Πέμπτη, 7 Νοεμβρίου 2019

«Ο 15ος Κανόνας της Α – Β Συνόδου» και η "Δυνητική" θεωρία



Στη διδασκαλία του Οσίου Θεολήπτου Φιλαδελφείας, του Ομολογητού

ΝΙΚΟΣ Ε. ΣΑΚΑΛΑΚΗΣ

Στα «ΔΟΓΜΑΤΙΚΑ» του οσίου Θεολήπτου, Επισκόπου Φιλαδελφείας, διαβάζουμε: «Παράδεισος εστίν, ως ειρήκαμεν έμπροσθεν, η εκκλησία του Θεού, ξύλα δε οι ορθόδοξοι ποιμένες, οι εν τη εκκλησία του Θεού παρά ορθοδόξων αρχιερέων χειροτονούμενοι και εν ταις λαχούσαις εκκλησίαις πεμπόμενοι και τιθέμενοι επί τω διδάσκειν και καταρτίζειν πάντα Χριστιανόν, καρπός δε τούτων εστίν η ορθότης των δογμάτων, το κρατύνειν το ευσεβές φρόνημα, η των εντολών του Χριστού διδασκαλία και το σπουδάζειν, συμβιβάζειν και ενούν τα μέλη του Χριστού, ήγουν τους πιστούς, εις εν σώμα της Εκκλησίας» (Σελ. 311).
Η Εκκλησία δηλ. δεν είναι απλά μία συγκεκριμένη συνάθροιση πιστών. Αποτελεί την συνέχεια του απολυτρωτικού έργου του Θεανθρώπου Χριστού ή, κατά πατερική έκφραση, είναι ο Χριστός παρατεινόμενος εις τους αιώνας.
Η πνευματική ανακαίνιση του πιστού στηρίζεται, όπως γράφει ο Όσιος Θεόληπτος, στην ορθότητα των δογμάτων, στην τήρηση των εντολών του Χριστού, στην ενδυνάμωση του ευσεβούς φρονήματος. Όλα τα ανωτέρω, αρρήτως ενωμένα, ενώνουν τους πιστούς, τα μέλη της Εκκλησίας, στο σώμα της Εκκλησίας.

Αρχάγγελοι Μιχαήλ και Γαβριήλ: Τιμώνται από την εκκλησία μας αύριο

– Τι εορτάζουμε

Μία μεγάλη γιορτή για την ορθοδοξία, αλλά και για την Πολεμική αεροπορία, είναι η η σύναξη των Αρχαγγέλων Μιχαήλ, ο οποίος είναι και προστάτης Άγιος της Πολεμικής Αεροπορίας, και Γαβριήλ, καθώς και των υπολοίπων Ασωμάτων και Ουράνιων Αγγελικών Ταγμάτων. Η εκκλησία μας τους τιμά στις 8 Νοεμβρίου.

Οι Αρχάγγελοι Μιχαήλ και Γαβριήλ παρουσιάζονται συνήθως με σπαθί ή σκήπτρο στο δεξί χέρι, σύμβολο της εξουσίας που τους χάρισε ο Θεός. Στο αριστερό δε χέρι τους, είθισται να κρατούν μια σφαίρα , η οποία συμβολίζει τον κόσμο.

Ο ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΑΗΛ

Ο Αρχάγγελος Μιχαήλ είναι άγγελος, δηλαδή κτιστό, αόρατο και τέλειο πνεύμα, το οποίο δεν το περιορίζει ούτε ο χρόνος, ούτε ο χώρος.
Επιπλέον είναι και ο μόνος ο οποίος ονομάζεται Αρχάγγελος κατά την Αγία Γραφή καθώς και «ένας των πρώτων αρχόντων» και «άρχων» και το όνομά του σημαίνει «Ποιος Είναι Όμοιος με τον Θεό;».
Είναι άγγελος, ο οποίος εμφανίζεται στην Παλαιά Διαθήκη, όταν ο Εωσφόρος, το όνομα του οποίου σημαίνει «αυτός που φέρει το φως», ενώ κατείχε την ύψιστη θέση στην κτιστή τελειότητα, ηγήθηκε μικρής ομάδας στασιαστών αγγέλων (μετέπειτα δαίμονες), οι οποίοι ήθελαν να μην υπακούσουν στις διαταγές του Θεού, και επαναστάτησαν.

Η πιό γλυκιά ομιλία! Τό πιό ωραίο κήρυγμα! Η κόλαση!

Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου


Για αυτό βέβαια και γίνεται στα ευαγγέλια πολύς λόγος για τιμωρία και πολύ περισσότερος από ό,τι για βασιλεία.
Επειδή δηλαδή τους αναισθητότερους δεν τους προσελκύει προς την αρετή και δεν τους απομακρύνει από την κακία, τόσο πολύ η υπόσχεση των αγαθών, όσο ο φόβος των λυπηρών, για αυτό λοιπόν ασχολείται περισσότερο με τα λυπηρά και αυτά αναφέρει συνεχώς. Ας μη λυπούμαστε λοιπόν ακούγοντας λόγια δυσάρεστα διότι περιέχουν πολύ κέρδος…
Άλλοι πάλι τον μεν Κύριο ομολογούν αρνούνται όμως την περί κρίσεως και κολάσεως διδασκαλία, εξαγοράζοντας με σύντομη ευχαρίστηση μεγάλη κόλαση και θέλοντας να παρηγορούν τους εαυτούς τους με το να μη θυμούνται τη γέεννα, ρίχνουν τους εαυτούς τους, χωρίς να το καταλαβαίνουν, στο βάραθρο της απώλειας.

Γιατί ήρθε ο Χριστός στον κόσμο; Τριάντα φορές μας απαντά ο Ίδιος ο Χριστός, μέσα από τα Ευαγγέλιά του

Μία απάντηση στο Γιατί ήρθε ο Χριστός στον κόσμο; Τριάντα φορές μας απαντά ο Ίδιος ο Χριστός, μέσα από τα Ευαγγέλιά του


1) Ήρθα να σώσω τον κόσμο! (Ιωάννη 12:47)

2) Ήρθα εν ονόματι του Πατρός μου(Θεού)! (Ιωάννη 5:43)

3) Ήρθα για να μαρτυρήσω την αλήθεια! (Ιωάννη 18:37)

4) Ήρθα γιατί με απέστειλε ο Θεός! (Ιωάννη 7:28-29)

5) Ήρθα για να καταστρέψω τα έργα του διαβόλου! (1 Ιωάννη 3:8)

6) Ήρθα για να καλέσω αμαρτωλούς σε μετάνοια! (Λουκάς 5:32)

Το «Ειρηνικό Γράμμα» του Αρχ. Ιερωνύμου δικαιώνει τις πολεμικές κατακτητικές ενέργειες του Πατρ. Βαρθολομαίου

Πρωτοπρεσβύτερος Θεόδωρος Ζήσης


Ὁμότιμος Καθηγητής Θεολογικῆς Σχολῆς Α.Π.Θ

1. Εἰσβολὴ τοῦ πατριάρχου Βαρθολομαίου σὲ ξένο ἐκκλησιαστικὸ ἔδαφος.
Ἡ ἀπόδοση αὐτοκεφαλίας στοὺς σχισματικοὺς τῆς Οὐκρανίας ἀπὸ τὸν πατριάρχη Βαρθολομαῖο ἀποτελεῖ εἰσβολή, ἐπιθετικὴ ἐνέργεια στὸ ἔδαφος τῆς δικαιοδοσίας ἄλλης ἐκκλησίας, καταδικαζόμενη μὲ αὐστηρότητα ὡς ὑπερόρια ἐνέργεια, ὡς εἰσπήδηση, ἀπὸ τοὺς Ἱερούς Κανόνες. Ἀπὸ τὸ 1686 τὸ Οἰκουμενικὸ Πατριαρχεῖο ἐκχώρησε τὴν δικαιοδοσία αὐτὴ στὴν Ἐκκλησία τῆς Ρωσίας καὶ ἐπὶ τρεῖς καὶ πλέον αἰῶνες κανένας δὲν ἀμφισβήτησε αὐτὸ τὸ γεγονός, οὔτε τὸ Οἰκουμενικὸ Πατριαρχεῖο μέχρις ἐσχάτων. Ἀκόμη καὶ τὰ «Δίπτυχα» τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος τοῦ ἔτους 2019 καὶ ὅλων τῶν προηγουμένων ἐτῶν καταγράφουν τὴν Ἐκκλησία τῆς Οὐκρανίας ὡς ἀνήκουσα στὴν Ἐκκλησία τῆς Ρωσίας. Ὁ ἑκάστοτε μητροπολίτης Κιέβου -τώρα ὁ σεμνὸς Ὀνούφριος- εἶναι πάντοτε μόνιμο μέλος τῆς Ἱερᾶς Συνόδου τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ρωσίας.
Γιὰ νὰ δικαιολογήσει τὴν ἀντικανονικὴ αὐτὴ εἰσπήδηση σὲ ξένη δικαιοδοσία τὸ Φανάρι ἀνέθεσε σὲ δικούς του στρατευμένους ἱστορικούς, θεολόγους καὶ κανονολόγους νὰ ὑποστηρίξουν ὅτι δῆθεν οὐδέποτε ἡ Kωνσταντινούπολη ἐκχώρησε τὴν Οὐκρανία στὴν Ἐκκλησία τῆς Ρωσίας καὶ ὅτι πάντοτε αὐτὴ ἀνῆκε στὴν Κωνσταντινούπολη, πρᾶγμα ποὺ τὸ διαψεύδει ἡ ἐκκλησιαστικὴ πράξη καὶ ἡ ἐκκλησιαστικὴ συνείδηση ὅλων τῶν τοπικῶν ἐκκλησιῶν ἐπὶ τρισήμισυ αἰῶνες. Ξέθαψαν μάλιστα κάποιοι πρόθυμοι καὶ ἀπρόσεκτοι ἐρευνητὲς πατριαρχικὰ ἔγγραφα ὑπὲρ τῆς δικαιοδοσίας δῆθεν τῆς Κωνσταντινούπολης, ἡ ὁποία ἐκυκλοφόρησε βάσει αὐτῶν φυλλάδιο μὲ τίτλο «Ὁ Οἰκουμενικὸς Θρόνος καὶ ἡ Ἐκκλησία τῆς Οὐκρανίας – Ὁμιλοῦν τὰ κείμενα» (The Ecumenical Throne and the Church of Ukraine. The Dokuments speak).

Όλη η Ελλάδα -και η Εκκλησία των Δεσποτάδων- υπό ξένη σημαία

Όλη η Ελλάδα υπό ξένη σημαία (αστερόεσσα). Από τα Εξάρχεια που υπεραμύνονται τη γραμμή Πενταγώνου στη Rojava ως την εκκλησία και το νέο δόγμα του "αλάθητου" της "Αγίας έδρας" της Αμερικάνικης Πολιτείας και το αμερικάνικο "πρωτείο" συμφερόντων…..

Τζέφρι Πάιατ
Όλη η Ελλάδα υπό ξένη σημαία (αστερόεσσα). Από τα Εξάρχεια που υπεραμύνονται τη γραμμή Πενταγώνου στη Rojava ως την εκκλησία και το νέο δόγμα του  »αλάθητου » της  »Αγίας έδρας » της Αμερικάνικης Πολιτείας και το αμερικάνικο  »πρωτείο » συμφερόντων…..Από το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης ως το λιμάνι της Σούδας αμερικανοκρατία στρατοκρατικού τύπου. Για να μην έχουμε αυταπάτες για το γίγνεσθαι της ελληνικής πραγματικότητας…

Οι Άγιοι τα έλεγαν, αλλά ποιός τους ακούει...


     ''Νά πηγαίνετε στούς ναούς ὅπου λειτουργοῦν ἄξιοι ἱερεῖς,             οἱ ὁποῖοι δέν ὑποτάχθηκαν στίς ἐντολές τῆς σχισματικῆς αὐτῆς ὀργάνωσης.
       Ἀκόμη καί ἐάν ὅλοι οἱ ναοί πέσουν στά χέρια τους καί δέν ἔχετε ποῦ νά πᾶτε, καλύτερα νά μήν πᾶτε πουθενά, παρά σ΄ αὐτούς.  Νά μήν ἔχετε καμιάν ἐπικοινωνία μέ τούς σχισματικούς, οὐτε νά ἐπιχειρήσετε διαλόγους μαζί τους.''   Άγιος Λουκάς ο Ιατρός, Αρχιεπ. Κριμαίας
 Βιβλίο: Αρχ. Νεκτάριου Αντωνόπουλου - Ἀρχιεπίσκοπος Λουκᾶς Βόϊνο-ΓιασενέτσκιἝνας ἅγιος Ποιμένας καί γιατρός χειρουργός 1877-1961) απόσπασμα απο την Διαθήκη του σελ, 116.
Πηγή
Σχόλιο: Και πρώτος δεν τους ακούει, αυτός που έγραψε για το βίο του!

Η πλάνη είναι πολύ δύσκολο νά διορθωθεί

    Στον άνθρωπο που έχει υγιή ψυχή αποκαλύπτονται τα μυστήρια του Θεού
Ο άνθρωπος που είναι άξιος του Θεού γίνεται έμπλεος του Αγίου Πνεύματος. Έχει την θεία χάρι. Ο Θεός εν τω μυστηρίω του Χριστού του δίδει τη χαρά, την ειρήνη, την πραότητα, την αγάπη.
Του δίδει άλλα γνωρίσματα, αυτά που λέει ο απόστολος Παύλος:
«Ο δε καρπός του Πνεύματος εστίν αγάπη, χαρά, ειρήνη, μακροθυμία, χρηστότης, αγαθωσύνη, πίστις, πραότης, εγκράτεια…».

Ο Μητροπ. Ύδρας κ. Εφραίμ απαγορεύει στους Ουκρανούς σχισματικούς να λειτουργήσουν στον Άγιο Νεκτάριο της Αίγινας

Όπως αναφέρει το Ουκρανικό Πρακτορείο Εκκλησιαστικών Ειδήσεων spzh, από πληροφορίες που έχει από το περιβάλλον του σχισματικού επισκόπου της «Αυτοκέφαλης Εκκλησίας της Ουκρανίας» κ. Επιφανίου, ο Μητρ. Ύδρας κ. Εφραίμ διεμήνυσε ότι δεν επιτρέπει στους επισκόπους Αλέξανδρο και Συμεών να λειτουργήσουν στην Ι. Μονή του Αγίου Νεκταρίου στην Αίγινα. 
Όπως αναφέρει υπάρχει μεγάλη αναστάτωση μεταξύ των Ιεραρχών της Εκκλησίας της Ελλάδος για το προσκύνημα που έχουν προγραμματίσει σε Ιερούς Χώρους της Ορθοδοξίας οι Επίσκοποι της «Εκκλησίας» του Επιφανίου.