Δευτέρα, 13 Νοεμβρίου 2017

 Οἱ Ἅγιοι θεωροῦσαν ἀκόμα καὶ τὸ νὰ συντρώγεις κανεὶς μὲ τοὺς αἱρετικούς, ἐπιζήμιο καὶ ἄξιο μετανοίας!       Πόσο μᾶλλον καταδίκαζαν τὴν μετ' αὐτῶν κοινωνία!




Ἁγίου Θεοδώρου Στουδίτου, Μεθοδίῳ Μονάζοντι, ἐπιστολή ΡΙΑ΄, Πατερικαὶ Ἐκδόσεις "Γρηγόριος ὁ Παλαμᾶς", σελ. 494-5.

Κάθε χρόνο εκεί. Συλλειτουργεί με τον στυλοβάτη της Παναιρέσεως στην Ελλάδα!


Αρχιερατικό συλλείτουργο για τα ονομαστήρια του Μεσσηνίας


Με κάθε λαμπρότητα τελέστηκε σήμερα η πανηγυρική Θ. Λειτουργία για την εορτή της μνήμης του Αγίου Ιωάννου Χρυσοστόμου, καθώς και για τα ονομαστήρια του Σεβ. Μητροπολίτη Μεσσηνίας Χρυσοστόμου, στον Μητροπολιτικό Ι. Ναό της Υπαπαντής του Χριστού στην Καλαμάτα.

Όταν ένας Επίσκοπος δεν ξέρει τι είναι Εκκλησία! Ή, το χειρότερο·Το "παίζειν εν ου παικτοίς"!


Δὲν μᾶς ἐκπλήσσει ποὺ ἄλλη μιὰ φορὰ ὁ Μητροπολίτης Καλαβρύτων ἐντυπωσιάζει, θέλοντας νὰ ἀπορρίψει ἀπὸ πάνω του τὸ βάρος παλαιότερων πράξεών του, θέλοντας νὰ αὐτοδικαιωθεῖ, ἀλλὰ μὲ πολιτικάντικη τακτικὴ καὶ δικηγορίστικες δικολαβίες.
Τὸ παράδοξο καὶ ἐκπληκτικό, ὅμως, εἶναι ὅτι τὰ θρησκευτικὰ καὶ ἀντι-Οἰκουμενιστικὰ ἱστολόγια τὸν προβάλλουν ὡς Ὀρθόδοξο ἀγωνιστῆ! Ἐντυπωσιάζονται ἀπὸ τὰ λόγια του τὰ ὡραῖα καὶ μεγάλα, ἀλλὰ δὲν διαβάζουν –φαίνεται– τὰ κείμενα ποὺ δημοσιεύουν!
Καὶ νά, στὸ ἱστολόγιο «Κατάνυξις» διαβάσαμε τοὺς βαρύγδουπους χαρτοπολεμικοὺς τίτλους καὶ δηλώσεις τοῦ μητροπολίτη Καλαβρύτων Ἀμβροσίου:

ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ = Η ΚΙΝΗΣΙΣ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ
ΑΡΝΟΥΜΑΙ ΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ!
ΤΟΣΟ ΤΟΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟ,
ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ!

Μόνο ποὺ οἱ τοῦ ἱστολογίου δὲν ἔκαναν τὸν κόπο νὰ δοῦν καὶ νὰ κρίνουν (ὅπως κάνουν σὲ ἑκατοντάδες ἄλλες περιπτώσεις) τὶς κακόδοξες θέσεις τοῦ κ. Ἀμβροσίου στὸ ἄρθρο ποὺ δημοσιεύουν! Ἢ μήπως, οἱ θέσεις κάποιου, τίθενται στὸ ἀπυρόβλητο, μόνο καὶ μόνο ἐπειδὴ ἔγραψε κάτι ἐναντίον τοῦ Οἰκουμενισμοῦ;

Νὰ τοὺς ἐπισημάνουμε λοιπόν, τὰ κακόδοξα καὶ παραπλανητικὰ λόγια τοῦ κ. Ἀμβρόσιου. Γράφει:
 _______Μερικοί θα εκπλήττωνται, καθώς σήμερα θα διαβάζουν τα σκληρά αυτά λόγια μου, διότι με θεωρούν «Οικουμενιστή», «φιλοπαπικό», «υποκριτή», «ανειλικρινή», «ασυνεπή» κλπ.!
 _______Δυστυχώς έχουν παρεξηγήσει κάποια λόγια μου. Ως πρόσωπο, ως άτομο, έχω τήν πεποίθηση, ότι οι Παπικοί είναι ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ! Πλήν όμως ως Επίσκοπος δεν έχω αυτό το δικαίωμα, αφού η Εκκλησία γενικώς, και η Εκκλησία της Ελλάδος ειδικώτερον, ΔΕΝ ΕΧΕΙ κατατάξει τους Ρωμαιοκαθολικούς στην κατηγορία των Αιρετικών!
_____Απόδειξις;  Ένας Ορθόδοξος χριστιανός νέος μπορεί να τελέσει τον γάμον του με μια Ρωμαιοκαθολική κοπέλλα!

Δυστυχῶς, αὐτὰ τὰ ἴδια εἶχε γράψει ὁ κ. Ἀμβρόσιος καὶ πρὶν μερικοὺς μῆνες καὶ τοῦ ἀπαντήσαμε (ἐδῶ). Ἀλλ’ «οὐκ ἠβουλήθη συνιέναι»! Γράφαμε τότε:
1. Ἀποτελεῖ παγκόσμια πρωτοτυπία ἡ παραπάνω δήλωσή σας. Δείχνει τὴν τραγικότητα μιᾶς ὑπάρξεως ποὺ ἄλλα διδάσκει καὶ ἄλλα πιστεύει! Αὐτὸ ἀσφαλῶς δὲν ἀποτελεῖ ὕβριν. Εἶναι ἀπόλυτα φυσιολογικὸ καὶ ἀναγκαῖο νὰ περιμένει ὁ πιστὸς ἀπὸ ἕναν Ἐπίσκοπο συνέπεια καὶ ὁμογνωμία προσώπου καὶ θέσεως. Ἀπ’ ὅ,τι γνωρίζω καὶ θυμᾶμαι, πρώτη φορὰ Ἐπίσκοπος τῆς καθ’ ἡμᾶς Ἀνατολικῆς Ἐκκλησίας κάνει τέτοια δήλωση. Μπορεῖ πολλοὶ Ἐπίσκοποι νὰ μὴν πιστεύουν, ὅσα πιστεύει καὶ διδάσκει ἡ Ἐκκλησία μας, ἀλλὰ δὲν τὸ δηλώνουν αὐτὸ δημόσια. Γιὰ πρώτη φορὰ Ἐπίσκοπος δηλώνει ὅτι ἄλλα πιστεύει σὰν ἄτομο σὲ θέματα Πίστεως κι ἄλλα ὡς Ἐπίσκοπος! ποὺ ἰσχυρίζεται-διδάσκει ὅτι ὡς πιστὸς χριστιανὸς μπορεῖ νὰ ἔχει ἄλλη θέση ἀπὸ ἐκείνη ποὺ ἔχει ὡς Ἐπίσκοπος! Ἄρα, αὐτὸ διδάσκετε ὅτι μποροῦν νὰ κάνουν καὶ οἱ πιστοί! (Ἄλλα νὰ πιστεύουν ὡς πρόσωπα κι ἄλλα ὡς πιστοί;). Μά, τί εἶναι αὐτὰ ποὺ λέτε Σεβασμιώτατε; Μπορεῖ, ἔχει τὸ δικαίωμα ὁ Ἐπίσκοπος, νὰ ἀκολουθεῖ καὶ νὰ διδάσκει κάτι ποὺ δὲν πιστεύει; Κι ἂν ὄχι, ἐσεῖς γιατί τὸ κάνετε; Μήπως, γιατὶ διαφορετικὰ θὰ ἔπρεπε νὰ παραιτηθεῖτε;

Οι πιστοὶ ξεχνούν, ή «βαριούνται να θυμηθούν»! (Σχόλιο).


 Πεμπτουσία... η γυναίκα του Καίσαρα πρέπει και να είναι και να φαίνεται τιμία!


simposio-1.jpg
katanixis.gr: Ο δρόμος προς την κόλαση είναι λένε στρωμένος με καλές προθέσεις. Αντί να στήνουν περιττά Συμπόσια πολυτελείας και να πανηγυρίζουν 18 χρόνια πορείας της Βατοπαιδινής Πεμπτουσίας, μήπως θα έπρεπε να συλλογιστούν το ρόλο του μέσου, για το θέμα του Οικουμενισμού και της ψευδοσυνόδου του Κολυμπαρίου;
Φυσικά είναι συνένοχη η Πεμπτουσία στην επιχειρούμενη βίαιη επιβολή του Οικουμενισμού στην Ορθοδοξία.
Είναι δε ένοχη και η σιωπή της, για τις διώξεις των κληρικών και μοναχών, που διέκοψαν τη μνημόνευση του Επισκόπου τους, για τις παράνομες διακοπές μισθοδοσίας και τα Επισκοπικά δικαστήρια "παρωδία" που στήθηκαν με έπαθλο μητροπολιτικό θώκο.
Αν σε όλο αυτό προσθέσει κανείς τις δηλώσεις του ηγουμένου της μονής Βατοπαιδίου, περί "ομολογίας" στην εποχή μας, τότε ο ακριβέστερος σχολιασμός θα ήταν: ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΙΑ
Με επιτυχία του Συμπόσιο Συνεργατών της «Πεμπτουσίας»
Με επιτυχία διεξήχθη το 1ο Συμπόσιο Συνεργατών «Πεμπτουσίας» με τίτλο «Πάντα εν Σοφία εποίησεν» που πραγματοποιήθηκε στο Ξενοδοχείο Divani Apollon στην Βουλιαγμένη την Παρασκευή 10 Νοεμβρίου.
Το ηλεκτρονικό περιοδικό «Πεμπτουσία» που διαγράφει

ΠΕΡΙ ΚΑΤΑΘΛΙΨΕΩΣ


Ἁγίου Ἰωάννου τοῦ Χρυσοστόμου


Αποτέλεσμα εικόνας για καταθλιψη


Μαθήτρια τοῦ Ἁγίου Ἰωάννου τοῦ Χρυσοστόμου ὁ ὁποῖος τῆς ἔστειλε 11 ἐπιστολές ἀπό τό τόπο τῆς ἐξορίας του. Στήν 10η ἐπιστολή τῆς γράφει:

«Πράγματι, ἡ κατάθλιψη εἶναι φοβερό βασανιστήριο τῶν ψυχῶν, εἶναι ἕνας πόνος ἀνέκφραστος καί ποινή πικρότερη ἀπό κάθε ἄλλη ποινή καί τιμωρία. Γιατί μιμεῖται τό σκουλήκι, πού ἔχει δηλητήριο καί προσβάλλει ὄχι μόνον τό σῶμα, ἀλλά καί τήν ἴδια τήν ψυχή. 
 .
Είναι σαράκι πού κατατρώγει ὄχι μόνον τά κόκκαλα, ἀλλά καί τη σκέψη εἶναι ένας δήμιος καθημερινός πού δέν ξεσχίζει μόνον τά πλευρά, ἀλλά καταστρέφει καί τη δύναμη τῆς ψυχῆς· εἶναι καί νύχτα παντοτινή, σκοτάδι χωρίς τό παρα-μικρό φῶς, τρικυμία καί ζάλη, πυρετός κρυφός, πού καίει περισσότερο ἀπό κάθε φλόγα, πόλεμος χωρίς ἀνακωχή, ἀρρώστια πού κάνει σκοτεινά πολλά ἀπό αὐτά πού βλέπουμε. 
 .
Γιατί ὁ ἴδιος ὁ ἥλιος καί ὁ καθαρός ἀέρας φαίνεται ὅτι ἐνοχλοῦν ἐκείνους πού ἔχουν αὐτή τη διάθεση καί μεταβάλλει τό μεσημέρι σέ μεσάνυκτα.

.
Γι’ αὐτό καί ὁ θαυμάσιος προφήτης δηλώνοντας αὐτό ἔλεγε· «ὁ ἥλιος θά δύσει γι’ αὐτούς τό μεσημέρι» (Ἀμώς 8,9),ὄχι μέ τήν ἔννοια ὅτι ὁ ἥλιος ἐξαφανίζεται οὔτε ὅτι διακόπτει τόν συνηθισμένο δρόμο του, ἀλλά μέ τήν ἔννοια ὅτι ὁ λυπημένος ἄνθρωπος τό καταμεσήμερο φαντάζεται ὅτι εἶναι νύχτα. 
 .
Ἡ σκοτεινή νύχτα δέν εἶναι τέτοια, ὅπως εἶναι ἡ νύχτα τῆς ἀθυμίας, ἡ ὁποία δέν προέρχεται ἀπό φυσικό νόμο, ἀλλά ἀπό σκοτισμό τῆς διάνοιας. Γι’ αὐτό καί εἶναι φοβερή καί ἀφόρητη, ἔχει πρόσωπο ἄσπλαχνο, εἶναι σκληρότερη ἀπό κάθε τύραννο, δέν ὑποχωρεῖ γρήγορα σε κανένα ἀπό ἐκείνους πού προσπαθοῦν νά τήν διαλύσουν, ἀλλά κρατεῖ πολλές φορές τήν ψυχή πού ἔχει κυριεύσει στερεώτερα ἀπό διαμάντι, ὅταν αὐτή δέν ἀκολουθεῖ τήν κατά Θεόν φιλοσοφία. 
 .
Σήκω ἐπάνω καί ἅπλωσε τό χέρι σου στο λόγο μου καί πρόσφερέ μου αὐτήν τήν καλή συμμαχία, γιά νά σε ἀπαλλάξω τελείως ἀπό τήν αἰχμαλωσία τῶν πικρῶν σκέψεων.
.
Γνωρίζοντας αὐτά τά πράγματα, εὐσεβεστάτη κυρία μου, νά κοπιάζεις καί νά ἀγωνίζεσαι καί νά βιάζεις τόν ἑαυτό σου, ἔχοντας τή συμμαχία τῶν λόγων μου, ὥστε νά διώχνεις καί νά ἀπομακρύνεις μέ πολλή ὁρμή τίς ἀπαισιόδοξες σκέψεις πού σέ ταράσσουν καί σοῦ προκα-λοῦν θόρυβο καί ζάλη».

 .
(Ε.Π.Ε. τόμ. 37, 452).

Σοφά λόγια του Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου


Εκείνος που θέλει να βρει την Αλήθεια, πρέπει να καθαρθεί πρώτα από τα πάθη του. Γιατί όποιος απαλλάσσεται από τα πάθη, απαλλάσσεται και από την πλάνη και γνωρίζει την Αλήθεια.

Μην βάζεις την ομόνοια πάνω από την αλήθεια.

Δεν θα έχουμε κανένα κέρδος από την ορθή μας πίστη, αν η ζωή μας είναι αμαρτωλή, όπως επίσης δεν θα έχουμε καμίαν ωφέλεια από την ενάρετη ζωή μας, αν η πίστη μας δεν είναι υγιής.

Ας μην φερόμαστε στους αντιφρονούντες με επιθετικότητα και αγριότητα, αλλά ας συζητάμε μαζί τους με μετριοπάθεια, γιατί τίποτα δεν είναι ισχυρότερο από την συγκαταβατικότητα και την πραότητα. «Ο δούλος του Κυρίου δεν πρέπει να είναι εριστικός, αλλά ήπιος και ανεκτικός απέναντι σε όλους « (Β΄ Τιμ. 2:24).

Ακόμα κι αν ζεις ανώτερη πνευματική ζωή, δεν θα αποκτήσεις καμία παρρησία στο Θεό, εφόσον αδιαφορείς για τους αδελφούς σου που χάνονται.

Δεν είναι δυνατό να σωθεί κανείς, αν δεν κάνει τίποτα για τη σωτηρία του πλησίον του.

Εκείνος που φροντίζει να σώσει έναν αμελή αδελφό και να τον αρπάξει από το στόμα του διαβόλου, μιμείται, όσο είναι

Μ' αυτούς διαλέγεται -για καλό σκοπό- ο Βαρθολομαίος και οι Οικουμενιστές!

Γκέι από τα γεννοφάσκια τους θέλει τους Βρετανούς η Βρετανική Εκκλησία

– Προτρέπει τα αγόρια να φορούν τιάρες


Τα αγόρια θα πρέπει να είναι ελεύθερα να φοράνε τιάρες και τα κορίτσια ζώνες με εργαλεία και στολές σούπερ ηρώων είναι η τελευταία συμβουλή της Βρετανικής Εκκλήσιας σε εκπαιδευτικούς.
Στην ίδια λογική προτείνεται στους δασκάλους να αποφεύγουν χαρακτηρισμούς που θα μπορούσαν να αλλοιώσουν τη συμπεριφορά των παιδιών «επειδή απλά αυτό δεν συμβαδίζει με τα φυλετικά στερεότυπα».
Οι ανανεωμένες οδηγίες προς τα 4.700 σχολεία σε όλα τη χώρα με τίτλο Valuing All God’s Children είναι μια συνέχεια αυτής που είχαν εκδοθεί πριν από τρια χρόνια και αφορούσαν, μεταξύ άλλων, το bullying κατά ομόφυλων παιδιών.

Όπως σημειώνεται χαρακτηριστικά τα χρόνια στον παιδικό σταθμό και το νηπιαγωγείο θα πρέπει να χρησιμοποιείται για την «δημιουργική αναζήτηση» και ως εκ τούτου οι μικροί μαθητές θα πρέπει να νιώθουν ελεύθεροι «να δοκιμάσουν όσες περισσότερες ταυτότητες θέλουν» και «να εξερευνήσουν τις πιθανότητες για την ταυτότητά τους χωρίς άλλες κρίσεις».
Το bullying κατά ομόφυλο, τρανς και διεμφυλικών προκαλούν «μεγάλα προβλήματα που οδηγούν σε υψηλά επίπεδα κατάθλιψης και αυτοκτονιών», σημειώνει ο αρχιεπίσκοπος του Καντέρμπουρι.
Στόχος της Βρετανικής εκκλησίας, όπως σημειώνεται, είναι να αποτρέψουν τους μικρούς μαθητές από το να μειωθεί η ικανότητά τους να πετύχουν επειδή δέχονται επιθέσεις για το πώς αντιλαμβάνονται ή πώς πραγματικά είναι οι σεξουαλικές τους προτιμήσεις ή η φυλετική τους ταυτότητα.

Στους έσχατους χρόνους που ζούμε «μετανοίας χρείαν έχομεν»!




Μία ὡραία ὁμιλία τοῦ ἁγίου Ἰωάννου τοῦ Χρυσοστόμου περί μετανοίας

ἱερός Χρυσόστομος ἦταν κήρυκας τῆς μετανοίας, καί ὅλο προέτρεπε τόν λαό νά μποῦν στήν Ἐκκλησία καί νά ὁμολογήσουν τίς ἁμαρτίες τους, γιά νά λάβουν τήν ἄφεση. Λέγει: «Κἄν ἁμαρτωλός ἦς, εἴσελθε εἰς τήν Ἐκκλησίαν, ἵνα λέγῃς τάς ἁμαρτίας σου». Παριστάνει δέ πολύ εὔκολη τήν μετάνοια, ἀφοῦ μετάνοια ὅλο κι ὅλο εἶναι νά παραδεχτοῦμε τήν ἁμαρτωλότητά μας καί νά ποῦμε τό «ἥμαρτον».
Ποιά δυσκολία ἔχει αὐτό; «Ἥμαρτες;», ρωτάει ὁ ἅγιος πατέρας. «Εἰπέ τῷ Θεῷ ὅτι ἡμάρτηκα. Ποῖος κάματος οὗτος;».
 1. Τό πρῶτο, λοιπόν, οὐσιαστικό βῆμα γιά τήν μετάνοια, ἡ πρώτη ὁδός μετανοίας, εἶναι νά ὁμολογήσουμε τήν ἁμαρτία μας,