Κυριακή, 10 Δεκεμβρίου 2017

«Ο Θεός είναι πολύ λυπημένος με τους Έλληνες»!



Γέροντας Γαβριήλ Αγιορείτης: «Ο Θεός είναι πολύ λυπημένος με τους Έλληνες»



Αποτέλεσμα εικόνας για γεροντας γαβριηλ

~ Αν δεν μετανοήσουν, ούτε η κόλαση θα τους δεχθεί. Ο Θεός είναι πολύ λυπημένος με τους Έλληνες, διότι Τον αρνηθήκαμε. Καταργήσαμε τον Νόμο Του και θεσπίσαμε δικούς μας νόμους.
Κάποτε ο Μέγας Αλέξανδρος σε μια μάχη έπιασε έναν στρατιώτη, που κρυβόταν. Τρέχει και του λέει:
–Πώς σε λένε;
–Αλέξανδρο με λένε.
Του λέει:
–Αλέξανδρο σε λένε; Ή θ’ αλλάξεις διαγωγή ή θ’ αλλάξεις όνομα! Με βλέπεις εμένα στις μάχες να κρύβομαι;
Κι η Ελληνική Βουλή ή πρέπει ν’ αλλάξει διαγωγή ή πρέπει ν’ αλλάξει όνομα. Μ’ αυτά που έκανε, δεν της αρμόζει να λέγεται Βουλή. Εκείνο το όνομα που της αρμόζει να λέγεται, είναι δεόντως και πρεπόντως άβουλη και ασύνετη και απερίσκεπτη. Γιατί κατήργησε τον Νόμο του Θεού και ψήφισε δικούς της νόμους. Ο Θεός λέει στον Δεκάλογο: «ου φονεύσεις». Οι Έλληνες Βουλευτές λένε: «Κάτω ο νόμος του Θεού· σκοτώστε». Νομιμοποίησαν τις εκτρώσεις. Δεν είναι αλήθεια αυτό; Μήπως τους συκοφαντούμε;
Ο Θεός λέει: «ου μοιχεύσεις». Αυτοί λένε: «Κάτω ο νόμος του Θεού». Νομιμοποίησαν τις μοιχείες, τις πορνείες, την ομοφυλοφιλία, την καύση των νεκρών, τον πολιτικό γάμο, βγάζουν τα Θρησκευτικά απ’ τα σχολεία, πετούν τον Σταυρό απ’ τη σημαία,

Όσιος Παΐσιος ο Αγιορείτης: «Ο Θεός βοηθάει σε ότι δεν γίνεται ανθρωπίνως»

Σχετική εικόνα


«Μέχρις ενός σημείου θά ένεργήση ό άνθρωπος ανθρω­πίνως καί μετά θά άφεθή στον Θεό. Είναι εγωιστικό νά προσπαθή νά βοηθήση κανείς σε κάτι πού δέν γίνεται ανθρωπίνως…»


–Τι καπνός είναι εκεί;
–Κάτι καίμε, Γέροντα.
–Βάλατε φωτιά με τέτοιον αέρα;
–Γέροντα, έβρεξε το πρωί.
–Έστω και νά έβρεξε καί κατακλυσμό νά έκανε, αν σηκωθή μετά ένας αέρας, γίνεται τέτοια ξηρασία, πού όλα γίνονται σάν μπαρούτι! "Έβρεξε" , σου λέει ή άλλη! Πα­λιότερα είχε πιάσει φωτιά εκεί κάτω άπό χαζομάρα σας· το ξεχάσατε; Όταν κανείς ρεζιλευθή μιά φορά, πρέπει στην συνέχεια νά είναι πολύ προσεκτικός. Ό Θεός βοη­θάει εκεί πού πρέπει, εκεί πού δέν μπορεί ό άνθρωπος νά ένεργήση ανθρωπίνως· δέν θά βοηθήση την χαζομάρα μας. Ρεζιλεύουμε έτσι καί τους Αγίους.
–Γέροντα, καταλαβαίνει κανείς πάντοτε μέχρι ποιο σημείο πρέπει νά ενεργή ανθρωπίνως;
–Κατ’ αρχάς αυτό φαίνεται. Άλλα καί αν είχε διάθεση νά κάνη αυτό πού μπορούσε νά κάνη καί δέν το έκανε, γιατί κάτι τον εμπόδισε, ό Θεός θά τον βοηθήση σέ μιά δύσκολη στιγμή. Αν όμως δέν είχε διάθεση, ενώ είχε κου­ράγιο, ό Θεός δέν θά βοηθήση. Σού λένε λ.χ.

Παρανοϊκά ...εκκλησιαστικά!



deh gortynos
Για την Romfea.gr | Αθανάσιος Θανόπουλος

Δυναμικό παρών στο συλλαλητήριο των εργαζομένων της ΔΕΗ στην κεντρική πλατεία της Μεγαλόπολης έδωσε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Γόρτυνος κ. Ιερεμίας.
Ο Σεβασμιώτατος για ακόμη μία φορά έστειλε ηχηρό μήνυμα προς πάσα κατεύθυνση τονίζοντας χαρακτηριστικά: ''Μόνο με ελικόπτερα μπορούν να έρθουν να μας πάρουν τις μονάδες'' και

Ευθανασία: Οι γονείς να έχουν το δικαίωμα να θανατώσουν παιδιά.


Ὁ Καναδᾶς νομιμοποιεῖ τὴν εὐθανασία, ὥστε οἱ γονεῖς νὰ ἔχουν τὸ δικαίωμα νὰ θανατώσουν παιδιὰ μὲ ἀναπηρία ἢ ἄλλα προβλήματα ὑγείας!


Ἀποκλειστικὴ Μετάφραση Ρωμαίϊκο Ὁδοιπορικὸ

Ὁ Καναδᾶς μόλις εἰσήγαγε ἕναν νέο νόμο ποὺ νομιμοποιεῖ τὴν εὐθανασία γιὰ τοὺς γονεῖς ποὺ θέλουν, οἱ γιατροί τους, νὰ σκοτώσουν τὰ ἄρρωστα, ἀναπηρικὰ ἢ ἑτοιμοθάνατα παιδιά τους. Ἡ εὐθανασία στὸν Καναδὰ εἶναι νόμιμη γιὰ περισσότερο ἀπὸ ἕνα χρόνο, ἀλλὰ οἱ παιδίατροι ἀνέφεραν μία «αὐξανόμενη ζήτηση» γιὰ εὐθανασία σε παιδιὰ καὶ βρέφη, κάτι ποὺ δὲν εἶχε προηγουμένως ἐπιτραπεῖ. Ὁ καναδικὸς νόμος ἐπέτρεψε τὴν «ὑποβοηθούμενη ἰατρικὴ αὐτοκτονία» γιὰ ἀσθενεῖς τελικοῦ σταδίου ἢ ταλαιπωρημένους ἐνήλικες ποὺ θὰ μποροῦσαν νόμιμα νὰ γίνουν ἐθελοντὲς καὶ νὰ τερματίσουν τὴ ζωή τους. Ὁ νόμος δὲν...
ἐπεκτάθηκε στὰ παιδιά, καθὼς θεωρεῖται ὅτι ἕνας ἀνήλικος δὲν θὰ μποροῦσε νὰ συναινέσει τὸ δικό τους θάνατο. Τώρα, ἡ νέα νομοθεσία θὰ μεταβιβάσει τὴν εὐθύνη τοῦ συναινετικοῦ θανάτου στοὺς γονεῖς, δίνοντάς τους τὴ δυνατότητα νὰ ἀποφασίσουν ἂν θὰ «θανατώσουν» τὸ παιδί τους. Ἡ ἀλλαγὴ προέκυψε ἀπὸ ἔρευνα τῆς Καναδικῆς Παιδιατρικῆς Ἑταιρείας (CPS) ποὺ ἔδειξε μία "συντριπτικὴ ζήτηση" ἀπὸ οἱ γονεῖς γιὰ τὴν εὐθανασία τῶν παιδιῶν. Ὁ Οὐέσλι Σμίθ, Ἀμερικανὸς ἀκτιβιστὴς κατὰ τῆς

Βαρθολομαίο: Ι. Παράδοσι; Ναι, αλλ' όχι «ως τροχοπέδην εμποδιστικήν», φυσικά, προς τον ...Οικουμενισμόν!


Μὲ ἀφορμὴ Τριακονταετές Μνημόσυνο για τον αείμνηστο Άρχοντα Πρωτοψάλτη  Θρασύβουλο Στανίτσα




Οικουμ. Πατριάρχης:


«Έχομεν ιερώτατον χρέος να βαδίσωμεν εμπρός εμπνεόμενοι από τα παραδοθέντα»



   Η έννοια της “παράδοσης” και η σημασία της για την οικοδόμηση ενός στέρεου μέλλοντος βρέθηκε στο επίκεντρο του χαιρετισμού που απηύθυνε ο στο Πνευματικό Τριακονταετές Μνημόσυνο για τον αείμνηστο Άρχοντα Πρωτοψάλτη της Μεγάλης Εκκλησίας, Θρασύβουλο Στανίτσα (1910-1987), που διοργάνωσε το απόγευμα του Σαββάτου, 9 Δεκεμβρίου, ο “Εν Αθήναις Σύλλογος Μουσικοφίλων Κωνσταντινουπόλεως” στο κτήριο της Αστικής Σχολής Γαλατά.


     Οπως αναφέρει ανακοίνωση του γραφείου τύπου του Οικουμενικού Πατριαρχείου, «εν τη εννοία «παράδοσις» εσυνηθίσαμε να αποδίδωμεν ένα παρελθοντικόν χρόνον και περιεχόμενον ιστορικόν. Και δικαίως! Αι αξίαι, αι συνήθειαι, τα ιερά και τα όσια, τα ιδανικά, η επιστημοσύνη, η γνώσις, σύνολος η κληροδοσία των Πατέρων μας, περιέχονται εις την υψηλήν και τετιμημένην έννοιαν της παραδόσεως. Όμως, ως Ορθόδοξοι Χριστιανοί και Ρωμηοί, εις την έννοιαν της παραδόσεως βλέπομεν περισσότερον το μέλλον παρά το παρελθόν! Διότι, τι είναι η παράδοσις διά τον Ρωμηόν εάν

«Εάν γαρ και πορευθώ εν μέσω σκιάς θανάτου ου φοβηθήσομαι κακά ότι συ μετ΄ εμού ει Κύριε».

O Άγιος προστάτης των δημοσιογράφων, Μηνάς ο Καλλικέλαδος († 10 Δεκεμβρίου)

Ο Άγιος Μηνάς ο Καλλικέλαδος γεννήθηκε στην Αθήνα στα χρόνια του αυτοκράτορα Μαξιμίνου του Β΄, γύρω στο 311 μ.Χ. Σπούδασε κοντά σε μεγάλους φιλοσόφους και απέκτησε μεγάλη μόρφωση.
Έπειτα στράφηκε στη μελέτη των χριστιανικών συγγραμμάτων. Σαγηνευμένος από το Ευαγγέλιο και τη χριστιανική θεολογία έγινε χριστιανός και επιδόθηκε στην ιεραποστολή. Ήταν ικανός χειριστής του λόγου και ρήτορας, από όπου πήρε και το επίθετο «Καλλικέλαδος».
Την εποχή εκείνη ο Μαξιμίνος, μη γνωρίζοντας ότι είναι χριστιανός, τον έστειλε στην Αλεξάνδρεια της Αιγύπτου ως έπαρχο, με ειδική αποστολή να συμβιβάσει τους κατοίκους της πόλης που

Εμπόλεμος κατάστασις



    «Ενδύσασθε την πανοπλίαν του Θεού προς το δύνασθαι υμάς στήναι προς τας μεθοδείας 
του διαβόλου» (Εφεσ. ΣΤ  11)




ΚΥΡΙΑΚΗ Ι΄ ΛΟΥΚΑ
10 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2017
Απόστολος: Εφεσ. στ΄  10–17
Ευαγγέλιον: Λουκ. ιγ´ 10–17
Ήχος: β΄. - Εωθινόν: Ε΄


ΔΙΔΑΓΜΑΤΑ ΕΚ ΤΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ



Εμπόλεμος  κατάστασις

    Μία εμπόλεμη κατάσταση, μας δείχνει ο Απόστολος Παύλος, εις την σημερινήν Αποστολικήν περικοπήν. Ένα διαρκή πόλεμον, μεταξύ αγωνιζομένων χριστιανών και … δαιμόνων. Είναι γνωστόν, φυσικά, ότι από την πρώτην στιγμήν που δημιούργησε ο Κύριος το πλέον ευλογημένον Του πλάσμα εις τον κόσμον, ο μισάνθρωπος διάβολος στοχοποίησε τον άνθρωπον, δια να τον καταστρέψη. Ζήλεψε την δόξαν με την οποίαν εδοξάζετο ο άνθρωπος εις την τρυφήν του Παραδείσου˙ ζήλεψε την μετά του Θεού ευλογημένην κατάστασιν και αγαλλίασιν, και απάτησε τον άνθρωπον. Τον έρριξε

Χριστούγεννα χωρίς Χριστό;

 


Ἀδαμάντιου Τσακίρογλου
    περίοδος τῆς νηστείας εἶναι μία περίοδος, στὴν ὁποία ὁ Χριστιανὸς ἀσχολεῖται ἰδιαίτερα μὲ τὴν πνευματική του κατάσταση. Μία κατάσταση πού —συνήθως καὶ ἀνάλογα μὲ τὴν ἀνθρώπινη φύση— εἶναι ἐλαττωματικὴ καὶ χρειάζεται μία πολύπλευρη καὶ πολύπτυχη καλυτέρευση, ἔτσι ὥστε ὁ Χριστιανὸς νὰ ἀνέβει ἀκόμα ἕνα σκαλοπάτι στὴν κλίμακα ποὺ ὁδηγεῖ στοὺς οὐρανούς.
    Ἡ περίοδος τῆς νηστείας εἶναι ὅμως καὶ μία περίοδος, στὴν ὁποία ὁ Χριστιανὸς μοιράζεται μὲ τοὺς ἀδελφούς του τὶς σκέψεις του καὶ τὶς ἀγωνίες του. Μία περίοδος ὅπου ὁ ἕνας προσπαθεῖ νὰ βοηθήσει καὶ νὰ στηρίξει τὸν ἄλλον, διότι ἡ σωτηρία μας δὲν ἐξαρτᾶται μόνο ἀπὸ τὴν ἀπὸ τὴν προσωπική μας βελτίωση ἀλλὰ ἔχει ὡς γνώμονα καὶ τὴν βελτίωση καὶ τὴν σωτηρία τοῦ συνανθρώπου μας. «Unus Christianus nullus Christianus» «Ἕνας Χριστιανὸς κανένας Χριστιανός» μᾶς διδάσκει ὁ Τερτυλλιανός.

   Εἰδικὰ στοὺς ἐσχατολογικοὺς καιροὺς, τοὺς καιροὺς τῆς φαινομενικῆς ἐπικοινωνίας ἀλλὰ στὴν πραγματικότητα ὑπαρκτῆς ἀπομόνωσης ποὺ ζοῦμε, ἡ ἀνάγκη αὐτὴ νὰ στηρίξει ὁ ἕνας τὸν ἄλλον, νὰ μοιραστοῦμε τὶς σκέψεις μας, τὶς ἀνησυχίες μας καὶ τὰ διλήμματά μας εἶναι ἐπιτακτικὴ καὶ ὑψίστης σημασίας. Μὲ τὰ παρακάτω λόγια δὲν θέλω νὰ ὀνομάσω θῦτες και θύματα. Οἱ θῦτες εἶναι πολλοί, ἴσως καὶ ἐμεῖς οἱ ἴδιοι, τὰ δὲ θύματα πάμπολλα. Οἱ ρόλοι μποροῦν νὰ ἀλλάξουν σὲ λίγα λεπτά, ἀνάλογα μὲ τὶς ἀποφάσεις μας καὶ τὶς πράξεις μας. Τὸ ἐρώτημα εἶναι ἂν θὰ ἀναλάβουμε ἐμεῖς οἱ ἴδιοι τὶς εὐθύνες μας, ὥστε νὰ ἐπωμιστοῦμε οἰκειοθελῶς τὰ βάρη ποὺ αὐτὲς ἐπιφέρουν, χωρὶς νὰ κοιτοῦμε, πῶς πράττουν οἱ ἄλλοι. Ἂς μὴν ξεχνοῦμε, ὅτι κι αὐτὸς ὁ Θουκυδίδης ἔγραψε: «μᾶλλον γὰρ πεφόβημαι τὰς οἰκείας ἡμῶν ἁμαρτίας ἢ τὰς τῶν ἐναντίων διανοίας» (Ἱστορίαι Ι, 144, 1).
   Τὰ Χριστούγεννα ποὺ ἔρχονται θὰ μᾶς βροῦν σὲ μία σχιζοφρενικὴ κατάσταση. Ποτὲ στὴν ἱστορία τῆς ἀνθρωπότητας δὲν προβλήθηκε μὲ τέτοια ἔνταση καὶ μὲ τόσα

ΒΟΜΒΑ: Παραίτηση Αρχιεπισκόπου Δημητρίου

Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ
Ραγδαίες εξελίξεις στην Αρχιεπισκοπή Αμερικής.
Με επιστολή του τον Αύγουστο σε Βαρθολομαίο, δίνει ως ορίζοντα αποχώρησης το καλοκαίρι του 2018.
Σε νέα εποχή φαίνεται πως περνάει η ισχυρότερη και σημαντικότερη εκκλησιαστική επαρχία του Οικουμενικού Θρόνου. Με μια κίνηση, όπως αποκαλύπτει σήμερα το ΕΘΝΟΣ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ, ο Αρχιεπίσκοπος Αμερικής Δημήτριος αναγκάζεται να δώσει λύση στο αδιέξοδο που έχει δημιουργηθεί  τους τελευταίους μήνες στην Αρχιεπισκοπή.
Η εξέλιξη αυτή δεν είναι τίποτα άλλο από την υποβολή της παραίτησής του τον περασμένο Αύγουστο από την Αρχιεπισκοπή και μάλιστα σχεδιάζει να την ανακοινώσει στην επόμενη Κληρικολαϊκή Συνέλευση που είναι προγραμματισμένη για τον προσεχή Ιούλιο. Έτσι ο κ. Δημήτριος ελπίζει ότι θα κερδίσει χρόνο, ώστε να εξαντλήσει τη θητεία του στη Σύνοδο, μέχρι τα τέλη Αυγούστου, ως εν ενεργεία Αρχιεπίσκοπος Αμερικής.
Δυστυχώς η σημερινή κατάσταση της Αρχιεπισκοπής που αναζητεί απελπισμένα την