Τετάρτη, 10 Ιουλίου 2019

Η Ιερά Μονή Ξηροποτάμου απαγορεύει την είσοδο στους Ουκρανούς σχισματικούς


    Όπως ανέφερε προηγουμένως το OrthoChristian, στα τέλη Ιουνίου και για τρίτη φορά μια αντιπροσωπεία της σχισματικής «Ορθόδοξης Εκκλησίας της Ουκρανίας» (OCU) επισκέφθηκε το Άγιον Όρος
Ορισμένα Μοναστήρια υποδέχθηκαν εγκαρδίως τους σχισματικούς και μάλιστα τους επέτρεψαν να λειτουργήσουν και να κοινωνήσουν, ενώ άλλα τους έδιωξαν.
     Κάποια άλλα επίσης τους επέτρεψαν απλά να επισκεφθούν όπως θα έκαναν με οποιονδήποτε άλλο μη Ορθόδοξο επισκέπτη. 

Όταν η OCU ανέφερε ότι η αντιπροσωπεία της επισκέφθηκε τόσο

Ένα σημάδι ότι ξεκινάει η εν πνεύματι αληθινή ζωή είναι η «απογοήτευση»

Αποτέλεσμα εικόνας για πνευματικη ζωη

     Θα έρθει μια στιγμή στη ζωή μας, θα τα φέρει έτσι ο Θεός, που θα αισθανθούμε απόλυτη ματαίωση από όλους και όλα.
Θα είναι μια φοβερή ψυχική και σωματική περίοδος που στον καθένα ποικίλει σε ένταση και χρόνο, ωστόσο όμως συνήθως απαραίτητη.
     Η ματαίωση θα κινηθεί σε δύο επίπεδα, ένα εσωτερικό, προς τον εαυτό μας δηλαδή, κι ένα εξωτερικό, από τους άλλους.
Εκεί θα βιώσουμε γεγονότα που θα μας οδηγήσουν στο συμπέρασμα ότι δεν μπορούμε να έχουμε απόλυτη εμπιστοσύνη σε κανέναν άλλον, παρά μονάχα και ολοκληρωτικά στον Θεό.

Τοποθέτηση του π. Αθανασίου Μισσού για τον γνωστό μελλοντολόγο Νίκο Χορταρέα και την ένταξη του, στις τάξεις του Κλήρου


Το πνεύμα το Άγιον πάντας μεν χειροτονεί αλλ’ ου πάντας εκλέγει

    Ως κεραυνός εν αιθρία η είδηση για την επικείμενη χειροθεσία του γνωστού μελλοντολόγου Νίκου Χορταρέα, σε Μοναχό και σωρεία δημοσιευμάτων κατέκλυσαν το διαδίκτυο περί του γεγονότος με τις γνώμες να διίστανται.
Καταρχάς τα δημοσιεύματα είναι διατυπωμένα με λανθασμένους τους εκκλησιαστικούς όρους. Ο μοναχός χειροθετείται, ενώ οι ιερείς χειροτονούνται δι’ επιθέσεως των τιμίων χειρών του Επισκόπου.
Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Λαγκαδά κ.κ. Ιωάννης έσπευσε με ένα γεμάτο ρητορικές τεχνικές κείμενό του να επιβεβαιώσει το γεγονός.  Με άριστη ρητορική τέχνη επιδοκιμάζει

Διευκρινήσεις από την Ι.Μ. Σύρου για τη χειροτονία του (αστρολόγου) Νίκου Χορταρέα


      Ανακοίνωση σχετικά με την χειροτονία του αστρολόγου Νίκου Χορταρέα ως ιερομόναχος, εξέδωσε η Ιερά Μητρόπολη Σύρου.
Στη συγκεκριμένη ανακοίνωση διαψεύδονται δημοσιεύματα που ανέφεραν ότι ο κ. Χορταρέας πρόκειται να χειροτονηθεί ή ότι διακονεί στην Ι.Μ. Σύρου.
    Διευκρινίζεται ότι σε σχετικό δημοσίευμα για το εν λόγω θέμα, αναφέρονταν ξεκάθαρα ότι ο Νίκος Χορταρέας (ο οποίος θα ονομάζεται, πλέον, Ιερομόναχος Κυπριανός) πρόκειται να χειροτονηθεί στην Ιερά Μητρόπολη Λαγκαδά Θεσσαλονίκης.
      Την ψευδή είδηση χειροτονίας του πρώην αστρολόγου στην Ι.Μ. Σύρου μετέδωσαν άλλες ηλεκτρονικές σελίδες που δεν εδρεύουν στο νομό μας.

Τόμος σχίσματος αντί Τόμου ενοποίησης

Πώς ο πατριάρχης Βαρθολομαίος «θεραπεύει» το σχίσμα και «πληγώνει» την εκκλησιαστική ενότητα


Τόμος σχίσματος αντί Τόμου ενοποίησης

Σε συνέντευξή του στο βουλγαρικό πρακτορείο ειδήσεων BGNES, ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος δήλωσε ότι «ο καθοριστικός παράγοντας που έκανε το Οικουμενικό Πατριαρχείο να δώσει το αυτοκέφαλο στην Ουκρανία ήταν η επιθυμία να θεραπευτεί το υπάρχον σχίσμα και να αποκατασταθεί η ενότητα της εκκλησίας στη χώρα». Σύμφωνα με τον Βαρθολομαίο, «για αυτόν τον καλό σκοπό, χρησιμοποιήθηκε το προνόμιο του να δέχεται εφέσεις κατά των αποφάσεων άλλων τοπικών εκκλησιών και να παρέχει το αυτοκέφαλο χωρίς να λάβει υπόψη τη γνώμη κάποιου».

Ποιοι ήταν οι Άγιοι Σαράντα Πέντε Μάρτυρες που εορτάζουν σήμερα


Οι Άγιοι Σαράντα Πέντε Μάρτυρες μαρτύρησαν στη Νικόπολη της Αρμενίας και μεταξύ αυτών ήταν και οι πρόκριτοι της πόλεως Δανιήλ, Μαυρίκιος, Αντώνιος και Λεόντιος. 

Όταν το 315 μ.Χ. ο αυτοκράτορας Λικίνιος εξέδωσε διάταγμα κατά των χριστιανών, οι Σαράντα Πέντε αυτοί Άγιοι, πήγαν μόνοι τους στο δούκα και φανέρωσαν ότι είναι χριστιανοί. 

Σε ερώτηση του Λυσία, ποιος τους έπεισε να μη θυσιάζουν στους θεούς, αυτοί απάντησαν: «Ο Χριστός είναι εκείνος που μας δίδαξε και μας έπεισε να μη λατρεύουμε θεούς ανύπαρκτους, και να μη προσκυνούμε τα είδωλα τους». 

Μετά τον «δυνητισμο» η κληρικοκρατεία


  Τοῦ Ἀδαμάντιου Τσακίρογλου

     Ἡ ἀντιπατερικὴ ἀντίληψη περὶ τοῦ δυνητικοῦ ἐφαρμογῆς τῶν Ι. Κανόνων –καὶ δὴ τοῦ 15ου– καὶ ἡ προσπάθεια νὰ στηριχθεῖ λογικὰ αὐτὴ ἡ ἀντίληψη, παράγει ὡς συνέπεια, τὴν ἐμφάνιση καὶ ἄλλων ἀντιπατερικῶν, κακόδοξων θέσεων, ὅπως αὐτὴ τῆς ἀποκλειστικότητας τῆς ἀποτείχισης μόνο γιὰ ἱερεῖς! Ἔτσι, ἀφήνονται οἱ πιστοὶ στὸ στόμα τῶν αἱρετικῶν λύκων, καθώς ἐφ’ ὅσον οἱ ἀποτειχισμένοι ἱερεῖς εἶναι μετρημένοι στὰ δάχτυλα οἱ λαϊκοὶ π.χ. τῆς Σπάρτης, τῆς Στουτγάρδης, τῆς Ν. Ὑόρκης δὲν ἔχουν δικαίωμα (κατὰ τὴν κακόδοξη αὐτὴ θεωρία) νὰ ἀπομακρυνθοῦν ἀπὸ τοὺς αἱρετικούς, ἀλλὰ εἶναι ὑποχρεωμένοι νὰ κοινωνοῦν μὲ τοὺς αἱρετικούς!!! Δηλαδή, ἀποκλείουν τοὺς λαϊκοὺς ἀπὸ τὴν σωτηρία! Πρόσθετα, τοὺς ὑποβιβάζουν· ἀπὸ ἐνεργὰ μέλη τοῦ σώματός του Χριστοῦ, ποὺ ὅπως οἱ ἱερεῖς ἔχουν Ἐντολή, δικαίωμα, ὑποχρέωση νὰ ἀκολουθοῦν τὶς Ἐντολὲς τοῦ Χριστοῦ, καλοῦνται νὰ γίνουν ὑποχείρια τῶν ἱερέων (μισθωτῶν ἢ «εὐσεβῶν»), νὰ ὑπακούουν καὶ νὰ ἐφαρμόζουν τὶς «οἰκονομίες» τους, ὑποστηρίζοντας τὶς ὅποιες ἰδιορυθμίες ἢ κακοδοξίες τῶν ἱερέων. Διαβάζουμε:

Αλαλούμ στο Άγιο Όρος με το Ουκρανικό

Και η Ξηροποτάμου απαγορεύει τους εκπροσώπους της «νέας Εκκλησίας»

Και η Ξηροποτάμου απαγορεύει τους εκπροσώπους της «νέας Εκκλησίας»

Διαστάσεις λαμβάνει η επίσκεψη αντιπροσωπείας από την νέα «Ορθόδοξη Εκκλησία της Ουκρανίας» (OCU) στο Άγιο Όρος για τρίτη φορά στα τέλη Ιουνίου.
Οι Ουκρανοί χαιρετίστηκαν θερμά και μάλιστα τους επετράπη να λειτουργήσουν σε μερικά μοναστήρια, ενώ αλλού τους επετράπη απλώς η προσκυνηματική επίσκεψη.
Αφού η «νέα Εκκλησία» ανέφερε ότι η αντιπροσωπεία της επισκέφθηκε τόσο τη μονή Φιλοθέου όσο και την Καρακάλλου, κατόπιν, έγινε γνωστό ότι η αντιπροσωπεία είχε εισέλθει στα μοναστήρια με άλλους Έλληνες προσκυνητές και έτσι δεν έγινε δεκτή επίσημα από τα μοναστήρια. Αφού έμαθαν ότι ήταν από το OCU, τα μοναστήρια τους ενημέρωσαν ότι δεν μπορούσαν να παρευρεθούν σε λειτουργίες ή να υποβάλουν ονόματα για εορτασμό.
Εκτός από τη Φιλοθέου και την Καρακάλλου, έχει γίνει γνωστό ότι ένα άλλο αγιορείτικο μοναστήρι, η Ξηροποτάμου, απαγορεύει εξ ολοκλήρου στους κληρικούς της νέας Εκκλησίας να εισέλθουν στο έδαφος του μοναστηριού. Και τα τρία μοναστήρια βρίσκονται κάτω από την πνευματική κατεύθυνση του Γέροντος Εφραίμ, πρώην ηγουμένου της Φιλοθέου και ιδρυτή του Αγίου Αντωνίου και πολλών άλλων μοναστηριών στην Αμερική και τον Καναδά.
Όπως αναφέρουν ρωσικά ΜΜΕ ο Μοσχοβίτης ιερέας π. Ρόμας Κόλεσνικοφ επισκέφθηκε πρόσφατα το Άγιο Όρος με μια ομάδα προσκυνητών, όπου ζήτησε να μάθει από πολλά μοναστήρια τη στάση τους απέναντι στην νέα εκκλησία.

«Ο Δυνητισμός τείνει στην σύγκλιση Ορθοδοξίας και οικουμενισμού»!





«ΚΑΝΟΝΕΣ ΙΣΧΥΟΣ – ΕΡΜΗΝΕΙΑΣ ΤΟΥ 15ου ΚΑΝΟΝΑ»

Ν. ΣΑΚΑΛΑΚΗΣ 

      Σήμερα, οι συγκρούσεις για την αυθεντική ερμηνεία του 15ου Κανόνα της Α–Β Συνόδου διχάζουν το εκκλησιαστικό πλήρωμα. Να δεχθούμε την σχετικοποίηση του Ι. Κανόνα, όπως αυτή καταγράφεται στην «δυνητική» ερμηνεία; Μη γένοιτο. Ως εκκλησιολογική στρατηγική, η ερμηνεία αυτή, οδήγησε σε παθητική παράδοση του πληρώματος στον οικουμενισμό. Αυτή η θεωρία–ερμηνεία, είχε αυτοκαταστροφικές συνέπειες στην εκκλησιαστική ζωή.
Όπως έχει αποδειχθεί ιστορικά και θεολογικά τείνει η θεωρία αυτή, στην σύγκλιση Ορθοδοξίας και οικουμενισμού. Ο Δυνητισμός εκτιμήθηκε ως εφικτό (αντίσταση), ώστε προοδευτικά να φθάσουμε στο επιθυμητό (απόρριψη του οικουμενισμού). Αυτή η αντίληψη είχε (πρακτικά) τα εξής αποτελέσματα: Στο σώμα των επισκόπων προωθήθηκαν οικουμενιστές ενώ στο ατομικό πεδίο του εκκλησιαστικού πληρώματος δημιουργήθηκαν αισθήματα αλλοτρίωσης από την παραδοσιακή–διαχρονική πρακτική των Πατέρων έναντι των αιρέσεων.