἀθανασίου, Τοῦ αὐτοῦ πρὸς ἁπανταχοῦ μοναχοὺς περὶ τῶν γεγενημένων παρὰ τῶν Ἀρειανῶν ἐπὶ Κωνσταντίου).

«Καὶ ὑμῖν τοίνυν τοῖς φοβουμένοις τὸν Κύριον, ὅσοι νῦν ἐπιστυγνάσατε ἐπὶ τ ἀσχημοσύνῃ τῶν καταγνωσθέντων, ἐκεῖνο διαστελλόμεθα·  Ἐὰν μὲν ἴδητε μετανοοῦντας ἐπὶ τ ἀτοπίᾳ τῶν πεπραγμένων, συμπαθήσατε ὡς οἰκείοις μέλεσι νενοσηκόσιν· ἐὰν δὲ ἀπαυθαδιαζομένους καὶ καταφρονοῦντας τῆς ὑμετέρας ἐπ’ αὐτοῖς λύπης, Ἐξέλθετε ἐκ μέσου αὐτῶν, καὶ ἀφορίσθητε, καὶ ἀκαθάρτου μὴ ἅπτεσθε· ἵνα οὕτως οἱ μὲν ἐντραπέντες εἰς ἐπίγνωσιν  ἔλθωσι τῆς οἰκείας κακίας· ὑμεῖς δὲ τοῦ ζήλου τοῦ Φινεὲς τὸν μισθὸν ὑποδέξησθε…» (Μ. Βασιλείου, Ὁμιλία ΙΔ΄, Κατὰ μεθυόντων. Τὸ ἴδιο χωρἰο καὶ εἰς το: Περὶ Μετανοίας, Λόγος Η΄).

«”Ἐξέλθετε ἐκ μέσου αὐτῶν καὶ ἀφορίσθητε”· “ἐξ ἡμῶν σαν, ἀλλ’ οὐκ ἦσαν έξ ἡμῶν“. καὶ μάλιστα ἐπὶ ἐκκλησίας τὸ ῥῆξαι καὶ σχίσαι τοῦτο σημαίνει τὸ ἀποβαλεῖν τοὺς βλάπτοντας αὐτήν. ὅταν οὖν ἐκ τοῦ ἐκβληθῆναι ἐπιτιμηθέντες καλοὶ γένωνται, λοιπόν ῥάπτονται» (Διδύμου τοῦ Τυφλοῦ, T.L.G., Commentarii in Ecclesiasten (3-4.12): Codex page 78, line 26).


Ὁμοίως καὶ οἱ λαϊκοί, τοῖς τῇ γνώμῃ τοῦ Θεοῦ ἐναντία δογματίσασιν μὴ πλησιάζετε μηδὲ κοινωνοὶ τῆς ἀσεβείας αὐτῶν γίνεσθε, λέγει γὰρ καὶ ὁ Θεός· “Ἀποσχίσθητε ἐκ μέσου τῶν ἀνδρῶν τούτων, ἵνα μὴ συναπόλησθε αὐτοῖς”. Καὶ πάλιν· “Ἐξέλθετε ἐκ μέσου αὐτῶν, καὶ ἀφορίσθητε, λέγει Κύριος, καὶ ἀκαθάρτου μὴ ἅπτεσθε, κἀγὼ εἰσδέξομαι ὑμᾶς”» (Διαταγαὶ τῶν Ἁγίων Ἀποστόλων, βιβλίον στ΄, Περὶ σχισμάτων).