Σάββατο 24 Φεβρουαρίου 2018

Ντροπή μας, Χριστιανοί


«Πείσομαι δὲ μᾶλλον τῷ θεῷ ἢ ὑμῖν»

(Πλάτωνος, Σωκράτους Ἀπολογία)

δαμάντιου  Τσακίρογλου

Μὲ ἀφορμὴ τὴν Κυριακὴ τῆς Ὀρθοδοξίας, τὴν ἑορτὴ γιὰ τὴν ὁποία ἡ Ἐκκλησία μας ἀφιέρωσε τὴν πρώτη Κυριακὴ τῶν νηστειῶν, γιὰ νὰ τιμήσει τὴν ἀνύψωση τῶν εἰκόνων καὶ τοὺς ὁμολογητὲς Χριστιανούς (ναί, αὐτοὺς ποὺ οἱ Οἰκουμενιστὲς καταδικάζουν σήμερα ὡς Ταλιμπάν) γιὰ μᾶς δείξει, γιατὶ νηστεύουμε καὶ ποιό φρόνημα πρέπει νὰ ἔχουμε ὡς Χριστιανοί, τὴν ἑορτὴ στὴν ὁποία κανονικὰ ἀναθεματίζονται ὅλοι οἱ αἱρετικοί, ἀλλὰ σήμερα ἀναθεματίζονται ὅσοι ἀγωνίζονται ἐνάντια στὴν αἵρεση, πρέπει νὰ γίνει κατανοητό, ὅτι ὅλοι οἱ Χριστιανοὶ σήμερα θὰ ἔπρεπε νὰ ντρεπόμαστε γιὰ τὴν κατάντια μας. Θὰ ἔπρεπε νὰ ντρεπόμαστε γι’ αὐτὸ ποὺ εἴμασταν κι γι’ αὐτὸ ποὺ γίναμε, γι’ αὐτὰ πού, ἐνῶ μᾶς τὰ δίδαξε ὁ Θεός, τὰ ἀψηφοῦμε καὶ δὲν τὰ πράττουμε.
Καὶ γιὰ νὰ γίνει ἡ ντροπή μας ἀκόμα πιὸ μεγάλη, ἂς ἀφήσουμε ἕναν μὴ Χριστιανό, τὸν Σωκράτη, νὰ μᾶς διδάξει, πῶς ἔπρεπε νὰ εἶναι ἡ στάση μας ἀπέναντι στὸν κόσμο καὶ στὴν αἵρεση. Τὸ ἀπόσπασμα ποὺ ἀκολουθεῖ σε ἐλεύθερη μετάφραση εἶναι ἀπὸ τὴν “Ἀπολογία τοῦ Σωκράτη”, ὅπως μᾶς τὴν παρέδωσε ὁ Πλάτωνας. Ὁ Σωκράτης στὸν πρώτο του λόγο μπροστὰ στὸ δικαστήριο, πρὶν ἀπὸ τὴν ἐναντίον του καταδικαστικὴ ἀπόφαση, ἀψηφώντας τὶς φοβερὲς συνέπειες, προειδοποιεῖ τοὺς Ἀθηναίους ὅτι ἂν τυχὸν τὸν ἀθωώσουν δὲν πρόκειται νὰ ἀλλάξει σκέψη καὶ χαρακτῆρα καὶ ἐξηγεῖ τοὺς λόγους:

Χορευτικό συγκρότημα έκαναν τη Θ. Λειτουργία!!!


   Ἡ "νέα ἐκκλησία" τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, κατὰ τὰ πρότυπα τῶν ἄλλων αἱρετικῶν, εἶναι ἐδῶ, καὶ στὸν χορευτικὸ τομέα!
katihisis: Τίς πῆρε ὅπως ἦταν, βαπτισμένες ἀβάπτιστες σοῦμα καί τίς κοινώνησε ὅλες…
Ἀδυνατῶ νά πιστέψω ὅτι σταυροκοπιοῦνται παπικά ἀπό ἄγνοια καί λάθος (στά πρῶτα 20΄΄ τοῦ πρώτου βίντεο)! Ὅπως θά δεῖτε στό δεύτερο βίντεο, τόν χορό τόν δίδαξε ὁ ἴδιος… 



Σχόλιο:

Καὶ ξέρετε ποιὸς εἶναι ὁ λευκὸς ἱερωμένος στὸ βίντεο; Μά, ὁ ἀρχιεπίσκοπος τῆς Κένυας, Μακάριος (Ἀνδρέας Τυλιρίδης), ἀπὸ τὴ Λεμεσό. Σπουδαγμένος στὴν Ὀξφόρδη, πνευματικὸ παιδὶ τοῦ Σωφρονίου τοῦ Ἔσσεξ καὶ σημαίνων παράγοντας τοῦ Πατριαρχείου Ἀλεξανδρείας. Σὲ κάποιες ἱστοσελίδες παλαιότερα τὸν εἶδα νὰ παίζει πιάνο συνοδεύοντας τὴν πολυφωνικὴ χορωδία τῆς Ἀρχιεπισκοπῆς του («Γαλλικὰ καὶ πιάνο», ὅπως πρέπει νὰ γνωρίζουν οἱ γόνοι τῶν καλῶν κοσμικῶν οἰκογενειῶν, καὶ τώρα ὅπως βλέπουμε καὶ οἱ Ὀρθόδοξοι Ἀρχιεπίσκοποι τοῦ Πατριαρχείου Ἀντιοχείας).  Δίπλα του ὁ ἐπίσκοπος Κισούμου καὶ Δυτικῆς Κένυας Athanasius Akunda. Τὶ ἕπεται κατόπιν; Μὰ νὰ βάλουν salsa, tango, milonga, vals, bachata, samba, cha cha κλπ στὸ πρόγραμμα γιὰ νὰ ὁλοκληρωθεῖ ἡ ἐκπόρνευση τῆς Θείας Λειτουργίας! Κλασσικὸ μπαλέττο ἄραγε, θὰ χωροῦσε τί λέτε ἀδερφοί; Τὸ ἔβαλαν στὴν Ρωσσία, ἀλλὰ ἔχουν τὰ Μπολσόϊ καὶ παίρνουν μαθήματα. Στοὺς Ἀφρικάνους τί νὰ κάνουμε ὅμως; Ἴσως τύμπανα καὶ ἐπικλήσεις ἀρχαίων πνευμάτων (συγγνώμην, δαιμόνων);

Γιὰ τὸν Τυλιρίδη καὶ τὸν Akunda ἐδῶ:
http://orthodoxmissionkenya.org/the-archdiocese/

ἄλλες πληροφορίες ἐδῶ
https://orthodoxmission.org.gr/country/kenya-en/

τὸ διδακτορικὸ στὴ Θεολογία τοῦ Akunda άπὸ τὸ πανεπιστήμιο τοῦ Johanessburg, South Africa
http://uir.unisa.ac.za/bitstream/handle/10500/6428/thesis_akunda_am.pdf?sequence=1

Νῖκος Κυριακίδης

Ορθοδοξία με τα λόγια!

Αιτωλίας Κοσμάς: 

«Πολλοί πολέμησαν την Ορθοδοξία, μα όλοι χάθηκαν»


Γράφει μεταξύ ἄλλων ὁ Αἰτωλίας Κοσμᾶς:
    «Είναι ποτέ δυνατόν να έλθει στη σωτηρία ο άνθρωπος που σχετίζεται η παραμένει μέσα στην παναίρεσι του Οικουμενισμού;».
   Τότε, Σεβασμιώτατε, ἀφοῦ δὲν ὑπάρχει σωτηρία στὴν Παναίρεση, γιατὶ στέλνεις τοὺς πιστοὺς στὸ Φανάρι, προσκυνητὲς τοῦ Βαρθολομαίου, μὲ Ἀρχιμανδρίτη σου, ὁ ὁποῖος συλλειτουργεῖ μὲ τὸν ἀρχιαιρεσιάρχη; Γιατί δὲν τολμᾶς νὰ πεῖς, ποιοί εἶναι οἱ αἱρετικοί, ὥστε τὸ ποίμνιό σου νὰ προφυλαχτεῖ;


Ποιμαντορική Εγκύκλιος του Μητροπολίτη Αιτωλίας Κοσμά

Μήνυμα στους πιστούς να μη φοβούνται από τις επιθέσεις στην Ορθοδοξία στέλνει ο Μητροπολίτης Αιτωλίας Κοσμάς σε εγκύκλιο για την Κυριακή της Ορθοδοξίας. Παράλληλα αναφέρεται και στον οικουμενισμό και την παράδοση της Εκκλησίας μας.


Αναλυτικά η Ποιμαντορική Εγκύκλιος του Σεβασμιωτάτου…
Η πρώτη Κυριακή της Αγίας και Μεγάλης Τεσσαρακοστής, αγαπητοί πατέρες και αδελφοί, είναι αφιερωμένη στο μεγαλείο της

Καλώς ορίσατε στον «οικουμενισμό των μαρτύρων»:

 Νέο δόλιο κόλπο του Οικουμενισμού με την σύμπραξη Μόσχας-Βατικανού


Του Μανώλη Κείου


Όλα τα μέσα επεξεργάζεται πια το τέρας του οικουμενισμού προκειμένου να εδραιώσει την δυναμική του μέσα στους κόλπους της Χριστιανοσύνης.
Το βασικό δίπολο έχει μεταφερθεί πιο…βόρια και αντί να μιλάμε πλέον μόνο για την κοινή γραμμή Φαναρίου-Βατικανού, τα πλοκάμια του Οικουμενισμού έχουν αγκαλιάσει ξεκάθαρα και την Μόσχα.

Πριν από μια εβδομάδα στην Βιέννη φιλοξενήθηκε ένα Ορθόδοξο-Ρ/Καθολικό συνέδριο, αφιερωμένο στη δεύτερη επέτειο από την ιστορική συνάντηση του Πάπα Φραγκίσκου και του Πατριάρχη Κυρίλλου στην Αβάνα και αφιερωμένο επίσης στη σημερινή θέση των Χριστιανών στη Μέση Ανατολή και τη συνολική αντίδραση Ρ/Καθολικών και Ορθοδόξων σχετικά με τις διώξεις των Χριστιανών στην περιοχή και σε άλλα μέρη του κόσμου.
Η Ρ/Καθολική αντιπροσωπεία είχε επικεφαλής τον Πρόεδρο του Ποντιφικού Συμβουλίου για την Προώθηση της Χριστιανικής Ενότητας, Καρδινάλιο Kurt Koch, και η Ορθόδοξη, τον πρόεδρο του Τμήματος Εξωτερικών Εκκλησιαστικών Σχέσεων του Πατριαρχείου Μόσχας Μητροπολίτη Βολοκολάμσκ Ιλαρίωνα.

Σε αυτή τη συνάντηση λοιπόν ο επικεφαλής του Ποντιφικού Συμβουλίου για την Χριστιανική Ενότητα αναφέρθηκε στην έννοια του “Οικουμενισμού των μαρτύρων”, υποστηρίζοντας πως αυτό επιβεβαιώνεται από το γεγονός ότι οι Χριστιανοί διώκονται, ανεξάρτητα από το θρήσκευμά τους. «Η Εκκλησία είναι μία στους αγίους της», τόνισε στέλνοντας σαφέστατο μήνυμα για το τι ορέγεται ο Οικουμενισμός.

Έγκλημα η δωρεά οργάνων; Τι μας κρύβουν;

«Ήξερα ότι από αυτούς που έπαιρναν τα όργανα δεν ήταν νεκροί». λέει μεταξύ άλλων ο Κυπριανός Χριστοδουλίδης, σε αποκλειστική συνέντευξη στον Μάκη Βραχιολίδη.

Ο Κυπριανός Χριστοδουλίδης είναι Παθολόγος που ασχολείται με τις μεταμοσχεύσεις οργάνων σώματος από το 1987, ενώ παρακολουθεί την ελληνική και ξένη βιβλιογραφία στον τομέα αυτό, από τα τέλη του ’70. Από τότε άρχισε να διαπιστώνει τι παιζόταν γύρω από τις μεταμοσχεύσεις οργάνων σώματος. Ο ίδιος λέει:
«Τις έβλεπα ευθύς εξ αρχής με αρνητικό βλέμμα, γιατί ήξερα ότι από αυτούς που έπαιρναν τα όργανα δεν ήταν νεκροί. Η ιατρική κοινότητα είχε εισαγάγει τον νεολογισμό του εγκεφαλικού θανάτου και επιπλέον τη διάγνωση του εγκεφαλικού θανάτου, πράγμα το οποίο είναι εντελώς εξωφρενικό για τα ιατρικά δεδομένα.
Και αυτό διότι ο θάνατος πιστοποιείται δεν διαγιγνώσκεται! Δεν υπάρχει «διάγνωση θανάτου», όπως δεν υπάρχει το «ολίγον έγκυος». Ή είναι ή δεν είναι».
Δηλαδή τι μας λέτε, ότι η μεταμόσχευση οργάνων σκοτώνει ανθρώπους;
Βεβαίως. Όταν μάλιστα διαπίστωσα ότι ο τότε αρχιεπίσκοπος

Οι Δεσποτάδες της Κρήτης μαγαρίζουν την Κυριακή της Ορθοδοξίας!


π. Σπυρίδων: "Φτάνει πιά"!

ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΤΗΣ Ι. ΕΠΑΡΧΙΑΚΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ
γιὰ τὴν Κυριακὴ τῆς Ὀρθοδοξίας!

   Ἀφοῦ πρόδωσαν πρῶτα διὰ τῆς Κολυμπαρίου Συνόδου τῆς Κρήτης τὴν Ὀρθόδοξη Πίστη, τώρα μὲ ἕνα κείμενο ὑποκρισίας καὶ …. ἐκκλησιαστικῆς ἀναλγησίας συνεχίζουν τὴν δόλια προπαγάνδα, μὲ σκοπὸ νὰ πείσουν τὸν Λαὸ τοῦ Θεοῦ, ὅτι οἱ προδότες εἶναι οἱ …θεματοφύλακες τῆς Πίστεως!

   Λάβαμε καὶ δημοσιεύουμε τὴν Ἐγκύκλιο τῆς Ἐκκλησίας τῆς Κρήτης, ποὺ μᾶς ἀπεστάλη ἀπὸ τὸν ταπεινὸ λευΐτη π. Σπυρίδωνα Δαμανάκη, ποὺ μετὰ τὴν ληστρικὴ Σύνοδο τῆς Κρήτης διέκοψε τὴν μνημόνευση τοῦ τοπικοῦ Μητροπολίτη.
    Ὁ π. Σπυρίδων δηλώνει ὅτι θλίβεται ποὺ κυκλοφόρησε ἕνα τέτοιο προπαγανδιστικὸ κείμενο στὴν λεβεντογέννα Κρήτη, διὰ τοῦ ὁποίου οἱ Ἐπίσκοποι τῆς Ἐκκλησίας τῆς Κρήτης ἐπιτίθενται κατ’ ἐκείνων ποὺ παραμένουν πιστοὶ στὴν παραδεδομένη ὀρθόδοξη Πίστη.
     Θλίβεται καὶ ἀγανακτεῖ γιὰ τὴν Ἐγκύκλιο αὐτή, διὰ τῆς ὁποίας οἱ Ἐπίσκοποι, ἐπικαλούμενοι κάποια Σύναξη Οἰκουμενιστῶν Ἐπισκόπων στὴν Πολωνία, χαρακτηρίζουν «θρησκευτικὸ φονταμενταλισμό» καὶ «ἀπολυτοποίηση τοῦ δόγματος» τὴν ἐμμονὴ στὴν «φίλη Ὀρθοδοξία», γιὰ τὴν ὁποία, οἱ Ὁμολογητὲς  Ἅγιοι, ἀφοῦ ὑπεβλήθησαν σὲ σκληρὰ βασανιστήρια, θυσίασαν τὴν ζωή τους γιὰ τὴν διατήρηση της.
    Δυστυχῶς μὲ τὸ κείμενο αὐτὸ τῆς Ἐγκυκλίου προπαγανδίζεται εὐσχήμως καὶ δολίως ἡ οἰκουμενιστικὴ διαφορετικότητα, ἐκφοβίζονται καὶ καταδικάζονται στὰ μάτια τοῦ Ποιμνίου ὡς νοσηροί, νάρκισοι, φανατισμένοι, ἐγωϊστὲς καὶ φίλαυτοι ἐκεῖνοι, ποὺ μένουν ἑδραῖοι στὴν πίστη ὅτι ἡ Ὀρθοδοξία εἶναι ὁ ΜΟΝΟΣ δρόμος σωτηρίας. Καὶ καταλήγει ὁ π. Σπυρίδων:

    «Αλήθεια, “η διατήρηση της Χάριτος μέσα στην ψυχή” μας –για την οποία ομιλείτε στην Εγκύκλιό σας, Σεβασμιώτατοι– πραγματοποιείται με την απόδοση εκκλησιαστικότητας Συνοδικά στους αιρετικούς; Η “διατήρηση της Χάριτος μέσα στην ψυχή”, πραγματοποιείται με την Συνοδική έγκριση για τέλεση μικτών γάμων; Ο “θρίαμβος της Ορθοδοξίας” για σας είναι η υπακοή στις μεθοδεύσεις του Φαναρίου, δια των οποίων στο Κολυμπάρι αχρήστευσε το Συνοδικό μας σύστημα και διέγραψε την λέξη “αίρεση” από τις αποφάσεις της κακόδοξης Συνόδου σας; Εσείς που πήρατε ένα σβηστήρι και σβήσατε την λέξη “αίρεση” και κάθε αναφορά στους αιρετικούς, μπορείτε με ήρεμη συνείδηση να γιορτάσετε τον “θρίαμβος της Ορθοδοξίας”; Δεν φοβάσθε μήπως μ’ αυτή σας την ενέργεια ταυτίζεσθε με τους αιρετικούς, οπότε τα αυριανά αναθέματα που θα διαβάσουν στις Εκκλησίες, όσοι Ορθόδοξοι ιερείς έμειναν, θα απευθύνονται και σε σας;
   Δυστυχώς, δεν μπορούμε να σας ανεχθούμε άλλο, να σας λέμε Ποιμένες της Κρήτης. Φτάνει πια! Δεν είστε Ποιμένες αλλά η ντροπή της Κρήτης. Έχετε αυτοκαθαιρεθεί από μόνοι σας.
Ιερέας
Σπυρίδων Δαμανάκης
Σκαλωτή Σφακίων»



Η μνημόνευση των νεκρών, οσίου Θεοφάνους του Εγκλείστου (και αγίου Παϊσίου)



Πού θα βρίσκεται η ψυχή μέχρι την κοινή Ανάσταση. -Αέναη επΑνάσταση

...Ρωτάτε, γιατί μνημονεύουμε τους «κεκοιμημένους». Γιατί έτσι διδαχθήκαμε από την αγία Εκκλησία μας. Γιατί έτσι παραλάβαμε από τους θεοφώτιστους και πνευματοφόρους πατέρες μας. Γιατί έτσι γινόταν και γίνεται σε όλους τους χριστιανικούς αιώνες, από την αποστολική εποχή μέχρι σήμερα. ...

Όσο για κείνον τον φιλοτάραχο, που όλο τέτοια θέματα σκαλίζει, πέστε του θαρρετά: Άκου, ανόητε! Οι νεκροί ζουν! Και η επικοινωνίας μας μαζί τους δεν έχει διακοπεί! Δεν προσευχόμαστε αδιάκριτα για όλους τους ζωντανούς αδελφούς μας χριστιανούς, ανεξάρτητα από την αρετή ή την κακία τους; Ε, λοιπόν, έτσι προσευχόμαστε και για όλους τους «κεκοιμημένους», ανεξάρτητα από το αν συναριθμήθηκαν - ΚΑΤΙ ΑΓΝΩΣΤΟ ΣΕ ΕΜΑΣ -με τους δίκαιους ή τους άδικους. 
Η ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΜΑΣ ΓΙ' ΑΥΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗΣ ΑΓΑΠΗΣ. Πριν την τελική κρίση, όσο ακόμα δεν έχουν χωριστεί τα <πρόβατα> από τα <ερίφια> (Ματθ, 25:33), όλοι οι πιστοί, ζωντανοί και <κεκοιμημένοι> αποτελούμε ΜΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ. Και όλοι, ως μέλη του Σώματος του Χριστού, επικοινωνούμε αγαπητικά. Ο θάνατος δεν μας χωρίζει!

Σε τι τους ωφελούν οι προσευχές μας, αφού έχει «ήδη αποφασιστεί» η κατάταξή